ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 УХВАЛА
про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі
11 червня 2012 року № 2а-7807/12/2670
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Смолій І.В., розглянувши позовну заяву і додані до неї матеріали
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Медіа Ефект" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення №0000962312 від 23.02.2012, рішення №2585/10/12-114 від 04.05.2012 ВСТАНОВИВ:
Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "Медіа Ефект" звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва ДПС про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення №0000962312 від 23.02.2012, рішення №2585/10/12-114 від 04.05.2012р.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Згідно з пунктами 1, 3, 5 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема, спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності; спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень; спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем однією з позовних вимог заявлено скасування рішення №2585/10/12-114 від 04.05.2012р. про результати розгляду скарги прийняте Державною податковою службою у м. Києві.
Порядок розгляду скарг платників податків встановлений ст.56 Податкового кодексу України від 02.12.10 №2756-VI (далі - Податковий кодекс) та Положення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 23.1210 №1001 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 6.01.11 за № 10/18748 (далі - Положення №1001).
Відповідно до пунктів 56.2, 56.3 ст.56 Податкового кодексу, у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення. Скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (та у разі потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 цього Кодексу) протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржуються.
Пунктами 56.8, 56.9 ст. 56 Податкового кодексу передбачено, що контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку. Керівник (або його заступник) відповідного контролюючого органу може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги платника податків понад 20-денний строк, визначений у пункті 56.8 цієї статті, але не більше 60 календарних днів, та письмово повідомити про це платника податків до закінчення строку, визначеного у пункті 56.8 цієї статті.
При цьому підпунктом 4 п. 56.18 ст. 56 Податкового кодексу визначено, що процедура адміністративного оскарження вважається досудовим порядком вирішення спору.
Наведене свідчить, що оспорюване в даному випадку рішення ДПС у м. Києві є результатом досудового врегулювання спору що правомірності прийнятих ДПІ у Шевченківському районі м. Києва ДПС податкових повідомлень-рішень та саме по собі не являється підставою для донарахування чи стягнення з позивача податкових зобов'язань, обов'язкових платежів.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України компетенція адміністративних судів поширюється, зокрема, на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів або правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Рішення Державної податкової служби у м. Києві про результати розгляду скарги не породжує для позивача настання будь-яких юридичних наслідків, не впливає на його права та обов'язки, а також не є обов'язковим для виконання. Отже вказане рішення, не можна вважати рішенням відповідача, яке породжує, змінює або припиняє права та обов'язки у сфері публічно-правових відносин, а від так воно не підпадає під дію пункту 1частини 1 статті 17 КАС України.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 109 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
З огляду на викладене, підстави для відкриття провадження в адміністративній справі в частині скасування рішення №2585/10/12-114 від 04.05.2012р. про результати розгляду скарги прийняте Державною податковою службою у м. Києві відсутні.
Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 109, ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -
У Х В А Л И В:
1. Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі в частині скасування рішення №2585/10/12-114 від 04.05.2012р. про результати розгляду скарги прийняте Державною податковою службою у м. Києві.
2. Ухвалу про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі надіслати позивачу негайно.
3. Попередити позивача, що позовні матеріали будуть йому повернуті супровідним листом рекомендованим поштовим відправленням із зворотною розпискою про їх одержання після спливу терміну для оскарження ухвали про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі.
4. У випадку оскарження ухвали позовні матеріли будуть скеровані до апеляційної інстанції разом з апеляційною скаргою.
Ухвала може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України.
Суддя І.В. Смолій
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2012 |
Оприлюднено | 19.06.2012 |
Номер документу | 24715745 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Смолій І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні