Головуючий у 1 інстанції - Мазур Ю.Ю.
Суддя-доповідач - Бишов М. В.
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 червня 2012 року справа №2а-8846/11/1270 приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26
Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Бишова М.В.
суддів Компанієць І.Д., Шальєвої В.А.
розглянувши у письмовому провадженні апеляційну скаргу Державної фінансової інспекції в Луганській області на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 27 березня 2012 року по адміністративній справі № 2а-8846/11/1270 за позовом Сватівської обласної психіатричної лікарні до Державної фінансової інспекції в Луганській області треті особи - Луганське обласне комунальне спеціалізоване теплозабезпечуюче підприємство «Теплокомуненерго», державний реєстратор Сватівської районної державної адміністрації Брайловська Юлія Вікторівна про скасування та зміну окремих пунктів вимоги №28.2-14/9576 від 05.12.2007р.,
ВСТАНОВИВ:
14.09.2009 року позивач звернувся до Луганського окружного адміністративного суду з даним позовом, в якому послався на наступне. В період з 27.08.2007 року по 26.10.2007 року відповідачем було проведено планову ревізію фінансово - господарської діяльності позивача за період з 01.08.2005 року по 01.08.2007 року, за результатами якої було складено акт ревізії № 04-21/034 від 26.10.2007 року, який позивачем був підписаний з запереченнями. 05.12.2007 року відповідач, не погодившись із запереченнями позивача надіслав вимогу № 28.2-14/9576 про усунення порушень. Позивач вважає, що окремі пункти вимоги не відповідають чинному законодавству та повинні бути скасовані.
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 27 березня 2012р. позов задоволений частково, внаслідок чого визнаний протиправним та частково скасований пункт 2 вимоги відповідача №28.2-14/9576 від 05.12.2007р. в частині «вжиття заходів щодо отримання установою орендної плати, з яких від надання в тимчасове користування приміщень: підсобним господарством лікарні - на 3571, 88 грн», а також визнані протиправними та скасовані в повному обсязі пункти 3, 5.3, 6 вимоги відповідача №28.2-14/9576 від 05.12.2007р.
Стягнуто на користь позивача з Державного бюджету України витрати по оплаті судового збору в сумі 1,70 грн.
Відповідачем подана апеляційна скарга, в якій він просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. Апеляційна скарга мотивована тим, що постанова суду першої інстанції прийнята з порушенням норм матеріального та процесуального права. На думку апелянта, висновки суду першої інстанції не відповідають обставинам справи.
Представники позивача, відповідача та третіх осіб в судове засідання не з'явилися, хоча належним чином були повідомлені про час та місце розгляду справи, що підтверджується поштовими повідомленнями про вручення, що дає суду право розглянути справу у їх відсутність у порядку письмового провадження на підставі ст.197 ч.1 п.2 КАС України.
Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, дослідивши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що Сватівська обласна психіатрична лікарня зареєстрована як суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа Сватівською районною державною адміністрацією Луганської області 14.02.2000 року за №13741200000000142, діє на підставі статуту, зареєстрованого виконкомом Сватівської міської ради 14.02.2000 року, згідно п.п.2.2 якого предметом діяльності лікарні є медична практика.
На виконання Плану контрольно - ревізійної роботи КРУ в Луганській області на Ш квартал 2007 року проведено ревізію фінансово - господарської діяльності Сватівської обласної психіатричної лікарні за період з 01.08.2005 року по 01.08.2007 року, результати якої оформлені актом від 26.10.2007 № 04-21/034.
Ревізією встановлено фінансові порушення, що призвели до втрат, на загальну суму 757,1 тис. грн., у тому числі: недоотримання фінансових ресурсів на 168,4 тис. грн. (з яких установою власних надходжень 16,0 тис. грн., бюджетом доходів 139,6 тис. грн., фізичними особами заробітної плати 12,8 тис. грн.), незаконних витрат на 588,8 тис. грн., з яких відшкодовано та поновлено під час ревізії 17,3 тис. грн. Крім того, встановлено інших порушень фінансової дисципліни на загальну суму 84,4 тис. грн., які усунуто під час ревізії в повному обсязі.
05.12.2007 року відповідачем направлено позивачеві вимогу про усунення фінансових порушень №28.2-14/9576, серед яких оскаржувані позивачем:
1. - вжити заходів щодо повного надходження до установи залишку недоотриманих власних надходжень на 10972,12 грн. за послуги, що надаються на платній основі, зокрема:
1.1- залишок недоотриманої суми за воду від мешканців будинків, в яких відсутні водолічильники, становить 5251,77 грн. (встановлено недоотримання 5478,46 грн.. надійшло під час ревізії 226,96 грн.);
1.2 - залишок недоотриманої суми за воду від мешканців будинків, обладнаних водолічильниками, становить 2032,70 грн. (встановлено недоотримання 2647,05 грн.. надійшло під час ревізії 614,35 грн.);
1.3 - недоотримано від міського управління праці та соціального захисту населення за послуги, надані лікарнею пільговим категоріям громадян, в сумі 2367,13 грн.;
1.4 - недоотримано від сторонніх організацій, які користуються телефонним зв'язком лікарні, в сумі 1320,52 грн.; 2. - вжити заходів щодо отримання установою орендної плати, з яких від надання в тимчасове користування приміщень: підсобним господарством лікарні - на 3571,88 грн.; лікарнею - на 605,51 грн., а також перерахування до обласного бюджету належної частки орендної плати в сумі 198,61 грн.;
3. - вжити заходів щодо забезпечення надходження до міського бюджету доходів від надання підсобним господарством в оренду землі в сумі 139374,08 грн.;
4. - вжити заходів щодо повного відшкодування встановлених збитків, в тому числі шляхом притягнення винних осіб до матеріальної відповідальності згідно зі ст.132-13: КЗпП України, зокрема:
4.1 - зайвих виплат заробітної плати в сумі 26506,82 грн., що виникли внаслідок встановлення непередбачених законодавством доплат завідувачам відділень (4490,24 грн.) та переплати водіям через завищення надбавки та доплат (22016,58 грн.);
4.2 - зайво сплачених внесків до державних цільових фондів в сумі 9644,71 грн. по незаконно виплаченій заробітній платі;
4.3 - понаднормативного списання бензину на 1991,14 грн.;
5. Забезпечити відшкодування збитків, у тому числі:
5.2 - зайвих виплат бюджетних коштів в сумі 6248,00 грн. внаслідок завищення підрядником обсягу та вартості виконаних ремонтно - будівельних робіт;
5.3 - виплат бюджетних коштів в сумі 336266,68 грн. внаслідок завищення постачальником обсягу та вартості наданих комунальних послуг;
6. - вирішити питання щодо визначення винних осіб в недостачі основних засобів підсобного господарства на суму 200834,12 грн. та притягнення їх до відповідальності згідно з чинним законодавством.
Про результати вжитих заходів необхідно було у термін до 15.01.2008 року надіслати на адресу КРУ в Луганській області вичерпну інформацію із завіреними належним чином копіями документів.
Стосовно оскаржуваних позивачем пунктів 1, 4.1., 4.2, 4.3 та 5.2 вимоги №28.2-14/9576 від 05.12.2007р. колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про необґрунтованість позовних вимог в цією частині позову, оскільки часткове або повне виконання зазначених пунктів вимоги не є підставою для скасування вимоги в цій частині, бо законодавством не передбачено підстав скасування акту індивідуальної дії у зв'язку із усунення особою, щодо якої цей акт прийнятий, встановлених ним порушень та виконання його вимог.
Стосовно пунктів 2, 3, 6 оскаржуваної вимоги, колегія суддів зазначає наступне.
Суть спору в цієї частині оскаржуваної вимоги насамперед полягає в тому, що позивач не погоджується з висновками відповідача про визнання підсобного господарства Сватівської обласної психіатричної лікарні філією без статусу юридичної особи.
Частиною 1 статті 95 Цивільного кодексу України визначено, що філія - це відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій. Тобто, законодавчо визначена необхідність співпадіння здійснюваних філією функцій із функціями юридичної особи.
Як вбачається з витягу із ЄДРПОУ Сватівської обласної психіатричної лікарні, ідентифікаційний код - 01983387, дата державної реєстрації - 14.02.2000 р., види діяльності - 85.11.1. Разом з тим. відповідно до зазначеного витягу відсутні відомості щодо діяльності лікарняних закладів, та дані про відокремлені підрозділи юридичної особи.
Статут Сватівської обласної психіатричної лікарні затверджений 01 лютого 2000 року головою Луганської обласної ради. Відповідно до пункту 2.1, 2.2 розділу 2 Статуту основною метою діяльності Сватівської обласної психіатричної лікарні є надання спеціалізованої висококваліфікованої лікувально-діагностичної та соціально-відновлювальної допомоги особам, що страждають психічними хворобами та пограничними розладами, в умовах стаціонару, а також виконання на основі діючих законів і за особливо встановленими правилами експертних функцій; предметом діяльності - медична практика.
Тимчасовий статут Підсобного господарства Сватівської обласної психіатричної лікарні затверджений 27 березня 1996 р. головним лікарем Сватівської обласної психіатричної лікарні та начальником Луганського управління охорони здоров'я Луганської обласної державної адміністрації.
Відповідно до пункту 2 розділу І Тимчасового статуту, метою Підсобного господарства Сватівської обласної психіатричної лікарні є забезпечення лікувального закладу, у віданні якого воно знаходиться, необхідною сільськогосподарською продукцією (овочевою, молочною, м'ясною та інше) для поліпшення харчування хворих; залучення психічно хворих з терапевтичними цілями в трудові процеси та навчання їх тим чи іншим видам сільськогосподарських професій.
Відтак, здійснювані Сватівською обласною психіатричною лікарнею функції не охоплюють ті функції, які здійснює Підсобне господарство Сватівської обласної психіатричної лікарні.
Частиною 3 ст. 95 Цивільного кодексу України встановлено, що філії не є юридичними особами, вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення.
Згідно з ч. 1 ст.16 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» відомості про відокремлені підрозділи юридичної особи залучаються до її реєстраційної справи та включаються до Єдиного державного реєстру.
В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про відокремлені підрозділи юридичної особи: ідентифікаційний код юридичної особи; ідентифікаційний код філії, представництва; повне найменування відокремленого підрозділу; місцезнаходження відокремленого підрозділу; види діяльності відокремленого підрозділу; прізвище, ім'я та по батькові осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи на підставі довіреності, у тому числі підписувати договори, їх реєстраційні номери облікових карток платників податків; дату постановки на облік та зняття з обліку в органах статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України; дату та номер запису про включення відомостей до Єдиного державного реєстру, дату та номери запису про внесення змін до нього; місце проведення запису про включення відомостей до Єдиного державного реєстру; місцезнаходження реєстраційної справи юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, що внесла до Єдиного державного реєстру запис про включення відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, внесла запис про зміни до відомостей про відокремлений підрозділ або запис про закриття відокремленого підрозділу юридичної особи.
Виконавчий орган юридичної особи або уповноважена ним особа зобов'язані подати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи заповнену реєстраційну картку про створення відокремленого підрозділу та рішення органу управління юридичної особи про створення відокремленого підрозділу або повідомлення встановленого зразка про закриття відокремленого підрозділу.
З матеріалів справи вбачається, що відомості про прийняття органом управління Сватівської обласної психіатричної лікарні рішення про створення філії Сватівської обласної психіатричної лікарні Підсобне господарство Сватівської обласної психіатричної лікарні, яке є обов'язковим для внесення до ЄДРПОУ даних про відокремлений підрозділ юридичної особи, відсутні.
Цивільним кодексом Української РСР від 18.07.1963 р., що діяв до 01.01.2004 р., було встановлено, що юридична особа припиняється шляхом ліквідації або реорганізації (злиття, поділу або приєднання).
Відповідно до приписів Цивільного кодексу України, що є чинним на час розгляду справи та діє з 01.01.2004 року, юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Відповідно до ч.6 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 р. № 118, ідентифікаційний код зберігається за суб'єктом, якому він присвоєний, протягом усього періоду його існування і є єдиним. У разі перетворення юридичної особи за правонаступником зберігається її ідентифікаційний код. У разі припинення юридичної особи шляхом приєднання до іншої юридичної особи та створення на базі юридичної особи, що припинилася, відокремленого підрозділу ідентифікаційний код такої юридичної особи залишається за відокремленим підрозділом. В інших випадках припинення юридичної особи присвоєння її ідентифікаційного коду новоствореним суб'єктам забороняється.
З листа Головного управління статистики в Луганській області № 13-49/113 від 18.11.2011 вбачається, що Допоміжне господарство Сватівської обласної психіатричної лікарні внесено до ЄДРПОУ на підставі реєстраційної картки звітних статистичних одиниць від 27.04.1994, згідно з якою ознака особи - юридична, дата реєстрації - 02.12.1992 р.
За даними Свідоцтва № 36/2120, виданого 15.12.1993 р. Луганським обласним управлінням статистики, найменування звітної статистичної одиниці - Підсобне сільське господарство обласної психіатричної лікарні з відділу охорони здоров'я Луганського облвиконкому, ідентифікаційний код - 01973696, територія 1309240501, міністерство, відомство, угрупування - 1005, види діяльності - 21000, форма власності - державна.
З інформації, наданої Управлінням Пенсійного фонду України в Сватівському районі Луганської області № 4226/08-09 від 01.12.2011, Підсобне господарство Сватівської психіатричної лікарні (код ЄДРПОУ 01973696) зареєстровано в Управлінні Пенсійного фонду України в Сватівському районі Луганської області як юридична особа 18.02.1991 року на підставі відомостей про реєстрацію (Додаток №1 до інструкції про порядок стягнення та обліку страхових внесків на державне соціальне страхування до Пенсійного фонду СРСР). 15.12.1993 р. платником надано Свідоцтво Луганського обласного управління статистики від 15.12.1993 р. № 36/2120.
За інформацією Сватівської міжрайонної державної податкової інспекції Луганської області, Підсобне господарство Сватівської психіатричної лікарні, податковий номер 01973696, взято на податковий облік в Сватівській МДПІ 30.04.1991 за № 78. На момент взяття на облік вказане господарство мало статус юридичної особи. Станом на 01.12.2011 згідно з реєстраційними базами Сватівської МДПІ Підсобне господарство Сватівської ОПЛ рахується як суб'єкт підприємницької діяльності без права юридичної особи. Зазначені зміни були внесені на підставі інформації суб'єкту інформаційного обміну, уповноваженого вчиняти будь-які реєстраційні дії стосовно платників податків, а саме на підставі інформації Головного управління статистики в Луганській області від 14.11.2007 № 13-48/5055, за якою організаційно-правова форма по Підсобному господарству Сватівської ОПЛ 610- філія (інший відокремлений підрозділ). Але на даний час у Світівської МДПІ не має документального підтвердження змін реєстраційних даних по платнику податків від державного реєстратора Сватівської РДА та самого платника податків.
Відповідно до наданої Сватівською міжрайонною виконавчою дирекцією Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності інформації від 02.12.2011 №1135/01-10, Підсобне господарство Сватівської психіатричної лікарні зареєстровано як страхувальник зі статусом юридичної особи у Фонді 26.11.2011 під реєстраційним номером 440430000036. Для реєстрації було надано заяву відповідного зразка та копію свідоцтва про реєстрацію у Луганському обласному управлінні статистики. З моменту реєстрації зміни до відомостей про платника не вносилися.
Крім того, як вбачається з листа Головного управління Державного казначейства України в Луганській області від 22.11.2011р. №01-26/532, перерахунки грошових коштів Сватівською обласною психіатричною лікарнею на рахунки Підсобного господарства Сватівської обласної психіатричної лікарні за період з 01.01.2008 по теперішній час не здійснювалися. Одночасно, на рахунки Сватівської обласної психіатричної лікарні кошти від Підсобного господарства Сватівської обласної психіатричної лікарні за період з 01.01.2008 по теперішній час не надходили.
Відповідно до рішення Сватівської міської ради народних депутатів від 01.02.2001, Підсобному господарству було надано землю у постійне користування, про що видано відповідний акт на право постійного користування землею. Підсобне господарство Сватівської обласної психіатричної лікарні (ідентифікаційний код 01973696) з моменту набуття чинності Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15.005.2003, заміну раніше виданого свідоцтва про державну реєстрацію на свідоцтво про державну реєстрацію єдиного зразка, як то передбачено пунктом 2 розділу VІІІ прикінцевих положень зазначеного Закону, не проводило.
При цьому, слід зазначити, що чинним законодавством України не заміна свідоцтва про державну реєстрацію не визначена як підстава для автоматичного припинення юридичної особи.
В матеріалах справи відсутні відомості про реорганізацію юридичної особи - Підсобного господарства Сватівської обласної психіатричної лікарні, якому присвоєно ідентифікаційний код 01973696, шляхом приєднання до Сватівської обласної психіатричної лікарні та створення на базі припиненої юридичної особи - Підсобного господарства Сватівської обласної психіатричної лікарні, відокремленого підрозділу. Крім того, відсутні відомості про припинення юридичної особи - підсобного господарства Сватівської обласної психіатричної лікарні.
Виходячи з вищенаведеного, колегія суддів вважає обґрунтованими висновки суду першої інстанції про не підтвердження належними доказами, що Підсобне господарство є відокремленим підрозділом Сватівської психіатричної лікарні.
Колегія суддів не приймає доводи апелянта стосовно підтвердження статусу підсобного господарства як відокремленого підрозділу витягом, наданим Головним управлінням статистики в Луганській області із ЄДРПОУ, з наступних підстав.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» державний реєстратор на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці передає органам державної статистики (далі - органи статистики), державної податкової служби, Пенсійного фонду України повідомлення та відомості з реєстраційних карток про вчинення реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, у тому числі щодо створення або ліквідації відокремлених підрозділів юридичних осіб.
Згідно з ч. 1 ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.
Листом Головного управління статистики в Луганській області № 13-49/113 від 18.11.2011 р. зазначено, що надана інформація ЄДРПОУ щодо Допоміжного господарства Сватівської обласної психіатричної лікарні може бути не актуальною, органи статистики є користувачами Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і дії органів статистики щодо внесення даних до ЄДРПОУ є похідними від дій державних реєстраторів.
Як вбачається з витягу із ЄДРПОУ, виданого державним реєстратором виконавчого комітету Луганської міської ради, державним реєстратором відомості про Допоміжне господарство Сватівської обласної психіатричної лікарні (ідентифікаційний код 01973696) як відокремлений підрозділ Сватівської обласної психіатричної лікарні (ідентифікаційний код 01983387) до ЄДРПОУ не включалися.
З урахуванням зазначених обставин колегія суддів вважає цілком правомірним висновок суду першої інстанції про протиправність пунктів 2, 3, 6 вимоги КРУ в Луганській області № 28.2-14/9576 від 05.12.2007р.
Стосовно пункту 5.3 оскаржуваної позивачем вимоги відповідача №28.2-14/9576 від 05.12.2007р. колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.
Із акту ревізії від 26.10.2007р. № 04-21/034 вбачається, що протягом періоду з жовтня 2005 року по квітень 2007 року в рахунках на оплату послуг з теплопостачання завищено обсяг наданих Сватівській обласній психіатричній лікарні комунальних послуг на 1347,942 Гкал на суму 336266,68 грн., і дане порушення призвело до проведення лікарнею зайвих виплат бюджетних коштів за вказаний період на 336266,68 грн., дане порушення виникло через завищення об'ємів опалювальних споруд, включення в розрахунок споруд, які зовсім не опалюються, а також визначення постачальником, максимального теплового потоку на опалення кожної споруди окремо із застосуванням коефіцієнта 1,25, у зв'язку з чим оскаржуваною вимогою запропоновано прийняти заходи з усунення вказаних порушень.
Послуги з теплопостачання позивачеві надавало ЛОКСТП «Луганськтеплокомуненерго» на підставі договору № 21 від 15.10.2003 року, п.1.4 якого передбачено, що розрахунки за теплову енергію здійснюються згідно з показниками теплолічильника при його наявності, а у разі його відсутності - відповідно до зовнішніх об'ємів споруд.
Позивачем на виконання оскаржуваної вимоги в цій частині було направлено ЛОКСТП «Луганськтеплокомуненерго» претензію від 24.12.2007 № 286, в якій зазначено, що нарахування оплати за спожиту лікарнею тепло енергію здійснювалося підприємством відповідно до розрахунків по об'ємам споруд, зазначеним у додатку до договору, де загальний опалювальний об'єм споруд складає 51211 куб.м.
У відповіді від 24.01.2008р. № 15/42-17-20 на претензію ЛОКСТП «Теплокомуненерго» відмовило позивачу у задоволенні його вимог.
Під час розгляду справи за ініціативою позивача були проведені контрольні виміри об1ємів опалювальних будівель та споруд Сватівської обласної психіатричної лікарні.
Згідно з довідкою №149 від 13.03.2012р. зовнішня площа та об'єм підвальних приміщень будівель Сватівської обласною психіатричної лікарні станом на 05.03.2012р. складає:
підвал лікувального корпусу №1 - площа 425,2 м2, об'єм - 1267 м3;
підвал лікувального корпусу №2 - площа 435,0 м2, об'єм - 1349 м3 (т.с.3 а.с.9).
Відповідно до довідки про об'єми будівель та споруд Сватівської обласної психіатричної лікарні, які були підключені до системи централізованого опалення під час дії договору на постачання теплової енергії №21 від 15.10.2003р., об'єм зовнішній складає 51629 м3 (т.с.3 а.с.10). Вказані додаткові об'єми опалювальних приміщень та підвалів не були враховані відповідачем під час розрахунку теплопостачання.
На підставі викладеного колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про протиправність пункту 5.3 вимоги відповідача №28.2-14/9576 від 05.12.2007р.
З огляду на зазначене, суд першої інстанції прийшов до правильного висновку про часткове задоволення позову.
Відповідно до статті 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. Не може бути скасовано правильне по суті рішення суду з одних лише формальних міркувань.
Під час апеляційного провадження, колегія суду не встановила таких порушень судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, які б призвели до неправильного вирішення справи по суті, які були предметом розгляду і заявлені в суді першої інстанції.
Таким чином, судова колегія вважає, що рішення суду першої інстанції є обґрунтованим, прийняте на підставі з'ясованих та встановлених обставинах справи, які підтверджуються доказами, та ухвалив постанову з додержанням норм матеріального і процесуального права, а тому залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін.
На підставі викладеного та керуючись ст.2, 11, 159, 160, 167, 184, 195, 1951, 196-198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державної фінансової інспекції в Луганській області на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 27 березня 2012 року по адміністративній справі № 2а-8846/11/1270 - залишити без задоволення.
Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 27 березня 2012 року по адміністративній справі № 2а-8846/11/1270 - залишити без змін.
Ухвала суду за наслідками розгляду у письмовому провадженні набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі, і може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня набрання законної сили.
Колегія суддів М.В. Бишов
І.Д. Компанієць
В.А. Шальєва
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.06.2012 |
Оприлюднено | 21.06.2012 |
Номер документу | 24774043 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Бишов Максим Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні