КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
01601 м.Київ-1, пров. Рильський, 8 (044) 278-46-14
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12.06.2012 № 3/168-11
Київський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого: Отрюха Б.В.
суддів: Михальської Ю.Б.
Тищенко А.І.
За участю представників:
Від позивача: Решетняк Ф.Ф. - голова правління
ОСОБА_3 - адвокат
Від відповідача: Костриця В.Г. - голова правління
Туринська В.Є. - представник
розглянувши апеляційну скаргу Закритого акціонерного товариства Будівельно-комерційна фірма «Агрогаз»
на рішення Господарського суду Київської області від 20.03.2012
у справі № 3/168-11 (суддя Лопатін А.В.)
за позовом Громадського об'єднання жителів, забудовників села Миколаївка та садових
товариств в межах Колощинської сільської ради «Миколаївська громада»
до Закритого акціонерного товариства Будівельно-комерційна фірма «Агрогаз»
про витребування документів
ВСТАНОВИВ:
Рішенням Господарського суду Київської області від 20.03.2012 відмовлено в задоволенні позовних вимог Громадського об'єднання жителів, забудовників села Миколаївка та садових товариств в межах Колощинської сільської ради «Миколаївська громада».
Не погодившись з прийнятим рішенням, відповідач звернувся до Київського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить з урахуванням доповнення до апеляційної скарги частково змінити рішення Господарського суду Київської області від 20.03.2012, прийняти постанову про відмову в прийнятті позовної заяви у зв'язку з тим, що спір не підлягає розгляду в господарських судах України.
В обґрунтування своїх вимог скаржник зазначав, що при прийнятті даного рішення були порушені норми матеріального та процесуального права, на підтвердження чого в своїй апеляційній скарзі виклав ряд обставин, які, на його думку, виступають підтвердженням правової позиції відповідача та спростовують правильність винесеного рішення.
Ухвалою Київського апеляційного господарського суду від 20.04.2012 апеляційну скаргу прийнято до провадження.
В судовому засіданні, призначеному на 17.05.2012, представником відповідача подані додаткові пояснення по справі.
Враховуючи необхідність ознайомлення з поданими поясненнями, розгляд справи відкладено на 12.06.2012.
Відповідно до статті 101 ГПК України у процесі перегляду справи апеляційний господарський суд за наявними у справі і додатково поданими доказами повторно розглядає справу, також апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення господарського суду у повному обсязі.
Розглянувши у судовому засіданні апеляційну скаргу, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, колегією встановлено наступне:
18.08.2005 між Громадським об'єднанням жителів, забудовників села Миколаївка та садових товариств, розташованих в межах Колонщинської сільської ради «Миколаївська громада» (далі - позивач, замовник) та Закритим акціонерним товариством Будівельно-комерційною фірмою «Агрогаз» (далі - відповідач, генеральний підрядник) укладено договір генерального підряду на газифікацію сіл Миколаївка, Марьянівка та територій садових товариств, розташованих в межах Колонщинської сільської ради (далі договір генерального підряду), відповідно до умов якого замовник доручає, а генеральний підрядник зобов'язується виконати повний комплекс робіт по газифікації сіл Миколаївка, Марьянівка та територій садових товариств, розташованих в межах Колонщинської сільської ради. Територія газифікації відображена на карті-схемі, що є невід'ємною частиною договору (Додаток № 1). При цьому газифікації підлягають всі без виключення вулиці та провулки території газифікації, незалежно від того подали власники будівель (або незабудованих земельних ділянок) заяви на газифікацію їх будинків чи ні.
Відповідно до п. 2.1. договору генерального підряду сумарна вартість робіт по договору складає приблизно 5500000,00 грн., з яких вартість проектування 522160,00 грн. При цьому зазначено, що після закінчення проектування визначиться більш точна вартість будівництва.
У пункті 1.9. договору генерального підряду вказано, що генеральний підрядник зобов'язується виконати всі будівельні роботи на свій ризик власними та залученими субпідрядними організаціями згідно умов даного договору та проектної документації, включаючи всі необхідні роботи, котрі конкретно в ній можуть бути незазначені, але є необхідними для повного завершення будівництва, своєчасному пуску газопроводів в експлуатацію та нормальному подальшому їх використанню.
Пунктами 5.2. та 5.11. договору генерального підряду передбачено, що генеральний підрядник зобов'язується забезпечити виконання робіт в повній відповідності з проектом, кошторисами, робочими кресленнями, будівельними нормами; якість виконаних всіх робіт відповідно проектній документації і діючим ДБН; своєчасне усунення недоліків та дефектів, виявлених при прийомі робіт і в гарантійний термін експлуатації об'єкту. На протязі 20 днів після складання акту прийому в експлуатацію газопроводу пред'явити замовнику звіт про фактичні витрати по будівництву газопроводу з додатком підтверджуючих документів.
Пунктом 9.3. договору генерального підряду визначено, що термін дії договору закінчується після повного виконання сторонами своїх зобов'язань по даному договору.
24.07.2007 між Громадським об'єднанням жителів, забудовників села Миколаївка та садових товариств, розташованих в межах Колонщинської сільської ради «Миколаївська громада» та Закритим акціонерним товариством Будівельно-комерційною фірмою «Агрогаз» укладено додаткову угоду до договору генерального підряду на газифікацію сіл Миколаївка, Марьянівка та територій садових товариств, розташованих в межах Колонщинської сільської ради від 18.08.2005, відповідно до умов якої сторони за взаємною згодою визнають факт завершення проектування та будівництва відвідного газопроводу та вуличного розподільчого газопроводу відповідно до договору генерального підряду від 18 серпня 2005 та остаточну вартість робіт, виконаних генеральним підрядником у розмірі 6049058 грн. 00 коп. та відповідність цих даних актам виконаних робіт від 19 березня 2007 року. Вказана угода підписана з боку позивача: головою правління Решетняком В.Ф., з боку відповідача: Кострицею В.Г. та скріплена печатками сторін.
Пунктом 3 додаткової угоди визначено, що на момент укладання даної угоди замовником сплачено 2865500,00 грн.
Відповідно до п. 5 додаткової угоди, замовник має сплатити решту боргу у сумі 3049022,00 грн. з відстрочкою платежів до кінця 2008 року.
Як визначено п. 8 додаткової угоди, після погашення заборгованості, визначеною угодою, генеральний підрядник передає проектну документацію на будівництво газотранспортної системи і збудований газопровід на баланс замовнику по акту прийому-передачі.
Пунктом 9.3. додаткової угоди передбачено, що з моменту укладання даної угоди і до остаточних розрахунків між сторонами генеральний підрядник не втручається в господарську діяльність замовника, пов'язану з експлуатацією спорудженого газопроводу, в тому числі з питань підключення до системи нових інвесторів.
Приписами п. 11 додаткової угоди визначено, що всі розбіжності, пов'язані з виконанням умов даної угоди, вирішуються сторонами шляхом переговорів, а при недосягненні згоди - відповідно до чинного законодавства України.
У зв'язку з невиконанням позивачем умов договору генерального підряду від 18.08.2005 щодо сплати коштів за виконані відповідачем роботи, ЗАТ «Агрогаз» звернулось до суду з позовом про стягнення заборгованості у розмірі 2970224,76 грн.
Рішенням Господарського суду Київської області від 12.10.2011 у справі
№ 11/052-09, залишеним без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 20.02.2012, позовні вимоги ЗАТ «Агрогаз» задоволено повністю та стягнуто з Громадського об'єднання жителів, забудовників села Миколаївка та садових товариств, розташованих в межах Колонщинської сільської ради «Миколаївська громада» 2970224,76 грн. заборгованості за виконані ЗАТ «Агрогаз» роботи відповідно до умов договору генерального підряду від 18.08.2005. Даним рішенням Господарського суду Київської області та постановою Київського апеляційного господарського суду у справі № 11/052-09 встановлено, що додатковою угодою від 24.07.2007 сторони за взаємною згодою визнали факт завершення проектування та будівництва відповідного газопроводу та вуличного розподільчого газопроводу. Генеральний підрядник негайно після підписання даної угоди сторонами проводить пуск газу в газотранспортну систему, забезпечує постачання газу на 1203 будівлі забудовників відповідно до складених замовником графіків підключення і передає газотранспортну систему у встановленому порядку на обслуговування Макарівському відділенню «Київоблгазу».
Крім того, в постанові Київського апеляційного господарського суду від 20.02.2012 зазначено, що газопостачання до громадського об'єднання жителів, забудовників с. Миколаївка та садових товариств в межах Колонщинської сільської ради з початку експлуатації газопроводів високого, середнього тиску та житлових будинків не припинялося.
В даній справі Громадським об'єднанням жителів, забудовників села Миколаївка та садових товариств, розташованих в межах Колощинської СР «Миколаївська громада» заявлено позов до Закритого акціонерного товариства Будівельно-комерційної фірми «Агрогаз» про витребування наступних документів: акту прийому в експлуатацію газопроводу, звіту про фактичні витрати по будівництву газопроводу з додатком підтверджуючих документів, акти прихованих робіт по збудованому газопроводу високого та середнього тиску, сертифікати на труби, муфти, трійники, акти на механічне випробування зразків на розтяг зварних з'єднань та паспорти на ГРП.
В матеріалах справи наявні акти про приймання закінченого будівельного об'єкту системи газопостачання, а саме: ПЕ газопроводу середнього тиску від 21.03.2007 року за проектами № 99603 та № 99605, розробленими ПП «Фегтехком» у селах Марьянівна та Миколаївка Макарівського району; по прийманню установки газорегуляторної високого тиску з регуляторами РДСК-50БМ ПГШ № 737 за проектом № 99603, розробленим ПП «Фегтехкомом» в с. Марьянівка, Макарівського району; по прийманню підходящого ПЕ газопроводу високого тиску за проектом розробленим ПП «Васко».
Стосовно нормативно-правової бази, яка регламентує порядок введення об'єкта будівництва в експлуатацію та надання сторонами визначеної документації, колегія суддів зазначає наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2004 року № 1243 затверджено Порядок приймання в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.
Відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України № 1243 особливості підтвердження готовності до експлуатації закінчених будівництвом об'єктів із специфічними умовами експлуатації визначаються відповідними міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади за погодженням з Мінрегіонбудом з урахуванням вимог цього Порядку.
Пунктом 7 Наказу Державного комітету України з будівництва та архітектури від 18 жовтня 2004 року № 191 «Щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2004 року № 1243 «Про порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» визначено, що з набуттям чинності зазначеної постанови Кабінету Міністрів України вважати таким, що втратили чинність, державні будівельні норми ДБН А.3.1-3-94 «Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів. Основні положення», затверджені наказом Держкоммістобудування від 5 жовтня 1994 року № 48 і введені в дію з 01.01.1995.
Вказані державні будівельні норми ДБН А.3.1-3-94 в свою чергу прийняті на зміну СНиП 3.01.04-87.
Як визначено пунктами 4.7.3, 4.7.4 та 4.7.9 Правил технічної експлуатації систем теплопостачання комунальної енергетики України, затверджені Наказом Держбуду України від 19 січня 1999 року № 9 із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 29 грудня 2004 року № 234, після закінчення будівництва об'єкти систем газопостачання повинні прийматися комісією. Склад і організація роботи комісії регламентуються вимогами ДБН А3.1-3-94 і СНиП 3.05.02-88 «Газоснабжение». Замовник повинен не пізніше як за 5 днів повідомити орган Держнаглядохоронпраці України і членів комісії про дату і місце роботи приймальної комісії. До складу приймальної комісії входять представники: замовника (голова комісії), генерального підрядчика та експлуатаційної організації СПГГ або газової служби підприємств. Представників органів Держнаглядохоронпраці України включають до складу приймальної комісії під час приймання об'єктів, підконтрольних цим органам. Приймання закінченого будівництвом об'єкта систем газопостачання оформляється актом за формою СНиП 3.05.02-88 (додаток 4), на підставі якого виконується пуск газу і видача власнику (замовнику) дозволу на проведення пусконалагоджувальних робіт. Коли проведення пусконалагоджувальних робіт не потрібне, акт приймальної комісії є дозволом на введення об'єкта в експлуатацію.
Як вбачається з додатку № 4 до Правил технічної експлуатації систем теплопостачання комунальної енергетики України, акти про приймання закінченого будівельного об'єкту системи газопостачання, які містяться в матеріалах справи, повністю відповідають встановленій у вище згаданих Правилах формі.
На даний час постанова Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2004 року № 1243 та Правила технічної експлуатації систем теплопостачання комунальної енергетики України, затверджені Наказом Держбуду України від 19 січня 1999 року № 9 втратили чинність. Однак, як свідчать матеріали справи, вказані акти діяли на час виникнення між сторонами взаємовідносин, а отже регулювання спірних питань, зокрема, порядку прийняття та вводу в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, має здійснюватися у відповідності до їх положень.
В своїх поясненнях від 20.03.2012 позивач посилається на ДБН А.3.1-3-94 і СНиП 3.05.02-88 та вказує, що на момент підписання договору генерального підряду від 18.08.2005 СНиП 3.05.02-88 був замінений на ДБН В.2.5-20-2011 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Зовнішні мережі та споруди. Газопостачання».
Пунктом 1.3 договору від 18.08.2005 визначено, що технічні, економічні та інші вимоги до проектних та будівельних робіт, що є предметом договору, повинні відповідати державним будівельним нормам і правилам (відповідно ДБН А.2.2-3-2004 та ДБН В.2.5-20-2001) та завданню на проектування та будівництво, затверджених замовником.
Як вбачається з ДБН В.2.5-20-2011, а саме п. 1 Додатку Щ «Особливості приймання закінчених будівництвом об'єктів систем газопостачання», приймання закінченого будівництвом об'єкту системи газопостачання, спорудженого згідно з проектом та вимогами цих норм, повинно виконуватися приймальною комісією згідно з вимогами ДБН А.3.1-3, ДНАОП 0.00-1.20.
В свою чергу, Правила безпеки системи газопостачання України (ДНАОП 0.00-1.20-98) затверджені Наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 1 жовтня 1997 року № 254 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 15.05.1998 № 318/2758.
Відповідно до п. 3.2. Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 1 жовтня 1997 року № 254 «Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання України» проектна документація на будівництво (п. 1.1.2) повинна відповідати вимогам ДБНА 2.2-3-97, СНиП 2.04.08-87, СНиП 3.05.02-88, ГОСТ 9.602-89, цим Правилам, іншим нормативним актам.
Також, як зазначено в п. 3.17 вище вказаного Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці, після закінчення будівництва об'єкти систем газопостачання повинні прийматися комісією. Склад і організація роботи комісії регламентуються вимогами ДБН А3.1-3-94 і СНиП 3.05.02-88. Замовник повинен не пізніше як за 5 днів повідомити орган Держнаглядохоронпраці і членів комісії про дату і місце роботи приймальної комісії.
Приймаючи в експлуатацію газопроводи із поліетиленових труб, будівельно-монтажна організація і замовник повинні представити приймальній комісії технічну документацію в обсязі, передбаченому СНиП 3.05.02-88. Приймання закінченого будівництвом об'єкта систем газопостачання оформляється актом за формою обов'язкового додатка 9 СНиП 3.05.02-88, на підставі якого виконується пуск газу і видача власнику (замовнику) дозволу на проведення пуско-налагоджувальних робіт. Із закінченням пусконалагоджувальних робіт органи Держнаглядохоронпраці дають дозвіл на експлуатацію об'єкта і беруть його під контроль. Коли проведення пуско-налагоджувальних робіт не потрібне, акт приймальної комісії є дозволом на введення об'єкта в експлуатацію (п. 3.20, п. 3.21 Наказу № 254).
В матеріалах справи містяться пояснення представника ПАТ «Київоблгаз», в яких останній вказує на те, що вимоги щодо прийняття в експлуатацію газопроводів передбачені Правилами безпеки системи газопостачання України, затвердженими наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 01 жовтня 1997 року № 254 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 15 травня 1998 року № 318/2758 і приймання в експлуатацію збудованих газопроводів проводилось саме з дотриманням вимог вказаних Правил.
Як свідчать матеріали справи, акти про приймання закінченого будівельного об'єкту системи газопостачання повністю відповідають формам, встановленим у додатку № 4 до Правил технічної експлуатації систем теплопостачання комунальної енергетики України та додатку № 9 до СНиП 3.05.02-88.
Позивач, як на підставу свого позову, посилається на ту обставину, що Закрите акціонерне товариство Будівельно-комерційна фірма «Агрогаз» не передало йому акт прийому в експлуатацію газопроводу, звіт про фактичні витрати по будівництву газопроводу з додатком підтверджуючих документів, акти прихованих робіт по збудованому газопроводу високого та середнього тиску та документи, встановлені вимогами ДБН В.2.5-20-2001 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Зовнішні мережі та споруди. Газопостачання», зазначених у додатку «Особливості приймання закінчених будівництвом об'єктів системи газопостачання», а саме: сертифікати на труби, муфти, трійники, акти на механічне випробування зразків на розтяг зварних з'єднань та паспорти на ГРП.
Що стосується Постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.2004, на яку посилається позивач, обґрунтовуючи свої вимоги, колегія суддів зазначає наступне.
Як визначено п. 1. Постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.2004
№ 1243 «Про порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів полягає у підтвердженні державними приймальними комісіями готовності до експлуатації об'єктів нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд як житлово-громадського, так і виробничого призначення, інженерних мереж та споруд, транспортних магістралей, окремих черг пускових комплексів, їх інженерно-технічного оснащення відповідно до затвердженої в установленому порядку проектної документації, нормативних вимог, вихідних даних на проектування.
Згідно з пунктами 3, 5, 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.2004
№ 1243 «Про порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» об'єкти виробничого призначення з кількістю робочих місць понад 50 або вартістю понад 5 млн. гривень, а також об'єкти житлово-громадського призначення III, IV і V категорій складності до пред'явлення їх державним приймальним комісіям попередньо приймаються робочими комісіями. Для пред'явлення закінченого будівництвом об'єкта державній приймальній комісії відповідно до пункту 3 Порядку замовником будівництва об'єкта (далі - замовник) утворюється робоча комісія. Робоча комісія утворюється не пізніше ніж у п'ятиденний строк після отримання замовником письмового повідомлення від генерального підрядника про закінчення будівництвом об'єкта з проханням утворити робочу комісію. До складу робочої комісії включаються представники генерального підрядника, субпідрядної організації, генерального проектувальника (автор проекту), експлуатаційної організації, інспекції державного архітектурно-будівельного контролю, органів державного санітарно-епідеміологічного нагляду, державного пожежного нагляду, промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду, державного енергетичного нагляду, охорони навколишнього природного середовища, державної інспекції з енергозбереження та інших органів, що здійснюють державний нагляд відповідно до призначення об'єкта. Головою робочої комісії призначається представник замовника.
Відповідно до п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України № 1243 замовник зобов'язаний після надходження повідомлення генерального підрядника про закінчення будівництвом об'єкта, а по об'єктах, які попередньо приймаються робочими комісіями, після підписання акта робочої комісії звернутися протягом 5 днів до органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування, що визначені у пункті 11 цього Порядку, з пропозицією щодо утворення державної приймальної комісії.
Положеннями пункту 16 згаданої Постанови КМУ визначено, що підготовку акта про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта для підписання членами державної приймальної комісії забезпечує замовник.
Таким чином, враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2004 року № 1243, якою затверджено Порядок приймання в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, обов'язок підготовки та складання акта про прийняття в експлуатацію покладено безпосередньо на замовника, яким в даному випадку є Громадська об'єднання жителів, забудовників села Миколаївка та садових товариств, розташованих в межах Колонщинської сільської ради «Миколаївська громада».
За таких обставин позовні вимоги Громадського об'єднання жителів, забудовників села Миколаївка та садових товариств в межах Колощинської сільської ради «Миколаївська громада» щодо зобов'язання відповідача надати акт прийому в експлуатацію газопроводу не підлягають задоволенню.
Стосовно звіту про фактичні витрати по будівництву газопроводу з додатком підтверджуючих документів, то відповідно до п. 5.11 договору від 18.08.2005 генеральний підрядник зобов'язаний на протязі 20 днів після складання акту прийому в експлуатацію газопроводу пред'явити замовнику звіт про фактичні витрати по будівництву газопроводу з додатком підтверджуючих документів.
Однак, як було вище зазначено згідно з п. 8 додаткової угоди, після погашення заборгованості, визначеною угодою, генеральний підрядник передає проектну документацію на будівництво газотранспортної системи і збудований газопровід на баланс замовнику по акту прийому-передачі.
В матеріалах справи відсутні докази погашення позивачем заборгованості, а отже зобов'язання щодо надання документації не настало.
Також позовні вимоги Громадського об'єднання жителів, забудовників села Миколаївка та садових товариств в межах Колощинської сільської ради «Миколаївська громада» становлять зобов'язання надати акти прихованих робіт по збудованому газопроводу високого та середнього тиску, сертифікати на труби, муфти, трійники, акти на механічне випробування зразків на розтяг зварних з'єднань, паспорти на ГРП,
Як вірно зазначив суд першої інстанції, у договорі від 18.08.2005 не встановлено строків, протягом яких має бути передано акти прихованих робіт по збудованому газопроводу високого та середнього тиску.
Щодо передання замовнику сертифікатів на труби, муфти, трійники, актів на механічне випробування зразків на розтяг зварних з'єднань та паспортів на ГРП, то у ДБН В.2.5-20-2001 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Зовнішні мережі та споруди. Газопостачання», а саме у додатку Щ «Особливості приймання закінчених будівництвом об'єктів системи газопостачання» на які посилається позивач, не вказано про передачу генеральним підрядником зазначеної документації замовнику, а зазначено, що генеральний підрядник зобов'язаний надати вказану документацію лише приймальній комісії.
Як визначено ст. 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень.
Частиною 2 ст. 34 Господарського процесуального кодексу України визначено, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
В своїй апеляційній скарзі відповідач з урахуванням доповнення просить частково змінити рішення Господарського суду Київської області від 20.03.2012, прийняти постанову про відмову в прийнятті позовної заяви у зв'язку з тим, що спір не підлягає розгляду в господарських судах України так як ст. 20 ГК України та ст. 16 ЦК України не передбачено такого способу захисту прав та законних інтересів як зобов'язання передати відповідні документи.
Колегія суддів не приймає дані заперечення до уваги, оскільки згідно зі ст. 12 ГПК України господарським судам підвідомчі справи у спорах, що виникають при укладанні, зміні, розірванні і виконанні господарських договорів.
Колегія суддів Київського апеляційного господарського суду приходить до висновку, що рішення Господарського суду Київської області від 20.03.2012 у даній справі підлягає залишенню без змін з урахуванням мотивів даної постанови.
Керуючись ст.ст. 99, 101, 102, 103, 105 ГПК України, Київський апеляційний господарський суд -
П О С Т А Н О В И В :
Апеляційну скаргу Закритого акціонерного товариства Будівельно-комерційна фірма «Агрогаз» залишити без задоволення.
Рішення Господарського суду Київської області від 20.03.2012 у справі № 3/168-11 залишити без змін.
Матеріали справи № 3/168-11 повернути до Господарського суду Київської області.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку.
Головуючий суддя Отрюх Б.В.
Судді Михальська Ю.Б.
Тищенко А.І.
Суд | Київський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2012 |
Оприлюднено | 22.06.2012 |
Номер документу | 24824263 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Київський апеляційний господарський суд
Отрюх Б.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні