Ухвала
від 03.07.2012 по справі 5004/613/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"03" липня 2012 р. Справа № 5004/613/12

за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, м.Нововолинськ

до товариства з обмеженою відповідальністю "Будремсервіс", с.Низкиничі, Іваничівський район

про стягнення 156 220, 31 грн.,

Суддя Якушева І.О.,

при секретарі судового засідання Мороз Д.В.

за участю представників:

від позивача: ОСОБА_1 -підприємець,

від відповідача: ОСОБА_2 -директор ТзОВ "Будремсервіс", ОСОБА_3 (дов. від 01.07.2012р.)

Суть спору: позивач в позовній заяві просить стягнути з відповідача 163 833,28 грн. заборгованості у зв'язку з невиконанням умов договорів купівлі - продажу, з них: заборгованість по двох договорах від 08.09.2009 р. -106 606, 30 грн., по договору від 09.10.2009р. - 2 351, 93 грн., по договору від 26.10.2009р. -20 834, 00 грн., по договору від 04.11.2009р. -3 999, 00 грн.; 7 297, 71 грн. процентів річних за період з 08.10.2009р. по 15.08.2011р., 22 744, 34 грн. збитків, завданих інфляцією за грудень 2009р. -червень 2011р.

Ухвалою господарського суду від 20.06.2012р. було зобов'язано:

- позивача подати суду: письмові пояснення по справі з врахуванням зауважень, викладених у постанові Вищого господарського суду України від 17.05.2012р.; рахунки на оплату № 92-0348 від 16.10.2009р., № 92-0352 від 20.10.2009р., № 92-0363 від 28.10.2009р., № 92-03631 від 28.10.2009р., № 92-0328 від 11.11.2009р., № 92-0343 від 10.12.2009р.; письмові пояснення, в яких вказати, на яких підставах були підписані акти прийому-передачі виконаних робіт; оригінали актів приймання-передачі товару;

- відповідача - письмові пояснення по справі з врахуванням зауважень, викладених у постанові Вищого господарського суду України від 17.05.2012р.; письмові пояснення про те, за який товар було перераховано 22 867 грн. (банківська виписка з рахунку відповідача від 05.01.2010р. (а.с. 81, т.1); зазначити і подати докази на підтвердження передачі цього товару; письмові пояснення, в яких вказати, за якими конкретно договорами було перераховано 87 867 грн. (зазначити конкретні номери і дати договорів); письмові пояснення, в яких вказати, на яких підставах були підписані акти прийому-передачі виконаних робіт; письмові пояснення, в яких вказати: за яким договором, на яку суму було передано товару позивачем (навівши докази) ; за яким договором, на яку суму було оплачено товар (навести докази); оригінали накладних на передачу товару (для огляду в судовому засіданні), належним чином завірені копії до матеріалів справи.

На виконання вимог ухвали суду від 20.06.2012р. позивачем 03.07.2012р. через канцелярію суду подано пояснення по справі, в яких він вказує про таке:

- між підприємцем ОСОБА_1 та ТзОВ «Будремсервіс»існували договірні і позадоговірні відносини. Даний факт підтверджується доданими до матеріалів справи накладними та актами приймання-передачі. Відповідач не оспорював факт існування договірних та позадоговірних відносин. В матеріалах даної справи наявні як накладні на товар, так і акти приймання-передачі. Вказана справа розглядалась за позовом ТзОВ «Будремсєрвіс» до ФОП ОСОБА_1, та відповідачу було відмовлено в позові.

- виконання зобов'язань за договорами підтверджується підписаними актами.

- суму 22 867 грн. відповідачем сплачено по договору від 13 жовтня 2009p., виконаного позивачем, що підтверджується актом прийому-передачі від 10 грудня 2009р. Цей факт встановлено в постанові Рівненського апеляційного господарського суду від 05.10.2011р. по справі №5004/926/11, в якому відповідач виступав позивачем. По справі № 5004/926/11 були подані ті самі акти та договори, на які посилається позивач в позовній заяві. Дане рішення відповідачем не оскаржувалося в касаційному порядку. Позивач вважає безпідставним клопотання відповідача про призначення почеркознавчої експертизи з тієї підстави, що в іншій справі відносно тих же документів відповідач не висловлював сумнівів у їх достовірності. Окрім того на документах оригінальна печатка підприємства відповідача.

- за стандартами бухгалтерського обліку акт виконаних робіт чи акт приймання-передачі, або накладна на відвантаження надається, відповідно і оформляється, саме тією особою, яка виконала роботи, яка передає товар чи інші матеріальні цінності.

Позивач був на час виникнення договірних відносин платником єдиного податку, відповідно для нього необов'язкова наявність актів виконаних робіт, інших документів, всі ці документи оформлялись саме для відповідача та за вказівкою його бухгалтера.

Також позивачем в судовому засіданні подано наступні оригінали документів: акт прийому-передачі виконаних робіт від 10.11.2009р. до договору купівлі-продажу № б/н; акт прийому-передачі виконаних робіт від 20.11.2009р. до договору купівлі-продажу № б/н; акт прийому-передачі виконаних робіт від 07.10.2009р. до договору купівлі-продажу № б/н; акт прийому-передачі виконаних робіт від 08.10.2009р. до договору купівлі-продажу № б/н; акт прийому-передачі виконаних робіт від 22.10.2009р. до договору купівлі-продажу № б/н; акт прийому-передачі виконаних робіт від 05.11.2009р. до договору купівлі-продажу № б/н; акт прийому-передачі виконаних робіт від 30.11.2009р. до договору купівлі-продажу № б/н; акт прийому-передачі виконаних робіт від 10.12.2009р. до договору купівлі-продажу № б/н.

Відповідач в письмових поясненнях від 02.07.2012р., поданих через канцелярію суду 03.07.2012р., представники відповідача в судовому засіданні 03.07.2012р. просять відмовити в задоволенні позовних вимог, посилаючись на таке:

- банківською випискою від 05.01.2010р. підтверджується перерахування коштів ТзОВ "Будремсервіс" на ім'я фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 коштів в сумі 22 867 грн.

Дані кошти були перераховані ОСОБА_1 як 100% передплата від загальної суми замовлення на виконання умов договору купівлі продажу від 26 жовтня 2009 року.

Отже, по даному договору замовник (відповідач) взяті на себе зобов'язання виконав, оплативши замовлений товар. Позивач - ОСОБА_1 товару не поставила.

Передання товару та його оплату сторони підтверджували накладними, які виписувала і надавала ОСОБА_1

Накладна на суму 22 867 грн. із зазначенням передбаченого договором від 26 жовтня 2009 року відсутня, що свідчить про невиконання умов договору виконавцем - ОСОБА_1

Всього ТзОВ "Будремсервіс" на ім'я фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 було перераховано 87 867 грн., з них:

- по договору купівлі-продажу №б/н від 08 вересня 2009 року, укладений на загальну суму 81 978, 47 грн. - перераховано 60 000 грн.;

по договору купівлі-продажу №б/н від 08 вересня 2009 року, укладений на загальну суму 24627,83 грн. - перераховано 2 648, 07 грн.;

по договору купівлі-продажу №б/н від 09 жовтня 2009 року, укладений на загальну суму 2351,93 грн. - було перераховано 2 351,93 грн.

по договору купівлі-продажу №б/н від 26 жовтня 2009 року, укладений на загальну суму 22867 грн. - перераховано 22 867 грн.

Передання товару по спірних договорах купівлі-продажу металопластикових конструкцій підтверджувалось накладними, які виписувала і надавала ОСОБА_1 Для оплати переданого товару ОСОБА_1 надавала товариству рахунки, на які товариство перераховувало кошти за отриманий товар.

Ніяких актів прийому-передач виконаних робіт сторони не узгоджували і не підписували. Прийом-передача товару, а також його оплата підтверджується рахунками та накладними, які надавала ОСОБА_1

На підставі викладеного ТОВ "Будремсервіс" заперечує дійсність актів прийому-передач до кожного з договорів, які знаходяться в матеріалах справи та наголошує на проведенні почеркознавчої експертизи.

Крім цього, в судовому засіданні представники відповідача подали наступні оригінали документів: накладна № 92-0328 від 12.11.2009р., прибутковий ордер від 12.11.2009р., накладна № 92-0343 від 10.12.2009р., прибутковий ордер від 10.12.2009р., накладна № 92-03631 від 10.11.2009р., прибутковий ордер від 11.11.2009р., накладна № 92-0363 від 29.10.2009р., прибутковий ордер від 29.10.2009р., накладна № 92-0352 від 21.10.2009р., прибутковий ордер від 21.10.2009р., накладна № 92-0348 від 19.10.2009р., прибутковий ордер від 19.10.2009р.

Також представником відповідача подано клопотання про продовження строку розгляду справи на 15 днів.

У зв'язку з необхідністю витребування додаткових пояснень та доказів розгляд справи слід відкласти.

Оскільки спір відповідно до ст.69 ГПК України спір має бути вирішено господарським судом у строк не більше двох місяців з дня одержання позовної заяви, строк розгляду спору за клопотанням представника позивача продовжено на 15 днів -до 08.08.2012р.

Керуючись ст. 69, п. 2 ст.77 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

у х в а л и в:

1. Продовжити строк розгляду спору на 15 днів -до 08.08.2012р.

2. Розгляд справи відкласти на 02.08.2012 на 15 год.

3. Зобов'язати позивача до 31.07.2012р. подати суду:

3.1. Письмові пояснення щодо дати укладення договору про передачу товару на суму 22 867 грн.;

3.2. Письмові пояснення, в яких викласти обставини підписання актів прийому-передачі товару.

3.3. Письмові пояснення, в яких зазначити в рахунок оплати якого товару (за якими договорами, накладними чи актами) позивачем віднесено проведені відповідачем оплати в розмірі 87 867 грн., і, зокрема, оплату в розмірі 22 867 грн.

Сторонам надіслати ухвалу суду рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Суддя І. О. Якушева

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення03.07.2012
Оприлюднено06.07.2012
Номер документу25038897
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5004/613/12

Ухвала від 26.03.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Постанова від 09.04.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Ухвала від 11.03.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Ухвала від 29.10.2012

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Ухвала від 29.10.2012

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Ухвала від 02.10.2012

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Ухвала від 13.09.2012

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Тимошенко О.М.

Судовий наказ від 17.08.2012

Господарське

Господарський суд Волинської області

Якушева Інна Олександрівна

Рішення від 02.08.2012

Господарське

Господарський суд Волинської області

Якушева Інна Олександрівна

Ухвала від 03.07.2012

Господарське

Господарський суд Волинської області

Якушева Інна Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні