Рішення
від 08.07.2008 по справі 31/285
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

 

 

 ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД 

міста КИЄВА

01030, м.Київ,

вул.Б.Хмельницького,44-Б    

тел.230-31-34

 

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ

УКРАЇНИ

справа

№  31/285

 

08.07.08

 

За

позовом          Товариства з обмеженою

відповідальністю "Юрбудконсалтинг", м. Київ

До                    1. Київської міської ради,

м. Київ

2.

Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу

Київради

(Київська міська державна адміністрація)

Про                    зобов'язання вчинити певні

дії

Суддя  Н.І.Качан

Представники:

Від

позивача                    Суворова

К.С.-  пред. за довір.

Від

відповідача 1.          Безносик А.О.

-пред. по довір.

Від

відповідача 2.          не з'явився

 

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

 

Позивач

звернувся з позовом про зобов'язання Київської міської ради  та Головного управління земельних ресурсів

виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) вчинити

дії щодо укладення та реєстрації договору оренди земельної ділянки для

будівництва, експлуатації та обслуговування групи адміністративно-житлових

будинків з об'єктами соціальної інфраструктури та вбудовано-прибудованими

приміщеннями соціально-побутового, торговельного та громадського призначення з

наземним та підземним паркингами, зі знесенням існуючих будівель та споруд  за адресою: м. Київ, Печерський район, вул.

Івана      Кудрі, 5, між Товариством з

обмеженою відповідальністю «ЮрБудКонсалтинг»та Київською міською радою в

редакції, яка підписана Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮрБудКонсалтинг»та

відповідає вимогам Закону України „Про оренду землі” та Типового договору

оренди землі, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від

03.03.2004 року №220 та передати дану земельну ділянку з моменту набрання

чинності судового рішення на умовах визначених договором.

 

Ухвалою

Господарського суду міста Києва від 23.06.2008р. порушено провадження у справі

та призначено судовий розгляд на 03.07.2008р.

В

судовому засіданні 03.07.2008р. було оголошено перерву до 08.07.2008р., в

порядку ст. 77 ГПК України.

 

В

процесі розгляду справи по суті від позивача через канцелярію суду надійшла

заява про уточнення позовних вимог в якій позивач просив суд  прийняти рішення, відповідно до якого договір

оренди земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування групи

адміністративно-житлових будинків з об'єктами соціальної інфраструктури та

вбудовано-прибудованими приміщеннями соціально-побутового, торговельного та

громадського призначення з наземним та підземним паркингами, зі знесенням

існуючих будівель та споруд  за адресою:

м. Київ, Печерський район, вул. Івана Кудрі, 5 між Товариством з обмеженою

відповідальністю «ЮрБудКонсалтинг»та Київською міською радою вважати укладеним

в редакції, яка підписана Товариством з обмеженою відповідальністю

«ЮрБудКонсалтинг»та відповідає вимогам Закону України „Про оренду землі” та

Типового договору оренди землі, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів

України від 03.03.2004 №220 та переданою дану земельну ділянку з моменту

набрання чинності судового рішення на умовах визначених договором та зобов'язати

Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської

міської державної адміністрації) зареєструвати договір оренди земельної ділянки

з усіма додатками, що є його невід'ємними частинами, між Орендодавцем

-Київською міською радою та орендарем -Товариство з обмеженою

відповідальністю  «ЮрБудКонсалтинг»у

встановленому порядку.

 

Обґрунтовуючи

заявлені позовні вимоги, позивач зазначає, що ТОВ «ЮрБудКонсалтинг»повністю

дотримано положень чинного законодавства, а саме, ст.ст. 638, 641, 642 ЦК

України, положень ЗУ „Про оренду землі”, ст. 93, 123  ЗК України та вимог викладених у Рішенні

Київської міської ради від 15.03.2007 року за №283/944 яким Товариству з

обмеженою відповідальністю «ЮрБудКонсалтинг»було передано в короткострокову оренду

на 5 років земельну ділянку, загальною площею 3,90 га для будівництва,

експлуатації та обслуговування групи адміністративно-житлових будинків з

об'єктами соціальної інфраструктури та вбудовано-прибудованими приміщеннями

соціально-побутового, торговельного та громадського призначення з наземним та

підземним паркингами, зі знесенням існуючих будівель та споруд  за адресою: м. Київ, Печерський район, вул.

Івана Кудрі, 5, своєчасно підготовлено необхідні висновки, запити, звернення,

отримано погодження, розроблено технічну документацію із землеустрою зі

складання договору оренди земельної ділянки, здійснено роботи по винесенню меж

земельної ділянки в натуру (на місцевість) та власне складено проект договору

оренди земельної ділянки. Позивач вважає, що відповідачі безпідставно

ухиляються від підписання договору оренди земельної ділянки за адресою: м.

Київ, Печерський район, вул. Івана Кудрі, 5, чим порушують законні права та

інтереси позивача та перешкоджають здійсненню ним господарської діяльності.

 

Відповідачі

надали письмові заперечення на заявлені позовні вимоги відповідно до яких

Київська міська рада та Головне управління земельних ресурсів виконавчого

органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) позов

не визнають, просять у задоволенні вимог відмовити повністю, зазначаючи, що

договір може бути укладено лише за взаємною згодою сторін та відмічають

відсутність звернення позивача з приводу державної реєстрації зазначеного

договору оренди земельної ділянки до відповідача 2. Крім того, відповідач 1

посилається на ту обставину, що відповідно до п. 8 ст. 28 Регламенту розгляду

питань щодо набуття та реалізації права користування землею в м. Києві,

затвердженого рішенням Київської міської ради від 15.07.2004 року №457/1867

«Про регулювання процедури передачі в користування земельних ділянок в м.

Києві»рішення Київської міської ради про передачу земельної ділянки в оренду

вважається таким, що втратило чинність, через дев'ять місяців після набуття ним

чинності, якщо відповідний договір оренди землі не укладений, а також

посилається на ту обставину, що чинним законодавством не визначений строк на

протязі якого Київська міська рада зобов'язана укласти договір оренди земельної

ділянки після прийняття нею рішення про передачу земельної ділянки в оренду, а

відтак відповідач 1 вважає, що позивач не має законних підстав на укладення

договору оренду оскільки на момент розгляду спору рішення втратило чинність.

В

судовому засіданні представник позивача позов підтримав в повному обсязі,

враховуючи наведене  уточнення вимог

 

Представник

відповідача 1 надав пояснення по справі, позов не визнав в повному обсязі.

 

Від

відповідача 2 через канцелярію суду надійшов відзив на заявлені позовні вимоги

в якому останній просив розглядати справу за відсутності його повноважного

представника.

 

Керуючись

ст. 75 ГПК України суд вважає за можливе розглянути справу без участі

представників відповідача за наявними у справі доказами та матеріалами.

 

Судом,

у відповідності до вимог ст. 81-1 ГПК України, складався протокол судового

засідання, який долучено до матеріалів справи.

 

Розглянувши

подані по справі документи і матеріали, 

всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується

позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду

справи і вирішення спору по суті, заслухавши пояснення представників позивача

та відповідача 2., Господарський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

 

Статтею

13 Конституції України визначено, що земля є об'єктом права власності

Українського народу, від імені якого права власника здійснюють органи державної

влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцію

України.

 

Статтею

9 Земельного кодексу України, з врахуванням пункту 12 Перехідних положень

Земельного кодексу України передбачено, що надання земельних ділянок у

користування на території міста Києва віднесено до компетенції Київської

міської ради.

 

Згідно

частини 5 статті 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в

Україні" від імені та в інтересах територіальних громад права суб'єкта комунальної

власності здійснюють відповідні ради.

 

Оцінюючи

подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на

всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин

справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті

обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд

вважає, що вимоги позивача  підлягають

задоволенню з наступних підстав.

 

15.03.2007

року Київська міська рада прийняла Рішення за №283/944 відповідно до якого

Товариству з обмеженою відповідальністю «ЮрБудКонсалтинг»було передано в

короткострокову оренду терміном на 5 років земельну ділянку, загальною площею

3,90 га для будівництва, експлуатації та обслуговування групи

адміністративно-житлових будинків з об'єктами соціальної інфраструктури та

вбудовано-прибудованими приміщеннями соціально-побутового, торговельного та

громадського призначення з наземним та підземним паркингами, зі знесенням

існуючих будівель та споруд  за адресою:

м. Київ, Печерський район, вул. Івана   

Кудрі, 5.         

Вказаним

рішенням визначено: відповідно до статей 93, 123, 124, 141 Земельного кодексу

України та розглянувши проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки,

Київська міська рада вирішила (відповідно до витягу з рішення ):

 

3.

затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству з

обмеженою відповідальністю "ЮрБудКонсалтинг" для будівництва,

експлуатації та обслуговування групи адміністративно-житлових будинків з

об'єктами соціальної інфраструктури та вбудовано-прибудованими приміщеннями

соціально-побутового, торговельного та громадського призначення з наземними та

підземними паркінгами, зі знесенням існуючих будівель та споруд на вул. Івана

Кудрі, 5 у Печерському районі м. Києва;

5. передати

товариству з обмеженою відповідальністю "ЮрБудКонсалтинг", за умови

виконання пункту 6 цього рішення, в короткострокову оренду на 5 років земельну

ділянку загальною площею 3,90 га для будівництва, експлуатації та

обслуговування групи адміністративно-житлових будинків з об'єктами соціальної

інфраструктури та вбудовано-прибудованими приміщеннями соціально-побутового,

торговельного та громадського призначення з наземними та підземними паркінгами,

зі знесенням існуючих будівель та споруд на вул. Івана Кудрі, 5 у Печерському

районі м. Києва, у тому числі:

-

площею 3,82 га - за рахунок земель запасу житлової та громадської забудови;

-

площею 0,08 га (в межах червоних ліній) - за рахунок міських земель, не наданих

у власність чи користування.

6.

Товариству з обмеженою відповідальністю "ЮрБудКонсалтинг":

6.1.

Виконувати обов'язки землекористувача відповідно до вимог статті 96 Земельного

кодексу України.

6.2.

У місячний термін звернутися до Головного управління земельних ресурсів

виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) із

клопотанням щодо організації робіт по винесенню меж земельної ділянки в натуру

(на місцевість) та виготовленню договору оренди земельної ділянки, тощо.

 

Положеннями

ст. 7 Закону України № 401-XIV від 15.01.1999 р. "Про столицю України -

місто-герой Київ" та ст. 5 Закону України № 280/97-BP від 21.05.1997 р.

"Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що система

місцевого самоврядування у місті Києві включає: територіальну громаду міста,

міського голову, міську раду, виконавчий орган міської ради, районні ради,

виконавчі органи районних у мiстi рад, органи самоорганізації населення.

 

Статтею  10 Закону України "Про столицю України -

місто-герой Київ"  встановлено, що

Київська міська та районні в мiстi ради мають власні виконавчі органи, якi

утворюються відповідно Київською міською радою, районними в мiстi радами,

пiдзвiтнi та підконтрольні відповідним радам.

 

Міська

рада, згідно з положеннями ст. 10 Закону України  "Про місцеве самоврядування в

Україні" є органом місцевого самоврядування, що представляє відповідну

територіальну громаду та здійснює від її iменi та в її інтересах функції i

повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та

іншими законами.

Статтею

11 вказаного Закону України визначено, що виконавчими органами сільських,

селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі

комітети, відділи, управління та iншi створювані радами виконавчі органи, які є

підконтрольними i підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення

делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними

відповідним органам виконавчої влади.

 

Відповідно

до Положення про Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу

Київради (КМДА), затвердженого рішенням Київської міської ради від 19.12.2002

р. за № 182/342, Головне управління земельних ресурсів організовує видачу

державних актів на право власності на землю і право користування землею,

оформлення та видачу договорів оренди земельних ділянок та здійснює їх

реєстрацію. Рішенням Київської міської ради від 29.05.2003 р. за  N 433/593 „Про забезпечення ефективного

землекористування в місті Києві” Головному управлінню земельних ресурсів

доручено у повному обсязі здійснювати підготовку документів, що посвідчують

право власності та право користування, відповідно до п. "з" ст. 9 та

п. "є" ст. 184 ЗК України.

 

Позивач

на виконання приписів викладених у зазначеному вище рішенні Київської міської

ради №283/944 своїм листом звернувся до відповідача 2 з проханням щодо

виготовлення документу, що посвідчує право користування земельною ділянкою

(звернення позивача зареєстровано відповідачем 2 за вхідним №15571 від

23.03.2007 року) та доручив виконання робіт Комунальному підприємству

«Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі».

 

02.04.2007

року Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради

(Київської міської державної адміністрації) видало технічне завдання за

№2446  на розробку технічної документації

зі складання договору оренди землі.

 

Комунальне

підприємство «Київський міський центр земельного кадастру та приватизації

землі»за замовленням позивача було розроблено технічну документацію із

землеустрою зі складання договору оренди земельної ділянки Товариству з

обмеженою відповідальністю «ЮрБудКонсалтинг» для будівництва, експлуатації та

обслуговування групи адміністративно-житлових будинків з об'єктами соціальної

інфраструктури та вбудовано-прибудованими приміщеннями соціально-побутового,

торговельного та громадського призначення з наземним та підземним паркингами,

зі знесенням існуючих будівель та споруд 

за адресою: м. Київ, Печерський район, вул. Івана Кудрі, 5, та здійснено

роботи по винесенню меж земельної ділянки в натуру (на місцевість).

 

Проаналізувавши

матеріали, що містяться в справі, та заслухавши доводи сторін суд дійшов

висновку, що посилання відповідача 1 на положення п. 8 ст. 28 Регламенту

розгляду питань щодо набуття та реалізації права користування землею в м. Києві

затвердженого рішенням Київської міської ради від 15.07.2004 року №457/1867

«Про регулювання процедури передачі в користування земельних ділянок в м.

Києві», в частині, яка вказує на те, що рішення Київської міської ради про

передачу земельної ділянки в оренду вважається таким, що втратило чинність,

через дев'ять місяців після набуття ним чинності, якщо відповідний договір

оренди землі не укладений, є безпідставними та необґрунтованими,  виходячи з вищевикладеного.

 

В

матеріалах справи міститься копія технічної документації із землеустрою зі складання

договору оренди земельної ділянки підготовлена КП «Київський міський центр

земельного кадастру та приватизації землі»за дорученням відповідача 2 на

замовлення позивача. З матеріалів технічної документації вбачається наступне.

 

Технічне

завдання на розробку технічної документації зі складання договору оренди

земельної ділянки №2446 затверджено відповідачем 2 02.04.2007 року,  та містить зокрема інформацію про підстави

для виконання робіт зі складання договору оренди земельної ділянки, а саме:

рішення Київради від 15.03.2007 року №283/944 та заява ТОВ «ЮрБудКонсалтинг»від

19.03.2007 року за №24.

 

Таким

чином, відповідач 2 підтверджує факт дотримання позивачем строків викладених в

тексті рішення Київради  щодо відведення

земельної ділянки на користь позивача.

 

11.04.2007

року складено Акт визначення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).

Дана

технічна документація  була

перевірена  та прийнята до бази

даних  Головного управління земельних

ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної

адміністрації), про що свідчить штамп та відмітки на 1 сторінці технічної

документації.

 

Отже,

позивачем відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про оренду

землі" та статті 125 Земельного кодексу України забезпечено підготовку

всіх необхідних документів для укладення договору оренди земельної ділянки та

власне вимог викладених в рішенні 

Київської міської ради від 15.03.2007 року за №283/944.

 

Відповідно

до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на

засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не

передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого

самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах

повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

 

Стаття

60 Закону України «Про місцеве самоврядування»встановлює, що територіальним

громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної

власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю,

природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки,

страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств,

житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони

здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права,

рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права

комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

 

Договір

оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати

орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а

орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов

договору та вимог земельного законодавства.

 

Відповідно

до приписів ст. 792 ЦК України за договором найму (оренди) земельної ділянки

наймодавець зобов'язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений

договором строк у володіння та користування за плату. Земельна ділянка може

передаватись у найм разом з насадженнями, будівлями, спорудами, водоймами, які

знаходяться на ній, або без них. 

Відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом.

 

Положеннями

ст.ст. 759, 760, 761 ЦК України встановлено, що за договором оренди наймодавець

передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на

певний строк. Предметом договору найму може бути річ, яка визначена

індивідуальними ознаками і яка зберігає свій первісний вигляд при

неодноразовому використанні (неспоживна річ). Законом можуть бути передбачені

особливості укладення та виконання договору оренди, та можуть бути встановлені

види майна, що не можуть бути предметом договору найму. Право передання майна у

найм має власник речі або особа, якій належать майнові права, може бути також

особа, уповноважена на укладення договору найму.

 

Положеннями

ст. 762 ЦК України встановлено, що з наймача за користування майном

справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму. Якщо розмір

плати не встановлений договором, він визначається з урахуванням споживчої

якості речі та інших обставин, які мають істотне значення.

 

Стаття

184 ГПК України містить приписи, щодо особливостей укладання господарських

договорів на основі вільного волевиявлення сторін, примірних і типових

договорів. Укладення господарських договорів на основі примірних і типових

договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179

цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного

документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно

до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування

примірного або типового договору.

 

Положеннями

ст. 179 ГК України встановлено: майново-господарські зобов'язання, які

виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і

негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських

договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями. Кабінет Міністрів

України, уповноважені ним органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам

господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а

у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.

 

При

укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на

основі:

вільного

волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які

умови договору, що не суперечать законодавству;

примірного

договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для

використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною

згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати

його зміст;

типового

договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках,

передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть

відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його

умови;

договору

приєднання, запропонованого однією стороною для інших можливих суб'єктів, коли

ці суб'єкти у разі вступу в договір не мають права наполягати на зміні його

змісту.

 

Господарські

договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з

урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими

нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.

 

Істотними

умовами договору відповідно до положень ст. 180 ГПК України є наступні.

 

Зміст

господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його

сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських

зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як

обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір

вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та

формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані

такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо

яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні

господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет,

ціну та строк дії договору. Ціна у господарському договорі визначається в

порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів

України. За згодою сторін у господарському договорі може бути передбачено

доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або

виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними.

 

Строком

дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські

зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. На зобов'язання, що

виникли у сторін до укладення ними господарського договору, не поширюються

умови укладеного договору, якщо договором не передбачено інше. Закінчення

строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за

його порушення, що мало місце під час дії договору.

 

Відповідно

положеннями ст. 181 ГПК України господарський договір за загальним правилом

викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого

печатками. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі

якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні

у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його

умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і

повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист,

факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору. За наявності

заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору,

складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у

двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу

розбіжностей разом з підписаним договором. Сторона, яка одержала протокол

розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в

цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та

включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились

неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої

сторони. У разі досягнення сторонами згоди щодо всіх або окремих умов,

зазначених у протоколі розбіжностей, така згода повинна бути підтверджена у

письмовій формі (протоколом узгодження розбіжностей, листами, телеграмами,

телетайпограмами тощо). У разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних

умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що

не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання,

правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України.

 

Статтею

638 ЦК України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній

формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. 

 

Відповідно

до положень ст. 641 ЦК України пропозицію укласти договір (оферту) може зробити

кожна із сторін майбутнього договору. Пропозиція укласти договір має містити

істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе

зобов'язаною у разі її прийняття. Відповідь особи, відповідно до статті 642 ЦК

України, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт)

повинна бути повною і безумовною.

 

Згідно

з положеннями ст. 1 Закону України „Про оренду землі” та ст. 93 ЗК України

право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне

володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для

провадження підприємницької та іншої діяльності.

 

Підставою

для укладення договору оренди і набуття права на оренду земельної ділянки

є  рішення орендодавця -Рішення Київської

міської ради, від 15.03.2007 року за №283/944 відповідно до якого вирішено

передати ТОВ «ЮрБудКонсалтинг»в короткострокову оренду на 5 років земельну

ділянку, загальною площею 3,90 га для будівництва, експлуатації та

обслуговування групи адміністративно-житлових будинків з об'єктами соціальної

інфраструктури та вбудовано-прибудованими приміщеннями соціально-побутового,

торговельного та громадського призначення з наземним та підземним паркингами,

зі знесенням існуючих будівель та споруд 

за адресою: м. Київ, Печерський район, вул. Івана Кудрі, 5.

 

Відповідно

до ст. 1 Господарського процесуального кодексу України  юридичні особи мають право звертатися до

господарського суду  за захистом своїх

порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів.

 

Відповідно

до ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона

посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

 

З

матеріалів справи вбачається і сторонами не заперечується, що позивач направив

до Київської міської ради лист з пропозицією укласти договір оренди, з

урахуванням умов, визначених технічною документацією та два примірники договору

оренди земельної ділянки, який відповідає вимогам Закону України „Про оренду

землі” та Типовому договору оренди землі, що затверджений Постановою Кабінету

Міністрів України від 03.03.2004 № 220 підписані з боку позивача.

 

Протягом

встановленого двадцятиденного строку з боку Київської міської ради не надано

жодних зауважень до договору оренди землі.

 

Головне

управління земельних ресурсів листом від 14.05.2008 року за №05-358/17925

повідомило позивача на запит останнього про те, що договір оренди земельної

ділянки на сьогоднішній день з боку Київради не підписаний.

 

Таким

чином, на виконання статті 181 ГК України договір оренди земельної ділянки для

будівництва, експлуатації та обслуговування групи адміністративно-житлових

будинків з об'єктами соціальної інфраструктури та вбудовано-прибудованими

приміщеннями соціально-побутового, торговельного та громадського призначення з

наземним та підземним паркингами, зі знесенням існуючих будівель та споруд  за адресою: м. Київ, Печерський район, вул.

Івана Кудрі, 5 був підписаний Товариством та переданий на підпис  Київському міському голові, який у

двадцятиденний термін зобов'язаний був його підписати або надати Товариству два

примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором.

 

Частиною

3 ст. 73 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” передбачено, що

підприємства, установи та організації, а також громадяни несуть встановлену

законом відповідальність перед органами місцевого самоврядування за заподіяну

місцевому самоврядуванню шкоду їх діями або бездіяльністю, а також у результаті

невиконання рішень органів та посадових осіб місцевого самоврядування,

прийнятих у межах наданих їм повноважень.

 

Керуючись

вищевикладеними нормами чинного законодавства України, заслухавши пояснення

сторін та оглянувши надані до матеріалів справи докази, суд дійшов висновку, що

доводи надані відповідачем в обґрунтування причин ухилення від укладення

договору оренди земельної ділянки є необґрунтованими та такими, що не

відповідають дійсності, оскільки позивачем повністю дотримано умов викладених в

тексті рішення Київської міської ради щодо передачі позивачеві в

короткострокову оренду спірної земельної ділянки та положень чинного

законодавства України.

 

Враховуючи

норми чинного законодавства України, та зважаючи на ситуацію, що склалася з

укладенням договору оренди на підставі рішення Київської міської ради від

15.03.2007 року за № 283/944 вбачається ухиляння Київської міської ради та її

посадових осіб від підписання договору оренди земельної ділянки.

 

Протиправні

дії відповідачів перешкоджають Товариству з обмеженою відповідальністю

«ЮрБудКонсалтинг» здійснювати підприємницьку діяльність, спрямовану на

отримання запланованого прибутку та наносять збитки як власне позивачеві так і

міському бюджету, який не отримує орендну плату.

 

Відповідно

до положень ст. 187 ГК України спори, що виникають при укладанні господарських

договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є

обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом,

розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду

суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані

укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними

попереднього договору. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено

питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного

господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

 

Проаналізувавши

матеріали справи, та заслухавши представників сторін суд також дійшов висновку,

що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю

„ЮрБудКонсалтинг»про  зобов'язання

Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської

міської державної адміністрації) зареєструвати договір оренди земельної ділянки

з усіма додатками, що є його невід'ємними частинами, між Орендодавцем -

Київською міською радою та орендарем -Товариство з обмеженою

відповідальністю  «ЮрБудКонсалтинг»у

встановленому порядку є обґрунтованими та підлягають задоволенню виходячи з

наступного. 

 

Відповідно

до положень ст. 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»до

віддання виконавчих органів сільських, селищних міських рад  належить реєстрація суб'єктів права власності

на землю, реєстрація права користування землею і договорів оренди земельної

ділянки, видача документів, що посвідчують право користування/власності  на землю, тощо.

 

Відповідно

до положень ст. 20 Закону України «Про оренду землі» укладений договір оренди

земельної ділянки підлягає державній реєстрації.

 

Відповідно

до положень зазначеного вище Положення про Головне управління земельних

ресурсів виконавчого органу Київради (КМДА) затвердженого рішенням Київської

міської ради від 19.12.2002 р. за № 182/342, Головне управління земельних

ресурсів організовує видачу державних актів на право власності на землю і право

користування землею, оформлення та видачу договорів оренди земельних ділянок та

здійснює їх реєстрацію. Рішенням Київської міської ради від 29.05.2003 р.

за  N 433/593 „Про забезпечення

ефективного землекористування в місті Києві” Головному управлінню земельних

ресурсів доручено у повному обсязі здійснювати підготовку документів, що

посвідчують право власності та право користування, відповідно до п.

"з" ст. 9 та п. "є" ст. 184 ЗК України.

 

За

таких обставин суд приходить до висновку, що позовні вимоги Товариства з

обмеженою відповідальністю «ЮрБудКонсалтинг»є обґрунтованими та підлягають

задоволенню в повному обсязі.

 

На

підставі ст.ст. 44, 49 ГПК України судові витрати по сплаті державного мита,

витрат на інформаційно-технічне обслуговування судового процесу, підлягають

стягненню з відповідача.

 

Керуючись

ст.ст. 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України,

Господарський суд міста Києва, -

 

ВИРІШИВ:

 

1.      Позовні вимоги задовольнити повністю.

 

2.  Вважати укладеним договір оренди земельної

ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування групи

адміністративно-житлових будинків з об'єктами соціальної інфраструктури та

вбудовано-прибудованими приміщеннями соціально-побутового, торговельного та

громадського призначення з наземним та підземним паркингами, зі знесенням

існуючих будівель та споруд  за адресою:

м. Київ, Печерський район, вул. Івана Кудрі, 5 між Товариством з обмеженою

відповідальністю «ЮрБудКонсалтинг»та Київською міською радою вважати укладеним

в редакції, яка підписана Товариством з обмеженою відповідальністю

«ЮрБудКонсалтинг»та відповідає вимогам Закону України „Про оренду землі” та

Типового договору оренди землі, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів

України від 03.03.2004 №220 та переданою дану земельну ділянку з моменту

набрання чинності судового рішення на умовах визначених договором:

«ДОГОВІР

оренди земельної ділянки

Київська

міська рада (м. Київ, вул. Хрещатик, 36) -далі у тексті -„Орендодавець”, в

особі Київського міського голови Черновецького Леоніда Михайловича, який діє на

підставі ст. 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” -з однієї

сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю „Юрбудконсалтинг” (03151,

м. Київ, проспект Повітрофлотський, 70, зареєстроване Солом'янською районною у

місті Києві державною адміністрацією 09.04.2004 року за №1 073 120 0000 003953)

-далі у тексті - „Орендар”, в особі директора Сапетної Катерини Петрівни,  яка діє на підставі Статуту, - з другої

сторони, уклали договір оренди земельної ділянки (далі у тексті -Договір) про

нижченаведене:

 

1. Предмет Договору

1.1.  Орендодавець, на підставі рішення Київської

міської ради від 15.03.2007 №283/944, 

передає, а Орендар приймає в оренду (строкове платне користування)

земельну ділянку (далі -об'єкт оренди або земельна ділянка), визначену цим

Договором.

 

2. Об'єкт оренди

2.1.

Об'єктом оренди відповідно до цього Договору є Земельна ділянка з наступними

характеристиками:

-

місце розташування -вул. Івана Кудрі, 5 у Печерському  районі м. Києва;

-

розмір -39043 (тридцять дев'ять тисяч сорок три) кв. м, в тому числі 800 кв. м.

в межах червоних ліній;

-

цільове призначення -для будівництва, експлуатації та обслуговування групи

адміністративно-житлових будинків з об'єктами соціальної інфраструктури та

вбудовано-прибудованими приміщеннями соціально-побутового, торговельного та

громадського призначення з наземними та підземними паркінгами, зі знесенням існуючих

будівель та споруд;

-

кадастровий номер - 8000000000:79:065:0013.

2.2.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки -відповідно до витягу з технічної

документації Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу

Київради (Київської міської державної адміністрації) про нормативну

грошову  оцінку.

2.3.

Земельна ділянка, яка передається в оренду, не має недоліків, що можуть

перешкоджати її ефективному використанню.

 

3. Строк дії Договору

3.1.

Договір укладено на 5 (п'ять) років.

 

4. Орендна плата

4.1.

Визначена цим Договором орендна плата за Земельну ділянку становить платіж,

який Орендар самостійно розраховує та вносить Орендодавцеві за користування

Земельною ділянкою у грошовій формі.

4.2.

Річна орендна плата за Земельну ділянку встановлюється у розмірі 4,5% відсотків

від її нормативної грошової оцінки. Обчислення розміру орендної плати за

земельну ділянку здійснюється з урахуванням цільового призначення та

коефіцієнтів індексації, визначених законодавством.

4.3.

Розмір орендної плати може змінюватись за згодою сторін шляхом прийняття

відповідного рішення Київською міською радою та внесення змін до цього

Договору.

4.6.

Зміна нормативної грошової оцінки Земельної ділянки та її індексація

проводиться без внесення змін та доповнень до цього Договору у порядку та у

випадках, передбачених законодавством України.

4.4.

Орендна плата вноситься Орендарем рівними частинами за базовий податковий

(звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом

тридцяти календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного

(податкового) місяця на рахунок 33219812700007, КЕКД 13050200 у ГУ ДКУ у м.

Києві, МФО 820019. Отримувач: УДК у Печерському р-ні м. Києва, ідентифікаційний

код 26077922. Питання сплати податку на додану вартість та інших податкових

платежів, що пов'язані з виконанням Договору, вирішуються Орендарем в

установленому законодавством України порядку.

4.5.

Зміна отримувача орендної плати та його банківських реквізитів може

здійснюватися Орендодавцем в односторонньому порядку і не потребує внесення

змін до цього Договору. Орендар зобов'язується уточнювати банківські реквізити

і назву отримувача орендної плати.

4.6.

Розмір орендної плати може переглядатись у разі зміни розмірів земельного

податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених

законодавством та у випадках, передбачених законом, за згодою сторін, але не

частіше, ніж один раз у рік.

4.7.

За несвоєчасне внесення орендної плати справляється пеня в розмірі 120 (ста

двадцяти) відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої

на день виникнення такого боргу або на день його (його частини) погашення, при

цьому для розрахунку використовується більша із зазначених ставок. Розрахунок

пені здійснюється на дату погашення суми боргу (частини боргу) за кожний

календарний день прострочення платежу, включаючи день такого погашення.

4.9.

Контроль за правильністю обчислення і справляння орендної плати, нарахування

пені за несвоєчасну сплату орендної плати та її стягнення здійснює районний

податковий орган за місцем розташування Земельної ділянки.

 

5. Умови використання та обмеження (обтяження)

щодо використання Земельної ділянки

5.1.

Умови збереження стану об'єкта оренди:

- на

Земельній ділянці не дозволяється діяльність, не пов'язана з цільовим

призначенням Земельної ділянки. Зміна цільового призначення Земельної ділянки

можлива лише в разі прийняття Київською міською радою рішення про затвердження

проекту землеустрою щодо відведення Земельної ділянки у зв'язку зі зміною

цільового призначення Земельної ділянки та внесення відповідних змін до

Договору. Роботи по розробці проекту землеустрою щодо відведення сплачує

Орендар;

5.2.

Обмеження та сервітути щодо Земельної ділянки на день підписання цього Договору

відсутні. 

 

6. Умови і строки передачі Земельної ділянки в оренду

6.1.

Земельна ділянка є переданою  в день

державної реєстрації цього Договору.

6.2.

Право на оренду Земельної ділянки виникає після державної реєстрації цього

Договору.

 

7. Умови повернення Земельної ділянки

7.1.

Після припинення дії договору Орендар повертає Орендодавцеві Земельну ділянку у

стані, не гіршому порівняно з тим, у якому він одержав її в оренду. 

7.2.

Орендодавець у разі погіршення корисних властивостей орендованої Земельної

ділянки, пов'язаних із зміною її стану, має право на відшкодування збитків у

розмірі, визначеному сторонами. Якщо сторонами не досягнуто згоди про розмір

відшкодування збитків, спір розв'язується у судовому порядку.

 

8. Права та обов'язки Сторін

8.1.

Орендодавець має право вимагати від Орендаря:

-

використання земельної ділянки за цільовим призначенням згідно з цим Договором;

-

дотримання місцевих правил забудови;

-

своєчасного внесення орендної плати;

-

дострокового розірвання цього Договору;

-

відшкодування понесених збитків, в тому числі не отриманих доходів, відповідно

до чинного законодавства у разі розірвання цього Договору.

8.2.

Орендодавець зобов'язаний:

-

повідомити в письмовій формі Орендаря про намір продати земельну ділянку третій

особі із зазначенням її ціни та інших умов, на яких вона продається;

- не

вчиняти дій, які б перешкоджали Орендарю користуватися Земельною ділянкою;

-

передати в користування Земельну ділянку у стані, що відповідає умовам цього

Договору.

8.3.

Орендар має право:

-

самостійно господарювати на землі з дотриманням вимог чинного законодавства

України та умов цього Договору;

- за

письмовою згодою Орендодавця зводити в установленому законодавством порядку

жилі, виробничі, культурно-побутові та інші будівлі і споруди;

- у

разі розірвання цього Договору, за погодженням сторін, має право вимагати

відшкодування нанесених збитків відповідно до чинного законодавства;

-

після закінчення строку, на який було укладено цей Договір, при умові належного

виконання обов'язків відповідно до умов цього Договору, Орендар має за інших рівних

умов переважне право на поновлення Договору;

-

переважне право на купівлю Земельної ділянки у разі її продажу.

8.4.

Орендар зобов'язаний:

-

приступати до використання Земельної ділянки в строк, встановлений цим

Договором, та після підписання цього Договору та державної реєстрації Договору;

-

завершити забудову Земельної ділянки в строки, встановлені проектною

документацією на будівництво, затвердженою в установленому порядку;

-

використовувати Земельну ділянку відповідно до її цільового призначення;

-

своєчасно вносити орендну плату;

- при

зміні функціонального використання об'єкта нерухомості, що розташований на

земельній ділянці, у десятиденний термін в письмовій формі замовити у Головному

управлінні земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської

державної адміністрації) витяги з технічної документації про нові нормативні

грошові оцінки земельних ділянок або їх частини з урахуванням зазначених змін

та після одержання цих витягів передати їх до податкового органу за місцем  розташування земельних ділянок;

-

письмово повідомити Орендодавця про відчуження об'єктів (їх частин), що

розташовані на земельних ділянках і належать Орендарю, протягом десяти днів з

моменту вчинення відповідного правочину, а також повідомити про наміри

подальшого використання земельних ділянок. У випадку, якщо Орендар має намір

припинити право користування земельними ділянками (їх частиною), цей Договір

розривається за згодою сторін, або  до

цього Договору вносяться відповідні зміни, з моменту укладання договору оренди

земельних ділянок з новим власником об'єктів, які були відчужені;

-

забезпечити вільний доступ до Земельних ділянок представнику контролюючих

органів;

-

повернути Земельні ділянки Орендодавцю у стані, придатному для їх подальшого

використання після припинення дії цього Договору;

- у

строки, встановлені чинним законодавством, звітувати перед податковими органами

району за місцем розташування Земельних ділянок про сплату орендної плати;

-

питання майнових відносин вирішувати в установленому порядку;

-

забезпечити   вільний  доступ  

для  прокладання   нових, 

ремонту та експлуатації 

існуючих  інженерних  мереж  

і  споруд,  що знаходяться в межах земельної ділянки;

-

земельну ділянку в межах червоних ліній використовувати з обмеженнями

відповідно до вимог містобудівного законодавства;

-

питання пайової участі вирішити відповідно до рішення Київради від 27.02.2003

№271/431 „Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні

соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва”;

- виконати  вимоги, викладені в листах Головного

управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища від

04.12.2006 №19-10345, Дочірнього підприємства від „Інститут Київгенплан” від

22.12.2006 №3119, Головного державного санітарного лікаря м. Києва від

23.01.2007 №291, Управління охорони навколишнього природного середовища від

18.01.2007 №071/04-4-19/242, Печерської районної у місті Києві державної

адміністрації від 24.01.2007 №222/в-26;

- у

п'ятиденний строк після державної реєстрації договору оренди земельної ділянки

надати копію цього Договору до районного податкового органу за місцем

розташування Земельної ділянки.

8.5.

Сторони також мають інші права і несуть інші обов'язки, визначені

законодавством України.

 

9. Ризик випадкового знищення або пошкодження

об'єкта оренди чи його частини

Ризик

випадкового знищення або пошкодження об'єкта оренди чи його частини несе

Орендар.

10. Страхування об'єкта оренди

Сторони

домовилися про те, що Орендар має право застрахувати об'єкт оренди.

 

11. Зміна умов Договору та припинення і поновлення

Договору

11.1.

Всі зміни та/або доповнення до цього Договору вносяться за згодою сторін.

Згодою або запереченням Орендодавця на зміни та/або доповнення до цього

Договору, є його рішення, прийняте в установленому законодавством порядку.

11.2.

Витрати, пов'язані з внесенням зміни та/або доповнення до цього Договору,

сплачує Орендар.

11.3.

Договір оренди припиняється в разі:

-

закінчення строку, на який його було укладено;

-

викупу Земельної ділянки для суспільних потреб та примусового відчуження

Земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності в порядку, встановленому

законодавством України;

-

поєднання в одній особі власника Земельної ділянки та Орендаря;

-

ліквідації юридичної особи -Орендаря.

Договір

припиняється також в інших випадках, передбачених законом.

11.4.

Припинення Договору шляхом розірвання.

Договір

може бути розірваний:

- за

взаємною згодою сторін;

- за

рішенням суду, в порядку, встановленому законом;

- в

односторонньому порядку за ініціативою Орендодавця, із звільненням Орендодавця

від відповідальності, згідно з Господарським кодексом України, в разі, коли

Орендар використовує Земельну ділянку способами, які суперечать екологічним

вимогам, не за цільовим призначенням, систематично (протягом півроку), не

сплачує орендну плату, порушення строків завершення забудови Земельної ділянки,

встановлених п.8.4 Договору, здійснення без згоди Орендодавця передачі або

відчуження права користування Земельною ділянкою третім особам;

11.5.

Договір може бути достроково розірваний у разі невиконання або неналежного

виконання Орендарем обов'язків, визначених у пунктах 5.1 та 8.4 цього Договору.

11.6.

Розірвання цього Договору не потребує укладення додаткової угоди. Договір

вважається розірваним з моменту прийняття Орендодавцем відповідного рішення,

якщо інше не встановлено  рішенням.

11.7.

Поновлення Договору:

-

Після закінчення строку, на який було укладено цей Договір, Орендар, за умови

належного виконання своїх обов'язків, має за інших рівних умов переважне право

на поновлення Договору. У цьому разі Орендар повинен не пізніше, ніж за 3 (три)

місяці до закінчення строку дії Договору повідомити письмово Орендодавця про

намір продовжити його дію.

- У

разі поновлення Договору на новий строк його умови можуть бути змінені за

згодою сторін.

11.8.

У разі припинення або розірвання цього Договору Орендар зобов'язаний повернути

Орендодавцеві Земельну ділянку на умовах, визначених цим Договором. У разі

невиконання Орендарем обов'язку щодо умов повернення Орендодавцеві Земельної

ділянки Орендар зобов'язаний відшкодувати Орендодавцеві завдані збитки.

11.9.

Перехід права власності на орендовану Земельну ділянку до третьої особи, а

також реорганізація юридичної особи-Орендаря не є підставою для зміни умов або

розірвання Договору.

 

12. Відповідальність сторін за невиконання або неналежне

виконання

Договору та вирішення спорів

12.1.

У разі невиконання своїх зобов'язань за цим Договором Сторони несуть

відповідальність, визначену цим Договором та законодавством.

12.2.

У разі невиконання Орендарем умов цього Договору та обов'язків, передбачених

законодавством України, Договір може бути достроково розірваний.

12.3.

Сторона, яка порушила зобов'язання, звільняється від відповідальності, якщо

вона доведе, що це порушення сталося не з її вини.

12.4.

Усі спори, що пов'язані із виконанням умов цього Договору,  вирішуються судами України при неможливості

досудового врегулювання спорів, що виникають при виконанні умов цього Договору.

 

13. Суборенда Земельної ділянки

13.1.

Орендар має право передати Земельну ділянку або її частину у суборенду  виключно за письмовою згодою Орендодавця.

13.2.

Орендодавець надає свою згоду чи заперечення щодо передачі Земельної ділянки

або її частини у суборенду шляхом прийняття в установленому законодавством

порядку відповідного рішення. 

13.3.

Умови договору суборенди Земельної ділянки повинні обмежуватися умовами даного

Договору і не суперечити йому.

 

14. Прикінцеві положення

14.1.

Цей Договір складений у двох примірниках. Один примірник -для зберігання у

Орендаря, один -для Орендодавця (знаходиться на зберіганні у Головному

управлінні земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської

державної адміністрації).

14.2.

Невід'ємною частиною цього Договору є:

-

план Земельної ділянки;

-

кадастровий план Земельної ділянки;

- акт

визначення меж Земельної ділянки в натурі (на місцевості);

- акт

приймання-передачі Земельної ділянки.

 

Підписи

сторін :

Орендодавець

-Київський міський голова  

Орендар

-          Товариство з обмеженою

відповідальністю «ЮрБудКонсалтинг»

 

3.

Зобов'язати Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради

(Київської міської державної адміністрації) (м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а, код

ЄДРПОУ 261990097)  зареєструвати договір

оренди земельної ділянки з усіма додатками, що є його невід'ємними частинами,

між Орендодавцем -Київською міською радою (м. Київ, вул.. Хрещатик 36, код.

22883141)  та орендарем -Товариство з

обмеженою відповідальністю «ЮрБудКонсалтинг»(03151, пр. Повітрофлотський, буд.

70 Код ЄДРПОУ 32845927) у встановленому порядку.

 

4.

Стягнути з Київської міської ради (м. Київ, вул.. Хрещатик 36, код. 22883141)

на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮрБудКонсалтинг»(03151, пр.

Повітрофлотський, буд. 70 Код ЄДРПОУ 32845927) 42 (сорок дві) грн. 50 коп. витрат

по сплаті державного мита та 59 (п'ятдесят дев'ять) грн. витрат на

інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

 

5.

Стягнути з Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради

(Київської міської державної адміністрації) (м. Київ, вул.. Хрещатик, 32-а, код

ЄДРПОУ 261990097) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю

«ЮрБудКонсалтинг»(03151, пр. Повітрофлотський, буд. 70 Код ЄДРПОУ 32845927) 42

(сорок дві) грн. 50 коп. витрат по сплаті державного мита та 59 (п'ятдесят дев'ять)

грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу

 

6.  Видати накази після набрання рішенням

законної сили.

 

Рішення

господарського суду набирає законної сили після закінчення 10-денного строку з

дня його прийняття.

 

Суддя                                                                                                         Н.І.Качан

 

08.07.2008р.                                                  

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення08.07.2008
Оприлюднено18.12.2008
Номер документу2520415
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —31/285

Ухвала від 07.04.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Крижний Олександр Миколайович

Постанова від 06.06.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Синиця О.Ф.

Рішення від 12.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Качан Н.І.

Ухвала від 21.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Качан Н.І.

Ухвала від 12.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Качан Н.І.

Судовий наказ від 02.11.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Єременко Анна Валеріївна

Судовий наказ від 02.11.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Єременко Анна Валеріївна

Ухвала від 21.10.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Єременко Анна Валеріївна

Ухвала від 20.09.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Єременко Анна Валеріївна

Постанова від 08.02.2010

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Чимбар Любов Олексіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні