Справа №2-7513/2006; №2-49/2007
Справа
№2-7513/2006; №2-49/2007
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
7 червня 2007
року
Краматорський міський суд Донецької області у складі:
головуючого судді Космачевської Т.В.,
при секретарі Вітрік О.О.,
за участю позивача ОСОБА_1.,
відповідача ОСОБА_2.,
представника відповідача ОСОБА_3., розглянувши у
відкритому судовому засіданні в м. Краматорську цивільну справу за позовом
ОСОБА_1 доОСОБА_2 про захист прав споживачів, -
ВСТАНОВИВ:
Відповідач позов не визнав.
ОСОБА_1.
звернулася до суду з позовом до ОСОБА_2. про захист прав споживачів,
обґрунтовуючи свої вимоги тим, що 18 травня 2006 року вона купила у ПП ОСОБА_2.
взуття - босоніжки «Vicino» за 410,00 грн.
13 червня 2006 року у час ходьби у неї на лівому босоніжку зломався підбор.
Вона рахує, що відповідач продав їй неякісний вироб, його вартість не
відповідає якості. 14 червня 2006 року вона звернулася до відповідача з
претензією - вимогами про розірвання договору купівлі-продажу та поверненню
вартості виробу. Відповідач прийняв у неї босоніжки. Через три тижні їх повернули,
був замінений підбор. їй також сплатили моральну шкоду у сумі 40 грн., але
договір розірвати відмовилися та вартість босоніжек не повернули. Вона
босоніжки забрала, одягла один раз і зрозуміла, що ходити в них неможливо, тому
що підбор не відповідав колодці. Просить розірвати договір купівлі-продажу,
повернув сплаченую за взуття грошову суму, та стягнути з відповідача моральну
шкоду у сумі 2460 грн.
У судовому
засіданні відповідач ОСОБА_2. позов не визнала і суду пояснила, що вона дійсно
продала позивачці взуття за 410,00 грн. Однак рахує, що підбор зломався від
неправильної експлуатації взуття. Позивачка повернула взуття і вона його
отремонтувала, замінила підбори та сплатила моральну шкоду у сумі 40,00 грн. Вона рахує, що підстав для розірвання
договору купівлі-продажу немає, тому що недолік виробу не є істотним, і
вона безоплатно усунула недоліки товару.
Представник відповідача ОСОБА_3. була згодна з
поясненнями відповідача.
Свідок ОСОБА_4. суду показала, що бачила, як позивачка на дорозі сломала підбор, у ньому не було металевого
супінатора.
Вислухавши думку
сторін, свідка, проаналізувавши зібрані в справі докази, суд вважає, що позов
не підлягає задоволенню.
Судом
встановлено, що 18 травня 2006 року позивачка купила в магазині „Гранд",
який належить відповідачеві, взуття - босоніжки «Vicino»
за 410,00 грн. (а.с. 21). 14 червня 2006 року взуття було повернуто (а.с.
22). Позивачка отримала від відповідача 40,00 грн. моральної шкоди, а також
босоніжки після ремонту (заміни підбору).
Згідно ст. 8 Закону України „Про захист прав споживачів" у разі
виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків
споживач, в порядку та устроки, що встановлені законодавстом, має право
вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк, пропорційного
зменшення ціни, або відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення
протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків - розірвання
договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
Згідно ст. 1 п. 12 цього Закону істотний недолік - недолік, який робить
неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового
призначення, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача
причин і при цьому наділений хоча б однією з ознак: він взагалі не може бути
усунутий, він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором, або його
усунення потребує понад 14 календарних днів.
Виходячи з цього
заміна підбору не є істотним недоліком і тому вимоги позивача про розірвання
договору купівлі-продажу босоніжек є безпідставними.
Відповідач
виконав свої обов'язки відносно безоплатного усунення недоліків товару -
отремонтував за свій рахунок босоніжки (замінив підбори) та сплатив моральну
шкоду.
Суд критично
ставитися до пояснень свідка ОСОБА_4. тому, що вона знаходиться в дружніх стосунках
з родиною ОСОБА_1, надала суду неправдиві пояснення тому, що суд при огляді
зломаного підбору переконався в наявності металевого супінатора
Суд вважає, що моральна шкода,
врахізвуючи вимоги розумності і справедливості, сплачена в достатнь-
2 ої сумі.
Таким чином, вимоги ОСОБА_1. не
обгрунтовані.
Керуючись ст. ст. З, 10, 14, 213 ЦПК України, ст. ст. 1, 8 Закону України
„Про захист прав спожива-вачів", -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 доОСОБА_2 про захист прав
споживачів відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви
про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було
подано.
Заяву про апеляційне оскарження рішення суду може бути подано в Краматорський
міський суд протягом десяти днів з дня проголошення рішення.
Апеляційна скарга на рішення суду
іюдається в Апеляційний суд Донецької області через Краматорський міський суд протягом двадцяти<днів теля подання заяви про
апеляційне оскарження.
Суд | Краматорський міський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2007 |
Оприлюднено | 18.12.2008 |
Номер документу | 2522269 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Краматорський міський суд Донецької області
Космачевська Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні