Україна ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 липня 2012 р. Справа № 2а/0570/5819/2012
Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
час прийняття постанови:
Донецький окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Буряк І.В.
при секретарі Могілевському А.А.
за участю представників сторін:
позивача: Баранової Є.Ф. (дов.)
Печнікової О.І. (дов.)
відповідача: Бардецької Ю.В. (дов.)
Кузьмичової Т.С. (дов.)
розглянувши у відкритому судовому засіданні
позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Алантин»
до Державної податкової інспекції у Київському районі м.Донецька Донецької області Державної податкової служби
про визнання неправомірними та скасування податкового повідомлення-рішення
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Алантин» (надалі - позивач, ТОВ «Алантин») звернулось до суду з позовом до Державної податкової інспекції у Київському районі м.Донецька Донецької області Державної податкової служби (надалі - відповідач, ДПІ у Київському районі м.Донецька) про визнання неправомірними та скасування податкових повідомлень-рішень.
Позивач в обґрунтування позовних вимог посилається на безпідставність висновків акту перевірки від 07.03.2012р. №1019/23-2/37295107.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 03.05.2012р. було відкрито провадження у справі.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 17.05.2012р. позовні вимоги були роз'єднані у самостійні провадження.
Справа в частині позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Алантин» до Державної податкової інспекції у Київському районі м.Донецька про визнання неправомірним та скасування податкового повідомлення-рішення від 30.03.2012р. №0000112202 передана на розгляд судді Буряк І.В. за №2а/0570/5819/2012.
Ухвалою суду від 13.06.2012р. було замінено первинного позивача Державну податкову інспекцію у Київському районі м.Донецька на належного відповідача - Державну податкову інспекцію у Київському районі м.Донецька Донецької області Державної податкової служби.
В судовому засіданні від 13.06.2012р. позивач надав заяву про уточнення позовних вимог, згідно якої просить вважати позовні вимоги наступними: скасувати частково податкове повідомлення-рішення №0000112202 від 30.03.2012р. на суму 7 216,73 грн. за основним платежем.
Представники позивача у судовому засіданні від 11.07.2012р. позовну заяву, з урахуванням заяви про уточнення, підтримали та просили задовольнити її у повному обсязі.
Відповідач надав письмові заперечення на позовну заяву, за змістом яких не погоджується з вимогами зазначеного позову, вважаючи що спірне податкове повідомлення-рішення прийняте у відповідності до вимог діючого законодавства.
В судовому засіданні від 11.07.2012р. представники відповідача проти позову, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, заперечували та просили суд відмовити у його задоволенні.
Суд, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи адміністративного позову, дійшов наступних висновків.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Алантин» зареєстровано виконавчим комітетом Донецької міської ради в якості юридичної особи (ЄДРПОУ 37295107, місцезнаходження: 83048, АДРЕСА_1, офіс 798/7.
ДПІ у Київському районі м.Донецька була проведена позапланова виїзна перевірка ТОВ «Алантин» з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 24.09.2010р. по 31.12.2011р., по закінченню якої було складено акт перевірки від 07.03.2012р. №1019/23-2/37295107.
Згідно висновків вказаного акту, було встановлено порушення:
- п.5.1, пп.5.2.1 п.5.2 ст.5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємства», а саме суб'єктом господарювання завищено валові витрати на загальну суму 73 208,00 грн., за рахунок безпідставного віднесення до складу валових витрат, витрат, що фактично не здійснювались в межах господарської діяльності підприємства, у тому числі за 4 квартал 2010р. - 13 395,00 грн., 1 квартал 2011р. - 59 813,00 грн.;
- пп.14.1.27 п.14.1 ст.14, пп.138.1.1 п.138.1 ст.138 Податкового кодексу України суб'єктом господарювання завищено валові витрати на загальну суму 50 294,00 грн., за рахунок безпідставного віднесення до складу валових витрат, що фактично не здійснювались в межах господарської діяльності підприємства, що призвело до заниження податку на прибуток за 2-4 квартал 2011р. у сумі 11 568,00 грн.
На підставі акту перевірки від 07.03.2012р. було винесено податкове повідомлення-рішення №0000112202 від 30.03.2012р., згідно якого сума збільшеного грошового зобов'язання за платежем: податок на прибуток в загальному розмірі становить 22 076,00 грн., у тому числі за основним платежем - 21 563,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями - 513,00 грн.
Податковий орган дійшов зазначених висновків щодо порушення діючого законодавства на підставі наступного.
До перевірки було надано протокол від 29.10.2010р. зборів співвласників адміністративно-управлінческої будівлі, розташованої в АДРЕСА_1. В протоколі зазначено, що фізична особа ОСОБА_7, який є одним із співвласників будівлі та має у власності 2 114,5 кв.м. (30,2% від загальної площі будівлі), готов взяти на себе зобов'язання по укладенню договорів з організаціями, які обслуговують будівлю. Протокол підписаний співвласниками будівлі, в т.ч. ОСОБА_7, але не як фізичною особою, а як директором ТОВ «Алантин»
До протоколу надані додаткові угоди, відповідно до яких проведено розрахунок загальної площі будівлі в розрізі співвласників/орендарів по окремим послугам, в т.ч. послуги тепломережі, ліфта, охорони, вивіз сміття.
Відповідно додатка №1 площа для розрахунку за послуги охорони та вивіз сміття складає 6 997,8 кв.м., в т.р. ТОВ «Алантин» - ОСОБА_7 2 114,5 кв.м. (30,22%).
Відповідно додатка №2 площа для розрахунку по послугам теплопостачання складає 5 338,9 кв.м., в тому чмслі ТОВ «Алантин» - ОСОБА_7 2 114,5 кв.м. (39,61%) змінено з 25.10.2011р. на площу 4 927,3 кв.м., в т.р. ТОВ «Алантин» 2 114,5 кв.м. (42,91%).
Відповідно додатка №3 з 01.03.2011р площа для розрахунку по послугам ліфта складає 5 371,0 кв.м., в т.р. ТОВ «Алантин» 1 917,6 кв.м. (35,7%), змінено з 01.06.2011р. на площу 5 112,8 в т.р. ТОВ «Алантин» 1 917,6 кв.м. (37,51%).
Як вбачається із розрахунків, проведених ДПІ у Київському районі м.Донецька (уточнені додатки 3-5 до акту перевірки) всі перерахунки площі, які були узгоджені та підписані співвласниками будівлі (протокол від 29.10.2010р. із додатками), враховані в повному обсязі, а саме:
- площа, що належить ОСОБА_8 не врахована при розрахунку за послуги теплопостачання та послуг ліфта;
- площа, що належить ОСОБА_9 не врахована при розрахунку за послуги ліфта.
У період з 24.09.2010р. по 31.03.2011р. ТОВ «Алантин» укладені наступні договори:
- договір оренди №2010/09/24 від 24.09.2010р. з фізичною особою ОСОБА_7. Предметом договору є частина нежитлового приміщення (адміністративної будівлі) у вигляді кімнати №888, що розташована на 8 поверсі за адресою: АДРЕСА_1. Орендуємий об'єкт площею 90,28 кв.м. використовується ТОВ Алантин» як офісне приміщення. Відповідно до п.5.1 зазначеної угоди сума орендної плати складає 5 грн. за 1 кв.м. на місяць. Згідно додаткової угоди від 01.08.2011р. суму орендної плати збільшено до 10 грн. за 1 кв.м. на місяць. По взаємній домовленості угоду розірвано 11.11.2011р.;
- договір оренди №2011/11/11 від 11.11.2011р. з фізичною особою ОСОБА_7,
Предметом договору є частина нежитлового приміщення (адміністративної будівлі) у вигляді приміщення на 7 поверсі за адресою: АДРЕСА_1. Об'єкт оренди площею 57,2 кв.м. використовується ТОВ «Алантин» як офісне приміщення. Сума орендної плати складає 1- грн. за 1 кв.м. на місяць. Строк дії договору по 10.11.2012р.;
- договір оренди за №1 від 01.11.2010р. з фізичною особою ОСОБА_7, відповідно до п.1.1 якого ТОВ «Алантин» приймає у довгострокове платне користування приміщення для використання під офіс, розташоване за адресою: 83048, АДРЕСА_1 на 7,8 поверсі загальною площею 110,4 кв.м. В пп.1.1.1 зазначено: «крім того орендодавець передає, а орендар приймає площу коридорів, службових приміщень і туалетів» (площу не зазначено, окрім загальної, яку визначену у п.1.1 договору та яка відповідає всім наданим до перевірки документам, в т.р. розрахункам). Сума орендної плати складає 5 грн. за 1 кв.м. на місяць, збільшена до 10 грн. за 1 кв.м. відповідно до додаткової угоди №06 від 01.08.2011р. З урахуванням додаткової угоди від 31.10.2011р. строк дії договору по 31.10.2012р.
Орендоване офісне приміщення використовується ТОВ «Алантин» для здійснення своєї фінансово-господарської діяльності, а саме: здавання внайм офісних приміщень (суборенда).
По факту знаходження орендарів, ТОВ «Алантин» збільшує (зменшує) площу, що отримує в оренду у фізичної особи ОСОБА_7 за додатковими угодами, таким чином загальна площа складає:
442 кв.м. з 01.12.2010р. (додаткова угода від 01.12.2010р. №01);
695,9 кв.м. з 01.01.2011р. (додаткова угода від 01.01.2011р. №2);
703,1 кв.м. з 01.02.2011р. (додаткова угода від 01.02.2011р. №03);
765,3 кв.м. з 01.03.2011р. (додаткова угода від 01.03.2011р. №04);
745,9 кв.м. з 01.04.2011р. (додаткова угода від 01.04.2011р. №05);
825,78 кв.м. з 01.11.2011р. (додаткова угода від 01.11.2011р. №08).
- договір оренди №6 від 01.12.2011р. з фізичною особою ОСОБА_7 Предметом договору є частина нежитлового приміщення (адміністративної будівлі) у вигляді нежитлового приміщення на технічному поверсі та крівлі загальною площею 64,8 за адресою: АДРЕСА_1. Мета оренди відповідно до п.2.1 зазначеного договору: розміщення обладнання. Сума орендної плати складає 5 грн. за 1 кв.м. на місяць. Строк дії договору по 01.11.2014р.;
- договір оренди №7 від 01.12.2011р. з фізичною особою ОСОБА_7 Предметом договору є частина нежитлового приміщення (адміністративної будівлі) у вигляді нежитлового приміщення на 9 поверсі загальною площею 69 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1. Мета оренди відповідно до п.2.1 зазначеного договору: розміщення обладнання. Сума орендної плати складає 5 грн. за 1 кв.м. на місяць. Строк дії договору по 30.11.2012р.
На виконання протоколу від 29.10.2010р. зборів співвласників та, враховуючи зобов'язання фізичної особи ОСОБА_7, ТОВ «Алантин» укладено наступні угоди, відповідно до яких отримано послуги на утримання будівлі адміністративно-управлінческої будівлі, розташованої в АДРЕСА_1:
- договір №903 від 22.11.2010р. з ККП «Донецьктепломережа» (код ЄДРПОУ 33257089) на поставку теплової енергії;
- договір №2010/1 від 01.11.2010р. з ВАТ «Донбасводбуд» (код за ЄДРПОУ 01035756) на обслуговування ліфта;
- договір від 01.11.2010р. з ТОВ «Грінко-Дон» (код за ЄДРПОУ 33671231) на послуги по вивозу, утилізації відходів;
- договір від 01.10.2011р. з ТОВ «Екологічна компанія «Громада» (код ЄДРПОУ 35729859) на послуги з вивезення побутових відходів.
Проаналізувавши вказані договори, суд може зробити висновок, що всі питання, які стосуються теплопостачання, обслуговування ліфту, вивозу та утилізації відходів, вивезення побутових відходів в цілому по будинку ТОВ «Алантин» бере на себе.
Крім того, перевіркою встановлено, що ТОВ «Алантин» укладено угоди на відшкодування комунальних та експлуатаційних витрат по утриманню будівлі із співвласниками/орендарями адміністративно-управлінческої будівлі, розташованої в АДРЕСА_1, а саме:
- угода №2010/4-КВ від 14.12.2010р. з Донецьким Обласним виробничим управлінням меліорації та водного господарства (код ЄДРПОУ 01038743);
- угода №2010/15-КВ від 03.01.2011р. з ДП ТОВ «Альтера» (код за ЄДРПОУ 32628557);
- угода №2010/1-КВ від 01.10.2010р. з Донецькой філією ДРПВ Інститут «Дніпроводгосп» (код за ЄДРПОУ 34985413);
- угода №2011/16-КВ-63 від 01.01.2011р. з Сіверсько-Донецьке БУВР (код за ЄДРПОУ 04391351);
- угода №2011/17 від 01.08.2011р. з ТОВ «Спеціалізірована проектно-монтажна компанія-8» (код за ЄДРПОУ 35794556);
- угода №2010/19-КВ від 01.10.2010р. з ТОВ «Фірма «Інформаційні технології» (код за ЄДРПОУ 13501123);
- угода №2010/20-КВ від 01.11.2010р. з фізичною особою ОСОБА_10;
- угода №2010/15-КВ від 01.11.2010р. з фізичною особою ОСОБА_11;
- угода від 14.01.2011р. з ТОВ «ТС СуперХауз» (код за ЄДРПОУ 23979699).
Зазначеним суб'єктам ТОВ «Алантин» щомісяця перевиставляє рахунки на відшкодування комунальних та експлуатаційних витрат у відсотковому відношенні від загальної суми площі.
Але, в ході перевірки встановлено, що з окремими співвласниками/орендарями не укладалися угоди на відшкодування комунальних та експлуатаційних витрат по утриманню будівлі.
Так, рахунки не перевиставлялися фізичним особам ОСОБА_8, загальна площа якого складає 669,9 кв.м. (9,57% від загальної площі будівлі), ОСОБА_13 загальна площа якого складає 367,5 кв.м. (5,25% від загальної площі будівлі), ОСОБА_9 (65,1 кв.м. або 0,93% від загальної площі).
Відповідно до розрахунків, наданих до перевірки обов'язки по відшкодуванню витрат за площу, що належить фізичним особам ОСОБА_8 та ОСОБА_13, покладено на ТОВ «Новавіта» (код за ЄДРПОУ 14362913). Відповідно бухгалтерському обліку за 4 квартал проведено суму 9 526,26 грн., нараховано суму доходу, зроблено проведення Д-т 361 К-т 703. В І кварталі 2011 року дохід зменшено на зазначену суму, в бухгалтерському обліку проведено сторно /- 9 526,26 грн./ Д-т 703 К-т 361, в зв'язку із відмовою ТОВ «Новавіта» підписання договору на відшкодування комунальних та експлуатаційних витрат (відповідно до усних пояснень посадових осіб ТОВ «Алантин").
Крім того, ТОВ «Алантин» в повному обсязі сплачено та віднесено до складу валових витрат суму на утримання площі 2 114 кв.м., яка належить ОСОБА_7, при умові того, що орендована у нього площа складає лише 9,5% - 48,1% (розрахунково по періодах від площі, власником якої є фізична особа ОСОБА_7).
ТОВ «Алантин» не було здійснено заходів щодо примусового стягнення витрат, які були понесені на утримання будівлі (теплопостачання, послуг лифта, вивезення побутових відходів) та не відшкодовані підприємству у відповідності до умов протоколу від 29.10.2010р. зборів співвласників адміністративно-управлінческої будівлі, розташованої в АДРЕСА_1.
Відповідач зазначає, що основним видом діяльності ТОВ «Алантин» є здавання в найм (суборенду) офісних приміщень (ціна придбання за 1 кв.м. приміщення складає 5-10 грн., ціна продажу в середньому 85 грн. за 1 кв.м.) та метою створення підприємства є отримання прибутку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формі, відповідно до діючого законодавства України. Таким чином, факт утримання приміщень, які юридично не належать підприємству, свідчить про добровільне фінансування інших осіб, які не мають відношення до фінансово-господарської діяльності підприємства.
Враховуючи ці факти відповідач дійшов висновку, що підприємством неправомірно сформовані витрати, можливо умисно, з метою мінімізації податкових зобов'язань з податку на прибуток.
Суд не погоджується з висновками податкового органу, у зв'язку з наступним.
Відповідно до п.1.32 ст.1 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємства», із врахуванням змін та доповнень, господарська діяльність - будь-яка діяльність особи, направлена на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, у разі коли безпосередня участь такої особи в організації такої діяльності є регулярною, постійною та суттєвою.
В матеріалах справи наявна копія статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «Алантин» (нова редакція), затвердженого загальними зборами учасників ТОВ «Алантин» 27.03.2012р. та зареєстрованого Державним реєстратором від 19.04.2012р. номер запису 12661050012037108.
Відповідно до статуту ТОВ «Алантин» утворено з метою одержання прибутку на основі здійснення господарської, комерційної та іншої діяльності в порядку і на умовах, визначених діючим законодавством України, для задоволення соціально-економічних інтересів засновників та членів трудового колективу Товариства.
Пунктом 2.3 статуту встановлено, що ТОВ «Алантин» здійснює такі види діяльності:
- управління нерухомим майном;
- будівництво будівель;
- монтаж та встановлення збірних конструкцій;
- інші види оптової торгівлі;
- операції з нерухомістю;
- керівництво підприємствами;
- готелі: готелі з рестораном, готелі без ресторану, молодіжні турбази і гірські притулки, експлуатація майданчиків для кемпінгів, надання місця для короткострокового проживання в літніх доміках, котеджах, квартирах, що здаються на відпускний період, надання місця для короткострокового проживання в інших приміщеннях;
- ресторан: кафе, бари, їдальні; діяльність: їдальні на підприємствах і в установах, шкільних їдальнях і кухонь, їдалень у вищих і середніх спеціальних навчальних закладах, буфетів і їдалень для особистого складу збройних сил і т.п., загальнодоступних їдалень; постачання готової їжі.
Як вбачається із п.3.5 статуту Товариство має право самостійно продавати, передавати безоплатно, обмінювати, брати і передавати в оренду (лізинг) юридичним і фізичним особам засоби виробництва та інші матеріальні цінності, використовувати та відчужувати їх іншими способами, якщо це не суперечить діючому законодавству і цьому статуту.
Таким чином, види діяльності, визначені п.3.5 Статуту ТОВ «Алантин», є господарською діяльністю Товариства, що направлена на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах.
Судом було встановлено, що суми, які були виставлені на оплату, ґрунтуються на рахунках компаній та підтверджуються відповідними рахунками-фактурами, факт оплати підтверджується відповідними платіжними дорученнями та актами прийому-передачі.
Копії зазначених документів наявні в матеріалах справи.
Також суд встановив, що до сум рахунків, що перевиставлялись ТОВ «Алантин» включав оплату власних послуг, що підтверджує факт здійснення господарської діяльності.
Згідно п5.1 ст.5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємства» валові витрати виробництва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.
Підпунктом 5.2.1 п.5.2 ст.5 зазначеного Закону встановлено, що до складу валових витрат включаються суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, у тому числі витрати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну), з урахуванням обмежень, установлених пунктами 5.3 - 5.7 цієї статті.
Суд звертає увагу на те, що з первинних документів, доданих до матеріалів справи, на підставі яких позивачем формувались валові витрати, не вбачається порушень у їх формуванні.
Як вбачається із первинних документів, наданих до перевірки, ОСОБА_8 не користувався послугами теплопостачання (0%) та ліфта (0%), але користувався послугами щодо вивозу побутових відходів (9,57%). ОСОБА_9 не користувався послугами ліфта (0%), при цьому користувався послугами теплопостачання 91,22%) та вивозу побутових відходів (0,93%). ОСОБА_13 користувався послугами теплопостачання (6,88-7,46%), вивозу побутових відходів (5,25%) та послугами ліфта (6,84%). При розрахунку суми, яку ТОВ «Алантин» повинно було перевиставити іншим співвласникам, а відповідно сформувати доходну частину, це враховано в повному обсязі, що підтверджено додатками №1-3 до акту перевірки.
Також в акті від 07.03.2012р. зазначено, що перевіркою повноти визначення скоригованого валового доходу за період з 24.09.2010р. по 31.12.2011р. не встановлено його заниження чи завищення.
Згідно ч.2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідач не може документально вирахувати та підтвердити, що позивачем відносились до валових витрат витрати, які не можуть відноситися до валових витрат підприємства.
Також ДПІ у Київському районі в акті перевірки зазначає, що в зв'язку із неможливістю виділення відсоткової долі ТОВ «Алантин» у загальній площі окремо за послуги теплопостачання, ліфта, вивезення сміття, розрахунок проведено на користь підприємства з урахуванням загальної площі, яку ТОВ «Алантин» використовувало у фінансово-господарській діяльності (включаючи дах) для уникнення спірних питань.
Тобто вирахувати відсоткову долю не є можливим.
Під час судового розгляду відповідач визнав неможливість підтвердження неправильності дій позивача по оплаті послуг з теплопостачання
Також відповідач визнав неможливість підтвердження неправильності дій позивача зі здійснення оплати послуг за теплопостачання, обслуговування ліфту, вивозу та утилізації відходів, вивезення побутових відходів
Суд зазначає, що відповідач в судовому засіданні не довів обґрунтованість висновків акту перевірки від 07.03.2012р., на підставі якого було винесене спірне податкове повідомлення-рішення.
Щодо нарахування штрафних санкцій ТОВ «Алантин» в розмірі 513 грн., суд дійшов наступних висновків.
Згідно пп.54.3.2 п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.
Відповідно до п.123.1 ст.123 Податкового кодексу України у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, - тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.
Суд зазначає, що із 6 серпня 2011 року підрозділ 10 розділу XX "Перехідні положення" доповнено, зокрема, пунктом 11. Відповідно до зазначеної норми штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).
На підставі акту перевірки від 07.03.2012р. та відповідно до п.123.1 ст.123 Податкового кодексу України до позивача булі застосовані штрафні (фінансові) санкції в розмірі 513 грн., які були нараховані за 2010 рік (визначене податкове зобов'язання за цей період становить 2 052,75 грн.).
Виходячи з того, що за вказаний період судом визнано необґрунтоване донарахування суми у розмірі 1 173,25 грн., то штрафні санкції мають бути нараховані на суму 879,5 грн. в розмірі 219,88 грн.
Тобто застосування штрафних санкцій в розмірі 293,12 грн. є - неправомірним.
Враховуючи вищенаведене, суд вважає, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Алантин» обґрунтовані, правомірні та підтверджуються матеріалами справи.
Таким чином суд вбачає наявність підстав для задоволення позовних вимог.
Керуючись ст. ст. 11, 17, 69-72, 86, 87, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Алантин» до Державної податкової інспекції у Київському районі м.Донецька Донецької області Державної податкової служби задовольнити.
Податкове повідомлення-рішення від 30.03.2012 року №0000112202 в частині збільшення Товариству з обмеженою відповідальністю «Алантин» зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 7 216,73 грн. за основним платежем та в частині нарахування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 293,12 грн. - скасувати.
2. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Алантин» (ЄДРПОУ 37295107, місцезнаходження: 83048, АДРЕСА_1, офіс 798/7) 75 (сімдесят п'ять) гривень 10 (десять) копійок судового збору.
3. Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому ст.254 КАС України.
4. Постанова прийнята у нарадчій кімнаті, вступна та резолютивна частина проголошена у судовому засіданні 11 липня 2012 року, повний текст виготовлено 16 липня 2012 року.
5. Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Буряк І. В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.07.2012 |
Оприлюднено | 22.08.2012 |
Номер документу | 25296568 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Юрко Ирина Володимирівна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Буряк І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні