Постанова
від 11.07.2012 по справі 5011-49/7477-2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел.230-31-34

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом

11.07.2012 справа № 5011-49/7477-2012

За заявою (боржника)Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 35436918) пробанкрутство Суддя Мандичев Д.В.

Представники:

від заявника (боржника)Бєлова О.А. -голова ліквідаційної комісії за участю арбітражних керуючих 1) Юринець А.В. -ліцензія НОМЕР_5 від 21.09.2010р. 2) Швачка С.В. -ліцензія НОМЕР_4 від 22.01.2010р.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" подало до суду заяву за підписом голови ліквідаційної комісії про порушення справи про банкрутство в порядку ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", посилаючись на свою неспроможність виконати грошові зобов'язання перед кредиторами в сумі 576 495, 03 грн.

Провадження у справі за вказаною заявою було порушено ухвалою Господарського суду міста Києва №5011-49/7477-2012 від 07.06.2012р., яку призначено до розгляду на 25.06.2012р.

У судове засідання 25.06.2012р. представник заявника (боржника) -голова ліквідаційної комісії з'явився, надав документи на часткове виконання вимог ухвали про порушення провадження у справі №5011-49/7477-2012 та повністю підтримав вимоги, викладені у заяві про порушення провадження у справі.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 25.06.2012р. відкладено розгляд справи на 02.07.2012р., у зв'язку з частковим виконанням заявником (боржником) вимог ухвали суду про порушення провадження у справі про банкрутство №5011-49/7477-2012.

22.06.2012р. до Господарського суду м. Києва надійшли заява арбітражного керуючого Юринця Арсена Володимировича про призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА".

02.07.2012р. до початку розгляду справи надійшла заява арбітражного керуючого Бєлової Олени Анатоліївни про призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА".

У судове засідання 02.07.2012р. представник заявника (боржника) -голова ліквідаційної комісії з'явився, надав додаткові документи по справі та повністю підтримав вимоги, викладені у заяві про порушення провадження у справі.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 02.07.2012р. відкладено розгляд справи на 11.07.2012р., у зв'язку з наданням додаткових документів по справі та з метою встановлення фактичних обставин справи №5011-49/7477-2012.

09.07.2012р. до Господарського суду м. Києва надійшли заява арбітражного керуючого Швачки Сергія Васильовича про призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА".

Розпорядженням голови Господарського суду міста Києва В.В. Князькова від 11.07.2012р., у зв'язку з тим, що суддя А.В. Митрохіна знаходиться у відпустці, справу №5011-49/7477-2012 передано для розгляду судді Д.В. Мандичеву.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 11.07.2012р. суддя Д.В. Мандичев прийняв до свого провадження справу №5011-49/7477-2012 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ Україна" (код ЄДРПОУ 35436918).

В судовому засіданні боржник підтримав вимоги заяви про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА", клопотав про визнання підприємства банкрутом та просила призначити ліквідатором арбітражного керуючого - Бєлову Олену Анатоліївну.

Арбітражний керуючий Юринець Арсен Володимирович в судовому засіданні 11.07.2012р. підтримав заяву про призначення його ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА".

Арбітражний керуючий Швачка Сергій Васильович в судовому засіданні 11.07.2012р. підтримав заяву про призначення його ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА".

Розглянувши вимоги, заявлені в порядку ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", дослідивши матеріали справи та подані докази, заслухавши представника заявника (боржника), суд

ВСТАНОВИВ :

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" зареєстроване як юридична особа Оболонською районною у м. Києві державною адміністрацією 25.09.2007р. з присвоєнням ідентифікаційного коду 35436918.

Відповідно до поданих суду документів місцезнаходженням підприємства є: 04074, м. Київ, вул. Вищгородська, буд. 28/1.

Згідно з даними статуту юридичної особи її засновниками (учасниками) є:

- С+Б План & Бау ГмбХ (S+B Plan & Bau Gmbh) юридична особа за законодавством Австрії, місцезнаходження: Льовенгассе, 47, 1030 Відень, Австрія;

- С+Б Группе АГ (S+B Gruppe AG) юридична особа за законодавством Австрії, місцезнаходження: Льовенгассе, 47, 1030 Відень, Австрія.

01.07.2011р. на загальних зборах засновників (учасників) Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" було прийнято рішення про припинення даної юридичної особи шляхом її ліквідації (протокол №01/07/11 зборів від 01.07.2011р. в матеріалах справи).

Згідно з вказаним рішенням для ліквідації юридичної особи було призначено ліквідаційну комісію у складі двох осіб -голови ліквідаційної комісії Бєлової О.А. та члена комісії Дяченко Я.В.

Матеріалами справи підтверджується, що на виконання вимог ч. 1 ст. 105 Цивільного Кодексу України та ч. 1 ст. 34 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" ліквідаційною комісією було подано державному реєстратору Оболонського району міста Києва документи, потрібні для внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про припинення юридичної особи.

Відповідно до ч. 2 ст. 105 Цивільного кодексу України після внесення запису про прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Як вбачається з матеріалів справи, ліквідатор подав до Державної податкової інспекції у Оболонському районі м. Києва заяву про припинення платника податків за формою № 8-ОПП.

На виконання положень ст. 60 Господарського Кодексу України боржник в особі ліквідатора повідомив про припинення своєї підприємницької діяльності, можливих кредиторів (явних, відомих) товариства з метою виявлення їх вимог.

У ході проведення ліквідаційної процедури ліквідатором виявлено, що боржник має кредиторську заборгованість в розмірі 576 495, 03 грн. перед C+Б Группе АГ (S+B Gruppe AG). Вказана заборгованість виникла на підставі договору позики №б/н від 07.04.2008р. та договору позики №б/н від 25.05.2009р.

Зазначені грошові вимоги кредитора відображені в бухгалтерському обліку боржника та визнані головою ліквідаційної комісії в повному обсязі.

Даними статуту підприємства та витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців стверджується, що у статутному капіталі Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" частка державної власності відсутня.

Як вбачається з матеріалів справи, у бухгалтерському обліку боржника його пасив відображений в розмірі 576 495, 03 грн.

Відповідно до приписів 5 ст. 60 Господарського Кодексу України встановлено, що ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію.

Протоколом №1 від 30.07.2011р. загальних зборів членів інвентаризаційної комісії ТОВ "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" визначено та затверджено результати інвентаризації, згідно яких наявність кредиторської заборгованості за фінансовими позиками становить 576 495,03 грн., наявність активів первісною вартістю складає суму - 12 909, 00 грн., залишкова вартість -6 000,00 грн.

Згідно банківської виписки від 13.01.2012р. вбачається, що ТОВ "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" має відкритий розрахунковий рахунок №26000010003954 в ПАТ "Унікредит банк" у м. Києві, МФО 300744, залишок грошових коштів на якому складає 0,00 грн., 0,00 євро.

Крім того, боржником було подано довідки з Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна про відсутність у боржника нерухомого майна, зареєстрованого за ним на праві власності за адресою його місцезнаходження, з Інспекції Державного технічного нагляду про відсутність у боржника тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, зареєстрованих за боржником, з Головного управління містобудування та архітектури про те, що ТОВ "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" проектну документацію для розгляду та погодження до Головного управління не надавало та відповідно, не погоджувало, з відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у м. Києві про те, що згідно даних єдиного державного реєстру виконавчих проваджень, а також книг реєстрації вхідної кореспонденції та журналів реєстрації виконавчих документів передбачених на виконання державним виконавцем за 2010-2012р. зазначений виконавчий документ, на виконання щодо боржника до відділу не надходив, з Головного міжрегіонального управління міжрегіонального управління статистики у м. Києві про те, що боржник не є засновником (учасником) господарських товариств.

З наявного у матеріалах справи витягу з Державного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна станом на 02.02.2012р. запис стосовно відчуження об'єктів нерухомого майна відсутній.

Також, з наявного у матеріалах справи витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна станом на 02.02.2012р. запис щодо обтяжень рухомого майна відсутній.

Після спливу строку для звернення кредиторів з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА", передбаченого ч. 4 ст. 105 Цивільного Кодексу України, ліквідатором складено проміжний ліквідаційний баланс станом на 31.12.2011р.

Оцінивши наявний фінансовий стан підприємства голова ліквідаційної комісії прийняв рішення від 29.02.2012р. про звернення до Господарського суду міста Києва з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство у порядку, передбаченому ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Заява про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" була подана до Господарського суду міста Києва 01.06.2012р., тобто вже після спливу двомісячного строку з дня публікації повідомлення про його припинення.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 110 Цивільного Кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Згідно з вимогами ч. 3 ст. 110 Цивільного Кодексу України, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

У ч. 4 ст. 105 Цивільного Кодексу встановлено, що комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється , повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи.

Виходячи з ч. 1 ст. 22 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" інформація про проведення державної реєстрації юридичної особи, про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи тощо підлягає обов'язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Згідно зі ст. 1 вказаного Закону спеціалізований друкований засіб масової інформації -видання спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації, в якому відповідно до цього Закону публікуються відомості з Єдиного державного реєстру.

Бюлетень державної реєстрації є єдиним спеціалізованим друкованим засобом масової інформації, в якому обов'язково розміщуються відомості про реєстраційні дії, зокрема, відомості про прийняття засновниками (учасниками) рішення щодо припинення юридичної особи. Таке повідомлення здійснюється за встановленою формою і містить всі передбачені законом обов'язкові реквізити.

Згідно з листом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 14.08.2009 р. № 9786, публікація у Бюлетені державної реєстрації повідомлення про припинення юридичної особи і порядок та строк заявлення кредиторами вимог до неї є належним виконанням вимог ч.4 ст. 105 Цивільного кодексу України.

Згідно наявної в матеріалах справи Довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, станом на 03.02.2012р. державним реєстратором було внесено до Єдиного державного реєстру запис щодо припинення юридичної особи.

Як вбачається із матеріалів справи, повідомлення про прийняття засновниками (учасниками) рішення щодо припинення ТОВ "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" опубліковано у Бюлетені державної реєстрації № 183 (18) від 07.07.2011р. (копія наявна в матеріалах справи).

Відповідно до ч. 1 ст. 111 Цивільного Кодексу України ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Частиною 5 ст. 60 Господарського Кодексу України встановлено, що ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання , який ліквідується і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію на затвердження. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку.

Нормами ч. 1 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриває ліквідаційну процедуру.

Згідно з ч. 2 ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності в нього ліцензії

Враховуючи наявні в матеріалах справи докази та встановлені в ході судового розгляду обставини, зокрема, щодо недостатності майна боржника для задоволення вимог його кредитора, господарський суд приходить до висновку щодо наявності підстав для визнання боржника банкрутом та введення процедури ліквідації.

Якщо інше не передбачено цим Законом, ліквідатором може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну чи економічну освіту або володіє спеціальними знаннями, не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів відповідно до статті 1 цього Закону і яка має ліцензію арбітражного керуючого, що видається в установленому законодавством порядку.

Відповідно до п. 6 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" при реалізації своїх прав та обов'язків арбітражний керуючий зобов'язаний діяти сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів.

Пункт 5 зазначеної статті встановлює, що арбітражний керуючий зобов'язаний: здійснювати заходи щодо захисту майна боржника; аналізувати фінансову, господарську та інвестиційну діяльність боржника, його становище на ринках; в порядку, установленому законодавством, надавати державному органу з питань банкрутства інформацію, необхідну для ведення Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; виконувати інші повноваження, передбачені цим Законом.

У судовому засіданні 11.07.2012р. представник заявника просив призначити ліквідатором по справі арбітражного керуючого Бєлову Олену Анатоліївну (ліцензія серії АВ №547995 від 27.01.2011; ідентифікаційний номер 3166416226).

Крім того, на адресу Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Юринця Арсена Володимировича (ліцензія НОМЕР_5 від 21.09.2010; ідентифікаційний НОМЕР_6) та заява арбітражного керуючого Швачки Сергія Васильовича (ліцензія НОМЕР_4 від 09.02.2010; ідентифікаційний код НОМЕР_3) про призначення ліквідатором по справі №5011-49/7477-2012.

Обставин, передбачених ч. 3 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо вищевказаних кандидатур, в ході судового засідання достеменно встановлено не було. При визначенні кандидатури ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" суд керується приписами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", виходячи з норм якого остаточне рішення з указаного питання приймається саме судом.

Вирішуючи питання про призначення у даній справі ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА", суд оцінює кожного арбітражного керуючого на предмет освіти, досвідченості та наявності всіх можливостей для повноцінного присвячення своєї господарської та професійної діяльності саме виконанню функцій ліквідатора даного боржника.

Крім того, з метою дотримання принципу об'єктивності, незалежності та незаінтересованості, суд вважає за необхідне призначити ліквідатором особу, яка не має жодних зв'язків із стороною у справі.

Таким чином, дотримуючись вказаних вимог, суд вважає за належне призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" арбітражного керуючого Юринця Арсена Володимировича.

В задоволенні заяв щодо призначення ліквідатором ТОВ "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" арбітражного керуючого Бєлову Олену Анатоліївну та арбітражного керуючого Швачку Сергія Васильовича судом відмовлено, у зв'язку з їх недоведеністю.

При цьому, відповідно до п. 1 ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення дебіторської заборгованості банкруту; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується в першу чергу згідно зі статтею 31 цього Закону за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення по заявлених до боржника вимогах поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство, і є неоплаченими; з підстав, передбачених частиною десятою статті 17 цього Закону, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб;передає у встановленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; реалізує майно банкрута для задоволення вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства інформацію для ведення єдиної бази даних щодо підприємств-банкрутів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Згідно з ч. 3 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор зобов'язаний опублікувати в офіційних друкованих органах відомості про визнання боржника банкрутом та відкриття відносно останнього ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч. 3 ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитори мають право заявити свої претензії до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня публікації оголошення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 22, 23, 25, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ: :

1. Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" (04074, м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 28/1, код ЄДРПОУ 35436918).

2. Відкрити ліквідаційну процедуру.

3. Призначити ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Юринця Арсена Володимировича (ліцензія НОМЕР_5 від 21.09.2010; ідентифікаційний НОМЕР_6, місце проживання: ІНФОРМАЦІЯ_1).

4. Зобов'язати протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута ТОВ "СБ ПЛАН БАУ УКРАЇНА" передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору Юринцю Арсену Володимировичу. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.

5. Зобов'язати ліквідатора у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України (газета "Голос України") чи Кабінету Міністрів України (газета "Урядовий кур'єр") оголошення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Відомості про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури повинні містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом, найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора.

6. Зобов'язати ліквідатора надати суду докази публікації оголошення в офіційному друкованому органі про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури протягом двох тижнів з моменту винесення постанови (оригінал примірника газети).

7.Зобов'язати ліквідатора письмово повідомити про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута, зокрема, органи державної податкової служби та інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види зальнообов'язкового держаного соціального страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів), про що письмово повідомим суд.

8.Зобов'язати ліквідатора у разі отримання ним заяв з вимогами до банкрута письмово повідомити про це суд.

9.Зобов'язати Державного реєстратора за місцем знаходження боржника внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора боржника.

10.Підприємницьку діяльність банкрута завершити.

11.Скасувати арешт, накладений на майно банкрута, чи інші обмеження щодо розпорядження майном банкрута. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

12. Строк виконання всіх грошових зобов'язань вважати таким, що настав з 11.07.2012 р.

13.Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута з 11.07.2012р.

14.Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 11.07.2012 р.

15. Зобов'язати ліквідатора виконувати у повному обсязі обов'язки ліквідатора, які передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у тому числі: прийняти до свого відома майно боржника та вживати всіх заходів щодо його збереження; провести оцінку майна банкрута відповідно до норм чинного законодавства; проаналізувати фінансове становище банкрута; вжити всіх можливих заходів щодо виявлення дебіторської заборгованості та пред'явлення до 3-х осіб вимог щодо повернення дебіторської заборгованості. Про виконання зазначеного та про проведену роботу у справі щоквартально інформувати суд.

16. Зобов'язати ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора до 11.07.2013р . Звіт ліквідатора повинен містити: докази вчинення належних дій ліквідатором по виявленню активів та пасивів боржника, встановлення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, встановлення неможливості задоволення визначених за звітом ліквідатора вимог кредиторів та необхідності у зв'язку з цим ліквідації боржника. До звіту ліквідатора повинні додаватись письмові пояснення та докази проведення ліквідаційної процедури, реєстр вимог кредиторів (в разі наявності кредиторів) з урахуванням вимог ініціюючого кредитора, докази встановлення наявності активів боржника та докази вчинення ліквідатором дій по встановленню грошових вимог кредиторів шляхом надіслання відповідних запитів до державної податкової інспекції, Головного управління статистики; Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна; Головного управління земельних ресурсів; УДАІ МВС України в м. Києві; Київської міської інспекції державного технічного нагляду; Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; державних реєстраторів заборон рухомого та нерухомого майна Державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України; Державного підприємства "Український інститут промислової власності" Філія "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг"; Державного департаменту інтелектуальної власності; Інспекції головного державного реєстратора флоту України; Державної митної служби України; Державної авіаційної адміністрації Міністерства транспорту та зв'язку України , Київської державної інспекції котлонагляду і підіймальних споруд щодо наявності/відсутності підіймальних спорут та котлів; Територіального управління державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду по м.Києву та Київській області щодо наявності/відсутності об'єктів підвищеної небезпеки, викотонажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об'єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд; Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України щодо наявності/відсутності дозволу на виконання будівельних робіт та переліку замовника будівництва , тощо.

17. Копію постанови направити учасникам провадження у справі та ліквідатору .

18. Копію постанови для відома направити в Прокуратуру м. Києва, ДПА у м. Києві, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19 (Управління по забезпеченню оперативно-правового супроводження матеріалів ДПС в судових установах УПМ ДПА у м. Києві), Державну податкову інспекцію за місцем знаходження боржника та державному реєстратору за місцемзнаходженням боржника.

Суддя Д.В. Мандичев

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.07.2012
Оприлюднено24.07.2012
Номер документу25302240
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5011-49/7477-2012

Постанова від 11.03.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Погребняк B.Я.

Ухвала від 28.02.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Погребняк B.Я.

Постанова від 17.12.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Копитова О.С.

Ухвала від 02.12.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Копитова О.С.

Ухвала від 07.10.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 11.07.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 17.12.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 03.12.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Постанова від 22.11.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Заріцька А.О.

Ухвала від 13.11.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Заріцька А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні