донецький апеляційний господарський суд
Постанова
Іменем України
18.07.2012 р. справа №17/166пн/2011
Донецький апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого судді: суддів:Склярук О.І. Дучал Н.М., Татенка В.М. за участю представників сторін: від позивача:Красовська Н.В. довіреність №82 від 27.04.2012р. від відповідача:Тавчєв А.С. довіреність №3 від 03.01.2012р. від третьої особи:не з'явився розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргуДержавного відкритого акціонерного товариства "Шахтопроходка", м. Луганськ на рішення господарського суду Луганської області від 28.12.2011р. (повний текст складено та підписано 03.01.2012р.) по справі№17/166пн/2011 (суддя Фонова О.С.) за позовом:Товариства з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс", м.Луганськ до відповідача:Державного відкритого акціонерного товариства "Шахтопроходка", м. Луганськ за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача:Державного підприємства "Донецька залізниця" в особі Луганської обласної дирекції залізничних перевезень, м.Луганськ провизнання права власності та витребування майна з незаконного володіння
ВСТАНОВИВ:
Товариство з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс", м.Луганськ звернулося до господарського суду Луганської області з позовною заявою до Державного відкритого акціонерного товариства "Шахтопроходка", м.Луганськ про визнання за Товариством з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс" право власності на залізничну колію №25, загальною довжиною 219м., розташовану на території відповідача за адресою: м. Луганськ, пров.Краснодонський, 2; витребування з незаконного володіння Державного відкритого акціонерного товариства "Шахтопроходка" залізничну колію №25, загальною довжиною 219м, розташовану за адресою: м.Луганськ, пров.Краснодонський, 2.
Ухвалою господарського суду Луганської області від 13.12.2011р. до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на сторні позивача було залучено: Державне підприємство "Донецька залізниця" в особі Луганської обласної дирекції залізничних перевезень, м.Луганськ.
Рішенням господарського суду Луганської області №17/166пн/2011 від 28.12.2011р. повний текст якого підписано 03.01.2012р. (суддя Фонова О.С.) позовні вимоги задоволено частково. Визнано за Товариством з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс", м. Луганськ, вул. Челюскінцев, 183, ідентифікаційний код 01236561, право власності на залізничну колію №25, загальною довжиною 219 м, розташовану за адресою: м. Луганськ, пров. Краснодонський, 2. У задоволенні позовних вимог про витребування з незаконного володіння Державного відкритого акціонерного товариства "Шахтопроходка" , м. Луганськ залізничної колії №25, загальною довжиною 219 м, розташовану за адресою: м. Луганськ, пров. Краснодонський, 2, відмовлено. Стягнено з Державного відкритого акціонерного товариства "Шахтопроходка", м.Луганськ, вул. Совєтская, 49, ідентифікаційний код 19073378, на користь Товариства з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс", м. Луганськ, вул. Челюскінцев, 183, ідентифікаційний код 01236561, державне мито в сумі 146,67 грн. та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 118,00 грн. Повернено Товариству з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс", м. Луганськ, вул. Челюскінцев, 183, ідентифікаційний код 01236561, зайве сплачені 236,00 грн. за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Рішення обґрунтовано зокрема, доведеністю позивачем права власності на залізничну під'їздну колію, що підтверджується зокрема, такими документами: акт введення в експлуатацію та встановлення залізницею Порядку обслуговування залізничної під'їзної колії -для новозбудованої залізничної колії; масштабний план; технічний паспорт; поздовжній та поперечний профілі залізничних колій; креслення штучних споруд. Також, рішенням господарського суду Луганської області від 22.04.2002р. у справі №5/62пн, яким за позивачем було визнано право власності на залізничні колії довжиною 17173метрів. Нормативно рішення обґрунтовано ч.1 ст.181, ст.391 Цивільного кодексу України, ст.5 Закону України "Про приватизацію майна державних підприємств" в редакції Закону, що діяв на момент приватизації цілісного майнового комплексу ОП "Луганськспецбуд".
Не погодившись з прийнятим рішенням Державне відкрите акціонерне товариство "Шахтопроходка", м.Луганськ звернулося до Донецького апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить рішення господарського суду Луганської області від 28.12.2011р. у справі № 17/166пн/2011 скасувати в повному обсязі і відмовити позивачеві в задоволенні його позовних вимог.
Вважає, що рішення прийнято з порушенням норм матеріального і процесуального права, при неповному з'ясуванні обставин та недоведеністю обставин, що мають значення для справи.
Апеляційна скарга вмотивована зокрема, тим, що під'їзних шляхів до яких нібито, примикає внутрішньо дворовий одноколійний шлях ДВАТ "Шахтопроходка", що входить в цілісний виробничий комплекс їх бази, в натурі не існує оскільки вони розібрані позивачем від станції "Гостра могила" до упору на території ЛОКП "Міжнародний аеропорт Луганськ" задовго до подання позову. Посилається на паспорт розроблений кафедрою промислового транспорту Ворошиловградського машінституту для ОХЖС тресту "Ворошиловградспецстрой" в 1989р. ніякого шляху №25 немає. У таблиці є шлях №24, а за ним слідує відразу №26.
Ухвалою Донецького апеляційного господарського суду від 20.04.2012р. було порушено апеляційне провадження.
04.05.2012р. від Державного підприємства "Донецька залізниця" в особі Луганської обласної дирекції залізничних перевезень, м.Луганськ надійшов відзив на апеляційну скаргу №406/10-177 від 25.04.2012р., в якому вважають, що вирішення справи Товариства з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс", м.Луганськ до ДВАТ "Шахтопроходка" про визнання права власності та витребування майна з незаконного володіння ніяким чином не зачіпає ані права, ані інтереси Залізниці. Просять суд розглядати справу без участі їх уповноваженого представника.
14.05.2012р. на адресу Донецького апеляційного господарського суду надійшов відзив на апеляційну скаргу від Товариства з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс", м.Луганськ, в якому вважають рішення господарського суду Луганської області від 28.12.2011р. у справі № 17/166пн/2011 законним, обґрунтованим та прийнятим з дотриманням норм матеріального та процесуального права. Просять рішення залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.
16.05.2012р. ухвалою Донецького апеляційного господарського суду розгляд справи було відкладено та зобов'язано сторін зробити акт обстеження спірної залізничної колії №25.
06.06.2012р. на адресу Донецького апеляційного господарського суду від Державного підприємства "Донецька залізниця" в особі Луганської обласної дирекції залізничних перевезень, м.Луганськ на виконання вимог ухвали суду надійшов супровідний лист №406/10-256 від 31.05.2012р. з актом обстеження спірної залізничної колії №25 від 29.05.2012р. та копії свідоцтва про повірку робочого засобу вимірювальної техніки від 04.05.2012р. №0982.
Тієї ж дати надійшли пояснення від ДВАТ "Шахтопроходка" №1/3 від 29.03.2012р. разом з додатковими документами.
Ухвалою Донецького апеляційного господарського суду від 06.06.2012р. розгляд справи було відкладено з метою з'ясування фактичних обставин справи.
Розпорядженням Голови Донецького апеляційного господарського суду від 19.06.2012р. у зв'язку з відпусткою судді Богатиря К.В. та зайнятістю судді Принцевської Н.М. у іншому судовому процесі, було змінено колегію суддів та сформовано її у наступному складі: головуючий суддя: Склярук О.І.; судді: Дучал Н.М., Татенко В.М.
20.06.2012р. ухвалою Донецького апеляційного господарського суду розгляд справи було відкладено та призначено на 18.07.2012р.
В судове засідання (18.07.2012р.) представник відповідача з'явився, вимоги викладенні в апеляційній скарзі підтримує. Просить суд рішення господарського суду Луганської області від 28.12.2011р. у справі № 17/166пн/2011 скасувати в повному обсязі і відмовити позивачеві в задоволенні його позовних вимог, з підстав викладених в апеляційній скарзі.
Представник позивача в судовому засіданні (18.07.2012р.) надала клопотання про долучення до матеріалів справи постанови про порушення кримінальної справи від 22.05.2012р. Проти вимог викладених в апеляційній скарзі заперечувала, просила рішення залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.
Представники третьої особи у судове засідання (18.07.2012р.) не з'явилися. Про наявність поважних причин неявки у судове засідання апеляційної інстанції уповноважених представників третьої особи суд не повідомили, своїми правами, передбаченими ст. 22 Господарського процесуального кодексу України, не скористалися.
Відповідно до статті 98 Господарського процесуального кодексу України про час і місце судового засідання сторони було повідомлено належним чином.
Ухвалами Донецького апеляційного господарського суду від 20.04.2012р., 16.05.2012р., 06.06.2012р., 20.06.2012р., явка сторін не була визнана обов'язковою.
Апеляційна інстанція, відповідно до ст. 101 Господарського процесуального кодексу України, переглядає справу за наявними в ній доказами і не зв'язана доводами апеляційної скарги та перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.
Враховуючи викладене та приписи ст.101 Господарського процесуального кодексу України, судова колегія вважає можливим розглянути апеляційну скаргу за відсутністю представників третьої особи.
Розглянувши матеріали господарської справи, апеляційну скаргу, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, Донецьким апеляційним господарським судом встановлено наступне.
30.07.1993р. між регіональним відділенням Фонду Державного майна України по Луганській області та Організацією орендарів орендного підприємства "Луганськспецбуд" було укладено договір купівлі-продажу державного майна цілісного майнового комплексу орендного підприємства "Луганськспецстрой" ( а.с. 19-22 т.с.1).
Листом регіонального відділення Фонду державного майна України по Луганській області від 29.08.2011 №11-08-04193 підтверджено той факт, що при приватизації зазначеного вище підприємства, 19,7 км залізничних колій увійшли до складу цілісного майнового комплексу.
Як стверджує позивач, до складу приватизованого майна цілісного майнового комплексу колективного підприємства "Луганськспецбуд" увійшло Об'єднане господарство залізничного транспорту, на балансі якого знаходилась спірна залізнична колія.
Відповідно до протоколу №2 засідання правління колективного підприємства -"Трест Луганськспецбуд" від 20.03.1998 було прийнято рішення про перетворення підрозділів, що входять до складу треста "Луганськспецбуд", у закриті акціонерні товариства у зв'язку з чим, Об'єднане господарство залізничного транспорту було перетворено в Закрите акціонерне товариство "Транспорт-Сервіс" з передачею основних фондів, оборотних і грошових засобів.
Право власності ЗАТ "Транспорт- Сервіс" на 17 173 м. залізничних колій було визнано рішенням Господарського суду Луганської області від 02.04.2002 №5/62пн.
У зв'язку з прийняттям Закону України "Про акціонерні товариства", ЗАТ "Транспорт-Сервіс" перейменовано в ПрАТ "Транспорт-Сервіс" (позивач у справі).
В подальшому ПрАТ "Транспорт-Сервіс" було перетворено на Товариство з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс". Вказане підприємство є правонаступником всіх прав та обов'язків ПрАТ "Транспорт-Сервіс" (пункт 1.1 Статуту ТДВ "Транспорт-Сервіс").
Спірна колія № 25 проходить через територію ДВАТ "Шахтопроходка" (відповідач у справі).
Позивач зазначає, що на адресу відповідача, ПрАТ "Транспорт-Сервіс" направило листа з проханням надати допуск на його територію та здійснити обслуговування зазначеної колії. Будь-якої відповіді позивачу від відповідача з цього приводу не отримано, допуску на територію не надано.
У зв'язку з не отриманням відповіді, позивач звернувся до суду з вимогами, що є предметом позову.
Рішенням по справі позов було задоволено частково. Визнано право власності за Товариством з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс" м.Луганськ вул. Челюскінців, 183, ідентифікаційний код 01236561. Право власності на залізничну колію №25, загальною довжиною 219м., розташовану за адресою: м.Луганськ, пров. Краснодонський, 2. У задоволені позовних вимог про витребування з незаконного володіння Державного відкритого акціонерного товариства "Шахтопроходка" м. Луганськ, залізничної колії № 25, загальною довжиною 219 м - відмовлено.
Рішення обґрунтовано наявністю у позивача доказів, що підтверджують його право власності на спірну залізничну колію.
Проте, судова колегія не може погодитися з прийнятим рішенням в частині задоволення позовних вимог про визнання права власності з огляду на наступне.
Правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб ( ст. 316 ЦК України).
Право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом ( ст. 328 ЦК України).
Стаття 345 ЦК України закріплює, що фізична або юридична особа може набути право власності у разі приватизації державного майна та майна, що є у комунальній власності.
Відповідно до ст.392 ЦК України, власник майна може пред'явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою, а також у разі втрати ним документа, який засвідчує його право власності.
Предметом спору є визнання права власності на залізничну колію, яка є спорудою, що невідривно пов'язана з земельною ділянкою, на якій вона розташована.
Згідно довідки позивача про балансову належність, спірна колія знаходиться у нього на балансі, та має балансову вартість 14667 грн. ( а.с 18 т.с. 1).
В плані приватизації Орендного підприємства "Луганськспецбуд" вказано, щодо складу майна Об'єднаного господарства залізничного транспорту, яке входить до складу цілісного майнового комплексу Орендного підприємства "Луганськспецбуд" відносяться 19,7кв. залізничних колій 1970 року будівництва, площею по місту 3,8 га ( а.с.109, т.с. 1).
В той же час, згідно інвентаризації, яка передувала складанню плану приватизації, за інвентарним номером 021 обліковувалися залізничні колії 19,7кв. 1950 року побудування ( а.с. 110 т.с.1).
Як зазначалося вище рішенням господарського суду Луганської області від 22.04.2001р. у справі №5/62пн за позивачем було визнано право власності на залізничні колії довжиною 17 173 метрів. Рішення набрало законної сили. В той же час, згідно плану приватизації та даних інвентаризації довжина залізничних колій, які увійшли до складу приватизованого майна складала 19,7кв.
У зв'язку з тим, що зазначеним рішенням не визначено вид колій, їх номери, що є обов'язковою умовою для подальшого їх використання та експлуатації згідно зі Статутом залізниць України та оформлення права власності, позивач звернувся до суду з заявою про роз'яснення рішення у справі №5/62пн. Ухвалою господарського суду Луганської області від 04.11.2011р. у справі № 5/62пн рішення було роз'яснено, зокрема зазначено, що право власності позивача розповсюджується в тому числі на залізничну колію №25 від стрілки 23 до воріт, довжиною 219 метрів.
Вищевказана ухвала, згідно даних Єдиного державного реєстру судових рішень, скасована постановою Донецького апеляційного господарського суду від 28.02.2012р. та залишена без змін Постановою Вищого господарського суду України від 16.05.2012р.
На підтвердження позовних вимог позивачем надано суду акт огляду умов роботи на під'їзній колії та станції примикання від 26.06.2006р. (а.с. 38-40, т.с. 1), інструкцію про порядок обслуговування під'їзної колії 2002року (а.с. 35-37 т.с. 1), паспорт залізничних колій ЗАТ "Транспор-сервіс" (а.с.24-29 т.с. 1) ) та Єдиний технологічний процес (а.с. 43-49, т.с. 1).
Відповідно до статті 64 Статуту залізниць України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1998 №457, до залізничних під'їзних колій належать колії, що з'єднані із загальною мережею залізниць безперервною рейковою колією і які належать підприємствам, підприємцям, організаціям та установам незалежно від форм власності, а також громадянам -суб'єктам підприємницької діяльності. Під'їзні колії призначено для транспортного обслуговування одного або кількох підприємств у взаємодії із залізничним транспортом загального користування.
При цьому, відповідно до вимог статті 67 Статуту залізниць України, відкриття для постійної експлуатації новозбудованої залізничної під'їзної колії і подання на цю колію рухомого складу допускається після прийняття цієї залізничної колії в експлуатацію комісією за участю представника Держнаглядохоронпраці і встановлення залізницею порядку обслуговування під'їзної колії. На кожну залізничну під'їзну колію складається масштабний план з нанесенням на нього розташування вантажних фронтів і механізмів, а також технічний паспорт, поздовжній профіль і креслення споруд. Подача вагонів на залізничні під'їзні колії у період їх будівництва допускається на умовах тимчасової угоди між залізницею та підприємством, якому належить під'їзна колія, або будівельною організацією, які несуть відповідальність за збереження вантажу, рухомого складу, вчасне повернення його і безпеку руху.
Аналогічні положення містяться і у п.п.1.3., 1.4., 1.5. Правил обслуговування залізничних під'їзних колій, затверджених наказом Міністерства транспорту України 21.11.2000р. №644 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000 за №875/5096, згідно з якими, відкриття для постійної експлуатації новозбудованої залізничної під'їзної колії і подача на цю колію рухомого складу допускається після прийняття її в експлуатацію комісією за участю представника Міністерства праці та соціальної політики і встановлення залізницею порядку обслуговування під'їзної колії. Відповідність під'їзної колії узгодженому з залізницею проекту засвідчується актом, який складається комісією за участю уповноважених представників залізниці і власника під'їзної колії, яка призначається залізницею відповідно до статті 67 Статуту залізниць. Підписання акта свідчить про прийняття даної під'їзної колії в експлуатацію (п.1.3. Правил).
На кожну під'їзну колію після закінчення її будівництва і здачі в експлуатацію підприємством складається Інструкція про порядок обслуговування і організації руху на під'їзній колії, яка затверджується залізницею відповідно до статті 67 Статуту залізниць (п.1.4. Правил).
Власник під'їзної колії має технічний паспорт, масштабний план під'їзної колії, поздовжній та поперечний профілі залізничних колій і креслення штучних споруд. У технічному паспорті та в додатках до нього вказується характеристика рейок, шпал, баласту, земляного полотна, штучних споруд, вагових приладів, пристроїв і механізмів, призначених для навантаження, вивантаження, очищення, промивання і підготовки для навантаження залізничних вагонів, маневрових пристроїв, лебідок, локомотивного і вагонного господарства, промислових станцій, гірок, напівгірок, витяжних колій, засобів СЦБ і зв'язку, які використовуються у поїзній і маневровій роботі, та інших пристроїв і механізмів, призначених для роботи з вагонами і локомотивами залізниць. Один примірник цієї документації передається залізниці при прийнятті під'їзної колії в експлуатацію. Після здачі в експлуатацію нових об'єктів або їх ліквідації в технічний паспорт вносяться відповідні зміни, про що власники під'їзних колій повідомляють залізницю у декадний термін (п.1.5. Правил).
Таким чином, вищенаведені законодавчі норми містять вичерпний перелік документів, які також є належними доказами наявності у особи права власності на залізничну під'їзну колію. Зокрема, такими документами є: акт введення в експлуатацію та встановлення залізницею Порядку обслуговування залізничної під'їзної колії -для новозбудованої залізничної колії; масштабний план; технічний паспорт; поздовжній та поперечний профілі залізничних колій; креслення штучних споруд.
До того ж, аналогічний перелік документів міститься і ст.ст.80,82 Статуту залізниць СРСР, затверджених постановою Ради Міністрів СРСР від 06.04.1964 №270.
З матеріалів справи вбачається, що позивач в обгрунтування своїх позовних вимог надав, зокрема, договір на експлуатацію залізничного під'їздного путі закритого акціонерного товариства "Транспорт-Сервіс" при станції Лутовиноський пос. ДП Донецька залізниця від 15.06.2007р., паспорт залізничних колій ЗАТ "Трансопрт-Сервіс" датований 2005р., Інструкцію про порядок обслуговування під'їздного путі датовану 2002р., акт обстеження умов роботи на під'їздній колії до станції примикання від 2006р., Единий технологічний процес роботи під'їздної колії ЗАТ "Трансопрт-Сервіс" та станції примикання Лутовиновський пос.держваного підприємства "Донецька залізниця" від 2006р.
Наданий позивачем ЄТП та технічний паспорт містить дані, які фактично не відповідають дійсності. Так у технічному паспорті довжина колії №25 складає 219м. та проходить через територію позивача. В той же час, згідно акту обстеження, який виконано на вимогу суду апеляційної інстанції, ( а.с. 2, 3 т.с. 3) її довжина складає 138, 6 м.., а сама колія проходить через територію відповідача.
Крім того, вищезазначені документи складено у 2005-2006 роках, в той час, як приватизація відбувалася у 1993 році, а позивач був створений у 1998 році.
Позивачем не надано технічний паспорт залізничної колії, масштабний план під'їздної колії, повздовжній та поперечний профілі залізничних колій і креслення штучних споруд, датований 1993 або 1998 роками.
Інструкція про порядок обслуговування залізничної під'їздної колії ЗАТ "Транспорт-Сервіс" датована лише 2002 р.
Відповідно до ст. 33 ГПК України кожна із сторін повинна довести ті обставини справи, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.
Враховуючи вищевикладені обставини, судова колегія вважає, що місцевий господарський суд дійшов передчасного висновку, щодо наявності у позивача необхідних документів, які підтверджують його права власності на спірну колію.
Відповідно до приписів ст. 104 ГПК України, підставами для скасування або зміни рішення місцевого господарського суду є, недоведеність обставин, що мають значення для справи, які місцевий господарський суд визнав встановленими та неповне з'ясування обставин, що мають значення для справи, які місцевий господарський суд визнав встановленими.
З огляду на наведене, рішення місцевого господарського суду в частині визнання права власності за позивачем на спірну залізничну колію підлягає скасуванню з прийняттям нового рішення в цій частині щодо відмови у задоволені зазначених позовних вимог.
Стосовно вимоги про витребування з незаконного володіння відповідача спірної колії, то місцевий господарський суд прийшов до правильного висновку щодо відсутності підстав для задоволення цієї позовної вимоги.
За таких обставин апеляційна скарга підлягає задоволенню частково, тільки в частині скасування рішення про визнання права власності за позивачем на спірну залізничну колію.
Результати апеляційного провадження у справі оголошені в судовому засіданні.
Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати за подання апеляційної скарги покладаються на позивача.
Керуючись ст.ст. 49, 99, 101, 102, 103, 104, 105 Господарського процесуального кодексу України, Донецький апеляційний господарський суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Державного відкритого акціонерного товариства "Шахтопроходка", м. Луганськ на рішення господарського суду Луганської області від 28.12.2011р., повний текст якого підписаний 03.01.2012р. у справі №17/166пн/2011 -задовольнити частково.
Рішення господарського суду Луганської області від 28.12.2011р., повний текст якого підписаний 03.01.2012р. у справі №17/166пн/2011 в частині визнання права власності за Товариством з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс" м.Луганськ, вул. Челюскінцев, 183, ідентифікаційний код 01236561 на залізничну колію №25 загальною довжиною 219м., розташовану за адресою: м. Луганськ, пров. Краснодонський, 2 -скасувати.
В задоволені позовних вимог Товариства з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс", м.Луганськ до Державного відкритого акціонерного товариства "Шахтопроходка", м. Луганськ за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Державного підприємства "Донецька залізниця" в особі Луганської обласної дирекції залізничних перевезень, м. Луганськ про визнання за Товариством з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс" право власності на залізничну колію №25, загальною довжиною 219м., розташовану на території відповідача за адресою: м. Луганськ, пров.Краснодонський, 2 -відмовити.
В решті рішення господарського суду Луганської області від 28.12.2011р., повний текст якого підписаний 03.01.2012р. у справі №17/166пн/2011- залишити без змін.
Стягнути з Товариства з додатковою відповідальністю "Транспорт-Сервіс" (91033, м.Луганськ, вул. Челюскінців,183, ідентифікаційний код 01236561) на користь Державного відкритого акціонерного товариства "Шахтопроходка" (91055, м. Луганськ, вул. Совєтская, буд.49, ідентифікаційний код 19073378) витрати по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги у сумі 536,50грн.
Доручити господарському суду Луганської області видати відповідний наказ.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття. Постанову апеляційної інстанції може бути оскаржено до Вищого господарського суду України протягом двадцяти днів з набрання постановою апеляційного господарського суду законної сили.
Головуючий суддя: О.І. Склярук
Судді: Н.М. Дучал
В.М. Татенко
Надруковано 8 примірників: 1- позивачу; 2- відповідачу; 2-третій особі; 1-до справи; 1- ГСЛО; 1 - ДАГС
Суд | Донецький апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2012 |
Оприлюднено | 25.07.2012 |
Номер документу | 25348751 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Донецький апеляційний господарський суд
Склярук О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні