Ухвала
від 21.08.2012 по справі 2а/2570/2534/2012
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а/2570/2534/2012

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

21 серпня 2012 р. м. Чернігів

Суддя Чернігівського окружного адміністративного суду Ткаченко О.Є., перевіривши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Зерно-Злато» до Державної податкової інспекції у м. Чернігові про визнання протиправними та скасування висновків акта перевірки, визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И Л А :

08.08.2012 року позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Чернігові про визнання протиправними та скасування висновків акта перевірки від 03.07.2012 року № 1183/22/35030044, визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 19.07.2012 року № 0002632320.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

В розумінні положень Кодексу адміністративного судочинства України рішення суб'єкта владних повноважень необхідно розуміти як нормативно-правові акти, так і правові акти індивідуальної дії.

Нормативний акт - це прийнятий уповноваженим державним чи іншим органом у межах його компетенції офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, носить загальний чи локальний характер та застосовується неодноразово.

Правові акти індивідуальної дії - це рішення, які є актом одноразового застосування норм права, і дію яких поширено на конкретних осіб або які стосуються конкретної ситуації. За своєю природою ненормативні правові акти, на відміну від нормативних, встановлюють не загальні правила поведінки, а конкретні приписи, звернені до окремого індивіда чи юридичної особи, застосовуються одноразово й після реалізації вичерпують свою дію.

Усі рішення суб'єкта владних повноважень мають підзаконних характер, тобто повинні бути прийняті на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначений законом.

Як вбачається з матеріалів адміністративного позову, в пункті 1 позовних вимог позивач просить визнати протиправними та скасувати висновки, викладені в акті перевірки від 03.07.2012 року № 1183/22/35030044.

Вказані вище висновки не породжують жодних правових наслідків, не спрямовані на регулювання тих чи інших суспільних відносин і не мають обов'язкового характеру для позивача, а тому такі висновки не набувають статусу рішення в розумінні п. 1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України

За таких обставин, суд приходить до висновку, що відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 109 Кодексу адміністративного судочинства України у відкритті провадження в частині позовних вимог про визнання протиправними та скасування висновків акта перевірки від 03.07.2012 року № 1183/22/35030044 необхідно відмовити.

Керуючись статтями 109, 158-160 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И Л А :

У відкритті провадження в частині позовних вимог про визнання протиправними та скасування висновків акта перевірки від 03.07.2012 року № 1183/22/35030044, по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Зерно-Злато» до Державної податкової інспекції у м. Чернігові про визнання протиправними та скасування висновків акта перевірки, визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення відмовити.

Копію ухвали про відмову у відкритті провадження в частині позовних вимог надіслати позивачу.

Попередити позивача, що повторне звернення тієї ж особи до адміністративного суду з такою самою вимогою, щодо якої постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження, встановленого ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, передбачені ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Ткаченко О.Є.

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.08.2012
Оприлюднено23.08.2012
Номер документу25686001
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/2570/2534/2012

Постанова від 11.09.2012

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Ткаченко О.Є.

Ухвала від 14.11.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Петрик І.Й.

Постанова від 19.09.2012

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Ткаченко О.Є.

Ухвала від 20.08.2012

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Ткаченко О.Є.

Ухвала від 21.08.2012

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Ткаченко О.Є.

Ухвала від 09.08.2012

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Ткаченко О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні