УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
03 вересня 2012 року Справа № 2а/2370/3338/2012
Суддя Черкаського окружного адміністративного суду Трофімова Л.В., перевіривши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Черкаській областіпро визнання неправомірними дій,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1, звернувшись до суду з адміністративним позовом, просить:
- визнати неправомірними дії Інспекції архітектурно-будівельного контролю в Черкаській області по реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації за замовленням ОСОБА_2 щодо будинку і господарських споруд за адресою АДРЕСА_1
- визнати нечинною і скасувати державну реєстрацію декларації про готовність об'єкта до експлуатації за замовленням ОСОБА_2, вчинену Інспекцією ДАБК у Черкаській області на будинок і господарські споруди за адресою АДРЕСА_1
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статті 106 цього Кодексу.
Вивчивши матеріали позовної заяви, суддя встановив, що вона не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя зазначає, що відповідно до статті 73 КАС України, особи, які беруть участь у справі та обґрунтовано вважають, що надання потрібних доказів стане згодом неможливим або ускладненим, мають право просити суд забезпечити ці докази. Забезпечення доказів може здійснюватися також за заявою заінтересованої особи до відкриття провадження у справі. Згідно пункту 1 статті 75 КАС України, у заяві про забезпечення доказів повинні бути зазначені докази, які необхідно забезпечити; обставини, що можуть бути підтверджені цими доказами; обставини, які свідчать про те, що надання потрібних доказів може стати неможливим або ускладненим, а також справа, для якої потрібні ці докази, або з якою метою потрібно їх забезпечити. До заяви про забезпечення доказів додається документ про сплату судового збору.
У позовній заяві позивач просить суд зобов'язати відповідача подати для долучення до справи:
- копію заяви ОСОБА_2 про прийняття об'єкта в експлуатацію;
- копію заповненої декларації ОСОБА_2;
- копію звіту про технічне обстеження об'єкта ОСОБА_2;
- копію проектної документації на будинок і господарські споруди.
Пп. 7 п. 3 ст. 4 Закону України «Про судовий збір»встановлено, що за подання до адміністративного суду заяви про забезпечення доказів або позову встановлюється ставка судового збору 0,1 розміру мінімальної заробітної плати.
У порушення зазначених норм КАС України та Закону України «Про судовий збір»позивач не зазначив обставини, що можуть бути підтверджені цими доказами; не вказав обставини, які свідчать про те, що надання потрібних доказів може стати неможливим або ускладненим та не додав документ про сплату судового збору за подання до адміністративного суду заяви про забезпечення доказів.
Відповідно до частини 3 пункту 1 статті 106 КАС України у позовній заяві зазначається ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі.
У вступній та прохальній частинах позовної заяви позивачем визначено відповідача - Інспекцію архітектурно-будівельного контролю в Черкаській області, проте, згідно постанови КМУ від 23.05.2011р. № 549 в переліку територіальних органів Державної архітектурно-будівельної інспекції значиться інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Черкаській області.
За приписами статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги. На підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
Згідно з частиною 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень.
У позовній заяві позивач зазначає про підроблений технічний паспорт, проте не надає жодних доказів, що підтверджують зазначене твердження (висновки експертизи, рішення суду, вирок суду тощо). Також відсутні відомості про те, коли і у чому саме порушено права позивача та якими саме діями відповідача, у порушення яких повноважень, у тому числі делегованих. У позовній заяві позивач зазначає: «відповідач змусив провести незаконну реєстрацію об'єктів нерухомості замовника та декларації ОСОБА_2», проте не зазначено якої саме і не надано обгрунтування щодо зв'язку із діями відповідача. Окрім того, документи, що додаються до позовної заяви незавірені належним чином. Насамкінець, суддя зазначає, що всі документи, що надаються позивачем до суду, повинні також містити їх копії відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб.
За таких обставин позовна заява не відповідає вимогам адміністративного процесуального законодавства, а тому, згідно статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, підлягає залишенню без руху з наданням позивачу строку до 13 вересня 2012р. для усунення недоліків.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,
УХВАЛИВ:
Позовну заяву ОСОБА_1 до інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Черкаській області про визнання неправомірними дій залишити без руху.
Надати позивачу строк до 13 вересня 2012р. для усунення недоліків позовної заяви.
Роз'яснити позивачу, що у разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною та повернута позивачеві.
Копію ухвали надіслати позивачу.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строків подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Черкаський окружний адміністративний суд в порядку, передбаченому статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Л.В.Трофімова
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2012 |
Оприлюднено | 04.09.2012 |
Номер документу | 25822602 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Л.В.Трофімова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні