cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
УХВАЛА
"20" вересня 2012 р. Справа № 5023/10574/11
вх. № 10574/11
Суддя господарського суду Усатий В.О.
При секретарі судового засідання Мазуренко А.О.
За участю:
ліквідатора - не з"явився
представника Основ*янської МДПІ м. Харкова - не з"явився
Розглянувши скаргу Основ*янської МДПІ м. Харкова на дії ліквідатора
по справі за заявою ТОВ "Вел Траст", м. Харків
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Постановою суду від 23.01.2012 р. ТОВ "Вел Траст" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором голову ліквідаційної комісії Бойка О. А., якого було зобов*язано відповідно до ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" виконати дії передбачені вказаною статтею, завершити ліквідаційну процедуру та надати суду відповідні документи.
Через канцелярію до суду надійшла скарга Основ*янської МДПІ м. Харкова на дії ліквідатора № 1542/9/10-103 від 19.06.2012 р. (вх. № 7916 від 21.06.2012 р.), в якій просить суд визнати дії (бездіяльність) ліквідатора Бойко О. А. неправомірними, зобов*язати ліквідатора забезпечити можливість для проведення Основ*янською МДПІ м. Харкова позапланової виїзної документальної перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати ТОВ "Вел Траст" податків та зборів (обов*язкових платежів).
Розглянувши надану скаргу, суд призначив її до розгляду в судовому засіданні 209.2012 р.
В удове засідання 20.09.2012р. ліквідатор не з"явився, письмових пояснень щодо скарги не надав, причин неявки не повідомив.
Представник Основ*янської МДПІ м. Харкова також не з"явився в дане судове засідання.
Розглянувши скаргу Основ*янської МДПІ м. Харкова та додані до неї документи, суд вважає їх достатніми для розгляду скарги по суті без участі представника автора скарги та ліквідатора.
Відповідно до п.4 ст.24 Закону, у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії учасників ліквідаційної процедури.
В обгрунтування своїх скарги податкова інспекція посилається на невиконання ліквідатором покладених на нього обов"язків, що полягає у наданні інспекції документів банкрута для проведення його перевірки х питань дотримання вимог податкового валютного та іншого законодавства. Також, в скарзі зазначено, що платники податків, а ліквідатор в даному випадку виступає в якості керівника платника податків, зобов'язані: подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов"язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, повідомляти контролюючим органам за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення, повідомляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження юридичної особи та зміну місця проживання фізичної особи-підприємця, допускати посадових осіб контролюючого органу під час проведення ними перевірок до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів чи пов'язані з утриманням об'єктів оподаткування, а також для перевірок з питань обчислення і сплати податків і зборів у випадках, встановлених цим Кодексом, проте ліквідатор був відсутній за місцезнаходженням та документів не представив.
Відповідно до п.6 ст.3-1 Закону, при реалізації своїх прав та обов'язків арбітражний керуючий зобов'язаний діяти сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів.
Згдіно п.2 ст.23 Закону, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, про що робиться запис у його трудовій книжці, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута, якщо цього не було зроблено раніше.
Відповідно до п.1 ст.24 Закону, у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, передбаченому для призначення керуючого санацією.
Відповідно до п.1 ст.25 Закону, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення дебіторської заборгованості банкруту та інше.
Згідно п.3 ст.24 Закону, ліквідатор (ліквідаційна комісія) виконують свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Враховуючи вищенаведене, суд вважає за необхідне скаргу Основ*янської МДПІ м. Харкова задовольнити та зобов"язати ліквідатора виконувати належним чином покладені на нього обов"язкі.
Керуючись ст. ст. 22-32, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 ГПК України,
УХВАЛИВ:
Задовольнити скарг у Основ*янської МДПІ м. Харкова.
Зобов"язати ліквідатора виконувати належним чином покладені на нього обов"язкі.
Ухвалу направити ліквідатору, Основ*янській МДПІ м. Харкова.
Суддя Усатий В.О.
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2012 |
Оприлюднено | 26.09.2012 |
Номер документу | 26127843 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Усатий В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні