Постанова
від 05.09.2012 по справі 2а-0770/1380/12
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

права № 2a-0770/1380/12

Рядок статзвітності № 9

Код 14

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 вересня 2012 року м. Ужгород

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої - судді Скраль Т.В.,

при секретарі судового засідання Химинець В.В..,

з участю позивача: Державної фінансової інспекції в Закарпатській області -представник Данканич Олександр Васильович ( довіреність № 07-25/37 від 06.02.2012 р.),

відповідача: Закарпатської обласної державної телерадіокомпанії -представник за довіреністю Стойко Василь Васильович (довіреність від 25 липня 2011 року № 686/01, а.с. 147) в судове засідання не з"явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Державної фінансової інспекції в Закарпатській області до Закарпатської обласної державної телерадіокомпанії про зобов'язання вчинення дій в частині відшкодування коштів на загальну суму 45 174, 67 грн. ,-

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ст. 160 частини 3 КАС України 05 вересня 2012 року було проголошено вступну та резолютивну частину постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 10 вересня 2012 року.

14 травня 2012 року Державна фінансова інспекція в Закарпатській області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до Закарпатської обласної Державної телерадіокомпанії про зобов'язання директора Закарпатської обласної Державної телерадіокомпанії виконати Вимогу Контрольно -ревізійного управління в Закарпатській області № 07-03-6-14/4602 від 19 липня 2011 року в частині відшкодування незаконних витрат ресурсів внаслідок зайво виплаченої надбавки до посадового окладу працівникам в загальній сумі 45174 гривень 67 копійок.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі з підстав, наведених в позовній заяві. Позов мотивований наступним. Державною фінансовою інспекцією в Закарпатській області було проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Закарпатської обласної державної телерадіокомпанії, в тому числі щодо використання коштів державного бюджету за бюджетними програмами: виробництво та розповсюдження телерадіопрограм для державних потреб; трансляція телерадіопрограм, вироблених для державних потреб в Закарпатській обласній державній телерадіокомпанії за 2008 - 2010 роки та завершений звітній період 2011 року. Результати ревізії відображені в акті ревізії від 22.04.2011 року №07-03/13 "Акт про результати ревізії фінансово-господарської діяльності, в тому числі щодо використання коштів Державного бюджету за бюджетними програмами: виробництво та розповсюдження телерадіопрограм для державних потреб; трансляція телерадіопрограм, вироблених для державних потреб в Закарпатській обласній державній телерадіокомпанії за 2008 - 2010 роки та завершений звітній період 2011 року". Відповідно до п. 7 ст.10 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні"від 26.01.1993 №2939-ХП, службовою особою державної контрольно-ревізійної служби було пред'явлено вимогу щодо усунення виявлених ревізією фінансових порушень, зареєстровану 19 липня 2011 року №07-03-6-14/4602. Виявлені порушення, що залишились не виконаними, полягають у наступному: проведеною ревізією дотримання законодавства при нарахуванні та виплаті доплат до окладів працівникам телерадіокомпанії встановлено, що в порушення вимог п.1 "Положення про види, розміри і порядок надання компенсації громадянам у зв'язку з роботою, яка передбачає доступ до державної таємниці", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.1994 р. № 414, п'яти працівникам ЗОДТРК (генеральному директору ОСОБА_3, першому заступнику генерального директора ОСОБА_4, заступнику генерального директора з питань телебачення ОСОБА_5, заступнику генерального директора з технічних питань ОСОБА_6 та інженеру по спеціальній і мобілізаційній роботі 1 кат. ОСОБА_7.), які не працюють постійно з відомостями, що становлять державну таємницю, протягом ревізійного періоду нараховувалась та виплачувалась надбавка (компенсація) до посадового окладу трьом працівникам в розмірі 15 відсотків та двом працівникам в розмірі 10 відсотків кожному щомісячно. Відповідне порушення призвело до зайвого нарахування та виплати цієї доплати на загальну суму 33167,89 грн. та відповідно до зайвого перерахування до державних цільових фондів нарахувань на заробітну плату на суму 12006,78 грн. Загальна сума зайво виплаченої надбавки до посадового окладу працівникам становить 45174 гривень 67 копійок, а тому представник позивача просить задоволити позовні вимоги в повному обсязі та зобов'язати виконати Вимогу Контрольно -ревізійного управління в Закарпатській області № 07-03-6-14/4602 від 19 липня 2011 року в частині відшкодування незаконних витрат.

Представник відповідача Стойко Василь Васильович в судовому засіданні позовні вимоги не визнав, надав суду заперечення, в якому вказує на те, що вищевказана надбавка (компенсація) до посадового окладу виплачувалась працівникам ЗОДТРК генеральному директору ОСОБА_3, першому заступнику генерального директора ОСОБА_4., заступнику генерального директора ОСОБА_5, заступнику генерального директора ОСОБА_6 та інженеру по спеціальній і мобілізаційній роботі ОСОБА_7.) у повній відповідності до положень ст.7 Закону України "Про державну таємницю"та пункту 5 Положення про види, розмір і порядок надання, компенсації громадянам у зв'язку з роботою, яка передбачає доступ до державної таємниці", затвердженого Постановою КМУ № 414 від 15.06.94р. Про необхідність здійснювати виплати надбавок за роботу відомостями, що становлять державну таємницю працівникам ЗОДТРК йдеться у Листі Держкомтелерадіо України від 23.05.2007р. № 50 дек. (а.с. 125). В Закарпатській ОДТРК у 2008, 2009, 2010 та 2011 роках було затверджено штатний розпис Закарпатської ОДТРК Головою Державного комітету телебачення і радіомовлення України з відповідними надбавками вказаним працівникам, в тому числі за роботу з документами обмеженого користування. Зазначає, що затвердження штатного розпису Головою Держкомтелерадіо України обласної державної телерадіокомпанії відбувається тільки після погодження усіма службами Держкомтелерадіо України, в тому числі відділом РСО (режимно - секретний орган), створеним у відповідності до ст.21 ЗУ "Про державну таємницю". Відділ РСО Держкомтелерадіо України контролює порядок компенсацій, громадянам (працівникам системи Держкомтелерадіо України, в тому числі працівникам Закарпатської ОДТРК) у зв'язку з виконанням робіт, які передбачають доступ до державної таємниці, який передбачений ст. 30 Закону України "Про державну таємницю" і втілений у штатному розписі ЗОДТРК. Зазначає, що відповідно до ст. 31 Контроль за додержанням законодавства про державну таємницю з метою запобігання її поширенню у пресі та інших засобах масової інформації здійснює центральний орган виконавчої влади з питань інформаційної політики. Відповідач вважає, що в Акті ревізії від 22.04.2011р. № 07-03/13 від 22.04.2011р. зазначено "За період з серпня 2007р. по грудень 2009 р. працівники ЗОДТРК не використовували, не розробляли, не виготовляли документи, що містять інформацію віднесену до державної таємниці у режимно - секретному органі ОДА; не приймали участь у нарадах з використанням секретної інформації; не зверталися до режимно - секретного органу облдержадміністрації за довідкою про наявність допуску до державної таємниці". Робота на посадах генерального директора, заступників генерального директора, інженера по спеціальній і мобілізаційній роботі в засобі масової інформації - обласній підкреслюю державній телерадіокомпанії, та ще й прикордонного регіону (адже інформаційна безпека західного регіону України (Закарпатської області зокрема), як складова національної безпеки України забезпечується єдиною повноформатною державною телерадіоорганізацією в Закарпатській області - Закарпатською обласною державною телерадіокомпанією, на яку державою саме і покладаються такі функції) пов'язана з доступом до державної таємниці і включає в себе дуже широкий спектр робіт, заходів, при яких вказані працівники стикаються з державною таємницею.

Відповідач вважає, що численні відрядження до Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Адміністрації Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України та інших вищих центральних органів державної виконавчої влади, участь у нарадах вказаних органів, отримання усних доручень від високопосадовців вищого державного рівня, які є носіями державної таємниці. Взагалі роль державного засобу масової інформації та участь її вищого керівництва у справах обізнаності з державною таємницею не можна зводити тільки до поняття "нарада в ОДА".

Відповідач надав суду інформацію, які суми надбавки, за вказаний період були нараховані та виплачені вказаним працівникам: ОСОБА_3, генеральному директору було нараховано 12169,16 грн. (дванадцять тисяч сто шістдесят дев'ять грн. 16 коп. ), ОСОБА_7 - інженеру по спеціальній і мобілізаційній роботі було виплачено 3475,90 грн. (три тисячі чотириста сімдесят п'ять грн. 90 коп.), ОСОБА_5, заступник генерального директора було виплачено 8120,25 грн. (вісім тисяч сто двадцять грн. 25 коп.), ОСОБА_6- заступнику генерального директора було виплачено 9356,79 грн. (дев'ять тисяч триста п'ятдесят шість грн. 79 коп.), ОСОБА_4., першому заступнику генерального директора було виплачено 12052,57 грн. (дванадцять тисяч п'ятдесят сім грн. 57 коп.).

Зазначає, що у Закарпатської ОДТРК наявні докази, того, що генеральний директор ОСОБА_3, має допуск до державної таємниці за формою два, також відповідною довідкою Держкомтелерадіо України № 34 від 27.04.2012р. підтверджено те, що генеральний директор постійно працює з відомостями що, становлять державну таємницю у секторі спеціальних робіт та режиму Держкомтелерадіо України, (м. Київ). Зазначив, що вказане також підтверджується підпунктом д) п. 17 Контракту № 143 від 05.03.2010 року укладеного між Держкомтелерадіо України та генеральним директором Закарпатської ОДТРК ОСОБА_3 Окрім цього, у кожного з вказаних працівників був наявний допуску до державної таємниці за відповідною формою.

Відповідач під час судового розгляду заперечив позовні вимоги з мотивів, що викладені у письмових запереченнях та просив відмовити у задоволенні таких у повному обсязі.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення позивача та представника відповідача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких грунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку, що позовні вимоги слід задовольнити у повному обсязі, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що на основі Указу Президента України 499/2011 від 23 квітня 2011 року затверджено Положення про Державну фінансову інспекцію України, яким реорганізовано Державну контрольно-ревізійну службу України у Державну фінансову інспекцію України.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2011 року №765 "Про утворення територіальних органів Державної фінансової інспекції", Контрольно-ревізійне управління в Закарпатській області перетворено в Державну фінансову інспекцію в Закарпатській області.

Відповідно до Довідки АА № 450545 з Єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України, виданої Головним управлінням статистики у Закарпатській області 05.01.2012 року, Виконавчим комітетом Ужгородської міської ради 28.12.2011 року було зареєстровано юридичну особу -Державну фінансову інспекцію в Закарпатській області (а.с.92).

Згідно ст.2 Закону України "Про державну контрольно- ревізійну службу в України" головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.

Державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудита, перевірки державних закупівель та інспектування. Інспектування здійснюється у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Порядок проведення державною контрольно-ревізійною службою державного фінансового аудиту та інспектування встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Згідно вимог ст.11 цього Закону Плановою виїзною ревізією вважається ревізія у підконтрольних установах, яка передбачена у плані роботи органу державної контрольно-ревізійної служби і проводиться за місцезнаходженням такої юридичної особи чи за місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така планова виїзна ревізія.

Планова виїзна ревізія проводиться за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності підконтрольних установ за письмовим рішенням керівника відповідного органу державної контрольно-ревізійної служби не частіше одного разу на календарний рік.

Судом встановлено, що відповідно до п.2.2 Плану роботи Головного контрольно-ревізійного управління України на 1-й квартал 2011 року, п. 1.1.1.2 Плану роботи КРУ в Закарпатській області на 1-й квартал 2010 року КРУ в Закарпатській області проведено ревізію фінансово-господарської діяльності, в тому числі щодо використання коштів державного бюджету за бюджетними програмами: виробництво та розповсюдження телерадіопрограм для державних потреб; трансляція телерадіопрограм, вироблених для державних потреб в Закарпатській обласній державній телерадіокомпанії за 2008 - 2010 роки та завершений звітній період 2011 року.

Результати ревізії відображені в акті ревізії від 22.04.2011 року №07-03/13 ( а.с. 10 -70) "Акт про результати ревізії фінансово-господарської діяльності, в тому числі щодо використання коштів державного бюджету за бюджетними програмами: виробництво та розповсюдження телерадіопрограм для державних потреб; трансляція телерадіопрограм, вироблених для державних потреб в Закарпатській обласній державній телерадіокомпанії за 2008 - 2010 роки та завершений звітній період 2011 року".

Відповідно до п. 7 ст.10 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" від 26.01.1993 №2939-ХП, службовою особою державної контрольно-ревізійної служби було пред'явлено вимогу щодо усунення виявлених ревізією фінансових порушень, зареєстровану 19 липня 2011 року №07-03-6-14/4602 (а.с. 81-83). Відповідно до ст.15 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" від 26.01.1993р. №2939-ХП, законні вимоги службових осіб державної контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами, що ревізуються.

Виявлені порушення, що залишились не виконаними, полягають у наступному:

Проведеною ревізією дотримання законодавства при нарахуванні та виплаті доплат до окладів працівникам телерадіокомпанії встановлено, що в порушення вимог п.1 "Положення про види, розміри і порядок надання компенсації громадянам у зв'язку з роботою, яка передбачає доступ до державної таємниці", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.1994 р. № 414, п'яти працівникам ЗОДТРК (генеральному директору ОСОБА_3, першому заступнику генерального директора ОСОБА_4, заступнику генерального директора з питань телебачення ОСОБА_5, заступнику генерального директора з технічних питань ОСОБА_6 та інженеру по спеціальній і мобілізаційній роботі 1 кат. ОСОБА_7.), які не працюють постійно з відомостями, що становлять державну таємницю, протягом ревізійного періоду нараховувалась та виплачувалась надбавка (компенсація) до посадового окладу трьом працівникам в розмірі 15 відсотків та двом працівникам в розмірі 10 відсотків кожному щомісячно.

Відповідне порушення призвело до зайвого нарахування та виплати цієї доплати на загальну суму 33167,89 грн. та відповідно до зайвого перерахування до державних цільових фондів нарахувань на заробітну плату на суму 12006,78 грн, що становить 45 174, 67 грн.

Позовні вимоги позивача, які надійшли до Закарпатського окружного адміністративного суду 14 травня 2012 року також стосуються тільки частини вимоги КРУ від 19 липня 2012 року № 07-03-6-14/4602 в сумі 45 174, 67 грн.

Суд приймає доводи позивача, які встановлені й судовим рішенням від 30 травня 2012 року (справа № 2а-0770/2469/11), що відповідне порушення призвело до зайвого нарахування та виплати цієї доплати на загальну суму 33167,89 грн. та відповідно до зайвого перерахування до державних цільових фондів нарахувань на заробітну плату на суму 12006,78 грн.

Вказаний факт стверджується такими доказами по справі: наказом № 84 від 16.06.2007 року генерального директора ОСОБА_3 Закарпатської обласної державної телерадіокомпанії про організацію роботи з відомостями, які становлять державну таємницю ( а.с. 132), наказом № 4 від 02.01.2007 року про допуск до державної таємниці ОСОБА_4 ( а.с. 133), наказом № 11 -н дск від 06.04.2006 року про допуск до державної таємниці ОСОБА_3 ( а.с. 134), довідками про нарахування надбавок за допуск по роботі з державною таємницею працівників Закарпатської обласної державної телерадіокомпанії за період з 01.05.2008 по 01.01.2011 року ОСОБА_4, ОСОБА_6,ОСОБА_5, ОСОБА_7 , ОСОБА_3 ( а.с.135-139).

Згідно наданої в судовому засіданні представником Відповідача інформації, що суми надбавки, за вказаний період були нараховані та виплачені наступним працівникам у такому розмірі: ОСОБА_3, генеральному директору було нараховано 12169,16 грн. (дванадцять тисяч сто шістдесят дев'ять грн. 16 коп. ), ОСОБА_7 - інженеру по спеціальній і мобілізаційній роботі було виплачено 3475,90 грн. (три тисячі чотириста сімдесят п'ять грн. 90 коп.), ОСОБА_5, заступник генерального директора було виплачено 8120,25 грн. (вісім тисяч сто двадцять грн. 25 коп.), ОСОБА_6- заступнику генерального директора було виплачено 9356,79 грн. (дев'ять тисяч триста п'ятдесят шість грн. 79 коп.), ОСОБА_4., першому заступнику генерального директора було виплачено 12052,57 грн. (дванадцять тисяч п'ятдесят сім грн. 57 коп.).

Загальна сума зайво виплаченої надбавки до посадового окладу працівникам становить 45174 гривень 67 копійок.

30 травня 2012 року Закарпатським окружним адміністративним судом винесено рішенння ( а.с. 159-170) по адміністративній справі за позовною заявою Закарпатської обласної державної телерадіокомпанії до Державної фінансової інспекції в Закарпатській області про визнання протиправною та скасування абзацу 2 пункту 3 вимоги Контрольно-ревізійного управління в Закарпатській області № 07-03-6-14/4602 від 19 липня 2011 року, яким у позові відмовлено повністю та рішення суду набуло законної сили ( справа № 2а-0770/2469/11).

Відповідно до ст. 72 КАСУ, обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній справі , цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказується при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Доводи відповідача стосовно того, що у генерального директора ОСОБА_3, наявний допуск до державної таємниці за формою два, що стверджується відповідною довідкою Держкомтелерадіо України № 34 від 27.04.2012р. та підтверджує те, що генеральний директор постійно працює з відомостями що, становлять державну таємницю у секторі спеціальних робіт та режиму Держкомтелерадіо України, (м. Київ), судом не може прийнятися, так як, дана довідка видана після періоду, який підлягав ревізії.

Як було зазначено вище, Відповідне порушення призвело до зайвого нарахування та виплати цієї доплати на загальну суму 33167,89 грн. та відповідно до зайвого перерахування до державних цільових фондів нарахувань на заробітну плату на суму 12006,78 грн.

Згідно із статтею 8 Закону № 2939-XII Головне контрольно-ревізійне управління України, контрольно-ревізійні управління в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі виконують такі функції, зокрема проводять у підконтрольних установах ревізії фінансово-господарської діяльності, використання і збереження фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, стану і достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності; здійснюють державний фінансовий аудит виконання державних (бюджетних) програм, діяльності бюджетних установ, суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також інших суб'єктів господарювання, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно; здійснюють контроль за усуненням недоліків і порушень, виявлених під час проведення державного фінансового контролю.

Для виконання функцій визначних у статті 8, Згідно ст. 10 Закону № 2939-XII Головному контрольно-ревізійному управлінню України, контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам ( відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається право: перевіряти у підконтрольних установах грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (грошових сум, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо);

- пред'являти керівникам та іншим службовим особам підконтрольних установ, що ревізуються, вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань збереження і використання державної власності та фінансів, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства;

- у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, одержані підконтрольними установами за незаконними угодами, без встановлених законом підстав та з порушенням чинного законодавства;

Відповідно до п. 7 ст. 10 Закону № 2939 - XII службовою особою державної контрольно-ревізійної служби було пред"явлено вимогу, щодо усунення виявлених ревізією фінансових порушень , яку зареєстровано 19 липня 2011 року № 07-03-6-14/4602 ( а.с.81-83).

Відповідно до ст. 15 цього Закону, законні вимоги службових осіб Державної контрольно-ревізійної служби є обов"язковими для виконання службовими особами, що ревізуються.

Частиною 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України зазначеної статті передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові та службові особи зобов"язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно ст. 86 КАСУ суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням , що грунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об"єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, доствовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв"язок доказів у їх сукупності.

У ході розгляду справи представник позивача довів належними та допустимими доказами правомірність прийнятого рішення, а відповідачем не надано докази для спростування порушень, встановлених ревізією. На підставі наведеного, суд приходить до переконання, що адміністративний позов підлягає до задоволення.

Частиною 2 ст. 94 КАС України передбачено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб"єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов"язані із залученням свідків та проведення судових експертиз.

Доказів понесення позивачем судових витрат не надано.

Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71, 86, 87, 94, 159, 160-163, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Державної фінансової інспекції в Закарпатській області до Закарпатської обласної державної телерадіокомпанії про зобов'язання вчинення дій в частині відшкодування зайво виплаченої надбавки до посадового окладу працівникам -задоволити в повному обсязі.

Зобов"язати директора Закарпатської обласної державної телерадіокомпанії ( код 22071911, Закарпатська область, м. Ужгород, вул.. Київська Набережна № 18, п.і. 88018) виконати вимогу Контрольно- ревізійного управління в Закарпатській області № 07-03-6-14/4602 від 19 липня 2011 року в частині відшкодування незаконно нарахованих та виплачених надбавок до посадового окладу працівникам в загальній сумі 45 174, 67 (сорок п'ять тисяч сто сімдесят чотири грн., 67 коп) гривень .

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова відповідно до ч.1 ст.254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано .

Суддя Скраль Т.В.

Дата ухвалення рішення05.09.2012
Оприлюднено27.09.2012
Номер документу26140805
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/1380/12

Ухвала від 03.06.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Постанова від 25.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сорока М.О.

Ухвала від 18.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сорока М.О.

Ухвала від 08.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сорока М.О.

Ухвала від 08.10.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гулид Р.М.

Постанова від 05.09.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Постанова від 05.09.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Постанова від 05.09.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 15.06.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 16.05.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні