Рішення
від 24.11.2008 по справі 29/440
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

29/440

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  міста КИЄВА01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б     тел.230-31-34

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

справа №  29/440

24.11.08

За позовом   Товариства з обмеженою відповідальністю Фірма “Медтехмаркет”

До                   Товариства з обмеженою відповідальністю “Фарм Альянс”

Про                 стягнення 24051,10 грн.

                                                                                                    Суддя Усатенко І.В.

Представники :

Від позивача:        Летючий В.П.–предст. (довір. в справі)

Від відповідача:    Арсенюк Ю.В. –предст (дов у справі)

В судовому засіданні 24.11.2008 р. на підставі ст. 85 ГПК України за згодою представника позивача та відповідача оголошено вступну та резолютивну частини рішення суду.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ :

Позивач звернувся до Господарського суду міста Києва з позовом про стягнення з відповідача 24051,10 грн. Позивач просить покласти судові витрати на відповідача в повному обсязі.

Позовні вимоги мотивовані тим, що з 2004 по 2008 рік ТОВ фірма “Медтехмаркет” здійснювало поставки медичної техніки ТОВ “Фарм Альянс” (до 06.02.08 ТОВ “Протек-Фарма”. Згідно акту звірки взаємних розрахунків від 31.12.07 заборгованість відповідача перед позивачем складає 16215,10 грн. Поставка продукції у 2008 р. здійснювалась на підставі договору купівлі-продажу від 05.01.07 № 261. На виконання умов вказаного договору позивач поставив відповідачу товару на суму 7836,00 грн. В порушення взятих на себе зобов'язань по оплаті отриманого товару відповідач його не оплатив, в зв'язку з чим утворилась заборгованість перед позивачем у сумі 7836,00 грн. Загальна сума заборгованості за поставлену медтехніку станом на день прийняття рішення складає 24051,10 грн.

Відповідач вимог суду, викладених в ухвалах суду у справі № 29/440 не виконав, поважних причин такого невиконання суду не навів. Позовна заява, ухвали суду направлені відповідачу за  юридичною адресою (згідно довідки ЄДРПОУ). Відповідач в судове засідання з'явився, однак, відзиву на позовну заяву не надав.

Відповідно до ст. 75 ГПК України справа розглядається за наявними в матеріалах справи доказами.

Розглянувши подані документи, заслухавши пояснення представника позивача, Господарський суд міста Києва , -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю “Протек Фарма” було перейменоване на Товариство з обмеженою відповідальністю “Фарм Альянс”, що підтверджується листом генерального директора ТОВ “Фарм Альянс” від 28.02.08 № 44 та довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, видана  станом на 04.08.08.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю фірма “Медтехмаркет” та Товариством з обмеженою відповідальністю “Протек-Фарма” укладено договір купівлі-продажу медичної продукції (обладнання).

Відповідно до ч. 1 ст. 205 ЦК України правочин  може  вчинятися  усно  або  в  письмовій  формі. Сторони  мають  право  обирати  форму  правочину,  якщо  інше   не встановлено законом.

Відповідно до ст. 208 ЦК України у письмовій формі належить вчиняти: правочини між юридичними особами.

Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах, у листах ,телеграмах, якими обмінялись сторони (ч. 1 ст. 207 Цивільного кодексу України).

Аналогічні положення містяться в статті 181 Господарського кодексу України: допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.

Зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку (ч. 1 ст. 509 ЦК України).

За своєю правовою природою між сторонами укладено договір купівлі продажу товару шляхом прийняття до виконання замовлення відповідача, оскільки у позивача виник обов'язок поставити продукцію, а у відповідача - прийняти та оплатити поставлену позивачем продукцію.

Так, зокрема, у 2004 –2006 р.р. відповідачем було отримано від позивача товару на загальну суму 171834,90 грн., що підтверджується видатковими накладними та довіреностями суворої звітності на отримання товарно-матеріальних цінностей.

До матеріалів справи надано видаткові накладні: № 786 від 25.10.07 на суму 1616,00 грн., № 737 від 10.10.07 на суму 4900,00 грн., № 682 від 25.09.07 на суму 2352,00 грн., № 645 від 11.09.07 на суму 2520,00 грн., № 571 від 15.08.07 на суму 1120,00 грн., № 531 від 31.07.07 на суму 3147,00 грн., № 504 від 23.07.07 на суму 882,00 грн., № 400 від 04.06.07 на суму 2240,00 грн., № 230 від 22.05.07 на суму 1502,00 грн., № 127 від 16.02.07 на суму 2240,00 грн., № 91 від 05.02.07 на суму 1666,00 грн., № 50 від 22.01.07 на суму 1502,00 грн., № 10 від 09.01.07 на суму 1118,00 грн., № 925 від 15.12.06 на суму 1120,00 грн., № 788 від 30.10.06 на суму 2310,00 грн., № 640 від 29.09.06 на суму 825,00 грн., № 341 від 20.04.06 на суму 607,50 грн., № 304 від 10.04.06 на суму 1176,00 грн., № 280 від 30.03.06 на суму 3444,00 грн., № 196 від 07.03.06 на суму 2902,50 грн., № 147 від 20.02.06 на суму 2445,00 грн., № 104 від 08.02.06 на суму 1134,00 грн., № 44 від 23.01.06 на суму 1655,00 грн., № 961 від 14.12.06 на суму 2310,00 грн., № 830 від 27.10.05 на суму 880,00 грн., № 735 від 26.09.05 на суму 6888,00 грн., № 661 від 19.08.05 на суму 4448,00 грн., № 565 від 11.07.05 на суму 2670,00 грн., № 472 від 06.06.05 на суму 4398,00 грн., № 394 від 11.05.05 на суму 4984,00 грн., № 317 від 12.04.05 на суму 8006,50 грн., № 267 від 28.03.05 на суму 7714,00 грн., № 221 від 14.03.05 на суму 3227,00 грн., № 182 від 28.02.05 на суму 10372,00 грн., № 106 від 01.02.05 на суму 9758,00 грн., № 38 від 14.01.05 на суму 3387,50 грн., № 720 від 07.12.04 на суму 4110,40 грн., № 646 від 09.10.04 на суму 3463,00 грн., № 580 від 11.10.04 на суму 6869,00 грн., № 521 від 23.09.04 на суму 2722,50 грн., № 483 від 06.09.04 на суму 2701,00 грн., № 429 від 06.08.04 на суму 4496,00 грн., № 391 від 23.07.04 на суму 4430,00 грн., № 343 від 29.06.04 на суму 4074,00 грн., № 302 від 08.06.04 на суму 8257,20 грн., № 212 від 22.04.04 на суму 17244,80 грн.

Також надані довіреності: довіреність серії ЯОК № 817261 від 26.10.07 на отримання тонометрів; довіреність серії ЯОК № 792371 від 16.10.07 на отримання медтовару; довіреність серії НБД № 566697 від 26.09.07 на отримання медтовару; довіреність серії НБД № 566325 від 11.09.07 на отримання медтовару; довіреність серії НБД № 565827 від 15.08.07 на отримання тонометрів; довіреність серії НБД № 567275 від 31.07.07 на отримання тонометрів; довіреність серії НБД № 567354 від 25.07.07 на отримання тонометрів; довіреність серії НБД № 565195 від 06.06.07 на отримання тонометрів; довіреність серії ЯНМ № 747167 від 26.03.07 на отримання тонометрів; довіреність серії ЯНМ № 746540 від 20.02.07 на отримання тонометрів; довіреність серії ЯНМ № 746150 від 06.02.07 на отримання тонометрів; довіреність серії ЯМЯ № 267695 від 23.01.07 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯМЯ № 267785 від 12.01.07 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯМЯ № 267271 від 18.12.06 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯМЯ № 266938 від 01.11.06 на отримання тонометрів; довіреність серії ЯМЗ № 996965 від 06.09.06 на отримання тонометрів; довіреність серії ЯМИ № 934624 від 27.04.06 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯМА № 652219 від 11.04.06 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯМА № 651949 від 03.04.06 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯМА № 652735 від 09.06.06 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯЛФ № 766513 від 22.02.06 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯЛФ № 766964 від 30.01.06 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯЛИ № 749623 від 16.12.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯЛИ № 748576 від 31.10.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯЛЖ № 883427 від 04.09.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯЛГ № 680203 від 22.08.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯКС № 459442 від 14.07.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯКН № 731782 від 07.06.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯКК № 446844 від 13.05.05 на отримання тонометрів; довіреність серії ЯКК № 446586 від 13.04.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯКК № 446254 від 30.03.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯКК № 453999 від 16.03.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯКК № 453720 від 02.03.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯИХ № 995159 від 02.02.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯИХ № 994732 від 17.01.05 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯИХ № 994077 від 08.12.04 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯИС № 379225 від 15.11.04 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯИС № 378676 від 19.10.04 на отримання медтоварів; довіреність серії ЯИС № 378166 від 29.09.04 на отримання тонометрів; довіреність серії ЯИВ № 196769 від 27.07.04 на отримання тонометрів; довіреність серії ЯИВ № 196305 від 02.07.04 на отримання медтоварів.

Позивач надав до матеріалів справи підписаний сторонами та скріплений печатками акт звірки взаєморозрахунків (залишку по рахункам) станом на 31.12.07, відповідно до якого згідно даних відповідача заборгованість перед позивачем складає 16166,60 грн., а згідно даних позивача –16215,10 грн.

До матеріалів справи надана довідка позивача, в якій зазначено, що розбіжності в акті звірки виникли в зв'язку з тим, що відповідач двічі провів повернення товару по накладній № 144 від 04.04.05 на суму 48,50 грн., що привело до заниження боргу на цю суму.

05.01.07 між Товариством з обмеженою відповідальністю фірма “Медтехмаркет” та Товариством з обмеженою відповідальністю “Протек-Фарма” укладено договір купівлі-продажу № 261, відповідно до якого продавець (позивач) зобов'язується продати, а покупець (відповідач) купити лікарські засоби, вироби медичного призначення, продукцію інших товарних груп в асортименті, за цінами та у кількості відповідно до накладних (рахунків-фактур), які є невід'ємною частиною даного договору. Загальна сума договору становить сумарну вартість відвантаженого товару за видатковими накладними (рахунками-фактурами) протягом періоду дії договору. Сторони домовились про те, що умови оплати, ціна, кількість та асортимент товару по даному договору, будуть встановлені за згодою сторін перед замовленням товару, який є в наявності у продавця, і будуть відображатись у видатковій накладній (рахунку-фактурі). (п. 1.1, 1.2, 1.3 Договору).

Оплата за товар здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок продавця. Датою оплати вважається день зарахування перерахованих коштів на поточний рахунок продавця. Оплата за товар проводиться протягом 15 днів з моменту відвантаження даного товару на склад покупця. ( п. 3.1, 3.2, 3.3 Договору).

Додатковою угодою № 1 від 05.01.07 до договору купівлі-продажу № 261 від 05.01.05 було викладено п. 3.3 Договору у наступній редакції: “Строк оплати товару щомісячно погоджується сторонами додатково. Оплата окремої партії товару покупцем здійснюється у строк не пізніше 15 календарних днів, з моменту додаткового погодження строку оплати сторонами. При цьому покупець має право повернути продавцю отриманий, але не оплачений товар, до настання строку оплати.”.

Товар вважається прийнятим покупцем згідно кількості, яка вказана у видаткових накладних. (п. 7.1 Договору).

До матеріалів справи надано копії видаткових накладних на підтвердження факту поставки товару (медичної техніки) позивачем: видаткова накладна № 918 від 13.12.07 на суму 2614,00 грн., видаткова накладна № 863 від 22.11.07 на суму 2520,00 грн., видаткова накладна № 25 від 14.01.08 на суму 5596,00 грн., видаткова накладна № 86 від 04.02.08 на суму 2240,00 грн. Загальна вартість товару, поставленого відповідачеві позивачем складає 12970,00 грн.

Товар був отриманий відповідачем, що підтверджується довіреностями суворої звітності на отримання товарно-матеріальних цінностей: довіреність серії ЯОК № 816321 від 17.12.07 на отримання медикаментів, довіреність серії ЯОК № 816006 від 26.11.07 на отримання медикаментів, довіреність серії ЯОК № 816367 від 15.01.08 на отримання медтовару; довіреність серії ЯОК № 816817 від 05.02.08 на отримання тонометрів.

Договір купівлі-продажу набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.07, але у всякому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. Строк дії договору автоматично продовжується на один рік на тих самих умовах, якщо жодна із сторін протягом 15 календарних днів до закінчення дії даного договору письмово, шляхом направлення поштового листа з повідомленням, не повідомить іншу сторону про не бажання продовжувати строк дії даного договору. ( п. 11.8, 11.9 Договору).

Таким чином, суд встановив, що позивач поставляв відповідачеві товар протягом 2004-2008 р.р. Загальна вартість поставки складає 184804,90 грн., що підтверджується наявними в матеріалах справи документами. Вартість товару була частково оплачена відповідачем.

Позивач надав до матеріалів справи банківські виписки на підтвердження часткової оплати товару відповідачем: від 02.11.07 на суму 2986,75 грн., від 24.09.07 на суму 1844,00 грн., від 07.09.07 на суму 1114,00 грн.,  від 29.08.07 на суму 1639,00 грн., від 19.07.07 на суму 3104,50 грн., від 13.07.07 на суму 519,00 грн., 1947,00 грн., 2394,00 грн., від 01.06.07 на суму 2317,00 грн., від 24.05.07 на суму 3415,00 грн., від 07.07.07 на суму 2466,00 грн., від 24.05.06 на суму 993,50 грн., від 27.04.06 на суму 5029,50 грн., від 05.04.06 на суму 3702,50 грн., від 27.02.06 на суму 2137,00 грн., від 29.12.05 на суму 3560,00 грн., від 24.11.05 на суму 3075,50 грн., від 18.10.05 на суму 2740,00 грн., від 20.09.05 на суму 4871,00 грн., від 26.08.05 на суму 3664,00 грн., від 26.07.05 на суму 12418,90 грн., від 24.06.05 на суму 5184,00 грн., від 24.05.05 на суму 8359,00 грн., від 21.04.05 на суму 18228,05 грн., від 21.03.05 на суму 8831,40 грн., від 21.02.05 на суму 6192,80 грн., від 31.01.05 на суму 6544,70 грн., від 11.01.05 на суму 3106,70 грн., від 19.11.04 на суму 6869,00 грн., від 19.10.04 на суму 5426,70 грн., від 17.09.04 на суму 4626,80 грн., від 19.08.04 на суму 8865,00 грн., від 22.07.04 на суму 5806,00 грн., від 22.06.04 на суму 5673,70 грн. Загальна сума сплачена відповідачем за товар становить 159625,00 грн..

Крім того, частково отриманий відповідачем товар був повернутий позивачу, що підтверджується накладними: накладна № 694 від 03.02.06 на суму 40,50 грн., накладна № 622 від 08.12.05 на суму 46,00 грн., накладна № 423 від 05.09.05 на суму 44,50 грн., накладна № 380 від 18.08.05 на суму 43,50 грн., накладна № 340 від 01.08.05 на суму 44,50 грн., накладна № 310 від 18.07.05 на суму 47,50 грн., накладна № 244 від 08.06.05 на суму 176,00 грн., накладна № 230 від 01.06.05 на суму 47,50 грн., накладна № 187 від 27.04.05 на суму 176,00 грн., накладна № 144 від 04.04.05 на суму 48,50 грн., накладна № 133 від 24.03.05 на суму 95,00 грн., накладна № 75 від 22.02.05 на суму 97,00 грн., накладна № 6 від 12.01.05 на суму 97,00 грн., накладна № 487 від 04.11.04 на суму 48,50 грн., накладна № 470 від 29.10.04 на суму 49,80 грн. Загальна вартість повернутого постачальнику товару складає 1101,80 грн.

Позивач направив відповідачеві листа від 20.08.08 № 35 з проханням сплатити заборгованість у розмірі 24051,10 грн. до 01.09.08 та підписати акти звірки. Відповідно до фіскального чека та опису вкладення у цінний лист вказаний вище лист був направлений відповідачеві 21.08.08. Відповідач відповіді на лист не надав, суму боргу не сплатив, акти звірки не підписав.

Позивач надав до матеріалів справи довідку від 02.05.08 відповідно до якої, сума боргу ТОВ “Фарм Альянс” перед ТОВ Ф “Медтехмаркет” складає 24051,10 грн.

Суд встановив, що з урахуванням сум, сплачених відповідачем за товар, та урахуванням вартості поверненого позивачу товару, за відповідачем обліковується заборгованість перед позивачем. Сума боргу складає 24051,10 грн.

Відповідно до ст. 662 Цивільного кодексу України продавець зобов'язаний    передати   покупцеві   товар, визначений договором купівлі-продажу. Продавець повинен одночасно з товаром  передати  покупцеві його  приналежності  та  документи (технічний паспорт,  сертифікат якості тощо),  що стосуються товару та підлягають переданню  разом із   товаром   відповідно   до   договору   або  актів  цивільного законодавства.

В ст. 692 ЦК України зазначено, покупець  зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або  прийняття  товаророзпорядчих  документів   на   нього,   якщо договором  або  актами  цивільного  законодавства  не встановлений інший строк оплати товару. Покупець  зобов'язаний  сплатити  продавцеві  повну   ціну переданого товару. Договором купівлі-продажу може бути передбачено розстрочення платежу. У разі прострочення  оплати  товару  продавець  має  право вимагати  оплати товару та сплати процентів за користування чужими грошовими коштами.

Відповідно до ч 1, 2 ст. 530 ЦК України якщо  у  зобов'язанні  встановлений  строк  (термін)  його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Якщо  строк  (термін)  виконання  боржником  обов'язку  не встановлений або визначений моментом пред'явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов'язок у семиденний строк від  дня  пред'явлення вимоги, якщо обов'язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства.

Оскільки, порядок розрахунків за товар сторонами був узгоджений не чітко, без визначення конкретних дат, подій чи строків, то відповідач вважається зобов'язаним сплатити вартість товару з дати, визначеної у листі (претензії), тобто з 01.09.08.

Відповідно до ст. 610 ЦК України порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням   умов,   визначених  змістом  зобов'язання  (неналежне виконання).

Згідно ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами.

Згідно ст. 193 ГК України суб'єкти господарювання  та  інші  учасники  господарських відносин  повинні  виконувати  господарські  зобов'язання належним чином відповідно до закону,  інших правових актів,  договору, а за відсутності   конкретних   вимог  щодо  виконання  зобов'язання  - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До    виконання    господарських   договорів   застосовуються відповідні положення  Цивільного  кодексу  України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів,  необхідних  для належного  виконання нею зобов'язання,   враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.

Відповідно до ст. 526 ЦК України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов  договору  та  вимог  цього  Кодексу,  інших актів цивільного законодавства,  а за відсутності таких умов та вимог -  відповідно до   звичаїв   ділового  обороту  або  інших  вимог,  що  звичайно ставляться.

Судом встановлено не належне виконання з боку відповідача своїх грошових зобов'язань перед позивачем за товар отриманий за видатковими накладними та довіреностями та договором № 261 від 05.01.07, в зв'язку з чим сума боргу у розмірі 24051,10 грн. підлягає стягненню на користь ТОВ фірма “Медтехмаркет” у повному обсязі.

Враховуючи вищенаведене, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

В зв'язку з задоволенням позову, відповідно до ст. 49 ГПК України витрати по сплаті державного мита в розмірі 240,51 грн. та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в розмірі 118,00 грн. підлягають стягненню з відповідача на користь позивача.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 49, 82-85 ГПК України господарський суд міста Києва  

В И Р І Ш И В :

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Фарм Альянс” (04107, м. Київ, вул. Половецька, 14, ідентифікаційний код 32113562, п/р 26005013000057 Філія Київська Регіональна Дирекція ВАТ “ВТББ”, МФО 380195) а у випадку відсутності коштів –з будь-якого іншого рахунку, виявленого державним виконавцем під час виконання судового рішення, - на користь Товариства з обмеженою відповідальністю фірма “Медтехмаркет” (61058, м. Харків, пр. Полтавський шлях, 123; 61064, м. Харків, Полтавський шлях, 123, оф. 27, рахунок № 26001277690001 Харківське ГРУ “ПриватБанк”, МФО 351533; п/р 260023001171, АКБ “Меркурій”, МФО 351663, ідентифікаційний код 30658710) суму основного боргу у розмірі 24051,10 грн. (двадцять чотири тисячі п'ятдесят одна грн.., 10 коп).

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Фарм Альянс” (04107, м. Київ, вул. Половецька, 14, ідентифікаційний код 32113562, п/р 26005013000057 Філія Київська Регіональна Дирекція ВАТ “ВТББ”, МФО 380195) а у випадку відсутності коштів –з будь-якого іншого рахунку, виявленого державним виконавцем під час виконання судового рішення, - на користь Товариства з обмеженою відповідальністю фірма “Медтехмаркет” (61058, м. Харків, пр. Полтавський шлях, 123; 61064, м. Харків, Полтавський шлях, 123, оф. 27, рахунок № 26001277690001 Харківське ГРУ “ПриватБанк”, МФО 351533; п/р 260023001171, АКБ “Меркурій”, МФО 351663, ідентифікаційний код 30658710) 240,51 грн. (двісті сорок грн.., 51 коп) державного мита та 118,00 грн. (сто вісімнадцять грн..) витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання, оформленого відповідно до ст. 84 ГПК України.

Суддя                                                                               І.В. Усатенко

Дата підписання 12.12.2008

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення24.11.2008
Оприлюднено05.01.2009
Номер документу2624480
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —29/440

Ухвала від 30.12.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Тихий П.В.

Ухвала від 11.01.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Тихий П.В.

Рішення від 10.01.2011

Господарське

Господарський суд Харківської області

Тихий П.В.

Рішення від 04.02.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Тихий П.В.

Ухвала від 01.12.2008

Господарське

Господарський суд Харківської області

Тихий П.В.

Рішення від 24.11.2008

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

Постанова від 07.07.2008

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

Рішення від 31.08.2007

Господарське

Господарський суд Харківської області

Тихий П.В.

Постанова від 21.05.2007

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Афанасьєв В.В.

Рішення від 19.02.2007

Господарське

Господарський суд Харківської області

Швед Е.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні