2/322
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"03" грудня 2008 р. м.Чернівці Справа № 2/322
Суддя господарського суду Чернівецької області Скрипничук Iван Васильович
пори секретарі Косташ О.І., розглядаючи справу
за позовом Кельменецького районного центру зайнятості
до Кельменецької митниці Державної митної служби України
про стягнення допомоги по безробіттю у зв"язку з поновленням безробітнього на роботі за рішенням суду - 5460,10 грн.
за участю представників:
позивача: Дерев'янко Ю.В. – довіреність від 10.01.2008р.
відповідача: Пастух В.В. – довіреність від 13.10.2008р.
прокурора
СУТЬ СПОРУ:
Кельменецький районний центр зайнятості смт.Кельменці звернувся з позовом до Державної митної служби України Кельменецької митниці про стягнення 5460,10грн. виплаченої допомоги по безробіттю Рябому Яну Валентиновичу.
Відповідач позовні вимоги заперечує посилаючись на те, що кошторисом Кельменецької митниці на 2008 рік не передбачені витрати, які вимагає Кельменецький районний центр зайнятості, а саме відсутня видаткова стаття кошторису. Отже, відповідач не має змоги повернути позивачу вищезазначену суму коштів.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, оцінивши докази, суд встановив.
Так, відповідно до статті 14 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування (16/98 ВР), страхові Фонди є органами, які здійснюють керівництво та управління окремими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування, провадять збір та акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечують фінансування виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням та здійснюють інші функції згідно з затвердженими статутами. Одним із видів соціальних послуг та матеріального забезпечення за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням є страхування на випадок безробіття.
Кельменецький районний центр зайнятості є робочим органом виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (далі Фонд), діє на підставі Положення про районний та міський центри зайнятості, затвердженого від 29.12.1997р., забезпечує реалізацію питань, пов'язаних з системою прав, обов'язків та гарантій, яка передбачає матеріальне забезпечення на випадок безробіття з незалежних від застрахованих осіб обставин та надання соціальних послуг за рахунок коштів Фонду, тобто здійснює владні управлінські функції. Отже, у відповідних правовідносинах Кельменецький районний центр зайнятості виступає як суб'єкт владних повноважень.
21 лютого 2007 року з метою пошуку роботи звернувся громадянин Рябий Ян Валентинович до Кельменецького районного центру зайнятості, 28 лютого 2007 року йому надано статус безробітного відповідно до ст. 2 Закону України “Про зайнятість населення” та призначено допомогу по безробіттю відповідно до п.п. 1, 3, 4 ст. 22, п.1 ст.23 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”.
13 березня 2008 року Постановою Хотинського районного суду Чернівецької області визнано наказ Кельменецької митниці № 18-к від 30 січня 2007 року про звільнення Рябого Яна Валентиновича з посади старшого інспектора митного поста “Росошани” Кельменецької митниці протиправним та скасовано його. Поновлено з 30 січня 2007 року Рябого Яна Валентиновича на посаду старшого інспектора митного поста “Росошани” Кельменецької митниці.
За час перебування на обліку в Кельменецькому районному центрі зайнятості Рябому Яну Валентиновичу виплачено допомогу по безробіттю у сумі 5443грн. 77коп. та 16грн. 33коп. комісійної винагороди банку за надані послуги.
Відповідно до пп.1 п.4 статті 35 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” та пп.1 пункту 20 Порядку реєстрації, перереєстрації та ведення обліку громадян, які шукають роботу, і безробітних, затверджених Постановою Кабінету міністрів України за №219 від 14.02.2007р., із роботодавця утримується сума виплаченого матеріального забезпечення та вартості наданих соціальних послуг безробітному у разі поновлення його на роботі за рішенням суду.
Отже, Кельменецька митниця зобов'язана повернути отриману допомогу по безробіттю на рахунок центру зайнятості у сумі 5460грн. 10 коп., що засвідчує довідка, видана Кельменецьким районним центром зайнятості.
31 березня 2008 року було надіслано відповідачу претензію на вищезазначену суму.
Проте, відповідач у добровільному порядку суму 5460,10грн. позивачу не повернув, посилаючись на те, що вказані кошти не передбачені видатковою частиною кошторису Кельменецької митниці на 2008 рік.
Суд вважає, що при вищезазначених обставинах є всі правові підстави для задоволення позову.
З огляду на викладене, керуючись ст.ст. 71, 86, 159, 160, 161, 162, 163, 167, 185, 186, п.6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України, с у д
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Кельменецької митниці смт.Кельменці, вул.Сагайдачного,1 (код 21434211) на користь Кельменецького районного центру зайнятості смт.Кельменці, вул.Довженка, 7 (код 23246229, р/р 37177975900101 в РВДК смт.Кельменці, МФО 856135) суму 5460,10грн.
Постанова, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Порядок і строки апеляційного оскарження.
Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Після набрання постановою законної сили видати виконавчий лист.
Суддя І.В. Скрипничук
Суд | Господарський суд Чернівецької області |
Дата ухвалення рішення | 03.12.2008 |
Оприлюднено | 07.01.2009 |
Номер документу | 2641776 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Чернівецької області
Скрипничук I.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні