Постанова
від 23.08.2012 по справі 2а-1097/12/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

23 серпня 2012 року Справа № 2а-1097/12/1070

Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Харченко С.В., при секретарі: Кириченко Д.С., за участю:

представника позивача, позивача -ОСОБА_1,

відповідача -Свиридова І.П.,

представника третьої особи -Рака О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом до третя особа: 1) Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка 2) ОСОБА_1 державного реєстратора Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області Свиридова Ігоря Петровича, Державна реєстраційна служба України, про визнання дій неправомірними та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ: Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Т.Г. Шевченка, ОСОБА_1 звернулись до суду з позовом до державного реєстратора Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області Свиридова Ігоря Петровича, третя особа: Державна реєстраційна служба України, про визнання дій відповідача, пов`язаних з державною реєстрацією припинення юридичної особи -Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка, неправомірними; зобов`язання відповідача скасувати державну реєстрацію припинення юридичної особи -Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка, внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців інформацію про вказану юридичну особу, оформити і видати відповідну виписку.

В обґрунтування позовних вимог позивачі зазначають, що у січні -лютому 2012 року ОСОБА_1 звертався до державного реєстратора Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області Свиридова Ігоря Петровича з метою отримання з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців інформації стосовно юридичної особи - Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка (ідентифікаційний код 03753421), одним із засновників якого є позивач-2.

Відповідно до даних, наведених в отриманих ОСОБА_1 витязі та довідці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, відомості про Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Т.Г. Шевченка (ідентифікаційний код 03753421) в Єдиному державному реєстрі відсутні.

Разом з тим, за ідентифікаційним кодом 03753421 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців обліковується інша юридична особа -Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка.

Позивачі вважають, що виключення з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців відомостей стосовно Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка та включення замість них інформації про Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка за ідентифікаційним кодом 03753421, вчинено відповідачем з порушенням вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців»від 15.05.2003 № 755-IV, у зв`язку з чим звернулись до суду за захистом порушеного права з даним адміністративним позовом.

У судовому засіданні позивач-2 та представник позивача-1 підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив суд позов задовольнити.

Відповідач позов не визнав, просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог та зазначив, що процедуру проведення реєстраційних дій дотримано ним у відповідності до вимог чинного законодавства України, у зв`язку з чим позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Представник третьої особи проти задоволення адміністративного позову заперечував та підтримав позицію відповідача у справі.

Заслухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, враховуючи принципи рівності сторін, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову з огляду на наступне.

15.07.1994 Переяслав-Хмельницькою районною державною адміністрацією Київської області проведено перереєстрацію колгоспу ім. Т.Г. Шевченка у Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Т.Г. Шевченка та присвоєно йому ідентифікаційний код 03753421.

Загальними зборами членів Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка від 04.01.2000 (протокол № 1) та від 22.02.2000 (протокол № 2) прийнято рішення про перереєстрацію Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка в Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка.

На підставі розпорядження Переяслав -Хмельницької районної державної адміністрації Київської області від 09.03.2000 № 140 «Про державну перереєстрацію Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка в Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка»09.03.2000 зареєстровано статут Приватно-орендного сільськогосподарського підприємства ім. Шевченка за реєстраційним номером 100010056.

У зв`язку з перетворенням позивача-1 в юридичну особу з іншою організаційно -правовою формою за Приватно-орендним сільськогосподарським підприємством ім. Шевченка збережено ідентифікаційний код 03753421 та внесено до реєстраційної картки юридичної особи відповідні зміни.

Не погоджуючись із діями Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області стосовно перереєстрації Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка в Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка та присвоєння вказаній юридичні особі ідентифікаційного коду 03753421 члени Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 та ОСОБА_10 звернулись до Київського окружного адміністративного суду з позовом про визнання дій незаконними та зобов`язання державного реєстратора Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області вчинити певні дії.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 12.02.2010 у справі № 2а-2324/10/1070 адміністративний позов наведених вище осіб задоволено, визнано незаконними реєстраційні дії Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області щодо вчинення реєстраційного запису про перереєстрацію Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка в тПриватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка та присвоєння новоствореній юридичній особі ідентифікаційного коду 03753421, скасовано розпорядження Переяслав -Хмельницької районної державної адміністрації Київської області від 09.03.2000 № 140 «Про державну перереєстрацію Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка в Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка», реєстраційний запис про перереєстрацію Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка в Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка та пункт 1.1 розпорядження Переяслав -Хмельницької районної державної адміністрації Київської області від 04.04.2003 № 169 в частині визначення Відкритого акціонерного товариства «Славутич»правонаступником Приватно-орендного сільськогосподарського підприємства ім. Шевченка по зберіганню документів з особового складу підприємства.

Крім того, вказаним рішенням суду зобов`язано державного реєстратора Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області вчинити у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців запис про скасування змін, внесених 09.03.2000 Переяслав-Хмельницькою районною державною адміністрацією Київської області до реєстраційної картки Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка, внести до Єдиного державного реєстру відомості про Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Т.Г. Шевченка, оформити та видати відповідне свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи.

Постановою відділу державної виконавчої служби Переяслав - Хмельницького міськрайонного управління юстиції Київської області від 22.02.2011 ВП № 24610194 відкрито виконавче провадження за виконавчим листом Київського окружного адміністративного суду, виданим у справі № 2а-2324/10/1070.

03.03.2011 на підставі постанови органу державної виконавчої служби, якою встановлено добровільний строк для виконання державним реєстратором Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області рішення суду у справі № 2а-2324/10/1070, Бурмак Тетяною Василівною, яка на той час перебувала на посаді державного реєстратора, скасовано запис про перереєстрацію Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка в Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка та включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців відомості про Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Т.Г. Шевченка.

22.12.2011 державним реєстратором Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області Свиридовим Ігорем Петровичем скасовано вчинені 03.03.2011 реєстраційні дії.

Позивачі зазначають, що внаслідок проведення державним реєстратором Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області Свиридовим Ігорем Петровичем наведеної вище реєстраційної дії, відомості про Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Т.Г. Шевченка за ідентифікаційним кодом 03753421 протиправно та за відсутності визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців»від 15.05.2003 № 755-IV підстав виключено з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, у зв`язку з чим звернулись до суду за захистом порушеного права з даним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

З липня 2004 року відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб -підприємців, регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців»від 15.05.2003 № 755-IV (далі -Закон України № 755-IV) та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

До набрання чинності Законом України № 755-IV порядок державної реєстрації комунальних сільськогосподарських підприємств визначався Законом України «Про підприємництво» від 07.02.1991 № 698-XII, відповідно до приписів якого державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності проводилась у виконавчому комітеті міської, районної в місті ради або в районній, районній міст Києва і Севастополя державній адміністрації за місцезнаходженням або місцем проживання даного суб'єкта, якщо інше не передбачено законом.

Вказаним нормативно - правовим актом також було передбачено, що перереєстрація суб'єкта підприємницької діяльності, у тому числі комунальних сільськогосподарських підприємств, які в силу приписів Закону України «Про колективне сільськогосподарське підприємство»14.02.1992 № 2114-XII можуть бути реорганізовані шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення за рішенням загальних зборів (зборів уповноважених) його членів або за рішенням суду чи арбітражного суду, проводиться в порядку, встановленому для його реєстрації.

З набранням чинності Законом України № 755-IV обов`язки, що пов`язані із засвідченням факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру, покладено на державного реєстратора - посадову особу, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців у виконавчому комітеті міської ради міста обласного значення або у районній, районній у містах Києві та Севастополі державній адміністрації за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи -підприємця.

Крім того, Законом України № 755-IV зобов`язано державного реєстратора протягом 2004 - 2005 років при надходженні від юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної картки, відповідно до вимог статті 19 цього Закону, провести заміну раніше виданих їм свідоцтв про державну реєстрацію на свідоцтва про державну реєстрацію єдиного зразка.

Згідно з приписами частини першої статті 11 Закону України № 755-IV, державний реєстратор після внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця зобов'язаний сформувати реєстраційну справу.

Частинами другою та третьою цієї статті передбачено, що реєстраційна справа має реєстраційний номер, який присвоюється при внесенні запису про проведення державної реєстрації до Єдиного державного реєстру. У реєстраційній справі юридичної особи зберігаються: документи, що подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи, зокрема, один екземпляр оригіналів установчих документів; документи, що подаються для проведення державної реєстрації змін до установчих документів, зокрема, один екземпляр оригіналів змін до установчих документів та/або один екземпляр установчих документів у новій редакції; документи, що подаються для внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про відокремлені підрозділи юридичної особи; документи, що подаються для заміни свідоцтва про державну реєстрацію; документи, що подаються для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи; документи, що подаються для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи; судові рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; документи, що подаються для внесення до Єдиного державного реєстру судового рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи; копії повідомлень, зокрема про відмову у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів; документи про зміну місцезнаходження реєстраційної справи; копії виписок з Єдиного державного реєстру; судові рішення, що стали підставою для внесення до Єдиного державного реєстру запису щодо припинення юридичної особи; заяви, запити про доступ до документів з реєстраційної справи; постанови про виїмку документів з реєстраційної справи, примірники протоколів виїмки та копії описів документів, які вилучені; судові рішення про витребування документів з реєстраційної справи, супровідні листи або документи, якими суд уповноважив осіб на їх одержання, копії описів документів, які вилучені.

Відповідно до частини першої статті 17 Закону України № 755-IV, відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Крім того, статтею 6 цього Закону встановлено, що державний реєстратор на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці вносить до Єдиного державного реєстру відомості про державну реєстрацію особи на підставі рішення суду.

Як вже зазначалось судом вище, постановою Київського окружного адміністративного суду від 12.02.2010 у справі № 2а-2324/10/1070 зобов`язано державного реєстратора Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області скасувати зміни, внесені 09.03.2000 Переяслав-Хмельницькою районною державною адміністрацією Київської області до реєстраційної картки Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка в частині перереєстрації Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка в Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка, та внести до Єдиного державного реєстру відомості про Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Т.Г. Шевченка.

Після надходження на адресу органу реєстрації постанови відділу державної виконавчої служби Переяслав - Хмельницького міськрайонного управління юстиції Київської області від 22.02.2011 ВП № 24610194 про відкриття виконавчого провадження за виконавчим листом Київського окружного адміністративного суду, виданим у справі № 2а-2324/10/1070, 03.03.2011 державним реєстратором Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області Бурмак Тетяною Василівною вказане рішення суду виконано, про що внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців записи за № 1 343 999 0003 000651 та № 1 343 999 0004 000651 про скасування реєстраційних дій за судовим рішенням та запис за № 1 343 120 0005 000651 про включення відомостей про Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Т.Г. Шевченка.

Реєстраційні дії, вчинені 03.03.2011 державним реєстратором Бурмак Тетяною Василівною, скасовано відповідачем 22.12.2011.

Як пояснив відповідач у судовому засіданні, внесення ним до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців відомостей про скасування наведених вище реєстраційних дій відбулось у зв`язку з надходженням до нього інформації від Переяслав -Хмельницької об`єднаної державної податкової інспекції Київської області про необхідність приведення у відповідність реєстраційних дій стосовно Колективного сільськогосподарського підприємство ім. Т.Г. Шевченка у зв`язку з прийняттям Київським апеляційним адміністративним судом постанови від 02.09.2010 за наслідками перегляду постанови Київського окружного адміністративного суду від 12.02.2010 у справі № 2а-2324/10/1070.

Так, постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 02.09.2010 у справі № 2а-2324/10/1070 скасовано постанову Київського окружного адміністративного суду від 12.02.2010 та винесено нову, якою відмовлено у задоволенні позову членів Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка ОСОБА_4, ОСОБА_6, ОСОБА_7 про визнання дій Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області незаконними та зобов`язання державного реєстратора Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області вчинити певні дії.

Крім того, провадження у даній справі в частині позовних вимог членів Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка ОСОБА_5, ОСОБА_8, ОСОБА_9 та ОСОБА_10 ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 02.09.2010 закрито у зв`язку з відмовою вказаних осіб від позову.

Враховуючи, що постанова Київського окружного адміністративного суду від 12.02.2010 у справі № 2а-2324/10/1070, на виконання якої державним реєстратором Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області Бурмак Тетяною Василівною 03.03.2011 включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців відомості про Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Т.Г. Шевченка, є скасованою, тобто втратила юридичну силу за наслідками її перегляду в апеляційному порядку, відповідач вважає, що поновлення ним записів про Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка є цілком правомірним.

Оцінюючи дії державного реєстратора Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області Свиридова Ігоря Петровича щодо включення ним до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців відомостей про Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка, суд вважає за необхідне звернути увагу на наступне.

Відповідно до приписів частини першої статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У свою чергу, в разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження (частина третя статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України).

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення, а якщо її було прийнято за наслідками розгляду у письмовому провадженні, - через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Як встановлено судом, постанова Київського апеляційного адміністративного суду від 02.09.2010 у справі № 2а-2324/10/1070, якою скасовано постанову Київського окружного адміністративного суду від 12.02.2010, набрала законної сили з моменту її проголошення.

В силу приписів частини другої статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»від 07.07.2010 № 2453-VI судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання усіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України.

Враховуючи, що для посадової особи, яка уповноважена від імені держави вчиняти визначені Законом України № 755-IV реєстраційні дії, постанова Київського апеляційного адміністративного суду від 02.09.2010 в адміністративній справі № 2324/10/1070, якою встановлено відсутність у діях Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Київської області порушень закону під час перереєстрації Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка в Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка, є обов`язковою до виконання, дії відповідача щодо скасування реєстраційних записів, вчинених 03.03.2011 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців на підставі постанови суду першої інстанції, що скасована за наслідками її апеляційного перегляду, є цілком правомірними та такими, що направлені на відображення у реєстрі достовірних відомостей про юридичну особу.

Суд вважає за необхідне зазначити, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців забезпечує формування національного інформаційного фонду, що складається з максимально повних, достовірних, захищених, оперативно оновлюваних даних про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Враховуючи, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців створено з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, суд вважає обґрунтованим відображення відповідачем у Єдиному державному реєстрі чинного реєстраційного запису про Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство м. Шевченка, тобто у даному випадку попереднього по відношенню до запису про Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Т.Г. Шевченка, необхідність у внесенні якого не підтверджена судом апеляційної інстанції у справі № 2а-2324/10/1070.

Твердження позивачів про порушення відповідачем порядку внесення вказаного вище реєстраційного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців з огляду на вчинення таких дій без оригіналу реєстраційної справи, яка на момент виникнення спірних правовідносин перебувала у Переяслав -Хмельницькому міськрайонному суді Київської області, та її копій, судом до уваги не приймається, оскільки відсутність реєстраційної справи не є підставою для відмови державного реєстратора у проведенні реєстраційних дій, крім випадку отримання державним реєстратором відповідного судового рішення про заборону їх проведення.

Слід також зазначити, що жодних відомостей про наявність судового рішення, яким скасовано рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи в частині перереєстрації Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка в Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка, позивачами суду не надано, у зв`язку з чим підстави для виключення відповідачем з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців відомостей про Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка відсутні.

Суд також звертає увагу на те, що посилання позивачів на проведення відповідачем у грудні 2011 року державної реєстрації припинення Колективного сільськогосподарського підприємства ім. Т.Г. Шевченка не знайшли свого підтвердження під час розгляду даної справи, оскільки виключення державним реєстратором з Єдиного державного реєстру інформації про Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Т.Г. Шевченка та поновлення відомостей про Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка вчинено ним з метою відображення в Єдиному державному реєстрі достовірної інформації про юридичну особу, у тому числі її найменування та організаційно -правову форму, що змінена внаслідок реорганізації у 2000 році.

За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позов задоволенню не підлягає.

Відповідно до частини другої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони -суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, а доказів понесення ним інших витрат, пов'язаних з розглядом справи суду не надано, судові витрати стягненню з позивача не підлягають.

Керуючись статтями 69, 70, 71, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні адміністративного позову, - відмовити.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови, - протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Харченко С.В.

Постанову складено у повному обсязі 28 серпня 2012 року.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.08.2012
Оприлюднено24.10.2012
Номер документу26468443
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1097/12/1070

Постанова від 26.02.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Постанова від 23.08.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 30.03.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 06.03.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні