Ухвала
від 26.03.2012 по справі 2а-14984/11/0170/22
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а-14984/11/0170/22

26.03.12 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Єланської О.Е.,

суддів Іщенко Г.М. ,

Кукти М.В.

секретар судового засідання Плисенко Ф.Ю.

за участю сторін:

представник позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "МП Овєн" - Марговцев Юрій Миколайович, довіреність № б/н від 02.12.11 року;

представник відповідача - Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим - Шилін Віталій Сергійович, довіреність № 94/10 від 16.04.10 року;

представник відповідача - Державної податкової адміністрації України - Макієнко Наталя Юріївна, довіреність № 10-6017/1460 від 11.04.11 року;

розглянувши апеляційні скарги Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим та Державної податкової адміністрації України на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Радчук А.А.) від 06.02.12 року по справі № 2а-14984/11/0170/22

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "МП Овєн" (вул. Київська, буд.191, м.Сімферополь, Автономна Республіка Крим,95493)

до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим (вул. Мате Залки, буд. 1/9, м.Сімферополь, Автономна Республіка Крим,95053)

до Державної податкової адміністрації України (пл. Львівська, буд. 8, м. Київ, 04655)

про визнання протиправним та скасування рішення, спонукання до виконання певних дій.

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 06.02.12 року адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "МП Овєн" до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим та Державної податкової адміністрації України про визнання протиправним та скасування рішення, спонукання до виконання певних дій, задоволено.

Визнано противоправним та скасовано рішення ДПІ в м. Сімферополі АР Крим №453/15-2 від 13.09.2011 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "МП Овєн" (ІПН 16513262).

Зобов'язано ДПА України вчинити дії протягом 10 днів з дня набрання законної сили Постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.01.2012 року щодо внесення до Реєстру платників ПДВ запису про відміну анулювання реєстрації платників ПДВ Товариства з обмеженою відповідальністю "МП Овен" (ІПН 16513262).

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "МП Овєн" судовий збір у розмірі 3,40 грн. із Державного Бюджету України шляхом їх безспірного описання із рахунку Державно податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим.

Не погодившись з даним рішенням, відповідачі звернулись з апеляційними скаргами, в яких просять скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 06.02.12 року та прийняти нове рішення, яким апеляційні скарги задовольнити.

Апеляційні скарги мотивовані тим, що суд першої інстанції, при вирішенні спору по суті, грубо порушив норми матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

За розпорядженням керівництва Севастопольського апеляційного адміністративного суду, суддю Ілюхіну Г.П. у зв'язку з поважними причинами, було замінено на суддю Іщенко Г.М..

Розглянувши справу в порядку статей 195, 196 Кодексу адміністративного судочинства України, заслухавши пояснення представників відповідачів, заперечення на апеляційні скарги представника позивача, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права та відповідність висновків суду обставинам справи, судова колегія встановила наступне.

З матеріалів справи вбачається, що 05.08.2011 року підрозділом податкової міліції була проведена перевірка достовірності юридичної адреси, за адресою м. Сімферополь, вул. Київська, 191 ТОВ "МП Овєн" не знаходиться, вивіска про наявність за вищевказаною адресою відсутня. За результатами роботи підготовлено Довідку № 3164/26-31 про встановлення фактичного місцезнаходження платника податків (за формою відповідно до додатку 3 до наказу ДПА України від 28.02.2007 № 110), у якій зроблено висновок про неможливість встановлення фактичного місцезнаходження платника податків та підтверджено, що підрозділом податкової міліції проведені всі необхідні та достатні заходи з цього питання.

Згідно пункту 12.4. Порядку щодо кожного платника податків, щодо якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ органу державної податкової служби, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за формою, що затверджується центральним органом державної податкової служби.

Згідно Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків (далі - Положення), що затверджено наказом ДПА України від 17.05.2010 року №336, передбачена відповідна форма Запиту на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків. Зазначена форма не містить такої графи у розділі "Підстави для проведення заходів щодо встановлення місцезнаходження", як та, що зазначена відповідачем у запиті від 17.10.2011 року №456/1502.

Дії податкової міліції під час отримання запиту врегульовані пунктом 4.2. Положення, відповідно до якого, при прийнятті рішення про організацію заходів із встановлення місцезнаходження платника податків обов'язково здійснює вихід за його адресою.

У разі незнаходження за адресою платника податків якщо платник податків зареєстрований за адресою приміщення, в якому розташовано виробництво, офіси тощо, необхідно опитати власника приміщення-орендодавця (за згодою) щодо оренди та місцезнаходження платника податків, вказаного у запиті (пояснення або рапорт).

Перелік заходів, що повинні бути проведені під час встановлення фактично місцезнаходження платника податків зазначений у пунктах 4.3.-4.7. Положення. За даними адресного бюро Міністерства внутрішніх справ України встановлюються місця реєстрації фізичних осіб та всіх посадових осіб, засновників платника податків (заходи оформити довідкою або рапортом). За встановленими адресами здійснюються виїзди та опитуються засновники і керівники платника податків (за згодою) щодо фактичного місцезнаходження платника податків та документів фінансово-господарської діяльності (заходи оформити поясненням або рапортом). Проводяться інші заходи, які не суперечать чинному законодавству, з метою встановлення місцезнаходження платника податків. Кожний проведений захід оформлюється документально (довідкою або рапортом).

Відповідно до пункту 4.10 Положення підрозділ податкової міліції не пізніше 10 календарних днів з часу отримання запиту в обов'язковому порядку письмово повідомляє ініціатора запиту про проведену роботу за формою згідно з додатком У разі необхідності вказаний термін може бути продовжений за рішенням керівника підрозділу податкової міліції до 30 днів з дати отримання запиту.

Згідно до пункту 12.5 Порядку якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. № 18-ОПП (додаток 21) для вжиття заходів, передбачених частиною восьмою статті 19 Закону.

Відповідачем 06.08.2011 року було сформовано повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням №654/29-0.

У зв'язку з тим, що відповідачем суттєво порушені вимоги щодо проведення перевірки місцезнаходження платника податків: безпідставно призначений захід, застосований захід не у повному обсязі надає можливість виконати покладений обов'язок, суд першої інстанції дійшов до правильного висновку, що повідомлення за ф.№18-ОПП від 06.08.2011 року було сформоване відповідачем протиправно.

Підставою для прийняття рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ "МП Овєн" є внесення 13.09.2011 року державним реєстратором Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність юридичної особи за місцем знаходження.

Вичерпний перелік підстав анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, встановлений пунктом 184.1. статті 184 Податкового кодексу України, зокрема, відповідно до пп. ж) підставою для анулювання реєстрації платника податку передбачено наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб -підприємців, регулюються Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" від 15.05.2003 року №755-IV (надалі станом на дату виникнення спірних відносин -Закон №755).

Відповідно до ст.1 Закону №755 державний реєстратор - посадова особа, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Єдиний державний реєстр) - автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (далі - виконавчий орган).

Згідно ч.1 ст.4 Закону №755 державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Відповідно до частини 1 статті 17 Закону №755 відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Згідно з частинами 1 та 5 статті 16 Закону №755 єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру. Єдиний державний реєстр створюється і ведеться спеціально уповноваженим органом з питань державної реєстрації, який є його розпорядником та адміністратором.

Частиною 5 ст.17 Закону №755 встановлено, що в Єдиному державному реєстрі містяться також відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб.

Відповідно до приписів ст.18, 19 Закону №755 відомості про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу вносить до Єдиного державного реєстру державний реєстратор.

Відповідно до абз. 2 ч. 12 ст. 19 №755 (в редакції на час виникнення спірних правовідносин) у разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Частиною 14 ст. 19 Закону №755 передбачено, що у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

З матеріалів справи вбачається, що повідомлення за № 954/29-0 за ф.№18-ОПП від 06.08.2011 року ДПІ в м. Сімферополь було направлено на адресу державного реєстратора Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим, на підставі чого останнім 13.09.2011 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців внесений запис №18821430002015220 про відсутність юридичної особи за адресою реєстрації.

Проте, згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії АЄ № 788842 станом на 30.09.2011 року у графі місцезнаходження зазначена адреса: 95493, Автономна Республіка Крим, місто Сімферополь, Київський район, вулиця Київська, будинок 191. У графі статус відомостей про юридичну особу зазначено -підтверджено та у графі стан юридичної особи зазначено -зареєстровано.

Таким чином, суд першої інстанції дійшов до правильного висновку, що незрозуміло з яких підстав Державна податкова інспекція в м. Сімферополі АР Крим в оскаржуваному рішенні № 453/15-2 від 13.09.2011 року вказує, що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ЄДР) внесено запис про відсутність за місцезнаходженням, в той час коли у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осі та фізичних осіб-підприємців серії АЄ № 788842 станом на 30.09.2011 року таких відомостей не значиться.

Відповідно до ч. 11 ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 року № 755-IV, юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Відповідно до ч. 12 ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 року № 755-IV, у разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки. У разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Судом першої інстанції встановлено, що Товариству з обмеженою відповідальністю "МП Овєн" не надходило жодних повідомлень щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки від Державного реєстратора Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим.

26.04.2011 року на адресу Управління Державної реєстрації юридичних осіб цінним листом з описом вкладення були надіслані фінансові звіти підприємств, серед яких під номером "18" був фінансовий звіт ТОВ "МП Овєн", що підтверджується відповідним описом вкладення та поштовою квитанцією № 3726 від 26.04.2011 року.

Матеріали справи свідчать, що зазначений лист був отриманий реєстратором, що також підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с. 32).

ТОВ "МП Овєн" не отримував запиту про підтвердження відомостей про юридичну особу рекомендованою кореспонденцією, згідно вимог ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" від 15.05.2003 року № 755-ІV.

Крім того, з матеріалів справи вбачається, що позивач на час перевірки знаходився за юридичною адресою, що підтверджується наступним.

Мале підприємство "Овєн", яке було зареєстроване 09.06.1992 року набуло право власності на об'єкт нерухомості, а саме автозаправна станція літер "А" загальною площею 412,5 кв.м. за адресою: АР Крим, м. Сімферополь, вул. Київська, будинок 191, що підтверджується свідоцтвом про право власності на нерухоме майно серії САА № 597615 та витягом про реєстрацію права власності на нерухоме майно серії СВА № 154066.

Крім того, Мале підприємство "Овєн" набуло право постійного користування на земельну ділянку площею 0,2055 га., для реконструкції контейнерної АЗС в стаціонарну АЗС, що підтверджується відповідним державним актом на право постійного користування землею серії І-КМ № 000498.

В подальшому, згідно протоколу загальних зборів Малого підприємства "Овєн" № 01 від 29.11.2005 року було вирішено припинити діяльність МП "Овєн" шляхом його реорганізації в Товариство з обмеженою відповідальністю "МП Овєн" та вповноважити голову комісії Бутріна В.В. скласти передавальний акт та передати все майно, майнові та немайнові права і обов'язки МП "Овєн" його правонаступнику шляхом підписання передавального акту.

Також, відповідно до протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "МП Овєн" (правонаступника Малого підприємства "Овєн" ідентифікаційний код 16513262) № 01 від 25.12.2008 року, було вирішено, зокрема, затвердити передавальний акт від 24.12.2008 року вповноважити Директора Товариства прийняти все передане згідно акту шляхом його підписання, призначити Бутріну Любов Володимирівну на посаду директора Товариства, Ткаченко Ганну Миколаївну на посаду бухгалтера Товариства з окладом згідно штатного розкладу Товариства, а також затвердити статут Товариства.

Згідно статуту Товариства з обмеженою відповідальністю "МП Овєн", Товариство з обмеженою відповідальністю "МП Овєн" є правонаступником всього майна, майнових та особистих немайнових прав і обов'язків Малого підприємства "Овєн" (ідентифікаційний код 16513262).

Таким чином, суд першої інстанції дійшов до правильного висновку, що Товариство з обмеженою відповідальністю "МП Овєн" не змінювало своє місцезнаходження та постійно здійснює свою діяльність за адресою: АР Крим, м. Сімферополь, вул. Київська, будинок 191, оскільки має у постійному користуванні земельну ділянку та володіє на праві власності автозаправною станцією за адресою, яка значиться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

ТОВ "МП Овєн" (ідентифікаційний код 16513262) регулярно сплачує податок на землю у розмірі 432,00 гривні в місяць., що підтверджується довідкою вих. № 01/11 від 21.11.2011 р. та відповідними платіжними дорученнями № 5 від 02.02.2011 р., № 23 від 03.03.2011 р., № 34 від 07.04.2011 р., № 56 від 11.05.2011 р., № 75 від 16.06.2011 р., № 89 від 14.07.2011 р., № 99 від 14.08.2011 р., № 110 від 31.08.2011 р., № 119 від 30.09.2011 р., № 130 від 01.11.2011 р.

Також, судом першої інстанції встановлено, що позивач безперешкодно отримує поштову кореспонденцію за адресою: АР Крим, м. Сімферополь, вул. Київська, будинок 191.

ТОВ МП Овєн" за адресою: АР Крим, м. Сімферополь, вул. Київська, будинок 191, отримало лист-відповідь вих. № 43223/10/1631 від 17.10.2011 року від Державної податкової інспекція в м. Сімферополі АР Крим.

Таким чином, матеріали справи свідчать, що на час прийняття спірного рішення податковим органом, підприємство знаходилося за юридичною адресою, в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб-підприємців були внесені записи про підтвердження відомостей про юридичну особу -позивача.

Стаття 19 Конституції України передбачає обов'язок органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Виходячи із критерії оцінки рішень, дії чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, яки викладені в ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства, суб'єкти владних повноважень для реалізації своїх функції повини діяти з дотримання встановленої законом процедури прийняття рішення; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між буд-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілям, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахування права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Виходячи з вищевикладеного, суд першої інстанції дійшов до правильного висновку, що, рішення ДПІ в Сімферопольському районі №453/15-02 від 13.09.2011 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ "МП Овєн" не може бути визнано законним та обґрунтованим, прийнятим з дотримання основних принципів адміністративної процедури, встановлених ч. 2 ст. 3 КАС України, а відтак таке рішення підлягає визнанню протиправним та скасуванню.

При судовому розгляді предметом доказування є факти, які становлять основу заявлених вимог і заперечень проти них або мають інше значення для правильного розгляду справи і підлягають встановленню для прийняття судового рішення.

У порушенні вимог частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідачем не доведені обставини, на яких ґрунтуються його заперечення, а надані позивачем письмові пояснення є належними та допустимими доказами в розумінні частин першої, четвертої статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України.

Таким чином, враховуючи численні порушення вимог податкового законодавства з боку податкового органу, суд першої інстанції дійшов до правильного висновку, що позовні вимоги про визнання протиправним та скасування рішення Державної податкової інспекції в Сімферопольському районі АР Крим №453/15-02 від 13.09.2011 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ "МП Овєн" є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Порядок реєстрації платників податку на додану вартість; анулювання реєстрації платників податку на додану вартість; ведення реєстру платників податку на додану вартість (далі - Реєстр); присвоєння індивідуального податкового номера платника податку на додану вартість; оприлюднення даних з Реєстру; перереєстрації платників податку на додану вартість та заміни свідоцтв про реєстрацію платників податку на додану вартість; ведення документації при реєстрації/анулюванні реєстрації платників податку на додану вартість; засвідчення копій свідоцтв про реєстрацію платників податку на додану вартість визначається Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом ДПА України від 22.12.2010 року № 978 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2010 року за № 1400/18695.

Пунктом 1 розділу ІІ даного Положення встановлено, що реєстр - це автоматизований банк даних, створений відповідно до пункту 183.12 статті 183 розділу V Кодексу для забезпечення: реєстрації та єдиного обліку платників ПДВ; єдиних принципів ідентифікації платників ПДВ; контролю за справлянням податку на додану вартість; організації суцільного й вибіркового аналізу.

Пунктом 3 розділу ІІ Положення обумовлено, що формування та ведення Реєстру здійснює центральний орган державної податкової служби. Дані Реєстру передаються до податкових органів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - регіональні податкові органи), а також податкових органів у районах, містах, районах у містах, міжрайонних, об'єднаних та спеціалізованих податкових органів (далі - районні податкові органи).

Податкові органи забезпечують достовірність даних про платників податків у Реєстрі, їх захист від несанкціонованого доступу, оновлення, архівування та відновлення даних.

З числа обов'язків щодо ведення Реєстру центральний орган державної податкової служби здійснює: розробку організаційних та методологічних принципів ведення Реєстру; організацію реєстрації платників ПДВ; присвоєння платникам ПДВ індивідуального податкового номера; формування номерів свідоцтв про реєстрацію платників ПДВ; розробку технології та програмно-технічних засобів ведення Реєстру; виконання функцій адміністратора бази даних Реєстру (накопичення, аналіз даних, що надходять з регіональних податкових органів, контроль за достовірністю та актуалізацією даних, зберіганням, захистом їх, контроль за правом доступу тощо); автоматизоване ведення бази Реєстру; розробку нормативних документів на створення, ведення та користування даними Реєстру; оприлюднення даних з Реєстру.

Відповідно до п. 6.2 розділу V Положення про реєстрацію платників ПДВ підставою для внесення до Реєстру запису про відміну анулювання реєстрації, що відбулась за ініціативою податкового органу, є рішення суду, яке набрало законної сили, або рішення податкового органу про відміну анулювання реєстрації та скасування свого рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ. Рішення із копіями відповідних документів направляються до центрального органу державної податкової служби для розгляду та внесення відповідних змін до Реєстру.

З вищенаведених норм Положення слідує, що обов'язок внесення до Реєстру запису про відміну анулювання реєстрації, що відбулась за ініціативою податкового органу, на підставі рішення суду, покладено саме на ДПА України.

Виходячи з вищевикладеного, суд першої інстанції дійшов до правильного висновку, що оскільки рішення Державної податкової інспекції в Сімферопольському районі АР Крим №453/15-02 від 13.09.2011 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ "МП Овєн" визнано протиправним і скасовано та з метою відновлення порушених прав позивача необхідно задовольнити позовні вимоги позивача про зобов'язання Державної податкової адміністрації України внести запис до реєстру платників податку на додану вартість про скасування рішення Державної податкової інспекції в Сімферопольському районі АР Крим №453/15-02 від 13.09.2011 року про відміну анулювання реєстрації платника ПДВ Товариства з обмеженою відповідальністю "МП Овєн" (ІПН 16513262).

Відповідно до частини 1 статті 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судова колегія дійшла до висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, рішення суду ухвалене з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому підстав для задоволення апеляційних скарг та скасування судового рішення не вбачається.

Керуючись статтями 195, 196, ч. 1 п. 1 ст. 198, 200, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційні скарги Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим та Державної податкової адміністрації України на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Радчук А.А.) від 06.02.12 року по справі № 2а-14984/11/0170/22, залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Радчук А.А.) від 06.02.12 року по справі № 2а-14984/11/0170/22, залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення постанови в повному обсязі.

Повний текст судового рішення виготовлений 02 квітня 2012 р.

Головуючий суддя підпис О.Е.Єланська

Судді підпис Г.М. Іщенко

підпис М.В. Кукта

З оригіналом згідно

Суддя О.Е.Єланська

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.03.2012
Оприлюднено14.01.2013
Номер документу28562481
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14984/11/0170/22

Ухвала від 08.04.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Єланська Олена Едуардівна

Ухвала від 25.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 17.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 05.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 23.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 02.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 19.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 01.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Постанова від 06.02.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 26.03.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Єланська Олена Едуардівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні