Ухвала
від 17.12.2012 по справі б8/151-11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

УХВАЛА

"17" грудня 2012 р. Справа № Б8/151-11

Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. , розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № Б8/151-11

за заявою товариства з обмеженою відповідальністю «ЧАРІВНЕ УЗБЕРЕЖЖЯ», ідентифікаційний код юридичної особи: 33269052, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5 (Кредитор ),

до боржника, - товариства з обмеженою відповідальністю «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ідентифікаційний код юридичної особи: 34736638, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5,

про банкрутство,

учасники провадження у справі про банкрутство:

товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАНЖЕРОН» , ідентифікаційний код юридичної особи: 30961205, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5;

Державна податкова інспекція у Києво-Святошинському районі Київської області , ідентифікаційний код: 22201041, місцезнаходження: 08132, Київська область, м. Вишневе, вул. Ломоносова, буд. 34 (Заявник 1),

ліквідатор Банкрута : арбітражний керуючий Дорошенко Я.В., ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 600726, видана Міністерством юстиції України 12 квітня 2012 року; ідентифікаційний номер: 2893203931; місце проживання: м. Київ, вул. Тампере, буд. 17/2, кв. 53;

за участю представників учасників провадження:

від Кредитора: Колесник Р.В., який діє на підставі довіреності б/№ від 01 лютого 2012 року;

від Банкрута, товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАНЖЕРОН», Заявника 1, ліквідатор Банкрута: не з'явились, -

ВСТАНОВИВ:

в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/151-11 за заявою товариства з обмеженою відповідальністю «ЧАРІВНЕ УЗБЕРЕЖЖЯ» (ідентифікаційний код: 33269052, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5) («Кредитор») про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (ідентифікаційний код: 34736638, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5) («Банкрут»), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 10 жовтня 2011 року.

Постановою господарського суду Київської області від 01 листопада 2011 року визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (ідентифікаційний код: 34736638); визнано безспірні грошові вимоги Кредитора; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.; зобов'язано ліквідатора Банкрута до завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених ст. ст. 25-32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (надалі за текстом: «Закон про банкрутство») з урахуванням особливостей передбачених ст. 52 Закону про банкрутство; здійснити публікацію оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ» банкрутом, про що надати суду відповідні докази; призначено засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на 15 жовтня 2012 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду до 12 жовтня 2012 року звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута; вирішено інші процедурні питання у справі.

Через відділ діловодства господарського суду Київської області від Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22201041, місцезнаходження: 08132, Київська область, м. Вишневе, вул. Ломоносова, буд. 34) (надалі за текстом: «Заявник 1») надійшла заява № 3095/9/10-009 від 25 грудня 2011 року (вх. № 16870 від 06 грудня 2011 року) про визнання грошових вимог в сумі 365,84 грн. з доданими документами, зокрема Заявник 1 просить: прийняти до розгляду його заяву, визнати кредитором Заявника 1 з грошовими вимогами в розмірі 365,84 грн. та податкову заборгованість з комунального податку - 365,84 грн. спрямувати на р/р № 33218828700358, одержувач УДК у Києво-Святошинському районі код 23569671, банк одержувача: ГУДКУ в Київській області МФО 821018, код платежу 16010200.

Ухвалою господарського суду Київської області від 15 жовтня 2012 року продовжено строк, встановлений ч. 2 ст. 22 Закону про банкрутство у справі № Б8/151-11 на 2 місяця; відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора Банкрута та ліквідаційного балансу Банкрута на 17 грудня 2012 року; заяву Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Київської області № 3095/9/10-009 від 25 листопада 2011 року про визнання грошових вимог в сумі 365,84 грн. прийнято до розгляду, розгляд якої призначено на 17 грудня 2012 року; вирішено інші процедурні питання у справі.

Через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання № 670 від 06 грудня 2012 року (вх. № 19976 від 07 грудня 2012 року) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, затвердження оплати послуг та відшкодування витрат ліквідатора за час проведення ліквідаційної процедури, покладення оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого на ініціюючого кредитора, зобов'язання Кредитора перерахувати 30 192,72 грн. на поточний рахунок арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. до якого додано звіт ліквідатора Банкрута № 659 від 28 листопада 2012 року, ліквідаційний баланс Банкрута станом на 01 грудня 2012 року та копії: повторного запиту № 515 від 23 липня 2012 року, адресованого ДПІ у Києво-Святошинському районі; фіскального чеку № 1893 від 23 липня 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33 та рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 1162921 6, адресованого ДПІ у Києво-Святошинському районі з відміткою про вручення уповноваженій особі 27 липня 2012 року; повідомлення № 473 від 27 червня 2012 року, адресованого КП «Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна»; фіскального чеку № 3311 від 02 липня 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33 та рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 1160890 1, адресованого КП «Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна» з відміткою про вручення уповноваженій особі 04 липня 2012 року; інформаційного запиту № 426 від 18 червня 2012 року, адресованого Управлінню Держкомзему у Києво-Святошинському районі; фіскального чеку № 7746 від 20 червня 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; запиту № 947 від 15 грудня 2011 року, адресованого Головному управлінню земельних ресурсів м Києва, Відділу земельних ресурсів Києво-Святошинського району, Головному управлінню Держкомзему у Одеській області; конверту Р 01033 0929116 0, адресованого Відділу земельних ресурсів Києво-Святошинського району, повернутого з доданою довідкою (форма 20) із зазначенням причини повернення: ?вибули?; фіскального чеку № 3707 від 04 січня 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, К-42 та рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01042 1515138 7, адресованого Відділу земельних ресурсів Києво-Святошинського району із відміткою про вручення уповноваженій особі 10 січня 2012 року; конверту Р 01033 0929119 4, адресованого Одеській регіональній філії ДП «Центр державного земельного кадастру», повернутого із доданою довідкою (форма 20) із зазначенням причини повернення: ?не знайдено?; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929112 7, адресованого ДПІ у Києво-Святошинському районі з відміткою про вручення уповноваженій особі 29 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929125 9, адресованого КП «Київське міське БТІ та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна» із зазначенням про вручення уповноваженій особі 30 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929115 1, адресованого Головному управлінню земельних ресурсів м. Києва з відміткою про вручення уповноваженій особі 30 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929109 7, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку з відміткою про вручення уповноваженій особі 30 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929114 3, адресованого Головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві з відміткою про вручення уповноваженій особі 30 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929113 5, адресованого Державіаслужбі України з відміткою про вручення уповноваженій особі 29 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929105 4, адресованого Укрморрічінспекції з відміткою про вручення уповноваженій особі 29 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929107 0, адресованого ФСС з ТВП Києво-Святошинського району з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929120 8, адресованого Державній інспекції сільського господарства України з відміткою про вручення уповноваженій особі 29 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929110 0, адресованого ФСС від НВП та ПЗ Києво-Святошинського району з відміткою про вручення уповноваженій особі 30 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929102 0, адресованого Києво-Святошинській районній державній адміністрації з відміткою про вручення уповноваженій особі 30 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929108 9, адресованого Києво-Святошинському районному ЦЗ з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929111 9, адресованого УПФ у Києво-Святошинському районі з відміткою про вручення уповноваженій особі 29 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929118 6, адресованого Київській обласній філії ДП «Центр державного земельного кадастру» з відміткою про вручення уповноваженій особі 03 січня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929119 4, адресованого Одеській регіональній філії ДП «Центр державного земельного кадастру»; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929123 2, адресованого КП «Біляївське БТІ» з відміткою про вручення уповноваженій особі 20 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929117 8, адресованого Головному управлінню Держкомзему у Одеській області з відміткою про вручення уповноваженій особі 30 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929104 6, адресованого Києво-Святошинському РЕВ ДАІ з відміткою про вручення уповноваженій особі 30 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929124 0, адресованого КП «Одеське міське БТІ та реєстрації об'єктів нерухомості» з відміткою про вручення уповноваженій особі 30 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929103 8, адресованого ВДВС Києво-Святошинського районного управління юстиції з відміткою про вручення уповноваженій особі 05 січня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929122 4, адресованого ВДАІ ГУМВС України в Одеській області з відміткою про вручення уповноваженій особі 30 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929121 6, адресованого Управлінню ДАІ МВС України з відміткою про вручення уповноваженій особі 10 січня 2012 року; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 961 від 16 грудня 2011 року, адресованого Києво-Святошинській районній державній адміністрації; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 960 від 16 грудня 2011 року, адресованого ВДВС Києво-Святошинського районного управління юстиції; листа № 941 від 15 грудня 2011 року, адресованого КП «Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна»; листа № 942 від 15 грудня 2011 року, адресованого КП «Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості»; листа № 942 від 15 грудня 2011 року, адресованого КП «Біляївське БТІ»; запиту № 944 від 15 грудня 2011 року, адресованого Управлінню ДАІ МВС України; запиту № 945 від 15 грудня 2011 року, адресованого Державній інспекції сільського господарства України; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 959 від 16 грудня 2011 року, адресованого Державній інспекції сільського господарства України; запиту № 946 від 15 грудня 2011 року, адресованого Київській обласній філії ДП «Центр державного земельного кадастру», Одеській регіональній філії ДП «Центр державного земельного кадастру»; запиту № 947 від 15 грудня 2011 року, адресованого Головному управлінню земельних ресурсів м. Києва, Відділу земельних ресурсів Києво-Святошинського району, Головному управлінню Держкомзему у Одеській області; запиту № 948 від 15 грудня 2011 року, адресованого Головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві; запиту № 949 від 15 грудня 2011 року, адресованого Державіаслужбі України; запиту № 950 від 16 грудня 2011 року, адресованого ДПІ у Києво-Святошинському районі; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 962 від 16 грудня 2011 року, адресованого ДПІ у Києво-Святошинському районі; запиту № 951 від 16 грудня 2011 року, адресованого УПФ у Києво-Святошинському районі; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 963 від 16 грудня 2011 року, адресованого УПФ у Києво-Святошинському районі; запиту № 952 від 16 грудня 2011 року, адресованого ФСС від НВВ та ПЗ Києво-Святошинського району; запиту № 953 від 16 грудня 2011 року, адресованого ФСС з ТВП Києво-Святошинського району; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 964 від 16 грудня 2011 року, адресованого ФСС з ТВП Києво-Святошинського району; запиту № 954 від 16 грудня 2011 року, адресованого Києво-Святошинському районному ЦЗ; запиту № 955 від 16 грудня 2011 року, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку; запиту № 956 від 16 грудня 2011 року, адресованого Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті; запиту № 957 від 16 грудня 2011 року, адресованого Києво-Святошинському РЕВ ДАІ; повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури № 958 від 16 грудня 2011 року, адресованого Києво-Святошинському РЕВ ДАІ, Управлінню ДАІ МВС України, ВДАІ ГУ МВС України в Одеській області; листа № 932 від 15 грудня 2011 року, адресованого Головному управлінню юстиції у Київській області; довідки № 02567-18/3 від 14 листопада 2012 року філії Акціонерного банку «Південний» в м. Києві, адресованої ліквідатору Банкрута; прибуткового касового ордеру № 24 від 15 листопада 2012 року; довідки Державної авіаційної служби України № 1.19-00598 від 18 січня 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 29-11/5 від 19 січня 2012 року Комунального підприємства «Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості», адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 7/0-10978 від 04 січня 2012 року відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи Управління Державної автомобільної інспекції, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 1556-01-10 від 30 грудня 2011 року Києво-Святошинської виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 06 від 05 січня 2012 року відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Києво-Святошинському районі Київської області, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 4-1/13 від 06 січня 2012 року Київської обласної філії Державного підприємства «Центр Державного земельного кадастру», адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 2-4-14/225 від 13 січня 2012 року Головного управління Держкомзему у Одеській області, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 07-387/1579 від 23 січня 2012 року Головного управління земельних ресурсів, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 68-4/9.2.2/45-12 від 12 січня 2012 року Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 5071 (И-2012) від 08 лютого 2012 року Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 45/139 від 13 січня 2012 року Центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем МВС України, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 13/01/568 від 18 січня 2012 року Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 33-9/11/137 від 13 січня 2012 Державної інспекції сільського господарства України, адресованої ліквідатору Банкрута; Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 37613609 від 31 серпня 2012 року на Банкрута; Витягу з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 37613752 від 31 серпня 2012 року на Банкрута; Витягу з Державного реєстру правочинів № 11774586 від 31 серпня 2012 року на Банкрута; списку № 44 згрупованих рекомендованих відправлень рекомендованих листів та фіскального чеку № 7563 від 26 грудня 2011 року УДППЗ «Укрпошта» КМД Київ-33; списку № 45 згрупованих рекомендованих відправлень рекомендованих листів та фіскального чеку № 0759 від 26 грудня 2011 року УДППЗ «Укрпошта» КМД Київ-33; фіскального чеку № 4469 від 16 грудня 2011 року УДППЗ «Укрпошта» КМД Київ-33 та рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01033 0929100 3, адресованого Головному управлінню юстиції у Київській області з відміткою про вручення уповноваженій особі 20 грудня 2011 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01042 1515138 7, адресованого Відділу земельних ресурсів Києво-Святошинського району з відміткою про вручення уповноваженій особі 10 січня 2012 року та фіскального чеку № 3707 від 04 січня 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, К-42; фіскального чеку № 7746 від 20 червня 2012 року УДППЗ «Укрпошта» КМД Київ-33; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 08205 0189153 0, адресованого нотаріусу Морозовій С.В. з відміткою про вручення 17 вересня 2012 року та фіскального чеку № 1905 від 12 вересня 2012 року Укрпошта, 08205 ВПЗ Ірпінь-5; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 08205 0189152 2, адресованого Прокуратурі Київської області з відміткою про вручення уповноваженій особі 17 вересня 2012 року та фіскального чеку № 1904 від 12 вересня 2012 року Укрпошта, 08205 ВПЗ Ірпінь-5; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119) Р 01042 1679062 6, адресованого Прокуратурі Київської області з відміткою про вручення уповноваженій особі 16 листопада 2012 року та фіскального чеку № 1955 від 14 листопада 2012 року УДППЗ «Укрпошта» КМД Київ-42; акту № ГУ-12961 здачі-прийняття робіт (надання послуг); акту надання послуг від 31 серпня 2012 року; квитанції № 133 від 26 січня 2012 року та квитанції № 132 від 26 січня 2012 року; акту прийому-передачі виконаних робіт від 19 жовтня 2012 року.

В судові засідання 17 грудня 2012 року з'явився Кредитор та надав свої пояснення у справі.

Провадження у справі № Б8/151-11 перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 17 грудня 2012 року призначені засідання для розгляду заяви Заявника 1 з вимогами до Банкрута та для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.

Судом встановлено, що публікація оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (ідентифікаційний код: 34736638, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5) банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснена в газеті «Голос України» № 238 (5238) від 16 грудня 2011 року, що підтверджено примірником газети «Голос України» № 238 (5238) від 16 грудня 2011 року доданого до клопотання ліквідатора Банкрута б/№ від 26 грудня 2011 року (вх. № 17996 від 27 грудня 2011 року) про долучення доказів.

Відповідно до ч. 5 ст. 52 Закону про банкрутство, ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута .

Згідно ч. 15 ст. 11 Закону про банкрутство, після офіційного оприлюднення ухвали про порушення справи про банкрутство на офіційному веб-сайті судової влади України всі кредитори незалежно від настання строку виконання зобов'язань мають право подавати заяви з грошовими вимогами до боржника згідно із статтею 14 цього Закону.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що у термін, визначений Законом про банкрутство, до суду надійшла заява з вимогами до Банкрута від Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Київської області.

Детально дослідивши вимоги Заявника 1 з долученими доказами, заслухавши пояснення Кредитора, вивчивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.

Визначення терміну «кредитор» надається в ст. 1 Закону про банкрутство, згідно якої, кредитором є юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника. Отже, грошові вимоги, що заявляються до боржника, мають бути підтверджені відповідними та належними доказами.

Підпунктами 1, 2, 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України встановлено, що Основними засадами судочинства є: законність; рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом; змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень .

Згідно ч. ч. 2, 3 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами. Господарський суд створює сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства.

Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим .

В судове засідання 17 грудня 2012 року для розгляду заяви Заявника 1 останній не з'явився, вимог ухвали господарського суду Київської області від 15 жовтня 2012 року не виконав.

Відповідно до ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.

Статтею 75 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.

В зв'язку з невиконанням вимог суду Заявником 1, суд розглядає заяву Заявника 1 виходячи з наявних матеріалів справи.

В ході дослідження вимог Заявника 1 перевірки в судовому процесі обставин справи в їх сукупності на підставі поданих Заявником 1 до господарського суду Київської області письмової заяви з вимогами до Банкрута та документів на їх підтвердження та наявних матеріалів справи, суд дійшов наступних висновків.

Розглядаючи вимоги Заявника 1 , суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що заява з вимогами до Банкрута Заявником 1 подана до господарського суду в строки, встановлені Законом про банкрутство.

В заяві № 3095/9/10-009 від 25 грудня 2011 року про визнання грошових вимог в сумі 365,84 грн. з доданими документами, Заявник 1 просить: прийняти до розгляду його заяву, визнати кредитором Заявника 1 з грошовими вимогами в розмірі 365,84 грн. та податкову заборгованість з комунального податку - 365,84 грн. спрямувати на р/р № 33218828700358, одержувач УДК у Києво-Святошинському районі код 23569671, банк одержувача: ГУДКУ в Київській області МФО 821018, код платежу 16010200.

Свої вимоги Заявник 1 обґрунтовує наявністю податкової заборгованості в сумі 365,84 грн., що складається з 340,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій, 25,84 грн. пені.

Згідно п. 46.1. Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Відповідно до п.п. 49.18.2 ст. 49 Податкового кодексу України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Згідно п.п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Відповідно до п.п. 129.1.1. ст. 129 Податкового кодексу України, пеня нараховується: після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. Нарахування пені розпочинається: а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом; б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом.

Згідно абз. 1 п. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу України, пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Факт несвоєчасного подання Банкрутом розрахунків комунального податку за ІІ та ІІІ квартали 2008 року підтверджено Актом «Перевірки своєчасності подання розрахунку по комунальному податку» Банкрута № 1943 від 28 грудня 2010 року. вказаний Акт підписаний Банкрута Воробей О.В., який відповідно до Спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 11347205 станом на 10 жовтня 2011 року (а. с. 59- 64, том 1) являється директором Банкрута. На підставі акту № 1943 від 28 грудня 2010 року Банкруту сформовано податкове повідомлення-рішення (форма «Р») № 0023571540/0 від 31 грудня 2010 року на суму 340,00 грн. штрафних санкцій по комунальному податку, яке направлено Банкруту в конверті Р 02002 1588120 1 з повідомленням про вручення поштового відправлення (форма 119), що повернуте з довідкою (форма 20) із зазначенням причини повернення: ?за закінченням терміну зберігання?. В зв'язку з несплатою Банкрутом штрафних санкцій по комунальному податку в сумі 340,00 грн. Заявником 1 сформовано податкову вимогу (форми «Ю») № 1486 від 17 травня 2011 року з вимогою сплатити суму податкового боргу, що направлена Банкруту в конверті Р 08132 0419318 6, що повернутий з доданою довідкою (форма 20) із зазначенням причини повернення: ?за зазначеною адресою не проживає?.

В зв'язку з несплатою вище зазначеного штрафу, Заявником 1 було нараховано пеню Банкруту в сумі 25,84 грн. у відповідності до п.п. 129.1.1 ст. 129 Податкового кодексу України.

Перевіркою достовірності та правильності зазначеного розрахунку суд приходить до висновку, що останній являється обґрунтованим та вірним і відповідає вимогам Податкового кодексу України.

Судом встановлено, що в матеріалах справи відсутні докази, що підтверджують оплату Банкрутом 340,00 грн. штрафних санкцій по комунальному податку та в сумі 25,84 грн. пені.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у шосту чергу задовольняються інші вимоги.

Відповідно до ч. 5 п. 17 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» № 15 від 18 грудня 2009 року (надалі за текстом: «Постанова № 15»), вирішуючи питання про склад вимог з податками і зборами (обов'язковими платежами) при порушенні справ про банкрутство суди мають виходити з того, що суми пені, штрафів та інших фінансових санкцій враховуються окремо в реєстрі вимог кредиторів і задовольняються у шосту чергу в порядку черговості, встановленої статтею 31 Закону .

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що вимоги Заявника 1 є обґрунтованими, доведеними належними доказами, такими, які підтверджуються матеріалами справи № Б8/151-11 та підлягають задоволенню у повному обсязі, з яких відповідно до ст. 31 Закону про банкрутство в сумі 340,00 грн. (триста сорок гривень 00 коп.) штрафних санкцій по комунальному податку та в сумі 25,84 грн. (двадцять п'ять гривень 84 коп.) пені., що підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів.

Заслухавши Кредитора, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.

Відповідно ч. 2 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута № 659 від 28 листопада 2012 року та доданих до нього документів, ліквідатором Банкрута направлено «Повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури» від 16 грудня 2011 року: № 961 - Києво-Святошинській районній державній адміністрації; № 960 - ВДВС Києво-Святошинського районного управління юстиції; № 959 - Державній інспекції сільського господарства України; № 962 - ДПІ у Києво-Святошинському районі; № 963 - УПФ у Києво-Святошинському районі; № 964 - ФСС з ТВП Києво-Святошинського району; № 958 - Києво-Святошинському РЕВ ДАІ, Управлінню ДАІ МВС України, ВДАІ ГУ МВС України в Одеській області.

Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута № 659 від 28 листопада 2012 року ліквідатором Банкрута з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії.

Ліквідатором Банкрута направлено повторний запит № 515 від 23 липня 2012 року ДПІ у Києво-Святошинському районі з проханням надати: 1) копії останньої податкової звітності Банкрута; 2) відомості про наявність кредиторів, суму кредиторської заборгованості та дані про кредиторів (по можливості за останні 3 роки); 3) відомості про наявність у Банкрута рахунків та вкладів у банках чи інших кредитних установах у тому числі дані про закриті рахунки Банкрута; 4) у разі проведення перевірок за останні 3 роки - копії актів цих перевірок; 5) копії установчих документів Банкрута.

Повідомлення № 473 від 27 червня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено КП «Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна» з проханням надати відомості щодо того, чи володіє Банкрут нерухомими майном з зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном до яких вдавалось керівництво Банкрута.

Управлінню Держкомзему у Києво-Святошинському районі ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 426 від 18 червня 2012 року з проханням надати відомості про наявність у Банкрута земельних ділянок у власності, користуванні і в тому числі оренді, зокрема: відомості про наявність або відсутність зареєстрованих за Банкрутом земельних ділянок, у разі наявності земельних ділянок ліквідатор Банкрута просить надати інформацію про їх місцезнаходження, склад та дату реєстрацію.

Ліквідатором Банкрута направлено Головному управлінню земельних ресурсів м Києва, Відділу земельних ресурсів Києво-Святошинського району, Головному управлінню Держкомзему у Одеській області запит № 947 від 15 грудня 2011 року з проханням надати відомості про наявність у Банкрута або ЗАТ «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ», правонаступником якого є Банкрут, земельних ділянок у власності, користуванні, в тому числі в оренді із зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном до яких вдавалось керівництво Банкрута (за останні 3 роки).

Лист № 941 від 15 грудня 2011 року ліквідатором Банкрута направлено до КП «Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна» з проханням надати відомості чи володіє Банкрут нерухомим майном із зазначенням детальної інформації щодо цього майна.

КП «Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості» ліквідатором Банкрута направлено лист № 942 від 15 грудня 2011 року з проханням надати відомості стосовно того, чи володіє Банкрут нерухомими майном із зазначенням детальної інформації щодо цього майна; чи володіє ЗАТ «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ» правонаступником якого є Банкрут нерухомим майном із зазначенням детальної інформації щодо цього майна.

Ліквідатором Банкрута направлено лист № 942 від 15 грудня 2011 року КП «Біляївське БТІ» з проханням надати відомості стосовно того, чи володіє Банкрут нерухомими майном у Біляївському районі із зазначенням детальної інформації щодо цього майна; чи володіє ЗАТ «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ» правонаступником якого є Банкрут нерухомим майном із зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були дії щодо розпорядження нерухомим майном за останні 3 роки.

Запит № 944 від 15 грудня 2011 року ліквідатором Банкрута направлено Управлінню ДАІ МВС України з проханням надати інформацію щодо зареєстрованих Банкрутом або ЗАТ «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ» правонаступником якого є Банкрут транспортних засобів протягом останніх 3 років та причини зняття їх з обліку (за останні 3 роки).

Державній інспекції сільського господарства України ліквідатором Банкрута направлено запит № 945 від 15 грудня 2011 року з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію Банкрутом тракторної, сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної техніки (за останні 3 роки).

Ліквідатором Банкрута направлено запит № 946 від 15 грудня 2011 року Київській обласній філії ДП «Центр державного земельного кадастру», Одеській регіональній філії ДП «Центр державного земельного кадастру» з проханням надати інформацію: чи видавалися Банкрутом або ЗАТ «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ» правонаступником якого є Банкрут державні акти на право власності на земельні ділянки з зазначенням кадастрових номерів та місця розташування земельних ділянок та документів на підставі яких видавалися акти на право власності; чи реєструвалися за Банкрутом або ЗАТ «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ» правонаступником якого є Банкрут договори оренди земельних ділянок із зазначенням детальної інформації щодо цих договорів (кадастрових номерів та місця розташування земельних ділянок).

Запит № 947 від 15 грудня 2011 року ліквідатором Банкрута направлено Головному управлінню земельних ресурсів м. Києва, Відділу земельних ресурсів Києво-Святошинського району, Головному управлінню Держкомзему у Одеській області з проханням надати відомості про наявність у Банкрута або ЗАТ «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ» правонаступником якого є Банкрут, земельних ділянок у власності, користуванні, в тому числі в оренді із зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном до яких вдавалось керівництво Банкрута (за останні 3 роки).

Головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві ліквідатором Банкрута направлено запит № 948 від 15 грудня 2011 року з проханням надати дані про засновників та керівників Банкрута та надати інформацію, чи є Банкрут засновником інших підприємств, установ, організацій.

Ліквідатором Банкрута направлено запит № 949 від 15 грудня 2011 року Державіаслужбі України з проханням надати інформацію з реєстру цивільних повітряних суден України щодо реєстрації та перереєстрації Банкрутом авіаційної техніки (за останні 3 роки).

Запит № 950 від 16 грудня 2011 року ліквідатором Банкрута направлено ДПІ у Києво-Святошинському районі з проханням надати: 1) копії останньої податкової звітності Банкрута; 2) відомості про наявність кредиторів, суму кредиторської заборгованості та дані про кредиторів (по можливості за останні 3 роки); 3) відомості про наявність у Банкрута рахунків та вкладів у банках чи інших кредитних установах у тому числі дані про закриті рахунки Банкрута; 4) у разі проведення перевірок за останні 3 роки - надати копії актів цих перевірок; 5) копії установчих документів Банкрута.

УПФ у Києво-Святошинському районі ліквідатором Банкрута направлено запит № 951 від 16 грудня 2011 року з проханням надати: 1) копії документів останньої звітності Банкрута; 2) відомості про наявність у Банкрута заборгованості перед УПФУ; 3) відомості про кількість працівників Банкрута; 4) відомості про заборгованість по виплаті заробітної плати.

Ліквідатором Банкрута направлено запит № 952 від 16 грудня 2011 року ФСС від НВВ та ПЗ Києво-Святошинського району з проханням надати інформацію щодо наявності або відсутності у Банкрута заборгованості перед Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, відомості про кількість працівників на підприємстві та відомості про заборгованість по виплаті заробітної плати.

Запит № 953 від 16 грудня 2011 року ліквідатором Банкрута направлено ФСС з ТВП Києво-Святошинського району з проханням надати інформацію щодо заборгованості Банкрута перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності України.

Києво-Святошинському районному ЦЗ ліквідатором Банкрута направлено запит № 954 від 16 грудня 2011 року з проханням надати: 1) копії останньої звітності Банкрута; 2) надати відомості чи має Банкрут заборгованість перед Фондом державного соціального страхування; 3) відомості про кількість працівників Банкрута; 4) відомості про заборгованість по виплаті заробітної плати.

Ліквідатором Банкрута направлено запит № 955 від 16 грудня 2011 року Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням надати інформацію щодо володіння Банкрутом цінними паперами інших підприємств (за останні 3 роки).

Запит № 956 від 16 грудня 2011 року ліквідатором Банкрута направлено Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з проханням надати відомості з Державного суднового реєстру України та Суднової книги України про наявність у власності Банкрута водних транспортних засобів (за останні 3 роки).

Києво-Святошинському РЕВ ДАІ ліквідатором Банкрута направлено запит № 957 від 16 грудня 2011 року з проханням надати інформацію щодо зареєстрованих Банкрутом або ЗАТ «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ» правонаступником якого є Банкрут транспортних засобів протягом останніх 3 років та причини зняття їх з обліку (за останні 3 роки).

За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: в довідці № 02567-18/3 від 14 листопада 2012 року філією Акціонерного банку «Південний» в м. Києві повідомлено, що Банкруту у філії Акціонерного банку «Південний» 27 січня 2011 року закрито поточний рахунок № 26002301679601 в національній валюті України.

В довідці № 1.19-00598 від 18 січня 2012 року Державною авіаційною службою України повідомлено, що в державному реєстрі цивільних повітряних суден України на Банкрута повітряних суден не зареєстровано.

Комунальним підприємством «Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості» в довідці № 29-11/5 від 19 січня 2012 року повідомлено, що надання інформації про реєстрацію прав власності є платною послугою, для надання якої необхідно сплатити рахунок.

В довідці № 7/0-10978 від 04 січня 2012 року відділом реєстраційно-екзаменаційної роботи Управління Державної автомобільної інспекції повідомлено, що згідно бази АІС «Автомобіль» УДАІ ГУМВС України в Одеській області станом на 29 грудня 2011 року за Банкрутом в РЕВ при УДАІ ГУМВС України в Одеській області транспортні засоби не зареєстровані.

Києво-Святошинською виконавчою дирекцією Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в довідці № 1556-01-10 від 30 грудня 2011 року повідомлено, що відповідно до звіту ф-4 ФСС з ТВП станом на 01 жовтня 2011 року заборгованість у Банкрута відсутня.

В довідці № 06 від 05 січня 2012 року відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Києво-Святошинському районі Київської області повідомлено, про відсутність заборгованості по страхових внесках перед Фондом у Банкрута.

Київською обласною філією Державного підприємства «Центр Державного земельного кадастру» в довідці № 4-1/13 від 06 січня 2012 року повідомлено, що для надання запитуваної інформації необхідно звернутися до Головного управління Держземагенства у Київській області.

В довідці № 2-4-14/225 від 13 січня 2012 року Головним управлінням Держкомзему у Одеській області надано інформацію стосовно відомостей щодо реєстрації права власності на земельні ділянки за Банкрутом: земельна ділянка, кадастровий номер 5121084200:01:002:0349, яка розташована за адресою: Одеська область, Біляївський район, Нерубайська сільська рада, масив 2, 12, площею - 5,0824 га, значилась за ЗАТ «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ», на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки реєстр від 25 грудня 2006 року № 3645. Зазначена земельна ділянка була відчужена на користь ТОВ «МНОГОГА» на підставі договору купівлі-продажу від 07 квітня 2010 року реєстраційний номер 3023; земельна ділянка, кадастровий номер 5121084200:01:002:0350, яка розташована за адресою: Одеська область, Біляївський район, Нерубайська сільська рада, масив 2, 13, площею - 5,5345 га, значилась за ЗАТ «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ», на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки реєстр від 25 грудня 2006 року № 3649. Зазначена земельна ділянка була відчужена на користь ТОВ «МНОГОГА» на підставі договору купівлі-продажу від 07 квітня 2010 року реєстраційний номер 3023; земельна ділянка, кадастровий номер 5121084200:01:002:0351, яка розташована за адресою: Одеська область, Біляївський район, Нерубайська сільська рада, масив 2, 11, площею - 5,0741 га, значилась за ЗАТ «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ», на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки реєстр від 25 грудня 2006 року за № 3641. Зазначена земельна ділянка була відчужена на користь ТОВ «МНОГОГА» на підставі договору купівлі-продажу від 07 квітня 2010 року реєстраційний номер 3017.

Головним управлінням земельних ресурсів в довідці № 07-387/1579 від 23 січня 2012 року повідомлено, що станом на 19 січня 2012 року згідно автоматизованої системи ПК «Кадастр» за Банкрутом земельні ділянки в межах м. Києва не зареєстровані.

В довідці № 68-4/9.2.2/45-12 від 12 січня 2012 року Державною інспекцією України з безпеки на морському та річковому транспорті повідомлено, що записи щодо суден, власником або судновласником яких є Банкрут в Державному судовому реєстрі України та Судновій книзі України, що ведеться по м. Києву, відсутні.

Київським міським бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна в довідці № 5071 (И-2012) від 08 лютого 2012 року повідомлено, що для отримання запитуваної інформації ліквідатору Банкрута необхідно надати або надіслати поштою лист-заяву та належним чином завірену копію постанови господарського суду м. Києва про визнання боржника банкрутом.

В довідці № 45/139 від 13 січня 2012 року Центром безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем МВС України повідомлено, що станом на 12 січня 2012 року згідно з відомостями бази даних АІС «Автмобіль» за Банкрутом транспортні засоби не зареєстровані.

Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку в довідці № 13/01/568 від 18 січня 2012 року повідомлено, що станом на 30 вересня 2011 року Банкрут серед власників, які володіють 10% і більше пакетів акцій емітентів відсутній.

В довідці № 33-9/11/137 від 13 січня 2012 Державною інспекцією сільського господарства України повідомлено, що згідно з уніфікованою автоматизованою електронно-обліковою системою станом на 10 січня 2012 року за Банкрутом трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка та інші механізми не зареєстровані.

Відсутність майна у Банкрута підтверджена також: Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 37613609 від 31 серпня 2012 року на Банкрута, Витягом з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 37613752 від 31 серпня 2012 року на Банкрута, відповідно до яких відсутня інформація стосовно майна Банкрута, що внесено до Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, яке є предметом застави; Витягом з Державного реєстру правочинів № 11774586 від 31 серпня 2012 року на Банкрута згідно якого правочини, стороною якого є Банкрут здійснено 2006- 2010 років, проте згідно вказаних правочинів Банкрут відчужив, належне йому майно.

Розглянувши звіт ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.

Ліквідатором Банкрута подано до суду відомості про розмір вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, до якого внесено вимоги ТОВ «ЧАРІВНЕ УЗБЕРЕЖЖЯ» в сумі 20 тис. грн.

Згідно ч. 6 ст. 14 Закону про банкрутство, вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 1 п. 49 Постанови № 15, згідно з частиною шостою статті 14 Закону вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів. За змістом цієї норми до реєстру мають включатися визнані вимоги всіх конкурсних кредиторів, у тому числі безспірні вимоги кредитора (кредиторів), за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство.

Частиною 4 п. 45 Постанови № 15 передбачено, що кредитор (кредитори) за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство, не подає (подають) заяв після опублікування в офіційному друкованому органі оголошення про порушення цієї справи. Вимоги ініціюючих кредиторів вважаються визнаними і після їх перевірки у підготовчому засіданні підлягають внесенню розпорядником майна до реєстру.

Постановою господарського суду Київської області від 01 листопада 2011 року визнано безспірні грошові вимоги Кредитора у сумі 20 436,00 грн. (двадцять тисяч чотириста тридцять шість гривень 00 коп.), з яких: 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.) боргу, 200,00 грн. (двісті гривень 00 коп.) державного мита, 236,00 грн. (двісті тридцять шість гривень 00 коп.) витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу; покладено на Банкрута фактично сплачені Кредитором 321,00 грн. (триста двадцять одна гривня 00 коп.) судових витрат, які складаються з 85,00 грн. державного мита та 236,00 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

В свою чергу в судовому засіданні 17 грудня 2012 року господарським судом Київської області визнано вимоги Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22201041, місцезнаходження: 08132, Київська область, м. Вишневе, вул. Ломоносова, буд. 34) в сумі 340,00 грн. (триста сорок гривень 00 коп.) штрафних санкцій по податку комунальному податку та в сумі 25,84 грн. (двадцять п'ять гривень 84 коп.) пені., що на загальну суму підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів.

Згідно ч. 2 ст. 35 Господарського процесуального кодексу України, факти, встановлені рішенням господарського суду (іншого органу, який вирішує господарські спори), за винятком встановлених рішенням третейського суду, під час розгляду однієї справи, не доводяться знову при вирішенні інших спорів, в яких беруть участь ті самі сторони.

Відповідно до п.п. ?г? абз 1 п. 1 ч. 1 ст. 31, п.п. 4, 6 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у першу чергу задовольняються: витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону. У четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою, у тому числі і вимоги кредиторів, що виникли із зобов'язань у процедурі розпорядження майном боржника чи в процедурі санації боржника. У шосту чергу задовольняються інші вимоги.

Згідно абз. 5 п. 17 Постанови № 15, вирішуючи питання про склад вимог з податками і зборами (обов'язковими платежами) при порушенні справ про банкрутство суди мають виходити з того, що суми пені, штрафів та інших фінансових санкцій враховуються окремо в реєстрі вимог кредиторів і задовольняються у шосту чергу в порядку черговості, встановленої статтею 31 Закону.

Враховуючи вище викладене, вказані вимоги: товариства з обмеженою відповідальністю «ЧАРІВНЕ УЗБЕРЕЖЖЯ» (ідентифікаційний код: 33269052, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5) у сумі 20 436,00 грн. (двадцять тисяч чотириста тридцять шість гривень 00 коп.) підлягають задоволенню в четверту чергу задоволення вимог кредиторів, в сумі 321,00 грн. (триста двадцять одна гривня 00 коп.) судових витрат, сплачених у межах справи № Б8/151-11, які складаються з 85,00 грн. державного мита та 236,00 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, - підлягають задоволенню в першу чергу задоволення вимог кредиторів; Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22201041, місцезнаходження: 08132, Київська область, м. Вишневе, вул. Ломоносова, буд. 34) в сумі 340,00 грн. (триста сорок гривень 00 коп.) штрафних санкцій по податку комунальному податку та в сумі 25,84 грн. (двадцять п'ять гривень 84 коп.) пені., - на загальну суму підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів.

Відповідно до ч.ч. 5, 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 01 грудня 2012 року, згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута: товариством з обмеженою відповідальністю «ЧАРІВНЕ УЗБЕРЕЖЖЯ», Державною податковою інспекцією у Києво-Святошинському районі Київської області.

В клопотанні № 670 від 06 грудня 2012 року ліквідатором Банкрута зазначено, що під час провадження ліквідаційної процедури, за даним відповідей, рухомого і нерухомого майна та грошових коштів боржника не виявлено; відповідно до звіту ліквідатора Банкрута № 659 від 28 листопада 2012 року та доданих до нього документів, працівники у Банкрута не значаться, заборгованості перед Фондом соціального страхування з тимчасової страти працездатності не має, що підтверджено довідкою № 1556-01-01 від 30 грудня 2011 року, Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України не має, що підтверджено довідкою № 06 від 05 січня 2012 року, - в зв'язку з чим звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; відповідно до матеріалів справи, Банкрут не має відкритих рахунків у банківських установах, що також підтверджено довідкою № 02567-18/3 від 14 листопада 2012 року філії Акціонерного банку «Південний» в м. Києві; майно Банкрута, яке є предметом застави у Банкрута відсутнє, що підтверджено Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 37613609 від 31 серпня 2012 року на Банкрута, Витягом з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 37613752 від 31 серпня 2012 року на Банкрута.

Таким чином судом встановлено, що вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «ЧАРІВНЕ УЗБЕРЕЖЖЯ» (ідентифікаційний код: 33269052, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5) у сумі 20 436,00 грн. (двадцять тисяч чотириста тридцять шість гривень 00 коп.), в сумі 321,00 грн. (триста двадцять одна гривня 00 коп.) судових витрат, які складаються з 85,00 грн. державного мита та 236,00 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22201041, місцезнаходження: 08132, Київська область, м. Вишневе, вул. Ломоносова, буд. 34) в сумі 340,00 грн. (триста сорок гривень 00 коп.) штрафних санкцій по податку комунальному податку та в сумі 25,84 грн. (двадцять п'ять гривень 84 коп.) пені., - не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.

Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можна погасити вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «ЧАРІВНЕ УЗБЕРЕЖЖЯ», Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Київської області, їх грошові вимоги, - вважаються погашеними.

За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, а також додані до звіту документи, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних дій для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а товариство з обмеженою відповідальністю «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ідентифікаційний код юридичної особи: 34736638, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5, ліквідації та виключенню з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б8/151-11.

Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

В своєму клопотанні № 670 від 06 грудня 2012 року в п.п. 3- 5 прохальної частини ліквідатор Банкрута просить: затвердити оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора за час проведення ліквідаційної процедури в розмірі 30 192,72 грн.; покласти оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого у сумі 30 192,72 грн. на ініціюючого кредитора; зобов'язати Кредитора перерахувати 30 192,72 грн. на поточний рахунок арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.

Детально дослідивши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута № 659 від 28 листопада 2012 року, заслухавши пояснення Кредитора, присутнього у судовому засіданні 17 грудня 2012 року, при розгляді витрат ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.

Ліквідатор Банкрута у клопотанні № 670 від 06 грудня 2012 року зазначає, що витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство та оплату праці арбітражного керуючого склали 30 192,72 грн. та посилаючись на п. 12 ст. 3? Закону про банкрутство в п.п. 3- 5 прохальної частини ліквідатор Банкрута просить: затвердити оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора за час проведення ліквідаційної процедури в розмірі 30 192,72 грн.; покласти оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого у сумі 30 192,72 грн. на ініціюючого кредитора; зобов'язати Кредитора перерахувати 30 192,72 грн. на поточний рахунок арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.

У своєму звіті ліквідатора № 659 від 28 листопада 2012 року, ліквідатор Банкрута зазначає, що витрати на проведення ліквідаційної процедури становлять: публікація інформації щодо визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури - 395,00 грн.; заробітна плата ліквідатора - 28 502,97 грн.; отримання інформації з державних реєстрів - 300,00 грн.; одержання відомостей з ЄДРПОУ - 30,35 грн.; поштові витрати - 224,40 грн.; нотаріальні послуги (отримання копій договорів купівлі-продажу) - 500,00 грн.; отримання коштів про рух коштів банкрута - 240,00 грн.; послуги банку - 8,00 грн.

Згідно ч.ч. 12, 14, 15 ст. 3? Закону про банкрутство, оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника. Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за період від дня винесення господарським судом ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство і до дня першого засідання комітету кредиторів, на якому встановлюється розмір оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, здійснюється кредитором або боржником, за заявою якого порушено справу, у максимальному розмірі, визначеному цією статтею. Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом , якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

Згідно ч. 2 ст. 34 Господарського процесуального кодексу України, обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Судом встановлено, що нижче зазначені витрати відносяться до витрат ліквідатора Банкрута у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків у справі про банкрутство № Б8/151-11: по поштових витратах в сумі 34,90 грн. , що підтверджено фіскальним чеком № 7746 від 20 червня 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33 на суму 7,70 грн., фіскальним чеком № 3707 від 04 січня 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, К-42 на суму 9,20 грн., фіскальним чеком № 1905 від 12 вересня 2012 року на суму 8,80 грн., фіскальним чеком № 1904 від 12 вересня 2012 року на суму 9,20 грн.; по отриманню інформації про рух коштів банкрута в сумі 240,00 грн. , що підтверджено прибутковим касовим ордером № 24 від 15 листопада 2012 року на суму 240,00 грн.; по публікації інформації щодо визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в сумі 395,00 грн. , що підтверджено актом № ГУ-12961 здачі-прийняття робіт (надання послуг); акту надання послуг від 31 серпня 2012 року на суму 395,00 грн.; по отриманню інформації з державних реєстрів в сумі 300,00 грн. , що підтверджено актом надання послуг від 31 серпня 2012 року на суму 300,00 грн.; по отриманню відомостей з ЄДРПОУ в сумі 30,35 грн. , що підтверджено квитанцією № 132 від 26 січня 2012 року на суму 30,35 грн.; по послугах банку в сумі 8,00 грн. , що підтверджено квитанцією № 133 від 26 січня 2012 року на суму 8,00 грн.; по нотаріальних послугах в сумі 500,00 грн. , що підтверджено актом прийому-передачі виконаних робіт від 19 жовтня 2012 року на суму 500,00 грн., що разом із оплатою послуг ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Дорошенка Я.В., визначеною відповідно до п. 14 ст. 3? Закону про банкрутство, за період з 01 листопада 2011 року до 06 грудня 2012 року в сумі 28 502,97 грн. , складає 30 011,22 грн. (тридцять тисяч одинадцять гривень 22 коп.).

Враховуючи вище викладене, в зв'язку з тим, що ліквідатором Банкрута - арбітражним керуючим Дорошенком Я.В. доведено належними та допустимими доказами витрати у справі про банкрутство № Б8/151-11 на суму 30 011,22 грн., в зв'язку з тим, що загальна сума витрат арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. у справі про банкрутство № Б8/151-11 становить 30 011,22 грн. (тридцять тисяч одинадцять гривень 22 коп.), що підтверджено документально, в зв'язку з недоведеністю ліквідатором Банкрута належними та допустимими доказами необхідності покладення оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого у сумі 30 192,72 грн. на ініціюючого кредитора, зобов'язання Кредитора перерахувати 30 192,72 грн. на поточний рахунок арбітражного керуючого Дорошенка Я.В., припинення провадження у справі № Б8/089-10 від 07 жовтня 2010 року товариства з обмеженою відповідальністю «Віалді-буд», суд клопотання ліквідатора Банкрута № 670 від 06 грудня 2012 року задовольняє частково, в частині затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, затвердження витрат ліквідатора Банкрута в справі № Б8/151-11 в сумі 30 011,22 грн., в іншій частині клопотання ліквідатора Банкрута № 670 від 06 грудня 2012 року - відмовляє як безпідставного та необґрунтованого.

Керуючись ст.ст. 3?, 5, 14, 31, 32, 34, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4?, 33- 35, 86 Господарського процесуального кодексу України, абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», ст.ст. 46, 49, 120, 129 Податкового кодексу України, Постановою Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» № 15 від 18 грудня 2009 року, суд -

УХВАЛИВ:

1. Заяву Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22201041, місцезнаходження: 08132, Київська область, м. Вишневе, вул. Ломоносова, буд. 34) № 3095/9/10-009 від 25 грудня 2011 року про визнання грошових вимог в сумі 365,84 грн. , - задовольнити .

Визнати вимоги Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22201041, місцезнаходження: 08132, Київська область, м. Вишневе, вул. Ломоносова, буд. 34) в сумі 340,00 грн. (триста сорок гривень 00 коп.) штрафних санкцій по комунальному податку та в сумі 25,84 грн. (двадцять п'ять гривень 84 коп.) пені., що на загальну суму підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів.

2. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Дорошенка Ярослава Валерійовича № 659 від 28 листопада 2012 року та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ідентифікаційний код: 34736638, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5, станом на 01 грудня 2012 року.

3. Затвердити витрати арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. у справі про банкрутство № Б8/151-11 в сумі 30 011,22 грн. (тридцять тисяч одинадцять гривень 22 коп.).

4. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.

5. Клопотання ліквідатора Банкрута № 670 від 06 грудня 2012 року задовольнити частково, а саме задовольнити в частині: затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, затвердження витрат ліквідатора Банкрута в справі № Б8/151-11 в сумі 30 011,22 грн. (тридцять тисяч одинадцять гривень 22 коп.). В іншій частині клопотання ліквідатора Банкрута № 670 від 06 грудня 2012 року, - відмовити .

6. Провадження у справі № Б8/151-11 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ідентифікаційний код: 34736638, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5, - припинити.

7. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. подати державному реєстратору Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.

8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.

9. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. забезпечити збереженість архівних документів товариства з обмеженою відповідальністю «СДН ДЕВЕЛОПМЕНТ», ідентифікаційний код: 34736638, місцезнаходження: 08132, Київська обл., м. Вишневе, вул. Промислова, буд. 5, та за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

10. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області; Головному Управлінню статистики в Київській області;

Копію ухвали надіслати : учасникам провадження у справі, Державній податковій інспекції у Києво-Святошинському районі ДПС.

Суддя Скутельник П.Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення17.12.2012
Оприлюднено16.01.2013
Номер документу28610523
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б8/151-11

Ухвала від 17.12.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 15.10.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 15.10.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 14.08.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Постанова від 04.04.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Доманська М.Л.

Постанова від 01.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 25.10.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 10.10.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні