cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"14" січня 2013 р.Справа № 5017/3179/2012
за позовом Комунального підприємства „Одесреклама" Одеської міської ради
до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю „Телерадіокомпанія „Пілот-медіа"
третя особа , яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Управління реклами Одеської міської ради
про стягнення 81007,20 грн.
Суддя Смелянець Г.Є.
за участю учасників процесу
від позивача: Ковальчук К.С. за довіреністю від 02.01.2013р.
від відповідача: Григор'єв В.В. за довіреністю від 24.04.2012р.
від третьої особи: не з'явився
Суть спору: КП „Одесреклама" Одеської міської ради звернулося до господарського суду Одеської області з позовом про стягнення з ТОВ „ТРК „Пілот-медіа" шкоди у вигляді витрат за вимушене проведення демонтажу протиправно розміщених рекламних конструкцій в сумі 81 007,20 грн.
В обґрунтування своїх позовних вимог КП „Одесреклама" Одеської міської ради посилається на те, що в порушення вимог Закону України „Про рекламу", Типових правил розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах, затверджених Постановою КМУ від 29.12.2003р. №2067, а також Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі, затверджених рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради №434 від 22.04.2008р. відповідач розміщував рекламні конструкції без діючих дозвільних документів, а тому Управління реклами Одеської міської ради, як робочий орган, направило відповідачу приписи про усунення порушень з граничним терміном виконання 01.06.2011р. Однак, відповідачем вказані приписи проігноровано та рекламні конструкції не демонтовано, і тому позивачем на підставі направлення Управління реклами Одеської міської ради, із використанням послуг ТОВ „Дунайводбуд-17" відповідно до укладеного договору про здіснення демонтажних робіт, здійснено демонтаж рекламних конструкцій. Вартість робіт з проведеного демонтажу становить 81 007,20 грн., а відповідно до п.13.5. Правил КП „Одесреклама" вправі вимагати відшкодування таких витрат у судовому порядку шляхом звернення з відповідним позовом згідно з вимогами чинного законодавства. Відповідно до ст.1166 ЦК України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
У запереченнях на позов від 03.12.2012р. за вх.№36519/2012 відповідач просить суд відмовити позивачу у задоволенні позову, з посиланням при цьому на те, що рекламні конструкції, які розташовані відповідачем у місті Одесі незаконно демонтовані позивачем, оскільки рекламні конструкції розташовані відповідачем на підставі виданих дозволів та договору на право тимчасового користування місцями для розміщення зовнішньої реклами від 01.11.2010р. №203-д, який зберігає свою чинність до закінчення терміну дії відповідного дозволу, а тому відповідач має право на використання рекламних конструкцій до 01.11.2014р. Також відповідач посилається на те, що надавати дозволи на розміщення зовнішньої реклами, так само як і скасовувати їх - це повноваження виключно виконавчого комітету Одеської міської ради, а дозволи, які видані відповідачу, „анульовані" рішенням комісії Управління реклами Одеської міської ради, яке є лише робочим органом і не має на це відповідних повноважень.
Ухвалою від 03.12.2012р. задоволено клопотання відповідача від 03.12.2012р. за вх.№36511/2012 та до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача залучено Управління реклами Одеської міської ради.
У письмових поясненнях від 14.12.2012р. за вх.№38208/2012 третя особа просить суд стягнути з відповідача на користь позивача суму нанесеної шкоди 81007,20 грн., з посиланням при на те, що на підставі розпорядження Одеського міського голови від 08.02.2011р. №62-01р „Про організаційні заходи щодо впорядкування дозвільної діяльності робочого органу у сфері розміщення зовнішньої реклами" Управлінням з питань міського дизайну та реклами Одеської міської ради виявлені грубі порушення процедури продовження терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, внаслідок чого Одеський міський голова звернувся до прокуратури м. Одеси для перевірки встановлених фактів, вжиття заходів прокурорського реагування та притягнення винних осіб до встановленої законодавством відповідальності. В подальшому прокуратурою м. Одеси надано подання про усунення порушень законодавства про місцеве самоврядування та про рекламу від 06.04.2011р. №07/1-185-11 з вимогою усунути виявлені порушення, причини та умови, що їм сприяли. На підставі цього подання комісією Управління реклами Одеської міської ради виявлено порушення порядку продовження терміну дії дозволів, які видані відповідачу у зв'язку з чим продовження терміну дії дозволів підлягало анулюванню, про що складено акт від 06.05.2011р. №9.
Позивач надав до суду додаткові пояснення від 14.12.2012р. за вх.№38206/2012 та додаткові пояснення від 20.12.2012р. за вх.№39022/2012, в яких посилається на те, що комісією Управління реклами Одеської міської ради анульовано продовження терміну дії дозволів, виданих відповідачу, про що свідчить акт від 06.05.2011р.№9, а тому відповідач розташував рекламні конструкції за відсутності прав на тимчасове користування місцями для розміщення зовнішньої реклами при існуванні дозволів, строк дії яких анульовано.
Після складання акту №9 від 06.05.2011р. договір на право тимчасового користування місцями для розміщення зовнішньої реклами від 01.11.2010р. №203-д, який укладений між Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради і ТОВ „ТРК „Пілом-медіа", розірвані в односторонньому порядку на підставі п.7.4.4. договору у зв'язку з анулюванням продовження строку дії дозволів, виданих відповідачу. Окрім того, існування договору або його відсутність (дійсність чи недійсність) жодним чином не стосується предмету спору по даній справі та не надає відповідачу права розташовувати рекламні конструкції без діючих дозвільних документів.
Акт №9 від 06.05.2011р. про анулювання продовження строку дії дозволів є чинним і не скасованим, оскільки ухвалою Приморського районного суду м. Одеси від 04.10.2012р. у справі №1522/8786/12 позовні вимоги ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа" до Управління реклами Одеської міської ради, третя особа КП „Одесреклама" про визнання протиправним та скасування акту комісії №9 від 06.05.2011р. залишено без розгляду у зв'язку з пропущенням встановленого законом строку звернення до адміністративного суду.
Рекламна конструкція, яка розташована відповідачем за адресою: м. Одеса, вул. Спартаківська перед Горбатим мостом згідно дозволу №3308 -М та демонтована позивачем 17.03.2012р. згідно акту демонтажу №0140 від 17.03.2012р., а також рекламна конструкція, яка розташована відповідачем за адресою: м. Одеса, вул. Краснова/вул. Г.Швигіна,39/ біля в'їзду ОГАУ згідно дозволу №1962-Пр та демонтована відповідачем 21.03.2012р. згідно акту демонтажу №153 від 21.03.2012р., були заново розміщені відповідачем, внаслідок чого повторно демонтовані позивачем згідно акту демонтажу №0383 від 14.06.2012р. та акту демонтажу №0366 від 05.06.2012р. відповідно.
У зв'язку із здійсненням опору працівниками відповідача при проведенні демонтажу рекламної конструкції, яка встановлена відповідачем за адресою м. Одеса, вул. Середньофонтанська / „Чудо город" згідно дозволу №2014-Пр, позивачем було здійснено демонтаж лише рекламної площини згідно акту демонтажу №0142 від 17.03.2012р. В подальшому позивачем здійснений демонтаж опори рекламної конструкції згідно акту демонтажу №0368 від 05.06.2012р.
У додаткових поясненнях від 27.12.2012р. за вх.№39776/2012 позивач посилається на те, що проводження терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами виконані з порушенням встановленого порядку та підлягали анулюванню на підставі подання прокуратури міста Одеси №07/1-185-11 від 06.04.2011р., про що було складено акт №9 від 06.05.2011р., в якому зафіксовані встановлені порушення. Жодного анулювання дозволів Управлінням реклами не здійснено, оскільки на момент складання акту №9 від 06.05.2011р. зазначені вище дозволи вже давно втратили чинність у зв'язку із закінченням строку їх дії.
На підставі ст.77 ГПК України у удовому засіданні оголошувалася перерва до 24.12.2012р. та 14.01.2013р., про що сторони та третя особа у справі повідомлені належним чином.
Відповідно до ст.85 ГПК України у судовому засіданні за участю представників сторін оголошено вступну та резолютивну частину рішення.
Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представників сторін та третьої особи, суд встановив:
01.11.2010р. між Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради (Бюро) і ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа" (Користувач, відповідач) укладений договір на право тимчасового користування місцями для розміщення зовнішньої реклами №203-д, з терміном дії по 01.11.2014р.
Згідно з п. 1.1. договору Бюро надає Користувачу у тимчасове платне користування місця, що перебувають у комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами за адресами і на терміни відповідно до виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами в межах міста Одеси згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі чинними на час видачі дозволів.
Відповідно до п.3.4.8. договору Користувач зобов'язаний демонтувати в 3-денний термін спеціальні конструкції, по закінченню терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, при його скасуванні, розірванні або закінченні терміну дії цього договору, а також у разі виникнення нагальної потреби для реконструкції, ремонту чи будівництва місця розташування спеціальної конструкції або зміни містобудівної ситуації.
Відповідно до п.5.3. договору у випадку самовільного встановлення рекламних засобів, несвоєчасного демонтажу конструкцій по закінченню терміну дії дозволу або цього договору Користувач сплачує Бюро штраф у розмірі 50 грн. за кожен день самовільного встановлення і відшкодовує вартість демонтажних робіт зазначених рекламоносіїв здійснених Бюро.
Відповідно до п.7.1. договору договір набирає чинність з моменту отримання Користувачем пріоритету чи дозволу на розміщення зовнішньої реклами та діє до моменту закінчення дії пріоритету чи дозволу.
Відповідно до п.7.4. договору договір достроково припиняє свою дію у випадку невиконання Користувачем зобов'язань, передбачених п.3.4.1.,3.4.2., 3.4.4., 3.4.5. договору - за ініціативою Бюро.
Також судом встановлено, що 27.12.2001р. закінчився термін дії Дозволів на розміщення зовнішньої реклами, які видані ТОВ „ТРК „Ютар", а саме: Дозволу №1051-л за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, вул. Банківська (р-н Глухого моста); Дозволу №1053-Пр за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, сквер 9-січня (напроти з/вокзалу); Дозволу №1054-Пр за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, 1-а ст.Люстдорфської дороги (біля банку на вул. Малиновського); Дозволу №1060-к за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, пр-т М.Жукова/Ак.Глушко.
11.05.2002р. рішенням Ради з питань реклами №31 у вищевказані Дозволи затверджені зміни щодо їх власника з ТОВ „ТРК „Ютар" на ТОВ „ТРК „Пілот-Україна", а 30.06.2006р. у вищевказані Дозволи внесені зміни щодо їх власника ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа", про що свідчить лист Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради №1617.
В подальшому термін дії вищевказаних Дозволів продовжувався Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради з 01.11.2004р. по 01.11.2009р. та з 01.11.2009р. по 01.11.2014р.
24.04.2002р. закінчився термін дії Дозволів на розміщення зовнішньої реклами, які видані ТОВ „ТРК „Ютар", а саме: Дозволу №1397-К за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, вул. Вільямса/Корольва; Дозволу №1399-К за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, пр-т Маршала Жукова.
11.05.2002р. рішенням Ради з питань реклами №31 у вищевказані Дозволи затверджені зміни щодо їх власника з ТОВ „ТРК „Ютар" на ТОВ „ТРК „Пілот-Україна", а 30.06.2006р. у вищевказані Дозволи внесені зміни щодо їх власника ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа", про що свідчить лист Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради №1617.
В подальшому термін дії вищевказаних Дозволів продовжувався Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради з 01.11.2004р. по 01.11.2009р. та з 01.11.2009р. по 01.11.2014р.
27.12.2002р. закінчився термін дії Дозволів на розміщення зовнішньої реклами, які видані ТОВ „ТРК „Ютар", а саме: Дозволу №1964-М за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, вул. Спартаківська/Горбатий міст; Дозволу №1962-Пр за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, вул. Краснова/ район Сільхозакадемії; Дозволу №1965-М за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, вул. Космонавтів/Філатова.
11.05.2002р. рішенням Ради з питань реклами №31 у вищевказані Дозволи затверджені зміни щодо їх власника з ТОВ „ТРК „Ютар" на ТОВ „ТРК „Пілот-Україна", а 30.06.2006р. у вищевказані Дозволи внесені зміни щодо їх власника ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа", про що свідчить лист Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради №1617.
В подальшому термін дії вищевказаних Дозволів продовжувався Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради з 01.11.2004р. по 01.11.2009р. та з 01.11.2009р. по 01.11.2014р.
11.05.2003р. закінчився термін дії Дозволу на розміщення зовнішньої реклами, який виданий ТОВ „ТРК „Пілот -Україна", а саме: Дозволу №2141 -К за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога /Ак. Вільямса.
30.06.2006р. у вищевказаний Дозвіл внесені зміни щодо його власника ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа", про що свідчить лист Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради №1617.
В подальшому термін дії вищевказаного Дозволу продовжувався Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради з 01.11.2004р. по 01.11.2009р. та з 01.11.2009р. по 01.11.2014р.
31.12.2003р. закінчився термін дії Дозволу на розміщення зовнішньої реклами, який виданий ТОВ „ТРК „Пілот -Україна", а саме: Дозволу №3308-М за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, вул. Спартаківська/ Горбатий міст.
30.06.2006р. у вищевказаний Дозвіл внесені зміни щодо його власника ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа", про що свідчить лист Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради №1617.
В подальшому термін дії вищевказаного Дозволу продовжувався Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради з 01.11.2004р. по 01.11.2009р. та з 01.11.2009р. по 01.11.2014р.
08.02.2005р. закінчився термін дії Дозволу на розміщення зовнішньої реклами, який виданий ТОВ „ТРК „Ютар", а саме: Дозволу №2014-Пр за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, вул. Середньофонтанська/АЗС „Геліос".
11.05.2002р. рішенням Ради з питань реклами №31 у вищевказаний Дозвіл затверджені зміни щодо його власника з ТОВ „ТРК „Ютар" на ТОВ „ТРК „Пілот-Україна", а 30.06.2006р. у вищевказаний Дозвіл внесені зміни щодо його власника ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа", про що свідчить лист Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради №1617.
В подальшому термін дії вищевказаних Дозволів продовжувався Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради з 01.11.2004р. по 01.11.2009р. та з 01.11.2009р. по 01.11.2014р.
19.07.2006р. закінчився термін дії Дозволів на розміщення зовнішньої реклами, які видані ТОВ „ТРК „Пілот -Україна", а саме: Дозволу №2378-К за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса, Люстдорфська дорога/Левітана; Дозволу №2379-К за адресою місця розташування спеціальної конструкції: м. Одеса,Філатова /Варненська.
30.06.2006р. у вищевказаний Дозвіл внесені зміни щодо їх власника ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа", про що свідчить лист Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради №1617.
В подальшому термін дії вищевказаних Дозволів продовжувався Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради з 01.11.2004р. по 01.11.2009р. та з 01.11.2009р. по 01.11.2014р.
При цьому, на момент продовження терміну дії дозволів Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської з 01.11.2009р. по 01.11.2014р. діяли Типові правила розміщення зовнішньої реклами, які затверджені Постановою КМУ від 29.12.2003р. №2067, та які регламентують відносини, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами (надалі - Типові правила), а також Правила розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі, які затверджені рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.04.2008р. №434, та які регулюють правові відносини між виконавчим органом Одеської міської ради та фізичними або юридичними особами (незалежно від форми власності та підпорядкованості), що виникають у процесі розташування елементів зовнішньої реклами в межах території міста.
Згідно з вимогами вищевказаних Типових правил , зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил (п.3).
Для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами сільською, селищною, міською радою може утворюватися відділ, управління або уповноважуватися установа, організація (далі - робочий орган) (п.5).
Дозвіл надається строком на п'ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві (п.23). Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу (п.24).
Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається робочому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл. У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цими Правилами. Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством (п.29).
Дозвіл скасовується до закінчення строку дії на підставі рішення виконавчого органу ради за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців або непереоформлення дозволу в установленому порядку. Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним. Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами (п.31).
Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами, організаціями (п.38).
Згідно з вимогами вищевказаних Правил розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі з метою регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами на території міста Одеси створено робочий орган. Функції вказаного органу покладені на Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради (п.3.1).
Розміщення зовнішньої реклами провадиться на підставі дозволів, які видаються робочим органом згідно з рішенням виконавчого органу Одеської міської ради (п.4.1.).
Дозвіл надається строком не менше п'яти років, якщо менший строк не вказаний у заяві юридичної -фізичної особи-підприємця; другий термін не встановлений погодженням власника місця розташування рекламоносія або уповноваженим органом (особою), з урахуванням висновків утримувачів інженерних комунікацій та інших уповноважених осіб (п.4.2.)
Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення рекламного засобу. Після закінчення терміну дії дозволу, у разі не подання розповсюджувачем зовнішньої реклами заяви на його продовження - рекламний засіб у триденний термін демонтується (п.4.3.).
У розділі 10 Правил встановлені вимоги щодо порядку продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами та вимоги щодо скасування дозволу, а саме встановлено, що строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається робочому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. У випадках продовження строку дії дозволу на розміщення конструктивно складного та/або великоформатного рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами повинен надати експертний висновок відповідного спеціального підприємства, яке має необхідні ліцензії для проведення зазначеної експертизи стосовно відповідності встановленого рекламного засобу вимогам безпеки.
Робочий орган протягом п'ятнадцяти робочих днів з дня одержання заяви про продовження строку дії інформує заявника про продовження строку дії дозволу або його відмову. Продовження строку дії дозволу або відмова у його продовженні фіксується у журналі реєстрації.
Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами скасовується на підставі відповідного рішення виконавчого комітету Одеської міської ради до закінчення строку його дії за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами; у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців; у разі не переоформлення дозволу у встановленому порядку (п.9.7. Правил); у разі невиконання зобов'язань, які призвели до розірвання договору на право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами.
Рішення про скасування дозволу фіксується у журналі реєстрації, про що робочий орган письмово інформує розповсюджувача зовнішньої реклами у п'ятиденний строк з моменту його прийняття.
В подальшому, рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 24.03.2011р. №120 внесені зміни до додатків 1,3 до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.04.2008р. №434 „Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі у новій редакції", виклавши їх в новій редакції.
Так, у розділі 3 додатку 1 до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.04.2008р. №434 „Правила розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі" (надалі - Правила у новій редакції) встановлено, що Робочий орган готує та подає в установленому порядку проекти рішень виконавчого комітету Одеської міської ради щодо надання дозволів, відмови у їх наданні або анулюванні; видає направлення на здійснення перевірок дотримання цих Правил; надає фізичним та юридичним особам обов'язкові до виконання приписи про усунення порушень поярку розміщення зовнішньої реклами, а також Правил благоустрою території міста Одеси в частині утримання і забезпечення належного технічного стану та зовнішнього вигляду рекламних засобів, контролює виконання цих приписів; видає направлення на здійснення демонтажу протиправно розміщених рекламних засобів.
У розділі 4 Правил у новій редакції встановлено, що КП „Одесреклама" укладає договори з розповсюджувачами зовнішньої реклами на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів у випадках, передбачених цими Правилами; за направлення робочого органу перевіряє додержання фізичними та юридичними особами вимог цих Правил та надає робочому органу матеріали щодо виявлених порушень; за направленням робочого органу проводить перевірки дотримання фізичними та юридичними особами вимог цих Правил; на підставі направлення робочого органу організовує та/або здійснює власними силами у встановленому порядку демонтаж протиправно розміщених рекламних засобів.
Згідно з п.6.1. Правил у новій редакції розміщення зовнішньої реклами в межах міста провадиться на підставі дозволів, які видаються робочим органом на підставі відповідного рішення виконавчого комітету Одеської міської ради.
У розділі 11 Правил у новій редакції встановлені вимоги щодо порядку продовження строку дії дозволу та його анулювання, а саме встановлено, що строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається робочому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Робочий орган протягом п'ятнадцяти робочих днів з дати одержання заяви інформує заявника про продовження строку дії дозволу або відмову у здійсненні продовження. Робочий орган відмовляє у продовженні дозволу у випадку подання заявником неповного пакета документів, передбаченого підпунктом 11.1. цих правил. Перелік підстав для відмови у внесенні змін до дозволу є вичерпним. Продовження строку дії дозволу або відмова у його продовженні фіксується у журналі реєстрації. Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами анулюється на підставі відповідного рішення виконавчого комітету Одеської міської ради до закінчення строку його дії: за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами; у разі припинення юридичної особи; у разі припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця; у випадку встановлення факту надання в заяві та в документах, що додаються до неї, недостовірної інформації; за необхідності, у випадку невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців; у випадку розірвання договору на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів. Рішення про анулювання дозволу фіксується у журналі реєстрації та надсилається розповсюджувачу зовнішньої реклами поштовим відправленням з описом вкладення не пізніше п'яти робочих днів з дня прийняття рішення. Дія дозволу припиняється через десять робочих днів з дня прийняття рішення про його анулювання. Рішення про анулювання дозволу може бути оскаржене у встановленому законодавством порядку.
У розділі 13 Правил у новій редакції встановлені вимоги щодо підстав та порядку демонтажу рекламних засобів, а саме встановлено, що демонтаж рекламних засобів здійснюється КП „Одесреклама" за направленням робочого органу. Для виконання цих функцій підприємство може використовувати послуги суб'єктів господарювання на підставі відповідних договорів. Демонтаж рекламного засобу здійснюється відповідно до цих Правил в т.ч. у випадку, коли рекламний засіб є протиправно розміщеним. Демонтовані рекламні конструкції транспортуються для подальшого зберігання на територію, що знаходиться у віданні КП „Одесреклама". Витрати, пов'язані з проведенням демонтажу рекламного засобу, його транспортуванням та зберіганням, відшкодовуються власником демонтованого рекламного засобу. КП „Одесреклама" вправі вимагати відшкодування таких витрат у судовому порядку шляхом звернення з відповідним позовом згідно з вимогами чинного законодавства. Демонтаж протиправно розміщеного рекламного засобу, власник якого невідомий, проводиться КП „Одесреклама" на підставі направлення робочого органу. На вимогу робочого органу демонтаж самовільно встановлених рекламних засобів, власник яких невідомий, може також здійснюватись балансоутримувачем об'єкта, на якому розміщено такий рекламний засіб. Факт проведення демонтажу рекламного засобу засвідчується актом проведення демонтажу, що складається не пізніше наступного дня від дати проведення демонтажу. За необхідності до акта додається фотофіксація місця розташування до та після демонтажу рекламного засобу. Акт проведення демонтажу складається в двох примірниках, один з яких спрямовується на зберігання КП „Одесреклама" , а другий вручається власнику рекламоносія (у разі його встановлення) або надсилається йому поштою з повідомлення про вручення.
Відповідно до Положення про Управління реклами Одеської міської ради, яке затверджено рішенням Одеської міської ради від 28.02.2011р. №384-VІ та державну реєстрацію змін до якого проведено 01.03.2011р., Управління реклами Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради, підзвітним та підконтрольним Одеській міській раді й підпорядкованим її виконавчому комітету та міському голові. Управління є правонаступником управління з питань міського дизайну та реклами Одеської міської ради. Основними завданнями та функціями Управління є виконання функцій робочого органу щодо регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами та здіснення контролю у цій сфері у порядку, встановленому законодавством України та актами органів місцевого самоврядування.
Відповідно до Статуту КП „Одесреклама" Одеської міської ради, який затверджений рішенням Одеської міської ради від 14.04.2010р. №5685-V, КП „Одесреклама" Одеської міської ради створено шляхом перетворення КУ „Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради" та є правонаступником прав та обов'язків КУ „Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради".
Також судом встановлено, що 06.05.2011р. комісія у складі начальника управління реклами Одеської міської ради, в.о. заступника начальника управління реклами Одеської міської ради та головного спеціаліста сектору організаційно-кадрової роботи та дозвільної документації управління реклами Одеської міської ради, розглянувши подання прокурора міста Одеси №07/1-185-11 від 06.04.2011р. встановила порушення у продовженні терміну вище перелічених дозволів та зробила висновок, що продовження терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, виконаних з порушенням встановленого порядку, підлягають анулюванню на підставі подання прокуратури міста Одеси №07/1-185-11 від 06.04.2011р., про що комісією складений і підписаний акт про анулювання продовження терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами №9. Анулювання неправомірно виконаних продовжень терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами доручено здійснити начальнику управління реклами Одеської міської ради Л.О.Рогачко шляхом проставлення відповідного штампу за її підписом, скріпленого печаткою управління реклами Одеської міської ради.
Ухвалою Приморського районного суду м. Одеси від 04.10.2012р. по справі №1522/8786/12 залишений без розгляду позов ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа" до Управління реклами Одеської міської ради, за участю третьої особи КП „Одесреклама" про визнання протиправним та скасування акту комісії та про поновлення строку звернення до суду на підставі п.9 ч.1 ст.155 КАС України, якою встановлено, що суд залишає позовну заяву без розгляду якщо позовну заяву подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до адміністративного суду і суд не знайшов підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними.
27.05.2011р. Управлінням реклами Одеської міської ради вручено відповідачу Припис №02-06-229, в якому повідомлено про анулювання продовжень терміну дії дозволів, заявлено вимогу про демонтаж рекламних засобів, які розміщуються за відсутністю діючих дозволів на їх розміщення в строк до 01.06.2011р., а також попереджено, що у випадку невиконання цього припису у визначений термін демонтаж рекламних засобів буде здійснено відповідно до встановленого порядку КП „Одесреклама" на підставі направлення робочого органу.
16.03.2012р. Управлінням реклами Одеської міської ради складені направлення на проведення демонтажу в Приморському, Малиновському, Суворовському та Київському районах міста Одеси ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа" №49 та №50, а 17.03.2012р. КП „Одесреклама", із використанням послуг ТОВ „Дунайводбуд-17", здійснений демонтаж рекламних конструкцій, розташованих за адресами: м. Одеса, вул. Спартаківська /Горбатий міст (дозвіл №1964-М); м. Одеса, вул. Спартаківська /Горбатий міст (дозвіл №3308-М); м. Одеса, вул. Балківська/Херсонській сквер (дозвіл №1051-Л); м. Одеса, вул. Середньофонтанська /АЗС „Геліос" (дозвіл №2014-Пр), про що складені відповідні акти проведення демонтажу №0139, №0140, №0141, №0142, які надіслані відповідачу 23.03.2012р. разом із листами з вимогою забрати демонтовані рекламні конструкції, що підтверджується описом вкладення до цінного листа та фіскальним чеком №8092 від 23.03.2012р.
Згідно з актом здачі-прийняття робіт №ОУ-0000049 від 17.03.2012р., актом приймання виконаних підрядних робіт за 17.03.2012р. №06, довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма №КБ-3) за 17.03.2012р., які підписні КП „Одесреклама" і ТОВ „Дунайводбуд-17", реєстром виконаних підрядних робіт №6 за 17.03.2012р., розрахунком витрат на демонтаж та рахунком-фактурою ТОВ „Дунайводбуд-17" №СФ-000089 від 17.03.2012р. вартість робіт з демонтажу рекламних конструкцій за вищепереліченими адресами становить 16 146 грн. Вказана вартість робіт оплачена позивачем 03.04.2012р., що підтверджується платіжним дорученням №222.
При цьому, у рекламній конструкції, розташованій за адресою м. Одеса, вул. Середньофонтанська /АЗС „Геліос" (дозвіл №2014-Пр) демонтована лише її площина.
21.03.2012р. КП „Одесреклама", із використанням послуг ТОВ „Дунайводбуд-17", здійснений демонтаж рекламних конструкцій, розташованих за адресами: м. Одеса, вул. Краснова /Швигіна,39 (дозвіл №1962-Пр); м. Одеса, вул. Малиновського 1/1 (дозвіл №1054 -Пр), про що складені відповідні акти проведення демонтажу №153, №154, які надіслані відповідачу 26.03.2012р., що підтверджується описом вкладення до цінного листа та фіскальним чеком №8144 від 26.03.2012р.
Згідно з актом здачі-прийняття робіт №ОУ-0000051 від 21.03.2012р., актом приймання виконаних підрядних робіт за 21.03.2012р. №08, довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма №КБ-3) за 21.03.2012р., які підписні КП „Одесреклама" і ТОВ „Дунайводбуд-17", реєстром виконаних підрядних робіт №8 за 21.03.2012р., розрахунком витрат на демонтаж та рахунком-фактурою ТОВ „Дунайводбуд-17" №СФ-000091 від 21.03.2012р. вартість робіт з демонтажу рекламних конструкцій за вищепереліченими адресами становить 5152,80 грн. Вказана вартість робіт оплачена позивачем 03.04.2012р., що підтверджується платіжним дорученням №222.
05.06.2012р. Управлінням реклами Одеської міської ради складені направлення на проведення демонтажу в Малиновському, Київському районах міста Одеси ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа" №104. Тією ж датою КП „Одесреклама", із використанням послуг ТОВ „Дунайводбуд-17", здійснений демонтаж рекламних конструкцій, розташованих за адресами:
м. Одеса, Краснова/ОГАУ (біля вїзду) (дозвіл №1962-Пр); м. Одеса, Краснова /ОГАУ (дозвіл №2014-Пр), про що складені відповідні акти проведення демонтажу №0366, №0367, №0368, які надіслані відповідачу 08.06.2012р., що підтверджується описом вкладення до цінного листа та фіскальним чеком від 08.06.2012р.
Згідно з актом здачі-прийняття робіт №ОУ-0000103 від 05.06.2012р., актом приймання виконаних підрядних робіт за 05.06.2012р. №01, довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма №КБ-3) за 05.06.2012р., які підписні КП „Одесреклама" і ТОВ „Дунайводбуд-17", реєстром виконаних підрядних робіт №1 за 21.03.2012р., розрахунком витрат на демонтаж та рахунком-фактурою ТОВ „Дунайводбуд-17" №СФ-000169 від 05.06.2012р. вартість робіт з демонтажу рекламних конструкцій за вищепереліченими адресами становить 10184,40 грн. Вказана вартість робіт оплачена позивачем 19.06.2012р., що підтверджується платіжним дорученням №403.
При цьому, рекламна конструкція, яка розташована за адресою м. Одеса, Краснова/ОГАУ (біля в'їзду) (дозвіл №1962-Пр) 05.06.2012р. була вдруге демонтована відповідачем у зв'язку з тим, що після її демонтажу 21.03.2012р. ця конструкція була самостійно встановлена позивачем. У рекламній конструкції, яка розташована за адресою м. Одеса, Краснова /ОГАУ (дозвіл №2014-Пр) демонтована опора, оскільки площина цієї рекламної конструкції була демонтована 17.03.2012р.
12.06.2012р. Управлінням реклами Одеської міської ради складені направлення на проведення демонтажу в Приморському, Малиновському, Київському районах міста Одеси ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа" №107, а 13.06.2012р. КП „Одесреклама", із використанням послуг ТОВ „Дунайводбуд-17", здійснений демонтаж рекламних конструкцій, розташованих за адресами: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога /Вільямса (дозвіл №2141-К); м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога /Вільямса (дозвіл №2378-К), про що складені відповідні акти проведення демонтажу №0384, №0385, які надіслані відповідачу 15.06.2012р., що підтверджується описом вкладення до цінного листа та фіскальним чеком №2418 від 08.06.2012р.
14.06.2012р. КП „Одесреклама", із використанням послуг ТОВ „Дунайводбуд-17", здійснений демонтаж рекламних конструкцій, розташованих за адресами: м. Одеса, вул. Старосінна/ залізничний вокзал (дозвіл №1053-Пр); м. Одеса, вул. Спартаківська / Горбатий міст (дозвіл №3308-М), про що складені відповідні акти проведення демонтажу №0382, №0383, які надіслані відповідачу 15.06.2012р., що підтверджується описом вкладення до цінного листа та фіскальним чеком №2418 від 08.06.2012р.
Згідно з актом здачі-прийняття робіт №ОУ-0000106 від 13.06.2012р., актом приймання виконаних підрядних робіт за 13.06.2012р. №04, довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма №КБ-3) за 13.06.2012р., які підписні КП „Одесреклама" і ТОВ „Дунайводбуд-17", реєстром виконаних підрядних робіт №4 за 13.06.2012р., розрахунками витрат на демонтаж та рахунком-фактурою ТОВ „Дунайводбуд-17" №СФ-000192 від 13.06.2012р. вартість робіт з демонтажу рекламних конструкцій за вищепереліченими адресами становить 23362,80 грн. Вказана вартість робіт оплачена позивачем 22.06.2012р., що підтверджується платіжним дорученням №412.
При цьому, рекламна конструкція, яка розташована за адресою м. Одеса, Спартаківська/Горбатий міст (дозвіл №3308-М) 14.06.2012р. була вдруге демонтована відповідачем у зв'язку з тим, що після її демонтажу 17.03.2012р. ця конструкція була самостійно встановлена позивачем.
20.06.2012р. Управлінням реклами Одеської міської ради складені направлення на проведення демонтажу в Київському, Малиновському районах міста Одеси ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа" №110, а 21.06.2012р. КП „Одесреклама", із використанням послуг ТОВ „Дунайводбуд-17", здійснений демонтаж рекламних конструкцій, розташованих за адресами:
м. Одеса, вул. М.Жукова, 65 (дозвіл №1399-К); м. Одеса, вул. Філатова/Варненська (дозвіл №2379-К), про що складені відповідні акти проведення демонтажу №0418, №0419, які надіслані відповідачу 22.06.2012р., що підтверджується описом вкладення до цінного листа та фіскальним чеком №3099 від 22.06.2012р.
Згідно з актом здачі-прийняття робіт №ОУ-0000108 від 21.06.2012р., актом приймання виконаних підрядних робіт за 21.06.2012р. №06, довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма №КБ-3) за 21.06.2012р., які підписні КП „Одесреклама" і ТОВ „Дунайводбуд-17", реєстром виконаних підрядних робіт №6 за 21.06.2012р., розрахунками витрат на демонтаж та рахунком-фактурою ТОВ „Дунайводбуд-17" №СФ-000194 від 21.06.2012р. вартість робіт з демонтажу рекламних конструкцій за вищепереліченими адресами становить 14577,60 грн. Вказана вартість робіт оплачена позивачем 27.06.2012р., що підтверджується платіжним дорученням №435.
22.06.2012р. КП „Одесреклама", із використанням послуг ТОВ „Дунайводбуд-17", здійснений демонтаж рекламної конструкції, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавтів,22 (дозвіл №1965-М), про що складений відповідний акт проведення демонтажу №0420, який надісланий відповідачу 22.06.2012р., що підтверджується описом вкладення до цінного листа та фіскальним чеком №3099 від 22.06.2012р.
Згідно з актом здачі-прийняття робіт №ОУ-0000118 від 22.06.2012р., актом приймання виконаних підрядних робіт за 22.06.2012р. №08, довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма №КБ-3) за 22.06.2012р., які підписні КП „Одесреклама" і ТОВ „Дунайводбуд-17", реєстром виконаних підрядних робіт №8 за 22.06.2012р., розрахунками витрат на демонтаж та рахунком-фактурою ТОВ „Дунайводбуд-17" №СФ-000198 від 22.06.2012р. вартість робіт з демонтажу рекламних конструкцій за вищепереліченими адресами становить 4448,40 грн. Вказана вартість робіт оплачена позивачем 27.06.2012р., що підтверджується платіжним дорученням №436.
26.06.2012р. КП „Одесреклама", із використанням послуг ТОВ „Дунайводбуд-17", здійснений демонтаж рекламних конструкцій, розташованих за адресами: м. Одеса, вул. Ак. Вільямса/Ак. Корольова (дозвіл №1397-К); м. Одеса, вул. Жукова /Ак. Глушка (дозвіл №1060-К), про складені відповідні акти проведення демонтажу №0407, №0408, які надіслані відповідачу 02.07.2012р., що підтверджується описом вкладення до цінного листа та фіскальним чеком №4031 від 02.07.2012р.
Згідно з актом здачі-прийняття робіт №ОУ-0000120 від 26.06.2012р., актом приймання виконаних підрядних робіт за 26.06.2012р. №10, довідкою про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма №КБ-3) за 26.06.2012р., які підписні КП „Одесреклама" і ТОВ „Дунайводбуд-17", реєстром виконаних підрядних робіт №10 за 26.06.2012р., розрахунками витрат на демонтаж та рахунком-фактурою ТОВ „Дунайводбуд-17" №СФ-000200 від 26.06.2012р. вартість робіт з демонтажу рекламних конструкцій за вищепереліченими адресами становить 7135,20 грн. Вказана вартість робіт оплачена позивачем 27.06.2012р., що підтверджується платіжним дорученням №438.
Загальна вартість здійснених робіт з демонтажу рекламних конструкцій становить 81007,20 грн. Саме цю суму позивач просить суд стягнути з відповідача, як шкоду, що спричинена позивачу внаслідок розміщення рекламних конструкції відповідачем без діючих дозвільних документів.
Проаналізувавши наявні у справі докази та надавши їм правову оцінку, суд дійшов висновку про відмову у задоволені позову, виходячи з наступного:
Відповідно до ч.1 ст.16 ЦК України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу, а в силу вимог п.8 ч.2 ст.16 ЦК України одним способів захисту цивільних прав та інтересів може бути відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди.
Згідно з ч.ч.1,2 ст.1166 ЦК України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.
При цьому, в будь-якому випадку підставою для застування такої міри цивільної відповідальності як відшкодування шкоди, являється наявність повного складу правопорушення, як-то: протиправна поведінка, дія чи бездіяльність особи; збитки; причинний зв'язок між протиправною поведінкою і збитками; вина правопорушника.
Як вище встановлено господарським судом, демонтаж рекламних конструкцій відповідача проведений позивачем, із використанням послуг ТОВ „Дунайводбуд-17", у зв'язку з протиправним розміщенням цих конструкцій відповідачем, а саме у зв'язку з анулюванням продовження термінів дії виданих відповідачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами, про що третьою особою складений відповідний акт від 06.05.2011р.
Між тим, ані вимогами Типових правил розміщення зовнішньої реклами, які затверджені Постановою КМУ від 29.12.2003р. №2067, ані вимогами Правил розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі, які є Додатком №1 до рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 24.03.2011р. №120 не передбачено таких повноважень Управління реклами Одеської міської ради, як „анулювання продовження терміну дії дозволу".
У Правилах розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі, які є Додатком №1 до рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 24.03.2011р. №120, та які діяли на момент „анулювання продовження термінів дії дозволів" передбачено анулювання самого дозволу на розміщення зовнішньої реклами, перелічені випадки, у разі наявності яких здійснюється таке анулювання, а також встановлено, що анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами здійснюється на підставі відповідного рішення виконавчого комітету Одеської міської ради до закінчення строку його дії.
Проте, рішення про анулювання дозволів на розміщення зовнішньої реклами відповідачем виконавчим комітетом Одеської міської ради не приймалося.
Отже, на момент проведення демонтажу рекламних конструкцій позивачем, ці рекламні конструкції були встановлені відповідачем на підставі відповідних дозволів на розміщення зовнішньої реклами, строк дії яких продовжений Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської з 01.11.2009р. по 01.11.2014р.
Таким чином, вищевстановлені обставини справи свідчать, що позивачем не лише не доведено протиправної поведінки відповідача, яка є однією із підстав для застування до відповідача такої міри цивільної відповідальності як відшкодування шкоди, а навпаки, безпідставно здійснено демонтаж рекламних конструкцій відповідача, оскільки термін дії дозволів на розміщення відповідачем зовнішньої реклами закінчується 01.11.2014р.
Посилання позивача на чинність акту про анулювання продовження терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами №9 від 06.05.2011р. господарський суд до уваги не приймає, оскільки ухвалою Приморського районного суду м. Одеси від 04.10.2012р. у справі №1522/8786/12 спір за позовом ТОВ „ТРК „Пілот-Медіа" до Управління реклами Одеської міської ради, третя особа КП „Одесреклама" про визнання протиправним та скасування акту комісії №9 від 06.05.2011р. не вирішено по суті та не встановлено жодних фактів, які у розумінні вимог ст.35 ГПК України є преюдиціальними для господарського суду при вирішенні даного спору. Більш того, чинним законодавством України у сфері регулювання правовідносин щодо розміщення зовнішньої реклами не передбачено такого поняття як „анулювання продовження терміну дії дозволу".
Посилання позивача на те, що на момент складання акту комісії №9 від 06.05.2011р. видані відповідачу дозволи на розміщення зовнішньої реклами втратили чинність у зв'язку із закінченням строку їх дії господарський суд до уваги не приймає, з огляду на наявні у справі письмові повідомлення Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами при управлінні архітектури та містобудування про продовження терміну дії дозволів з 01.11.2009р. по 01.11.2014р., що відповідає вимогам п.10.2. Правил розміщення зовнішньої реклами у в місті Одесі, які затверджені рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.04.2008р. №434 та які були чинними станом на 01.11.2009р.
Керуючись ст.ст. 44, 49, ст.ст. 82- 85 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Відмовити Комунальному підприємству „Одесреклама" Одеської міської ради у задоволенні позову.
Рішення господарського суду набирає законної сили в порядку ст. 85 Господарського процесуального кодексу України і може бути оскаржено у встановленому законом порядку.
Повне рішення складено 18 січня 2013 року.
Суддя Смелянець Г.Є.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 14.01.2013 |
Оприлюднено | 21.01.2013 |
Номер документу | 28689716 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Смелянець Г.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні