Постанова
від 27.11.2006 по справі 2/66-2а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

2/66-2А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

43010, м. Луцьк, пр. Волі, 54 а

              

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ  УКРАЇНИ

"27" листопада 2006 р. Справа № 2/66-2А.

за позовом Відкритого акціонерного товариства “Іваничівський райагропостач”, смт. Іваничі

до Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції, м. Нововолинськ

про  визнання нечинними податкових повідомлень-рішень від 08.08.2006 р. № 0003331501/0, № 0003311501/0, № 0003351501/0, від 01.08.2006 р. № 0001041701/0    

Суддя      Л.О.Черняк

                                                                      при секретарі Андрусенко О.О.

ПРЕДСТАВНИКИ:

від позивача: Правосудько О. М. – адвокат (довіреність у справі)

від відповідача: Новосад Ю. М. – податковий інспектор (довіреність у справі)

Представникам сторін у судовому засіданні роз'яснені права та обов'язки, передбачені ст. ст. 49, 51 КАС України.

Ухвалою господарського суду Волинської області від 26.10.2006 року у даній справі відповідно п.1 ст. 52 КАС України замінено первинного відповідача – Іваничівське відділення Нововолинської ОДПІ на належного відповідача – Нововолинську об'єднану державну податкову інспекцію, та на підставі ст.116 КАСУ об'єднано для спільного розгляду і вирішення адміністративні справи №№ 2/66-2А, об'єднано в одну справу під номером 2/66-2А.

Суть спору: позивач – Ват „Іваничівський райагропостач” (надалі товариство) просить суд визнати нечинним податкові повідомлення-рішення про застосування до товариства штрафу за порушення граничного строку сплати узгодженого зобов'язання, а саме:

- від 08.08.2006 р. 0003331501/0 – застосування штрафу в сумі 497,91 грн. – по земельному податку з юридичних осіб;

- № 0003311501/0 – застосування штрафу в сумі 780,10 грн. – по ПДВ;

- № 0003351501/0 – застосування штрафу в сумі 76, 68 грн. – по комунальному податку;

- від 01.08.08.2006 р. № 0001041701/0 – 228,40 грн. по податку з власників транспортних засобів.

В засіданні суду було уточнено, що в позовній заяві товариство допустило помилку при написанні номера податкового повідомлення-рішення від 08.08.06 № 0003351501/0, замість цифри „5” надруковано цифру „3”, тому податкове повідомлення-рішення від 08.08.06 р. про застосування штрафу в сумі 76,68 грн. фактично є під № 03351501/0 (а.с. 9, справа №2/68).

Свої вимоги товариство в позовній заяві та в поясненнях обгрунтовує тим, що позивачем своєчасно були здійснені всі чергові платежі в повному об'ємі, перевірка податковою інспекцією не проводилася, акт перевірки складений на надуманих даних та неіснуючих фактах. Розрахунки штрафних санкцій є необгрунтованими.

Податковою інспекцією в порушення вимог наказу № 327 від 10.08.2005 року ДПА України „Про затвердження Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства (надалі Порядок) не було надіслано повідомлення-виклику на адресу позивача для ознайомлення та підписання акту перевірки, відсутні докази про повідомлення товариства про дату та час перевірки, чим був позбавлений можливості подати заперечення до актів перевірки.

В поясненнях товариство посилається на порушення податковою інспекцією пунктів: 2; 2.1; 2.2; 2.2.2; 2.2.3; 2.1.6; 2.2.11; 2.3.2.; 2.3.4; 2.4; 2.4.1; 2.4.2; 2.4.3; 2.4.4; 3.1; 3.2; 3.4; 4.1; абз. 2 п.4.1; 4.2 – 4.9 Порядку.

Відповідач – ДПІ у письмових поясненнях та в судовому засіданні проти позову заперечив, обгрунтовуючи таким.

На підставі наказу ДПА України від 10.08.2005 року № 327 "Про затвердження Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства" 01.08.2006 року старшим державним податковим інспектором Іваничівського відділення Нововолинської ОДПІ Дзеньків Г.М. проведено перевірку та складено акт № 0001041701/0 щодо своєчасності сплати ВАТ "Іваничівський райагропостач" узгоджених податкових зобов'язань по податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин за період з 01.04.2004 по 27.07.2006 роки.

За наслідками перевірки, 01.08.2006 року Нововолинською ОДПІ винесено податкове повідомлення-рішення № 0001041701/0, про застосування відповідно до п.п. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" відносно ВАТ "Іваничівський райагропостач" штрафної санкції у розмірі 20% узгодженої суми податкового зобов'язання, сплаченої з затримкою по платежу - податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів в сумі 228.40 грн., яке отримане останнім 16.08.2006 року, що підтверджено листом про його вручення.

Як стверджує позивач, підприємством вчасно сплачувались суми податкових зобов'язань по вказаному платежу, однак дані пояснення не відповідають дійсності, так як, відповідно до Акта звірки розрахунків з бюджетом станом на 31.12.2006 року на дану дату за підприємством рахувалась недоїмка з початку року в сумі 2770.82 грн., та зазначено сальдо на кінець року: недоїмка -10 883.82 грн. та пеня - 9.94 грн.

Крім цього, ВАТ "Іваничівський райагропостач" надав копії платіжних доручень про сплату податкового боргу в сумах: 3 260.00 грн. та 11 048.00 грн. (платіжні доручення     № 18 та 8 від 19.01.2006 року у справі). Однак, штрафні санкції позивачу нараховані на суму податкового зобов'язання, яке виникло по розрахунку № 1537 від 02.03.2006 року, яке необхідно було сплатити ВАТ Іваничівський райагропостач" 16.04.2006 року. Фактично, сплачено останнім 16.06.2006 року, тобто з простроченням у 61 день.

На підставі наказу ДПА України від 10.08.2005 року № 327 "Про затвердження Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства" 01.08.2006 року державним податковим інспектором Іваничівського відділення Нововолинської ОДПІ Михалюк В.О. проведено перевірку та складено акт щодо своєчасності сплати ВАТ "Іваничівський райагропостач" узгоджених податкових зобов'язань, сплаченої з затримкою по платежах - земельний податок з юридичних осіб, податок на додану вартість та комунальний податок за період з 31.03.2003 по 27.07.2006 роки, (в справі).

За наслідками перевірки, 08.08.2006 року Нововолинською ОДПІ винесено податкове повідомлення-рішення № 0003331501/0, про застосування відповідно до п.п. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" відносно ВАТ "Іваничівський райагропостач" штрафної санкції у розмірі 20% узгодженої суми податкового зобов'язання, сплаченої з затримкою по платежу - земельний податок з юридичних осіб в сумі 497.91 грн., яке отримане останнім 16.08.2006 року, що підтверджено листом про його вручення, (корінець листа про вручення рішень додається)

Як стверджує позивач, згідно Акта звірки ВАТ "Іваничівський райагопостач" станом на 31.12.2005 року останній сплачував суми податкових зобов'язань, однак дані пояснення не відповідають дійсності, так як, відповідно до Акта (в справі) на дану дату за підприємством по вказаному платежу рахувалась недоїмка с початку року в сумі 1 693.35 грн., та зазначено сальдо на кінець року: недоїмка - 7 586.62 грн. та пеня - 38.37 грн.

Крім цього, 19.01.2006 року ВАТ "Іваничівський райагропостач" відповідно до Акта звірки здійснив проплату податкового боргу в сумі 8 602.00 грн. (платіжне доручення № 6 в справі). Однак, останній погасив заборгованість, яка виникла протягом 2005 року, в т.ч. 30.11.2006 року, (розрахунок штрафної санкції у справі)

Винесено податкове повідомлення-рішення № 0003311501/0, про застосування відповідно до п.п. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" відносно ВАТ "Іваничівський райагропостач" штрафної санкції у розмірі 10% узгодженої суми податкового зобов'язання, сплаченої з затримкою по платежу - податок на додану вартість в сумі 780.10 грн., яке отримане останнім 16.08.2006 року, що підтверджено листом про його вручення, (розрахунок штрафної санкції в справі)

Як стверджує позивач, по податковому повідомленню-рішенню № 00000715/0 від 15.07.2003 року у підприємства відсутні зобов'язання перед бюджетом, в зв'язку з переглядом господарським судом Волинської області справи № 05/41/53-2 за новововиявленими обставинами про визнання нечинним вказаного податкового повідомлення-рішення.

Однак, рішенням господарського суду Волинської області від 29.09.2003 року № 5/70-38 відмовлено в позові ВАТ "Іваничівський райагропостач" про визнання податкового повідомлення-рішення Нововолинської ОДПІ № 00000715/0 від 15.07.2003 року недійсним, а постановою Львівського апеляційного господарського суду від 24.12.2003 року апеляційну скаргу підприємства залишено без задоволення, вказане рішення суду першої інстанції без змін (додається). В зв'язку з цим, Нововолинська ОДПІ 01.08.2006 року правомірно нарахувала по вказаному повідомленню-рішенню штрафні санкції.

Крім цього, позивачем не надано жодних доказів про вчасну сплату податкових зобов'язань по вказаному платежу.

Винесено податкове повідомлення-рішення № 0003351501/0, про застосування відповідно до п.п. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" відносно ВАТ Іваничівський райагропостач" штрафної санкції у розмірі 50% узгодженої суми податкового зобов'язання, сплаченої з затримкою по платежу - комунальний податок в сумі 76.68 грн., яке отримане останнім 16.08.2006 року, що підтверджено листом про його вручення, (розрахунок штрафної санкції в справі).

Як стверджує позивач, згідно Акта звірки ВАТ "Іваничівський райагопостач" станом на 31.12.2005 року останній сплачував суми податкових зобов'язань по вказаному платежу, однак дані пояснення не відповідають дійсності, так як, відповідно до Акта (в справі) на дану дату за підприємством по вказаному платежу рахувалась недоїмка с початку року в сумі 141.40 грн., та зазначено сальдо на кінець року: недоїмка - 8.50 грн. та пеня -0.31 грн.

Крім цього, ВАТ "Іваничівський райагропостач" надав копію платіжного доручення № 1 від 19.01.2006 року про сплату податкового боргу в сумі 103.00 грн. (платіжне доручення у справі). Однак, штрафні санкції позивачу нараховані на суми податкових зобов'язань, які виникли по розрахунках № 2830 від 28.07.2004 року, № 4522 від 27.10.2004 року, № 6304 від 09.02.2005 року та № 2148 від 11.05.2005 року, які необхідно було сплатити ВАТ Іваничівський райагропостач" 19.08.2004 року, 21.11.2004 року, 21.02.2005 року та 22.05.2005року відповідно. Фактично, сплачено 17.03.2005 року та 05.10.2005 року, тобто з простроченням у 210,116, 226,136 днів, (розрахунок штрафної санкції у справі).

Згідно позовних вимог ВАТ "Іваничівський райагропостач" стверджує, що нарахування штрафних санкцій проведено на надуманих та не існуючих фактах, однак дані твердження є лише суб'єктивною думкою позивача. Відповідно до розрахунку штрафних санкцій, їх нарахування проводилось по податкових розрахунках та деклараціях відповідно до ст. 17 Закону України "Про порядок погашення податкових зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" № 2181 від 21.12.2000 року.

Крім цього, всупереч ухвалам господарського суду позивач не з'являється в Іваничівське відділення Нововолинської ОДПІ для проведення звірки розрахунків.

Щодо уточнення позовних вимог ВАТ "Іваничівський райагропостач" від 20.09.2006 року, Нововолинська ОДПІ повідомляє, що 01.08.2006 року було проведено невиїзну документальну перевірку, яка здійснювалась в приміщенні податкової інспекції на підставі поданих платником податків декларацій та розрахунків відповідно до наказу ДПА України від 10.08.2005 року № 327 "Про затвердження Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства".

Відповідно до п.п. 1.11 п. 1 Порядку № 327, Іваничівським відділенням Нововолинської ОДПІ 20.07.2006 року було запрошено посадових осіб ВАТ "Іваничівський райагропостач" на перевірку. В зв'язку з неприбуттям 01.08.2006 року посадових осіб позивача на перевірку, посадовими особами податкового органу було складено Акт №2/15.

Відповідно до п.п. 1.1 Порядку, в акті перевірки викладено порушення повно, всебічно, об'єктивно та в повній мірі, з посиланням на первинні документи. До актів перевірок додані розрахунки штрафних санкцій по кожному платежу.

01.08.2006 року на адресу ВАТ "Іваничівський райагопостач" було надіслано акти перевірок та розрахунки штрафних санкцій по кожному з платежів для ознайомлення та запрошено для його підписання в податковому органі.

В зв'язку з відмовою посадових осіб ВАТ "Іваничівський райагропостач" від підписання акта перевірки посадовими особами Іваничівського відділення Нововолинської ОДПІ відповідно до п.п. 4.9 Порядку було складено акт № 08 та № 21 від 08.08.2006 року.

Із досліджених матеріалів справи, пояснень представників сторін суд,

встановив:

Згідно актів перевірки Іваничівським відділенням Нововолинської ОДПІ № 73/16 від 01.08.2006 р. ( а.с. 11, 12 справа № 2/66-2А, 2 /67-2А, 2/68-2А) від 01.08.2006 р. № 000104170/0 (а.с.13 № 2/69-2А) товариство допустило порушення граничних строків сплати узгоджених податкових зобов'язань, визначених платником самостійно  у поданих розрахунках та деклараціях:

Згідно акту № 0001041701/0 від 01.08.2006 року, старшим державним податковим інспектором Іваничівського відділення Нововолинської ОДПІ Дзеньків Г.М. складено даний акт щодо своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань платником податку ВАТ „Іваничівський райагропостач” ід.код 00902694, за період з 01.04.2004 по 20.07.2006 року.

Перевіркою встановлено, що товариством було допущено порушення граничних строків сплати узгоджених податкових зобов'язань, визначених платником самостійно у поданих розрахунках:

- по податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів – у 1 випадку, із запізненням сплати від 31 до 90 днів узгоджених податкових зобов'язань в загальній сумі 1141,98 грн. (із 17.04.06 по 16.06.06).

Внаслідок вищенаведеного було порушено ст. 17 п.17.1.7 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”.

Згідно акту № 73/16 від 1 серпня 2006 року, державним продатковим інспектором Іваничівського відділення Нововолинської ОДПІ Михалюк В.О. проведено тематичну перевірку та складено даний акт щодо своєчасності сплати узгоджених податкових зобов'язань платником податку ВАТ „Іваничівський райагропостач” за період з 31.03.2003 по 27.07.2006 року.

Відповідальною особою за стан фінансово-господарської діяльності вищеназваного підприємства за перевіряємий період був керівник Курач В.Г.

Згідно перевірки товариством допущено порушення граничних строків сплати узгоджених податкових зобов'язань визначених платником самостійно у поданих розрахунках та деклараціях:

          - по податку на додану вартість з вироблених в Ураїні товарів (робіт, послуг) – у 34 випадках, із запізненням сплати узгоджених податкових зобов'язань більше 91 дня, в сумі 11606,98 грн.; у 3 випадках, із запізненням сплати узгоджених податкових зобов'язань від 31 до 90 днів, в сумі 3068,65 грн. та у 8 випадках, із запізненням сплати узгоджених податкових зобов'язань до 30 днів, в сумі 7801.00 грн.

- по земельному податку з юридичних осіб – у 14 випадках із запізненням сплати узгоджених податкових зобов'язань більше 91 дня в сумі 6860,85 грн.; у 5 випадках із запізненням сплати узгоджених податкових зобов'язань від 31 до 90 днів, в сумі 2357,32 грн. та у 13 випадках, із запізненням сплати узгоджених податкових зобов'язань до 30 днів, в сумі 4386,85 грн.

- по комунальному податку – у 4 випадках, із запізненням сплати узгоджених податкових зобов'язань більше 91 дня, в сумі 153,36 грн. у 3 випадках із запізненням сплати узгоджених податкових зобов'язань від 31 до 90 днів, в сумі 53,00 грн. та у 1 випадку, із запізненням сплати узгоджених податкових зобов'язань до 30 днів, в сумі 84,90 грн.

За наслідками перевірки керівником Нововолинської ОДПІ (Іваничівське відділення) за затримку 680 календарних днів граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання по земельному податку в розмірі 2489,55 грн. застосовано штраф у розмірі 20% - у сумі 497,91 грн. (а.с. 9, № 2/66-2А);

Повідомленням-рішенням від 08.08.2006 р. № 00033/1501/0 за затримку на 30 календарних днів граничного строку сплати ПДВ застосовано штраф у розмірі 10% в сумі 78,10 грн. (а.с.9, № 2/67-2А).

Повідомленням-рішенням від 08.08.06 № 0003351501/0 за затримку на 226 днів граничного строку по комунальному податку застосовано штраф в розмірі 50% в сумі 76,68 грн. (а.с. 9, № 2/68-2А).

Повідомленням-рішенням від 01.08.2006 р. № 0001041701/0 за затримку 61 календарний день граничного строку сплати узгодженої суми по податку з власників транспортних засобів застосовано штраф в розмірі 20% в сумі 228,40 грн. (ас. 9, № 2/69-2А).

Зазначені податкові повідомлення-рішення податковою інспекцією були прийняті на підставі п.п. 17.1.7 п.17.1 ст.17 закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 р. № 2181-ІІІ (надалі Закон № 2181-ІІІ) у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.

Платник податків сплачує один із зазначених у цьому підпункті штрафів відповідно до загального строку затримки незалежно від того, чи були застосовані штрафи, визначені у підпунктах 17.1.1 - 17.1.6 цього пункту, чи ні.

В податковому повідомленні-рішенні від 08.08.06 р. № 0003331501/0 зазначено, що узгоджена сума податкового зобов'язання по земельному податку з юридичних осіб складає 2489,55 грн. та штраф – 497,91 коп. (а.с.9). В акті ж перевірки № 73/16 від 01.08.06р. податкова вказує на те, що у 5 випадках із запізненням від 31 до 90 днів платіж по земельному податку було сплачено в сумі 2357,32 грн. ( а.с.11).

Отже, сума земельного податку сплачена з порушенням граничного строку зазначена в акті перевірки – 2357,82 грн., не відповідає сумі зазначеній в податковому повідомленні рішенні від 08.08.06 р. № 000331501/0 – 2489,55 грн., виходячи з наведеного не відповідає і штрафна санкція в сумі 497,91 грн.

Підпунктом 15.11 п. 15.1 ст. 15 Закону 2181 встановлено, що за винятком випадків, визначених п.п. 15.1.2 цього пункту, податковий орган має право самостійно визначити суму податкових зобов'язань платника податків у випадках, визначених цим законом, не пізніше закінчення 1095 дня наступного за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, а у разі, коли така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання, якщо протягом зазначеного строку податковий орган не визначає суму податкових зобов'язань, платник податків вважається вільним від такого податкового зобов'язання, а спір стосовно такої декларації не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

В п. 17.3 Закону зазначено, що сплата (стягнення) штрафних санкцій, передбачених цією статтею, прирівнюється до сплати (стягнення) податку та оскарження їх сум.

Акт перевірки № 73/16 від 01.08.06 р. (а.с.12) розрахунок штрафу ( додаток до акту перевірки а.с.14), податкове-повідомлення від 08.08.06 № 0003311501/0 (а.с. 9) свідчать про нарахування штрафу в сумі 780,10 грн. за період 31.03.03 по 27.07.06 р., що суперечить вимогам чинного законодавства України -  Закону України №2181, тобто нараховано штраф за збігом 1095.

Порядком оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 10.08.2005 р. № 327, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2005 р. № 925/11.205 встановлено, що невиїзною документальною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні органу державної податкової служби на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів), незалежно від способу їх подачі. (абз.3 п. 1.2).

Акт – службовий документ, який стверджує факт проведення невиїзної документальної перевірки і є носієм додаткової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства суб'єктами господарювання. (абз. п.1.3).

За результатами невиїзної документальної перевірки в акті викладаються всі суттєві обставини фінансово-господарської діяльності суб'єкта господарювання, які мають відношення до фактів, виявлених порушень податкового законодавства (п.1.6).

У разі неявки посадових осіб суб'єкта господарювання для проведення невиїзної документальної перевірки протягом 10 днів після отримання письмового запрошення органу податкової служби складається акт про неявку посадових осіб суб'єкта господарювання на запрошення органу податкової служби.

Беззаперечним доказом порушення вимог зазначеного Порядку податковою службою є акти перевірки № 73/16 від 01.08.2006 р. (а.с. 12, № 2/67-2А) та № 000104170/0 від 01.08.06 р. (а.с. 13 спр.2/69-2А), в одному акті № 73/16 зазначено, що проводилася тематична перевірка, а в іншому зовсім не зазначено тип проведеної перевірки. Не відображено по яких деклараціях, розрахунках виявлені порушення фактів прострочення граничних строків сплати податків.

Відсутні докази про повідомлення - надіслання письмового запрошення на перевірку керівнику ВАТ „Іваничівський райагропостач”.

Відповідно до ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В засіданні суду підтвердилися факти допущених порушень Порядку податковою інспекцією, на які посилається товариство в позовній заяві та в своїх поясненнях, а податкова в своїх запереченнях не змогла спростувати допущених порушень.

Виходячи з аналізу наведених в постанові доказів, суд вважає, що оспорювані податкові повідомлення-рішення суперечать вимогам чинного законодавства України, в зв'язку з чим їх необхідно визнати нечинними.

Керуючись п. 2 ст. 157, ст. ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Законом України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", господарський суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати нечинними податкові повідомлення-рішення від 08.08.2006 р. № 03331501/0 про застосування штрафу в сумі 497,91 грн. по земельному податку з юридичних осіб, № 0003311501/0 - про застосування штрафу в сумі 780,10 грн. по ПДВ, № 0003351501/0 – про застосування штрафу в сумі 76, 68 грн. по комунальному податку, від 01.08.2006 р. № 0001041701/0 - про застосування штрафу в сумі 228,40 грн. по податку з власників транспортних засобів.

Заява про апеляційне оскарження постанови може бути подана протягом 10 днів з дня складення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову може бути подана протягом 20 днів після подання  заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя                                                                       Л. О. Черняк

Дата виготовлення повного тексту постанови 04.12.2006 р.

          Суддя                                                             Черняк Л.О.

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення27.11.2006
Оприлюднено21.08.2007
Номер документу288736
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —2/66-2а

Постанова від 28.02.2007

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Дубник О.П.

Ухвала від 29.01.2007

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Дубник О.П.

Ухвала від 04.01.2007

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Дубник О.П.

Ухвала від 04.01.2007

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Дубник О.П.

Ухвала від 03.01.2007

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Дубник О.П.

Постанова від 27.11.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Черняк Л.О.

Ухвала від 15.11.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Черняк Л.О.

Ухвала від 30.10.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Черняк Л.О.

Ухвала від 26.10.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Черняк Л.О.

Ухвала від 20.09.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Черняк Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні