УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
30 січня 2013 року№ 812/1096/13-а
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Дибова О.А., перевіривши матеріали справи за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КПД ЛУГАНСЬК» до Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Державної податкової служби про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
28 січня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов вищезазначений адміністративний позов.
Відповідно до ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи:
1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність;
2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником);
3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу;
4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства;
5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо подано заяву про поновлення цього строку, то чи є підстави для її задоволення);
6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ч.2 ст.107 КАС України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі. Адміністративний позов підсудний Луганському окружному адміністративному суду.
Статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у позовній заяві зазначаються:
1) найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява;
2) ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;
3) ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі;
4) зміст позовних вимог згідно з частиною третьою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків; заява про поновлення строку звернення до адміністративного суду тощо;
6) перелік документів та інших матеріалів, що додаються.
Відповідно до ч.2 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
Перевіривши матеріали адміністративного позову встановлено, що позивач, на підтвердження обґрунтованості позовних вимог, зазначив, що сплатив в строк суми боргу по податковим повідомленням-рішення № 0000102300 та № 0000112300, яким підприємству нараховані податкові зобов'язання з податку на додану вартість та з податку на прибуток, проте на обґрунтування позовних вимог, в порушення ч.2 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України, не надав на підтвердження цього докази, або у разі неможливості - не зазначив докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості їх подання.
У зв'язку з тим, що позивачем не надано доказів на підтвердження обґрунтованості позовних вимог, це є порушенням ч. 2 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства.
Зазначений недолік позовної заяви може бути усунуто шляхом надання до суду доказів, на підтвердження обґрунтованості позовних вимог, зазначених позивачем в адміністративному позові.
Згідно ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Отже, суддя вважає, що позовну заяву подано без додержання вимог ст. 106 КАС України, а тому вона підлягає залишенню без руху.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 106-108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «КПД ЛУГАНСЬК» до Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Державної податкової служби про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії залишити без руху.
Запропонувати позивачу протягом 5 днів з дня отримання копії ухвали надати до суду уточнену позовну заяву зазначивши дату отримання податкових повідомлень-рішень № 0000102300 та № 0000112300 з доказами дати отримання, а також надати докази сплати суми боргу за податковими повідомленнями-рішеннями № 0000112300 та №0000102300 з зазначенням дати сплати цього боргу.
Роз'яснити позивачу, що у разі усунення недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до адміністративного суду.
Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.
У разі невиконання ухвали суду в зазначений строк позовну заяву повернути позивачу зі всіма доданим до неї документами.
Залишення позовної заяви без руху не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Ухвала про залишення позовної заяви без руху може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву.
Ухвала може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. В інших випадках в строк, встановлений ст. 254 КАС України.
СуддяО.А. Дибова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.01.2013 |
Оприлюднено | 05.02.2013 |
Номер документу | 28946738 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.А. Дибова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні