Постанова
від 22.11.2006 по справі 11/274
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

11/274

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА  

                 

22 листопада 2006 р.                                                             Справа  № 11/274

За позовом     Державної інспекції з контролю за цінами в Закарпатській області, м. Ужгород

до відповідача    Головного державного спеціалізованого лісогосподарського агропромислового підприємства  „Закарпатагроліс” в особі філіалу  „Свалявадержспецлісгосп”, м.Свалява

про    стягнення 1692 грн.

Суддя  Л.М. Якимчук

за участю представників сторін:

від  позивача:     -   Пітух В.І. –завідувач сектором організаційно-аналітичної роботи, довіреність від 06.11.2006;

від відповідача:  -   не з'явився.

СУТЬ СПОРУ:  Позивач          звернувся  до суду з позовом про стягнення з відповідача 1692грн. економічних санкцій, у тому числі 564грн. необґрунтовано одержана виручка та 1128грн. штраф,  застосованих  за  порушення державної дисципліни цін згідно рішення від 12.07.2006. Зокрема, філіалом „Свалявадержспецлісгосп”, всупереч вимогам розпорядження голови  Закарпатської  облдержадміністрації від 15.03.2004 №105 „Про ціни на паливно-енергетичні ресурси, що реалізуються населенню  для побутових потреб” при  відпуску   дров  паливних твердолистяних  порід  застосовано  ціни 32грн. та 49грн. за куб.м. замість граничної 30грн. за 1 куб.м., а також    при відпуску    дров паливних  шпилькових порід - 34грн., 44грн. та 55грн. за 1 куб.м., замість граничної  20грн. за 1 куб.м.

          Відповідач  явку свого уповноваженого представника у судове засідання не забезпечив, хоча був належним чином повідомлений про час та місце проведення судового засідання.

          

          

Вивчивши матеріали справи, дослідивши зібрані в ній докази, заслухавши пояснення уповноважених представників сторін,  суд

ВСТАНОВИВ:

            Статтею 6 Закону України „Про ціни і ціноутворення” (далі Закон) передбачено, що в народному господарстві застосовуються вільні ціни і тарифи, державні фіксовані та регульовані ціни і тарифи. Відповідно до статті 7 Закону вільні ціни  і тарифи встановлюються на всі види продукції, товарів і послуг, за винятком тих, по яких здійснюється державне регулювання цін і тарифів.

          Відповідно до статті 8 Закону державне регулювання цін і тарифів здійснюється шляхом встановлення:   державних фіксованих цін (тарифів); граничних рівнів цін (тарифів) або граничних відхилень від державних фіксованих цін і тарифів.

     Згідно зі статтею 4 Закону Кабінет Міністрів України визначає перелік продукції, товарів і послуг, державні фіксовані  та регульовані ціни і тарифи на які затверджуються відповідними органами державного управління, визначає повноваження органів державного управління в галузі встановлення і застосування цін ( тарифів ), а також по контролю за цінами (тарифами).

          Відповідно до пункту 12 постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996  №1548 „Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін  (тарифів)” обласні державні адміністрації регулюють (встановлюють) торговельні   (постачальницько-збутові)  надбавки,  нормативи рентабельності  на  паливно-енергетичні ресурси (вугілля, вугільні брикети,  паливо пічне побутове, гас освітлювальний, торф паливний кусковий,   дрова,   торф'яні   брикети,   газ   скраплений),   що відпускаються  населенню  для  побутових  потреб (Абзац другий пункту  12  в  редакції  Постанови  Кабміну  N  660  ( 660-2006-п ) від 11.05.2006).

          Розпорядженням голови Закарпатської обласної державної адміністрації від 15.03.2004 № 105  „Про ціни  на  паливно-енергетичні ресурси, що реалізуються населенню для побутових потреб” встановлено  граничні ціни на паливно-енергетичні ресурси, що відпускаються населенню для побутових потреб суб”єктами підприємницької діяльності всіх форм власності, в розмірі: дрова твердолистяних порід –30грн. за 1 куб.метр; дрова шпилькових порід –20грн. за 1 куб.метр.

          Статтею 13 Закону України „Про ціни і  ціноутворення” встановлено, що державний контроль за цінами здійснюється  при встановленні і застосуванні державних фіксованих та регульованих цін і тарифів.

          Контроль за додержанням державної дисципліни цін здійснюється органами, на які ці функції покладено Урядом України.

          Положенням про Державну інспекцію з контролю за цінами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2000 року № 1819, встановлено, що Державна інспекція з контролю за цінами є урядовим органом державного управління, який діє у складі Мінекономіки і підпорядковується йому ( п.1 ).

          Пунктом 3 вказаного Положення передбачено, що основними завданнями Держінспекції є організація та здійснення контрольно –наглядових функцій з питань  додержання центральними та місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями вимог щодо формування, встановлення та застосування цін і тарифів.

          Держінспекція відповідно до покладених на неї завдань у межах своєї компетенції здійснює перевірки додержання порядку формування, встановлення і застосування цін і тарифів, а також їх економічного обґрунтування.

          Держінспекція з контролю за цінами в Закарпатській області, відповідно до покладених на неї завдань, провела перевірку дотримання порядку формування та застосування  цін на дрова паливні, що відпускаються для побутових потреб населення філіалом „Свалявадержспецлізгосп” ГДСЛАП „Закарпатагроліс”.

          За результатами перевірки складено акт від 11.07.2006 в якому вказано, що філіалом  „Свалявадержспецлісгосп”, всупереч вимогам розпорядження голови  Закарпатської облдержадміністрації від 15.03.2004 №105  „Про ціни на паливно-енергетичні ресурси, що реалізуються  населенню для побутових потреб”, при відпуску дров паливно-твердолистяних порід застосовано  ціни 32грн. та 49грн. за 1 куб.м., замість граничної 30грн. за 1 куб.м.;  при відпуску  дров паливних шпилькових порід застосовано ціни 34грн., 44грн. та 55грн. за 1 куб.м., замість  граничної  20грн. за 1 куб.м.

                      На підставі зазначеного акту Державна інспекція з контролю за цінами в Закарпатській області, керуючись ст. 14 Закону України „Про ціни і  ціноутворення”, прийняла рішення від 12.07.2006 № 45 про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, яким вилучила у ГДСЛАП „Закарпатагроліс”  в особі філіалу  „Свалявадержспецлісгосп” всього 1692грн., з яких 564грн.  додаткова виручка   і  1128 грн. штраф у двократному розмірі  необгрунтовано  одержаної виручки.

          Зазначене  рішення направлено відповідачу для добровільного виконання в 10- ти денний термін, однак,  не виконано ним до цього часу.

          Відповідно до статті 71 Кодексу  адміністративного судочинства кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких грунтуються її вимоги та заперечення.

         Суб'єкт владних повноважень повинен подати  суду всі наявні у нього  документи та матеріали, які  можуть бути використані як докази у справі.

        Позивач, доданими до справи  матеріалами, підтвердив законність та обґрунтованість свого рішення від  12.07.2006 № 45, яким встановлено вину відповідача, у зв”язку з чим сума 1692 грн. економічних санкцій, застосованих до нього (відповідача) на підставі вказаного рішення підлягає стягненню в дохід державного бюджету України.              

          Керуючись ст.ст. 17, 18, 21, 69, 71, 86, 94, 98, 158, 162, 163, 186, 254   Кодексу адміністративного судочинства України,

суд  постановив :

1.          Позов задоволити повністю.

          

2. Стягнути з Головного державного спеціалізованого лісогосподарського агропромислового підприємства  „Закарпатагроліс” в особі філіалу  „Свалявадержспецлісгосп” (м.Свалява, вул.Шевченка,3/4, код 26397348):

а) у доход державного бюджету, код платежу 23030300, одержувач –державний  бюджет Свалявського району, ідентифікаційний код –22108459, банк одержувача –УДК в Закарпатській області, МФО 812016, р/р 31111106600233) 564грн. необґрунтовано одержаної  виручки;

б)  у доход державного бюджету, код платежу 23030300, одержувач –державний бюджет  Свалявського району, ідентифікаційний код  - 22108459, банк одержувача –УДК в Закарпатській області, МФО 812016, р/р 3111110660233) 1128грн. штрафу.

3.          Постанова набирає законної сили в порядку ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя                                                                                                   Л.М. Якимчук

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення22.11.2006
Оприлюднено22.08.2007
Номер документу291524
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —11/274

Постанова від 26.12.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Борденюк Є.М.

Ухвала від 16.12.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Борденюк Є.М.

Ухвала від 15.10.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Борденюк Є.М.

Постанова від 16.07.2013

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Шевченко В.В.

Ухвала від 01.07.2013

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Шевченко В.В.

Ухвала від 29.05.2013

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Разюк Г.П.

Ухвала від 14.05.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Василяка К.Л.

Ухвала від 02.04.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Василяка К.Л.

Ухвала від 02.04.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Василяка К.Л.

Ухвала від 26.03.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Семенчук Н.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні