Рішення
від 21.02.2013 по справі 4/5014/3171/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

21.02.13 Справа № 4/5014/3171/2012

Розглянувши матеріали справи за позовом

Державного підприємства "Придніпровська залізниця", м. Дніпропетровськ

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Стандарт Дон Трейдінг", м. Красний Луч Луганської області

про стягнення 28 400 грн. 00 коп.

Суддя: Старкова Г.М.

при секретарі судового засідання: Макаренко В.А.

у присутності представників сторін:

від позивача - Білоножко Г.С., довіреність № 38 від 01.01.2013;

від відповідача - Клімонов Б.Г., директор, контракт № б/н від 17.07.2009,

Ніхотіна К.А., доручення № 07/02/2013 від 07.02.2013.

Суть спору: позивачем заявлено вимогу про стягнення з відповідача штрафу в розмірі 28 400 грн. 00 коп. за неправильно зазначену масу вантажу у вагонах №№66970328, 67704528 (напіввагони), відправлених в червні 2012 року Товариством з обмеженою відповідальністю "Стандарт Дон Трейдінг" за накладною № 53000030.

Представник відповідача у судовому засіданні 17.01.2013 подав відзив на позовну заяву, в якому відхилив заявлені позовні вимоги, посилаючись на те, що згідно договору про надання послуг по зважуванню і дозуванню вагонів № 212-271ра від 01.03.2012, укладеного між ТОВ «ДТЕК Ровенькиантрацит» та ТОВ «Стандарт Дон Трейдінг» (відповідач), на станції Браунівка Донецької залізниці 05.06.2012 відбулося зважування напіввагонів №66970328 (вантажопідйомність 69,0 тонн) вагою - 69,0 тонн, №67704528 (вантажопідйомність 69,0 тонн) вагою у 69,0 тонн з вугільною продукцією, відвантажених відповідачем. Зважування здійснювалося на механічних 150-тонних вагонних вагах, перевірка яких відбулась 09.04.2012, про що свідчить акт проведення огляду-повірки ваг, розташованих на зважувально-дозувальному пункті станції Браунівка Донецької залізниці. Приймання вищевказаних вагонів здійснювалось на ВАТ «Запоріжсталь», перевантаження не виявлено, про це свідчить акт приймання-передачі продукції №41 від 05.06.2012, підписаний уповноваженими особами сторін договору № 20/2011/1650 від 30.08.2011, укладеного між ВАТ «Запоріжсталь» та ТОВ «Науково-виробнича фірма «Естер», та з інших підстав, викладених у даному відзиві.

Представник позивача надав у судовому засіданні 21.02.2013 пояснення по справі від 20.02.2013 № 3/11-47, яке судом розглянуте та долучене до матеріалів справи з наданими до нього документами.

Представник позивача надав у судовому засіданні 21.02.2013 заяву, в порядку ст. 22 ГПК України, якою зазначив, що відповідно до ч.5 п.4 Правил користування вагонами та контейнерами, час передавання вагонів залізницею вантажовласнику, а також вантажовласником залізниці зазначається у пам'ятці про подавання і забирання вагонів, яка оформлюється після закінчення приймально-здавальних операцій. Вказана заява судом розглянута та долучена до матеріалів справи.

Розглянувши документи і матеріали, додані до позовної заяви, витребувані судом та надані представниками позивача та відповідача докази на підтвердження своїх доводів, всебічно і повно з'ясувавши всі обставини справи, оцінивши докази, які мають значення для вирішення спору, господарський суд, -

в с т а н о в и в:

У червні 2012 року, відповідно до накладної № 53000030 зі станції Браунівка Донецької залізниці Товариство з обмеженою відповідальністю "Стандарт Дон Трейдінг" (відповідач у справі) здійснило відправлення вагонів №№ 66970328, 67704528 (напіввагони) з вантажем антрацит до станції Запоріжжя Ліве Придніпровської залізниці, вантажоодержувач - ВАТ «Запоріжсталь».

На станції призначення Запоріжжя Ліве Придніпровської залізниці, на підставі акту загальної форми № 6068 від 09.06.2012, при переважуванні вагонів на вагонних вагах було виявлено, що маса вантажу зазначена у накладній № 53000030 не відповідає фактичній масі вантажу у вагонах. Про даний факт було складено акти загальної форми №6068 від 09.06.2012, № 81 від 11.06.2012 та комерційний акт АА № 046351/718 від 11.06.2012.

На станції призначення Запоріжжя Ліве Придніпровської залізниці було проведене контрольне переваження на 150-тонних вагах і встановлено що:

- у вагоні № 66970328 в накладній № 53000030 вказана маса вантажу нетто складає 69000 кг, фактично ж встановлено, що маса вантажу нетто складає 70200 кг, що на 1200 кг більше, ніж вказано у накладній та на 1200 кг більше, ніж вантажопідйомність вагону;

- у вагоні № 67704528 в накладній № 53000030 вказана маса вантажу нетто складає 69000 кг, фактично ж встановлено, що маса вантажу нетто складає 69750 кг, що на 750 кг більше, ніж вказано у накладній та на 750 кг більше, ніж вантажопідйомність вагону.

По даним фактам складено комерційний акт АА № 046351/718 від 11.06.2012. та акти загальної форми № 6068 від 09.06.2012, № 81 від 11.06.2012 (а.с. 10,13,14).

Переважування проводилось на 150-тоних вагонних вагах № 0189, повірених 12.04.2012. В технічному та комерційному відношенні вагони справні, двері та люка закриті, завантаження у вагоні нижче рівня бортів на 20-70 см., навантаження не рівномірне по всій площі вагону, вантаж маркований вапном, маркування не порушено. Слідів крадіжки та втрати вантажу не виявлено.

За невірно зазначену в накладній масу вантажу, позивач, відповідно до ст.ст. 118, 122 Статуту залізниць України, нарахував штраф у розмірі 28400 грн. 00 коп., який просить стягнути на свою користь.

Відповідач відзивом на позовну заяву позовні вимоги відхилив, з підстав, викладених у відзиві.

Оцінивши матеріали справи та доводи сторін у їх сукупності, суд прийшов до нижчевикладеного.

Відповідно до ст. 908 ЦК України перевезення вантажу здійснюється за договором перевезення; загальні умови визначаються цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них, умови перевезення вантажу окремими видами транспорту, а також відповідальність сторін щодо цих перевезень встановлюються договором, якщо інше не встановлено цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них.

Як встановлено ч.3 ст. 909 ЦК України, укладення договору перевезення вантажу підтверджується складанням транспортної накладної.

Згідно ч.5 ст. 307 ГК України, умови перевезення вантажів окремими видами транспорту, а також відповідальність суб'єктів господарювання за цими перевезеннями встановлюються транспортними кодексами, транспортними статутами та іншими нормативно - правовими актами.

Як зазначено в ст.6 глави 1 Статуту залізниць України (далі - Статут), накладна - це основний перевізний документ встановленої форми, оформлений відповідно до цього Статуту та Правил перевезення вантажів і наданий залізниці відправником разом з вантажем. Накладна є обов'язковою двосторонньою письмовою формою угоди на перевезення вантажу, яка укладається між відправником та залізницею на користь третьої особи - одержувача і супроводжує вантаж до місця призначення.

Статут залізниць України визначає обов'язки, права і відповідальність залізниць, а також підприємств, які користуються залізничним транспортом (ст. 2 Статуту). На підставі цього Статуту затверджені Мінтрансом Правила перевезень вантажів, які є обов'язковими для всіх юридичних осіб (ст. 5 Статуту).

Правилами перевезень вантажів, а саме п.1.1. розділу 4 "Правила оформлення перевізних документів", зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000 за № 863/5084 (далі - Правила № 863/5084 від 24.11.2000 ), а також ст. 23 Статуту передбачено, що відправник повинен надати станції навантаження на кожне відправлення вантажу заповнену накладну (комплект перевізних документів). У відповідності до цих Правил, а саме п. 2.1 та п. 2.2, графи "Маса вантажу, визначена відправником, кг" та "Спосіб визначення маси" заповнюються вантажовідправником. Маса вантажу згідно ст. 37 Статуту та п. 5 "Правила приймання вантажів до перевезення", зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000. за № 861/5082, визначається відправником.

Правильність внесених у накладну відомостей, як це передбачено п. 2.3 "Правила оформлення перевізних документів", зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 24.11.2000 за № 863/5084, своїм підписом підтверджує представник відправника. Так, правильність внесених відомостей до вищевказаної накладної підтвердив своїм підписом представник відправника.

Згідно п. 28 "Правила приймання вантажів до перевезення", зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000 за № 861/5082, вантажі, завантажені відправником у вагони відкритого типу (платформи, напіввагони тощо), а у даному випадку вагони №66970328, 67704528 є напіввагоном, приймаються залізницею до перевезення шляхом візуального огляду вагона, вантажу, його маркування (у т.ч. захисного) та кріплення у вагоні без перевірки маси та кількості вантажу.

Відповідно до статті 24 Статуту залізниць України, залізниця має право перевірити правильність відомостей про вантаж, зазначений відправником у накладній на станції відправлення, під час перевезення та на станції призначення.

Так, при проходженні вагонів через станцію Нижньодніпровськ-Вузол Придніпровської залізниці, при переважуванні вагонів на вагонних вагах було виявлено, що маса вантажу зазначена у накладній № 53000030 не відповідає фактичній масі вантажу у вагонах № 66970328, 67704528. Про даний факт було складено комерційний акт АА № 046351/718 та акти загальної форми №6068 від 09.06.2012, № 81 від 11.06.2012 (а.с. 10, 13,14).

Пунктом 22 "Правила видачі вантажів", зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000 за № 862/5083, передбачено, що перевірка маси вантажу на станції призначення провадиться, як правило, таким самим способом, яким цю масу було визначено на станції відправлення. Так, згідно Правил перевезення вантажів, пункту 4, розділу 28 "Правила складання актів" (зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08.07.2002 за № 567/6855), комерційного акту АА № 046351/718 (а.с.10) контрольне переважування вагонів № 66970328, 67704528 проводилось на 150-тонних вагонних механічних вагах.

Перевіркою було виявлено:

- у вагоні № 66970328 в накладній № 53000030 вказана маса вантажу нетто складає 69000 кг, фактично ж встановлено, що маса вантажу нетто складає 70200 кг, що на 1200 кг більше, ніж вказано у накладній та на 1200 кг більше, ніж вантажопідйомність вагону;

- у вагоні № 67704528 в накладній № 53000030 вказана маса вантажу нетто складає 69000 кг, фактично ж встановлено, що маса вантажу нетто складає 69750 кг, що на 750 кг більше, ніж вказано у накладній та на 750 кг більше, ніж вантажопідйомність вагону.

По даним фактам складено комерційний акт АА № 046351/718 та акти загальної форми №6068 від 09.06.2012, № 81 від 11.06.2012 (а.с. 10, 13,14).

Підставою для покладання на відправника відповідальності, згідно ст. 122 Статуту, за неправильне зазначення ним відомостей про масу вантажу, є комерційний акт, складений у випадках передбачених ст.129 Статуту (п. 3.23 Роз'яснення Президії Вищого господарського суду України від 29.05.2002 за № 04-5/601 «Про деякі питання практики вирішення спорів, що виникають з перевезення вантажів залізницею« (зі змінами та доповненнями).

Згідно ст. 24 Статуту вантажовідправник несе відповідальність за всі наслідки невірності, неточності або неповноту відомостей, зазначених ним у накладній.

Згідно з п.5.5 розділу 5 "Правил оформлення перевізних документів", затверджених Наказом Міністерства транспорту України 21.11.2000 за № 644 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 24.11.2000 № 863/5084, якщо під час перевезення вантажу або на станції його призначення буде виявлено неправильне зазначення у накладній відомостей про адресу одержувача, його код, назву вантажу, його кількість, то з відправника стягується штраф згідно зі ст. 122 Статуту залізниць України. Факт неправильного зазначення відправником указаних відомостей засвідчується комерційним актом АА № 046351/718 та акти загальної форми №6068 від 09.06.2012, № 81 від 11.06.2012 (а.с. 10, 13,14).

Згідно зі ст.ст. 118, 122 Статуту залізниць України за неправильно зазначену в накладній масу вантажу з відправника стягується штраф в розмірі відповідно до ст. 118 Статуту залізниць / 5-кратна провізна плата за всю відстань перевезення/, а саме:

- провізна плата вагону № 66970328 у накладній № 53000030 - 2840,00 грн., сума штрафних санкцій - 2840 грн. 00 коп. х 5 = 14200 грн. 00 коп.;

- провізна плата вагону № 67704528 у накладній № 53000030 - 2840,00 грн., сума штрафних санкцій - 2840 грн. 00 коп. х 5 = 14200 грн. 00 коп.

Сума штрафу складає 28400 грн. 00 коп.

Відповідно до ст.24 Статуту залізниць України залізниця має право перевірити правильність відомостей про вантаж, зазначених відправником у накладній на станції відправлення, під час перевезення та на станції призначення.

Тобто наведені норми свідчать про те, що залізниця не зобов'язана перевіряти дані, зазначені у накладних фактичним даним при прийнятті вантажу до перевезення.

Відповідно до ст. 33, 34 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.

Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Матеріалами справи підтверджено, що відповідачем невірно вказані відомості у накладній № 53000030, у зв'язку з чим, відповідно до ст.ст. 118, 122 Статуту залізниць України, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення.

Переваження вантажу на станції Запоріжжя Ліве Придніпровської залізниці проводилося на 150-ти тонних механічних вагах (технічний паспорт ваг), повірка яких проведена 12.04.2012 , згідно якої технічний стан та метрологічні характеристики ваг відповідають вимогам Інструкції №279 від 25.04.04, ГОСТ № 29329-92 та вказано, що ваги придатні до переважування, що підтверджено матеріалами справи (а.с.11-12).

Викладене свідчить, що дані внесені відповідачем до накладної не відповідають фактичним обставинам, у зв'язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню.

Доводи відповідача, викладені у відзиві на позовну заяву, щодо проведення зважування спірних вагонів на станції Браунівка Донецької залізниці, відвантажених відповідачем, не приймаються судом до уваги з огляду на наступне.

Відповідно до ст. 23 Статуту залізниць України (надалі- Статут) відправник повинен надати станції навантаження на кожне відправлення вантажу заповнену накладну (комплект перевізних документів).

Статтею 37 Статуту встановлено, що під час здавання вантажів для перевезення відправником має бути зазначена у накладній їх маса. Маса вантажів визначається відправником.

Згідно з п.2.1 та додатком №3 "Правил оформлення перевізних документів " графи "Маса вантажу в кг. визначена відправником" та спосіб визначення маси " заповнюється відправником.

Як вбачається з матеріалів справи, дані, зазначені в графах 24, 28, 55 накладної №53000030 свідчать про те, що вантажовідправник - ТОВ "Стандарт Дон Трейдінг" (відповідач у справі) сам визначив масу вантажу. Зважування та завантаження у вагони №№66970328, 67704528 проводилось без участі залізниці. На підтвердження цих відомостей вантажовідправником був накладений електронний підпис у графі 55 відповідно до п.2.3."Правил оформлення перевізних документів "(а.с.9).

Відповідно до ст.32 Статуту вантажі повинні завантажуватись без перевищення вантажопідйомності вагона (контейнера). У разі завантаження вагонів (контейнерів) понад їх вантажопідйомність організація, яка проводила завантаження (відправник, залізниця, порт), зобов'язана вивантажити надлишок.

Також, п.11. Правил приймання вантажів до перевезення передбачає, що у разі зважування вантажів на вагонних вагах відправник у разі потреби провадить дозування вантажу (довантаження або часткове вивантаження). Для цього він повинен безпосередньо біля вагонних ваг організувати дозувальний майданчик, забезпечити його необхідним інвентарем, а при відправленні масових вантажів (вугілля, руди, цементу тощо) додатковими механізмами для виконання дозувальних операцій в процесі зважування.

Таким чином, саме на вантажовідправника покладається обов'язок щодо визначення маси вантажу та завантаження вагонів без перевищення їх вантажопідйомності при пред'явленні вантажу до перевезення.

Згідно п. 28 Правил приймання вантажів до перевезення вантажі, завантажені відправниками вагони відкритого типу (платформи, напіввагони тощо), приймаються залізницею до перевезення шляхом візуального огляду вагона, вантажу, його маркування (у т. ч. захисного) та кріплення у вагоні без перевірки маси та кількості вантажу.

Відповідно до статті 24 Статуту залізниця має право перевірити правильність відомостей про вантаж, зазначених відправником у накладній, на станції відправлення, під час перевезення та на станції призначення.

Матеріалами справи підтверджено, що 11.06.2012 на станції призначення Запоріжжя Ліве Придніпровської залізниці залізниця скористалась своїм правом та здійснила контрольне зважування вантажу, яким виявила факт невірного визначення маси вантажу у накладній №53000030 про що було складено комерційний акт АА №046351/718 від 11.06.2012 та дана телеграма на станцію відправлення №227 від 11.06.2012 (а.с.10,15,16).

Згідно п.5.5. Правил оформлення перевізних документів, якщо під час перевезення вантажу або на станції його призначення буде виявлено неправильне зазначення у накладній відомостей про адресу одержувача, його код, назву вантажу, його кількість, то з відправника стягується штраф згідно зі статтею 122 Статуту. Факт неправильного зазначення відправником указаних відомостей засвідчується актом загальної форми, якщо за цим фактом не складався комерційний акт.

Підставою для покладання на відправника відповідальності за неправильне зазначення ним відомостей про масу вантажу є комерційний акт, складений у випадках передбачених ст.129 Статуту залізниць України.

Разом з тим, суд вважає, що відповідач, допустивши завантаження вагону з перевищенням його вантажопідйомності, поставив під загрозу безпеку руху на залізничному транспорті.

Ствердження відповідача щодо проведення контрольного зважування вагону без участі вантажовласника та складання комерційного акту слід зазначити наступне.

Стаття 129 Статуту встановлює, що обставини, які можуть бути підставою для матеріальної відповідальності залізниці, вантажовідправника, вантажоодержувача під час залізничного перевезення, засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми, які складають станції залізниць. Порядок складання комерційних актів та актів загальної форми встановлюється Правилами.

Пунктом 3 Правил складання актів встановлено, що акти загальної форми складаються для засвідчення обставин, що виникли в процесі перевезення вантажу і можуть бути підставою для матеріальної відповідальності, якщо при цьому не потрібне складання комерційного акту.

Акт загальної форми підписується особами, які беруть участь у засвідченні обставин, що стали підставою для складання акту, але не менше як двома особами.

Отже, пункт 10 Правил складання актів передбачає, що комерційний акт підписує начальник станції (його заступник), начальник вантажного району (завідувач вантажного двору, складу, контейнерного відділу, контейнерного майданчика, сортувальної платформи) і працівник станції, який особисто здійснював перевірку, а також одержувач, якщо він брав участь у перевірці. Крім того, у разі необхідності, до перевірки вантажу і підписання акта можуть бути залучені також інші працівники залізниці.

Таким чином, обов'язкова участь вантажовласника у всіх випадках у складанні та підписанні акту загальної форми чинним законодавством не передбачена.

Матеріалами справи підтверджено, що одержувач -ВАТ «Запоріжсталь» приймання вантажу здійснював у присутності експерта Запорізької Торгово-Промислової Палати, завданням якої була перевірка маси антрациту даним супровідних документів вантажовідправника -ТОВ "Стандарт Дон Трейдінг"(відповідач у справі). Зважування проводилось у динаміці зі швидкістю залізничних вагонів 3-10 км/год, за результатами даної перевірки було складено акт експертизи №0-1089 від 12.06.2012 (а.с.65-67).

Видача вантажу одержувачу здійснювалася відповідно до ст. 46 Статуту залізниць України та п.32 Правил видачі вантажів, якими передбачено, що одержувач зобов'язаний прийняти і вивести зі станції вантаж, що надійшов на його адресу.

Матеріалами справи підтверджено, що вагони №№66970328, 67704528 були подані на під'їзну колію одержувача- ВАТ «Запоріжсталь» 12.06.2012 о 04 год.15 хв., що підтверджено пам'яткою про подавання вагонів (форма ГУ -45) № 1391, підписаною залізницею та власником під'їзної колії (одержувачем) без заперечень (а.с.68.).

Відповідно до п. 4 Правил користування вагонами та контейнерами, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 25.02.1999 № 113, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 15.03.1999 за № 165/3458, час передавання вагонів залізницею вантажовласнику, а також вантажовласником залізниці, зазначається у Пам'ятці про подавання забирання вагонів, та оформлюється після закінчення приймально-здавальних операцій.

Пам'ятка підписується відповідальною особою станції і вантажовласника.

Як вбачається, станція Запоріжжя Ліве Придніпровської залізниці є станцією призначення за накладною № 53000030, на підставі якої вантаж видано одержувачу вантажу ВАТ «Запоріжсталь».

Посилання відповідача щодо непроведення залізницею зважування спірних вагонів при проходженні через станцію Синельникове-1 до станції призначення слід зазначити наступне.

Згідно пояснень позивача, зважування вантажу на станції призначення Запоріжжя-Ліве, за повідомленням станції Синельникове-1, виконувалось працівниками залізниці, які діяли на підставі телеграфної вказівки від 14.05.2012 № Н/298А, якою встановлено роботу працівників станцій з поїздами, які рухаються транзитом, або мають стоянку на цих станціях менше ніж одна година, та про усунення комерційних несправностей у вагонах, яких визначено, що при отриманні повідомлення від працівника станції Синельникове-1 про підхід вагону з комерційною несправністю при проходженні динамічних ваг, найближчим станціям, які мають пункти комерційного огляду вагонів, організувати відчеплення вагону для зважування (а.с.76).

Суд вважає, позовні вимоги про стягнення з відповідача штрафу у розмірі 28400 грн. 00 коп., згідно ст.ст.118,122 Статуту залізниць України за невірне зазначення маси вантажу в накладній, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню в повному обсязі і стягненню з відповідача.

За таких обставин, позовні вимоги слід визнати обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволення повністю.

У судовому засіданні 21.02.2013 оголошена вступна та резолютивна частини рішення.

Відповідно до ст. 44, 49 ГПК України, витрати зі сплати судового збору у сумі 1609 грн. 50 коп. покладаються на відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст. 908, ч.3 ст. 909 ЦК України, ч.5 ст. 307 ГК України, ст.ст. 118, 122 Статуту залізниць України, ст.ст. 44, 49, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд

в и р і ш и в:

1 . Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Стандарт Дон Трейдінг", Мікрорайон 2, буд. 24Б, м. Красний Луч Луганської області, код ЄДРПОУ 33049032 на користь Державного підприємства «Придніпровська залізниця», пр. Карла Маркса, 108, м.Дніпропетровськ, код ЄДРПОУ 01073828, на поточний рахунок ВСП «Запорізька дирекція залізничних перевезень» ДП «Придніпровська залізниця», р/р № 26007000215001 в ДФ АБ «Експрес-Банк», МФО 306964, код ЄДРПОУ 04713145, штраф у розмірі 28400 грн. 00 коп., витрати зі сплати судового збору у сумі 1 609 грн. 50 коп., видати на виконання наказ позивачу після набрання рішенням законної сили.

Відповідно до ст. 85 Господарського процесуального кодексу України рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання.

Відповідно до ст. 92 Господарського процесуального кодексу України рішення може бути оскаржено до апеляційної інстанції протягом десятиденного строку.

Повне рішення складено і підписано - 26.02.2013 .

Суддя Г.М.Старкова

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення21.02.2013
Оприлюднено27.02.2013
Номер документу29559846
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/5014/3171/2012

Ухвала від 21.05.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Іванов А.В.

Ухвала від 12.05.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Іванов А.В.

Ухвала від 19.04.2018

Господарське

Господарський суд Луганської області

Іванов А.В.

Ухвала від 12.04.2018

Господарське

Господарський суд Луганської області

Іванов А.В.

Ухвала від 14.12.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Косенко Т.В.

Ухвала від 06.12.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Косенко Т.В.

Ухвала від 13.09.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Іванов А.В.

Ухвала від 13.09.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Іванов А.В.

Рішення від 21.02.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Старкова Г.М.

Ухвала від 07.02.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Старкова Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні