Ухвала
від 17.12.2012 по справі б8/012-12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

УХВАЛА

"17" грудня 2012 р. Справа № Б8/012-12

Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. , у відкритому судовому засіданні розглянувши матеріали справи № Б8/012-12

за заявою ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ», ідентифікаційний код юридичної особи: 37186525, місцезнаходження: 08631, Київська обл., Васильківський район, смт Глеваха, вул. Вокзальна, буд. 2,

про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ», ідентифікаційний код юридичної особи: 37186525, місцезнаходження: 08631, Київська обл., Васильківський район, смт Глеваха, вул. Вокзальна, буд. 2,

учасники провадження у справі про банкрутство:

ліквідатор Банкрута: арбітражний керуючий Авілов Серій Вікторович, ідентифікаційний номер: 2223017350, місце проживання: Київська обл., м. Бровари, вул. Гагаріна, буд. 29, кв. 175, ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АГ № 594785, видана Державним департаментом з питань банкрутства 05 квітня 2011 року;

Кредитор - товариство з обмеженою відповідальністю «Ерго Меблі» , ідентифікаційний код юридичної особи: 35321695, місцезнаходження: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 9 (надалі за текстом: «Кредитор»);

Заявник 1 - Державна податкова інспекція у м. Сумах Сумської області Державної податкової служби, ідентифікаційний код юридичної особи: 21102740, місцезнаходження: 40000, м. Суми, Покровська площа, буд. 2 (надалі за текстом: «Заявник 1»);

за участю представників учасників судового провадження:

від Банкрута: ліквідатор Банкрута - арбітражний керуючий Авілов С.В., який діє на підставі ліцензії на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АГ № 594785, виданої Державним департаментом з питань банкрутства 05 квітня 2011 року та постанови господарського суду Київської області від 28 лютого 2012 року у справі № Б8/012-12;

від Кредитора, Заявника 1: не з'явились, -

ВСТАНОВИВ:

в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/012-12 за заявою ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ» (ідентифікаційний код: 37186525, місцезнаходження: 08631, Київська обл., Васильківський район, смт Глеваха, вул. Вокзальна, буд. 2) (надалі за текстом: «Банкрут» ) про банкрутство, порушена ухвалою господарського суду Київської області від 30 січня 2012 року.

Постановою господарського суду Київської області від 28 лютого 2012 року товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ» (ідентифікаційний код: 37186525) визнано банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Авілова С.В.; зобов'язано ліквідатора Банкрута здійснити публікацію оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ» банкрутом, про що надати суду відповідні докази; призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на 29 січня 2013 року; вирішено інші процедурні питання у справі.

Публікація оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснена в газеті «Голос України» № 182 (5432) від 28 вересня 2012 року.

Через відділ діловодства господарського суду Київської області від Державної податкової інспекції у м. Сумах Сумської області Державної податкової служби (ідентифікаційний код: 21102740, місцезнаходження: 40000, м. Суми, Покровська площа, буд. 2) (Заявник 1 ) надійшла заява № 39682/9/10-008 від 30 серпня 2012 року (вх. № 14058 від 06 вересня 2012 року) про визнання кредитором у справі про банкрутство з доданими документами, яка ухвалою господарського суду Київської області від 21 листопада 2012 року призначена до розгляду в судовому засіданні.

Від ліквідатора Банкрута через відділ діловодства господарського суду Київської області надійшов звіт б/№, б/дати (вх. № 18762 від 20 листопада 2012 року) ліквідатора Банкрута до якого додано: ліквідаційний баланс Банкрута станом на 01 листопада 2012 року; реєстр вимог кредиторів Банкрута; стор. 1, 2, 15, 16 газети «Голос України» № 182 (5432) від 28 вересня 2012 року; наказ № 1 про проведення інвентаризації майна Банкрута від 23 серпня 2012 року; інвентаризація запасів Банкрута (інвентаризаційний опис товарно-матеріальних цінностей); інвентаризація запасів Банкрута (інвентаризаційний опис основних засобів); акт інвентаризації наявності коштів, які знаходяться в касі Банкрута; відомість результатів інвентаризації Банкрута; та копії: запиту ліквідатора Банкрута № 2 від 20 серпня 2012 року, адресованого БТІ Васильківського району; запиту ліквідатора Банкрута № 7 від 20 серпня 2012 року, адресованого ГВБ районного відділення земельних ресурсів з відміткою про вручення (вх. № Управління Держкомзему у Васильківському районі Київської області 2004/02-2 від 02 жовтня 2012 року); довідки № 5181/02-1 від 30 жовтня 2012 року Управління Держкомзему у Васильківському районі, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту ліквідатора Банкрута № 5 від 20 серпня 2012 року, адресованого ДАІ з відміткою про отримання (вх. № Васильківського РЕВ ДАІ при УДАІ ГУМВС України в Київській області 1091 від 02 жовтня 2012 року); довідки № 1091 від 02 жовтня 2012 року Васильківського РЕВ ДАІ при УДАІ ГУМВС України в Київській області, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту ліквідатора Банкрута № 3 від 20 серпня 2012 року, адресованого Відділу державної виконавчої служби Васильківського міськрайонного управління юстиції; довідки б/№ від 09 жовтня 2012 року Відділу державної виконавчої служби Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту ліквідатора Банкрута № 14 від 20 серпня 2012 року, адресованого Головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві; запиту ліквідатора Банкрута № 9 від 20 серпня 2012 року, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку; довідки № 09/03/19227/ак від 05 листопада 2012 року Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту ліквідатора Банкрута № 15 від 20 серпня 2012 року, адресованого Інспекції державного технічного нагляду; запиту ліквідатора Банкрута № 13 від 20 серпня 2012 року, адресованого Державному комітету України з державного матеріального резерву; довідки № 4443/0/4-12 від 08 жовтня 2012 року Державного агентства резерву України, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту ліквідатора Банкрута № 10 від 20 серпня 2012 року, адресованого Київській регіональній митниці; довідки № 14/2-11/24224 від 17 жовтня 2012 року Київської регіональної митниці, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту ліквідатора Банкрута № 8 від 20 серпня 2012 року, адресованого Державному департаменту інтелектуальної власності; довідки № 2-8/8220 від 15 жовтня 2012 року Управління промислової власності Державної служби інтелектуальної власності України, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту ліквідатора Банкрута № 4 від 20 серпня 2012 року, адресованого Васильківській виконавчій дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з відміткою про отримання 02 жовтня 2012 року; запиту ліквідатора Банкрута № 11 від 20 серпня 2012 року, адресованого ФССВНВВ з відміткою про отримання 02 жовтня 2012 року; довідки № 04-02-115 від 22 березня 2012 року Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України у Васильківському районі Київської області, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту ліквідатора Банкрута № 12 від 20 серпня 2012 року, адресованого Управлінню Пенсійного фонду України у Васильківському районі Київської області; довідки № 4100/02 від 08 жовтня 2012 року Управління Пенсійного фонду України в м. Василькові та Васильківському районі Київської області, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту ліквідатора Банкрута № 1 від 20 серпня 2012 року, адресованого Васильківському МРЦЗ; довідки № 628/01 від 03 жовтня 2012 року Васильківського міськрайонного центру зайнятості, адресованого ліквідатору Банкрута; запиту ліквідатора Банкрута № 6 від 20 серпня 2012 року, адресованого Васильківській ОДПІ з відміткою про отримання 02 жовтня 2012 року; заяви № 39682/9/10-008 від 30 серпня 2012 року Державної податкової інспекції у м. Сумах Сумської області ДПС з додатками.

Ухвалою господарського суду Київської області від 21 листопада 2012 року в зв'язку з тим, що звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Банкрута надійшли до господарського суду Київської області достроково, призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута раніше строку, встановленого постановою господарського суду Київської області від 28 лютого 2012 року.

17 грудня 2012 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшла довідка б/№, б/дати (вх. № 20677 від 17 грудня 2012 року).

Провадження у справі № Б8/012-12 знаходиться в процедурі ліквідації, в якій на 17 грудня 2012 року призначено: засідання для розгляду заяви Заявника 1 з вимогами до Банкрута та засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.

В судові засідання 17 грудня 2012 року з'явився ліквідатор Банкрута та надав свої пояснення у справі.

Судом встановлено, що публікація оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ», ідентифікаційний код: 37186525, місцезнаходження: 08631, Київська обл., Васильківський район, смт Глеваха, вул. Вокзальна, буд. 2, банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури здійснена в газеті «Голос України» № 182 (5432) від 28 вересня 2012 року, що підтверджено стор. 16 газети «Голос України» № 182 (5432) від 28 вересня 2012 року, доданої до звіту ліквідатора Банкрута б/№, б/дати (вх. № 18762 від 20 листопада 2012 року).

Згідно ч. 3 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом також: «Закон про банкрутство»), опублікування відомостей про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури здійснюється ліквідатором у офіційних друкованих органах за рахунок банкрута у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом.

Відповідно до п. 11.5 Рекомендацій Президії Вищого господарського Суду України «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» від 04 червня 2004 року № 04-5/1193 (надалі за текстом: «Рекомендації»), згідно частини 3 статті 25 Закону відомості про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури підлягають опублікуванню ліквідатором в офіційному друкованому органі. З моменту публікації відомостей про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури поточні кредитори, вимоги яких виникли після порушення провадження у справі про банкрутство (у процедурах розпорядження майном, санації та ліквідації), зобов'язані заявити їх ліквідатору та до господарського суду протягом строку ліквідаційної процедури.Розгляд таких вимог здійснюється за аналогією з порядком розгляду вимог конкурсних кредиторів . Вимоги щодо яких не заявлено заперечень та вимоги, визнані судом, включаються до реєстру вимог кредиторів у четверту чергу.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що у термін, визначений Законом про банкрутство, до суду надійшла одна заява з вимогами до Банкрута - від Заявника 1.

Детально дослідивши вимоги Заявника 1, заслухавши пояснення ліквідатора Банкрута, вивчивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.

Згідно ч. 2 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

В ч. 48 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» від 18 грудня 2009 року № 15 (надалі за текстом також: «Постанова № 15») встановлено, що відповідно до частини третьої статті 14 Закону боржник разом з розпорядником майна за наслідками розгляду вимог повністю або частково визнає їх або відхиляє з обґрунтуванням підстав відхилення, про що розпорядник майна письмово повідомляє заявників і господарський суд . Рішення боржника про невизнання вимог може бути оскаржене до господарського суду, що порушив провадження у справі про банкрутство.

Пунктом 8.7. Рекомендацій, передбачено, що боржник разом з розпорядником майна розглядає копії заяв кредиторів, які надійшли на їх адресу. Боржник може визнати вимоги повністю, частково або відхилити. Якщо вимоги боржником визнаються повністю, то вони включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів. Завдання розпорядника майна полягає в перевірці обґрунтованості визнання боржником грошових вимог. Розпоряднику майна не надано право самостійно включати до реєстру вимоги кредиторів, за виключенням випадків, коли керівник боржника ухиляється від розгляду вимог кредиторів або взагалі відсутній і місцезнаходження його невідоме. Про наслідки розгляду заяв розпорядник майна письмово повідомляє заявників та господарський суд. Якщо боржник не визнає вимоги кредитора або визнає частково, він зобов'язаний письмово обґрунтувати свої заперечення з посиланням на відповідні докази і норми закону, та подати ці докази і заперечення до господарського суду.

Дослідивши звіт ліквідатора Банкрута, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута заборгованість Банкрута перед Заявником 1 визнана в повному обсязі, включена до реєстру кредиторських вимог та відображена в ліквідаційному балансі Банкрута.

Підпунктами 1, 2, 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України встановлено, що Основними засадами судочинства є: законність; рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом; змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

Згідно ч. 2, 3 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами. Господарський суд створює сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства.

Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.

Згідно ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.

Статтею 75 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.

В судове засідання 17 грудня 2012 року для розгляду заяви Заявника 1 з'явився ліквідатор Банкрута та надав свої пояснення; Заявник 1 в судове засідання не з'явився, вимог п. 2 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області від 21 листопада 2012 року не виконав, про причини неявки в судове засідання 17 грудня 2012 року та про причини невиконання вимог п. 2 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області від 21 листопада 2012 року, суд не повідомив. В зв'язку з невиконанням Заявником 1 вимог п. 2 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області від 21 листопада 2012 року, розглядаючи вимоги Заявника 1, суд виходить з наявних матеріалів справи.

Визначення терміну «кредитор» надається в ст. 1 Закону про банкрутство, згідно якої, кредитором є юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника .

Відповідно до Рекомендацій, зокрема, п.п. 3.1.1., кредиторами у справі про банкрутство можуть бути будь-які юридичні або фізичні особи, які мають у встановленому порядку підтверджені відповідними доказами грошові вимоги до боржника, вимоги щодо виплати заробітної плати, а також щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) .

В ході дослідження заявлених вимог Заявника 1, перевірки в судовому процесі обставин справи в їх сукупності, заслухавши пояснення ліквідатора Банкрута, присутнього у судовому засіданні 17 грудня 2012 року, на підставі поданих Заявником 1 до господарського суду письмової заяви з вимогами до Банкрута та документів на їх підтвердження, та наявних матеріалів справи, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що заява з вимогами до Банкрута Заявником 1 подана до господарського суду в строки, встановлені Законом про банкрутство.

В заяві № 39682/9/10-008 від 30 серпня 2012 року Заявник 1 просить прийняти заяву і включити в реєстр вимог кредиторів його вимоги в сумі 3 144,78 грн.

Свої вимоги Заявник 1 обґрунтовує наявністю у Банкрута податкового боргу з податку на додану вартість у сумі 3 144,78 грн.

До звіту ліквідатора Банкрута додано реєстр вимог кредиторів Банкрута до якого внесено вимоги Заявника 1 в сумі 3 144,78 грн. та про які зазначено, що вони не погашені в зв'язку з відсутністю активів.

В судовому засіданні 17 грудня 2012 року ліквідатор Банкрута підтвердив, що не має заперечень стосовно вимог Заявника 1 в сумі 3 144,78 грн.

Детально дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення ліквідатора Банкрута, при дослідженні вимог Заявника 1 до Банкрута, врахувавши визнання ліквідатором Банкрута вимог Заявника 1 в повному обсязі, відсутністю заперечень інших учасників провадження щодо вимог Заявника 1 до Банкрута, суд дійшов висновку, що вимоги Заявника 1 є обґрунтованими, доведеними належними доказами, такими, які підтверджуються матеріалами справи № Б8/012-12 та підлягають задоволенню у повному обсязі, відповідно до п.п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство в сумі 3 144,78 грн. (три тисячі сто сорок чотири гривні 78 коп.) штрафних санкцій з податку на додану вартість, що підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів.

Заявником 1 заявлено вимогу включити до реєстру вимог кредиторів Банкрута його вимоги. Розглянувши вказану вимогу Заявника 1, суд відмовляє в її задоволенні з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Згідно ч. 2 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, провадження у справах про банкрутство здійснюється у порядку, передбаченому цим кодексом, з врахуванням вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", норми якого, як спеціальні норми права, превалюють у застосуванні над загальними нормами Господарського процесуального кодексу України та чинного цивільного законодавства .

Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство окремих категорій суб'єктів підприємницької діяльності регулюється з урахуванням особливостей, передбачених розділом VI цього Закону .

Відповідно до ст. 41 Закону про банкрутство, відносини, пов'язані з банкрутством містоутворюючих, особливо небезпечних, сільськогосподарських підприємств, страховиків, інших категорій суб'єктів підприємницької діяльності, регулюються цим Законом з урахуванням особливостей, передбачених цим розділом .

Особливості відносин пов'язаних з банкрутством боржника, що ліквідується власником визначені ст. 51 Закону про банкрутство, відповідно до ч. 2 якої , за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора, здійснює офіційне оприлюднення ухвали про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом.

Відповідно до ч. 3 ст. 51 Закону про банкрутство, кредитори мають право заявити свої претензії до боржника, який ліквідується, в місячний строк з дня офіційного оприлюднення ухвали про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом .

Таким чином, до особливостей процедури банкрутства боржника, що ліквідується власником, належить перехід від розгляду судом заяви про порушення справи про банкрутство , за умови наявності встановлених Законом підстав, - до ліквідаційної процедури . Аналіз норми, що визначає особливості процедури банкрутства боржника, що ліквідується власником, вказує на відсутність в даній процедурі стадії розпорядження майном Боржника, що становить особливість процедури, визначеної ст. 51 Закону про банкрутство (на якій відбувається розгляд судом реєстру кредиторів боржника, його затвердження, внаслідок чого формується комітет кредиторів боржника ). Таким чином, до особливостей процедури, визначеної ст. 51 Закону про банкрутство належить відсутність стадії розпорядження майном боржника.

Отже, відносини пов'язані банкрутством боржника, що ліквідується власником, що належать до окремих категорій суб'єктів підприємницької діяльності, регулюються згідно ч. 3 ст. 5, ст. ст. 41 Закону про банкрутство - з урахуванням особливостей встановлених ст. 51 Закону про банкрутство . Станом на поточну дату провадження у справі перебуває на стадії ліквідації , на якій, відповідно до Закону про банкрутство не передбачені законодавством процесуальних дій по затвердженню судом реєстру кредиторів боржника, а особа боржника відповідно, перебуває у статусі Банкрута з відповідним колом прав та обов'язків, відмінним від статусу боржника на стадії розпорядження майном боржника.

Згідно ч. 1 ст. 4, п.п. 14 п. 2. ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмір. Ставка судового збору за подання до господарського суду заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 13 Закону України «Про держаний бюджет України на 2012 рік», мінімальна заробітна плата на 01 січня 2012 року становить 1 073,00 грн.

Згідно ч.ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору. Судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору.

Відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», від сплати судового збору звільняються: Міністерство фінансів України, місцеві фінансові органи, Державна податкова служба України, Державна митна служба України, Державна казначейська служба України, Державна фінансова інспекція України та їх територіальні органи, Державна служба фінансового моніторингу України і Національний банк України - у справах, пов'язаних з питаннями, що стосуються повноважень цих органів.

Керуючись ч. ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», стягнути з Банкрута судовий збір в дохід Державного бюджету України в сумі 1 073,00 (одна тисяча сімдесят три гривні 00 коп.) грн., що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.

Заслухавши ліквідатора Банкрута, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.

Згідно ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Згідно ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.

Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута та наданих останнім в судовому засіданні 17 грудня 2012 року пояснень, ліквідатором Банкрута з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії: з метою забезпечення контролю за збереженням товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів та інших активів Банкрута, а також для достовірного визначення ліквідаційної маси Банкрута наказано провести інвентаризацію Банкрута, що підтверджено Наказом про проведення інвентаризації майна Банкрута № 1 від 23 серпня 2012 року.

Запит ліквідатора Банкрута № 2 від 20 серпня 2012 року направлено БТІ Васильківського району з проханням надати інформацію щодо того, чи має Банкрут у наявності нерухоме майно, а також надати інформацію стосовно останніх дій, які виконувались керівництвом Банкрута по розпорядженню даним майном.

ГВБ районного відділення земельних ресурсів ліквідатором Банкрута направлено запит № 7 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію стосовно того, чи має Банкрут у власності земельні ділянки, а також надати інформацію щодо останніх дій, які виконувались керівництвом Банкрута по розпорядженню даним майном.

Ліквідатором Банкрута направлено ДАІ запит № 5 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію щодо того, чи має Банкрут у наявності транспортні засоби, а також надати інформацію стосовно останніх дій, які виконувались керівництвом Банкрута по розпорядженню даним майном.

Відділу державної виконавчої служби Васильківського міськрайонного управління юстиції ліквідатором Банкрута направлено запит № 3 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію щодо того, чи відкриті стосовно Банкрута виконавчі провадження та чи є Банкрут стороною в інших виконавчих провадженнях.

Запит ліквідатора Банкрута № 14 від 20 серпня 2012 року направлено Головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві з проханням надати інформацію стосовно того, чи наявна заборгованість у Банкрута перед митними органами.

Ліквідатором Банкрута направлено Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку запит № 9 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію щодо того, чи наявні у власності Банкрута акції та (чи) інші цінні папери.

Інспекції державного технічного нагляду ліквідатором Банкрута направлено запит № 15 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію стосовно того, чи реєстрував або перереєстровував Банкрут тракторну, сільськогосподарську, дорожньо-будівельну та меліоративну техніку.

Запит ліквідатора Банкрута № 13 від 20 серпня 2012 року направлено Державному комітету України з державного матеріального резерву з проханням надати інформацію, щодо того, чи наявна заборгованість у Банкрута перед органами Державного комітету України з державного матеріального резерву.

Ліквідатором Банкрута направлено Київській регіональній митниці запит № 10 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію, чи наявна заборгованість у Банкрута перед митними органами.

Державному департаменту інтелектуальної власності ліквідатором Банкрута направлено запит № 8 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію щодо того, чи зареєстровані за Банкрутом права на об'єкти інтелектуальної власності.

Запит ліквідатора Банкрута № 4 від 20 серпня 2012 року направлено Васильківській виконавчій дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з проханням надати інформацію стосовно того, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів.

Ліквідатором Банкрута направлено ФССВНВВ запит № 11 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію щодо того, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів.

Управлінню Пенсійного фонду України у Васильківському районі Київської області ліквідатором Банкрута направлено запит № 12 від 20 серпня 2012 року з проханням надати інформацію стосовно того, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів.

Запит ліквідатора Банкрута № 1 від 20 серпня 2012 року направлено Васильківському МРЦЗ з проханням надати інформацію щодо того, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів перед Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Ліквідатором Банкрута направлено Васильківській ОДПІ запит № 6 від 20 серпня 2012 року з проханням надати наступну інформацію: чи має Банкрут заборгованість по сплаті податків та обов'язкових платежів; про відкриті рахунки Банкрута; про наявність майна в податковій заставі.

За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: в довідці № 5181/02-1 від 30 жовтня 2012 року Управлінням Держкомзему у Васильківському районі повідомлено, що відповідно до Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі та згідно чергового кадастрового плану, земельні ділянки Банкрута на території Васильківського району, не обліковуються.

За результатом проведення інвентаризації Банкрута встановлено, що у Банкрута відсутні товарно-матеріальні цінності, основні засоби, цінні папери, бланки суворого обліку в касі Банкрута, що підтверджено: Інвентаризаційними описами товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, Актом інвентаризації наявності коштів, які знаходяться в касі Банкрута та Відомістю результатів інвентаризації Банкрута, що додані до звіту ліквідатора Банкрута.

В довідці № 1091 від 02 жовтня 2012 року Васильківською РЕВ ДАІ при УДАІ ГУМВС України в Київській області повідомлено, що за Банкрутом транспортні засоби не зареєстровані в Васильківському районі.

Відділом державної виконавчої служби Васильківського міськрайонного управління юстиції Київської області в довідці б/№ від 09 жовтня 2012 року повідомлено, що виконавчих документів про стягнення з Банкрута згідно даних Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень у відділі на виконанні не перебуває.

В довідці № 09/03/19227/ак від 05 листопада 2012 року Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку повідомлено, що станом на 30 вересня 2012 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутній.

Державним агентством резерву України в довідці № 4443/0/4-12 від 08 жовтня 2012 року повідомлено, що у Банкрута згідно бухгалтерських даних станом на 08 жовтня 2012 року кредиторська заборгованість перед Держрезервом України відсутня.

В довідці № 14/2-11/24224 від 17 жовтня 2012 року Київською регіональною митницею повідомлено, що Банкрут станом на 12 жовтня 2012 року не перебуває на обліку у Київській регіональній митниці, передоплата чи заборгованість зі сплати податків і зборів не обліковується.

Управлінням промислової власності Державної служби інтелектуальної власності України в довідці № 2-8/8220 від 15 жовтня 2012 року повідомлено, що у Державної служби відсутні правові підстави для проведення пошукових робіт та надання інформації відносно наявності об'єктів права інтелектуальної власності у Банкрута.

В довідці № 04-02-115 від 22 березня 2012 року Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України у Васильківському районі Київської області повідомлено, що Банкрут на момент відкриття справи про банкрутство заборгованості перед відділенням Фонду немає.

Управлінням Пенсійного фонду України в м. Василькові та Васильківському районі Київської області в довідці № 4100/02 від 08 жовтня 2012 року повідомлено, що у Банкрута відсутня заборгованість по сплаті обов'язкових платежів.

В довідці № 628/01 від 03 жовтня 2012 року Васильківським міськрайонним центром зайнятості повідомлено, що Банкрут зареєстрований як платник внесків до Фонду загальнообов'язкового страхування України на випадок безробіття у Сумському міському центрі зайнятості; заборгованості зі сплати страхових внесків перед Васильківським МРЦЗ не має.

Відсутність майна у Банкрута підтверджено також: Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 34421348 від 26 грудня 2011 року на Банкрута, Витягом з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 34421382 від 26 грудня 2011 року на Банкрута, відповідно до яких відсутня інформація стосовно майна Банкрута, що внесено до Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна яке є предметом застави.

Розглянувши звіт ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.

Ліквідатором Банкрута подано до суду відомості про розмір вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, до якого внесено вимоги: 1) Державної податкової інспекції у м. Сумах Сумської області ДПС, ідентифікаційний код: 21102740, місцезнаходження: 40000, м. Суми, Покровська площа, буд. 2, в сумі 3 144,78 грн.; 2) товариства з обмеженою відповідальністю «Ерго Меблі», ідентифікаційний код: 35321695, місцезнаходження: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 9, в сумі 51 000,00 грн.

Згідно ч. 6 ст. 14 Закону про банкрутство, вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 1 п. 49 Постанови № 15, згідно з частиною шостою статті 14 Закону вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів. За змістом цієї норми до реєстру мають включатися визнані вимоги всіх конкурсних кредиторів, у тому числі безспірні вимоги кредитора (кредиторів), за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство.

Постановою господарського суду Київської області від 28 лютого 2012 року визнано грошові вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «Ерго Меблі» у сумі 51 000,00 грн.

Відповідно до ч. 2 ст. 35 Господарського процесуального кодексу України, факти, встановлені рішенням господарського суду (іншого органу, який вирішує господарські спори), за винятком встановлених рішенням третейського суду, під час розгляду однієї справи, не доводяться знову при вирішенні інших спорів, в яких беруть участь ті самі сторони.

Згідно п.п. 4 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою, у тому числі і вимоги кредиторів, що виникли із зобов'язань у процедурі розпорядження майном боржника чи в процедурі санації боржника.

Враховуючи вище викладене, вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «Ерго Меблі», ідентифікаційний код: 35321695, місцезнаходження: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 9, в сумі 51 000,00 грн. (п'ятдесят одна тисяча гривень 00 коп.) підлягають задоволенню в четверту чергу задоволення вимог кредиторів.

В свою чергу в судовому засіданні 17 грудня 2012 року визнано вимоги Державної податкової інспекції у м. Сумах Сумської області Державної податкової служби, ідентифікаційний код: 21102740, місцезнаходження: 40000, м. Суми, Покровська площа, буд. 2, в сумі 3 144,78 грн. (три тисячі сто сорок чотири гривні 78 коп.) штрафних санкцій з податку на додану вартість, що відносяться до шостої черги задоволення вимог кредиторів.

Відповідно до частин 5, 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 01 листопада 2012 року, згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута - товариством з обмеженою відповідальністю «Ерго Меблі», Державною податковою інспекцією у м. Сумах Сумської області Державної податкової служби.

В судовому засіданні ліквідатор Банкрута підтвердив, що ним не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; відповідно до проведеного аналізу фінансового становища Банкрута та на підставі наданої ним бухгалтерської документації, виявлено, що працівники у Банкрута відсутні, звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; згідно проведеного ліквідатором Банкрута інвентаризаційного опису товарно-матеріальних цінностей Банкрута, інвентаризаційного опису основних запасів Банкрута, інвентаризації наявності коштів, які знаходяться в касі Банкрута, у Банкрута відсутнє майно; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті, ліквідатором Банкрута жодного відкритого рахунку Банкрута не виявлено.

Таким чином судом встановлено, що вимоги кредиторів Банкрута: товариства з обмеженою відповідальністю «Ерго Меблі», ідентифікаційний код: 35321695, місцезнаходження: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 9, в сумі 51 000,00 грн. (п'ятдесят одна тисяча гривень 00 коп.) та Державної податкової інспекції у м. Сумах Сумської області Державної податкової служби, ідентифікаційний код: 21102740, місцезнаходження: 40000, м. Суми, Покровська площа, буд. 2, в сумі 3 144,78 грн. (три тисячі сто сорок чотири гривні 78 коп.), - не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.

Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можна погасити вимоги кредиторів: товариства з обмеженою відповідальністю «Ерго Меблі» та Державної податкової інспекції у м. Сумах Сумської області Державної податкової служби, їх грошові вимоги, - вважаються погашеними.

За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, а також додані до звіту документи та заслухавши ліквідатора Банкрута, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних дій для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ», ідентифікаційний код: 37186525, місцезнаходження: 08631, Київська обл., Васильківський район, смт Глеваха, вул. Вокзальна, буд. 2, ліквідації та виключенню з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б8/012-12.

Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

Керуючись ст. 129 Конституції України, ст.ст. 1, 5, 14, 31, 32, 34, 40, 41, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4?, 4?, 33, 35, 43, 49, 75, 82, 86 Господарського процесуального кодексу України, абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», ст. ст. 4, 5 Закону України «Про судовий збір», ст. 13 Закону України «Про державний бюджет України на 2012 рік», Постановою Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» № 15 від 18 грудня 2009 року, Рекомендаціями Президії Вищого господарського Суду України «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» від 04 червня 2004 року № 04-5/1193, суд -

УХВАЛИВ:

1. Заяву Державної податкової інспекції у м. Сумах Сумської області Державної податкової служби (ідентифікаційний код: 21102740, місцезнаходження: 40000, м. Суми, Покровська площа, буд. 2) № 39682/9/10-008 від 30 серпня 2012 року (вх. № 14058 від 06 вересня 2012 року) про визнання кредитором у справі про банкрутство, - задовольнити частково, в частині визнання кредиторських вимог в сумі 3 144,78 грн., в іншій частині вимог - відмовити;

Визнати вимоги Державної податкової інспекції у м. Сумах Сумської області Державної податкової служби (ідентифікаційний код: 21102740, місцезнаходження: 40000, м. Суми, Покровська площа, буд. 2) в сумі 3 144,78 грн. (три тисячі сто сорок чотири гривні 78 коп.) штрафних санкцій з податку на додану вартість, що підлягають задоволенню в шосту чергу задоволення вимог кредиторів;

стягнути з Банкрута судовий збір в дохід Державного бюджету України в сумі 1 073,00 (одна тисяча сімдесят три гривні 00 коп.) грн., що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.

2. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Авілова Сергія Вікторовича б/№, б/дати та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ», ідентифікаційний код: 37186525, місцезнаходження: 08631, Київська обл., Васильківський район, смт Глеваха, вул. Вокзальна, буд. 2, станом на 01 листопада 2012 року.

3. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ», ідентифікаційний код: 37186525, місцезнаходження: 08631, Київська обл., Васильківський район, смт Глеваха, вул. Вокзальна, буд. 2.

4. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.

5. Провадження у справі № Б8/012-12 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ», ідентифікаційний код: 37186525, місцезнаходження: 08631, Київська обл., Васильківський район, смт Глеваха, вул. Вокзальна, буд. 2, - припинити.

6. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Авілова С.В. подати державному реєстратору Васильківської районної державної адміністрації Київської області копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.

7. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Авілова С.В. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.

8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Авілова С.В. забезпечити збереженість архівних документів товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕОН-ТЕХНОЛОДЖИ», ідентифікаційний код: 37186525, місцезнаходження: 08631, Київська обл., Васильківський район, смт Глеваха, вул. Вокзальна, буд. 2, та за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.

9. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Васильківської районної державної адміністрації Київської області, Головному Управлінню статистики в Київській області;

Копію ухвали надіслати : учасникам провадження, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, органу державної податкової служби за місцезнаходженням Банкрута, Мозгунову О.Ю. (01001, м. Київ, вул. Госпітальна, буд 2, кв. 66).

Суддя Скутельник П.Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення17.12.2012
Оприлюднено27.02.2013
Номер документу29570610
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б8/012-12

Постанова від 03.07.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Короткевич O.Є.

Ухвала від 12.06.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Короткевич O.Є.

Постанова від 10.04.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Доманська М.Л.

Ухвала від 01.04.2013

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Доманська М.Л.

Ухвала від 17.12.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 21.11.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Постанова від 28.02.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 14.02.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 30.01.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні