Головуючий у 1 інстанції - Мєзєнцев Є.І.
Суддя-доповідач - Компанієць І.Д.
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 березня 2013 року справа №2а/0570/13392/2012 приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26
Донецький апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Компанієць І.Д., суддів Шальєвої В.А., Бишова М.В.,
секретар судового засідання Куліш А.М.,
за участю представника позивача Портянова А.С.,
за участю представників відповідача Ляшової Н.О., Ярової С.Е.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 31 січня 2013 року по адміністративній справі №2а/0570/13392/2012 за позовом публічного акціонерного товариства «Слов'янський завод «Тореласт» до Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби про визнання нечинними податкових повідомлень-рішень №0003121542, №0003261540, №0003281540 від 26.09.2012 року, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач просив скасувати податкові повідомлення-рішення №0003121542, №0003261540, №0003281540 від 26.09.2012 року, якими позивачеві зменшено суму від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток у розмірі 3'000,00 грн., збільшено суму грошового зобов'язання за податком на прибуток у сумі 25'380,00 грн., а також зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість у розмірі 50'828,00 грн. з нарахуванням штрафних санкцій у сумі 23'014,50 грн.
В обґрунтування позовних вимог зазначив, що висновок податкового органу щодо нікчемності правочинів, укладених між позивачем та його контрагентами є безпідставним та таким, що спростовується первинними документами, які підтверджують факт реального здійснення господарської операції.
Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 31 січня 2013 року позов задоволено.
Визнано нечинними податкові повідомлення-рішення №0003121542, №0003261540, №0003281540 від 26.09.2012 року прийняті Слов'янською ОДПІ Донецької області ДПС, а саме:№0003121542 від 26.09.2012 року про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість на загальну суму 73'842,50 грн., №0003261540 від 26.09.2012 року про збільшення суми грошового зобов'язання на суму 25'380,00 грн., №0003281540 від 26.09.2012 року про зменшення суми від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток на суму 3'000,00 грн.
Відповідач - Слов'янська ОДПІ Донецької області ДПС звернувся з апеляційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив скасувати постанову та прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог. В обґрунтування апеляційної скарги зазначив, що з актів отриманих від ДПІ у Орджонікідзевському районі м. Харькова, ДПІ у Печерському та Подільському районів м. Києва, Лівобережної МДПІ м. Дніпропетровська, ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська вбачається, що правочини здійснені з контрагенти позивача, а саме з ТОВ « Ліга», ТОВ «Домєн», ТОВ «ТД «Лайнер», ПП «Фортуна тепло сервіс плюс» мають ознаки нікчемності.
Судом першої інстанції не враховано, що надані позивачем на підтвердження фактичного здійснення господарської операції з ТОВ «Ліга» первинні документи не відповідають вимогам, передбаченим ст.9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
ТОВ «Домєн» придбало хімічну сировину, яку реалізувало позивачу, у ПП «Біржа музичних інструментів», ТОВ «Тала Груп», ТОВ «Юкмас», щодо яких встановлено неможливість здійснення господарських операцій за відсутності для цього будь-яких умов та штату працівників, наявності кримінальної справи за фактом фіктивного підприємництва шляхом створення ряду підприємств, в т.ч. ПП «Біржа музичних інструментів».
В червні 2011 року позивач придбав у ТОВ «ТД «Лайнер» хімічну сировину, проте зазначений контрагент станом на 06.09.2012 року визнаний банкрутом, а 06.09.2011 року анульовано його свідоцтво платника ПДВ.
Контрагент позивача - ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс» не має можливості здійснювати господарську діяльність за відсутністю основних фондів, відповідного штату працівників.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення учасників судового процесу, перевіривши матеріали справи, вивчивши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Публічне акціонерне товариство «Слов'янський завод «Тореласт» (вул. Під'їздна, 3, м. Слов'янськ, Донецької області, 84122, ідентифікаційний код - 00300363) є юридичною особою (т.1 а.с.а.с.10, 11), знаходиться на податковому обліку Інспекції з 29.02.1996 року (т.1 а.с.12) та платником податку на додану вартість (т.1 а.с.13).
З матеріалів справи вбачається, що в період з 23.08.2012 року по 06.09.2012 року, відповідачем проведена позапланова документальна невиїзна перевірка товариства з питань дотримання податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ «Ліга» (код ЄДРПОУ 24483948) за серпень 2011 року, ТОВ «Домєн» (код ЄДРПОУ 23739044) за березень, травень, червень, серпень, вересень 2011 року, ТОВ «ТД «Лайнер» (код ЄДРПОУ 33184456) за червень 2011 року, ПП «Фортуна тепло сервіс плюс» (код ЄДРПОУ 35577385) за липень 2011 року, за результатами якої складено акт №4231/15-2-00300363 від 13.09.2012 року (т.1 а.с.а.с.14-79) з урахуванням виправлень зазначених у листі відповідача від 26.09.2012 року №19746/10/22-413-3 (т.1 а.с.а.с.87-88).
На підставі якого відповідачем 26.09.2012 року прийняті податкові повідомлення-рішення №0003121542, №0003261540, №0003281540, якими встановлені порушення з боку позивача п.п.5.2.1 п.5.2, п.п.5.3.9 п.5.3 ст.5 ЗУ «Про оподаткування прибутку підприємств», п.138.2 ст.138, п.п.139.1.9 п.139.1 ст.139, п.п. «а» п.198.1, п.198.2, п.198.3 ст.198, п.200.1 ст.200 ПК України, у зв'язку з чим податковим органом зменшено суму від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток у розмірі 3'000,00 грн., збільшено суму грошового зобов'язання за податком на прибуток у сумі 25'380,00 грн., а також зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість у розмірі 50'828,00 грн. з нарахуванням штрафних санкцій у сумі 23'014,50 грн.
Проте висновки, викладені в акті перевірки від 13.09.2012 року №4231/15-2-00300363 спростовуються висновками проведеної у справі судово-економічної експертизи (т.10 а.с.а.с.134-152).
Так, в результаті дослідження первинних документів ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» по господарських відносинах з ТОВ «Домєн», а саме: видаткових та податкових накладних, рахунків-фактур, товарно-транспортних накладних (ТТН), журналу реєстрації довіреностей за 2011р., актів виконаних робіт з перевезення вантажів, копій наказів та посвідчень на відрядження, звітів про використання коштів, витягів з книги реєстрації посвідчень на відрядження, витягів з відомості по рахунку 631м, карток складського обліку матеріалів, лімітно-заборних карток, сертифікатів якості продукції, відомостей надходження продукції на склад, відомостей реалізації, відомості по рахунку 360 «Розрахунки з покупцями та замовниками», головної книги за 2011 р., експертом встановлено:
Березень 2011 року:
- згідно з рахунком-фактурою №СФ-0000021 від 28.02.2011р. (т.2 а.с.151), видатковою накладною №РН-0000017 від 02.03.2011р. (т.2 а.с.150), податковою накладною №2 від 02.03.2011р. (т.2 а.с.157), де «Постачальник» - ТОВ «Домєн», а «Одержувач» - ВАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, отриманий відповідно до довіреності №204 від 02.03.2011р. ч/з ОСОБА_5, за ціною без ПДВ: бісфенол А, в кількості 100кг, за ціною 30,00 грн., на суму без ПДВ 3'000,00 грн. Всього: сума без ПДВ 3'000,00 грн., сума ПДВ 600,00 грн., разом з ПДВ 3'600,00 грн.
-відповідно до витягу із журналу реєстрації довіреностей ВАТ «Тореласт» за 2011рік значиться довіреність №204 від 02.03.2011р., видана ОСОБА_5 для отримання ТМЦ від ТОВ «Домєн», з відміткою про використання (т.2 а.с.152).
-перевезення вищенаведених ТМЦ автомобілем марки ЗІЛ, держ. номер 29-812ЕВ, що належить ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», підтверджується: товарно-транспортною накладною №10 від 02.03.2011р. (т.2 а.с. 153), де «Автопідприємство», «Замовник» та «Вантажоодержувач» - ВАТ «Слов'янський завод «Тореласт», «Вантажовідправник» - ТОВ «Домєн», назва продукції - бісфенол А, у кількості 100кг, ціною 30,00 грн., на суму з ПДВ 3'600,00 грн., водій ОСОБА_6; наказом ВАТ «Слов'янський завод «Тореласт», посвідченням на відрядження №115 від 02.03.2011р. щодо відрядження водія ТХУ ОСОБА_6для отримання сировини від ТОВ «Домєн» (м. Київ) з 02.03.2011р. строком на 5 днів (т.2 а.с.а.с.154, 155); книгою реєстрації виданих посвідчень на відрядження (т.2 а.с.156), де під №115 значиться посвідчення №115, видане водію ОСОБА_6для відрядження у м. Київ, Бровари з 02.03.2011р. строком на 5 днів; звітом про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт №9 від 09.03.2011р., підзвітна особа ОСОБА_6 (т.2 а.с.155); свідоцтвом про реєстрацію автомобіля марки ЗІЛ 5301, держ. номер НОМЕР_2 (т.2 а.с.204).
- якість отриманої сировини наведено у наданих на дослідження: сертифікаті якості №308 на бісфенол А (т.2 а.с.19, 208); сертифікаті якості на діфенілолпропан технічний, марка А ГОСТ 12138-86 (т.2 а.с.20, 207).
Щодо оприбуткування та відпуску:
-згідно відомості по рахунку 631м ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за березень 2011 року (т.2 а.с.209), по контрагенту ТОВ «Домєн» на облік по рахунку 201 «Сировина та матеріали» (склад № 1) зараховано сировину на загальну суму без ПДВ 3'000,00 грн. (Дт 201 Кт 631) за прибутковим ордером №87 від 03.03.2011р.
-за даними прибуткового ордеру №87 від 03.03.2011р. (т.2 а.с.149), картки складського обліку матеріалів №91 (т.2 а.с.227) по складу №1 на бісфенол А, номенклатурний номер 01091, документально підтверджується оприбуткування ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» ТМЦ, отриманих 03.03.2011р. від ТОВ «Домєн» у кількості 100 кг, на суму 3000,00 грн., та відпуск у цех №1 у березні, квітні, червні 2011р., у кількості 100 кг, що відповідає даним: лімітно-заборних карток №353, 534, 504 на бісфенол А за березень, квітень, червень 2011р. (т.2 а.с.236-238); відомості руху матеріалів по статтям витрат за березень, квітень, червень 2011р. (т.3 а.с.78,79).
Травень 2011 року:
-згідно з рахунком-фактурою №СФ-0000060 від 12.05.2011р. (т.2 а.с.160), видатковою накладною №РН-0000057 від 31.05.2011р. (т.2 а.с.159), податковою накладною №6 від 17.05.2011р. (т.2 а.с.166), де «Постачальник» - ТОВ «Домєн», а «Одержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, отриманий відповідно до довіреності №675 від 31.05.2011р. ч/з ОСОБА_5, за ціною без ПДВ: модифікатор KANE ACE В-521, у кількості 300 кг, за ціною 38,90 грн., на суму без ПДВ 11'670,00 грн.; модифікатор РА-210, у кількості 240 кг, за ціною 38,90 грн., на суму без ПДВ 9336,00 грн. Всього: сума без ПДВ 21'006,00 грн., сума ПДВ 4'201,20 грн., разом з ПДВ 25'207,20 грн.
-відповідно до журналу реєстрації довіреностей ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за 2011рік значиться довіреність №675, видана ОСОБА_5 для отримання ТМЦ від ТОВ «Домєн», з відміткою про використання довіреності (т.2 а.с.161).
-перевезення вищенаведених ТМЦ автомобілем марки ЗІЛ, держ. номер НОМЕР_2 підтверджується: товарно-транспортною накладною №39 від 31.05.2011р. (т.2 а.с.162), де «Автопідприємство», «Замовник» та «Вантажоодержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», «Вантажовідправник» - ТОВ «Домєн», водій - ОСОБА_6
Червень 2011 року:
-відповідно до рахунку-фактури №СФ-0000086 від 16.06.2011р. (т.2 а.с.169), видаткової накладної №РН-0000067 від 23.06.2011р. (т.2 а.с.168), податкової накладної №13 від 17.06.2011р. (т.2 а.с.179), податкової накладної №18 від 22.06.2011р. (т.2 а.с.180), де «Постачальник» - ТОВ «Домєн», а «Одержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, отриманий відповідно до довіреності №734 від 22.06.2011р. ч/з ОСОБА_5, за ціною без ПДВ: модифікатор KANE ACE В-521, у кількості 450 кг, за ціною 38,90 грн., на суму без ПДВ 17'505,00 грн. Всього: сума без ПДВ 31'509,00 грн., сума ПДВ 6'301,80 грн., разом з ПДВ 37'810,80 грн.
-за даними рахунку-фактури №СФ-0000082 від 14.06.2011р. (т.2 а.с.173), видаткової накладної №РН-0000068 від 23.06.2011р. (т.2 а.с.172), податкової накладної №12 від 17.06.2011р. (т.2 а.с.178), де «Постачальник» - ТОВ «Домєн», а «Одержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, отриманий відповідно до довіреності №734 від 22.06.2011р. ч/з ОСОБА_5, за ціною без ПДВ: бісфенол А, у кількості 50 кг, за ціною 30,00 грн., на суму без ПДВ 1'500,00 грн. Всього: сума без ПДВ 1'500,00 грн., сума ПДВ 300,00 грн., разом з ПДВ 1'800,00 грн.
-відповідно до журналу реєстрації довіреностей ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за 2011рік значиться довіреність №734 від 22.06.2011р., видана ОСОБА_5 для отримання ТМЦ від ТОВ «Домєн», з відміткою про використання довіреності (т.2 а.с.170).
-перевезення вищенаведених ТМЦ автомобілем марки ЗІЛ, держ. номер НОМЕР_2 підтверджується: товарно-транспортною накладною №46 від 23.06.2011р. (т.2 а.с.174), де «Автопідприємство», «Замовник» та «Вантажоодержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», «Вантажовідправник» - ТОВ «Домєн», водій - ОСОБА_6; наказом ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», посвідченням на відрядження №399 від 22.06.2011р. щодо відрядження водія ТХУ ОСОБА_6 для отримання сировини від ТОВ «Домєн» (м. Київ) з 22.06.2011р. строком на 5 днів (т.2 а.с.175, 176); книгою реєстрації виданих посвідчень на відрядження (т.2 а.с.177), де значиться посвідчення №399, видане водію ОСОБА_6 для відрядження у м. Київ з 22.06.2011р. строком на 5 днів; звітом про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт №72 від 29.06.2011р., підзвітна особа ОСОБА_6 (т.2 а.с.176).
Щодо оприбуткування та відпуску:
-згідно відомості по рахунку 631м ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за червень 2011 року (т.2 а.с.213), по контрагенту ТОВ «Домєн» на облік по бухгалтерському рахунку 201 «Сировина та матеріали» (склад № 1) зараховано хімічну сировину (Дт201 Кт631): за прибутковим ордером №348 від 10.06.2011р. на суму без ПДВ 21'006,00 грн.; за прибутковим ордером №349 від 24.06.2011р. на суму без ПДВ 31'509,00 грн.; за прибутковим ордером №350 від 24.06.2011р. на суму без ПДВ 1'500,00 грн.
-за даними прибуткового ордеру №348 від 10.06.2011р. (т.2 а.с.158), прибуткового ордеру №349 від 24.06.2011р. (т.2 а.с.167), карток складського обліку матеріалів №125, 126 (т.2 а.с.а.с.231, 232), по складу №1 документально підтверджується оприбуткування ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» ТМЦ, отриманих у червні 2011р. від ТОВ «Домєн», а саме: картка №125 на паралоїд KANE -521, номенклатурний номер 01125, з записами про надходження 10.06.2011р., у кількості 300 кг, 24.06.2011р., у кількості 450 кг, та відпуск ТМЦ у липні 2011р. у кількості 750 кг у цех №1; картка №126 на паралоїд KANE ACE-210, номенклатурний номер 01126, з записами про надходження 10.06.2011р., у кількості 240 кг, 24.06.2011р., у кількості 360 кг, та відпуск ТМЦ у періоді липень 2011р. - травень 2012р. у кількості 600 кг у цех №1.
-відповідно до прибуткового ордеру №350 від 24.06.2011р. (т.2 а.с.171), картки складського обліку матеріалів №91 (т.2 а.с.а.с.227, 228) по складу №1 документально підтверджується оприбуткування ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» ТМЦ, отриманих у червні 2011р. від ТОВ «Домєн», а саме: за карткою №91 на ДФП бісфенол, номенклатурний номер 01091, з записами про надходження 24.06.2011р., у кількості 50 кг, та відпуск ТМЦ у періоді червень 2011р. - березень 2012р. у кількості 175 кг (з урахуванням залишку 25 кг та надходження ТМЦ від ТОВ «Домєн» 23.09.2011р. та 13.03.2012р.) у цех №1.
-відпуск ТМЦ підтверджується даними: лімітно-заборних карток №504, 842, 1545 на бісфенол, номенклатурний номер 01091, за червень, серпень, листопад 2011р., березень 2012р. (т.2 а.с.а.с.238-241); лімітно-заборної картки №678 на паралоїд KANE -521, номенклатурний номер 01125 за липень 2011р. (т.2 а.с.243); лімітно-заборних карток №778, 1147, 1379, 1669, 103, 129, 387, 546, 750 на паралоїд KANE ACE-210, номенклатурний номер 01126, за липень, вересень, жовтень, грудень 2011р., січень-травень 2012р. (т.2 а.с.а.с.247-250, т.3 а.с.а.с.1-5); відомостей руху матеріалів по статтям витрат за період червень 2011р. - травень 2012р.
Серпень 2011 року:
-відповідно до рахунку-фактури №СФ-0000119 від 03.08.2011р. (т.2 а.с.183), де «Постачальник» - ТОВ «Домєн», а «Одержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, за ціною без ПДВ: модифікатор KANE ACE В-521, у кількості 1500 кг, за ціною 38,90 грн., на суму без ПДВ 58'350,00 грн.; модифікатор РА-101, у кількості 750 кг, за ціною 38,75 грн., на суму без ПДВ 29'062,50 грн. Всього: сума без ПДВ 87'412,50 грн., сума ПДВ 17'482,50 грн., разом з ПДВ 104'895,00 грн.
-за даними рахунку-фактури №СФ-0000135 від 22.08.2011р. (т.2 а.с.186), де «Постачальник» - ТОВ «Домєн», а «Одержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, за ціною без ПДВ: модифікатор K-175, у кількості 500 кг, за ціною 36,40 грн., на суму без ПДВ 18'200,00 грн. Всього: сума без ПДВ 18'200,00 грн., сума ПДВ 3'640,00 грн., разом з ПДВ 21'840,00 грн.
Вересень 2011 року:
-відповідно до видаткової накладної №РН-0000118 від 07.09.2011р. (т.2 а.с.182), податкової накладної №1 від 04.08.2011р.(т.2 а.с.194), податкової накладної №4 від 06.09.2011р. (т.2 а.с.195), податкової накладної №7 від 07.09.2011р. (т.2 а.с.196), де «Постачальник» - ТОВ «Домєн», а «Одержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, отриманий відповідно до довіреності №1063 від 05.09.2011р. ч/з ОСОБА_5, за ціною без ПДВ: модифікатор KANE ACE В-521, у кількості 1500 кг, ціною 38,90 грн., на суму без ПДВ 58'350,00 грн.
-за даними видаткової накладної №РН-0000119 від 07.09.2011р. (т.2 а.с.185), податкової накладної №22 від 26.08.2011р. (т.2 а.с.192), податкової накладної №5 від 06.09.2011р. (т.2 а.с.193), де «Постачальник» - ТОВ «Домєн», а «Одержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, отриманий відповідно до довіреності №1064 від 05.09.2011р. ч/з ОСОБА_5, за ціною без ПДВ: модифікатор K-175, у кількості 500 кг, за ціною 36,40 грн., на суму без ПДВ 18'200,00 грн. Всього: сума без ПДВ 18'200,00 грн., сума ПДВ 3'640,00 грн., разом з ПДВ 21'840,00 грн.
-відповідно до журналу реєстрації довіреностей ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за 2011рік значаться довіреності №1063, 1064 від 05.09.2011р., видані ОСОБА_5 для отримання ТМЦ від ТОВ «Домєн», з відміткою про використання довіреностей (т.2 а.с.187); перевезення вищенаведених ТМЦ значиться ПП «ОСОБА_7», автомобілем марки ГАЗ 33021, держ. номер НОМЕР_1, що підтверджується: товарно-транспортною накладною №87 від 07.09.2011р. (т.2 а.с.188), де «Автопідприємство» - ПП «ОСОБА_7», «Замовник» та «Вантажоодержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», «Вантажовідправник» - ТОВ «Домєн», водій ОСОБА_7, автомобіль «Газель» НОМЕР_1; рахунком № б/н від 08.09.2011р., де Постачальник - СПД ОСОБА_7, Платник- ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», щодо виконання автопослуг по маршруту «Київ - Слов'янськ» на суму 2'800,00 грн. (т.2 а.с.190); актом приймання-передачі виконаних робіт №б/н від 08.09.2011р. між приватним підприємцем ОСОБА_7 та ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» щодо виконання автотранспортних перевезень модифікаторів автомобілем «Газель» НОМЕР_3, по маршруту «Слов'янськ - Київ - Слов'янськ», згідно рахунку №б/н від 08.09.2011р. на суму 2'800,00 грн.(т.2 а.с.191).
-за даними рахунку-фактури №СФ-0000158 від 20.09.2011р. (т.2 а.с.199), видаткової накладної №РН-0000129 від 21.09.2011р. (т.2 а.с.198), податкової накладної №19 від 21.09.2011р. (т.2 а.с.201), де «Постачальник» - ТОВ «Домєн», а «Одержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, отриманий відповідно до довіреності №1136 від 21.09.2011р. ч/з ОСОБА_8, за ціною без ПДВ: бісфенол А, у кількості 50 кг, за ціною 30,00 грн., на суму без ПДВ 1'500,00 грн. Всього на суму без ПДВ - 1'500,00 грн., ПДВ - 300,00 грн., сума з ПДВ - 1'800,00 грн.
-відповідно до журналу реєстрації довіреностей ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за 2011рік значиться довіреність №1136 від 21.09.2011р., видана ОСОБА_8 для отримання ТМЦ від ТОВ «Домєн», з відміткою про використання довіреності (т.2 а.с.200);
-перевезення вищенаведених ТМЦ значиться ПП «Нічний експрес», що підтверджується: товарно-транспортною накладною №95 від 21.09.2011р. (т. 2 а.с. 203), де «Автопідприємство» - ПП «Нічний експрес», «Замовник» та «Вантажоодержувач» ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», «Вантажовідправник» - ТОВ «Домєн»; рахунком №9376780 від 21.09.2011р. та вантажною декларацією №9376780 від 21.09.2011р. (т.2 а.с.202), де Постачальник - ПП «Нічний експрес», а Платник - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» щодо надання транспортних послуг на суму 112,00 грн.
Щодо оприбуткування та відпуску:
-згідно відомості по рахунку 631м «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за вересень 2011 року (т.2 а.с.213), по контрагенту ТОВ «Домєн» на облік по бухгалтерському рахунку 201 «Сировина та матеріали» (склад №1) зараховано сировину (Дт 201 Кт 631): за прибутковим ордером №537 від 08.09.2011р. на суму без ПДВ 89'707,50 грн.; за прибутковим ордером №564 від 08.09.2011р. на суму без ПДВ 18'700,00 грн.; за прибутковим ордером №561 від 23.09.2011р. на суму без ПДВ 1'500,00 грн.
-за даними прибуткового ордеру №537 від 08.09.2011р. (т.2 а.с.181), карток складського обліку матеріалів № 125, 127 (т.2 а.с.231, 234) по складу №1 документально підтверджується оприбуткування ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» ТМЦ, отриманих від ТОВ «Домєн» у вересні 2011р., а саме: за карткою №125 на паралоїд KANE -521, номенклатурний номер 01125, з записами про надходження 08.09.2011р., у кількості 1500 кг, та відпуск ТМЦ у вересні, жовтні, грудні 2011р. у кількості 1500 кг у цех №1; за карткою №127 на паралоїд РА-101, номенклатурний номер 01127, з записами про надходження 08.09.2011р., у кількості 750 кг, та відпуск ТМЦ у вересні, жовтні, грудні 2011р., січні-червні 2012р. у кількості 750 кг у цех №1.
-згідно з прибутковим ордером №564 від 08.09.2011р. (т.2 а.с.184) на модифікатор К-175, номенклатурний номер 01123, карткою складського обліку матеріалів №123 (т.2 а.с.а.с.229-230, додаткові матеріали) по складу №1 документально підтверджується оприбуткування ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» ТМЦ, отриманих від ТОВ «Домєн» у вересні 2011р., у кількості 500 кг, та відпуск протягом квітня - жовтня 2012р. у цех №1 у кількості 400кг, залишок ТМЦ-100 кг.
-відповідно до прибуткового ордеру №561 від 23.09.2011р. (т.2 а.с.197), на бісфенол А, номенклатурний номер 01091, картки складського обліку матеріалів №91 (т.2 а.с.227), документально підтверджується оприбуткування ТМЦ, отриманих ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» у вересні 2011р. від ТОВ «Домєн», у кількості 50 кг, та відпуск у листопаді 2011р. у кількості 25 кг у цех №1, залишок ТМЦ станом на 01.01.2012р. - 25 кг.
-відпуск ТМЦ у виробництво підтверджується даними: лімітно-заборної картки №1150 на модифікатор К-521, номенклатурний номер 01125 (т.2 а.с.а.с.244-246); лімітно-заборних карток №1148, 1346, 1670, 102, 130, 388, 545, 864 на модифікатор К-101, номенклатурний номер 01127 (т.3 а.с.а.с.6-13); лімітно-заборної картки №443 на модифікатор КАNE-175, номенклатурний номер 01123 (т.2 а.с.242); лімітно-заборною карткою №1545 на діфенілолпропан (ДФП), номенклатурний номер 01091 (т.2 а.с.240); відомостей руху матеріалів по статтям витрат за період вересень 2011р. - червень 2012р.
Щодо використання сировини, отриманої ПАТ «Словянський завод «Тореласт» від ТОВ «Домєн»:
-за даними виробничої звітності ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться вироблено продукцію з використанням хімічної сировини, отриманої від ТОВ «Домєн», а саме: пластикат ДО-1 (білий); пластикат 0-40 (чорний); пластикат 0-40 (білий); пластикат І4013А (прозорий); пластикат МБ (чорний); плівка ПВХ жорстка марки В*Д*; плівка ПВХ для ламінування М-ПЖ *Д* з печаткою і обробкою; плівка ПВХ для ламінування М-ПЖ *Д* з обробкою; плівка ПВХ для ламінування меблі ВП; плівка ПВХ для ламінування М-ПЖ (пос.різ.); плівка ПВХ марки ПГП з печ.малюнком *Д*; плівка жорстка для ламінування підвіконня; вінілісшкіра, що підтверджується даними: карток складського обліку готової продукції за березень 2011р. - жовтень 2012р.; відомостей надходження готової продукції на склад за березень 2011р. - червень 2012р.
Щодо реалізації:
За даними дослідження відомості реалізації продукції по рахунку 360 «Розрахунки з покупцями» за березень 2011р. - червень 2012р., відомості реалізації по кореспондентам, накладних на відвантаження готової продукції, до складу якої входять хімічна сировина, придбана у постачальника ТОВ «Домєн», експертом встановлено, що реалізація готовой продукції ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» проводилася покупцям у 2011р. - 2012р. за наступними договорами (контрактами): контракт №25 від 22.01.2009р., де «Покупець» - ТОВ «Декопласт» щодо поставки плівки для ламінації М-ПЖ; контракт №8 від 16.03.2010р., де «Покупець» - ТОВ «Візаві-2000» щодо поставки плівки для ламінації М-ПЖ; контракт №13 від 08.06.2010р., де «Покупець» - ТОВ «СітіПласт» щодо поставки плівки для ламінації М-ПЖ; контракт №21 від 20.10.2010р., де «Покупець» - ТОВ «ТРІО» щодо поставки плівки ПВХ марки ПГП з печ.малюнком; контракт №21 від 14.06.2011р., де «Покупець» - ЗАТ «Бетонагорц» щодо поставки плівки для ламінації М-ПЖ; контракт №22 від 15.06.2011р., контракт №30 від 01.09.2011р., де «Покупець» - ТОВ «Адепласт» щодо поставки плівки для ламінації М-ПЖ; контракт №24 від 04.07.2011р., де «Покупець» - «MUROVA SYSTEMS» LLP щодо поставки плівки для ламінації М-ПЖ з печ.*Д*; контракт № 26 від 11.07.2011р., де «Покупець» - ВАТ «Вардан-Анаіт» щодо поставки плівки для ламінації М-ПЖ з печ.*Д*; контракт №37 від 17.10.2011р., де «Покупець» - ТОВ «Ніко-Пласт» щодо поставки плівки для ламінації М-ПЖ; контракт №11 від 04.04.2012р., де «Покупець» - «MOВІРОRТ» S.R.L. щодо поставки плівки для ламінації М-ПЖ; договір постачання продукції №12/191 від 01.12.2008р. з додатковою угодою №б/н від 15.11.2011р., де «Покупець» - ВАТ «Одескабель», щодо поставки кабельного пластикату І4013А (прозорого); договір постачання №96 від 01.05.2009р., де «Покупець» - ТОВ ВП «Електро-техніка» щодо поставки вінілісшкіри - Т з печатним малюнком; договір поставки №161 від 19.07.2010р., де «Покупець» - ФОП ОСОБА_9 щодо поставки плівки ПВХ жорсткої марки В*Д*; договір постачання №168 від 05.11.2010р. з додатковою угодою №1 від 07.02.2011р., де «Покупець» - ТОВ «Уніпласт» щодо поставки пластикату ПВХ м.Б (сірого), плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір постачання №23/11-10 від 23.11.2010р., договір постачання №23/01-12 від 23.01.2012р., де «Покупець» - ТОВ «Кабельпром-Запоріжжя» щодо поставки пластикату білого 0-40, пластикату чорного 0-40, пластикату І4013А, плівки ОН-технічної; договір поставки №9/40 від 16.01.2011р., де «Покупець» - ПП «АЛІС» щодо поставки плівки ПВХ; договір поставки №18 від 17.01.2011р., договір поставки №88/89 від 19.04.2012р., де «Покупець» - ТОВ «ЕФ-Пласт» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір поставки №8/39 від 19.01.2011р., де «Покупець» - ПП «Станрос» щодо поставки вінілісшкіри - Т; договір поставки №6/30 від 20.01.2012р., де «Покупець» - ТОВ «ОКСІ» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір поставки №18/58 від 01.02.2011р., де «Покупець» - МПП «Полімер» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір поставки №20 від 01.02.2011р., де «Покупець» - ТОВ «Геолан» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір поставки №32/87 від 10.02.2011р., де «Покупець» - ФОП ОСОБА_10 щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ, вінілісшкіри - Т; договір поставки №49 від 28.03.2011р., де «Покупець» - ФОП ОСОБА_11 щодо поставки плівки ПВХ у асортименті; договір поставки №73 від 19.04.2011р., де «Покупець» - ТОВ «Лабель» щодо поставки плівки ПВХ; договір поставки №74 від 20.04.2011р., де «Покупець» - ТОВ «Ровер-Ресурс» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір поставки №94 від 12.05.2011р., де «Покупець» - ТОВ «Мегатек-Україна» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір поставки №83 від 27.05.2011р., де «Покупець» - ТОВ «РАЙФ» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір поставки №91 від 20.06.2011р. де «Покупець» - ПП «Об'єднання «Автолегпром» щодо поставки вінілісшкіри - Т з печатним малюнком; договір поставки №97 від 08.08.2011р., де «Покупець» - ТОВ ВКП «МАРС-ПЛАСТ» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір №106/373 від 12.10.2011р., де «Покупець» - ТОВ «Металіст-Стройметалконструкція» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір №109 від 29.11.2011р., де «Покупець» - ТОВ «Супер-Профіль» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір поставки №7 від 10.02.2012р., де «Покупець» - ТОВ «Облторгсервіс» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; договір поставки №15/147 від 29.05.2012р., де «Покупець» - ТОВ «ВЕТТА-КОМ» щодо поставки плівки ПВХ для ламінування М-ПЖ; накладна №193 від 28.02.2012р., накладна №930 від 19.07.2012р., накладна №1726 від 31.10.2012р., де «Покупець» - ФОП ОСОБА_12 на відпуск плівки ПВХ жорсткої марки В*Д*; накладна №307 від 26.03.2012р., накладна №1160 від 21.08.2012р., де «Покупець» - ОСОБА_13 на відпуск пластикату білого ДО-1; накладна №320 від 29.03.2012р. на відпуск плівки ПВХ жорсткої марки В*Д*, де «Покупець» - ФОП ОСОБА_14; накладна №595 від 17.05.2011р., накладна №1186 від 23.08.2011р., накладна №1735 від 17.11.2011р. на відпуск пластикату білого ДО-1, де «Покупець» - ОСОБА_15; накладна №822 від 23.06.2011р., накладна №1215 від 26.08.2011р., накладна №119 від 14.02.2012р., накладна №139 від 17.02.2012р. на відпуск плівки ПВХ марки ПГП з печ.малюнком *Д*, де «Покупець» - ОСОБА_16 м.Харків; накладна №805 від 27.06.2012р. на відпуск плівки ПВХ жорсткої марки В*Д*, де «Покупець» - ФОП ОСОБА_17, що підтверджується даними: відомості по рахунку 360 «Розрахунки з покупцями та замовниками» за березень 2011р. - червень 2012р.; карток складського обліку продукції за березень 2011р. - жовтень 2012р.; відомостей надходження продукції на склад за березень 2011р. - червень 2012р.
Виходячи з наведеного, за даними дослідження первинних документів бухгалтерського та податкового обліку та облікових регістрів ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» підтверджується документально придбання та оприбуткування у березні, травні, червні, серпні, вересні 2011р. хімічної сировини від постачальника ТОВ «Домєн», на загальну суму без ПДВ 164'127,50 грн., ПДВ - 32'825,50 грн. та використання у господарській діяльності.
В результаті дослідження первинних документів ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» по господарським відносинам з постачальником ТОВ «ТД «Лайнер», а саме: видаткової та податкової накладної, рахунку-фактури, товарно-транспортної накладної (ТТН), платіжних доручень, виписок банку, витягів з відомості по рахунку 631м, карток складського обліку матеріалів, лімітно-заборних карток, головної книги за 2011р., експертом встановлено:
-відповідно до рахунку-фактури №ПП-000745 від 17.05.2011р. (т.3 а.с.17), де «Постачальник» - ТОВ «ТД «Лайнер», а «Одержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар за ціною без ПДВ: мікроліт білий, у кількості 200 кг, ціною 100,00 грн., на суму без ПДВ - 20'000,00 грн.; хостапрінт жовтий, у кількості 150 кг, ціною 263,50 грн., на суму без ПДВ - 39'525,00 грн. Всього: на суму без ПДВ - 59'252,00 грн., ПДВ - 11'905,00грн., на суму з ПДВ - 71'430,00 грн.
-відповідно до видаткової накладної №336 від 30.06.2011р. (т.3 а.с.16), податкової накладної №336 від 30.06.2011р. (т.3 а.с.29), де «Постачальник» - ТОВ «ТД «Лайнер», а «Одержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, отриманий на склад хімічної сировини ПАТ «Тореласт», за довіреністю №б/н від 30.06.2011р., за ціною без ПДВ: мікроліт білий, у кількості 200 кг, ціною 100,00 грн., на суму без ПДВ - 20'000,00 грн.; хостапрінт жовтий, у кількості 150 кг, ціною 263,50 грн., на суму без ПДВ - 39'525,00 грн. Всього: на суму без ПДВ - 59'252,00 грн., ПДВ - 11'905,00 грн., на суму з ПДВ - 71'430,00 грн.
-перевезення вищенаведених ТМЦ значиться автомобілем, держ. номер НОМЕР_1, що підтверджується: товарно-транспортною накладною №336/06 від 30.06.2011р. (т.3 а.с.22), де «Замовник» та «Вантажоодержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», «Вантажовідправник» - ТОВ «ТД «Лайнер» (м. Дніпропетровськ), водій ОСОБА_18
Щодо оприбуткування та відпуску:
-згідно відомості по рахунку 631м ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за липень 2011 року (т.3 а.с.23), по контрагенту ТОВ «ТД «Лайнер» на облік по бухгалтерському рахунку 201 «Сировина та матеріали» (склад №1) зараховано сировину (Дт201 Кт631) за прибутковим ордером №408 від 01.07.2011р. на суму без ПДВ 59'525,00 грн.
-за даними прибуткового ордеру №408 від 01.07.2011р. (т.3 а.с.15), карток складського обліку матеріалів №122, 62 (т.3 а.с.а.с.18-21, додаткові матеріали) по складу №1 документально підтверджується оприбуткування ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» ТМЦ, отриманих від ТОВ «ТД «Лайнер» у липні 2011р., а саме: картка №122 на мікроліт білий, номенклатурний номер 01122, з записами про надходження 01.07.2011р., у кількості 200 кг, та відпуск ТМЦ у липні-листопаді 2011р. у кількості 200 кг у цех №1; картка №62 на хостапрінт жовтий, номенклатурний номер 01062, з записами про надходження 01.07.2011р., у кількості 150 кг, та відпуск ТМЦ у серпні-листопаді 2011р., січні - липні 2012р. у кількості 215 кг (з урахуванням залишку ТМЦ станом на 01.07.2011р. 150 кг та надходження від інших постачальників у кількості 340 кг) - у цех №1, залишок ТМЦ станом на 01.08.2012р. - 425 кг.
-відпуск ТМЦ у виробництво підтверджується даними: лімітно-заборних карток №697/3, 853, 1044, 1435 на мікроліт білий, номенклатурний номер 01122 (т.3 а.с.а.с.30-33); лімітно-заборних карток №852, 1239/3, 1434/3, 31/3, 461/3 на хостапрінт жовтий, номенклатурний номер 01062 (т.3 а.с.а.с.34-38); відомостей руху матеріалів по статтям витрат за період липень 2011р. - червень 2012р.
Щодо використання сировини, отриманої ПАТ «Словянський завод «Тореласт» від ТОВ «ТД «Лайнер».
За даними виробничої звітності ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться вироблено продукцію з використанням хімічної сировини, отриманої від ТОВ «ТД «Лайнер», а саме: плівка ПВХ жорстка марки В*Д*; плівка ПВХ для ламінування М-ПЖ *Д* з печаткою і обробкою; плівка ПВХ для ламінування М-ПЖ *Д* з обробкою; плівка ПВХ для ламінування меблі ВП; плівка ПВХ для ламінування М-ПЖ (пос.різ.); плівка ПВХ марки ПГП з печ.малюнком *Д*; плівка жорстка для ламінування підвіконня; вінілісшкіра, що підтверджується даними: карток складського обліку готової продукції за березень 2011р. - жовтень 2012р.; відомостей надходження готової продукції на склад за березень 2011р. - червень 2012р.
За даними дослідження первинних документів бухгалтерського та податкового обліку та облікових регістрів ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» підтверджується документально придбання та оприбуткування у липні 2011р. хімічної сировини від постачальника ТОВ «ТД «Лайнер» на загальну суму без ПДВ 59'525,00 грн., ПДВ - 11'905,00 грн. та використання у господарській діяльності.
В результаті дослідження первинних документів ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», по господарським відносинам з постачальником ТОВ «Ліга», а саме: видаткової та податкової накладної, банківських документів, витягу з відомості по рахунку 631м, карток складського обліку матеріалів, лімітно-заборних карток, накладної - вимоги, виробничої звітності за 2011р., головної книги за 2011р., експертом встановлено:
-відповідно до видаткової накладної №27 від 17.08.2011р. (т.3 а.с.62), податкової накладної №3 від 16.08.2011р. (т.3 а.с.67), де «Постачальник» - ТОВ «Ліга», а «Одержувач» - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, отриманий на матеріальний склад ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», за ціною без ПДВ: нитка 240ЛХ (50 гр.), у кількості 100 од., ціною 8,20 грн., на суму без ПДВ - 820,00 грн. Всього: на суму без ПДВ - 820,00 грн., ПДВ - 164,00 грн., на суму з ПДВ - 984,00 грн., що відповідає даним: договору №355 від 18.05.2011р.; картки складського обліку матеріалів №12235.
Щодо оприбуткування та відпуску:
-згідно відомості по рахунку 631м ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за серпень 2011 року (т.3 а.с. 63), по контрагенту ТОВ «Ліга» на облік по бухгалтерському рахунку 209 «Інші матеріали» (склад №12) зараховано матеріали (Дт209 Кт631) за прибутковим ордером №931 від 29.08.2011р. на суму 820,00 грн.
-за даними прибуткового ордеру №931 від 29.08.2011р. (т.3 а.с.61), картки складського обліку матеріалів №12235 (т.3 а.с.а.с.65-66) по складу №12 на нитку 240ЛХ, номенклатурний номер 12235, документально підтверджується оприбутку-вання ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» ТМЦ, отриманих від ТОВ «Ліга» у серпні 2011р.
Щодо використання:
-за даними виробничої звітності ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за серпень - листопад 2011р., значиться відпущено у виробництво допоміжних матеріалів (нитки), придбаних у ТОВ «Ліга», на суму 820,00 грн. (без ПДВ), у кількості 100 одиниць, що підтверджується даними: лімітно-заборних карток №859, 867, 1185, 1087, 1279, 1391, 1533, 1441, 1472 на нитку, номенклатурний номер 12235 (т.3 а.с.а.с.68-69, 71-77); накладної - вимоги на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів №1532 від 31.08.2011р. (т.3 а.с.70).
-відповідно до відомостей руху допоміжних матеріалів за серпень - листопад 2011р. значиться використання допоміжного матеріалу (нитки) для пакування виробленої продукції: пластикат ДО-1 (білий); пластикат 0-40 (чорний); пластикат 0-40 (білий).
Тобто за даними дослідження первинних документів бухгалтерського та податкового обліку та облікових регістрів ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» підтверджується документально придбання та оприбуткування у серпні 2011р. та використання у виробничій діяльності протягом серпня - листопада 2011р. матеріалів від постачальника ТОВ «Ліга» на загальну суму без ПДВ 820,00 грн., ПДВ - 164,00 грн.
В результаті дослідження первинних документів ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» по господарським відносинам з постачальником ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс», а саме: видаткової накладної, податкових накладних, рахунку-фактури, витягу з відомості по рахунку 631м, акту приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, карток рахунків 10 та 13, відомості зносу основних засобів, головної книги за 2011р., експертом встановлено:
- згідно податкової накладної №24 від 22.06.2011р. (т.3 а.с.57), де Продавець - ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс», а Покупець - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», за умовами поставки: договір поставки №247 від 16.06.2011р. наведено номенклатуру поставки товарів (послуг) продавця: мотор редуктор МР1-500-13-100 з електродвигуном 37 кВт, у кількості 0,22 од., ціною без ПДВ - 38'000,00 грн., обсяг поставки без ПДВ - 8'333,33 грн. Всього обсяг поставки без ПДВ - 8'333,33 грн., ПДВ 1'666,67 грн., обсяг поставки з ПДВ 10'000,00 грн.
-за даними податкової накладної №9 від 04.07.2011р. (т.3 а.с.56), де Продавець - ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс», а Покупець - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», за умовами поставки: договір поставки №247 від 16.06.2011р. наведено номенклатуру поставки товарів (послуг) продавця: мотор редуктор МР1-500-13-100 з електродвигуном 37 кВт, у кількості 0,22 од., ціною без ПДВ - 38'000,00 грн., обсяг поставки без ПДВ - 8'333,33 грн.; Всього обсяг поставки без ПДВ - 8'333,33 грн., ПДВ 1'666,67 грн., обсяг поставки з ПДВ 10'000,00 грн.
-відповідно до податкової накладної №30 від 12.07.2011р. (т.3 а.с.58), де Продавець - ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс», а Покупець - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», за умовами поставки: договір поставки №247 від 16.06.2011р., наведено номенклатуру поставки товарів (послуг) продавця: мотор редуктор МР1-500-13-100 з електродвигуном 37 кВт, у кількості 0,22 од., ціною без ПДВ - 38'000,00 грн., обсяг поставки без ПДВ - 8'333,33 грн.; Всього обсяг поставки без ПДВ - 8'333,33 грн., ПДВ 1666,67 грн., обсяг поставки з ПДВ 10'000,00 грн.
-відповідно до податкової накладної №33 від 13.07.2011р. (т.3 а.с.55), де Продавець - ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс», а Покупець - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», за умовами поставки: договір поставки №247 від 16.06.2011р., наведено номенклатуру поставки товарів (послуг) продавця: мотор редуктор МР1-500-13-100 з електродвигуном 37 кВт, у кількості 0,34 од., ціною без ПДВ - 38'000,00 грн., обсяг поставки без ПДВ - 13'000,00 грн.; Всього обсяг поставки без ПДВ - 13'000,00 грн., ПДВ 2'600,00 грн., обсяг поставки з ПДВ 15'600,00 грн.
Щодо оприбуткування та використання:
-відповідно до рахунку-фактури №09/06-Л від 09.06.2011р. (т.3 а.с.а.с.43, 44), накладної №33 від 13.07.2011р. (т.3 а.с.43), де Постачальник - ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс», а Покупець - ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт», значиться товар, отриманий відповідно до довіреності №847 від 13.07.2011р. ч/з ОСОБА_19, за ціною без ПДВ: мотор редуктор МР1-500-13-100 з електродвигуном 37 кВт, у кількості 1 од., ціною 38'000,00 грн., обсяг поставки без ПДВ - 38'000,00 грн.; Всього: обсяг поставки без ПДВ - 38'000,00 грн., ПДВ 7'600,00 грн., обсяг поставки з ПДВ 45'600,00 грн., що відповідає даним: специфікації №б/н від 16.06.2011р. до договору №247 від 16.06.2011р.; карток рахунків 10 та 13 на мотор редуктор МР1-500-13-100 з ел.двигуном 37 кВт; відомості зносу основних засобів станом на 03.12.2012р.
-відповідно до журналу реєстрації довіреностей ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за 2011рік значиться довіреність №847 від 13.07.2011р., видана ОСОБА_19 для отримання ТМЦ від ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс», з відміткою про використання довіреності (т.3 а.с.45).
-перевезення вищенаведених ТМЦ автомобілем марки ГАЗ 33021, держ. номер 282-78 підтверджується: договором №б/н від 11.05.2011р., укладеним ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» з ПП ОСОБА_7 на перевезення вантажів (т.3 а.с.46); рахунком №б/н від 16.07.2011р. (т.3 а.с.47) на оплату автопослуг «Слов'янськ - Дніпродзержинськ - Слов'янськ, ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс», наданих ПП «ОСОБА_7», на суму 3'000,00 грн. (без ПДВ); актом приймання-передачі виконаних послуг №б/н від 16.07.2011р. щодо виконання ПП «ОСОБА_7» автотранспортних перевезень по маршруту «Слов'янськ - Дніпродзержинськ- Слов'янськ» (доставка мотора-редуктора), на суму 3'000,00 грн. (т.3 а.с.48).
-згідно прибуткового ордеру №1099 від 13.10.2011р. (т.3 а.с.42) по складу №3, карток рахунків 10 «Основні засоби» Цех №1 та 13 «Ізнос основних засобів» на мотор редуктор МР1-500-13-100 з ел.двигуном 37кВт, номенклатурний номер 01005, документально підтверджується оприбуткування ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» у жовтні 2011р. основних засобів, отриманих від ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс».
-за даними акту приймання - передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів №48 від 31.10.2011р. ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» (т.3 а.с.49) значиться передача в експлуатацію зі складу №3 в цех №1 основних засобів, отриманих від ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс», а саме: мотор редуктор МР-1-500-13-100 з електродвигуном 37 кВт, первісна вартість 38'000,00 грн., рік випуску - червень 2011р.
З урахуванням результатів дослідження господарських взаємовідносин ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» та ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс» та співставлення дати виписки податкових накладних з датами попередньої оплати ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» за основні засоби, експертом встановлено, що отримані від ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс» податкові накладні значаться виписаними з урахуванням абз.1 п.198.2. Податкового Кодексу України №2755-VI від 02.12.2010р., а саме: по даті списання коштiв з банкiвського рахунка платника податку на оплату товарiв, з номенклатурою поставки згідно рахунку-фактури.
На підставі викладеного за даними дослідження первинних документів бухгалтерського та податкового обліку та облікових регістрів ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» документально підтверджується придбання, оприбуткування та використання основних засобів від постачальника ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс» на загальну суму без ПДВ 38'000,00 грн., ПДВ - 7'600,00 грн.
Висновки акту Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області ДПС від 13.09.2012 року №4231/15-2-00300363 щодо заниження податку на прибуток за період з 01.01.2011 року по 30.09.2011 року на загальну суму 25'380,00 грн. та зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування за 1 квартал 2011 року у сумі 3'000,00 грн., а також завищення від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту з податку на додану вартість на загальну суму 50'828,00 грн., що стало підставою для прийняття контролюючим органом податкових повідомлень-рішень №0003121542, №0003261540, №0003281540 від 26.09.2012 р. не підтверджуються первинними документами бухгалтерського, податкового обліку та звітності ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт».
Первинними документами бухгалтерського обліку та обліковими регістрами підтверджується проведення господарських операцій між ПАТ «Слов'янський завод «Тореласт» та постачальниками - ТОВ «Домєн» у березні, травні, червні, серпні, вересні 2011 року, ТОВ «Ліга» у серпні 2011 року, ТОВ «Торговий Дім «Лайнер» у червні 2011 року та ПП «Фортуна Тепло Сервіс Плюс» у липні 2011 року.
Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» валові витрати виробництва та обігу - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.
Відповідно до п.п. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.
Згідно з підпунктом 134.1.1 пункту 134.1 статті 134 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі статтями 135-137 Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначених згідно зі статтями 138-143, з урахуванням правил, встановлених статтею 152 цього Кодексу.
На підставі п. 138.1. ст. 138 Податкового кодексу України, витрати, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, складаються із: витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6 - 138.9, підпунктами 138.10.2 - 138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 цієї статті; інших витрат, визначених згідно з пунктом 138.5, підпунктами 138.10.5, 138.10.6 пункту 138.10, пунктами 138.11, 138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 цього Кодексу; крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139 цього Кодексу.
Згідно з п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України, не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.
Статтею 185 Податкового кодексу України передбачено, що об'єктом оподаткування є операції платників податку, зокрема, з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю. Згідно з пунктом 188.1 статті 188 даного Кодексу база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.
Пункт 198.1 статті 198 Податкового кодексу України визначає, що право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій, зокрема, з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг. Відповідно до пункту 198.2 статті 198 цього Кодексу датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною. Згідно з пунктом 198.3 статті 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну.
Відповідачем не доведено, що відомості, які містяться в податкових накладних, а також в інших первинних документах, є недостовірними, або що зазначені документи визнані недійсними в судовому порядку.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Судова колегія вважає, що відповідач не довів правомірність прийняття спірних податкових повідомлень-рішень відповідно до ч.2 ст.71 КАС України.
Між тим, договірні правовідносини між позивачем та його контрагентами підтверджені первинним бухгалтерськими документами та іншими документами, які передбаченні ч.1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
На підставі викладеного судова колегія прийшла до висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, постанова прийнята з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування постанови суду не вбачається.
Керуючись статтями 24, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 31 січня 2013 року по адміністративній справі №2а/0570/13392/2012- залишити без задоволення.
Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 31 січня 2013 року по адміністративній справі №2а/0570/13392/2012- залишити без змін.
Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів з дня складання ухвали у повному обсязі.
У повному обсязі ухвала складена та підписана колегією суддів 07 березня 2013 року.
Головуючий суддя І.Д.Компанієць
Судді: В.А. Шальєва
М.В. Бишов
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.03.2013 |
Оприлюднено | 11.03.2013 |
Номер документу | 29804997 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць І.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні