cpg1251
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
13 березня 2013 рокум. ПолтаваСправа №816/696/13-а
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Кукоби О.О.,
при секретарі - Марченко О.Є.,
за участю:
представників позивача - Бучави А.С., Кременої Т.О., Ігнатенко Н.В.,
представників відповідача - Державної фінансової інспекції в Полтавській області - Оріховича М.І., Довгаля К.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника позивача про зупинення провадження в адміністративній справі за позовом Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Машівського району Полтавської області до Карлівської міжрайонної державної фінансової інспекції, Державної фінансової інспекції в Полтавській області про визнання протиправним висновку акта ревізії, визнання нечинним пункту вимоги, скасування розпорядження,
В С Т А Н О В И В:
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 18 лютого 2013 року адміністративну справу за позовом Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Машівського району Полтавської області до Карлівської міжрайонної державної фінансової інспекції про визнання протиправним висновку акта ревізії, визнання нечинним пункту вимоги, скасування розпорядження прийнято до провадження.
У судовому засіданні 13 березня 2013 року представником позивача заявлено клопотання про зупинення провадження в даній справі до отримання відповіді Міністерства соціальної політики України на запит Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації щодо порядку індексації заробітної плати працівників Терцентру.
Представники відповідача в судовому засіданні проти задоволення даного клопотання та зупинення провадження в адміністративній справі не заперечували.
З'ясовуючи питання про наявність підстав для зупинення провадження в адміністративній справі, суд виходить з наступного.
Згідно з пунктом 4 частини першої статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України принципами адміністративного судочинства є змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з'ясування всіх обставин у справі.
Суть офіційного з'ясування всіх обставин у справі визначена в частинах четвертій та п'ятій статті 11 цього Кодексу, якими встановлено, що суд вживає передбачені законом заходи, необхідні для з'ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи; суд повинен запропонувати особам, які беруть участь у справі, подати докази або з власної ініціативи витребувати докази, яких, на думку суду, не вистачає.
За приписами статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Пунктом 4 частини другої статті 156 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено право суду зупинити провадження в адміністративній справі у разі наявності інших причин за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.
Зважаючи на те, що предметом розгляду в даній справі є правомірність доводів відповідачів про недотримання позивачем порядку індексації заробітної плати, суд вважає за доцільне зупинити провадження в адміністративній справі №816/696/13-а до отримання судом відповіді Міністерства соціальної політики України на запит Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації від 11 березня 2013 року №06-2860.
Керуючись статтями 156, 165 Кодексу адміністративного судочинства України,
У Х В А Л И В:
Клопотання представника позивача про зупинення провадження в адміністративній справі за позовом Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Машівського району Полтавської області до Карлівської міжрайонної державної фінансової інспекції, Державної фінансової інспекції в Полтавській області про визнання протиправним висновку акта ревізії, визнання нечинним пункту вимоги, скасування розпорядження задовольнити.
Провадження в адміністративній справі №816/696/13-а зупинити до отримання судом відповіді Міністерства соціальної політики України на запит Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації від 11 березня 2013 року №06-2860.
Зобов'язати позивача, негайно після надходження, надати до суду оригінал відповіді Міністерства соціальної політики України на запит Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації від 11 березня 2013 року №06-2860.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня отримання її копії з одночасним поданням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції.
Повний текст ухвали виготовлено 14 березня 2013 року.
Суддя О.О. Кукоба
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2013 |
Оприлюднено | 15.03.2013 |
Номер документу | 29919131 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
О.О. Кукоба
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні