Справа № 815/2451/13-а УХВАЛА 28 березня 2013 року м.Одеса Суддя Одеського окружного адміністративного суду Корой С.М., розглянувши позовну заяву приватного підприємства «Точка опори 83» до державної податкової інспекції у Суворовському районі м.Одеси Одеської області Державної податкової служби, Головного управління державної казначейської служби України в м.Одесі Одеської області про скасування податкових повідомлень – рішень та зобов'язання вчинити певні дії, - ВСТАНОВИВ: До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява приватного підприємства «Точка опори 83» до державної податкової інспекції у Суворовському районі м.Одеси Одеської області Державної податкової служби, Головного управління державної казначейської служби України в м.Одесі Одеської області в якій позивач просить скасувати прийняті державною податковою інспекцією у Суворовському районі м.Одеси Одеської області Державної податкової служби податкові повідомлення – рішення №0000322201 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість в загальній сумі 64 728 гривень та №0000312201; зобов'язанти Головне управління державної казначейської служби України в м.Одесі Одеської області стягнути витрати у розмірі 1391 гривня 66 копійок із Державного бюджету України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Точка опори 83» шляхом їх безспірного списання з рахунку державної податкової інспекції у Суворовському районі м.Одеси Одеської області Державної податкової служби. Згідно з п.4 ч.1 ст.106 КАС України у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частиною третьою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів. Відповідно до положень ст.105 КАС України адміністративний позов може містити вимоги про: скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; виконання зупиненої чи невчиненої дії; встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності. Проте позовна заява не відповідає вказаним вимогам, оскільки позивач звертається із вимогою про зобов'язання Головного управління державної казначейської служби України в м.Одесі Одеської області стягнути судові витрати. Порядок розподілу судових витрат здійснюється судом відповідно до вимог статті 94 КАС України та не відноситься до розгляду справи по суті. Зокрема ч.1 ст. 94 КАС України визначено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа). Таким чином, звертаючись до адміністративного суду із позовом, позивач має зазначати позовні вимоги передбачені приписами ст.105 КАС України та в рамках предмету адміністративного позову. У зв'язку із встановленими обставинами, позивачу слід також визначити необхідність та підстави зазначення у якості відповідача по справі Головного управління державної казначейської служби України в м.Одесі Одеської області. Крім того, у вимозі про зобов'язання відповідача стягнути судові витрати позивач вказує організаційно – правову форму свого підприємства як товариство з обмеженою відповідальністю, тоді як зі змісту позову вбачається, що організаційно – правовою формою позивача є приватне підприємство. Згідно ст.108 КАС України суддя, встановивши, що адміністративний позов подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Недоліки повинні бути усунені шляхом належного оформлення адміністративного позову відповідно до вимог передбачених ст. 106 КАС України. Керуючись ст.ст. 105, 106, 108 КАС України, суддя, - ухвалив: Адміністративний позов приватного підприємства «Точка опори 83» до державної податкової інспекції у Суворовському районі м.Одеси Одеської області Державної податкової служби, Головного управління державної казначейської служби України в м.Одесі Одеської області про скасування податкових повідомлень – рішень та зобов'язання вчинити певні дії – залишити без руху. Повідомити позивача про необхідність у термін до 08.04.2013 року усунути недоліки та роз'яснити, що у разі не усунення у визначений судом термін недоліків, позов буде повернуто позивачеві. Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги в п'ятиденний строк з дня отримання копії ухвали. Суддя С.М.Корой 08.04.13
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.03.2013 |
Оприлюднено | 29.03.2013 |
Номер документу | 30240250 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Корой С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні