Постанова
від 21.03.2013 по справі 14/906/10-б/13-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Від "21" березня 2013 р. Справа № 14/906/10-Б/13-Г.

За заявою Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області (смт.Любар, Житомирська область)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк" (с.Нова Чортория, Любарський район, Житомирська область)

про визнання банкрутом

Присутні:

від ініціюючого кредитора: Чаюн Н.В. - довіреність №387/01 від 16.01.2013р.

від боржника: не з'явився

присутній в засіданні суду: Левченко Р.В. - державний реєстратор Любарської РДА, посвід. №002495 від 31.08.2010р.

Суддя Костриця О.О.

Розглянувши матеріали справи про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк" (с.Нова Чортория, Любарський район, Житомирська область), заслухавши представника ініціюючого кредитора, господарський суд,-

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду від 03.01.2013р. за заявою Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області (смт. Любар, Житомирська область) було порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк" (с.Нова Чортория, Любарський район, Житомирська область), за правилами статей 6, 7, 12 та 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI.

Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень вищезазначеного Закону, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.

Абзацом третім п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Слід зазначити, що до тексту нової редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не увійшла норма, яка в попередній редакції була закріплена в ст. 52, а саме щодо спрощеної процедури банкрутства відсутнього боржника та можливості звернутися до суду із заявою у разі, якщо вимоги до боржника менші ніж встановлено загальними правилами.

Разом з тим, з огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, та зважаючи на те, що нова редакція Закону не передбачає провадження справи про банкрутство відсутнього боржника в порядку статті 52, при вирішенні судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно.

Як вбачається з матеріалів справи, Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк" (с.Нова Чортория, Любарський район, Житомирська область) зареєстроване як платник збору на обов'язкове державне пенсійне страхування в Управлінні Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області 15.03.2012р. за реєстраційним номером №12032631 (а.с.7).

Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами.

Системний аналіз норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" свідчить про те, що загальними ознаками порушення провадження у справі про банкрутство, у тому числі відсутнього боржника, - є дотримання норм щодо безспірності кредиторських вимог до боржника, незалежно від їх розміру.

Дотримання вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в цій частині підтверджено ініціюючим кредитором постановами Житомирського окружного адміністративного суду, виконавчими листами Житомирського окружного адміністративного суду, постановами ВДВС Любарського РУЮ про відкриття виконавчого провадження щодо примусового виконання виконавчого листа, постановами ВДВС Любарського РУЮ про повернення виконавчого документа стягувачеві (а.с. 15-36).

Таким чином, як вбачається з матеріалів справи, заборгованість боржника перед ініціюючим кредитором, станом на день звернення із заявою до суду становить 189847,40грн. заборгованість по фактичним витратам на виплату та доставку пенсій.

Матеріали справи свідчать, що ТОВ "Маяк" (с.Нова Чортория, Любарський район, Житомирська область) зареєстроване виконавчим комітетом Авдіївської міської ради Донецької області 06.07.1995р., взято на облік Любарською райдержадміністрацією 20.12.2012р. та знаходиться за юридичною адресою: 13120, Житомирська область, Любарський район, с.Нова Чортория, ідентифікаційний код 23349314 (а.с.14).

Згідно довідки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців станом на 24.12.2012р. у ЄДР внесено запис №18 про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням: 13120, Житомирська область, Любарський район, с.Нова Чортория (а.с. 9-13).

Згідно із ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено особливості банкрутства відсутнього боржника.

Ухвалою суду від 03.01.2013р. про порушення провадження у справі про банкрутство та ухвалами суду від 21.01.2013р., від 19.02.2013р. боржника було повідомлено про час, місце та дату судового засідання, а також, про необхідність подання заперечень щодо вимог заявника.

Як свідчать матеріали справи, вищезазначені ухвали господарського суду, які були надіслані на адресу боржника повернулися до суду з відміткою поштового відділення: "за закінчення терміну зберігання" (а.с. 53-56, а.с. 75-78, а.с.109-112).

Як вбачається із наявної в матеріалах справи довідки Любарського відділення Чуднівської МДПІ №21 від 23.012013р. ТОВ "Маяк" (с.Нова Чортория, Любарський район, Житомирська область), як платник податків не подає звітність з 01.01.2011р. (а.с.86).

Відповідно до довідки відділу Держземагентства у Любарському районі №86/01-10 від 29.01.2013р. повідомляється, що згідно державної статистичної звітності форма 6-зем на території Любарського району за ТОВ "Маяк" (с.Нова Чортория, Любарський район, Житомирська область) земельні ділянки на праві власності, в користуванні та оренді не перебувають (а.с. 83).

Згідно довідки Чуднівського ВРЕР УДАІ УМВС України в Житомирській області №179 від 07.02.2013р. повідомляється, що згідно бази даних АІПС "Автомобіль" Чуднівського ВРЕР УДАІ УМВС України в Житомирській області станом на 07.11.2012р. за ТОВ "Маяк" (с.Нова Чортория, Любарський район, Житомирська область) транспортні засоби не зареєстровані (а.с.127).

Довідкою Любарського відділення Чуднівської МДПІ №17/10/182-05 від 23.01.2013р. повідомлено про наявність відкритих розрахункових рахунків боржника в одній банківській установі (а.с. 84-85).

Відповідно до витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, виданого Житомирською філією ДП "Інформаційний центр" №39819429 від 30.01.2013р., в державному реєстрі обтяжень рухомого майна міститься запис про вилучення обтяження щодо невизначеного майна, всього рухомого майна (а.с.88).

Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно №740760 від 25.02.2013р., у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомості відсутні (а.с. 131).

Довідкою №14/10/19-005 від 17.01.2013р. Любарське відділення Чуднівської МДПІ повідомило, що станом на 03.01.2013р. майно боржника не перебуває у податковій заставі у зв'язку з його відсутністю (а.с. 51).

Оскільки боржник не спроможний ліквідувати заборгованість перед кредитором, господарський суд вважає за необхідне визнати боржника банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.

Відповідно до приписів п.1 ст.24 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд відкриває ліквідаційну процедуру та призначає ліквідатора.

Як свідчать матеріали справи, представник заявника в засіданні суду 21.03.2013р. надала заяву, в якій просить суд призначити ліквідатором по справі арбітражного керуючого Черниша Олександра Миколайовича (а.с.137).

Згідно зі ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо інше не передбачено цим Законом, арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну чи економічну освіту або володіє спеціальними знаннями, не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів відповідно до статті 1 цього Закону і яка має ліцензію арбітражного керуючого, що видається в установленому законодавством порядку.

До призначення арбітражним керуючим особа має подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії осіб зазначених в п.3 ст.3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Як вбачається з матеріалів справи, 20.03.2013р. до господарського суду надійшла заява арбітражного керуючого Черниша О.М. про його згоду на призначення ліквідатором у справі про банкрутство ТОВ "Маяк" з доданою до неї копією ліцензії Міністерства юстиції України на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), серії АВ №600837 від 18.06.2012р. (а.с.113-115).

Частиною 1 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", передбачено, що з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, зокрема, строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

За наведених обставин, боржника слід визнати банкрутом, відкрити ліквідаційну процедуру та призначити Черниша О.М. ліквідатором боржника.

Керуючись ст. ст. 2, 3-1, 22-25, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції чинній до 18.01.2013р.) та ст. 86 ГПК України, господарський суд,-

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати банкрутом Товариство з обмежено відповідальністю "Маяк", зареєстроване виконавчим комітетом Авдіївської міської ради Донецької області 06.07.1995р., взято на облік Любарською райдержадміністрацією 20.12.2012р., юридична адреса: 13120, Житомирська область, Любарський район, с.Нова Чортория, ідентифікаційний код 23349314.

2. Відкрити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк" (с.Нова Чортория, Любарський район, Житомирська область) строком на дванадцять місяців до 21.03.2014р. включно.

3. Призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк" арбітражного керуючого Черниша Олександра Миколайовича, який проживає за адресою: Житомирська область, смт. Червоноармійськ, вул. Горького, буд.33, ліцензія Міністерства юстиції України на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), серії АВ №600837 від 18.06.2012р.

4. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав (21.03.2013р.).

5. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості.

6. Припинити повноваження керівника та інших органів, щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 21.03.2013р.

7. Скасувати арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

8. Зобов'язати керівника боржника протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатку і штамп, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.

9. Зобов'язати ліквідатора Черниша О.М., забезпечити виконання повноважень ліквідатора банкрута в порядку, визначеному ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та належне виконання заходів, передбачених ст. 29-31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", спрямованих на задоволення вимог кредиторів, а саме:

- опублікувати в офіційному друкованому органі оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури. Газетне оголошення має містити: найменування та інші реквізити боржника визнаного банкрутом, найменування господарського суду в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора, строк подання претензій і посилання на процедуру банкрутства;

- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;

- здійснити інвентаризацію майнових активів та заборгованості банкрута, в тому числі, перед найманими працівниками;

- надати докази припинення трудових відносини підприємства-банкрута з найманими працівниками відповідно до законодавства України про працю;

- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;

- надати докази користування печаткою та штампом банкрута;

- надати акт приймання-передачі бухгалтерської та іншої документації банкрута, печатки і штампів, матеріальних та інших цінностей;

- надати довідку з інспекції Держтехнагляду;

- надати відомості про стан та рух коштів на рахунках боржника в установах банків, що його обслуговують;

- надати відповіді на запити ініціюючого кредитора до реєструючих органів за попереднім місцем реєстрації боржника;

- надати докази звернення з відповідною заявою до державного реєстратора для внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців запису про ліквідатора банкрута Черниша О.М., як керівника юридичної особи, особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;

- надати витяг з ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців, з внесеними до нього відомостями щодо ліквідатора банкрута Черниша О.М., як керівника юридичної особи, особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;

- надати господарському суду проміжний звіт про хід ліквідаційної процедури банкрута;

- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 32 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимог кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення; пояснювальну записку ліквідатора до ліквідаційного балансу).

10. Призначити засідання суду для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури банкрута на "06" червня 2013р. о 10:40 год. в приміщенні господарського суду, каб. №407.

Викликати в судове засідання уповноваженого представника кредитора та ліквідатора Черниша О.М.

Постанова господарського суду набирає законної сили в установленому законом порядку.

Суддя Костриця О.О.

Віддрукувати:

1 - в справу

2 - заявнику (реком.)

3-боржнику (реком. з повід.)

4-ліквідатору Чернишу О.М.

5-відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Житомирській області

6-ВДВС Любарського РУЮ (реком.)

7-державному реєстратору Любарської РДА (реком.)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення21.03.2013
Оприлюднено03.04.2013
Номер документу30360673
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/906/10-б/13-г

Ухвала від 22.07.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 22.05.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 14.04.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Кот O.B.

Ухвала від 20.03.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 11.03.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Постанова від 05.02.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Короткевич O.Є.

Ухвала від 21.01.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Короткевич O.Є.

Ухвала від 19.11.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Постанова від 13.11.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Демидюк О.О.

Ухвала від 31.10.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Демидюк О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні