Постанова
від 13.03.2013 по справі 810/48/13-а
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 березня 2013 року 810/48/13-а

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спиридонової В.О., за участю секретаря судового засідання Тятькова І.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Києві адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Паритет» до Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

03.01.2013 товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Паритет» (далі - позивач, Товариство, ТОВ «Компанія Паритет») звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області Державної податкової служби (далі - відповідач, Податковий орган) про скасування податкових повідомлень-рішень форми «Р» від 19.10.2012 №0001562300, яким збільшено податкові зобов'язання з податку на прибуток підприємств на суму 149 319,60 грн., в тому числі за основним платежем - 144 847,00 грн. і за штрафними санкціями - 4 472,60 грн., та №0001572300, яким збільшено суму грошового зобов'язання на податок на додану вартість на суму 157 280,00 грн., в тому числі за основним платежем на 125 824,00 грн. і за штрафними санкціями - 31 456,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТОВ «Компанія Паритет» не погоджується із висновками Акту перевірки від 05.10.2012 №1648/22-00/31897433, який став підставою для прийняття оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, оскільки Позивач укладав договори про виконання робіт різного роду з ПП «АВП-Буд», виконав свої зобов'язання, які підтверджені документально, а саме договорами, актами виконаних робіт, платіжними дорученнями та банківськими виписками; на момент перевірки кредиторська/дебіторська заборгованість по розрахунках з ПП «АВП-Буд» відсутня, а в ході проведення перевірки Податковим органом не досліджувались обставини здійснення позивачем господарської діяльності та не надано жодних доказів фактичного нездійснення господарських операцій, суми по яких позивачем включені до складу податкового кредиту при обчисленні податку на додану вартість.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд позов задовольнити.

Представник відповідача, повідомленого належним чином про час, дату і місце судового розгляду справи, в судове засідання не з'явився. В той же час жодних зауважень, заяв, заперечень проти адміністративного позову від відповідача не надходило.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 22.01.2013 відповідача зобов'язано у разі заперечення проти адміністративного позову надати суду у строк до 4 лютого 2013 року письмові заперечення проти позову та всі наявні докази на їх підтвердження, зокрема, належним чином завірені копії всіх матеріалів, що були взяті до уваги під час прийняття оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, та на які є посилання в акті перевірки від 5 жовтня 2012 року №1648/22-00/31897433, а також наявні інші докази підпису первинних документів від імені керівника приватного підприємства «АВП-Буд» іншими особами, а не директором ОСОБА_1, окрім завіреної належним чином копії протоколу допиту свідка від 8 квітня 2012 року.

Вимоги вказаної ухвали суду відповідачем не виконані, жодних витребуваних судом документів не надано.

Відповідно до частини 4 статті 128 КАС України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Заслухавши пояснення позивача, розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, враховуючи принципи рівності сторін, суд дійшов наступних висновків.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Паритет» зареєстроване як суб'єкт господарювання 14.12.2010 Вишгородською районною державною адміністрацією Київської області, код ЄДРПОУ - 31897433.

Згідно з п.п.78.1.1 п.78.1 ст. 78, ст.79 Податкового кодексу України (далі - ПК України) та відповідно до наказу ДПІ у Вишгородському районі Київської області Державної податкової служби від 21.09.2012 №266 проведено позапланову документальну невиїзну перевірку ТОВ «Компанія Паритет» з питань перевірки дотримання вимог податкового законодавства при здійсненні фінансово-господарських операцій з ПП «АВП-Буд» (код за ЄДРПОУ 35524841) за період з 01.07.2009 по 30.06.2012.

За результатами вказаної перевірки складено Акт №1648/22-00/31897433 від 05.10.2012 (далі - Акт перевірки), у висновках якого зафіксовано наступні порушення з боку ТОВ «Компанія Паритет»: п. 198.1 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 ПК України - занижено суму податку на додану вартість у розмірі 125824 грн.; пп. 138.2 ст.138, пп.139.1.9 п.139.1 ст.139 ПК України - занижено податок на прибуток, що підлягає сплаті в сумі 144847,36 грн.

До вказаних вище висновків Податковий орган дійшов у зв'язку з наступними встановленими в ході перевірки позивача обставинами, які відображені в Акті перевірки:

Відповідно до наданих для перевірки первинних документів встановлено, що фінансово-господарські відносини ТОВ «Компанія Паритет» та ТОВ «АВП-Буд» проводились на підставі наступних договорів:

Договір № 147 від 14.07.2011 на виконання робіт, відповідно до якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова С.В., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про наступне: Підрядник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі, на свій ризик виконати за завданням Замовника, а Замовник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі, прийняти та оплатити роботи по санітарному очищенню від повалених дерев та кущів на Совській канаві у Голосіївському районі. Оплата виконаної підрядником роботи, здійснюється за її договірною ціною №1870_ДЦ_ДЦ (Додаток №1), яка становить 12246 грн., в т.ч. ПДВ 2041 грн., Довідка про вартість виконаних будівельних робіт № 1870_2-1_КБ-3, Акт №1 приймання виконання будівельних робіт 1870_2-1_ПД_КБ2в, податкова накладна № 13 від 29.07.2011.

Договір № 148 від 14.07.2011, відповідно до якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова С.В., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про наступне: підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати комплекс ремонтно-будівельних робіт на стадіоні НСК «Олімпійський» по вул. Червоноармійська, 55 в м.Києві, а саме ремонт панелей-складок трибун, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначається цим Договором та додатками до нього. Обсяг, склад та вартість робіт, що будуть виконуватися підрядником відображається в Кошторисній документації №1885, до складу якої входить Договірна ціна на виконання робіт (1885_ДЦ_ДЦ) та Локальний кошторис (1885_ДЦ_ЛС4_02_02_03_03). Сума з договірною ціною - 70 434 грн., у т. ч. ПДВ - 11739 грн. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт 1885_2-1_ПД_КБ-3; Акт №1 приймання будівельних робіт (№1885_2-1_ПД_КБ2), податкова накладна № 14 від 20.07.2011.

Договір №297 від 29.07.2011р. на виконання робіт, відповідно до якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова С.В., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, що Підрядник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі, на свій ризик виконати за завданням Замовника, а Замовник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі, прийняти та оплатити роботи по розчистці вхідної, вихідної групи та технологічного входу закритої частини колектору р. Либідь у Голосіївському районі (на ділянці від вул.Саперно-Слобідської до ур. Лиса Гора). Оплата виконаної Підрядником роботи, що визначена у п.1.1 цього Договору, здійснюється за її Договірною ціною №302_/ІД_ДЦ (Додаток №1), яка становить: 44968,80 грн., у т.ч ПДВ - 7494,80 грн. Податкова угода №1 від 01.08.2011р. по Договору №297 від 29.07.2011p. В доповнення до Договору №297 від 29.07.2011 Сторони - ТОВ «Компанія Паритет» та ПП «АВП-Буд» досягли угоди про збільшення обсягів робіт за Договором №297 від 29.07.2011, зокрема про зрізування кущів на відкритому каналі від вул. А.Навої до вул. Курнатовського в м. Києві. Вартість додаткових робіт складає 22000 грн., у т. ч. ПДВ -3666,67 грн. Податкова накладна № 31 від 31.08.2011.

Договір № 18 від 01.08.2011, відповідно до якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, що Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати із покрівельних матеріалів Замовника роботи по ремонту 136 м2 покрівлі адміністративної будівлі КБ «Луч», що розташована за адресою: м.Київ, вул.Мельникова 2 (Об'єкт), а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором. Обсяг, склад та вартість робіт за цим Договором відображається в кошторисній документації №18555, до складу якої входить Договірна ціна №1855_ДЦ_ДЦ (Договір №1) та Локальний кошторис №1855_ДЦ_ЛС_2-1-1 (Додаток №2), що є обов'язковими додатками до цього договору.Загальна вартість робіт за цим Договором становить 27276 грн., у т.ч. ПДВ. Відповідно Довідки про вартість виконаних будівельних робіт 1855_2.1_ПД_КБ-3 вартість будівельних робіт по побудові з ПДВ складає 22443,94 грн. Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (1855_2-1_ПД_КБ2) вартість робіт складає 22443,94 грн., у т.ч. ПДВ 3740,66 грн. Податкова накладна № 26 від 29.08.2011.

Договір №108 від 10.08.2011, відповідно до якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору використовуючи оцинкований лист Замовника виконати роботи по ремонту покрівлі адміністративної будівлі по вул. Гоголівській 22/24 в м. Києві, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором та додатками до нього. Загальна вартість робіт за цим Договором складає 29205,00 грн., у т.ч. ПДВ 4867,50 грн. Додаткова угода №1 від 05.10.2011 в доповнення до Договору №108 від 10.08.2011р, Сторони - ТОВ «Компанія Паритет» та ПП «АВП-Буд» досягли угоди про збільшення обсягів робіт за Договором №108 від 10.08.2011, зокрема по фарбуванню цокольного поверху адміністративної будівлі за адресою: Київ, Гоголівська, 22-24. Вартість додаткових робіт складає 8600 грн., у т.ч. ПДВ 1433,33 грн. Додаткова угода №2 від 03.11.2011. В доповнення до Договору №108 від 10.08.2011, Сторони - ТОВ «Компанія Паритет» та ПП «АВП-Буд» досягли угоди про збільшення обсягів робіт за Договором №108 від 10.08.2011, зокрема по поточному ремонту покрівлі будинку №26 по вул. Воровського, в м. Києві. Вартість додаткових робіт складає:14400 грн., у т.ч. ПДВ 2400 грн. Податкові накладні № 37 від 31.08.2011, № 7 від 06.09.2011.

Договір №118 на виконання робіт від 11.08.2011, відповідно до якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, що Підрядник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі, на свій ризик виконати за завданням Замовника, а Замовник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі, прийняти та оплатити роботи по розчищенню каналу на ділянці від вул. Набережно-Корчуватської до затоки Миколайчик в м. Києві. Оплата виконаної Підрядної роботи, що визначена у п.1.1 цього Договору, здійснюється за її договірною ціною №1995_ДЦ_ДЦ (Додаток№1), яка становить 16064,40 грн., у т.ч. ПДВ 2677,40 грн. Згідно довідки про вартість виконаних робіт (1995_2-1_ПД_КБ-3) вартість будівельних робіт по будові з урахуванням ПДВ складає 16063,94 грн. Згідно Акту приймання виконаних будівельних робіт (1995_2-1_ПД_КБ2) вартість робіт склала 16063,94 грн. Податкова накладна № 28 від 30.08.2011.

Договір №268 від 26.08.2011, відповідно до якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, щоПідрядник зобов'язується протягом строку дії Договору із будівельних матеріалів Замовника виконати роботи по ремонту облицювання внутрішніх стін басейну НТУ по вул. Кіквідзе, 36-а в м.Києві, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначається цим Договором та додатками до нього.Обсяг, склад та вартість робіт, що будуть виконуватися Підрядником, відображається в Кошторисній документації №2041, до складу якої входить Договірна ціна №2041_ДЦ_ДЦ та Локальний кошторис №2041-ДЦ_ЛС4_2-1-1 (відповідно додатки №1, 2). Загальна вартість за цим Договором буде визначатися як сукупність вартості робіт, що будуть вказані в Акті виконаних робіт (ФКБ-2в), складеному згідно Кошторисної документації №2041 (Додатки №1,2), та на момент укладання Договору складає 5990,40 грн., в т.ч. ПДВ - 998,40 грн.). Відповідно до Довідки 2041_2-1_ПД_КБ-3 вартість робіт склала 5989,27 грн. Згідно Акту 2041_2-1_ПД_КБ2 вартість робіт склала 5989,27 грн. Податкова накладна № 7 від 03.10.2011.

Договір №209 на виконання робіт від 02.09.2011, згідно якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, що Підрядник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі, на свій ризик виконати за завданням Замовника, а Замовник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених в цьому Договорі, прийняти та оплатити роботи по розчищенню каналу від проспекту Московського до затоки Вовкувата в м. Києві. Оплата виконаної Підрядної роботи, що визначена у п.1.1 цього Договору, здійснюється за її договірною ціною №105_ДЦ_ДЦ (Додаток№1), яка становить 46677,60 грн., у т.ч. ПДВ 7779,60 грн. Згідно довідки 105_2-1_ПД_КБ-3 вартість робіт склала 46674,88 грн. Відповідно Акту 105_2-1_ПД_КБ2 вартість робіт - 46674,88 грн. Податкова накладна № 69 від 31.10.2011 на суму 46674,88 грн.

Договір №309 від 30.09.2011, відповідно до якого TOB «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, що Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати роботи по улаштуванню спеціальних тросових систем для переміщення людей (акторів) в чаші стадіону HCK «Олімпійський» за адресою: м.Київ, вул.Червоноармійська, 55, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором та додатками до нього. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 157000 грн., в т.ч. ПДВ 26166,67грн. Податкова угода №1 від 18.10.2011 до Договору №309 від 30.09.2011. В доповнення до Договору №309 від 30.09.2011, Сторони - ТОВ «Компанія Паритет» та ПП «АВП-Буд» (Підрядник) досягли угоди про збільшення обсягів робіт за Договором №309 від 30.09.2011, зокрема по улаштуванню спеціальних тросових систем для переміщення людей (акторів) в павільйоні за адресою: м.Київ, вул. Бальзака, 3-а. Вартість додаткових робіт складає 15000 грн., у т.ч. ПДВ 2500 грн. Податкова накладна № 49 від 25.10.2011 на суму157000,00 грн.

Договір №104 від 04.10.2011, згідно якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, що Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати роботи по демонтажу аварійної частини цегляної труби котельні, що розташованапоблизу гуртожитку за адресою: м.Київ, вул. Кіквідзе, 39, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором та додатками до нього.Обсяг склад та вартість робіт, що будуть виконуватися Підрядником, відображається в Кошторисній документації №141, до складу якої входить Договірна ціна №141_ДЦ_ДЦ та Локальний кошторис №141-ДЦ_ЛС42-1-1 (відповідно додатки №1, 2). Загальна вартість за цим Договором буде визначатися як сукупність вартості робіт, що будуть вказані в Акті виконаних робіт (ФКБ-2в), складеному згідно Кошторисної документації №141 (Додатки №1,2), та на момент укладання Договору складає 29466 грн., в т.ч ПДВ - 4911 грн.). Згідно довідки 141_2-1_ПД_КБ-3 вартість робіт склала 29465,57грн. з урахуванням ПДВ. Згідно Акту 141_2-1_ПД_КБ2 вартість робіт - 29465,57 грн., включаючи ПДВ 4910,93 грн. Податкова накладна № 20 від 10.10.2011.

Договір №210 від 21.10.2011, відповідно до якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, що Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати роботи по улаштуванню спеціальних тросових систем для переміщення людей (акторів) в чаші стадіону «Арена-Львів» в м. Львові, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором та додатками до нього. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 100000 грн., в т.ч. ПДВ 16666,67грн. Податкова накладна № 67 від 31.10.2011.

Договір №711 від 07.11.2011, згідно якого TOB «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, що Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору за попередньою заявою Замовника виконувати роботи по монтажу та демонтажу навісок для індивідуальних підйомів акторів під час проведення виставки «Урус-Шайтан» в театрі ім. І.Франка в м. Києві, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором та додатками до нього. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 2550 грн., в т.ч. ПДВ 425 грн. Податкові накладні: № 22 від 09.11.2011, № 47 від 21.11.2011, № 49 від 23.12.2011, №13 від 16.01.2012, № 24 від 20.02.2012, № 32 від 30.03.2012.

Договір №251 від 25.11.2011, відповідно до якогоТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, що Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору використовуючи матеріали Замовника, виконати роботи по поточному ремонту обладнання в важкодоступних місцях за адресою: Київська обл., м. Миронівка, вул. Степова, 8, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 1620 грн., в т.ч. ПДВ 270 грн. Податкова накладна № 72 від 30.11.2011.

Договір №112 від 01.12.2011 ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про наступне: Згідно цього Договору Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати роботи по зняттю аварійності фасаду будівлі №101, по вул. Жилянській в м. Києві, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором та додатками до нього.Склад робіт: простукування та демонтаж аварійної облицювальної плитки 341 кв.м.; монтаж декоративної захисної сітки 550 кв.м (захисна сітка надається Замовником). Загальна вартість робіт за цим Договором становить 8460 грн., в т.ч.ПДВ 1410 грн. Податкова накладна № 19 від 09.12.2011.

Договір №129 від 19.12.2011, згідно якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, що Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати роботи по санітарному обрізуванню чотирьох дерев з збирання порубочних залишків без вивезення деревини за адресою: м. Бровари, Київська обл., вул. Артема 52, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором та додатками до нього. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 12150 грн., в т.ч. ПДВ 2025 грн.Податкова накладна № 74 від 30.12.2011.

Договір №231 від 23.11.2011, згідно якого ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про те, що Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору, використовуючи матеріали Замовника, виконати роботи по монтажу системи молнієзахисту на об'єкті «Реконструкція з надбудовою адміністративної будівлі по вулиці Довнар Запальського, 7а в м.Києві, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором.Загальна вартість робіт за цим Договором становить 3150 грн., в т.ч. ПДВ 525 грн. Податкова накладна № 71 від 30.11.2011.

Договір №229 від 29.12.2011 - ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про наступне: Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати роботи по обрізуванню гілок з омелою на території парку «Сирецький Гай» в м.Києві, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 11000 грн., в т.ч. ПДВ 1833,33грн. Додаткова угода №1 від 20.01.2012 до Договору №229 від 29.12.2011 в доповнення до Договору №229 від 29.12.2011, Сторони - ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), та ПП «АВП-Буд» (Підрядник) досягли угоди про збільшення обсягів робіт за Договором №№229 від 29.12.2011, зокрема по очищенню від омели дерев, на території Сирецького та Кирилівського гаїв в м. Києві. Вартість додаткових робіт складає 13000 грн., у т.ч. ПДВ 2166,67 грн.

Договір №32 від 03.02.2012 ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про наступне: Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати роботи по очищенню від бурульок периметру покрівлі будинку за адресою: м.Київ, вул. І.Мазепи, 21 корп.9, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 2000 грн., в т.ч. ПДВ 333,33 грн. Податкова накладна № 7 від 10.02.2012.

Договір №152 від 15.02.2012 - ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про наступне: Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати роботи по монтажу вертикальної ділянки повітропроводу на фасаді будинку за адресою: м.Київ, Кловський узвіз, 7а, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 17400 грн., в т.ч. ПДВ 2900 грн. Податкова накладна № 38 від 29.02.2012.

Договір №301 від 01.03.2012 - ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова C.B., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про наступне: Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати роботи по очищенню від полою, бурульок та снігу покрівель будинківза адресами: м.Київ, вул.Тверська, 7 та м.Київ, вул. Протасів Яр,2, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором. Вартість робіт за цим Договором відображається в Кошторисі і становить 48070,80 грн., в т.ч. ПДВ 8011,80 грн. Податкова накладна № 11 від 12.03.2012.

Договір №233 від 23.03.2012 - ТОВ «Компанія Паритет» (Замовник), в особі директора Зубкова С.В., з одного боку, та ПП «АВП-Буд», в особі директора ОСОБА_1 (Підрядник), уклали цей Договір про наступне: Підрядник зобов'язується протягом строку дії Договору виконати роботи по очищенню від омели на території Національного університету харчових технологій, а Замовник зобов'язується прийняти роботу та оплатити її вартість у строки та на умовах, що визначаються цим Договором та додатками до нього. Вартість робіт за цим Договором буде визначатися як сукупність вартості робіт, що будуть вказані в акті виконаних робіт, складеному згідно додатку №1 та на момент укладання договору становить 5520 грн. Податкова накладна № 33 від 30.03.2012.

Від ДПІ у Оболонському районі м. Києва до ДПІ у Вишгородському районі надійшов лист від 09.07.2012 №1354/7/07-05, яким встановлено наступне:

В ході оперативного супроводження кримінальної справи №53-3666 (порушена за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 1 ст. 205 КК України) співробітниками головного відділу податкової міліції ДПІ у Оболонському районі м. Києва ДПС викрито злочинну тіньову схему, в якій задіяний ряд суб'єктів господарювання, з наявними ознаками «фіктивності», які використовуються у складі злочинного механізму, діяльність якого спрямована на надання легально діючим суб'єктам господарювання послуг з протиправної мінімізації податкового навантаження шляхом безпідставного віднесення до складу податкового кредиту з ПДВ сум податку на додану вартість, які виникали внаслідок взаєморозрахунків із залученими у злочинній схемі фіктивними підприємствами.

В ході оперативного супроводження досудового слідства по кримінальній справі співробітниками ГВПМ ДПІ у Оболонському районі ДПС встановлено, що 24.10.2007 у Солом'янській РДА у м. Києві та 26.03.2007 в ДПІ у Солом'янському районі м. Києва було зареєстроване Приватне підприємство «АВП-Буд» (код ЄДРПОУ 35524841), яке має наявні ознаки фіктивності. Згідно реєстраційних документів ПП «АВП-Буд» відповідальною особою під час ведення фінансово-господарської діяльності є громадянин ОСОБА_1.

В ході подальшого оперативного супроводження кримінальної справи співробітниками ГВПМ ДПІ у Оболонському районі м. Києва ДПС опитано громадянина ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, який згідно реєстраційних документів є одноосібним засновником, директором та бухгалтером Приватного підприємства «АВП-Буд». ОСОБА_1 повідомив, що до реєстрації ПП «АВП Буд» він відношення не має, участі у веденні господарської діяльності підприємства не приймав, договорів з контрагентами та звітних документів не складав та не підписував.

Таким чином, невстановлені слідством особи від імені ОСОБА_1, використовуючи реквізити ПП «АВП-Буд» (код ЄДРПОУ 35524841), здійснюють прикриття незаконної діяльності реально-діючих суб'єктів підприємницької діяльності, серед яких є ТОВ "КОМПАНІЯ ПАРИТЕТ" (код ЄДРПОУ 31897433, яке перебуває на податковому обліку в ДПІ у Вишгородському районі Київської області ДПС), службовими особами якого здійснювалося формування податкового кредиту з податку на додану вартість та валових витрат по взаєморозрахунках з ПП «АВП Буд».

Отже, встановлено що накладні, виписані від імені ПП «АВП-Буд» (код ЄДРПОУ 35524841), оформлені з порушенням вимог п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України та п. 1, п. 16 Порядку №1379.

Враховуючи викладене, у ТОВ «КОМПАНІЯ ПАРИТЕТ» (код ЄДРПОУ 31897433) залишаються не підтвердженими у розумінні п.п. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України від 03.04.1997 року №168/97 «Про податок на додану вартість» (із наступними змінами та доповненнями), складеними від ПП «АВП-Буд» документами суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту з податку на додану вартість.

В ході перевірки не підтверджено фактичного здійснення послуг від ПП «АВП- Буд», що свідчить про те, що правочини між ТОВ «Компанія Паритет» та ПП «АВП-Буд» в період за липень - листопад 2011 року, січень - березень 2012 року здійснені без мети настання реальних наслідків. Отже, зазначені правочини відповідно до ч.1, 2 ст. 215, ч.5 ст. 203 Цивільного кодексу України є нікчемним, і в силу ст. 216 Цивільного кодексу України не створюють юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з їх недійсністю.

Враховуючи вищевикладене, взаємовідносини між ТОВ «Компанія Паритет» та ПП «АВП-Буд» (код ЄДРПОУ 35524841) не спричиняють реального настання правових наслідків.

Згідно з наданих ТОВ «Компанія Паритет» до перевірки первинних документів по фінансово-господарських відносинах з ТОВ «АВП-Буд» встановлено, що відповідно до актів виконаних робіт ТОВ «Компанія Паритет» до складу валових витрат віднесено всього 585612,15 грн., в т.ч. за III квартал 2011 року в сумі 154736,74 грн.; за IV квартал 2011 року в сумі 353091,41 грн.; за І квартал 2012 року в сумі 77784 грн.

Відсутність у первинних документах за результатами виконання договорів про надання послуг, інформації про конкретні послуги, надані замовнику, одиниць виміру позбавляє можливості дійти висновку про фактичне надання послуг та їх зв'язок з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції, використання їх підприємством у власній господарській діяльності.

Враховуючи вищевикладене, в порушення вимог пп. 134.1.1 п. 134.1 ст.134, п. 135.1 ст.135, п. 138.2 ст.138 ПК України ТОВ «Компанія Паритет» завищено валові витрати в сумі 585612,15 грн., в т.ч. за III квартал 2011 року в сумі 154736,74 грн.; за IV квартал 2011 року в сумі 353091,41 грн.; за І квартал 2012 року в сумі 77784 грн.

В порушення пп. 138.2 ст.138, пп.139.1.9 п.139.1 ст.139 ПК України занижено податок на прибуток, що підлягає до сплати в сумі 144847,36 грн., в т. ч. за III квартал 2011 року в сумі 38684,18 грн., за IV квартал 2011 року в сумі 88272,86 грн., за І квартал 2012 року в сумі 17890,32 грн.

Підсумовуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що підставами для зроблених Податковим органом висновків щодо заниження ТОВ «Компанія Паритет» суми податку на додану вартість за період липень 2011 року - березень 2012 року в розмірі 125824 грн. з порушенням п.198.1, ст. 198, п.200.1 ст.200 Податкового кодексу України та щодо заниження ТОВ «Компанія Паритет» податку на прибуток за ІІІ, ІV квартал 2011 року та І квартал 2012 року, що підлягає до сплати у сумі 144847,36 грн. з порушенням пп. 138.2 ст. 138, пп. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України, став висновок Податкового органу про нікчемність правочинів, укладених між ТОВ «Компанія Паритет» та ПП «АВП-Буд», із посиланням на протокол допиту громадянина ОСОБА_1, який згідно реєстраційних документів є одноособовим засновником, директором та головним бухгалтером ПП «АВП-Буд», як свідка у кримінальній справі №53-3666, порушеної за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 205 КК України, в якому він, як вище зазначалося, пояснив, що до реєстрації ПП «АВП Буд» відношення не має, участі у веденні господарської діяльності підприємства не приймав, договорів з контрагентами та звітних документів не складав та не підписував.

З долучених до матеріалів справи копій первинних та інших документів судом також встановлено наступне.

Згідно довідки № 00273 з ЄДРПОУ ТОВ «Компанія Паритет» зареєстровано 15.05.2002; керівник - Зубков Сергій Володимирович; основними видами діяльності, які має право здійснювати Товариство, є, зокрема, загальне будівництво будівель (нові роботи, роботи з заміни, реконструкції та відновлення) - КВЕД 45.21.1.

Копія свідоцтва № 13696026 (НБ№218397) від 19.07.2002 свідчить про реєстрацію Товариства Державною податковою інспекцією у Вишгородському районі Київської області платником податку на додану вартість.

Таким чином, на момент укладання договорів з ПП «АВП-Буд» ТОВ «Компанія Паритет» було зареєстровано в установленому законом порядку, узято на облік платника податків та зареєстровано як платник податку на додану вартість. На час укладання та виконання цих договорів свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість жодної із сторін правочинів анульовані не були.

Беручи до уваги викладені обставини справи, суд дійшов висновку, що, оскільки, предметом дослідження у даній справі є правомірність та обґрунтованість прийняття Податковим органом оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, то необхідним є, зокрема, встановлення наявності правових підстав для формування ТОВ «Компанія Паритет» податкових зобов'язань та віднесення до валових витрат сум за наслідками взаємовідносин із ПП «АВП-Буд».

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами у справі, суд виходить з наступного.

Згідно з частиною 1 статті 69 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Відповідно до частин 1 та 4 статті 70 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Згідно з частиною 4 статті 72 КАС України вирок суду в кримінальній справі або постанова суду у справі про адміністративний проступок, які набрали законної сили, є обов'язковими для адміністративного суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, щодо якої ухвалений вирок або постанова суду, лише в питаннях, чи мало місце діяння та чи вчинене воно цією особою.

В той же час, враховуючи викладені положення норм чинного процесуального законодавства, суд зазначає, що посилання відповідачем на протокол допиту громадянина ОСОБА_1, який згідно реєстраційних документів є одноособовим засновником, директором та головним бухгалтером ПП «АВП-Буд», як свідка у кримінальній справі №53-3666, порушеної за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 205 КК України, не може бути належними доказом у даній адміністративній справі та свідчити про нікчемний характер правочинів між ТОВ «Компанія Паритет» та ПП «АВП-Буд».

Також суд не бере до уваги та не вважає доведеним з боку відповідача факт невідповідності правочинів між ТОВ «Компанія Паритет» та ПП «АВП-Буд» вимогам частини 5 (правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним) статті 203 ЦК України у зв'язку з наступним.

Згідно з позицією Вищого адміністративного суду України, викладеною в листі від 02.06.2011 № 742/11/13-11, статтею 1 Закону України від 16.07.1999 № 996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством. З урахуванням викладеного, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Відповідно до частини 2 статті 70 КАС сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Тобто, Податковий орган повинен надати суду відповідні докази, які підтверджують доводи щодо відсутності господарських операцій між позивачем і ПП «АВП-Буд», правомірності прийнятих ним оспорюваних рішень.

В свою чергу, суд констатує, що фактичне здійснення господарських операцій між позивачем та ПП «АВП-Буд» підтверджується зазначеними вище: правочинами, Актами приймання виконаних робіт (Ф. КБ-2в), довідками про вартість виконаних робіт (Ф. КБ-3), податковими накладними, платіжними дорученнями, банківськими виписками.

Таким чином, позивач підтвердив доводи про реальність господарської операції вказаними вище документами та поясненнями, тому не визнання Податковим органом права на податковий кредит та висновок про завищення валових витрат є безпідставними.

Відповідно до пункту 138.2 статті 138 Податкового кодексу України витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

Згідно з підпунктом 139.1.9 пункту 139.1 статті 139 Податкового кодексу України не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Згідно з пунктом 198.1 статті 198 ПК України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Пункт 198.2 статті 198 ПК України визначає, що датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Відповідно до пункту 198.6 статті 198 Кодексу не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця (пункт 201.6 ст. 201 ПК України).

Наявність у позивача належним чином оформлених податкових накладних, отриманих у межах взаємовідносин з ПП «АВП-Буд» суду доведено.

Відповідно до пункту 44.1 статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Таким чином, у зв'язку з наявністю у позивача відповідних первинних документів, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку, зокрема, податкових накладних, суд дійшов висновку про обґрунтованість дій ТОВ «Компанія Паритет» щодо формування податкового кредиту та віднесення сум до валових витрат по взаємовідносинах з ПП «АВП-Буд» за період з 01.07.2009 по 30.06.2012.

Частиною 1 статті 5 КАС України встановлено, що адміністративне судочинство здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу та міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Так, згідно з статтею 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ратифікованої Законом України № 475/97-ВР від 17.07.1997, (далі - Конвенція) кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права. Проте попередні положення жодним чином не обмежують право держави вводити в дію такі закони, які вона вважає за необхідне, щоб здійснювати контроль за користуванням майном відповідно до загальних інтересів або для забезпечення сплати податків чи інших зборів або штрафів.

Дану справу суд вирішує, як справу майнового характеру, на підставі рішення Європейського суду з прав людини від 14.10.2010 у справі «Щокін проти України», зі змісту якого вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.

У зв'язку з викладеним, протиправне винесення Податковим органом спірного податкового повідомлення-рішення становить втручання у мирне володіння майном суб'єкта господарювання, що порушує статтю 1 Першого протоколу до Конвенції.

Розглядаючи справу «Інтерспав» проти України про порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції, Європейський суд з прав людини висловив свою думку, яка полягає в наступному: «коли державні органи володіють будь-якою інформацією про зловживання у системі відшкодування ПДВ, що здійснюються конкретною кампанією, вони можуть вжити відповідних заходів з метою запобігання або усунення таких зловживань. Суд, однак, не може прийняти зауваження Уряду щодо загальної практики з відшкодування ПДВ за відсутності будь-яких ознак, які б вказували на те, що заявник був безпосередньо залучений до таких зловживань».

У рішенні від 22 січня 2009 року у справі «БУЛВЕС» АД проти Болгарії»(заява № 3991/03) Європейський суд з прав людини, зазначив, що платник податку не повинен нести наслідків невиконання постачальником його зобов'язань зі сплати податку і в результаті сплачувати ПДВ другий раз, а також сплачувати пеню. На думку Суду, такі вимоги стали надмірним тягарем для платника податку, що порушило справедливий баланс, який повинен підтримуватися між вимогами суспільного інтересу та вимогами захисту права власності.

Відповідно до частини другої статті 8 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.

За таких обставин, покупець не може нести відповідальність за можливе порушення податкового законодавства продавцем-контрагентом, за умови необізнаності першим щодо таких порушень.

Відповідачем не надано доказів того, що позивач знав або міг дізнатися про те, що ПП «АВП-Буд», можливо, порушує вимоги податкового законодавства, зокрема, щодо подання податкової звітності, відсутності за юридичним місцезнаходженням тощо. А, також, доказів того, що позивач був безпосередньо залучений до можливих зловживань контрагента у системі оподаткування.

Частина 2 статті 71 КАС України визначає, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Як зазначалось вище, відповідачем заперечень на адміністративний позов та жодних доказів на підтвердження правомірності оскаржуваних податкових повідомлень-рішень не надано, посилання на протокол допита свідка у кримінальній справі, суд вважає неналежним та недопустимим доказом, а отже не доведено належними та достатніми доказами фактів безпідставного чи неправомірного формування позивачем податкового кредиту та віднесення сум до валових витрат за період з 01.07.2009 по 30.06.2012 у зв'язку з укладенням господарський договорів з ПП «АВП-Буд».

За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, беручи до уваги не доведеність відповідачем відсутності реального характеру правочину, укладеного між ТОВ «Компанія Паритет» та ПП «АВП-Буд»; доведеність обґрунтованості включення позивачем до складу податкового кредиту відображених в отриманих від вказаного контрагенту первинних документах сум ПДВ та віднесення сум до валових витрат; суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог та скасування оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Керуючись статтями 11, 14, 69, 70-72, 86, 159-163, 254 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області Державної податкової служби від 19 жовтня 2012 року № 0001562300 та № 0001572300.

Стягнути з Державного бюджету України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Паритет» судовий збір у розмірі 2 294 (дві тисячі двісті дев'яносто чотири) грн. 00 коп.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду у порядку, встановленому статтями 185-187 КАС України, шляхом подання апеляційної скарги через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Спиридонова В.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.03.2013
Оприлюднено04.04.2013
Номер документу30396350
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/48/13-а

Ухвала від 24.09.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 04.06.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 25.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Постанова від 11.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 11.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 26.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 20.09.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 27.08.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Степанюк А.Г.

Постанова від 13.03.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Спиридонова В.О.

Ухвала від 22.01.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Спиридонова В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні