cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
02.04.13р. Справа № 5/5005/9688/2012 За позовом: В.о. Дніпропетровського міжрайонного екологічного прокурора, м.Дніпропетровськ, в інтересах держави в особі Дніпропетровської міської ради, м.Дніпропетровськ
До відповідача: Приватного підприємства "Берег", м. Дніпропетровськ
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Державна інспекція сільського господарства в Дніпропетровській області, м.Дніпропетровськ
Про: звільнення самовільно зайнятої земельної ділянки, приведення її у попередній стан та відшкодування шкоди у розмірі 54,95 грн.
Головуючий колегії, суддя: Крижний О.М.
Суддя Євстигнеєва Н.М.
Суддя Юзіков С.Г.
Представники:
Від прокуратури: Міщук Н.П., довіреність від 08.02.2012 року, помічник Дніпропетровського міжрайонного екологічного прокурора.
Від позивача: Абрамов Д.В., довіреність №4/8-1293 від 05.10.2012 року, представник
Від відповідача: Довгий Г.І., довіреність №1 від 17.01.2013 року, представник
Від третьої особи: не з'явився
СУТЬ СПОРУ:
В.о. Дніпропетровського міжрайонного екологічного прокурора звернувся до господарського суду Дніпропетровської області з позовом в інтересах держави в особі Дніпропетровської міської ради, яким з урахуванням уточнень (а.с.27-31) просить:
- зобов'язати Приватне підприємство "Берег" звільнити самовільно зайняту земельну ділянку загальною площею 0,0393 га, яка розташована у водоохоронній зоні річки Дніпро на території міста Дніпропетровська по вул. Маршала Малиновського, 21 та повернути її Дніпропетровській міській раді, привівши її у попередній стан шляхом знесення і вивезення самовільно збудованих конструкцій трьох альтанок розташованих на ній;
- стягнути з Приватного підприємства "Берег" шкоду, заподіяну державі внаслідок самовільно зайнятої земельної ділянки загальною площею 0,0393 га, яка розташована на території міста Дніпропетровська по вул. Маршала Малиновського, 21, в розмірі 54,95 грн.
Позовні вимоги вмотивовані тим, що земельна ділянка площею 0,0393 га самовільно зайнята відповідачем для обслуговування будівель та споруд та використовується ним без державної реєстрації права власності на земельну ділянку, права постійного користування та права оренди земельної ділянки та документів, що посвідчують право на земельну ділянку, що є порушенням вимог ст.ст. 125-126 Земельного кодексу України.
12.02.2013 року від позивача надійшли пояснення на позов, згідно яких позовні вимоги прокурора підтримує та просить їх задовольнити у повному обсязі.
Відповідач проти позову заперечує, просить в його задоволенні відмовити. У відзиві на позов відповідач зазначає, що на момент проведення перевірки, проведеної представником третьої особи, на зазначеній земельній ділянці знаходились три виносні пластикові столи з стільцями, устатковані протисонячними парасолями. Після припису, внесеного інспектором Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області, вказаний інвентар було прибрано, а земельну ділянку звільнено.
У судове засідання 02.04.2013 року представник третьої особи не з'явився, про день, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином, що підтверджується матеріалами справи. У попередніх судових засіданнях представник третьої особи позовні вимоги В.о. Дніпропетровського міжрайонного екологічного прокурора просив задовольнити у повному обсязі. Крім того, в матеріалах справи наявні пояснення третьої особи, згідно яких зазначає, що в ході перевірки з виїздом на місце, встановлено, що ПП „Берег" використовує земельну ділянку площею 0,1342 га з яких 0,0949 га передано ПП „Берег" рішенням виконкому Дніпропетровської міської ради, а 0,0393 га самовільно зайняті відповідачем під розміщення трьох альтанок. Площа 0,0393 га встановлена за результатами промірів мірним приладом - рулеткою та за результатами візуального обстеження. Самовільно зайнята земельна ділянка знаходиться зі сторони р. Дніпро.
Розгляд справи був відкладений з 28.11.2012 року на 11.12.2012 року, з 11.12.2012 року на 26.12.2012 року, з 26.12.2012 року на 17.01.2013 року.
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області строк вирішення спору продовжувався на 15 днів.
17.01.2013 року прийнято ухвалу господарського суду Дніпропетровської області про призначення колегіального розгляду справи №5/5005/9688/2012. Розпорядженням голови господарського суду від 21.01.2013 року у зв'язку зі складністю обставин спору для розгляду даної справи призначено колегію у складі трьох суддів: головуючий колегії, суддя - Крижний О.М., судді - Євстигнеєва Н.М. та Юзіков С.Г.
Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 21.01.2013 року колегією суддів прийнято справу №5/5005/9688/2012 до свого провадження та призначено її до розгляду у судовому засіданні на 12.02.2013 року. В подальшому розгляд справи відкладався з 12.02.2013 року на 20.03.2013 року, з 20.03.2013 року на 02.04.2013 року. Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 20.03.2013 року строк вирішення спору продовжувався на 15 днів.
В судовому засіданні 02.04.2013 року оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників судового процесу, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
Дніпропетровською міжрайонною екологічною прокуратурою із залученням представників Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області проведено перевірку дотримання вимог земельного законодавства України Приватним підприємством „Берег", за результатами якої складено акт від 06.09.2012 року.
Перевіркою встановлено, що Приватним підприємством „Берег" використовується земельна ділянка площею 0,1342 га, яка розташована на березі річки Дніпро по вул. Маршала Малиновського, 21, в місті Дніпропетровську, з яких частина земельної ділянки площею 0,0949 га використовується без правовстановлюючих документів по фактичному розміщенню будівель та споруд кафе „Берег", що суперечить ст.ст. 125, 126 Земельного кодексу України, а частина земельної ділянки площею 0,0393 га самовільно зайнята для обслуговування будівель та споруд, що суперечить вимогам ст.ст. 125, 126 Земельного кодексу України та є порушенням.
Прокурор зазначає, що на момент перевірки Відповідачем договір оренди земельної ділянки площею 0,0393 га (по вул. Маршала Малиновського, 21 у м. Дніпропетровську) з Дніпропетровською міською радою не укладено.
10 вересня 2012 року Державною інспекцією сільського господарства в Дніпропетровській області було видано Приватному підприємству „Берег" припис за №2/6, згідно якого приписано у 30-ти денний термін усунути порушення вимог земельного законодавства та винесено постанову про накладення адміністративного стягнення №2/2, згідно якої визнано громадянина Бондар Романа Майоровича (директор ПП „Берег") винним у скоєні адміністративного правопорушення та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 510,00 грн.
Відповідно до вимог ст. 116 Земельного кодексу України (в редакції чинній на момент здійснення перевірки) громадяни і юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.
Згідно з ст. 125 Земельного кодексу України право власності та право користування земельною ділянкою виникає після одержання документа, що посвідчує право власності чи право постійного користування земельною ділянкою та його державної реєстрації. Право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації. При цьому ст. 126 Земельного кодексу України визначено, що право власності на земельну ділянку посвідчується державним актом, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті. Право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державним актом на право постійного користування земельною ділянкою. Право оренди земельної ділянки посвідчується договором оренди землі, укладеним і зареєстрованим відповідно до закону.
Частиною 1 ст. 212 Земельного кодексу України визначено, що самовільно зайняті земельні ділянки підлягають поверненню власникам землі або землекористувачам без відшкодування затрат, понесених за час незаконного користування. Частиною 3 цієї ж статті вказано, що повернення самовільно зайнятих земельних ділянок провадиться за рішенням суду.
Відповідно до ст. 1 Закону України „Про державний контроль за використанням та охороною земель", самовільне зайняття земельної ділянки - будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.
Пунктом 3.1 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 року № 6 „Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" передбачено, що відповідно до вимог чинного законодавства обов'язковою умовою фактичного використання земельної ділянки є наявність у особи, що її використовує, правовстановлюючих документів на цю земельну ділянку, а відсутність таких документів може свідчити про самовільне зайняття земельної ділянки. Разом з тим, у вирішенні питання про застосування відповідальності за самовільне зайняття земельної ділянки господарським судам необхідно враховувати, що саме по собі встановлення судом наявності фактичного користування земельною ділянкою без документів, що посвідчують права на неї, не є достатньою підставою для кваліфікації такого використання земельної ділянки як самовільного її зайняття. Господарським судам у вирішенні таких спорів необхідно досліджувати, чи передбачено спеціальним законом отримання правовстановлюючих документів на земельну ділянку для розміщення певних об'єктів, причини відсутності таких документів у особи, що використовує земельну ділянку, наявність у особи права на отримання земельної ділянки у власність чи в користування, вжиття нею заходів до оформлення права на земельну ділянку тощо.
Як вбачається з матеріалів справи, а саме у протоколі про адміністративне правопорушення (а.с.34-35) відповідач зазначив, що документи на земельну ділянку перебувають в стадії оформлення.
Однак, в матеріалах справи також наявний лист Дніпропетровської міської ради №2/80 від 21.12.2012 року, адресований Департаменту корпоративних прав та правового забезпечення Дніпропетровської міської ради, у якому повідомляє що до Дніпропетровської міської ради листи від Приватного підприємства „Берег" не надходили. Позивач пояснив, що даним листом підтверджується факт того, що відповідач не звертався до Дніпропетровської міської ради з питання оформлення права користування земельною ділянкою.
Також матеріали справи не містять будь-яких доказів належності відповідачу на праві власності чи праві користування земельної ділянки площею 0,0393 га, розташованої за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Маршала Малиновського, 21.
Таким чином, відповідачем не спростовано факту самовільного зайняття земельної ділянки площею 0,0393 га, розташованої за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Маршала Малиновського, 21.
Крім того, факт самовільного зайняття земельної ділянки відповідачем підтверджується актом перевірки дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства складеного 07.03.2013 року.
Згідно вказаного акту перевіркою встановлено, що земельна ділянка загальною площею 0,1342 га (заміри проведено мірним приладом - рулеткою) за адресою: Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Маршала Малиновського, 21 огороджена з одного боку очеретовим парканом, з другого боку парканом із сітки-рабиці, який закінчується на урізі води р. Дніпро та продовжує використовуватися приватним підприємством „Берег" під розміщення будівель та споруд кафе „Берег", з якої земельна ділянка площею 0,0949 га використовується без правовстановлюючих документів на земельну ділянку, так як була передана в оренду приватному підприємству „Берег" рішенням виконкому Дніпропетровської міської ради від 20.05.1999 року №1073, а решта земельної ділянки площею 0,0393 га самовільно зайнята та продовжує використовуватись приватним підприємством „Берег" під розміщення трьох дерев'яних альтанок для відвідувачів кафе. Три дерев'яні альтанки улаштовані на дерев'яних брусах з дахом. На альтанках знаходяться переносні дерев'яні столи. Також на земельній ділянці, самовільно зайнятій на урізі води р. Дніпро, знаходиться бутове каміння. Самовільно зайнята земельна ділянка межує з урізом води р. Дніпро. Даною перевіркою встановлено, що порушення вимог земельного законодавства не усунуто, документи на земельну ділянку площею 0,0949 га належним чином не оформлено, земельна ділянка площею 0,0393 га не звільнена, припис №2/6 від 10.09.2012 року не виконано. В Акті зазначено, що директор ПП „Берег" Бондар Р.М. від пояснень, підпису та отримання Акту відмовився.
Відтак, факт самовільного зайняття земельної ділянки площею 0,0393 га підтверджується і Актом перевірки.
Частиною 2 ст. 152 Земельного кодексу України передбачено, що власник земельної ділянки може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов'язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою і відшкодування завданих збитків.
Причиною виникнення спору В.о. Дніпропетровського міжрайонного екологічного прокурора визначає самовільне зайняття відповідачем земельної ділянки. Також В.о. Дніпропетровського міжрайонного екологічного прокурора просить стягнути з Приватного підприємства "Берег" шкоду, заподіяну державі внаслідок самовільно зайнятої земельної ділянки загальною площею 0,0393 га, яка розташована на території міста Дніпропетровська по вул. Маршала Малиновського, 21, в розмірі 54,95 грн.
Загальні підстави та порядок відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам встановлений ст.ст. 156, 157 Земельного кодексу України.
У вирішенні питання про задоволення вимог щодо стягнення шкоди, завданої самовільним зайняттям земельної ділянки, господарським судам необхідно мати на увазі, що розмір такої шкоди визначається відповідно до розрахунку, зробленого територіальними органами інспекції Міністерства екології та природних ресурсів України або Державною інспекцією з контролю за використанням і охороною земель Держкомзему та її територіальними підрозділами на підставі Методики визначення розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2007 № 963.
Власники землі та землекористувачі мають право на захист своїх прав шляхом стягнення збитків з особи, яка вчинила неправомірні дії щодо відповідних земельних ділянок, у випадках, встановлених главою 24 ЗК України, та за процедурою, передбаченою Порядком визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.93 N 284 (п.п. 3.6, 3.7 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 року № 6 „Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин")
Згідно статті 157 Земельного кодексу України відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам здійснюють органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи, які використовують земельні ділянки, а також органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи, діяльність яких обмежує права власників і землекористувачів. Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі і землекористувачам встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України №963 від 25.07.2007 року затверджено Методику визначення розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу (надалі - Методика).
Розмір шкоди визначається окремо по кожному із зазначених правопорушень (п. 2 Методики).
Відповідно до п.7 вказаної Методики розрахунок розміру шкоди, заподіяної державі, територіальним громадам внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу, проводиться Держекоінспекцією та її територіальними органами або Держсільгоспінспекцією та її територіальними органами, а розміру шкоди, заподіяної юридичним та фізичним особам, - територіальними органами Держсільгоспінспекції на підставі матеріалів обстежень земельних ділянок, проведених відповідно до Порядку виконання земельно-кадастрових робіт та надання послуг на платній основі державними органами земельних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 листопада 2000р. №1619.
Як вбачається з матеріалів справи, розрахунок розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки від 10.09.2012 року виконаний головним спеціалістом - державним інспектором Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області відповідно до Методики визначення розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, без спеціального дозволу та складає 54,95 грн. При цьому державним інспектором Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області використовувалась формула, передбачена п.4 Методики, для розрахунку розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки.
Отже, державним інспектором Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області правомірно здійснено розрахунок шкоди та визначено її розмір.
Доказів сплати збитків, завданих внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки в сумі 54,95 грн. відповідачем до суду не надано.
Відповідач визнає факт використання земельної ділянки площею 0,0949 га, що була передана відповідачеві на підставі договору на право тимчасового користування землею. Сплачує земельний податок за користування вказаною земельною ділянкою.
Відповідач зазначає, що на іншій земельній ділянці - площею 0,0393 га розміщувалися не три альтанки, а три переносних столики з парасолями.
Суд зазначає, що вказані твердження відповідача не відповідають дійсності з наступних підстав.
Згідно технічного паспорту, наданого прокурором (а.с.143-150) та матеріалів інвентаризаційної справи, наданої комунальним підприємством "Дніпропетровське міжміське бюро технічної інвентаризації" (а.с.152-156) на самовільно зайнятій земельній ділянці площею 0,0393 га знаходяться саме альтанки, позначені літерами "И", "З", "Л". Факт знаходження на самовільно зайнятій ділянці альтанок підтверджується також матеріалами повторної перевірки, проведеної третьою особою на вимогу суду.
Також факт самовільного зайняття земельної ділянки саме відповідачем підтверджується іншими матеріалами справи. Так, перевірка 06.09.2012 року відбулася у присутності директора Приватного підприємства "Берег" Бондар Р.М., який не заперечував факту, що земельна ділянка площею 0,0393 га зайнята саме Приватним підприємством "Берег". У протоколі про адміністративне правопорушення (а.с.34), складеному у відношенні директора Приватного підприємства "Берег" саме за самовільне зайняття земельної ділянки площею 0,0393 га. Бондар Р.М. також не заперечував цього факту, а лише зазначив, що документи знаходяться в стадії оформлення, що, як встановлено матеріалами справи, не відповідає дійсності.
Крім того, як зазначено вище, у матеріалах справи знаходяться акти перевірки дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства від 06.09.2012 року та від 07.03.2013 року, у яких підтверджено, що дана земельна ділянка самовільно зайнята Приватним підприємством „Берег". При перевірці 07.03.2013 року також було встановлено невиконання відповідачем припису №2/6 від 10.09.2012 року, згідно якого останній був зобов'язаний у 30-ти денний термін усунути порушення вимог земельного законодавства, а саме звільнити самовільно зайняту земельну ділянку площею 0,0393 га, розташовану за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Маршала Малиновського, 21. Законність дій органів прокуратури та третьої особи відповідачем не оспорювалися, результати перевірки у судовому чи іншому порядку не оскаржувалися.
Відтак, факт самовільного зайняття земельної ділянки площею 0,0393 га, розташованої за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Маршала Малиновського, 21 підтверджується наявними у справі матеріалами, які не спростовані відповідачем.
За викладених обставин, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
Крім того, колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.
Статтею 11 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік", що діє на момент винесення судового рішення господарського суду установлено, що джерелами формування спеціального фонду Державного бюджету України на 2013 рік у частині доходів є надходження, визначені частиною третьою статті 29 Бюджетного кодексу України (крім плати за надання адміністративних послуг, що зараховується до загального фонду Державного бюджету України (крім плати за документи на придбання, перевезення, зберігання і носіння зброї, плати за номерні знаки транспортних засобів, які підлягають державній реєстрації, плати за документи, оформлення і видача яких здійснюються із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру, передбачені Законом України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус", а також плати за документи, оформлення і видача яких здійснюються згідно із Законом України "Про дорожній рух").
Пунктом 7 ч.3 ст. 29 Бюджетного кодексу України передбачено, що джерелами формування спеціального фонду Державного бюджету України в частині доходів, зокрема, є 30 відсотків грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності.
Подібні положення містяться в п.28 ст.4 та п.1 ст.11 Закону України "Про Державний бюджет України на 2012 рік", який діяв на момент здійснення перевірки.
Відповідно до п.7 ч.2 ст. 69 Бюджетного кодексу України до надходжень спеціального фонду місцевих бюджетів належать, зокрема, 70 відсотків грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, в тому числі: до сільських, селищних, міських бюджетів - 50 відсотків, обласних бюджетів та бюджету Автономної Республіки Крим - 20 відсотків, бюджетів міст Києва та Севастополя - 70 відсотків.
В главі 4 Порядку казначейського обслуговування доходів та інших надходжень державного бюджету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №43 від 29.01.2013 року передбачено, що платежі, які відповідно до Бюджетного кодексу України та закону про Державний бюджет України є джерелами формування спеціального фонду державного бюджету в частині надходжень, крім власних надходжень бюджетних установ, зараховуються на відповідні рахунки, відкриті в Казначействі України та Головних управліннях Казначейства відповідно до законодавства на ім'я органу Казначейства в розрізі територій та кодів бюджетної класифікації. Для щоденного акумулювання коштів спеціального фонду державного бюджету в Головних управліннях Казначейства відкриваються аналітичні рахунки окремо за кожним видом надходжень. Для акумулювання коштів спеціального фонду державного бюджету в Казначействі України відкриваються відповідні рахунки, а саме: рахунки в розрізі територій за кожним видом надходжень для зарахування коштів, що перераховуються з обласного рівня на центральний; рахунки для акумулювання коштів спеціального фонду державного бюджету в розрізі видів надходжень.
Згідно наданого Спеціального рахунку та листа Головного Управління Державної Казначейської служби України у Дніпропетровській області від 02.04.2013 року №06-12/222-3355 „Про надання реквізитів", наданого на запит Дніпропетровської міжрайонної екологічної прокуратури, вбачається, що даний рахунок відкритий для перерахування коштів, отриманих в результаті стягнення за шкоду заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності (код бюджетної класифікації 24062100).
Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України №11 від 14.01.2011 року „Про бюджетну класифікацію" за кодом бюджетної класифікації 24062100 зараховуються грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності.
Таким чином, з урахуванням вищевказаних норм, отримувачем коштів, стягнутих в якості шкоди, завданої навколишньому природному середовищу є Державний бюджет України, місцевий бюджет Дніпропетровської міської ради та місцевий бюджет Дніпропетровської обласної ради.
Крім того, колегія суддів зазначає, що відповідно до ч.2 ст. 84 Господарського процесуального кодексу України при задоволенні позову в резолютивній частині рішення зокрема вказується, найменування сторони, на користь якої вирішено спір, і сторони, з якої здійснено стягнення грошових сум або яка зобов'язана виконати відповідні дії, строк виконання цих дій.
Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача у розмірі 2 682,50 грн. (1073,00 грн. - за розгляд немайнового спору та 1 609,50 грн. - за розгляд майнового спору, які діяли на момент подання позову).
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст.1, 33, 34, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
В И Р І Ш И В:
Позов задовольнити повністю.
Зобов'язати Приватне підприємство "Берег" (49000, м. Дніпропетровськ, вул. Маршала Малиновського, 60, кв. 256, ідентифікаційний код 23932321) звільнити самовільно зайняту земельну ділянку загальною площею 0,0393 га, яка розташована у водоохоронній зоні річки Дніпро на території міста Дніпропетровська по вул. Маршала Малиновського, 21 та повернути її Дніпропетровській міській раді (49000, м. Дніпропетровськ, пр. К. Маркса, 75, ідентифікаційний код 23928791), привівши її у попередній стан шляхом знесення і вивезення самовільно збудованих конструкцій трьох альтанок, розташованих на ній, у місячний строк з моменту набрання рішенням законної сили.
Стягнути з Приватного підприємства "Берег" (49000, м. Дніпропетровськ, вул. Маршала Малиновського, 60, кв. 256, ідентифікаційний код 23932321) в доход Державного бюджету України, місцевого бюджету Дніпропетровської обласної ради, місцевого бюджету Дніпропетровської міської ради (розрахунковий рахунок №33118331700002, отримувач: ГУДКСУ у Дніпропетровській області, код за ЄДРПОУ 37988155, банк отримувача: ГУДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012) шкоду, заподіяну державі внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки загальною площею 0,0393 га, розташованої на території міста Дніпропетровська по вул. Маршала Малиновського, 21, у розмірі 54,95 грн.
Стягнути з Приватного підприємства "Берег" (49000, м. Дніпропетровськ, вул. Маршала Малиновського, 60, кв. 256, ідентифікаційний код 23932321) в доход Державного бюджету України в особі Управління Державної Казначейської Служби України у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області (49027, м. Дніпропетровськ, пл. Шевченка, 7, ЄДРПОУ 37989269 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області (Головне управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області, код банку за ЄДРПОУ 37988155), МФО 805012, КБКД 22030001, код ЄДРПОУ господарського суду Дніпропетровської області 03499891) судовий збір у розмірі 2 682,50 грн.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено - 08.04.2013 року.
Головуючий колегії, суддя О.М. Крижний
Суддя Н.М. Євстигнеєва
Суддя С.Г. Юзіков
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 02.04.2013 |
Оприлюднено | 09.04.2013 |
Номер документу | 30485283 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Крижний Олександр Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Крижний Олександр Миколайович
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Лотоцька Лілія Олександрівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Лотоцька Лілія Олександрівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Лотоцька Лілія Олександрівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Крижний Олександр Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Крижний Олександр Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Крижний Олександр Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні