Ухвала
від 08.04.2013 по справі 2а-1670/585/12
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

08 квітня 2013 року м. ПолтаваСправа № 2а-1670/585/12

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді -Чеснокової А.О

при секретарі - Пшенишному В.С.,

за участю: представника заявника - Близнюка В.В.

представника третьої особи - Панченка М.В.

розглянувши заяву Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Полтавської області Державної податкової служби про заміну сторони виконавчого провадження у справі за адміністративним позовом Приватного підприємства "ТКСтрой" до Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції в Полтавській області про скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

01 лютого 2012 року позивач Приватне підприємство "ТКСтрой" звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Кременчуцької ОДПІ про скасування податкового повідомлення-рішення від 12 жовтня 2011 року № 0005991501/197.

Постановою Полтавського окружного адміністративного суду від 22 лютого 2012 року, залишеною без змін ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 18 квітня 2012 року, позовні вимоги задоволено.

На виконання вказаної постанови Полтавським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист від 02 листопада 2012 року № 2а-1670/585/12.

27 березня 2013 року заявник, Кременчуцька ОДПІ, звернувся до суду з вимогою про заміну сторони виконавчого провадження, посилаючись на те, що відповідно до частини 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України боржником належить зазначати УДКС України у м. Полтаві Полтавської області, оскільки кошти по оплаті судового збору згідно платіжного доручення сплачені до бюджету місцевого самоврядування.

Суд вважає, що заява Кременчуцької ОДПІ про заміну сторони у виконавчому провадженні не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до частини 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Згідно із пунктом 19 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевого бюджетів або бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 серпня 2011 року № 845 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року № 45) безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів і їх перерахування на рахунок, зазначений у виконавчому документі про стягнення надходжень бюджету та/або заяві про стягнення надходжень бюджету, здійснюється органами Казначейства з відповідного рахунка на який такі кошти зараховані, шляхом оформлення розрахункових документів.

Одночасно підпунктом 3 пункту 9 розділу VI Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України врегульовано, що у разі безспірного списання коштів державного бюджету (місцевих бюджетів) Державна казначейська служба України відображає в обліку відповідні бюджетні зобов'язання розпорядника бюджетних коштів, з вини якого виникли такі зобов'язання. Погашення таких бюджетних зобов'язань здійснюється виключно за рахунок бюджетних асигнувань цього розпорядника бюджетних коштів. Одночасно розпорядник бюджетних коштів зобов'язаний привести у відповідність з бюджетними асигнуваннями інші взяті бюджетні зобов'язання.

Дана позиція викладена в Листі Вищого адміністративного суду України № 2135/11/13-11 від 21 листопада 2011 року Щодо порядку стягнення судових витрат з Державного бюджету України.

Крім того, суд зазначає, що відповідно до пунктів 24-34 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевого бюджетів або бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 серпня 2011 року № 845, безспірне списання коштів з рахунків розпорядників бюджетних установ, на яких обліковуються кошти загального та спеціального фондів відповідного бюджету здійснюється територіальним органом Казначейства, в якому обслуговується боржник.

З урахуванням викладеного, заява Кременчуцької ОДПІ безпідставна та задоволенню не підлягає.

Крім того, приписами статті 1 Закону України "Про виконавче провадження" визначено, що виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, зазначених у цьому Законі, спрямованих на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які здійснюються на підставах, у спосіб та в межах повноважень, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, виданими відповідно до цього Закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до Закону підлягають примусовому виконанню.

Відповідно до статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником. Суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, що звернулися з поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі.

Таким чином, звернення до суду із заявою про розстрочення виконання судового рішення можливе лише на стадії виконавчого провадження та за наявності обставини, визначеної статтею 264 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ініціатором звернення на вимогу суду не надано доказів на підтвердження факту відкриття виконавчого провадження за виконавчим листом від 02 листопада 2012 року № 2а-1670/585/12. Зазначені обставини унеможливлюють встановлення судом факту відкриття виконавчого провадження за вищевказаним виконавчим документом, як стадії судового провадження, що у свою чергу виключає підстави для заміни сторони виконавчого провадження.

Таким чином, суд вважає, що заява про заміну сторони виконавчого провадження задоволенню не підлягає.

На підставі викладеного керуючись статтями 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

У задоволенні заяви Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Полтавської області Державної податкової служби про заміну сторони виконавчого провадження у справі за адміністративним позовом Приватного підприємства "ТКСтрой" до Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції в Полтавській області про скасування податкового повідомлення-рішення - відмовити.

Копію ухвалу направити сторонам у справі.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали .

Повний текст ухвали виготовлений 11 квітня 2013 року.

Суддя А.О. Чеснокова

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.04.2013
Оприлюднено11.04.2013
Номер документу30571229
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1670/585/12

Ухвала від 28.03.2013

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.О. Чеснокова

Ухвала від 12.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 08.04.2013

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

А.О. Чеснокова

Ухвала від 31.08.2012

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 16.08.2012

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 12.04.2012

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 23.03.2012

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Постанова від 22.02.2012

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 07.02.2012

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 07.02.2012

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні