Рішення
від 09.04.2013 по справі 913/339/13-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

09 квітня 2013 року Справа № 913/339/13-г

Провадження №28н/913/339/13-г

Суддя Семендяєва І.В., при секретарі судового засідання Мартинцевій Н.М., розглянувши матеріали за позовом

Першого заступника прокурора Луганської області в інтересах держави в особі Луганської обласної державної адміністрації, м. Луганськ

до 1- го відповідача Антрацитівської районної державної адміністрації, м. Антрацит Луганської області

2-го відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «Нестор & С», с. Картушине Антрацитівського району Луганської області

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Управління Держземагентства в Антрацитівському районі, м. Антрацит Луганської області

Ребриківська сільська рада Антрацитівського району Луганської області, с. Ребрикове Антрацитівського району Луганської області

про визнання недійсним та скасування розпоряджень Антрацитівської районної державної адміністрації № 556 від 31.10.2011, № 627 від 08.12.2011, визнання недійсним договору оренди землі від 15.12.2011, державна реєстрація № 442030004000071 від 30.03.2012, зобов'язання повернути земельну ділянку

за участю представників сторін:

від заявника: Омельченко О.С., посвідчення № 007738 від 06.10.2012, старший прокурор відділу;

від позивача: Литвиненко О.С., довіреність № 30 від 20.02.2013, головний спеціаліст юридичного відділу апарату облдержадміністрації;

від 1-го відповідача: Гришко Н.О., довіреність № 597 від 12.02.2013, головний спеціаліст-юрисконсульт апарату райдержадміністрації;

від 2-го відповідача: Золотарьов Г.О., довіреність № 60 від 25.02.2013, юрисконсульт;

від третьої особи - Управління Держземагентства в Антрацитівському районі - представник не прибув.

від третьої особи - Ребриківської сільської ради Антрацитівського району Луганської області - представник не прибув.

суть спору: прокурором заявлені вимоги про:

- визнання недійсним та скасування розпоряджень Антрацитівської районної державної адміністрації № 556 від 31.10.2011, № 627 від 08.12.2011 про надання в оренду ТОВ «Нестор & С» земельної ділянки загальною площею 1,9148 га для ведення видобутку корисних копалин, яка розташована за межами населених пунктів, на території, яка за даними земельного кадастру враховується у Ребриківській сільській раді Антрацитівського району Луганської області;

- визнання недійсним договору оренди землі від 15.12.2011, державна реєстрація № 442030004000071 від 30.03.2012, укладеного між Антрацитівською районною державною адміністрацією та ТОВ «Нестор & С»;

- зобов'язання відповідача повернути земельну ділянку площею 1,9148 га, що знаходиться в оренді Антрацитівській районній державній адміністрації.

Підставою свого позову щодо вимог про визнання недійсним та скасування розпоряджень адміністрації прокурор зазначив, що вони прийняті з перевищенням повноважень. Щодо вимог про визнання недійсним договору оренди землі прокурор зазначив про те, що у договорі відсутні істотні умови договору, зокрема, умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки, що є підставою для визнання договору оренди землі недійсним.

Прокурор надав уточнення позовних вимог від 28.02.2013 № 05/3-106вих, в якому він просить повернути земельну ділянку Луганській обласній державній адміністрації для подальшого розпорядження нею.

Дана заява прийнята судом до розгляду.

1-й відповідач - Антрацитівська районна державна адміністрація Луганської області у відзиві на позові від 11.03.2013 № 991 просить відмовити у задоволенні позовних вимог, посилаючись на те, що проекти спірних розпоряджень були виготовлені та погоджені відділом Держкомзему у Антрацитівському районі. Юридичним відділом апарату облдержадміністрації надані роз'яснення щодо розмежування повноважень обласної та районних державних адміністрацій, згідно яких районна державна адміністрація виступає орендодавцем земельних ділянок за межами населених пунктів у будь-яких випадках, коли орендарем є юридична особа та не змінюється цільове призначення земельної ділянки. Відповідач вважає, що договір оренди землі не суперечить інтересам держави і суспільства. Крім того, відділом Держкомзему у Антрацитівському районі 30.03.2012 спірний договір оренди землі зареєстрований, чим підтверджено його відповідність земельному законодавству.

2-го відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Нестор & С» у відзиві на позов не погодився з позовними вимогами, посилаючись на те, що прокурор не вказав у позові, чим саме порушуються інтереси держави, а не органа, уповноваженого державою виконувати відповідні функції. Щодо вимоги прокурора про визнання договору недійсним відповідач вказав про те, що доцільним було приведення договору оренди землі у відповідність до законодавства України, визнання його недійсним, може привести, на думку 2-го відповідача, до спричинення шкоди державі внаслідок недоотримання орендної плати за землю та виникнення гірничотехнічної небезпеки для працюючих внаслідок виключення з ланцюга обслуговування процесу добутку надр об'єкта, необхідність розташування якого передбачена ч. 2 ст. 134 Земельного кодексу України. 2-й відповідач також вважає, що наявні обставини не можуть бути підставою для розірвання договору у відповідності до ст. ст. 651, 652 ЦК України. Відповідач також вважає, що до договору можна внести необхідні зміни, в т.ч. ті, які прокурор вважає істотними.

Відповідач у відзиві від 12.03.2013 не погодився з уточненням позовних вимог прокурора, посилаючись на те, що прокурор просить повернути земельну ділянку позивачу, який не є стороною договору оренди, тому це суперечить приписам ст. 216 ЦК України. Крім того, ні позивач, ні прокурор не надали доказів того, що спірна земельна ділянка незаконно вибула з володіння позивача.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 28.02.2013 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Управління Держземагентства в Антрацитівському районі.

Ухвалою господарського суду Луганської області від 12.03.2013 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Ребриківську сільську раду Антрацитівського району Луганської області.

Ребриківська сільська рада Антрацитівського району Луганської області у листі від 21.03.2013 № 122 просить внести зміни до договору оренди землі та не визнавати його недійсним, оскільки це призведе до недоотримання бюджетних коштів.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши доводи представників сторін та прокурора, встановивши фактичні обставини справи, оцінивши надані докази, господарський суд Луганської області

в с т а н о в и в:

Розпорядженням Антрацитівської районної державної адміністрації Луганської області від 31.10.2011 № 556 «Про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 1,9148 га для ведення видобутку корисних копалин (вугілля) ТОВ «Нестор & С» передано ТОВ «Нестор & С» в оренду земельну ділянку загальною площею 1,9148 га, в т.ч.: інші (відпрацьовані розробки та кар'єри, закриті шахти, відвали, терикони, що не експлуатуються) - 1,9148 га за рахунок земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, що перебувають у запасі державної власності, розташовану за межами населених пунктів на території, яка за даними державного земельного кадастру враховується в Ребриківській сільській раді Антрацитівського району Луганської області, для ведення видобутку корисних копалин (вугілля) - пункт 1 розпорядження.

Розпорядженням Антрацитівської районної державної адміністрації Луганської області від 08.12.2011 № 627 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 31.10.2011 р. № 556» пункт 1 розпорядження від 31.10.2011 № 556 викладено в наступній редакції: «Передати ТОВ «Нестор & С» в оренду строком до 08 грудня 2030 року земельну ділянку загальною площею 1,9148 га, в тому числі: інші (відпрацьовані розробки та кар'єри, закриті шахти, відвали, терикони, що не експлуатуються) - 1,9148 га за рахунок земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, що перебувають у запасі державної власності, розташовану за межами населених пунктів на території, яка за даними державного земельного кадастру враховується в Ребриківській сільській раді Антрацитівського району Луганської області, для ведення видобутку корисних копалин (вугілля)».

На підставі даних розпоряджень 15.12.2011 між Антрацитівською районною державною адміністрацією (орендодавець) та ТОВ «Нестор & С» (орендар) укладено договір оренди земельної ділянки, державна реєстрація від 30.03.2012 № 442030004000071, за умовами якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку за рахунок земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, розташовану за межами населених пунктів на території, яка за даними державного земельного кадастру враховується в Ребриківській сільській раді Антрацитівського району Луганської області.

В оренду передається земельна ділянка загальною площею 1,9148 га строком до 08.12.2030.

Відповідно до розділу договору «Умови використання земельної ділянки» земельна ділянка передається в оренду для ведення видобутку корисних копалин (вугілля). Цільове призначення земельної ділянки - комерційне використання.

Державною інспекцією сільського господарства України проведені перевірки дотримання вимог земельного законодавства підприємствами - надрокористувачами, в результаті яких при перевірці розпоряджень Антрацитівської райдержадміністрації від 31.10.2011 № 556, яким передано в оренду земельну ділянку ТОВ «Нестор & С» для ведення видобування корисних копалин, встановлено порушення п. 3 ст. 122 Земельного кодексу України, оскільки до повноважень державних адміністрацій, відповідно до п. 4 ст. 122 Земельного кодексу України, належить передача земельних ділянок у користування для добувної промисловості.

Листом № 230 від 24.01.2013 Державна інспекція сільського господарства в Луганській області повідомила про проведену перевірку прокуратуру Луганської області.

Прокурор вважає розпорядження Антрацитівської районної державної адміністрації Луганської області від 31.10.2011 № 556 «Про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 1,9148 га для ведення видобутку корисних копалин (вугілля) ТОВ «Нестор & С» та розпорядження Антрацитівської районної державної адміністрації Луганської області від 08.12.2011 № 627 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 31.10.2011 р. № 556» незаконними та такими, що підлягають скасуванню, а договір оренди землі від 15.12.2011 - визнанню недійсним, що стало підставою для звернення з даним позовом.

Відповідно ст.ст.142-145 Конституції України до матеріальної основи органів місцевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління якою здійснюють територіальні громади безпосередньо або через органи самоврядування, в межах їх повноважень, визначених законом, шляхом прийняття рішень, які є обов'язковими до виконання на відповідній території. Права органів самоврядування захищаються у судовому порядку.

Статтею 121 Конституції України передбачено, що на органи прокуратури України покладається представництво інтересів громадян або держави в судах у випадках, визначених законом.

Відповідно до ст.20 Закону України „Про прокуратуру" при виявленні порушень закону прокурор у межах своєї компетенції має право звертатися до суду в передбачених законом випадках.

Статтею 36-1 Закону України „Про прокуратуру" визначено, що представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом.

Статтею 16 Цивільного кодексу України передбачені способи захисту цивільних прав та інтересів.

Статтею152 Земельного кодексу України передбачені способи захисту прав на земельні ділянки. Так, згідно ч.3 вказаної статті захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: визнання прав; відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; визнання угоди недійсною; визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; відшкодування заподіяних збитків; застосування інших, передбачених законом, способів.

Таким чином, спосіб захисту обраний прокурором є обґрунтованим та відповідає чинному законодавству.

Згідно ст.14 Конституції України і ст.1 Земельного кодексу України земля є основним національним багатством, яке перебуває під особливою охороною держави.

Частиною 2 ст.19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.116 Земельного кодексу України в редакції чинній на момент прийняття оскаржуваних розпоряджень громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Згідно до ч.1 ст.124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними ст.122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Статтею 122 Земельного кодексу України передбачені повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування.

Частиною 3 вказаної статті в редакції чинній на момент прийняття оскаржуваних розпоряджень було передбачено, що районні державні адміністрації на їх території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для: а) сільськогосподарського використання; б) ведення водного господарства, крім випадків, передбачених частиною сьомою цієї статті; в) будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі тощо) з урахуванням вимог частини шостої цієї статті, крім випадків, визначених частиною сьомою цієї статті. Частиною 4 даної статті в редакції чинній на момент прийняття оскаржуваних розпоряджень передбачено, що обласні державні адміністрації передають земельні ділянки на їх території із земель державної власності у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів для всіх потреб, крім випадків, визначених частинами третьою, сьомою цієї статті.

Відповідно до п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України в редакції чинній на момент прийняття оскаржуваних розпоряджень до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзаці другому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради з урахуванням вимог абзацу третього цього пункту, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.

Згідно ч.1 ст.1 Закону України „Про місцеві державні адміністрації" виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації.

Частиною 3 вказаного Закону передбачено, що місцеві державні адміністрації діють на засадах: відповідальності перед людиною і державою за свою діяльність; верховенства права; законності; пріоритетності прав людини; гласності; поєднання державних і місцевих інтересів.

Враховуючи викладені приписи законодавства та обставини справи, суд вважає, що у голови Антрацитівської районної державної адміністрації не було законних підстав та повноважень для прийняття розпорядження №556 від 31.10.2011 «Про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 1,9148 га для видобутку корисних копалин (вугілля) ТОВ «Нестор & С» та розпорядження від 08.12.2011 № 627 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 31.10.2011 р. № 556», оскільки право розпорядження зазначеною земельною ділянкою, враховуючи ч.4 ст.122 Земельного кодексу України, належить Луганській обласній державній адміністрації.

В судове засідання 09.04.2013 представником позивача надана копія розпорядження голови Луганської обласної державної адміністрації № 431 від 08.04.2013 «Про скасування розпоряджень голови Антрацитівської райдержадміністрації», яким скасовані, зокрема, розпорядження голови Антрацитівської районної державної адміністрації № 556 від 31.10.2011, № 627 від 08.12.2011, які є предметом даного спору.

У п. 2 розпорядження вказано про те, що Антрацитівській районній державній адміністрації необхідно в місячний строк вжити заходів щодо розірвання договорів оренди земельних ділянок, укладених відповідно до вказаних у п.1 розпоряджень.

Відповідно до ч. 3 ст. 33 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» голови обласних державних адміністрацій мають право скасовувати розпорядження голів районних державних адміністрацій, що суперечать Конституції України та законам України, рішенням Конституційного Суду України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, голів обласних державних адміністрацій, а також міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.

Оскільки спірні розпорядження скасовані, то провадження в частині вимог позову про визнання недійсним та скасування розпорядження Антрацитівської районної державної адміністрації Луганської області від 31.10.2011 № 556 «Про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 1,9148 га для ведення видобутку корисних копалин (вугілля) ТОВ «Нестор & С» та розпорядження Антрацитівської районної державної адміністрації Луганської області від 08.12.2011 № 627 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 31.10.2011 р. № 556», слід припинити на підставі п. 1-1 ст. 80 ГПК України у зв'язку з відсутністю предмету спору.

Щодо інших вимог позову суд зазначає наступне.

Частиною 1 ст.203 Цивільного кодексу України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.

Відповідно до ст.2 Закону України „Про оренду землі" відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цих Законів, а також договором оренди землі.

Статтею 16 Закону України „Про оренду землі" та ст.124 Земельного кодексу України визначено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону, шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Пунктом 2.24. постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" встановлено, що для правильного вирішення спору про визнання недійсним договору оренди суттєве значення має з'ясування правового режиму спірної земельної ділянки та дотримання сторонами порядку передачі її в оренду згідно з вимогами статей 84, 118, 123, 124 ЗК з урахуванням необхідності у певних випадках дотримання порядку її вилучення. З огляду на це судам потрібно встановлювати наявність у відповідної ради повноважень для вирішення питання щодо затвердження проекту відведення і передачі спірної земельної ділянки в оренду, а отже й дійсність укладеного договору, що оспорюється. З огляду на це судам необхідно враховувати, що оскільки договір оренди укладається на виконання рішення органу місцевого самоврядування чи виконавчої влади, то без скасування таких рішень у встановленому законом порядку відсутні правові підстави для визнання відповідних договорів недійсними з підстав відсутності повноважень у відповідної місцевої ради чи органу виконавчої влади на затвердження проекту відведення та передачі спірної земельної ділянки в оренду (абз. 2 п. 2.24. постанови Пленуму ВГСУ № 6).

Згідно ч. 1 ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.

Оскільки спірні розпорядження Антрацитівської районної державної адміністрації Луганської області від 31.10.2011 № 556 «Про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 1,9148 га для ведення видобутку корисних копалин (вугілля) ТОВ «Нестор & С» та розпорядження від 08.12.2011 № 627 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 31.10.2011 р. № 556»

скасовані Луганською обласною державною адміністрацією, тому і укладений на підставі і на виконання цих розпоряджень договір оренди землі від 15.12.2011, державна реєстрація від 30.03.2012 за №4420300040000071, укладений Антрацитівською районною державною адміністрацією та Товариством з обмеженою відповідальністю «Нестор & С» підлягає визнанню недійсним, а земельна ділянка площею 1,9148 га, яка за даними державного земельного кадастру враховується в Ребриківській сільській раді Антрацитівського району Луганської області підлягає поверненню Луганській обласній державній адміністрації для подальшого розпорядження нею, оскільки спірна земельна ділянка є землею промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення (згідно висновку Відділу Держкомзему у Антрацитівському районі № 463пп від 24.02.2011) і право розпорядження нею згідно ст. 122 Земельного кодексу України надано позивачу.

Пунктом 2.29. постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" встановлено про необхідність звернення уваги господарських судів на те, що договір оренди земельної ділянки може бути припинений лише на майбутнє, оскільки неможливо повернути вже здійснене за ним користування ділянкою. Одночасно з визнанням договору недійсним господарський суд повинен зазначити в рішенні, що цей договір припиняється лише на майбутнє.

Таким чином, визнаний недійсним договір оренди земельної ділянки землі від 15.12.2011, державна реєстрація від 30.03.2012 за №4420300040000071 припиняється на майбутнє.

Враховуючи викладене, позовні вимоги Першого заступника прокурора Луганської області про визнання договору оренди землі недійсним та повернення земельної ділянки позивачу є обґрунтованими та підлягають задоволенню в цій частині.

Щодо вимог про визнання та скасування розпоряджень Антрацитівської районної державної адміністрації № 556 від 31.10.2011, № 627 від 08.12.2011 в цій частині провадження у справі підлягає припиненню на підставі п. 1-1 ст. 80 ГПК України у зв'язку з відсутністю предмету спору.

При вирішенні питання про розподіл судових витрат суд виходить з наступного.

Відповідно до п.п.2.11 п.2 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 21.02.2013 №7 „Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України" передбачено, що якщо в позовній заяві об'єднано дві або більше вимог немайнового характеру, пов'язаних між собою підставами виникнення або поданими доказами, судовий збір сплачується окремо з кожної з таких вимог.

В даному випадку прокурором заявлено 4 немайнові вимоги, які пов'язані між собою підставами виникнення, а саме: про визнання недійсним та скасування двох розпоряджень голови Антрацитівської районної державної адміністрації № 556 від 31.10.2011, № 627 від 08.12.2011; визнання недійсним договору оренди землі від 15.12.2011, державна реєстрація № 442030004000071 від 30.03.2012, укладеного між Антрацитівською районною державною адміністрацією та ТОВ «Нестор & С»; зобов'язання відповідача повернути земельну ділянку площею 1,9148 га, Луганській обласній державній адміністрації для подальшого розпорядження нею, тому і розмір судового збору за 4 немайнові вимоги в даному випадку складає 4588 грн. 00 коп.

Судовий збір покладається на 1-го відповідача, оскільки саме його дії призвели до порушень закону та звернення прокурора з даним позовом до суду, згідно ст.ст.44, 49 Господарського процесуального кодексу України.

Згідно ст.85 Господарського процесуального кодексу України, у судовому засіданні були оголошені вступна та резолютивна частини рішення.

На підставі викладеного, керуючись статтями 44, 49, п. 1-1 ст. 80, ст. ст. 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд

в и р і ш и в:

1. Позов Першого заступника прокурора Луганської області в інтересах держави в особі Луганської обласної державної адміністрації до 1- го відповідача Антрацитівської районної державної адміністрації, 2-го відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «Нестор & С» про визнання недійсним та скасування розпоряджень Антрацитівської районної державної адміністрації № 556 від 31.10.2011, № 627 від 08.12.2011, визнання недійсним договору оренди землі від 15.12.2011, державна реєстрація № 442030004000071 від 30.03.2012, зобов'язання повернути земельну ділянку задовольнити частково.

2 . Провадження у справі в частині вимог позову про визнання недійсним та скасування розпорядження Антрацитівської районної державної адміністрації Луганської області від 31.10.2011 № 556 «Про передачу в оренду земельної ділянки загальною площею 1,9148 га для ведення видобутку корисних копалин (вугілля) ТОВ «Нестор & С» та розпорядження Антрацитівської районної державної адміністрації Луганської області від 08.12.2011 № 627 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 31.10.2011 р. № 556», припинити.

3. Визнати недійсним договору оренди землі від 15.12.2011, державна реєстрація № 442030004000071 від 30.03.2012, укладений між Антрацитівською районною державною адміністрацією та Товариством з обмеженою відповідальністю «Нестор & С» та припинити зобов'язання за ним на майбутнє.

4. Зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Нестор & С» , Луганська область, Антрацитівський район, с. Картушине, вул. Перемоги, 90, ідентифікаційний код 34100403, повернути земельну ділянку площею 1,9148 га, яка за даними державного земельного кадастру враховується у Ребриківській сільській раді Антрацитівського району Луганської області, Луганській обласній державній адміністрації , м.Луганськ, пл. Героїв Великої Вітчизняної війни, б.3, ідентифікаційний код 00022450, для подальшого розпорядження, видати наказ.

5.Стягнути з Антрацитівської районної державної адміністрації, вул.Леніна, б.44, м.Антрацит Луганської області, ідентифікаційний код 04052011 в доход Державного бюджету України на поточний рахунок 31214206783006, банк отримувача: ГУ ДКСУ в Луганській області, одержувач - УДКСУ у м.Луганську, МФО 804013, код за ЄДРПОУ 37991503, код класифікації доходів (ККД): 22030001, назва „Судовий збір" (Державна судова адміністрація України, 050); символ звітності банку: 206, судовий збір в загальній сумі 4588 грн. 00 коп., видати наказ Антрацитівській об'єднаній державній податковій інспекції.

Відповідно до ст.85 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Дата підписання рішення: 12.04.2013 .

Суддя І.В. Семендяєва

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення09.04.2013
Оприлюднено16.04.2013
Номер документу30661013
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/339/13-г

Постанова від 22.08.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Кододова О.В.

Ухвала від 30.07.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Кододова О.В.

Ухвала від 07.06.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Кододова О.В.

Ухвала від 15.05.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Кододова О.В.

Рішення від 09.04.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 05.04.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 26.03.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 12.03.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 28.02.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 06.02.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні