Ухвала
від 24.04.2013 по справі 2а-5702/12/0170/27
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

УХВАЛА

24 квітня 2013 р.Справа № 2а-5702/12/0170/27

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Аблякимова Е.Е., за участю секретаря судового засідання Залюбовської Л.В., представників сторін:

позивача - Махно А.А.,

відповідача 1 - не з'явився,

відповідача 2 - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні заяви про виправлення помилок у виконавчих листах в адміністративній справі

за позовом Дочірнього підприємства "Фесто виробництво"

до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби, Управління державної казначейської служби України у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень і стягнення,

ВСТАНОВИВ:

04.04.2013 до канцелярії суду надійшли заяви Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" про виправлення помилок у виконавчих листах 2а-5702/12/0170/27, виданих Окружним адміністративним судом Автономної Республіки Крим в адміністративній справі № 2а-5702/12/0170/27, в яких позивач просить суд доповнити виконавчі листи рахунками стягувача та боржника, замість боржника "Державна казначейська служба" зазначити ДПІ в м. Сімферополі АР Крим ДПС, зазначити реквізити платіжного доручення про сплату судового збору від 28.05.2012 № 53019420, а також зазначити період заборгованості відповідно до резолютивної частини рішення суду, а саме: "стягнути бюджетне відшкодування з податку на додану вартість в розмірі 2 144 грн. за березень 2012 року".

Подані заяви мотивовані тим, що Управління Державної казначейської служби України в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим повернуло виконавчі листи без виконання, зазначивши недоліки у листах від 21.03.2013 № 11.0-12/1163 та № 11.0-12/1164, які на його думку підлягають усуненню.

Подані заяви прийнято до провадження, призначено їх до розгляду у судовому засіданні на 24.04.2013, повідомлено сторін про місце, дату і час судового розгляду.

Представник позивача подані заяви підтримав в повному обсязі, просив останні задовольнити.

Представники відповідачів в судове засідання не з'явилися, про дату, час і місце розгляду справи повідомлені належним чином, про причини неявки суд не повідомили.

Відповідно до положень частини третьої статті 259 КАС України неприбуття у судове засідання стягувача і боржника, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду, не перешкоджає судовому розгляду.

Розглянувши матеріали справи, зважаючи на приписи статей 122, 259 КАС України, суд не знаходить перешкод для розгляду заяв про внесення змін до виконавчого листа та вважає за можливе розглянути заяви по справі в порядку письмового провадження, без участі повноважних представників сторін відповідно до приписів частини шостої статті 128 КАС України за наявними в ній матеріалами.

Встановлені судом з матеріалів справи фактичні обставини свідчать про те, що постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 15 червня 2012 року у справі № 2а-5702/12/0170/27, яка залишена без змін ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 21.08.2012, задоволено позовні вимоги Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" у повному обсязі. Визнано протиправним та скасовано податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополь АРК ДПС від 22.05.2012 № 0002761504 про зменшення розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість за березень 2012 року у розмірі 1367 грн., та № 0002751504 про зменшення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість за березень 2012 року на суму 2144 грн. і застосування штрафних санкцій на суму 1072 грн. Стягнуто з Державного бюджету в України на користь Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" (код ЕДРПОУ 20718805, адреса м. Сімферополь, вул. Узлова ,8) суму заборгованості по бюджетному відшкодуванню податку на додану вартість в розмірі 2144 (дві тисячі сто сорок чотири) гривні 00 копійок. Стягнуто на користь Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" (код ЕГРПОУ 20718805, адреса м. Сімферополь, вул. Узлова, 8) судовий збір у розмірі 107 (сто сім) гривень 30 копійок із Державного бюджету України шляхом його безспірного списання із рахунку Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби.

На виконання ухваленого судового рішення, за заявою Дочірнього підприємства "Фесто виробництво", відповідно до статті 258 КАС України, 14 січня 2013 року Окружним адміністративним судом Автономної Республіки Крим видано виконавчі листи:

- про стягнення з Державного бюджету України (Управління державної казначейської служби України у м. Сімферополі АР Крим) на користь Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" суму заборгованості по бюджетному відшкодуванню податку на додану вартість в розмірі 2 144 (дві тисячі сто сорок чотири) гривні 00 копійок;

- про стягнення з Державного бюджету України (Державна казначейська служба України) на користь Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" судовий збір у розмірі 107 (сто сім) гривень 30 копійок із державного бюджету України шляхом його безспірного списання із рахунку Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби.

Як убачається з досліджених судом виконавчих листів, боржниками вказані Державний бюджет України в особі Управління державної казначейської служби України у м. Сімферополі АР Крим - у листі про стягнення бюджетного відшкодування податку на додану вартість в розмірі 2 144,00 грн., а також Державна казначейська служба України - у листі про стягнення судових витрат сумою 107,30 грн.

Вказані виконавчі листи повернуто Управлінням державної казначейської служби України у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим без виконання.

В судовому засіданні встановлено, що у виконавчих листах в адміністративній справі № 2а-5702/12/0170/27, виданих 14 січня 2013 року Окружним адміністративним судом Автономної Республіки Крим, помилково вказано боржників, обов'язок з виконання судового рішення яких відсутній. Зазначені помилки у виконавчих листах підлягають усуненню.

З положень частини четвертої статті 249 КАС України суд ухвалою вносить виправлення до виконавчого листа, а у разі якщо його було видано помилково або якщо обов'язок боржника відсутній повністю чи частково у зв'язку з його припиненням добровільним виконанням боржником чи іншою особою або з інших причин, суд визнає виконавчий лист таким, що не підлягає виконанню повністю або частково.

Враховуючи наявність підстав для визнання виконавчих листів такими, що не підлягають виконанню, а також те, що постанова суду першої інстанції набрала законної сили, після її перегляду апеляційним судом, про виправлення описки у виконавчому листі, щодо можливості якої вказано заявником у поданих ним заявах, слід відмовити, визнавши виконавчі листи такими, що не підлягають виконанню та видати нові виконавчі листи.

На підставі наведеного, суд вважає заяви Дочірнього підприємство "Фесто виробництво" про виправлення помилок, допущених при оформленні виконавчих листів, виданих 14 січня 2013 року Окружним адміністративним судом Автономної Республіки Крим, такими, що підлягають задоволенню частково, в частині належного визначення боржників, з яких підлягають стягненню відповідні суми.

Також, суд вважає за необхідне задовольнити вимогу Дочірнього підприємство "Фесто виробництво", викладену в заяві від 02.04.2013 № 03/255 щодо зазначення у виконавчому листі, у відповідності з резолютивною частиною судового рішення, відомостей про період, за який підлягає стягненню бюджетне відшкодування з податку на додану вартість в розмірі 2 144,00 грн., а саме зазначити: "за березень 2012 року".

Вимоги Дочірнього підприємство "Фесто виробництво" щодо доповнення виконавчих листів розрахунками стягувача та боржника, зазначені у заявах від 02.04.2013 № 03/254 та № 03/255, та зазначення реквізитів платіжного доручення про сплату судового збору від 28.05.2012 року № 53019420 не підлягають задоволенню з огляду на наступне.

Затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 серпня 2011 року № 845 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. № 45) Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників визначено механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників (далі - рішення про стягнення коштів), прийнятих судами, а також іншими державними органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення.

Відповідно до пункту 2 названого Порядку боржниками є визначені в рішенні про стягнення коштів розпорядники (бюджетні установи) та одержувачі бюджетних коштів, а також підприємства, установи та організації, рахунки яких відкриті в органах Казначейства; стягувачами є фізичні та юридичні особи, на користь яких прийняті рішення про стягнення коштів, а виконавчим документами є оформлені в установленому порядку виконавчі листи судів та накази господарських судів, видані на виконання рішень про стягнення коштів, а також інші документи, визначені Законом України "Про виконавче провадження".

Положеннями пункту 4 зазначеного Порядку на органи Казначейства покладено обов'язок у тому числі із вжиття заходів до виконання виконавчих документів протягом установленого строку, розгляду письмових звернень (вимог) осіб, які беруть участь у справі, щодо виконання виконавчих документів, а також звернення (вимоги) прокурорів,

На вимогу пункту 3 вказаного Порядку рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів (про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів - з попереднім інформуванням Мінфіну, про стягнення коштів боржників - у межах відповідних бюджетних призначень, наданих бюджетних асигнувань (залишків коштів на рахунках підприємств, установ, організацій).

З положень пункту 6 визначеного Порядку, у разі прийняття рішення про стягнення коштів стягувач подає органові Казначейства в установлений зазначеним органом спосіб: заяву про виконання такого рішення із зазначенням реквізитів банківського рахунка, на який слід перерахувати кошти, або даних про перерахування коштів у готівковій формі через банки або підприємства поштового зв'язку, якщо зазначений рахунок відсутній; оригінал виконавчого документа; судові рішення про стягнення коштів (у разі наявності); оригінал або копію розрахункового документа (платіжного доручення, квитанції тощо), який підтверджує перерахування коштів до відповідного бюджету.

При цьому, до заяви можуть додаватися інші документи, які містять відомості, що сприятимуть виконанню рішення про стягнення коштів (довідки та листи органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, або органів місцевого самоврядування, рішення органів досудового розслідування та прокуратури тощо).

За таких підстав, зважаючи, що названим Порядком визначено механізм виконання рішень про стягнення коштів державного бюджету або боржників, суд не вбачає підстав для доповнення виконавчих листів розрахунками стягувача та боржника із зазначенням реквізитів платіжного доручення, оскільки вказані обставини повинні бути наведені стягувачем при зверненні до органів Казначейства з виконавчим листом про стягнення коштів державного бюджету або боржників.

Посилання на положення статті 18 Закону України "Про виконавче провадження" щодо обов'язкового зазначення у виконавчому листі рахунків стягувача та боржника, номер та дату документу про сплату судового збору є безпідставними та неспроможними, оскільки як то вказано у зазначеній статті цього Закону, такі відомості суд зазначає у разі, якщо вони відомі суду чи іншому органу, що видав виконавчий документ.

Суд наголошує на приписах пункту 10 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, за змістом якого стягувач має право повторно надсилати органові Казначейства повернутий виконавчий документ у встановлений пунктом 6 цього Порядку строк, перебіг якого починається з дня отримання стягувачем виконавчого документа.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 165, 259 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Заяви Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" від 02 квітня 2013 року № 03/254 та № 03/255 про виправлення помилок у виконавчих листах, виданих 14 січня 2013 року Окружним адміністративним судом Автономної Республіки Крим, задовольнити частково.

Визнати такими, що не підлягають виконанню повністю виконавчі листи, видані 14 січня 2013 року Окружним адміністративним судом Автономної Республіки Крим, в адміністративній справі за позовом Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби, Управління державної казначейської служби України у м. Сімферополі АР Крим про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень і стягнення.

Видати нові виконавчі листи відповідно до резолютивної частини постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 15 червня 2012 року у справі №2а-5702/12/0170/27, зазначивши боржником Державний бюджет України в особі Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби.

У виконавчому листі про стягнення з Державного бюджету в України на користь Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" суми заборгованості по бюджетному відшкодуванню податку на додану вартість в розмірі 2144,00 грн. зазначити період стягнення.

Вважати вірними у виконавчому листі про стягнення з Державного бюджету України на користь Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" суми заборгованості по бюджетному відшкодуванню податку на додану вартість:

"Стягнути з Державного бюджету України на користь Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" (код ЕДРПОУ 20718805, адреса: м. Сімферополь, вул. Узлова, 8) суму заборгованості по бюджетному відшкодуванню податку на додану вартість за березень 2012 року в розмірі 2 144 (дві тисячі сто сорок чотири) гривні 00 копійок."

В решті вимог заяв Дочірнього підприємства "Фесто виробництво" від 02 квітня 2013 року № 03/254 та № 03/255 про виправлення помилок у виконавчих листах, виданих 14 січня 2013 року Окружним адміністративним судом Автономної Республіки Крим, - відмовити.

Ухвала набирає законної сили після закінчення 5-ти денного строку з дня її проголошення у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Ухвалу може бути оскаржено до Севастопольського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим та в копії Севастопольському апеляційному адміністративному суду.

Якщо ухвала постановлена без виклику сторін або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Суддя Е.Е. Аблякимов

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення24.04.2013
Оприлюднено29.04.2013
Номер документу30923874
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5702/12/0170/27

Ухвала від 23.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Дудін С.О.

Ухвала від 24.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Аблякимов Е.Е.

Ухвала від 21.08.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Щепанська Ольга Анатоліївна

Постанова від 15.06.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Аблякимов Е.Е.

Ухвала від 31.05.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Аблякимов Е.Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні