cpg1251 номер провадження справи 23/95/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Запорізької області
69600, м. Запоріжжя, вул. С. Тюленіна,21/Шаумяна,4
Інформаційний центр тел. (061) 224-08-88
УХВАЛА
20.05.13 Справа № 5009/3828/12
Господарський суд у складі судді Шевченко Т.М.,
за участю представників сторін:
від кредиторів: не з'явились;.
від банкрута: представник ліквідатора Верещагін М.В., довіреність серія ВРП №624509 от 24.01.2012.;
розглянувши звіт та ліквідаційний баланс банкрута у справі № 5009/3828/12
Кредитор - Енергодарська об'єднана державна податкова інспекція Запорізької області Державної податкової служби (71503, Запорізька область, м. Енергодар, проспект Будівельників, 17, ідент. код юридичної особи - 37942236);
Банкрут - Товариство з обмеженою відповідальністю «Інформсервіс» (71503, Запорізька область, м. Енергодар, просп. Будівельників, 17, корп. 2, к. 7, ідент. код - 13610421);
про визнання банкрутом,
ліквідатор - арбітражний керуючий Нікітенко М.О.,
ВСТАНОВИВ:
Постановою господарського суду Запорізької області від 27.12.2012 у справі № 5009/4713/12 визнано банкрутом ТОВ «Інформсервіс», відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Нікітенка М.О., зобов'язано ліквідатора здійснити ліквідаційну процедуру та за результатами проведеної роботи подати до господарського суду звіт про свою діяльність та ліквідаційний баланс для затвердження.
29.04.2013 ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Ухвалою господарського суду від 29.04.2013 призначено судове засідання для заслуховування звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу на 20.05.2013.
Розгляд справи здійснювався без застосування технічних засобів фіксування судового процесу.
В судовому засіданні 04.02.2013 представник ліквідатора доповів про проведену роботу в ліквідаційній процедурі.
Заслухавши звіт ліквідатора, дослідивши подані документи, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Відповідно до п. 1 1 Прикінцевих та перехідних положень нової редакції Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», яка викладена в Законі України від 22 грудня 2011 року N 4212-VI «Про внесення змін до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Оскільки ТОВ «Інформсервіс» визнано банкрутом до набрання чинності нової редакції Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», викладеної в Законі України від 22 грудня 2011 року N 4212-VI «Про внесення змін до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», суд застосовує положення Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції від 04.11.2012 по 18.01.2013 (далі за текстом - Закон про банкрутство).
Відповідно до ч. 5 ст. 52 Закону про банкрутство ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Виходячи з приписів ст. 25 та ст. 52 Закону про банкрутство в ліквідаційній процедурі ліквідатор виявляє та повідомляє кредиторів банкрута, здійснює пошук майна та будь-яких активів підприємства-банкрута, в тому числі можливих активів боржника по реєстрах обтяжень.
Згідно із ст. 32 Закону про банкрутство після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно ліквідатору вчинити в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених нім дій в ході ліквідаційної процедури.
Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута (ч. 2 ст. 32 Закону про банкрутство).
Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна (ч. 5 ст. 32 Закону про банкрутство).
Виходячи з поданих ліквідатором документів, встановлено, що ним повідомлено про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом відомих та потенційних кредиторів - Енергодарську ОДПІ Запорізької області; УПФУ в м. Енергодарі Запорізької області; Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Кам'янсько-Дніпровському районі Запорізької області; Енергодарський міський центр зайнятості; Запорізьке обласне відділення фонду соціального захисту інвалідів; Запорізьке обласне відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; КП «Тепло-водоканал»; ВАТ «Запоріжжяобленерго»; Енергодарський цех експлуатації Кам'янсько-Дніпровського газового господарства ПАТ «Запоріжгаз».
З додатковими вимогами до банкрута в розмірі 5 180,00 грн. звернувся ініціюючий кредитор - Енергодарська ОДПІ Запорізької області.
Ліквідатором включено до реєстру визнані судом та додатково заявлені вимоги ініціюючого кредитора.
Додані до звіту листи-відповіді від цільових фондів свідчать про відсутність заборгованості у банкрута з відповідних видів страхування.
Виходячи з відповідей органів реєстрації речових прав на майно, за банкрутом не зареєстровано ані рухомого, ані нерухомого майна.
Згідно з інформацією державних органів, які реєструють обтяження майна, не було виявлено заставних кредиторів боржника та можливих активів боржника по реєстрах обтяжень, окрім податкової застави.
ВДВС Енергодарського МУЮ повернуто ліквідатору виконавчі документи, які були на примусовому виконанні у державній виконавчій службі.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 11.02.2013 банкрут не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності.
Згідно із довідкою ПАТ «КБ «Приватбанк» від 07.04.2013 на рахунках банкрута відсутній залишок грошових коштів.
Всі здійснені ліквідатором запити та отримані відповіді досліджено та приєднано до матеріалів справи.
Отже, ліквідатором в повній мірі виконано обов'язки по виявленню кредиторів банкрута та розшуку майна (активів) банкрута.
Як свідчать матеріали справи та відображено у реєстрі вимог кредиторів, банкрут має заборгованість перед Енергодарською ОДПІ Запорізької області в розмірі 58 149,12 грн., з яких: 37 384,00 грн. боргу за основним платежем - вимоги третьої черги задоволення; 20 765,12 грн. штрафних санкцій, пені - вимоги шостої черги задоволення.
За результатами пошуку ліквідатором майна у банкрута відсутні майнові активи та грошові кошти, за рахунок яких можливе погашення кредиторської заборгованості. Поданий ліквідатором ліквідаційний баланс засвідчує відсутність у банкрута майна.
Будь-яких інших заяв з кредиторськими вимогами до банкрута ліквідатору та господарському суду не надходило.
Слід зазначити, що за підсумками ходу ліквідаційної процедури вбачається, що ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.
Дійшовши висновку, що під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор здійснив всі заходи з ліквідації банкрута, виконав всі вимоги Закону про банкрутство, встановивши, що у банкрута відсутні активи, необхідні для задоволення вимог кредитора, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.
Пунктом 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство передбачено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону.
Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не виявлено майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність банкрута припинена, його необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.
Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Витрати арбітражного керуючого Нікітенка М.О. в ліквідаційній процедурі склали 57,00 грн. (поштові витрати), що підтверджується розрахунковим документом органу зв'язку - фіскальним чеком № 05555 від 09.11.2012 (копію долучено до матеріалів справи).
Вартість послуг ліквідатора за період виконання ним своїх обов'язків з листопаду 2012 року по квітень 2013 року складає 13 711,00 грн.
Ліквідатор у звіті про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого від 29.04.2013 просить покласти обов'язок відшкодування витрат та заробітної плати ліквідатора на кредитора - Енергодарську ОДПІ Запорізької області.
Згідно зі ст. 3 1 Закону про банкрутство надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого відбувається на платній основі.
Частиною 12 ст. 3 1 Закону про банкрутство передбачено, що оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюється в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Отже, у випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів.
Також відповідно до ч. 14 ст. 3 1 Закону про банкрутство оплата послуг арбітражного керуючого за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом.
Постановою суду від 29.10.2012 визнано боржника банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Нікітенка М.О.
Ліквідатор Нікітенко М.О., виконавши свої обов'язки, подав до суду звіт про оплату послуг у розмірі 13 711,00 грн., виходячи з двох мінімальних заробітних плат за період здійснення ним своїх повноважень, тобто у мінімальному розмірі, передбаченому ст. 3 1 Закону про банкрутство. Також просить відшкодувати поштові витрати у розмірі 57,00 грн.
Окрім ініціюючого кредитора інших кредиторів банкрута виявлено не було.
Оскільки провадження у даній справі здійснювалось за особливою процедурою банкрутства відсутнього боржника (ст. 52 Закону про банкрутство), яка не передбачає створення комітету кредиторів, то в даному випадку суд вправі самостійно встановити порядок оплати послуг арбітражного керуючого, який виконує обов'язки ліквідатора боржника.
Враховуючи неможливість оплати послуг арбітражного керуючого за рахунок майна банкрута через відсутність у нього будь-яких активів та відсутність інших кредиторів окрім ініціюючого, суд приходить до висновку, що оплату праці ліквідатора боржника слід покласти на Енергодарську ОДПІ Запорізької області.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 3 1 , 5, 31, 32, 40, 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст.ст. 4 1 , 4 5 , 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд Запорізької області
УХВАЛИВ:
Затвердити звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора Нікітенка Микити Олександровича від 29.04.2013.
Затвердити оплату послуг арбітражного керуючого Нікітенка Микити Олександровича за виконання ним обов'язків ліквідатора у справі за період з 29.10.2012 по 29.04.2013 в розмірі 13 711,00 грн. за рахунок коштів ініціюючого кредитора - Енергодарської об'єднаної державної податкової інспекції Запорізької області Державної податкової служби.
Зобов'язати Енергодарську об'єднану державну податкову інспекцію Запорізької області Державної податкової служби відшкодувати витрати та вартість послуг арбітражного керуючого Нікітенка Микити Олександровича в сумі 57,00 грн. витрат та 13 711,00 грн. вартості послуг.
Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.
Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю «Інформсервіс» (71503, Запорізька область, м. Енергодар, просп. Будівельників, 17, корп. 2, к. 7, ідент. код - 13610421) - ліквідувати.
Провадження у справі припинити.
Вимоги, що не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
Завірені примірники ухвали надіслати: кредитору; ліквідатору; державному реєстратору виконавчого комітету Енергодарської міської ради Запорізької області; Головному управлінню статистики у Запорізькій області.
Суддя Т.М. Шевченко
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 20.05.2013 |
Оприлюднено | 24.05.2013 |
Номер документу | 31357193 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні