Постанова
від 10.06.2013 по справі 2а-2358/12/0170/3
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ДОДАТКОВА ПОСТАНОВА

Іменем України

10.06.13 Справа №2а-2358/12/0170/3

(11:01) м. Сімферополь

Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуючого судді Шкляр Т.О., за участю секретаря Сироватського М., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Приватного підприємства «Автолом-Юг»

до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень

за участю представників сторін:

від позивача - Сосницька Т.В., паспорт НОМЕР_1,

від відповідача - не з`явився.

Суть справи:

Приватне підприємство "Автолом-Юг" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 25.11.2011 р. № 0029701501, № 0029711501.

Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 27.04.12 р. визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим № 0029701501 від 25.11.2011 р.; визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим № 0029711501 від 25.11.2011 р.; стягнуто з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства "Автолом-Юг" (ЄДРПОУ 36228883) 454,00 грн. судових витрат.

З урахуванням вищевикладеного, дослідивши матеріали справи, оцінивши у сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 27.04.12 р. по справі № 2а-2358/12/0170/3 стягнуто з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства "Автолом-Юг" (ЄДРПОУ 36228883) 454,00 грн. судових витрат.

Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011р. № 3674-VI за подання адміністративного позову майнового характеру встановлюється судовий збір у розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011р. № 3674-VI судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Статтею 13 Закону України «Про державний бюджет України на 2012 рік» від 22.12.2011р. № 4282-VI визначено, зокрема мінімальну заробітну плату у місячному розмірі: з 1 січня - 1073 гривні.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі "Щокін проти України" вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.

З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.

Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

Вказана позиція викладена Вищим адміністративним судом України в Інформаційному листі від 18.01.2012 р. № 165/11/13-12.

Позивачем було подано адміністративний позов про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР від 25.11.2011 р. № 0029701501, № 0029711501, якими позивачу було збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток розміром 45 400,00 грн. та зменшено суму від`ємного значення об'єкта оподаткування на прибуток у розмірі 44 341 грн.

З огляду на вищевказане, в адміністративному позові позивачем були заявлені вимоги майнового характеру на загальну суму 89741 грн. (45 400,00 грн. + 44 341,00 грн.)

Так, розмір судового збору в даному випадку відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» за заявленими вимогами майнового характеру має складати 897,41 грн. (1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат, тобто не менше 107,3 грн. та не більше 2146 грн.)

З матеріалів справи вбачається, що позивачем було сплачено судовий збір у розмірі 454,00 грн., що підтверджується копією платіжного доручення № 18 від 22.02.2012 р. та сплачено судовий збір у розмірі 32,19 грн., що підтверджується копією платіжного доручення № 18 від 22.02.2012 р.

Отже, судовий збір позивачем було сплачено у невідповідному розмірі, зокрема, позивачем за подання адміністративного позову сплачено судовий збір у розмірі 486,19 (454 + 32,19) грн., замість 897,41 грн., передбачених вимогами чинного законодавства. Сума не сплаченого судового збору складає 411,22 грн. (897,41 грн. - 486,19 грн.)

Відповідно до п. 3 ч. 1ст. 168 КАС України суд, що ухвалив судове рішення, може за заявою особи, яка брала участь у справі, чи з власної ініціативи прийняти додаткову постанову чи постановити додаткову ухвалу у випадках, зокрема, якщо: судом не вирішено питання про судові витрати.

Частиною 3 ст. 168 КАС України суд ухвалює додаткове судове рішення після розгляду питання в судовому засіданні з повідомленням осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені, не перешкоджає розгляду питання.

Під час винесення постанови від 27.04.12 р. по справі № 2а-2358/12/0170/3 судом не було вирішено питання щодо стягнення з позивача несплаченої суми судового збору.

З урахування викладеного мають місце правові підстави для прийняття додаткової постанови, щодо стягнення з позивача на користь Державного бюджету України суми судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру у розмірі 411,22 грн.

У судовому засіданні 10.06.2013 р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови. В повному обсязі постанову буде складено 10.06.2013 р.

Керуючись ст.ст. 160-169 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Стягнути з Приватного підприємства «Автолом-Юг» (ЄДРПОУ 36228883 за адресою місцезнаходження 95493, АР Крим, м. Сімферополь, 9-й км Московського шосе) на користь Державного бюджету України 411,22 грн. судових витрат.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Шкляр Т.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення10.06.2013
Оприлюднено13.06.2013
Номер документу31778530
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2358/12/0170/3

Ухвала від 10.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Постанова від 10.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 19.09.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Постанова від 27.04.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 01.03.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні