Постанова
від 25.06.2013 по справі 818/3991/13-а
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 червня 2013 р. Справа №818/3991/13-a

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Соколова В.М.

за участю секретаря судового засідання - Заіченко А.М.,

представника позивача - Філатової І.А.,

представника відповідача - Бабича В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №818/3991/13-a за позовом Охтирського міськрайонного центру зайнятості до комунального підприємства "Охтирське міське бюро технічної інвентаризації" про стягнення заборгованості,-

В С Т А Н О В И В:

Охтирський міськрайонний центр зайнятості (далі по тексту - позивач, Охтирський МЦЗ) звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з позовом до комунального підприємства "Охтирське міське бюро технічної інвентаризації" (далі по тексту - КП "Охтирське МБТІ") про стягнення коштів у сумі 29143 грн. 41 коп., сплачених в період з 22.09.2011 по 21.09.2012 у рахунок працевлаштування з наданням дотації ОСОБА_3 Свої вимоги мотивує тим, що 22.09.2011 між позивачем та відповідачем було укладено договір № 185511092200034 про працевлаштування безробітного ОСОБА_3 на посаду інженера з наданням дотації. Протягом дії цього Договору - Роботодавець не має права розірвати трудовий договір з працівником у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, в тому числі реорганізації або перепрофілюванням підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату, за угодою сторін. Однак, 22.04.2013 ОСОБА_3 був зареєстрований в Охтирському МЦЗ як такий, що шукає роботу, у зв'язку зі звільненням його за згодою сторін. А тому, відповідач має повернути кошти у сумі 29143,41 грн., сплачені в період з 22.09.2011 по 21.09.2012 у рахунок працевлаштування з наданням дотації ОСОБА_3

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримала в повному обсязі та просила їх задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував у повному обсязі з підстав, викладених у письмових запереченнях (а.с.68-69), зазначив, що в зв'язку зі змінами, які відбулися у законодавстві України, яке регулює правовідносини у сфері безробіття, на сьогоднішній день у позивача немає правових підстав вимагати повернення дотації, отриманої відповідачем для створення додаткового робочого місця для працевлаштування безробітного ОСОБА_3

Суд, заслухавши представників сторін, перевіривши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з огляду на наступне.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» Фонд загальнообов'язкового державного страхування України на випадок безробіття створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій.

Згідно з п.2 ст.7 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» одним з видів соціальних послуг є надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних.

Згідно з п.1 ст.30 вказаного Закону, Фондом може надаватися дотація роботодавцям на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних у розмірі витрат на заробітну плату прийнятих за направленням державної служби зайнятості осіб в розрахунку за рік.

У судовому засіданні встановлено, що листом від 13.09.2011 за № 1227 КП "Охтирське МБТІ" у відповідності до п.10 Порядку надання дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10.01.2001 року № 1, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України 26.01.2001 за № 75/5266 було повідомлено про можливість працевлаштування на підприємстві безробітного ОСОБА_3 за направленням центру зайнятості за умови надання дотації за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального врахування на випадок безробіття.

22.09.2011 Охтирським міськрайонним центром зайнятості та комунальним підприємством «Охтирське міське бюро технічної інвентаризації» було укладено договір №185511092200034 про працевлаштування безробітного ОСОБА_3 на посаду інженера з наданням дотації (а.с.51-52).

Пунктом 3.1 розділу 3 Договору передбачено, що особі, яка працевлаштована з наданням дотації ОСОБА_3 Роботодавцем - КП "Охтирське МБТІ" гарантується працевлаштування на строк не менше ніж два роки.

Пунктом 3.1 розділу 3 Договору передбачено, що протягом дії цього Договору Роботодавець не має права розірвати трудовий договір з працівником у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі реорганізації або перепрофілюванням підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату, за угодою сторін. У разі розірвання трудового договору з працівником з вказаних вище причин Роботодавець несе відповідальність, передбачену цим Договором та Порядком.

При цьому варто зауважити, що відповідно до запису в трудовій книжці під № 6, ОСОБА_3 був звільнений 03.10.2012 року за прогул без поважних причин на підставі п. 4 ст. 40 КзПП України.

Однак 25.12.12 року був поновлений на посаді інженера на підставі рішення Охтирського міськрайонного суду Сумської області.

Дані обставини підтверджуються копією трудової книжки ОСОБА_3 (а.с. 43) та поясненнями сторін.

Натомість, 22.04.2013 ОСОБА_3 був зареєстрований в Охтирському МЦЗ як такий, що шукає роботу (а.с.44).

Згідно запису № 8 в трудовій книжці (а.с.43), ОСОБА_3 був звільнений з роботи згідно п.1 ст.36 КЗпП України за згодою сторін, що суперечить п.15 Порядку надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 1 від 10.01.2001, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.01.2001 за № 75/5266.

Пунктом 5.4 розділу 5 Договору передбачено, що у разі розірвання трудового договору з працівником до закінчення двох років з дня працевлаштування: у зв'язку зі змінами в організації виробництва і праці, у тому числі реорганізації або перепрофілюванням, за скороченням чисельності або штату працівників, з угодою сторін - Роботодавець зобов'язується повернути Центру зайнятості в повному обсязі суму наданої Дотації з урахуванням індексації на рівень інфляції.

Протягом роботи ОСОБА_3 в КП "Охтирське МБТІ" позивачем було виплачено відповідачу 29056,24 грн. дотації за період з 22.09.2011 по 21.09.2012 (а.с.6).

Охтирським МЦЗ на адресу КП "Охтирське МБТІ" 25.04.2013 було надіслано повідомлення № 06/417 про повернення коштів за період з 22.09.2011 по 21.09.2012, з урахуванням індексації на рівень інфляції в сумі 29143 грн. 41 коп. протягом 15 календарних днів, як це визначено п.16 Порядку надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних, яке було отримано уповноваженим представником відповідача 26.04.2013 (а.с.8). Однак станом на дату розгляду справи кошти не були повернуті.

З огляду на викладені вище обставини, суд дійшов висновку, що вимоги позивача про стягнення з КП "Охтирського МБТІ" коштів у сумі 29143,41 грн. є обгрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Охтирського міськрайонного центру зайнятості до комунального підприємства "Охтирське міське бюро технічної інвентаризації" про стягнення заборгованості - задовольнити.

Стягнути з комунального підприємства "Охтирське міське бюро технічної інвентаризації" (вул. Чкалова, 27 "а", м. Охтирка, Сумська область, код 03352685, р/р 26000060925017 Приватбанк, м. Суми, МФО 337546) на користь Охтирського міськрайонного центру зайнятості (вул. Батюка, 24 "а", м. Охтирка, Сумська область, р/р 37174002000351, МФО 837013, код ЄДРПОУ 21112909) кошти у сумі 29 143 грн. 41 коп. (двадцять дев'ять тисяч сто сорок три грн. 41 коп.), сплачених у період з 22.09.2011 по 21.09.2012 у рахунок працевлаштування з наданням дотації ОСОБА_3

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя (підпис) В.М. Соколов

З оригіналом згідно

Суддя В.М. Соколов

Повний текст постанови складено 01.07.2013 року.

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.06.2013
Оприлюднено04.07.2013
Номер документу32166660
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/3991/13-а

Постанова від 25.06.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.М. Соколов

Ухвала від 16.09.2013

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Шевцова Н.В.

Ухвала від 17.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Конюшко К.В.

Ухвала від 25.07.2013

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Шевцова Н.В.

Постанова від 25.06.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.М. Соколов

Ухвала від 21.05.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.М. Соколов

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні