УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 липня 2013 р.Справа № 816/297/13-а Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі
Головуючого судді: Бенедик А.П.
Суддів: Калитки О. М. , Калиновського В.А.
розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційними скаргами Приватного акціонерного товариства "Укрспецбуд", Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Полтавської області Державної податкової служби на постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 11.04.2013р. по справі № 816/297/13-а
за позовом Приватного акціонерного товариства "Укрспецбуд"
до Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Полтавської області Державної податкової служби
про скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИЛА:
Позивач, Приватне акціонерне товариство "Укрспецбуд", звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Полтавської області Державної податкової служби, в якому просить суд скасувати податкові повідомлення-рішення від 13.07.2011 року № 0007711503/0/2345, від 10.07.2012 року № 0004761503/0/944, від 27.09.2012 року № 0007461503/1485.
В обґрунтування позовних вимог вказує, що відповідачем неправомірно нараховано орендну плату на невірний розмір земельної ділянки, яка знаходиться у фактичному користуванні позивача.
Постановою Полтавського окружного адміністративного від 11.04.2013 року адміністративний позов було задоволено частково.
Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Кременчуцької ОДПІ від 13.07.2011 року № 0007711503/0/2345 в частині основного зобов'язання в розмірі 1839,24 грн., від 10.07.2012 року № 0004761503/0/944 в частині основного зобов'язання - 2898,20, штрафних санкцій - 1086,77 грн., від 27.09.2012 року № 0007461503/1485 в частині основного зобов'язання 2647,35 грн., штрафних санкцій - 1323,62 грн.
В задоволенні іншої частини позовних вимог було відмовлено.
Не погодившись із судовим рішенням, позивачем та відповідачем було подано апеляційні скарги.
В апеляційній скарзі позивач просить скасувати оскаржувану постанову в частині відмови в задоволенні позовних вимог, та прийняти в цій частині нову постанову, якою задовольнити адміністративний позов.
Відповідач в апеляційній скарзі просить скасувати оскаржувану постанову в частині задоволення позовних вимог , та прийняти в цій частині нову постанову, якою задовольнити адміністративний позов.
Обґрунтовуючи вимоги апеляційних скарг, заявники посилаються на прийняття оскаржуваної постанови з порушенням норм матеріального права, зокрема на порушення ст.ст. 271, 274, 276, 287, 288 Податкового Кодексу України (далі - ПК України), що призвело до неправильного вирішення справи.
Представники позивача та відповідача у судове засідання апеляційної інстанції не з'явилися, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином.
Колегія суддів на підставі п.2 ч. 1 ст. 197 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України)вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними в справі матеріалами.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши письмові докази, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що ПАТ "Укрспецбуд" зареєстровано як юридична особа, перебуває на податкову обліку у Кременчуцькій ОДПІ.
Співробітниками Кременчуцької ОДПІ у період з 15.06.2011 року по 29.06.2011 року проведено документальну невиїзну перевірку податкової декларації з плати за землю (земельний податок та / або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) ЗАТ "Укрспецбуд", поданої за 2011 рік (реєстраційний номер 9000169042 від 28.01.2011 року), по питанню правильності нарахування плати за землю, за результатами якої складено акт від 29.06.2011 року № 4514/15-227/30566405.
Під час перевірки було встановлено порушення порушення позивачем п.п 286.1, 286.2 ст. 286 ПК України, що полягає у заниженні задекларованої суми орендної плати за землю за січень-квітень 2011 року на 21814,70 грн., в т.ч. за січень 2011 року - 7094,45 грн., за лютий 2011 року - 7094,45 грн., за березень 2011 року - 3812,90 грн., за квітень 2011 року - 3812,90 грн.
На підставі вищезазначеного акту перевірки и Кременчуцькою ОДПІ прийнято податкове повідомлення-рішення № 0007711503/2345 від 13.07.2011 року, яким позивачу визначено суму податкового зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб за основним платежем - 21814,70 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 4 грн.
Також, у період з 16.03.2012 року по 22.03.2012 року Кременчуцькою ОДПІ проведено документальну невиїзну перевірку податкової декларації з плати за землю (земельний податок та / або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) ЗАТ "Укрспецбуд", поданої за 2011 рік (реєстраційний номер 9000169042 від 28.01.2011 року), по питанню правильності нарахування плати за землю, за наслідками якої складено акт від 27.03.2012 року № 408/15-227/30566405.
Під час перевірки було встановлено порушення позивачем вимог п.п 286.1, 286.2 ст. 286 ПК України, що полягає у заниженні задекларованої суми орендної плати за землю за травень-грудень 2011 року на 30503,19 грн., в т.ч.: за травень 2011 року - 3 812,90 грн., за червень 2011 року - 3 812,90 грн., за липень 2011 року - 3 812,90 грн., за серпень 2011 року - 3 812,90 грн., за вересень 2011 року - 3 812,90 грн., за жовтень 2011 року - 3 812,90 грн., за листопад 2011 року - 3 812,90 грн., за грудень 2011 року - 3 812,89 грн.
На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 13.04.2012 року № 0002801503/0/399, яким визначено суму податкового зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб за основним платежем - 30503,19 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 13346,15 грн.
Позивач, не погодившись із вищезазначеним податковим повідомленням-рішення, провів процедуру адміністративного оскарження.
Рішенням Державної податкової служби у Полтавській області від 20.06.2012 року № 1655/10/10-215 податкове повідомлення-рішення від 13.04.2012 року № 0002801503/0/399 скасоване в частині штрафних санкцій в розмірі 1906,46 грн.
Рішенням Державної податкової служби України про результати розгляду повторної скарги від 23.07.2012 року № 13092/6/10-2215, податкове повідомлення-рішення від 13.04.2012 року № 0002801503/0/399, з урахуванням рішення ДПС у Полтавській області від 20.06.2012 року № 1655/10/10-215, залишено без змін, скарга позивача - без задоволення.
З метою встановлення позивачу нових граничних строків сплати граничної суми податкового зобов'язання, Кременчуцькою ОДПІ було прийнято податкове повідомлення-рішення від 10.07.2012 року № 0004761503/0/944 про визначення суми податкового зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб за основним платежем - 30503,19 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 11436,69 грн.
Крім того, Кременчуцькою ОДПІ проведено документальну невиїзну перевірку податкової декларації з плати за землю (земельний податок та / або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) ЗАТ "Укрспецбуд", поданої за 2012 рік (реєстраційний номер 9005390861 від 15.02.2012 року), по питанню правильності нарахування плати за землю,за наслідками якої складено акт № 3583 від 14.09.2013 року.
Під час перевірки було встановлено порушення позивачем вимог п.п. 286.1, 286.2 ст. 286 ПК України, що полягає у заниженні задекларованої суми орендної плати за землю за січень-липень 2012 року на 28565,39 грн., в т.ч.: за січень 2012 року - 3812,89 грн., за лютий 2012 року - 3812,89 грн., за березень 2012 року - 3812,89 грн., за квітень 2012 року - 3812,89 грн., за травень 2012 року - 3812,89 грн., за червень 2012 року - 4750,47 грн., за липень 2012 року - 4750,47 грн.
На підставі акту перевірки від 14.09.2012 року № 3583 Кременчуцькою ОДПІ винесено податкове повідомлення-рішення від 27.09.2012 року № 0007461503/1485, яким визначено суму податкового зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб за основним платежем - 28565,39 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 14282,70 грн.
Позивач не погодився із вказаними податковими повідомленнями-рішеннями, у зв'язку із чим оскаржив їх до суду.
Як було встановлено судом першої інстанції та знайшло своє підтвердження під час апеляційного розгляду, у перевіряє мий період (січень 2011 року - липень 2012 року) ПАТ "Укрспецбуд" орендувало земельну ділянку, яка розташована в м. Кременчуці, на підставі договору оренди землі від 09.09.2004 року укладеного з Кременчуцькою міською радою із строком дії до 01.08.2009 року, а саме: земельна ділянка по вул. Московській, 6, земля несільськогосподарського призначення для експлуатації та обслуговування виробничої бази з гуртожитком, загальною площею 1,2297 га.
При вирішенні справи колегія суддів бере до уваги те, що як платник податків, зборів (обов'язкових платежів) відповідач в силу ч.1 ст.67 Конституції України зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Водночас з цим, відповідач зобов'язаний дотримуватись також і приписів ч.1 ст.68 Конституції України, де вказано, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Відповідно до ч. 1 ст. 106 Земельного кодексу України, використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка.
Підпунктом 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 ПК України встановлено, що плата за землю - це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язків платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 ПК України).
Справляння плати за землю здійснюється відповідно до положень розділу XIII ПК України.
Так, відповідно до ст. 269 ПК України, платниками податку є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.
Власники земельних ділянок - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), які відповідно до закону набули права власності на землю в Україні, а також територіальні громади та держава щодо земель комунальної та державної власності відповідно; землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди (п. 14.1.34., п. 14.1.73. п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України).
Перевіряючи правомірність визначення податковим органом суми орендної плати, яка підлягала до сплати позивачем, колегія суддів зазначає, що відповідно до положень п.п. 288.1-288.4 ст. 288 ПК України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний орган державної податкової служби про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.
Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.
Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Згідно із вимогами п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 ПК України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою:
- для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;
- для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.
Таким чином, застосування при розрахунку ставки плати за землю (орендної плати) розміру, встановленого законом є обов'язковим.
Згідно із п. 285.1 ст.285 ПК України базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.
Пунктом 286.2 статті 286 ПК України встановлено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Колегія суддів зазначає, що відповідно до п. 289.1 ст.289 ПК України, для визначення розміру податку та орендної плати, використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.
Статтею 18 Закону України "Про оцінку земель" визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше одного разу на 5-7 років.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, згідно статті 20 Закону України "Про оцінку земель", оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Відповідно до положень статті 23 Закону України "Про оцінку земель" технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається відповідним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.
Зазначені положення законодавства України вказують на можливість використання при визначенні розміру орендної плати за землю даних інших, ніж зазначені в договорі оренди земельної ділянки.
Як було встановлено під час розгляду справи, рішенням Кременчуцької міської ради від 24.11.2009 року 47 сесії V скликання "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Кременчука Полтавської області" передбачила введення в дію нової нормативної грошової оцінки земель з 1 січня 2011 року.
Пунктом 3 даного рішення визначено, що фізичним та юридичним особам в 2-х місячний термін необхідно звернутися в Управління Держкомзему у м. Кременчук та замовити витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, які знаходяться в їх користуванні або власності.
Таким чином, рішенням Кременчуцької міської ради зобов'язано власників земель та землекористувачів звернутися до Управління Держкомзему у м. Кременчуці за для отримання даних з нормативної грошової оцінки земель.
Враховуючи наведене, колегія суддів дійшла висновку про наявність у позивача обов'язку щодо вжиття всіх заходів для отримання витягу про грошову оцінку земель, що знаходилися в його користуванні і при декларуванні плати за землю (земельного податку та/або орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2011-2012 роки повинно бути враховано показники грошової оцінки землі, введеної в дію з 01 січня 2011 року.
Під час розгляду справи було встановлено, що рішенням IV сесії Кременчуцької міської ради від 22.02.2011 року внесено зміни до рішення Кременчуцької міської ради від 24.11.2009 року, та визначено, що з 01 березня 2011 року по 30 червня 2011 року нормативна грошова оцінка земель розраховується з коригуючим коефіцієнтом 0.65.
Рішенням VIII сесії Кременчуцької міської ради від 05 липня 2011 року встановлено, що з 01.07.2011 року по 31.12.2011 року нормативна грошова оцінка земель розраховується з коригуючим коефіцієнтом 0,65.
Рішенням XX сесії Кременчуцької міської ради від 29 травня 2012 року "Про розгляд протесту прокурора м.Кременчука від 23.01.2012 року №94-908вих.12 на рішення Кременчуцької міської ради від 24.11.2009 року, яким встановлено, що з 01.01.2012 року до 31.05.2012 року. нормативна грошова оцінка земель розраховується з коригуючим коефіцієнтом 0,65; з 01.06.2012 року нормативна грошова оцінка земель діє у розмірі 75% від затвердженої нормативної грошової оцінки.
Кременчуцькою ОДПІ зроблено запит до управління Держкомзему у місті Кременчуці Полтавської області від 17.06.11 року №22589/10/15-221 та отримано відповідь від 14.07.2011 року №01-27/1246 та довідку про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 13.07.2011 року №01-21/4377, згідно якої нормативна грошова оцінка 1 кв. м. земельної ділянки по вул. Московській, 6 становить - 304,98 грн., копії яких наявні в матеріалах справи.
В свою чергу, рішенням Кременчуцької міської ради від 26.02.2008 року "Про надання, вилучення та оформлення земельних ділянок в оренду фізичними та юридичними особами в м. Кременчуці" вилучено із землекористування ПАТ "Укрспецбуд" земельну ділянку площею 50 кв. м., а рішенням від 23.12.2008 року "Про надання, вилучення та оформлення земельних ділянок в оренду фізичними та юридичними особами в м. Кременчуці"зі змінами, внесеними рішенням Кременчуцької міської ради від 24.03.2009 року "Про внесення змін до деяких рішень міської ради", вилучено із землекористування ПАТ "Укрспецбуд" частину земельної ділянки площею 681 кв.м. по вул. Московській, 6.
Враховуючи наведене, під час розгляду справи було встановлено, що загальний розмір земельної ділянки по вул. Московській, 6 в м. Кременчуці, що знаходилась в користуванні позивача у період з січня 2011 року по липень 2012 року становила 11 566 кв.м.
Відповідно до п. 287.1 ст. 287 ПК України, власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.
Беручі до уваги положення вищезазначеної статті, суд першої інстанції дійшов висновку, з чим погоджується колегія суддів апеляційної інстанції, що орендна плата за землю підлягає сплаті позивачем за весь період користування земельною ділянкою, незаважаючи на закінчення 01.08.2009 року строку дії договору оренди землі від 08.09.2004 року.
З огляду на вищезазначене, розмір орендної плати за землю за 2011 рік по вул. Московській, 6, повинна складати: 11 566 кв.м. х 304,98 грн. х 3% = 105 821,97 грн. річна сума, 8 818,50 грн. в місяць (січень-лютий); з урахуванням коригуючого коефіцієнту 0,65 - 5732,03 грн. в місяць (березень - грудень), за 2012 рік в місяць (січень-травень); з урахуванням коригуючого коефіцієнту 0,75 - 6613,88 грн. в місяць (червень-липень).
За січень - квітень 2011 року орендна плата повинна складати 29101,06 грн. (січень - 8 818,50 грн. + лютий - 8 818,50 грн. + березень - 5732,03 грн. + квітень - 5732,03 грн.), сума орендної плати задекларована ПАТ "Укрспецбуд" за січень - квітень 2011 року - 9125,60 грн., отже орендна плата позивачем занижена на 19975,46 грн.
Сума донарахованої позивачу на підставі спірного податкового повідомлення-рішення від 13.07.2011 року № 0007711503/0/2345 орендної плати становить 21814,70 грн., та штрафних санкцій - 4 грн.
Тобто, податковим органом було неправомірно нараховано позивачу суму орендної плати за землю за січень - квітень 2011 року на 1839,24 грн. (21814,70 грн. - 19975,46 грн.).
Орендна плата за травень - грудень 2011 року повинна складати 45 856,24 грн. (травень - 5732,03 грн. + червень - 5732,03 грн. + липень - 5732,03 грн. + серпень - 5732,03 грн. + вересень - 5732,03 грн. + жовтень - 5732,03 грн. + листопад - 5732,03 грн. + грудень - 5732,03 грн.), сума орендної плати задекларована ПАТ "Укрспецбуд" за травень - грудень 2011 року - 18251,21 грн., отже орендна плата позивачем занижена на 27605,03 грн.
Сума орендної плати донарахована на підставі податкового повідомлення-рішення від 10.07.2012 року № 0004761503/944 становить 30503,19 грн., та штрафних санкцій - 11439,69 грн.
Тобто, податковим органом було неправомірно нараховано позивачу суму орендної плати за землю за травень - грудень 2011 року на 2898,20 грн. (30503,19 грн. - 27605,03 грн.) та штрафних санкцій на суму 1086,77 грн.
За січень - липень 2012 року розмір орендної плати повинен складати 41887,91 грн. (січень - 5732,03 грн. + лютий - 5732,03 грн. + березень - 5732,03 грн. + квітень - 5732,03 грн. + травень - 5732,03 грн. + червень - 6613,88 грн. + липень - 6613,88 грн.), сума орендної плати задекларована ПАТ "Укрспецбуд" за січень - липень 2012 року - 15969,87 грн., отже орендна плата позивачем занижена на 25918,04 грн.
Сума орендної плати донарахована позивачу згідно з податковим повідомленням-рішенням від 27.09.2012 року № 0007461503/1485 становить 28565,39 грн., та штрафних санкцій - 14282,70 грн.
Тобто, податковим органом було неправомірно неправомірно нараховано позивачу суму орендної плати за землю за січень - липень 2012 року на 2647,35 грн. (28565,39 грн. - 25918,04 грн.) та штрафних санкцій на суму 1323,62 грн.
Враховуючи вищенаведені обставини, колегія суддів вважає правомірними висновки суду першої інстанції щодо часткового задоволення позовних вимог, а саме визнання протиправними та скасування податкові повідомлення-рішення Кременчуцької ОДПІ від 13.07.2011 року № 0007711503/0/2345 в частині основного зобов'язання в розмірі 1839,24 грн., від 10.07.2012 року № 0004761503/0/944 в частині основного зобов'язання - 2898,20, штрафних санкцій - 1086,77 грн., від 27.09.2012 року № 0007461503/1485 в частині основного зобов'язання 2647,35 грн., штрафних санкцій - 1323,62 грн.
Відповідно до ч.1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним та обґрунтованим.
Колегія суддів вважає, що постанова Полтавського окружного адміністративного суду від 11.04.2013 року по справі №816/297/13-а відповідає вимогам ст. 159 КАС України, а тому відсутні підстави для її скасування та задоволення апеляційних вимог апелянтів, позивача та відповідача у справі.
Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду -без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.
Доводи апеляційних скарг, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.
Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 199, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційні скарги Приватного акціонерного товариства "Укрспецбуд", Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Полтавської області Державної податкової служби залишити без задоволення.
Постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 11.04.2013р. по справі № 816/297/13-а залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили.
Головуючий суддя Бенедик А.П. Судді Калитка О. М. Калиновський В.А.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2013 |
Оприлюднено | 15.07.2013 |
Номер документу | 32357640 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Бенедик А.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні