Ухвала
від 12.07.2013 по справі 902/641/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


ОКРЕМА УХВАЛА

12 липня 2013 р. Справа № 902/641/13

Провадження № 12/902/55/13

за позовом: Жмеринського прокурора з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері Вінницької області (вул. Бориса Олійника, 1, м. Жмеринка, Вінницька обл., 23100) в інтересах держави в особі - Державної казначейської служби України (вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601)

до: Ямпільської міської ради (вул. Жовтнева 94/2, м. Ямпіль, Вінницька обл., 24500, код ЄДРПОУ 037772660)

до: Комунального підприємства "Ямпількомунгосп" (вул. Чорноморця, 17, м. Ямпіль, Вінницька обл., 24500, код ЄДРПОУ 38055590)

про визнання недійсними: рішення комітету міської ради з конкурсних торгів, результату процедури закупівлі, договору про закупівлю товарів

Суд:

Суддя Кожухар М.С.

Секретар судового засідання Матущак О. В.

Представники:

прокурор: Посвалюк І.П.

позивача: не з'явився

відповідача 1: Житар Д.О. - за дорученням

відповідача 2: не з"явився

ВСТАНОВИВ :

Під час розгляду справи судом виявлено порушення Жмеринською прокуратурою з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері Вінницької області норм процесуального права, зокрема: ст.ст. 22, 29, 33, 36, 115 Господарського процесуального кодексу України.

Так, Жмеринський прокурор з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері Вінницької області звернувся до господарського суду Вінницької області з позовом в інтересах держави в особі Державної казначейської служби України до Ямпільської міської ради та Комунального підприємства "Ямпількомунгосп". У позовній заяві в якості позовних вимог зазначено вимоги про визнання недійсними: рішення комітету міської ради з конкурсних торгів від 24.05.2012 р.; результатів процедури закупівлі в одного учасника послуги по поточному ремонту дорожніх покриттів, оформлених рішенням тендерного комітету від 24.05.2012 р.; договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 21.12.2012 р. № 6 - а також про заборону використання бюджетних коштів за договором від 21.12.2012 р.№ 6 до проведення новмих конкурсних торгів на закупівлю робіт та послуг по поточному ремонту дорожніх покритів конкурсним комітетом Ямпільської міської ради.

Ухвалою від 07.05.2013 р. порушено провадження у справі та призначено її до розгляду на 18.06. 2013 р.

Ухвалою суду від 18.06.2013р. розгляд справи відкладено на 12.07.2013р., в зв"язку з ненаданням учасниками судового процесу всіх необхідних для розгляду справи документів.

Так, ухвалами суду від 07.05.2013р. та 18.06.2013р. від прокурора вимагались необхідні для вирішення спору докази, зокрема: оригінали документів на підтвердження позовних вимог для огляду в судовому засіданні та належно засвідчені, читаємі копії в справу; письмове уточнення предмету позову, зазначеного у п. 3 прохальної частини позовної заяви; письмове розмежування позовних вимог щодо кожного з відповідачів окремо; письмове пояснення щодо того які права позивача порушені оспорюваними рішеннями та договором; письмове уточнення щодо правових підстав позовних вимог про заборону використання бюджетних коштів (п. 5 прохальної частини позовної заяви); письмове уточнення правових підстав позовних вимог про визнання недійсним договору із зазначенням конкретних положень (статті, їх частини, пункти тощо) ЦК України; усі документи, які стосуються проведення конкурсних торгів, що досліджувались прокурором під час перевірки, про яку йдеться у позовній заяві; оскаржувані рішення від 24.05.2012р.; документально підтверджене письмове пояснення причин в разі ненадання будь-якого з витребуваних доказів.

Згідно зі ст. ст. 4-3, 33 ГПК України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

Відповідно до ч. 1 ст. 36 ГПК України, письмовими доказами є документи і матеріали, які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору.

Відповідно до ч. 4 ст. 29 ГПК України, прокурор, який бере участь у справі, несе обов'язки і користується правами сторони, крім права на укладення мирової угоди.

Прокурор, всупереч наведеним положенням закону та вимогам ухвал суду не надав жодного з витребуваних судом документів.

В судовому засіданні 12.07.2013 р. прокурор, що брав участь у розгляді справи, пояснив, що вимога про заборону використання бюджетних коштів є вимогою про забезпечення позову, яка продубльована окремо поданою заявою, що розглянута судом 18.06.2013 р. Разом з тим, у позовній заяві ця вимога включена до переліку позовних вимог без будь-якого нормативного обгрунтування та посилання на те, що дана вимога є вимогою про забезпечення позову.

В ході розгляду справи з"ясовано, що договір про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 21.12.2012 р. № 6, укладений не за наслідками торгів, рішення про які прийнято 24.05.2012 р. Тому прокурор, що приймав участь у справі, на підставі ст.ст. 22, 29 ГПК України відмовився від позову в частині вимог про визнання недійсним рішення від 24.05.2012 р.

Обгрунтовуючи позовні вимоги про визнання недійсним договору № 6 від 21.12.2012 р., прокурор у позовній заяві та у судовому засіданні зазначав, що цей договір не відповідає вимогам закону та суперечить інтересам держави і суспільства. При цьому посилався на ч. 3 ст. 203 ЦК України, яка визначає в якості вимоги, додержання якої є необхідним для чинності правочину: "волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі".

Наведене призвело до значного ускладнення і збільшення строку розгляду справи та свідчить про значні недоліки у роботі Жмеринської прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері Вінницької області з представництва інтересів держави в судах, що стосуються підготовки позовної заяви та участі у розгляді справи № 902/641/13.

З урахуванням наведеного, керуючись ст. 15 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", ст.ст. 86, 90, 115 ГПК України,-

УХВАЛИВ :

1. Довести наведене до відома керівництва Жмеринської прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері Вінницької області для вжиття відповідних заходів та недопущення подібних недоліків у подальшому.

2. Зобов"язати Жмеринську прокуратуру з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері Вінницької області про результати розгляду окремої ухвали повідомити господарський суд Вінницької області у місячний термін з дня її отримання.

Суддя Кожухар М.С.

віддрук. прим.:

1 - до справи.

2 - в наряд

3 - Жмеринському прокурору з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері Вінницької області (вул. Бориса Олійника, 1, м. Жмеринка, Вінницька обл., 23100)

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення12.07.2013
Оприлюднено16.07.2013
Номер документу32380430
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/641/13

Ухвала від 13.12.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Миханюк М.В.

Рішення від 12.07.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Кожухар М.С.

Ухвала від 12.07.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Кожухар М.С.

Ухвала від 12.07.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Кожухар М.С.

Ухвала від 12.07.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Кожухар М.С.

Ухвала від 18.06.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Кожухар М.С.

Ухвала від 18.06.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Кожухар М.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні