Україна Донецький окружний адміністративний суд У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 07 травня 2013 року Справа № 805/6337/13-а Суддя Донецького окружного адміністративного суду Волгіна Н.П., перевіривши матеріали адміністративного позову Обслуговуючого кооперативу човнової станції «Волна» до Інспекції держаного архітектурно-будівельного контролю у Донецькій області про скасування постанови про накладення штрафу, - В С Т А Н О В И В: Позивач, Обслуговуючий кооператив човнової станції «Волна», звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Інспекції держаного архітектурно-будівельного контролю у Донецькій області про скасування постанови № 66 від 19.07.2012 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності у розмірі 99 180,00 грн. Вирішуючи питання про відкриття провадження у справі, в порядку ст. 107 КАС України, суд зазначає наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає вона вимогам, встановленим ст. 106 КАС України. Згідно із ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів, документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» № 3477-IV від 23.02.2006 року, суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду, як джерело права. Згідно із ч. 2 ст. 8 КАС України, суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини. Відповідно до Рішення Європейського суду з прав людини від 14.10.2010 року у справі «Щокін проти України» збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку визнано втручанням до його майнових прав. Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. Порядок та розмір сплати судового збору визначений Законом України «Про судовий збір», п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 якого визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат. Із доданої до позову квитанції про сплату судового збору вбачається, що позивачем сплачено судовий збір у розмірі 34,41 грн, в той час, як необхідно було сплатити судовий збір у розмірі 991,80 грн, тобто, позивачем недотримані вимоги п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір». Згідно із ч. 5 ст. 106 КАС України якщо позовна заява подається представником, то у ній зазначаються ім'я представника, його поштова адреса, а також номер зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є. Одночасно з позовною заявою подається довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника. Відповідно до ч. 7 ст. 56 КАС України законним представником органу, підприємства, установи, організації в суді є його керівник чи інша особа, уповноважена законом, положенням, статутом. Згідно до ч. 1 ст. 58 КАС України документом, що підтверджує повноваження представника, може бути довіреність. Відповідно до ч. 2 зазначеної статті повноваження законних представників підтверджуються документами, які стверджують займану ними посаду. В порушення вимог ч. 5 ст. 106 КАС України до позовної заяви не додано доказів на підтвердження повноважень особи, яка підписала позовну заяву. Крім цього, відповідно до п.п. 2, 3 ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються ім'я (найменування) позивача та відповідача поштова адреса, а також номери засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є. Всупереч зазначених вимог в позовній заяві не зазначені в повному обсязі реквізити сторін, а саме – не зазначені відомості про наявність (або відсутність) у позивача та відповідача номерів засобів зв'язку та адреси електронної пошти. Відповідно до вимог ст.108 КАС України, суддя встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства Украї-ни, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Усуваючи недоліки, позивачу необхідно привести позовну заяву у відповідність до вимог ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме – надати суду документ про сплату (доплату) судового збору у розмірі, визначеному п.п.1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» - 957,39 грн; докази на підтвердження повноважень особи, яка підписала позовну заяву (статут підприємства, наказ про призначення на посаду голови кооперативу, тощо); інформацію щодо номерів засобів зв'язку та адреси електронної пошти позивача та відповідача (або зазначити причини ненадання цієї інформації). На підставі наведеного вище та керуючись ст. 106, ст. ст. 108, 165, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, - У Х В А Л И В: Позовну заяву Обслуговуючого кооперативу човнової станції «Волна» до Інспекції держаного архітектурно-будівельного контролю у Донецькій області про скасування постанови про накладення штрафу - залишити без руху. Надати позивачу строк для усунення зазначених вище недоліків позовної заяви протягом семі днів, починаючи з наступного дня після отримання цієї ухвали, в продовж якого позивач повинен надати суду: документ про сплату судового збору у розмірі 957,39 грн; докази на підтвердження повноважень особи, яка підписала позовну заяву; інформації про номери засобів зв'язку та адреси електронної пошти позивача та відповідача (або зазначити причини ненадання цієї інформації). Роз'яснити позивачу, що в разі невиконання вимог ст. 106 КАС України відповідно до цієї ухвали, позовна заява буде визнана неподаною та повернута позивачеві. Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадження або без виклику особу яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Суддя Волгіна Н.П.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2013 |
Оприлюднено | 17.07.2013 |
Номер документу | 32426624 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Волгіна Н.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні