cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
25.07.2013 р. Справа№ 23/127
За заявою: Львівської обласної клінічної лікарні, м. Львів
Зацікавлена сторона: Головне управління Державної казначейської служби України у Львівської області
про відстрочення виконання рішення суду у справі № 23/127
за позовом Відкритого акціонерного товариства «Геотехнічний інститут», м. Львів
до відповідача Львівської обласної клінічної лікарні, м. Львів
про стягнення 163 344,00 грн.
Суддя Коссак С.М.
при секретарі Довгополов А.О.
Представники:
від заявника (відповідача): Коциба М.Л. - представник за довіреністю від 04.07.2013р.;
від позивача: Наконечний В.М. - керівник (паспортні дані КА 279292 виданий Галицьким РВЛМУ УМВС України у Львівсьій області від 11.10.1996р.);
від зацікавленої сторони: не з`явився.
Розглянувши матеріали заяви Львівської обласної клінічної лікарні про відстрочення виконання рішення господарського суду Львівської області від 20.09.2010р. у справі № 23/127, суд
ВСТАНОВИВ:
Рішенням господарського суду Львівської області від 20.09.2010р. у справі № 23/127 за позовом Відкритого акціонерного товариства «Геотехнічний інститут» до Львівської обласної клінічної лікарні про стягнення 163 344,00 грн. позовні вимоги задоволено повністю, стягнуто з Львівської обласної клінічної лікарні на користь Відкритого акціонерного товариства «Геотехнічний інститут» 163 344,00 грн. заборгованості, 1633,44 грн. державного мита, 236,00 грн. витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. 10.02.2011р. судом видано наказ на примусове виконання рішення суду.
Ухвалою суду від 19.06.2013р. заміненно стягувача у провадженні з виконання рішення суду у справі № 23/127 з Відкритого акціонерного товариства «Геотехнічний інститут» (79053, м.Львів, вул.Перфецького, 21, ЄДРПОУ 02497915) на Приватне акціонерне товариство «Геотехнічний інститут» (79053, м.Львів, вул.Перфецького,21, ЄДРПОУ 02497915).
В судовому засіданні 25.07.2013р. заявник підтримує заяву про відстрочення виконання рішення. Свої вимоги обґрунтовує тим, що заборгованість Львівської обласної клінічної лікарні виникла за фактично виконані послуги по виготовленню ескізного проекту і пошукові роботи по будівництву лікувального корпусу Львівської обласної клінічної лікарні на 800 ліжок м. Львів, вул. Некрасова, 9. Зазначені роботи виконувались згідно рішень Львівської обласної ради та розпоряджень голови Львівської облдержадміністрації, та кошти на фінансування даних робіт передбачалось виділити з обласного бюджету розвитку, однак, станом на даний час кошти не надійшли від незалежних від боржника причин, та, відповідно, відсутні на рахунку згідно КТКВК боржника;
Враховуючи гостроту проблеми просить суд відстрочити виконання рішення суду у справі № 23/127 терміном на 6 (шість) місяців. Через канцелярію суду супровідним листом подав документи (вх. 29750/13 від 25.07.2013р.).
В судовому засіданні представник позивача заперечив проти задоволення заяви про відстрочення виконання рішення суду, терміном на 6 (шість) місяців. Свою позицію виклав у письмовому поясненні (вх. 29147/13 від 22.07.2013р.), згідно якого мета поданої заяви затягування виконання рішення суду.
Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, заслухавши думку представників сторін, суд вважає подану заяву такою, що підлягає задоволенню. При цьому суд виходив з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи, зазначені роботи виконувались згідно рішень Львівської обласної ради (в тому числі на підставі описаного вище Рішення Львівської обласної ради № 540 від 23.04.2008р.) та розпоряджень голови Львівської облдержадміністрації (в тому числі розпорядження голови Львівської облдержадміністрації № 466/5/5-08 від 22.05.2008р "Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2008р., розпорядження голови Львівської облдержадміністрації № 1079/0/5-08 від 03.10.2008р. "Про передачу функцій Замовника будівництва лікувального корпусу на 800 ліжок Львівській обласній клінічній лікарні") та кошти на фінансування даних робіт передбачалось виділити з обласного бюджету розвитку, однак, станом на даний час кошти не надійшли від незалежних від боржника причин, та, відповідно, відсутні на рахунку згідно КТКВК боржника.
Кошти на оплату виконаних робіт передбачалось виділити з обласного бюджету розвитку по КТКВКМБ 150114 "Проведення невідкладних робіт, будівництво та реконструкція лікарень загального профілю" код економічної класифікації 3122.
Відсутність коштів на рахунках боржника для проведення виплат згідно рішення суду підтверджується наданими Головним управлінням Державної казначейської служби у Львівській області супровідним листом № 9.2-11/6893 від 09.07.2013р. витягом з виписок руху коштів по рахунках боржника та кошторисом Львівської обласної клінічної лікарні на 2013р.
Департаментом охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації листом за №3827/16 від 05.07.2013р. надано відповідь на лист Боржника №1983/С від 02.07.2013р., в якому повідомлялось наступне: розпорядження голови ЛОДА від 22.05.2008р. №466/0/5-08 "Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2008 рік" по КТКВКМБ 150114 "Проведення невідкладних робіт, будівництво та реконструкція лікарень загального профілю" у 2008р. виділено кошторисні призначення в сумі 1000 тис.грн.; у 2009р. розпорядженням голови ЛОДА від 29.04.2009р. №359/0/5-09 "Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2009 рік" передбачено кошторисні призначення на суму 1000тис.грн.; розпорядженням голови облдержадміністрації від 12.11.2009р. №1207/0/5-09 кошторисні призначення зменшено на суму 700тис.грн.; кошторисні призначення за період 2010 року по даний час для Львівської обласної клінічної лікарні на цілі відсутні.
Боржником скеровувались наступні звернення про виділення коштів:
- №657/с від 07.03.2013р., №1730/с від 07.06.2013р. до директора департаменту охорони здоров'я ЛОДА;
- №1728/с від 07.06.2013р. першому заступнику голови Львівської облдержадміністрації;
- №1729/с від 07.06.2013р. начальнику головного фінансового управління ЛОДА.
З врахуванням вищенаведеного суд зазначає про наявність обставин, які роблять неможливим виконання рішення у 2013 році та відсутності вини з боку Боржника щодо невиконання рішення суду.
Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області у вимозі від 08.07.2013р. № 9.2-11/6823 керуючись вимогами п. 31 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, повідомило боржника про те, що ГУДКСУ у Львівській області зупинило проведення платежів за платіжними дорученнями лікарні за незахищеними статтями.
При цьому суд зазначає, що оскільки Львівська обласна клінічна лікарня є багатопрофільним медичним закладом, то фінансування по незахищених видатках включає наступні, важливі для забезпечення роботи статті: прання білизни, в тому числі операційної, телефонний зв'язок, вивіз сміття, транспортування кисню для потреб блоків інтенсивної терапії, операційних та реанімацій, дератизація, охорона, обслуговування ліфтів, в тому числі для перевезення роділь, породіль, важкохворих, прооперованих; припинення фінансування по незахищених статтях також може призвести до припинення функціонування та належного лікувального процесу лікарні на 1080 лікарняних ліжок; відтак, не проведення платежів по незахищених статтях може призвести до порушення Конституційного права громадян на медичну допомогу.
Також претензією №4 (№020713 від 18.07.2013р.) ТзОВ "Євроклін" повідомило Боржника про те, що станом на 18.07.2013р. не оплачено борг, зазначений у попередній претензії; якщо до 31.07.2013р. на рахунок не буде переведено 78007,50грн. боргу, то ТзОВ "Євроклін" змушене буде тимчасово припинити надання послуг.
Крім того, Боржник є неприбутковою медичною установою, питання щодо фінансування якої вирішується Львівською обласною радою.
З врахуванням вищенаведеного суд зазначає про обґрунтованість наслідків, які можуть настати внаслідок ненадання відстрочки виконання рішення, в тому числі порушення конституційних прав громадян на отримання медичної допомоги.
Згідно ст.121 ГПК України при наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, за заявою сторони, державного виконавця, за поданням прокурора або за своєю ініціативою господарський суд, який видав виконавчий документ, у десятиденний строк розглядає це питання у судовому засіданні з викликом сторін, прокурора і у виняткових випадках, залежно від обставин справи, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, ухвали, постанови, змінити спосіб та порядок їх виконання.
Згідно п.7.1.2 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.10.2012р. № 9 «Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України» відстрочка - це відкладення чи перенесення виконання рішення на новий строк, який визначається господарським судом. Підставою для відстрочки, розстрочки, зміни способу та порядку виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у визначений строк або встановленим господарським судом способом. Проте, вирішуючи питання про відстрочку чи розстрочку виконання рішення, зміну способу і порядку виконання рішення, господарський суд повинен враховувати матеріальні інтереси сторін, їх фінансовий стан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявність інфляційних процесів у економіці держави та інші обставини справи, зокрема стосовно юридичної особи - наявну загрозу банкрутства, відсутність коштів на банківських рахунках і майна, на яке можливо було б звернути стягнення (7.2 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.10.2012р. №9 «Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України» ).
Враховуючи вищенаведене, в тому числі наявність обставин, які роблять неможливим виконання рішення у 2013 році, беручи до уваги матеріальні інтереси Сторін, фінансовий стан Сторін (в доведеній частині), враховуючи ступінь вини боржника, беручи до уваги вжиття боржником вичерпних заходів до виконання рішення суду, враховуючи відсутність коштів на рахунку Боржника, на які можуть бути звернені стягнення за рішенням у 2013 році, беручи до уваги наслідки, настання яких передбачається у випадку не відстрочення виконання рішення, в тому числі порушення конституційних прав громадян на отримання медичної допомоги, суд приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення заяви про відстрочку виконання рішення строком на 6 місяців. При цьому суд зазначає, що строк відстрочення на 6 місяців є обґрунтованим та достатнім.
Керуючись ст.ст.86, 121 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Задоволити заяву Львівської обласної клінічної лікарні про відстрочення виконання рішення господарського суду у справі № 23/127 від 20.09.2010р.
2. Відстрочити виконання рішення господарського суду Львівської області від 20.09.2010р. у справі № 23/127 терміном на шість місяців.
Суддя Коссак С.М.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2013 |
Оприлюднено | 30.07.2013 |
Номер документу | 32670813 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Коссак С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні