Постанова
від 23.03.2009 по справі 6/531
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м

 

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА 01025,  м. Київ, 

вул. Десятинна,  4/6

Вн. № 6/531

П О С Т А Н О

В А

І М Е Н Е

М   У К Р А Ї Н И

 

м. Київ

 23.03.2009

р.                                                                                

№ 6/531

Окружний

адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді  Добрянської Я.І. при секретарі судового

засідання  Зубко Л.П.  вирішив адміністративну справу

 

 Державна податкова інспекція у Дніпровському

районі м.Києва

 

до

 ОСОБА_1 

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНФОРМАЦІЯ_1"

 

про

 припинення державної реєстрації

 

Представники:

від позивача:

ОСОБА_2. (довіреність від 10.01.09 №12/9/10)

від відповідача 1 :  не прибув

від відповідача 2:

не прибув

 

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС

України в судовому засіданні                                                                                                                                                                                                                                 

                                                                                                                                         23.03.2009

р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

                                           

ОБСТАВИНИ

СПРАВИ:

 

Державна податкова інспекція

Дніпровському районі м. Києва звернулась до Окружного адміністративного суду м.

Києва з позовом до відповідача -1 ОСОБА_1 відповідача -2 Товариства з обмеженою

відповідальністю «ІНФОРМАЦІЯ_1»про визнання недійсними установчі документи та

припинення державної реєстрації.

В обґрунтування позову представник

позивача зазначив, що засновником, директором та бухгалтером ТОВ

«ІНФОРМАЦІЯ_1»є ОСОБА_1, який ніякого відношення до зазначеного підприємства не

має. Крім того, позивач зазначає, що відповідач 2 здійснює

фінансово-господарську діяльність з порушенням вимог чинного законодавства

України, внаслідок чого спричиняє значні збитки економіці держави.

Відповідач 1 -  подав до суду заяву по справі, в якій

зазначив, що проти позовних вимог позивача не заперечує, та справу просить

розглядати за його відсутністю.

Відповідач 2 -в судове засідання не

прибув, заперечень проти позову не надав, хоча про час, дату та місце розгляду

справи був повідомлений належним чином, докази про, що наявні в матеріалах

справи.

Позивачем було подано до суду

клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, однак  ухвалою від 08.10.2008р. по справі НОМЕР_1

судом було відмовлено в задоволенні заявленого клопотання.

Крім того, в судовому засіданні

позивачем було подано заяву про уточнення позовних вимог, в якій просив суд,

скасувати реєстрацію ТОВ «ІНФОРМАЦІЯ_1»у якості юридичної особи та скасувати

реєстрацію ТОВ «ІНФОРМАЦІЯ_1»у якості платника ПДВ.

Розглянувши подані стороною

документи і матеріали, заслухавши пояснення 

представника  позивача, всебічно і

повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно

оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення

спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва,-

 

ВСТАНОВИВ:

 

Товариство з обмеженою

відповідальністю «ІНФОРМАЦІЯ_1»зареєстроване Печерською районною державною

адміністрацією за №НОМЕР_2 від 01.06.06р. Свідоцтво про реєстрацію платника

податку на додану вартість НОМЕР_3 Місцезнаходження:01103,  м. АДРЕСА_1

У якості засновника, директор и

бухгалтера  ТОВ «ІНФОРМАЦІЯ_1»згідно

офіційно наданих даних до ДПІ обліковується 

- ОСОБА_1(04213, м.АДРЕСА_2).

ДПІ у Дніпровському районі м. Києва

здійснено перевірку  відповідача 2- з

питань, пов'язаних  з його поданням

звітності. За результатами перевірки 

встановлено, що ТОВ «ІНФОРМАЦІЯ_1» звіти про фінансово -господарську

діяльність до податкового органу не подавав з моменту реєстрації.

В ході проведення додаткової

перевірки було опитано засновника вищевказаного товариства ОСОБА_1 який

повідомив, що до управління фінансово-господарською діяльністю ТОВ

«ІНФОРМАЦІЯ_1»ніякого відношення не має, установчі документи не розробляв та не

підписував, рішення про створення підприємства не приймав, на посаду директора

нікого не призначав, печатку не отримував, доручень на вказані дії нікому не

давав.

Крім того, протягом діяльності

вказаного підприємства ним не було підписано жодного протоколу, жодної

податкової декларації, жодних первинних бухгалтерський документів, договорів,

актів виконаних робіт.

Від моменту реєстрації ТОВ

«ІНФОРМАЦІЯ_1»ОСОБА_1 ніколи не мав можливості скористатися своїми правами

засновника, а саме: визначити основні напрямки діяльності товариства,

затверджувати план роботи та звіти про їх виконання, штатний розпис, річні

результати діяльності. Також, ОСОБА_1 не знав осіб, які фактично готують

податкову звітність та користуються реквізитами ТОВ «ІНФОРМАЦІЯ_1»при

здійсненні фінансово-господарської 

діяльності.

Отже, всі дії щодо реєстрації ТОВ

«ІНФОРМАЦІЯ_1»є недійсними, оскільки здійснювались не уповноваженими на те

особою, з метою здійснення протиправної господарської діяльності.

Статтею 9 Закону   України «Про систему

оподаткування»передбачені обов'язки платників податків і зборів (обов'язкових

платежів), а саме платники податків і зборів (обов'язкових платежів)

зобов'язані:

1) вести бухгалтерський облік,

складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її

зберігання у терміни, встановлені законами;

2) подавати до державних податкових

органів та інших державних органів відповідно до законів декларації,

бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням

і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів);

3) сплачувати належні суми податків

і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни;

4) допускати посадових осіб

державних податкових органів до обстеження приміщень, що використовуються для

одержання доходів чи пов'язані з утриманням об'єктів оподаткування, а також для

перевірок з питань обчислення і сплати податків і зборів (обов'язкових

платежів).

Керівники і відповідні посадові

особи юридичних осіб та фізичні особи під час перевірки, що проводиться

державними податковими органами, зобов'язані давати пояснення з питань

оподаткування у випадках, передбачених законами, виконувати вимоги державних

податкових органів щодо усунення виявлених порушень законів про оподаткування і

підписати акт про проведення перевірки.

Обов'язок юридичної особи щодо

сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) припиняється із сплатою

податку, збору (обов'язкового платежу) або його скасуванням або списанням

податкової заборгованості відповідно до Закону України "Про відновлення

платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". У разі ліквідації

юридичної особи заборгованість з податків і зборів (обов'язкових платежів)

сплачується у порядку, встановленому законами України. У разі укладення мирової

угоди у процедурі провадження у справі про банкрутство заборгованість з

податків і зборів (обов'язкових платежів) сплачується у розмірах, визначених

мировою угодою, укладеною у порядку, встановленому законами України.

Згідно зі статтею 247

Господарського кодексу України, у разі здійснення суб'єктом господарювання

діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути

застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної

реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації.

Як встановлює норма п. 6 ст. 58

Господарського кодексу України, суб'єкт господарювання ліквідується:

за ініціативою осіб, зазначених у

частині першій цієї статті;

у зв'язку із закінченням строку, на

який він створювався, чи у разі досягнення мети, заради якої його було

створено;

у разі визнання його в

установленому порядку банкрутом, крім випадків, передбачених законом;

у разі скасування його державної

реєстрації у випадках, передбачених законом.

Відповідно до ч.2 ст.38 Закону

України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб

-підприємців»від 15.05.2003р. №755-IV, підставою для постановлення судового

рішення щодо припинення юридичної особи є визнання недійсним запису про

проведення державної реєстрації через порушення закону, допущені при створенні

юридичної особи.

Пункт 15 ст.58 Господарського

кодексу України, визначає, що скасування (припинення) державної реєстрації

суб'єкта  господарювання здійснюється на

підставі рішення суду у випадках визнання недійсними або такими, що суперечать

закону чи установчим документам. Скасування державної реєстрації припиняє господарську

діяльність суб'єкта господарювання.

Згідно з п. 17 ст. 11 Закону

України «Про державну податкову службу в Україні»від 04.12.1990 р. № 509,

органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у

порядку, встановлених законами України, мають право звертатися у передбачених

законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування

державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.

Враховуючи, що обставини справи,

які відповідно  до законодавства повинні

бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть

підтверджуватись іншими засобами доказування, 

суд прийшов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які

підтверджуються достатніми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних

вимог. Докази, подані позивачем 

підтверджують обставини, на які позивач посилається на їх обґрунтування.

Відповідно до ст. 162 Кодексу

адміністративного судочинства України, при вирішенні справи по суті суд може

задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його

задоволенні повністю або частково, у разі задоволення адміністративного позову

суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних

повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або

визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього

рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов

висновку, що з урахуванням положень зазначеної статті необхідно позов

задовольнити повністю, оскільки у позивача наявні докази здійснення ТОВ

«ІНФОРМАЦІЯ_1»протиправної діяльності.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу

адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті

обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків,

встановлених статтею 72 цього кодексу.

Cуд дійшов висновку про задоволення

позовних вимог позивача в повному обсязі щодо скасування державної реєстрації

Товариства з обмеженою діяльністю «ІНФОРМАЦІЯ_1» у якості  платника податку на додану вартість та

скасування державної реєстрації ТОВ «ІНФОРМАЦІЯ_1»у якості юридичної особи.

Враховуючи викладене, керуючись

ст.ст. 69, 71, 94, 97, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України,

Окружний адміністративний суд м. Києва, -

 

ПОСТАНОВИВ  :

 

1.          Позов задовольнити.

2.          Скасувати державну реєстрацію

Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОРМАЦІЯ_1»(01103 м.АДРЕСА_1 код

ЄДРПОУ НОМЕР_4) у якості юридичної особи.

3.          Скасувати державну реєстрацію

Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОРМАЦІЯ_1»(01103 м.АДРЕСА_1 код

ЄДРПОУ НОМЕР_4) у якості платника податку на додану вартість.

4.          Зобов'язати  державного реєстратора внести до Єдиного

державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців запис про

судове рішення, провести державну реєстрацію припинення Товариства з обмеженою

відповідальністю «ІНФОРМАЦІЯ_1»відповідно до чинного законодавства та

повідомити органи статистики, Державної податкової служби, Пенсійного фонду

України, фондів соціального страхування про Товариство з обмеженою

відповідальністю «ІНФОРМАЦІЯ_1»щодо якого постановлено судове рішення для

внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб запису щодо припинення

юридичної особи.

5.          Постанову надіслати сторонам у справі та

державному реєстратору.

 

Постанова відповідно до ч. 1 ст.

254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після

закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим

Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова суду може бути оскаржено

до суду апеляційної інстанції шляхом подання заяви про апеляційне оскарження

постанови суду та апеляційної скарги. Заява про апеляційне оскарження постанови

суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня складення постанови

в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом

двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про

апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються Київському апеляційному

адміністративному суду через Окружний адміністративний суд міста Києва.

 

Суддя                                                                                               

Добрянська Я.І.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.03.2009
Оприлюднено13.04.2009
Номер документу3339024
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —6/531

Рішення від 12.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 21.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Рішення від 16.02.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Коваленко Олександр Олексійович

Ухвала від 30.12.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Коваленко Олександр Олексійович

Ухвала від 12.10.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Ухвала від 11.09.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ковтун С.А.

Постанова від 15.04.2009

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Тищик І.В.

Постанова від 09.07.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Кочерова Н.О.

Ухвала від 12.06.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Кочерова Н.О.

Постанова від 23.03.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні