Ухвала
від 16.09.2013 по справі 5021/2768/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

16.09.2013 Справа № 5021/2768/2011 Господарський суд Сумської області у складі судді Гордієнко М.І., секретаря судового засідання Лєпкової І.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні господарського суду Сумської області клопотання ліквідатора ТОВ «Будсервіскомплект» арбітражного керуючого Іваненко Н.О. про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута а також клопотань ліквідатора про затвердження витрат та про стягнення з кредиторів коштів на оплату послуг ліквідатора та його витрат по справі № 5021/2768/2011 про банкрутство ТОВ «Будсервіскомплект»,

Представникии сторін:

Від кредитора - не з'явився

Ліквідатор - Іваненко Н.О.

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Сумської області від 10.11.2011 р. порушено провадження у справі № 5021/2768/2011 за заявою кредитора - Роменської міжрайонної державної податкової інспекції до боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Будсервіскомплект» про визнання банкрутом відповідно до ст. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Постановою Господарського суду Сумської області від 24.01.2012 р. по справі № 5021/2768/2011 боржника ТОВ «Будсервіскомплект» визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Іваненко Н.О.

До суду надійшло клопотання ліквідатора ТОВ «Будсервіскомплект» арбітражного керуючого Іваненко Н.О. про затвердження витрат та клопотання паро стягнення з кредиторів коштів на оплату послуг ліквідатора та його витрат.

Відповідно до ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор Іваненко Н.О. також подала до суду звіт та ліквідаційний баланс ТОВ «Будсервіскомплект» і в своєму клопотанні просить його затвердити.

Розглянувши наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс, документи що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, вислухавши пояснення ліквідатора, суд встановив, що після визнання боржника банкрутом, призначення ліквідатора і відкриття ліквідаційної процедури, ліквідатором будь-яке майно банкрута не виявлено. В судовому засіданні ліквідатор пояснив суду, що немає ніяких доказів, які б свідчили про наявність у банкрута будь-яких активів, розрахунки з кредиторами не зроблені в зв'язку з відсутністю у банкрута активів, які б можна було направити на задоволення вимог кредиторів.

До реєстру вимог кредиторів включено таких кредиторів:

- Охтирський міськрайонний центр зайнятості з грошовими вимогами в сумі 1807,50 грн.;

- Охтирську ОДПІ з грошовими вимогами в сумі 6365,88 грн.;

- Сумське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в особі Охтирської міжрайонної виконавчої дирекції з грошовими вимогами в сумі 597,01 грн.;

- Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Охтирка з грошовими вимогами в сумі 1406,81 грн.

Інших кредиторів ліквідатором виявлено не було.

Розглянувши наданий суду звіт про роботу ліквідатора і ліквідаційний баланс, враховуючи, що ліквідатор виконав всі дії по ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про ліквідацію банкрута, у тому числі, ліквідаційний баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю в зв'язку з відсутністю активів, які можна було б направити на погашення кредиторської заборгованості, при таких обставинах суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута із ліквідацією останнього як юридичної особи та припинити провадження у справі.

Щодо клопотання про затвердження витрат ліквідатора.

Відповідно до ч. 10-14 статті 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за період від дня винесення господарським судом ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство і до дня першого засідання комітету кредиторів, на якому встановлюється розмір оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, здійснюється кредитором або боржником, за заявою якого порушено справу, у максимальному розмірі, визначеному цією статтею.

Кредитори можуть створювати фонд для оплати послуг, відшкодування витрат та виплати додаткової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору). Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.

Кредитори мають право встановлювати і виплачувати арбітражному керуючому за результатами його діяльності додаткову винагороду, розмір якої затверджується господарським судом.

Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.

Провадження у даній справі здійснюється з урахуванням особливостей передбачених статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", яка регламентує спрощену процедуру банкрутства і не передбачає створення комітету кредиторів.

Ліквідаційні витрати у справі становлять 232,30 грн. і складаються з поштових витрат, банківських послуг та витрат на отримання витягів з реєстрів.

Факти понесення витрат ліквідатором в сумі 232,30 грн. підтверджуються поштовими квитанціями та банківськими виписками. Що стосується проведення ліквідаційної процедури протягом майже 5-ти місячного строку, то суду надані докази того, що даний термін ліквідаційна процедура проводилась не з вини ліквідатора, а в зв'язку з невиконанням ініціюючим кредитором своїх обов'язків та ненаданням відповідей на запити ліквідатора, що привело до неможливості завершення ліквідаційної процедури. При таких обставинах, оплата послуг та витрати підтверджуються матеріалами справи та підлягають задоволенню за рахунок кредиторів.

Щодо клопотання ліквідатора про стягнення з кредиторів 10810,84 грн. коштів на оплату послуг ліквідатора та ліквідаційних витрат у справі пропорційно до їх кредиторських вимог, то суд зазначає наступне.

В судовому засіданні ліквідатор підтримує подане клопотання.

Згідно розрахунку ліквідатора розмір оплати його послуг склав 10578,54 грн. (а.с.122 том 1)., а тому суд дійшов висновку про затвердження витрат на оплату послуг ліквідатора у зазначеному розмірі.

Згідно зі статтею 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого відбувається на платній основі.

Відповідно до частин 4, 10, 12 статті 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий вправі залучати для забезпечення виконання своїх повноважень на договірних засадах інших осіб та спеціалізовані організації з оплатою їх діяльності за рахунок боржника, якщо інше не встановлено цим Законом чи угодою з кредиторами; оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюється в порядку, встановленому цим законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника; оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців перед порушенням у справі про банкрутство.

Провадження у даній справі здійснювалось в порядку, передбаченому статтею 52 Закону "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до статті 52 зазначеного Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі відсутнього боржника здійснюється за особливою процедурою, яка не передбачає обов'язку ліквідатора щодо скликання зборів кредиторів та утворення комітету кредиторів боржника. Зазначена норма права є спеціальною та діє щодо окремих категорій боржників у процедурах банкрутства, а всі загальні норми права у процедурі банкрутства діють в частині, що не суперечить спеціальним нормам права.

Аналіз наведених норм права дозволяє зробити висновок про обов'язок ініціюючого кредитора оплатити послуги арбітражного керуючого з моменту призначення та до винесення постанови про визнання боржника банкрутом (у випадку призначення розпорядника майна в момент порушення провадження у справі). В подальшому кредитори (комітет кредиторів) повинні прийняти рішення про утворення фонду для оплати послуг та покриття витрат арбітражного керуючого (ліквідатора) за відсутності активів боржника. За відсутності комітету кредиторів звіт арбітражного керуючого про оплату його послуг повинен затверджуватися в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури або в окремому судовому засіданні. При цьому суд зобов'язаний вирішити питання про затвердження витрат на оплату послуг ліквідатора та проведення ліквідаційної процедури у справі про банкрутство. Керуючись принципом пропорційності голосів кредиторів кількості їх грошових вимог відповідно до статті 16 Закону про банкрутство, суд вправі застосувати такий принцип до розподілу витрат між кредиторами, пов'язаних з проведенням спрощеної ліквідаційної процедури за відсутності коштів від реалізації майна боржника на проведення ліквідаційної процедури.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Вищого господарського суду України від 19.07.2011р. у справі №11/Б-1267, від 28.02.2012р. у справі №11/Б-1012, від 16.02.2011р. у справі №11/Б-1243, від 02.03.2011р. у справі №11/Б-1125, від 02.03.2011р. у справі №2-12/4876-2009, від 13.04.2011р. у справі №Б29/389-09, від 02.08.2011р. у справі №15/475-б, від 29.11.2011р. у справі №49/398-б, від 06.12.2011р. у справі №17/Б-5022/1295/2011, від 22.12.2011р. у справі №20/70б, від 04.04.2012р. у справі №34/5005/12460/2011, від 22.05.2012р. у справі №5002-12/3289-2011, від 13.06.2012р. у справі №5022-12/3287-2011.

Тому, клопотання ліквідатора про стягнення з кредиторів коштів пропорційно до заявлених кредиторами вимог на оплату його послуг та відшкодування ліквідаційних витрат підлягає задоволенню.

Керуючись статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, статтею 3-1, ч.6 статті 31, п.6 ч.1 статті 40, статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд-

УХВАЛИВ:

1. Клопотання ліквідатора про затвердження ліквідаційних витрат - задовольнити.

2.Витрати ліквідатора в сумі 232,30 грн. -затвердити.

3. Витрати на оплату послуг ліквідатора у сумі 10578,54 грн. - затвердити.

4. Клопотання ліквідатора про стягнення з кредиторів коштів на оплату його послуг та відшкодування ліквідаційних витрат пропорційно до заявлених кредиторами вимог - задовольнити.

5. Стягнути з Охтирської об'єднаної державної податкової інспекції Сумської області Державної податкової служби (42700, Сумська область, м. Охтирка, вул. Снайпера, 3, код ЄДРПОУ 21104100) на користь арбітражного керуючого Іваненко Наталії Олександрівни (ліцензія серія АВ №592927 від 13.10.2011 р., 40004, м. Суми, вул. Металургів, буд. 24, кв. 81, ід. номер 2975800062) витрати на оплату послуг ліквідатора в сумі 6426 (шість тисяч чотириста двадцять шість) грн. 46 коп. та ліквідаційні витрати в сумі 141 (сто сорок одна) грн. 12 коп.

6. Стягнути з Охтирського міськрайонного центру зайнятості (42700, Сумська область, м. Охтирка, вул. Батюка, 24-а, код ЄДРПОУ 21112909) на користь арбітражного керуючого Іваненко Наталії Олександрівни (ліцензія серія АВ №592927 від 13.10.2011 р., 40004, м. Суми, вул. Металургів, буд. 24, кв. 81, ід. номер 2975800062) витрати на оплату послуг ліквідатора в сумі 1968 (одна тисяча дев'ятсот шістдесят вісім) грн. 67 коп. та ліквідаційні витрати в сумі 43 (сорок три) грн. 23 коп.

7. Стягнути з Сумського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (40022, м. Суми, пл. Троїцька, 5, код ЄДРПОУ 22596312) на користь арбітражного керуючого Іваненко Наталії Олександрівни (ліцензія серія АВ №592927 від 13.10.2011 р., 40004, м. Суми, вул. Металургів, буд. 24, кв. 81, ід. номер 2975800062) витрати на оплату послуг ліквідатора в сумі 650 (шістсот п'ятдесят) грн. 58 коп. та ліквідаційні витрати в сумі 14 (чотирнадцять) грн. 29 коп.

8. Стягнути з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Охтирка (42700, Сумська область, м. Охтирка, вул. Чкалова, 29, код ЄДРПОУ 24016448) на користь арбітражного керуючого Іваненко Наталії Олександрівни (ліцензія серія АВ №5 92927 від 13.10.2011 р., 40004, м. Суми, вул. Металургів, буд. 24, кв. 81, ід. номер 2975800062) витрати на оплату послуг ліквідатора в сумі 1532 (одна тисяча п'ятсот тридцять дві) грн. 83 коп. та ліквідаційні витрати в сумі 33 (тридцять три) грн. 66 коп.

9. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

10. Товариство з обмеженою відповідальністю "Будсервіскомплект" (Сумська область, м.Охтирка, вул. Снайпера, 3, ід. код 31587431) - ліквідувати як юридичну особу.

11. Вимоги кредиторів, не задоволені за недостатністю майна банкрута, визнати погашеними.

12. Зобов'язати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - банкрута, внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про припинення юридичної особи- банкрута та направити органам державної статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута.

13. Провадження у справі припинити.

14. На виконання даної ухвали в частині стягнення коштів видати накази.

15. Ухвалу надіслати: кредиторам, державному реєстратору, органу державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, ліквідатору, Головному управлінню юстиції у Сумській області, ВДВС Охтирського міськрайонного управління юстиції.

СУДДЯ М.І. ГОРДІЄНКО

Дата ухвалення рішення16.09.2013
Оприлюднено17.09.2013
Номер документу33498622
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство ТОВ «Будсервіскомплект», Представникии сторін: Від кредитора - не з'явився Ліквідатор - Іваненко Н.О

Судовий реєстр по справі —5021/2768/2011

Ухвала від 12.05.2014

Господарське

Господарський суд Сумської області

Лугова Наталія Петрівна

Ухвала від 07.10.2013

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Шутенко І.А.

Ухвала від 12.03.2013

Господарське

Господарський суд Сумської області

Спиридонова Надія Олександрівна

Постанова від 25.09.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Поліщук B.Ю.

Ухвала від 12.09.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Поліщук B.Ю.

Ухвала від 03.07.2014

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Гетьман Р.А.

Постанова від 16.07.2014

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Гетьман Р.А.

Ухвала від 09.07.2014

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Гетьман Р.А.

Ухвала від 26.06.2014

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Гетьман Р.А.

Ухвала від 05.06.2014

Господарське

Господарський суд Сумської області

Костенко Лариса Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні