ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ УХВАЛА 27 вересня 2013 року м. Київ К/800/47776/13 Суддя Вищого адміністративного суду України Ліпський Д.В. розглянувши касаційну скаргу Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 04 липня 2013 року та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 10 вересня 2013 року у справі за позовом Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до фермерського господарства «Вільне» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені, В С Т А Н О В И В : Не погоджуючись із зазначеними судовими рішеннями, позивач подав касаційну скаргу до Вищого адміністративного суду України. З матеріалів касаційної скарги видно, що постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 04 липня 2013 року, залишеною без змін ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 10 вересня 2013 року, у задоволенні позову відмовлено. Ухвалюючи рішення суди керувались статтею 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 21 березня 1991 року №875-ХІІ відповідно до якої для підприємств, установ, організацій встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів. Згідно з частиною 3 статті 18 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 21 березня 1991 року №875-ХІІ підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Відповідно до частини 3 статті 18-1 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 21 березня 1991 року №875-ХІІ державна служба зайнятості здійснює пошук підходящої роботи відповідно до рекомендації МСЕК, наявних у інваліда кваліфікації та знань, з урахуванням його побажань. У частині 1 статті 20 Закону № 875-ХІІ встановлено, що підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Як встановлено судами у 2012 році відповідач подавав звіт про наявність вакансій для працевлаштування інвалідів до Могилів-Подільського міськрайонного центру зайнятості, також кадровий працівник підприємства брав участь у відповідних інформаційних семінарах в центрі зайнятості. Отже, судами зроблено правильний висновок, що відповідачем вжито усіх залежних від нього заходів щодо утворення робочих місць для працевлаштування інвалідів. Доводи касаційної скарги зазначених висновків суду не спростовують. Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 214 КАС України (в редакції Закону України від 20.12.2011 N 4176-VI) суддя-доповідач відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі якщо касаційна скарга є необґрунтованою і викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи. Враховуючи те, що касаційна скарга є необґрунтованою і викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи, то правові підстави для відкриття касаційного провадження відсутні. Керуючись ст. 211, 214 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, - У Х В А Л И В: Відмовити Вінницькому обласному відділенню Фонду соціального захисту інвалідів у відкритті касаційного провадження на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 04 липня 2013 року та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 10 вересня 2013 року у справі за позовом Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до фермерського господарства «Вільне» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені. Копію касаційної скарги та додані до неї документи повернути заявникові. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя Д.В. Ліпський Суддя Д.В. Ліпський
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2013 |
Оприлюднено | 02.10.2013 |
Номер документу | 33830149 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Шаповалова Тетяна Михайлівна
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Ліпський Д.В.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Шаповалова Тетяна Михайлівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Шаповалова Тетяна Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні