Ухвала
від 25.09.2013 по справі 2а-12344/12/0170/14
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а-12344/12/0170/14

25.09.13 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Омельченка В. А.,

суддів Дудкіної Т.М. ,

Дадінської Т.В.

при секретарі судового засідання Щербініна О.О.

за участю сторін:

представник позивача, Приватного підприємства "Компанія Сугрім"- Андруцкій Олексій Миколайович, довіреність № б/н від 02.01.13

представник відповідача, Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби - Ліпницька Ганна Юріївна, довіреність № 95/10/10-0 від 18.07.13

розглянувши матеріали справи № 2а-12344/12/0170/14 за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Кірєєв Д.В. ) від 03.06.13

за позовом Приватного підприємства "Компанія Сугрім" (вул. 9-го Травня, 77, кв. 8,Євпаторія,Автономна Республіка Крим,97400)

до Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби (вул. Д.Ульянова, 2 Б,Євпаторія,Автономна Республіка Крим,97416)

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 001702302 від 17.10.2012 року, № 0001602302 від 17.10.2012 року

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство "Компанія Сугрім" звернулось до Окружного адміністративного суду АРК з позовом до Державної податкової інспекції в м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень від 17.10.2012 року № 0001702302, яким згідно п.п. 54.3.2. п. 54.3 ст. 54, п. 123.1 ст. 123 ПК України збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 288 611,50 грн., у тому числі 237 891,00 грн. за основним платежем, 50 720,50 грн. за штрафними санкціями та № 0001602302, яким згідно п.п. 54.3.2 п. 54.3 ст. 54, п. 123.1 ст. 123 ПК України збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток на суму 329 386,00 грн., у тому числі 290 000,00 грн. за основним платежем, 39 386,00 грн. за штрафними санкціями.

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 03.06.13 року позов задоволено.

Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в м. Євпаторії Автономної Республіки Крим Державної податкової служби № 0001702302 від 17.10.2012 року та № 0001602302 від 17.10.2012 року.

Стягнуто з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства "Компанія Сугрім" (ЄДРПОУ 34192908) витрати зі сплати судового збору у сумі 2 416,00 грн.

Не погодившись із зазначеною постановою суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 03.06.13 року та прийняти нове рішення по справі, яким у задоволені позову відмовити.

Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції порушено норми матеріального права. А саме, апелянт посилається на те, що в період з 25.09.2012 року по 01.10.2012 року посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим ДПС, на підставі наказу ДПІ у м. Євпаторії АРК ДПС № 703 від 25.09.2012 року було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ПП "Компанія Сугрім" (код ЄДРПОУ 34192908) з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на прибуток та податку на додану вартість при здійсненні фінансово-господарських операцій з платниками податків ТОВ БВП "Строитель-плюс" (код ЄДРПОУ- 31263808), ПП "Ротонда Торг" (код ЄДРПОУ - 36165656), ПП "Габарит-груп" (код ЄДРПОУ - 35941644), ПП "Команд" (код ЄДРПОУ - 37081766), за період з 01.01.2009 р. по 30.03.2012 р.

На підставі зазначеного акту були прийняті податкові повідомлення - рішення № 0001702302 від 17.10.2012 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку додану вартість у сумі 288 611,50 грн., у тому числі 237 891,00 грн. за основним платежем, 50 720,50 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями, № 0001632302 від 17.10.2012 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств 329 386,00 грн., у тому числі 290 000,00 грн. за основним платежем, 39 386,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (т.с. 1 а.с. 17, 18).

На думку апелянта, вищезазначені податкові повідомлення-рішення є обґрунтованими, прийнятими на підставі норм діючого законодавства та в межах повноважень, а отже підстав для їх скасування немає.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 09.07.2013 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби.

Судом першої інстанції встановлено, що Приватне підприємство "Компанія Сугрім" зареєстровано у якості юридичної особи Виконавчим комітетом Євпаторійської міської ради АР Крим 10.04.2006 року, ідентифікаційний код юридичної особи 34192908, місцезнаходження: 97400, Автономна Республіка Крим, м. Євпаторія, вул. 9 травня, б. 77, кв. 8, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А00 № 638310, довідкою № 44-450-34-174 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (т.с. 1 а.с. 68, 69).

Приватне підприємство "Компанія Сугрім" взято на податковий облік в органах державної податкової служби з 11.04.2006 року за № 287/29-0, на час розгляду справи перебуває на податковому обліку у Державній податковій інспекції у м. Євпаторії (т.с. 1 а.с. 71).

Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 17.04.2006 року № 00301083, індивідуальний податковий номер - 341929001059 (т.с. 1 а.с. 70).

В період з 25.09.2012 року по 01.10.2012 року посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим ДПС, на підставі наказу ДПІ у м. Євпаторії АРК ДПС № 703 від 25.09.2012 року було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ПП "Компанія Сугрім" (код ЄДРПОУ 34192908) з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на прибуток та податку на додану вартість при здійсненні фінансово-господарських операцій з платниками податків ТОВ БВП "Строитель-плюс" (код ЄДРПОУ- 31263808), ПП "Ротонда Торг" (код ЄДРПОУ - 36165656), ПП "Габарит-груп" (код ЄДРПОУ - 35941644), ПП "Команд" (код ЄДРПОУ - 37081766), за період з 01.01.2009 р. по 30.03.2012 р.

За результатами вищенаведеної перевірки було складено акт № 1531/22-02/34192908 від 08.10.2012 року, у якому встановлено:

- порушення п.п. 5.1, п.п. 5.2.1 п. 5.2, п.п. 5.3.9 п. 5.3. ст. 5, п. 8.1, п. 8.2 ст. 8 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994 року № 334/94-ВР в редакції Закону України від 22.05.1997 року № 283/97-ВР зі змінами та доповненнями, п. 44.1 ст. 44, п. 138.1, п. 138.2, п.п. 138.8.1 п. 138.8 ст.138, п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями, в результаті чого занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 319 854 грн., у тому числі за: 1 квартал 2009 року заниження на суму 16 687 грн., 1 півріччя 2009 року заниження на суму 29 854 грн., 3 квартали 2009 року заниження на суму 42 146 грн., 2009 рік заниження на суму 55 855 грн., 1 квартал 2010 року заниження на суму 17 958 грн., 1 півріччя 2010 року заниження на суму 50 749 грн., 3 квартали 2010 року заниження на суму 67 207 грн., 2010 рік заниження на суму 109 202 грн., 1 квартал 2011 року заниження на суму 27 032 грн., 2 квартал 2011 року заниження на суму 15 403 грн., 2-3 квартали 2011 року заниження на суму 66 750 грн., 2-4 квартали 2011 року заниження на суму 105 428 грн., 1 квартал 2012 року заниження на суму 22 337 грн. по взаємовідносинам з наступними контрагентами: ТОВ БВП "Строитель-плюс" (код за ЄДРПОУ 312163808), ПП "Ротонда Торг" (код за ЄДРПОУ 36165656), ПП "Габарит-Груп" (код за ЄДРПОУ35941644), ПП "Комманд" (код за ЄДРПОУ 37081766);

- порушення п.п. 7.4.1., 7.4.5.п. 7.4, п.п. 7.7.1 п. 7.7 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" № 168/97-ВР від 03.04.1997 року зі змінами та доповненнями, п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI, в результаті чого занижено податок на додану вартість всього у сумі 266 621,92 грн., у тому числі: за січень 2009 року у сумі 4 050,00 грн., за лютий 2009 року у сумі 5 083,33 грн., за березень 2009 року у сумі 4 216,67 грн., за квітень 2009 року у сумі 3 750,00, за травень 2009 року у сумі 4 950,00 грн., за червень 2009 року у сумі 1 833,33 грн., за липень 2009 року у сумі 3 033,33 грн., за серпень 2009 року у сумі 1 816,67 грн., за вересень 2009 року у сумі 4 066,67 грн., за жовтень 2009 року у сумі 2 816,67 грн., за листопад 2009 року у сумі 3 433,33 грн., за грудень 2009 року у сумі 3 016,67 грн., за січень 2010 року у сумі 4 483,33 грн., за лютий 2010 року у сумі 1 650,00 грн., за березень 2010 року у сумі 5 733,33 грн., за квітень 2010 року у сумі 5 116,66 грн., за травень 2010 року у сумі 2 983,33 грн., за червень 2010 року у сумі 20 249,00 грн., за липень 2010 року у сумі 5 033,33 грн., за серпень 2010 року у сумі 5 713,33 грн., за вересень 2010 року у сумі 3 950,00 грн., за жовтень 2010 року у сумі 4 433,33 грн., за листопад 2010 року у сумі 9 330,13 грн., за грудень 2010 року у сумі 19 832,97 грн., за січень 2011 року у сумі 6 591,67 грн., за лютий 2011 року у сумі 10 709,17 грн., за березень 2011 року у сумі 4 325,00 грн., за квітень 2011 року у сумі 9 717,67 грн., за травень 2011 року у сумі 2 300,00 грн., за червень 2011 року у сумі 1 375,00 грн., за липень 2011 року у сумі 7 291,67 грн., за серпень 2011 року у сумі 20 556,5 грн., за вересень 2011 року у сумі 16 802,6 грн., за жовтень 2011 року у сумі 7 631,67 грн., за листопад 2011 року у сумі 10 821,66 грн., за грудень 2011 року у сумі 15 180,05 грн., за січень 2012 року у сумі 8 625,00 грн., за лютий 2012 року у сумі 12 648,82 грн. (т.с. 1 а.с. 22-67).

На підставі зазначеного акту були прийняті податкові повідомлення - рішення № 0001702302 від 17.10.2012 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку додану вартість у сумі 288 611,50 грн., у тому числі 237 891,00 грн. за основним платежем, 50 720,50 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями, № 0001632302 від 17.10.2012 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств 329 386,00 грн., у тому числі 290 000,00 грн. за основним платежем, 39 386,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (т.с. 1 а.с. 17, 18).

Судова колегія, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Пунктом 1.7. статті 1 Закону України "Про податок на додану вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997 р. (далі Закон № 168) встановлено, що податковий кредит - сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначена згідно з цим Законом.

Відповідно до п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 вищевказаного Закону об'єктом оподаткування є операції платників податку з поставки товарів та послуг, місце надання яких знаходиться на митній території України, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору) для погашення заборгованості заставодавця, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу у користування лізингоотримувачу (орендарю).

Згідно пп.7.4.1. п.7.4. ст.7 Закону №168 податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Якщо у подальшому такі товари (послуги) починають використовуватися в операціях, які не є об'єктом оподаткування згідно зі статтею 3 цього Закону або звільняються від оподаткування згідно зі статтею 5 цього Закону, чи основні фонди переводяться до складу невиробничих фондів, то з метою оподаткування такі товари (послуги), основні фонди вважаються проданими за їх звичайною ціною у податковому періоді, на який припадає початок такого використання або переведення, але не нижче ціни їх придбання (виготовлення, будівництва, спорудження).

Пунктом 7.4.5. п.7.4. ст.7 Закону № 168 встановлено, що не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).

У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим підпунктом документами, платник податку несе відповідальність у вигляді фінансових санкцій, установлених законодавством, нарахованих на суму податкового кредиту, не підтверджену зазначеними цим підпунктом документами.

Відповідно до пп. 7.2.3 п. 7.2 ст. 7 Закону №168 податкова накладна складається у момент виникнення податкових зобов'язань продавця у двох примірниках. Оригінал податкової накладної надаються покупцю, копія залишається у продавця товарів (робіт, послуг). Для операцій, що оподатковуються і звільнені від оподаткування, складаються окремі податкові накладні.

Податкова накладна є звітним податковим документом і одночасно розрахунковим документом.

Податкова накладна виписується на кожну повну або часткову поставку товарів (робіт, послуг). У разі коли частка товару (робіт, послуг) не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби України, та враховується у визначенні загальних податкових зобов'язань.

Платники податку повинні зберігати податкові накладні протягом строку, передбаченого законодавством для зобов'язань із сплати податків.

Згідно п.п. 7.2.6. п.7.2. ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" Податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту. Як виняток з цього правила, підставою для нарахування податкового кредиту при поставці товарів (послуг) за готівку чи з розрахунками картками платіжних систем, банківськими або персональними чеками у межах граничної суми, встановленої Національним банком України для готівкових розрахунків, є належним чином оформлений товарний чек, інший платіжний чи розрахунковий документ, що підтверджує прийняття платежу постачальником від отримувача таких товарів (послуг), з визначенням загальної суми такого платежу, суми податку та податкового номера постачальника.

У разі відмови з боку постачальника товарів (послуг) надати податкову накладну або при порушенні ним порядку її заповнення отримувач таких товарів (послуг) має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву зі скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум цього податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку внаслідок придбання таких товарів (послуг).

Отримання такої скарги є підставою для проведення позапланової виїзної перевірки такого постачальника для з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з цього податку за такою цивільно-правовою операцією.

Підставою для нарахування податкового кредиту без отримання податкової накладної також є:

транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, за винятком тих, в яких форма встановлена міжнародними стандартами;

касові чеки, які містять суму поставлених товарів (послуг), загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального номера, але без визначення податкового номера постачальника). При цьому з метою такого нарахування загальна сума поставлених товарів (послуг) не може перевищувати 200 гривень за день (без урахування податку на додану вартість).

Відповідно п.п. 7.5. Датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:

- або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків;

- або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).

Окрім того, статтею 185 Податкового кодексу України закріплено визначення об'єкта оподаткування, де у п. б) п.п. 185.1. закріплено, що об'єктом оподаткування є операції платників податку зокрема з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку (п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України).

Право на віднесення сум податку до податкового кредиту згідно п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України виникає у разі здійснення операцій в т.ч. з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Згідно п. 198.2. ст. 198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Пунктом 198.6 ст. 198 ПКУ встановлено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу). У разі якщо на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до закону.

Згідно п. 201.10 ст. 201 ПКУ податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

05.01.2009 року між ТОВ БВП "Строитель Плюс" (Виконавець) та ПП "Компанія Сугрім" (Замовник) було укладено договір № 38 на здійснення транспортних послуг, предметом якого є зобов'язання Виконавця надати Замовнику транспортні послуги із перевезення вантажів. Сторонами погоджено проведення розрахунків по ставкам, вказаним в разових заявках. Сплату за транспортні послуги здійснювати згідно рахунків Виконавця по факту виконаних робіт. Сплату виконаних послуг здійснювати впродовж трьох банківських днів з моменту отримання Замовником повністю оформлених документів. Термін дії договору з 05.01.2009 року по 31.12.2009 року (т.с. 2 а.с. 62).

04.01.2010 року між ТОВ БВП "Строитель Плюс" (Виконавець) та ПП "Компанія Сугрім" (Замовник) було укладено договір № 15 на здійснення транспортних послуг, предметом якого є зобов'язання Виконавця надати Замовнику транспортні послуги із перевезення вантажів. Сторонами погоджено проведення розрахунків по ставкам, вказаним в разових заявках. Сплату за транспортні послуги здійснювати згідно рахунків Виконавця по факту виконаних робіт. Сплату виконаних послуг здійснювати впродовж трьох банківських днів з моменту отримання Замовником повністю оформлених документів. Термін дії договору з 04.01.2010 року по 31.12.2010 року. Додатковими угодами № 1 від 31.12.2010 року, № 2 від 31.12.2011 року продовжено термін дії договору до 31.12.2012 року (т.с. 2 а.с. 64-66).

На виконання зазначених договорів ТОВ БВП "Строитель-Плюс" здійснило на користь ПП "Компанія Сугрім" перевезення вантажів (морської солі) покупцям - фармацевтичним підприємствам, які розташовані в АР Крим та поза її межами на суму 759 580, 00 грн., у тому числі ПДВ - 126 596,67 грн., що підтверджується актами приймання-передачі наданих послуг, товарно-транспортними накладними.

БВП "Строитель-Плюс" виписано на ім'я ПП "Компанія Сугрім" податкові накладні.

На підставі рахунків на оплату позивачем сплачено ТОВ БВП "Строитель-Плюс" за надані транспортні послуги 632 983,33 грн., у тому числі ПДВ 126 596,67 грн.(т.с. 8 а.с. 1-229, т.с. 9 а.с.1-251, т.с. 10 а.с. 1-181).

01.06.2010 року між ПП "Габарит-Груп" (Виконавець) та ПП "Компанією Сугрім" (Замовник) було укладено договір № 64 про виготовлення дизайн макету, за умовами якого Виконавець здійснює для Замовника дизайнерські роботи по виготовленню оригінал-макетів, фарбові діленню, зразків дизайнерських макетів. Сторонами погоджено проведення розрахунків шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, або іншим способом, незабороненим законодавством України. Вартість робіт по договору визначається згідно актів виконання робіт. Термін дії договору з 01.06.2010 року по 31.12.2010 року (т.с. 2 а.а. 53).

На виконання зазначеного договору ПП "Габарит-Груп" здійснило на користь ПП "Компанія Сугрім" дизайнерські роботи по виготовленню оригінал-макетів, фарбові діленню, зразків дизайнерських макетів пакетів для фасування морської солі, а також для перепродажу дизайнерських макетів ПП "Компанія Сугрім" іншим користувачам на суму 83 946,00 грн., у т.ч. ПДВ - 13 949,00 грн., що підтверджується актом виконаних робіт по виготовленню дизайн макетів від 14.10.2010 року (т.с. 7 а.с. 75-76).

14.06.2010 року ПП "Габарит-Груп" виписано на ім'я ПП "Компанія Сугрім" податкову накладну № 518 на загальну суму 83 694,00 грн., у тому числі ПДВ 13 949,00 грн.(т.с. 7 а.с. 77).

На підставі рахунку на оплату № 476 від 14.06.2010 року позивачем сплачено ПП "Габарит-Груп" за дизайнерські послуги 83 694,00 грн., у тому числі ПДВ 13 949,00 грн. (т.с. 7 а.с. 74, 78-82).

05.01.2009 року між ПП "Ротонда Торг" (Продавець) та ПП "Компанія Сугрім" (Покупець) укладено договір купівлі-продажу № 6, предметом якого є зобов'язання Продавця продати Покупцю товар в асортименті і кількості згідно відпускної ціни, вказаної в накладних на кожну партію товару. Відповідно до умов Договору, Сторонами погоджено проведення розрахунків шляхом 100% оплати по факту поставки або з відстрочкою платежу на строк до 30 днів з дня поставки. Сплата за поставлений товар здійснюється із згоди Продавця будь-яким засобом, що не суперечить діючому законодавству України. Загальна вартість договору визначається із загальної кількості сум постачань в період дії Договору. Термін дії договору з 05.01.2009 р. по 31.12.2009 р. (т.с. 2 а.с. 59).

04.01.2010 року між ПП "Ротонда Торг" (Продавець) та ПП "Компанія Сугрім" (Покупець) укладено договір купівлі-продажу № 26, предметом якого є зобов'язання Продавця продати Покупцю товар в асортименті і кількості згідно відпускної ціни, вказаної в накладних на кожну партію товару. Відповідно до умов Договору, Сторонами погоджено проведення розрахунків шляхом 100% оплати по факту поставки або з відстрочкою платежу на строк до 30 днів з дня поставки. Сплата за поставлений товар здійснюється із згоди Продавця будь-яким засобом, що не суперечить діючому законодавству України. Загальна вартість договору визначається із загальної кількості сум постачань в період дії Договору. Термін дії договору з 04.01.2010 року по 31.12.2010 року (т.с. 2 а.с. 60).

Додатковою угодою № 1 від 31.12.2010 року термін дії договору продовжено до 31.12.2011 року (т.с. 2 а.с. 61).

На виконання зазначених договорів ПП "Ротонда Торг" здійснило на користь ПП "Компанія Сугрім" продаж морської солі та піддонів для її перевезення, на суму 313 771,80 грн., у тому числі ПДВ 52 295,31 грн.

ПП "Ротонда Торг" виписано на ім'я ПП "Компанія Сугрім" видаткові та податкові накладні.

На підставі рахунків на оплату позивачем сплачено ПП "Ротонда Торг" 313 771,80 грн., у тому числі ПДВ 52 295,31 грн. (т.с. 7 а.с. 143-205).

01.11.2010 року між ПП "Комманд" (Виконавець) та ПП "Компанія Сугрім" (Замовник) укладено договір № 189 про виготовлення дизайн макету, предметом якого є зобов'язання Виконавця здійснити для Замовника дизайнерські роботи по виготовленню оригінал-макетів, фарбовіділеннню, зразків дизайнерських макетів. Відповідно до умов договору, сторонами погоджено проведення розрахунків шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, або іншим способом, незабороненим діючим законодавством України. Вартість робіт по договору визначається згідно актів виконаних робіт. Термін дії договору з 01.11.2010 р. по 31.12.2011 р. (т.с. 2 а.с.54).

01.11.2011 року між ПП "Комманд" (Продавець) та ПП "Компанія Сугрім" (Покупець) укладено договір купівлі-продажу № 507, предметом якого є зобов'язання Продавця продати Покупцю товар в асортименті і кількості згідно відпускної ціни, вказаної в накладних на кожну партію товару. Відповідно до умов договору, сторонами погоджено проведення розрахунків шляхом 100 % оплати по факту поставки або з відстрочкою платежу на строк 30 днів з дня поставки. Сплата за поставлений товар здійснюється із згоди Продавця будь-яким способом що не суперечить діючому законодавству України. Загальна вартість договору визначається із загальної кількості сум постачань на період дії договору. Термін дії договору з 01.11.2011 р. по 31.12.20112 р. (т.с. 2 а.с. 55).

31.12.2011 року між ПП "Комманд" (Виконавець) та ПП "Компанія Сугрім" (Замовник) укладено договір № 608 про виготовлення дизайн макету, предметом якого є зобов'язання Виконавця здійснити для Замовника дизайнерські роботи по виготовленню оригінал-макетів, фарбовіділеннню, зразків дизайнерських макетів. Відповідно до умов договору, сторонами погоджено проведення розрахунків шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, або іншим способом, незабороненим діючим законодавством України. Вартість робіт по договору визначається згідно актів виконаних робіт. Термін дії договору з 01.01.2012 р. по 31.12.2012 р. (т.с. 2 а.с. 57).

01.01.2012 року між ПП "Комманд" (Перевізник) та ПП "Компанія Сугрім" (Відправник) укладено договір перевезення вантажу № 43, предметом якого є зобов'язання Перевізника надати Замовнику послуги із перевезення вантажу, а саме: сіль морську у мішках на піддонах, сіль морську розсипом. Відповідно до умов договору сторонами погоджено проведення розрахунків шляхом переказу грошових коштів на поточний рахунок Перевізника або готівкою в касу Перевізника. Розрахунки між Перевізником і Замовником здійснюються на підставі рахунків та актів виконаних робіт. Загальна вартість договору визначається із загальної кількості всіх перевезень за місяць згідно зведеного рахунку та зведеного акту перевезення за кожний місяць. Термін дії договору з 30.01.2012 року (т.с. 2 а.с. 57-58).

На підставі зазначених договорів ПП "Комманд" здійснило на користь ПП "Компанія Сугрім" дизайнерські послуги щодо виготовлення оригінал-макетів, зразків дизайнерських макетів пакетів для фасування морської солі, а також для перепродажу дизайнерських макетів ПП "Компанія Сугрім" іншим користувачам, продаж морської солі та перевезення вантажів (морської солі) покупцям - фармацевтичним підприємствам, які розташовані в АР Крим та поза її межами на суму 442 685,62 грн., у тому числі ПДВ 73 780,94 грн.

ПП "Комманд" на ім'я ПП "Компанія Сугрім" виписані податкові накладні: № 1447 від 18.11.2010 р., № 2034 від 23.12.2010 р., № 101 від 15.08.2011 р., № 30 від 05.09.2011 р., № 63 від 03.11.2011 р., № 74 від 06.12.2011 р., №207 від 22.12.2011 р., № 24 від 09.01.2012 р., № 365 від 17.02.2012, № 445 від 21.02.2012, № 521 від 22.02.2012 р., № 543 від 23.02.2012 р., № 566 від 24.02.2012 р., № 646 від 28.02.2012 р.

На підставі рахунків на оплату № 1091 від 18.11.2010 р., № 1323 від 23.12.2010 р., № 1377 від 15.08.2011 р., № 1520 від 05.09.2011 р., № 2041 від 03.11.2011 р., № 25 від 09.01.2012 р., № 517 від 17.02.2012 р., № 565 від 21.02.2012 р., № 599 від 23.02.2012 р.№ 612 від 24.02.2012 р., № 627 від 28.02.2012 р. позивачем сплачено ПП "Комманд" 442 685,62 грн., у тому числі ПДВ 73 780,94 грн. (т.с. 7 а.с. 83-142).

Використання позивачем товару та робіт, отриманих за договорами, укладеними із ТОВ БВП "Строитель-Плюс", ПП "Габарит-Груп", ПП "Ротонда-Торг", ПП "Комманд" у власній господарській діяльності підтверджується договорами про виготовлення дизайн макету, договорами купівлі-продажу, актами приймання виконаних робіт (послуг), видатковими накладними, рахунками на оплату.

Таким чином, первинними документами податкового та бухгалтерського обліку ПП "Компанія Сугрім" (акти надання послуг, товарно-транспортні накладні, видаткові накладні, податкові накладні, рахунки, квітанції, фіскальні чеки) не підтверджуються висновки, встановлені за актом перевірки ДПІ у м. Євпаторії АР Крим ДПС № 1531/22-02/34192908 від 08.10.2012 року щодо заниження позивачем податку на прибуток на загальну суму 319 854 грн., та заниження позивачем податку на додану вартість всього у сумі 266 621,92 грн. за період з 01.01.2009 р. по 31.03.2012 року.

Також, згідно з висновком судової економічної експертизи № 292/12 по матеріалам адміністративної справи № 2а-12344/12/0170/14 від 30.04.2013 року висновки за актом перевірки Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АРК ДПС № 1531/22-02/34192908 від 08.10.2012 року первинними документами бухгалтерського і податкового обліку Приватного підприємства "Компанія Сугрім" не підтверджуються. Фактичне здійснення господарських операцій позивача із БВП "Строитель-Плюс", ПП "Габарит-Груп", ПП "Ротонда-Торг" та ПП "Комманд" за період з 01.01.2009 року по 31.03.2012 року підтверджується первинними документами бухгалтерського і податкового обліку Приватного підприємства "Компанія "Сугрім". Фактичне виконання робіт (надання послуг) БВП "Строитель-Плюс", ПП "Габарит-Груп", ПП "Ротонда-Торг" та ПП "Комманд" за період з 01.01.2009 року по 31.03.2012 року підтверджується на суму 1 599 731,42 грн. (вартість без ПДВ - 1 333 109,50 грн., ПДВ - 266 621,92 грн.), в тому числі по контрагентах: ТОВ БВП "Строитель-Плюс" (код ЄДРПОУ-31263808) у розмірі 759 580,00 грн. (вартість без ПДВ - 632 983,33 грн., ПДВ - 126 596,67 грн.); ПП "Ротонда Торг" (код ЄДРПОУ - 36165656) у розмірі 313 771,80 грн. (вартість без ПДВ - 261 476,49 грн., ПДВ - 52 295,30 грн.); ПП "Габарит-груп" (код ЄДРПОУ - 35941644) у розмірі 83 694,00 грн. (вартість без ПДВ - 69 745,00 грн., ПДВ - 13949,00 грн.); ПП "Комманд" (код ЄДРПОУ - 37081766) у розмірі 442 685,62 грн. (вартість без ПДВ - 368,68 грн., ПДВ - 73 780,94 грн.). Документами бухгалтерського і податкового обліку Приватного підприємства "Компанія Сугрім" підтверджуються факти придбання, використання у власній господарській діяльності товарів (робіт, послуг), сплата вартості цих товарів (робіт, послуг) контрагентам, транспортування та зберігання таких товарів (т.с. 1 а.с. 137-180).

На підставі викладеного, судова колегія приходить до висновку про безпідставність доводів апеляційної скарги з підстав їх спростування матеріалами справи та встановленими обставинами, оскільки податкові повідомлення-рішення № 0001702302 та № 0001602302 від 17.10.2012 року, є такими, що прийняті Державною податковою інспекцією в м. Євпаторії АР Крим ДПС протиправно, у зв'язку з чим підлягають скасуванню.

За таких підстав, судова колегія враховуючи усі обставини справи, приходить до висновку, що доводи апеляційної скарги не спростовують висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції.

Відповідно до частини 1 статті 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судова колегія дійшла до висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, рішення суду ухвалене з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення не вбачається.

Керуючись ст. 195; ст. 196; ст. 197; п.1 ч.1 ст. 198; ст. 200; п.1 ч.1 ст. 205; ст. 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Євпаторії АР Крим Державної податкової служби залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 03.06.13 у справі № 2а-12344/12/0170/14 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.

Повний текст судового рішення виготовлений 30 вересня 2013 р.

Головуючий суддя підпис В.А.Омельченко

Судді підпис Т.М. Дудкіна

підпис Т.В. Дадінська

З оригіналом згідно

Головуючий суддя В.А.Омельченко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.09.2013
Оприлюднено28.10.2013
Номер документу34294886
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12344/12/0170/14

Ухвала від 26.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Постанова від 05.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 25.09.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Ухвала від 15.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 09.07.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 03.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 13.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 09.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 22.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 01.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні