ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Адреса: 88000, м. Ужгород, вул. Коцюбинського, 2-а тел.: 61-72-21
ПОСТАНОВА
"22" жовтня 2013 р. Справа № 5008/1134/2012
За заявою приватного підприємства „Лакаса", с. Соломоново Ужгородського району
ПРО визнання банкрутом
Суддя Ремецькі О.Ф.
Представники:
від ініціюючого кредитора - не з'явився
від боржника - Костюченко Л.В. - представник за довіреністю №707 від 25.12.2012р.
від розпорядника майна - Лошак О.В. - арбітражний керуючий
В судове засідання з'явились представники осіб, якими подано суду заяви з грошовими вимогами до боржника:
Шилов К.Р. - представник ПАТ „Сведбанк" за довіреністю №261 від 22.08.2013р.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Заявник звернувся до суду з заявою про порушення справи про визнання боржника банкрутом, оскільки останній неспроможний сплатити борг.
Ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 12.12.2012р. порушено провадження у справі №5008/1134/2012 з урахуванням особливостей застосування процедури банкрутства до боржника, передбачених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та призначено підготовче засідання на 25.12.2012, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, введено процедуру розпорядження майном боржника.
Ухвалою суду від 25.12.2012р. судом визнано розмір вимог ініціюючого кредитора - приватного підприємства „Лакаса", с. Соломоново Ужгородського району, яким подано заяву про порушення справи про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю „Енергоресурси", с. Баранинці Ужгородського району (код ЄДРПОУ 30257374) на суму 597380,02грн; зобов'язано заявника подати за його рахунок у десятиденний строк до офіційного друкованого органу Верховної Ради України чи Кабінету Міністрів України оголошення про порушення справи про банкрутство боржника з метою виявлення всіх кредиторів і можливих санаторів. Призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Лошак Олега Васильовича.
Заявником на виконання вимог суду було подано відомості про те, що оголошення про порушення справи про банкрутство боржника з метою виявлення всіх кредиторів і можливих санаторів було опубліковано у газеті «Голос України» №6 (5506) від 11.01.2013р. (оригінал додано до матеріалів справи).
Ухвалою суду від 25.02.2013р. призначено попереднє засідання на 11.03.2013р.
Ухвалою суду від 11.03.2013р. попереднє засідання відкладено на 20.03.2013р.
Ухвалою суду від 20.03.2013р. попереднє засідання призначено на 25.03.2013р.
Ухвалою попереднього засідання від 25.03.2013р. визнано кредитором у справі №5008/1134/2012 по відношенню до боржника:
- приватне підприємство „Лакаса", с. Соломоново Ужгородського району з вимогами на суму 591231,71грн. (четверта черга) та 12965,31грн. судового збору за розгляд справи, судових витрат за подання заяви з грошовими вимогами до боржника та за подання заяви про порушення провадження у справі про банкрутство (перша черга);
- ПАТ „Сведбанк", м. Київ з вимогами на суму 13952989,26дол. США (111526243,16гривень по курсу НБУ на 11.12.2012 року) до першої черги задоволення, суму 504595,08дол.США (4033228,47гривень по курсу НБУ на 11.12.2012 року) до шостої черги та 1147грн. судових витрат за подання заяви з грошовими вимогами до боржника до першої черги;
- приватне підприємство „Грінфілд-Закарпаття", м. Ужгород конкурсним кредитором товариства з обмеженою відповідальністю „Енергоресурси", с. Баранинці Ужгородського району (код ЄДРПОУ 30257374) з вимогами на суму 51413,53грн. (четверта черга), 66241,90грн. (шоста черга) та 1147грн. судових витрат за подання заяви з грошовими вимогами до боржника (перша черга);
- приватне підприємство „Набато", с. Баранинці Ужгородського району з вимогами на суму 529886,73грн. (четверта черга), 6165,94грн. (шоста черга) та 1147грн. судових витрат за подання заяви з грошовими вимогами до боржника (перша черга);
- приватне підприємство „„Газсервіс Ужгород", м.Ужгород з вимогами на суму 870806,42грн. (четверта черга) та 1147грн. судових витрат за подання заяви з грошовими вимогами до боржника (перша черга);
- товариство з обмеженою відповідальністю „Український промисловий банк", м. Київ з вимогами на суму 4901940,20грн. (четверта черга), 830818,91грн. (шоста черга) та 1147грн. судових витрат за подання заяви з грошовими вимогами до боржника (перша черга);
- товариство з обмеженою відповідальністю „Закарпатм'ясопромсервіс", м. Ужгород з вимогами на суму 44270,21грн. (четверта черга) та 1147грн. судових витрат за подання заяви з грошовими вимогами до боржника (перша черга);
- гр. ОСОБА_4, м.Ужгород з вимогами на суму 109195250,96грн. (четверта черга), 56819126,37грн. (шоста черга) та 1147грн. судових витрат за подання заяви з грошовими вимогами до боржника (перша черга).
Затверджено реєстр вимог кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю „Енергоресурси", с. Баранинці Ужгородського району (код ЄДРПОУ 30257374). Зобов'язано розпорядника майна товариства з обмеженою відповідальністю „Енергоресурси", с. Баранинці Ужгородського району (код ЄДРПОУ 30257374) арбітражного керуючого Лошак О.В. у п'ятиденний строк з дня отримання даної ухвали надати суду уточнений реєстр вимог кредиторів, оформлений відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та наказу Міністерства економіки України "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо заповнення реєстру вимог кредиторів" від 02.07.2010 р. № 788. Зобов'язано розпорядника майна товариства з обмеженою відповідальністю „Енергоресурси", с. Баранинці Ужгородського району (код ЄДРПОУ 30257374) арбітражного керуючого Лошак О.В. протягом 10-ти днів повідомити кредиторів про місце і час проведення зборів кредиторів та провести відповідні збори. Зобов'язано розпорядника майна товариства з обмеженою відповідальністю „Енергоресурси", с. Баранинці Ужгородського району (код ЄДРПОУ 30257374) арбітражного керуючого Лошак О.В. надати суду протокол зборів кредиторів боржника, на яких обрано комітет кредиторів боржника, а також протокол засідання комітету кредиторів, на якому вирішено питання про відкриття ліквідаційної процедури або процедури санації боржника, призначення ліквідатора або керуючого санацією боржника.
Також даною ухвалою відмовлено ПАТ „Сведбанк", м. Київ у визнанні конкурсним кредитором товариства з обмеженою відповідальністю „Енергоресурси", с. Баранинці Ужгородського району (код ЄДРПОУ 30257374) на суму 7489900,40дол.США (59866773,89гривень по курсу НБУ на 11.12.2012 року) пені.
Відмовлено приватному підприємству „Газсервіс Ужгород", м.Ужгород у визнанні кредитором на загальну суму 593461,29грн. Відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю „Український промисловий банк", м. Київ у визнанні кредитором на загальну суму 48213,46грн. Відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю „Закарпатм'ясопромсервіс", м. Ужгород у визнанні кредитором на загальну суму 24929551,50грн. Відмовлено Товариству з обмеженою відповідальністю «Ужгородський райагротехсервіс» у визнанні кредитором на загальну суму 10084367,19грн. Відмовлено Товариству з обмеженою відповідальністю „Берег-Кочік", с. Косонь Берегівського району у визнанні кредитором на загальну суму 11256890,07грн.
У відповідності до постанови Львівського апеляційного господарського суду від 03.07.2013р. у справі №5008/1134/2012 та постанови Вищого господарського суду України від 28.08.2013р. частково скасовано ухвалу місцевого суду в частині затвердження вимог кредиторів стосовно товариства з обмеженою відповідальністю „Український промисловий банк", м. Київ та ПАТ „Сведбанк", м. Київ, а також в частині визнання кредитором гр. ОСОБА_4, м.Ужгород з вимогами на суму 109195250,96грн. (четверта черга), 56819126,37грн. (шоста черга) та 1147грн. судових витрат за подання заяви з грошовими вимогами до боржника (перша черга).
03.10.2013р. до Господарського суду Закарпатської області надійшли клопотання розпорядника майна боржника про затвердження звіту арбітражного керуючого Лошак О.В.. про нарахування і виплату винагороди, здійснення та відшкодування витрат розпорядника майна, а також клопотання про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоресурси" арбітражного керуючого ОСОБА_5, до якого доданий протокол зборів кредиторів від 24.09.2013 та протокол засідання комітету кредиторів від 24.09.2013.
Ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 07.10.2013р. призначено розгляд справи на 22.10.2013р.
Ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 22.10.2013 затверджено оплату послуг розпорядника майна ТОВ «Енергоресурси» арбітражного керуючого Лошак О.В. в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць надання послуг арбітражного керуючого у справі №5008/1134/2012, починаючи з 25.12.2012 по 24.09.2013 за рахунок ПП «Лакаса».
У судовому засіданні 22.10.2013 розглянуто клопотання представника ПАТ «Сведбанк» про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_5 та досліджено протокол зборів кредиторів від 24.09.2013р.
Згідно пояснень, наданих у судовому засіданні, голова комітету кредиторів підтримав подане клопотання щодо визнання боржника банкрутом та призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоресурси» арбітражного керуючого ОСОБА_5 Заперечує доводи представника боржника та ініціюючого кредитора про наявність підстав для відхилення обраної комітетом кредиторів особи ліквідатора боржника з огляду на безпідставність поданих ініціюючим кредитором доказів.
Ініціюючий кредитор у поданому суду письмовому поясненні заперечує про затвердження Господарським судом Закарпатської області призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоресурси», код 30257374, юридична адреса: 89425, Закарпатська область, Ужгородський район, с Баранинці, вул. Об'їзна, 9, арбітражного керуючого ОСОБА_5 (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_1 від 15.04.2013р. з огляду на те, що між ТОВ "Енергоресурси" (боржник) та п. ОСОБА_5 (арбітражний керуючий) укладено Угоду від 09.09.2013 року на надання юридичних послуг в справі про банкрутство ТОВ "Енергоресурси". Дані послуги прямо впливають на розбір винагороди і, відповідно - впливають на стосунки із боржником. Отже, у керуючого виникають прямі суперечності між власними майновими інтересами та функціональними обов'язками арбітражного керуючого. За таких обставин, особа не може виконувати повноваження ліквідатора у цьому процесі.
Зважаючи на майнові стосунки у п. ОСОБА_5 є пряма зацікавленість бути ліквідатором і таким чином самостійно усунутись від виконання зобов'язань, взятих на себе за договором про надання правових послуг.
Відповідно до реєстру Судових рішень арбітражний керуючий ОСОБА_5 неодноразово був задіяний в скандальних судових справах по призначенню ліквідатором підприємств в яких є зацікавленою особою ПАТ "Дельта Банк" ("УКСІЛЬГОСППРОДУКТ" ТОВ, справа №19/101/10 - банкрутство, ВАТ «Будматеріали», справа № БЗ/1Об-09 -банкрутство, Білоцерківська міська рада, Білоцерківське МБТІ, ТОВ «СП»Бориспіль» - справа № Б8/178-11).
Отже відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» арбітражний керуючий ОСОБА_5 є зацікавленою стороною щодо підприємства банкрута, а також у відносинах між керуючим і боржником існує конфлікт інтересів, що виник із наведеного вище договору.
У відповідності до п.п.1, 4 п.2 ст.114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом», ліквідатором не може бути призначений арбітражний керуючий, який є заінтересованим в даній справі та у якого виникли суперечності між власними майновими інтересами та повноваженнями арбітражного керуючого (конфлікт інтересів)
Ініціюючий кредитор вважає що, в справі про банкрутство ТОВ "Енергоресурси", арбітражний керуючий ОСОБА_5 не може бути затвердженим Господарським судом Закарпатської області ліквідатором даного підприємства.
Дослідивши матеріали справи та заслухавши пояснення присутніх у судовому засіданні представників, суд вважає заявлені вимоги щодо відкриття ліквідаційної процедури відносно боржника правомірними та такими, що підлягають задоволенню, зважаючи на таке.
Відповідно до ч. 8 ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції, чинній на момент порушення справи про банкрутство) до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення, зокрема, внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), надання згоди на укладення арбітражним керуючим значних угод боржника чи угод боржника, щодо яких є заінтересованість.
Рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті (ч. 9 ст. 16 (в редакції, чинній на момент порушення справи про банкрутство).
Як вбачається з матеріалів справи, 24.09.2013 відбулися збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоресурси», якими прийнято рішення про звернення до суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття щодо нього ліквідаційної процедури, а також призначення ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_5
Також, під час розгляду справи, судом встановлено, що станом на 22.10.2013р. повідомлень про виконання боржником грошових зобов'язань не поступало, не надходило заяв від потенційних інвесторів щодо оздоровлення фінансового становища боржника.
Відповідно до приписів ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідація - припинення діяльності суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення визнаних судом вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Враховуючи викладені обставини, а також той факт, що були виконані всі необхідні умови процедури розпорядження майном, своєчасно здійснена публікація в офіційному друкованому органі з метою виявлення кредиторів та санаторів боржника, складено реєстр заявлених вимог кредиторів, створено комітет кредиторів, проведено аналіз фінансово-господарської діяльності боржника, подано клопотання щодо введення процедури ліквідації, відсутні пропозиції щодо санації боржника або укладення мирової угоди, а також, виходячи з того, що пасив ТОВ «Енергоресурси» значно перевищує актив, господарський суд приходить до висновку щодо необхідності введення процедури ліквідації та визнання боржника банкрутом.
Відповідно до ст. 24 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, передбаченому для призначення керуючого санацією.
Пунктом 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 р. в редакції від 22.12.2011 р. встановлено, що положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Тобто, розгляд справи про банкрутство за новою редакцією Закону здійснюється згідно з постановою про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. При цьому правові підстави прийняття постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури визначаються відповідно до раніше чинної редакції Закону, а правові наслідки введення ліквідаційної процедури - за його новою редакцією.
Згідно ч. 8 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення, зокрема про звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), надання згоди на укладення арбітражним керуючим значних угод боржника чи угод боржника, щодо яких є заінтересованість.
Згідно зі ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну або економічну освіту, володіє спеціальними знаннями та не є зацікавленою особою щодо боржника і кредиторів.
У судовому засіданні 22.10.2013 представник голови комітету кредиторів просив призначити ліквідатором по справі арбітражного керуючого ОСОБА_5.
При розгляді питання призначення ліквідатора судом з'ясовано, що на адресу Господарського суду Закарпатської області надійшла заява арбітражного керуючого Дідича Михайла Андрійовича про участь у справі №5008/1134/2012.
Вирішуючи питання про призначення у даній справі ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоресурси", суд оцінює кожного арбітражного керуючого на предмет освіти, досвідченості та наявності всіх можливостей для повноцінного присвячення своєї господарської та професійної діяльності саме виконанню функцій ліквідатора даного боржника. Крім того, з метою дотримання принципу об'єктивності, незалежності та незаінтересованості, суд вважає за необхідне відхилити кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_5 з огляду на наявність сумнівів у його незацікавленості стосовно боржника з огляду на таке.
Обставин, передбачених ч. 3 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо вищевказаних кандидатур, в ході судового засідання достеменно встановлено не було. При визначенні кандидатури ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоресурси» суд керується приписами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", виходячи з норм якого остаточне рішення з указаного питання приймається саме судом.
Так, арбітражний керуючий ОСОБА_5 у поданій суду письмовій заяві наголосив суду на тому, що він не є заінтересованою особою відповідно до положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; не є особою, яка має конфлікт інтересів; не здійснював раніше управління даним боржником; йому не заборонено займати керівні посади та здійснювати даний вид підприємницької діяльності; раніше засуджений не був, у тому числі за вчинення корисливих злочинів; має дозвіл на провадження діяльності арбітражних керуючих.
Арбітражний керуючий Дідич М.А. у поданій суду заяві також відзначив, що не є заінтересованою особою відповідно до положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; не є особою, яка має конфлікт інтересів; не здійснював раніше управління даним боржником; йому не заборонено займати керівні посади та здійснювати даний вид підприємницької діяльності; раніше засуджений не був, у тому числі за вчинення корисливих злочинів; має дозвіл на провадження діяльності арбітражних керуючих.
Водночас, ініціюючим кредитором подано суду відомості про те, що кандидатура ліквідатора боржника - арбітражного керуючого ОСОБА_5 не є незацікавленою по відношенню до боржника з підстав, наведених вище, що на думку суду, свідчить про наявність сумнівів стосовно особи ліквідатора, обраного комітетом кредиторів.
Отже, заслухавши пояснення учасників судового процесу, дослідивши матеріали справи, суд вважає за доцільне призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоресурси» арбітражного керуючого Дідича Михайла Андрійовича (свідоцтво НОМЕР_2 від 25.06.2013) виходячи з наступного:
- арбітражний керуючий не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів;
- арбітражний керуючий має дозвіл на провадження діяльності арбітражних керуючих (свідоцтво НОМЕР_3 від 06.02.2013);
- має вищу економічну освіту та юридичну ;
- місцезнаходження арбітражного керуючого - м. Ужгород.
- кандидатура арбітражного керуючого Дідича Михайла Андрійовича відповідає усім організаційним та технічним вимогам щодо виконання обов`язків ліквідатора у справі №5008/1134/2012.
Що стосується кандидатури арбітражного керуючого ОСОБА_5, то суд вважає, що дана кандидатура не цілком відповідає усім вимогам, визначеним статтею 3 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом». Зокрема, матеріали справи містять відомості про те, що між ТОВ "Енергоресурси" (боржник) та п. ОСОБА_5 (арбітражний керуючий) укладено Угоду від 09.09.2013 року на надання юридичних послуг в справі про банкрутство ТОВ "Енергоресурси". Дані послуги прямо впливають на розмір винагороди і, відповідно - впливають на стосунки із боржником. Отже, у керуючого виникають прямі суперечності між власними майновими інтересами та функціональними обов'язками арбітражного керуючого. За таких обставин, особа не може виконувати повноваження ліквідатора у цьому процесі.
Зважаючи на майнові стосунки п. ОСОБА_5 і боржника, у суду виникають сумніви стосовно незацікавленості у останнього бути ліквідатором і таким чином самостійно усунутись від виконання зобов'язань, взятих на себе за договором про надання правових послуг.
При вирішенні питання щодо призначення ліквідатора ТОВ "Енергоресурси", судом було враховано заяву арбітражного керуючого Лошак О.В. про припинення повноважень розпорядника майна.
Згідно зі ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 22-24 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоресурси".
2. Припинити повноваження розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоресурси" - арбітражного керуючого Лошак Олега Васильовича.
3. Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергоресурси" (89425, с. Баранинці, вул. Об'їзна, Ужгородського району (код ЄДРПОУ 30257374).
4. Відкрити ліквідаційну процедуру.
5. Призначити ліквідатором банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоресурси" (89425, с. Баранинці, вул. Об'їзна, Ужгородського району (код ЄДРПОУ 30257374) арбітражного керуючого Дідича Михайла Андрійовича (свідоцтво НОМЕР_2 від 25.06.2013).
6. Підприємницьку діяльність банкрута завершити.
7.Строк виконання всіх грошових зобов'язань вважати таким, що настав 22.10.2013 р.
8. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), відсотків та інших фінансових (економічних) санкцій за всіма зобов'язаннями фізичної особи - підприємця, крім зобов'язань, не пов'язаних із здійсненням такою особою підприємницької діяльності.
9. Зобов'язати ліквідатора у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України чи Кабінету Міністрів України оголошення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури з метою виявлення, встановлення кредиторів боржника, що ліквідується власником, та повідомлення їх (кредиторів) про визнання зазначеного боржника банкрутом. Відомості про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури повинні містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом, найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).
10. Зобов'язати ліквідатора надати суду докази опублікування оголошення в офіційному друкованому органі про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (оригінал примірника газети).
11. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 22.10.2013 р.
12. Зобов'язати ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора до 22.10.2014. Звіт ліквідатора повинен містити: докази вчинення належних дій ліквідатором по виявленню активів та пасивів боржника, встановлення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, встановлення неможливості задоволення визначених за звітом ліквідатора вимог кредиторів та необхідності у зв'язку з цим ліквідації боржника. До звіту ліквідатора повинні додаватись письмові пояснення та докази проведення ліквідаційної процедури, реєстр вимог кредиторів (в разі наявності кредиторів) з урахуванням вимог ініціюючого кредитора, докази встановлення наявності активів боржника та докази вчинення ліквідатором дій по встановленню грошових вимог кредиторів шляхом надіслання відповідних запитів, тощо.
13. Зобов'язати Державного реєстратора за місцем знаходження боржника внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора банкрута.
14. Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
15. Копію постанови направити боржнику, органу державної податкової служби, місцевому загальному суду за місцезнаходженням боржника, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника та державному реєстратору за місцем знаходження боржника для виконання.
Суддя О.Ф. Ремецькі
Суд | Господарський суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 22.10.2013 |
Оприлюднено | 29.10.2013 |
Номер документу | 34387913 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Закарпатської області
Ремецькі О.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні