ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
УХВАЛА
04 листопада 2013 року справа № 5020-9/469-10/327
Господарський суд міста Севастополя у складі судді Єфременко О.О., розглянувши клопотання ліквідатора - арбітражного керуючого Старкова Олександра Вікторовича про продовження строку ліквідаційної процедури боржника та повноважень ліквідатора у справі
за заявою Державної податкової інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів у місті Севастополі
(99001, м. Севастополь, вул. Гер. Севастополя, буд.74)
до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_3
(АДРЕСА_1)
про визнання боржника банкрутом,
за участю представників:
ініціюючого кредитора - Харькова О.О., довіреність №618/9/10.1-04 від 23.09.2013;
боржника - ОСОБА_3, паспорт серії НОМЕР_1, виданий Нахімовським РВ УМВС України в місті Севастополі 05.02.2002;
ліквідатор (арбітражний керуючий) - Старков О.В., ліцензія НОМЕР_2 від 22.02.2010, паспорт серії НОМЕР_3 виданий Гагарінським РВ УМВС України в місті Севастополі 03.12.1999;
інші кредитори - не з'явилися;
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Нахімовському районі міста Севастополя звернулась до господарського суду міста Севастополя із заявою про порушення справи про банкрутство фізичної особи - підприємця ОСОБА_3.
Ухвалою від 18.11.2009 заява прийнята до розгляду та порушено провадження у справі, призначено дату проведення підготовчого засідання, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.
Постановою від 10.12.2009 фізичну особу-підприємця ОСОБА_3 визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура на шість місяців. Звернуто стягнення заборгованості перед: Державною податковою інспекцією у Нахімовському районі міста Севастополя податкового боргу, Комунальним підприємством "Севмісьководоканал" Севастопольської міської Ради, Комунальним підприємством "Севтеплоенерго" Севастопольської міської Ради, Державним бюджетом України, в тому числі 85,00 грн. державного мита та 236,00 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу на майно фізичної особи -підприємця ОСОБА_3.
Ухвалою від 29.12.2010 справа прийнята до провадження суддею Юріною О.М., присвоєно номер 5020-9/469-10/327.
28.04.2011 на адресу суду від Державної податкової інспекції у Нахімовському районі міста Севастополя надійшло клопотання про узгодження кандидатури арбітражного керуючого Старкова Олександра Вікторовича на виконання повноважень ліквідатора у процедурі банкрутства фізичної особи -підприємця ОСОБА_3 (вх.№4614/11).
Ухвалою від 02.06.2011 призначено ліквідатором фізичної особи -підприємця ОСОБА_3 Старкова Олександра Вікторовича, зобов'язано ліквідатора здійснити заходи, передбачені статтею 48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
07.06.2012 від фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 надійшло клопотання б/н від 07.06.2012 про виключення з ліквідаційної маси належної їй на праві власності частки у квартирі АДРЕСА_1, в якій вона мешкає (вх. №5136/12).
Ухвалою від 04.07.2012 відмовлено у задоволенні цього клопотання.
Ухвалою від 05.07.2012 клопотання ліквідатора боржника - арбітражного керуючого Старкова Олександра Вікторовича про зобов'язання боржника передати ліквідатору нерухоме майно задоволено частково, зобов'язано Фізичну - особу підприємця ОСОБА_3 передати ліквідатору арбітражному керуючому Старкову Олександру Вікторовичу в управління належне боржнику майно - 1/2 частку квартири АДРЕСА_1 - для проведення експертної оцінки нерухомого майна, у задоволенні клопотання Фізичної особи - підприємця ОСОБА_3 про залучення до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог, ОСОБА_7 - відмовлено.
Постановами Севастопольського апеляційного господарського суду від 04.09.2012, ухвали господарського суду міста Севастополя від 04.07.2012 та 05.07.2012 залишені без змін.
Постановами Вищого господарського суду України від 14.11.2012 постанови Севастопольського апеляційного господарського суду від 04.09.2012 та ухвали господарського суду міста Севастополя від 04.07.2012 та 05.07.2012 залишені без змін.
Розпорядженням виконуючого обов'язки керівника апарату господарського суду міста Севастополя № 34 від 21.01.2013, у зв'язку із знаходженням судді Юріної О.М. у відпустці, призначений повторний автоматичний перерозподіл справи, за результатами якого справа №5020-9/469-10/327 передана до провадження судді Єфременко О.О.
Ухвалою від 25.01.2013 справа №5020-9/469-10/327 прийнята до провадження суддею Єфременко О.О.
Строк ліквідаційної процедури за клопотанням ліквідатора боржника - арбітражного керуючого Старкова Олександра Вікторовича одноразово продовжувався, востаннє ухвалою від 11.02.2013 продовжений строк ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора на шість місяців. Цією же ухвалою ліквідатор зобов'язаний здійснити заходи, передбачені статтею 32, 48, 49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в строк до 11.08.2013 надати суду на затвердження звіт та ліквідаційний баланс.
Ухвалою від 05.06.2013 клопотання фізичної особи - підприємця ОСОБА_3 про припинення звернення стягнення на житло - частку у квартирі АДРЕСА_1 залишено без задоволення.
Постановою Севастопольського апеляційного господарського суду від 03.07.2013 ухвала господарського суду від 05.06.2013 скасована, клопотання фізичної особи - підприємця ОСОБА_3 про припинення звернення стягнення на житло задоволено, припинено звернення стягнення на належну ОСОБА_3 на праві власності частку квартири АДРЕСА_1 у справі №5020-9/469-10/327 за заявою Державною податковою інспекцією у Нахімовському районі міста Севастополя до боржника Фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 про визнання банкрутом.
01.10.2013 на адресу суду (вх. №11290/13) від ліквідатора - арбітражного керуючого Старкова Олександра Вікторовича надійшло клопотання №98 від 26.09.2013 про продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора строком на шість місяців.
Враховуючи, що в порядку статті 91 Господарського процесуального кодексу України матеріали справи №5020-9/469-10/327 за заявою Державною податковою інспекцією у Нахімовському районі міста Севастополя до боржника Фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 про визнання банкрутом супровідним листом №5163 від 13.06.2013, у зв'язку з надходженням апеляційної скарги, були направлені до Севастопольського апеляційного господарського суду, ухвалою від 03.10.2013 відкладено вирішення питання про прийняття до розгляду клопотання ліквідатора - арбітражного керуючого Старкова Олександра Вікторовича про продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора строком на шість місяців.
Постановою Вищого господарського суду України від 25.09.2013 касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Нахімовському районі м. Севастополя задоволено, постанову Севастопольського апеляційного господарського суду від 03.07.2013 скасовано, ухвалу господарського суду міста Севастополя від 05.06.2013 у справі №5020-9/469-10/327 залишено в силі.
Оскільки 15.10.2013 матеріали справи №5020-9/469-10/327 надійшли на адресу господарського суду міста Севастополя, ухвалою від 21.10.2013 призначено окреме судове засідання для розгляду клопотання ліквідатора - арбітражного керуючого Старкова Олександра Вікторовича про продовження строку ліквідаційної процедури.
Арбітражний керуючий Старков Олександр Вікторович у судовому засіданні клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури та його повноважень як ліквідатора боржника на шість місяців підтримав повністю та просив його задовольнити.
Боржник проти продовження строку ліквідаційної процедури заперечував, оскільки вважає, що встановлений Законом строк сплинув, підстав для його продовження, немає (вх..№ 12818/13 від 04.11.2013).
Представник кредитора, ДПІ у Нахімовському районі міста Севастополя, клопотання арбітражного керуючого підтримав повністю.
Розглянувши клопотання ліквідатор боржника - арбітражного керуючого Старкова Олександра Вікторовича про продовження строку ліквідаційної процедури фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 та повноважень ліквідатора на шість місяців, заслухавши пояснення ліквідатора, боржника та представника кредитора, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для його задоволення, виходячи з наступного.
Законом України №4212-VI від 22.12.2011 «Про внесення змін до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», який набрав чинності 19.01.2013, внесено зміни до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», викладено його в новій редакції.
Пунктом 1 1 Перехідних положень Закону України №4212-VI від 22.12.2011 визначено, що положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Враховуючи, що провадження у справі про банкрутство фізичної особи - підприємця ОСОБА_3 перебуває на стадії судової процедурі ліквідації боржника, положення Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у редакції Закону України №4212-VI від 22.12.2011, яка діє з 19.01.2013, застосуванню не підлягають.
Провадження у цій справі здійснюється за особливою процедурою банкрутства, встановленою статтями 47-49 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» №2343-XII від 14.05.1992 (далі - Закон ). Зазначені норми є спеціальними та діють щодо окремих категорій боржників у процедурах банкрутства, а всі загальні норми права у процедурі банкрутства діють в частині, що не суперечить спеціальним нормам права.
З матеріалів справи вбачається, що арбітражний керуючий Старков Олександр Вікторович був призначений ліквідатором фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 в порядку, передбаченому частиною сьомою статті 48 Закону ухвалою суду від 02.06.2011 з метою постійного управління виявленим нерухомим майном громадянина-підприємця, визнаного банкрутом, а саме - частини квартири за адресою: АДРЕСА_1, та подальшим продажем цього майна для задоволення вимог кредиторів.
Положеннями частини першої статті 25 Закону передбачено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює, зокрема, такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; реалізує майно банкрута для задоволення вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Статтею 29 Закону встановлено, що майно, на яке звертається стягнення у ліквідаційній процедурі, оцінюється арбітражним керуючим у порядку, встановленому законодавством про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність. У разі продажу майна на аукціоні вартість майна, що визначається шляхом його оцінки, є початковою вартістю .
На виконання своїх повноважень, 26.12.2012 між ліквідатором боржника арбітражним керуючим Старковим Олександром Вікторовичем та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_8 укладено договір про надання послуг по оцінки нерухомого майна та прав, з ним пов'язаних №2612/12 (т.4 арк.с.132).
Відповідно до висновку про вартість, ліквідаційна вартість Ѕ частки права власності на квартиру АДРЕСА_1, складає 84 695,00 грн (без урахування ПДВ) (т.4 арк.с.135).
07.02.2013 між ліквідатором боржника арбітражним керуючим Старковим Олександром Вікторовичем (замовник) та Регіональним агентством з питань банкрутства в Автономній Республіці Крим та місті Севастополі (виконавець) укладений договір № 2, відповідно до умов якого замовник поручає, а виконавець приймає на себе зобов'язання щодо розробки та порядку проведення процедури реалізації майна боржника (т.5 арк.с.49).
За наслідками проведеного аукціону з продажу майна фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 був складений протокол № 2 від 04.03.2013, згідно з яким аукціон вважається таким, що не відбувся, оскільки жодної заявки не надійшло (т.5 арк.с.52).
В подальшому, протоколом № 3 засідання аукційної комісії по організації повторного аукціону по продажу майна фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 від 13.05.2013, комісія вирішила призначити проведення аукціону на 05.06.2013.
Аукціон, призначений на 05.06.2013, також не відбувся, оскільки жодна заявка по лотам не надходила, що відображено у протоколі № 4 від 05.06.2013 (т.5 арк.с.129).
Таким чином, з матеріалів справи та звітів ліквідатора, які надаються суду арбітражним керуючим Старковим Олександром Вікторовичем стосовно дій, вчинених ним в рамках управління нерухомим майном, яке належить боржнику, вбачається, що останнім, на виконання вимог Закону, ведуться відповідні дії по оцінки та продажу майна банкрута.
Твердження боржника, що з 2013 року продаж майна, що входить до ліквідаційної маси, ліквідатором не здійснюється, спростовується матеріалами справи.
Враховуючи, що 17.04.2013 боржником було заявлено клопотання про припинення звернення стягнення на житло - частку у квартирі АДРЕСА_1, яке постановою Севастопольського апеляційного господарського суду від 03.07.2013 задоволено, припинено звернення стягнення на належну ОСОБА_3 на праві власності частку квартири АДРЕСА_1 у справі №5020-9/469-10/327, в строк, встановлений судом (11.08.2013) у ліквідатора були відсутні правові підстави для реалізації майна боржника.
Разом з цим, постановою Вищого господарського суду України від 25.09.2013 постанова Севастопольського апеляційного господарського суду від 03.07.2013 скасована, залишена в силі ухвала господарського суду міста Севастополя від 05.06.2013, якою клопотання фізичної особи - підприємця ОСОБА_3 про припинення звернення стягнення на належну ОСОБА_3 на праві власності частку квартири АДРЕСА_1 у цієї справі, залишено без задоволення.
Частиною другою статті 22 Закону встановлено, що господарський суд може продовжити строк ліквідаційної процедури на шість місяців, якщо інше не передбачено цим Законом.
Частиною третьою статті 24 Закону встановлено, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Посилання боржника на неможливість продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора боржника у зв'язку із закінченням встановленого граничного строку ліквідаційної процедури у вісімнадцять місяців, судом до уваги не приймається, враховуючи наступне.
Відповідно до положень статті 32 Закону після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
У пункті 86 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» № 15 від 18.12.2009 роз'яснено, що у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд зазначає про відкриття ліквідаційної процедури без зазначення строку. Її тривалість не повинна перевищувати дванадцяти місяців. Пізніше строк ліквідаційної процедури за клопотанням ліквідатора або комітету кредиторів може бути продовжено судом, про що виноситься ухвала. Загальний строк ліквідаційної процедури не може перевищувати вісімнадцяти місяців.
Ліквідатор зобов'язаний вчинити ліквідаційні заходи і передати на затвердження господарському суду звіт та ліквідаційний баланс у встановлений строк, проте невиконання ліквідатором цих дій у граничні строки, визначені Законом, не є підставою для припинення провадження у справі.
Наслідків перевищення строку ліквідаційної процедури Закон не містить.
Оскільки з матеріалів справи вбачається об'єктивна неможливість закінчення ліквідатором - арбітражним керуючим Старковим Олександром Вікторовичем ліквідаційної процедури боржника у зв'язку із продовженням відповідних заходів щодо реалізації виявленого майна банкрута для задоволення вимог кредиторів боржника, та беручи до уваги, що звіт та ліквідаційний баланс боржника суду не надано, а строк ліквідаційної процедури сплинув, суд вважає за необхідне продовжити строк ліквідаційної процедури фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 та повноважень ліквідатора - арбітражного керуючого Старкова Олександра Вікторовича на шість місяців.
При цьому суд зазначає, що положеннями пункту 1 1 Перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» №4212-VI від 22.12.2011, передбачено, що положення цього Закону, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом.
Крім того, з матеріалів справи вбачається, що клопотанням від 23.09.2013 кредитор просив провести заміну кредитора по справі - Державну податкову інспекцію у Нахімовському районі м.Севастополя, його правонаступником - Державна податкова інспекція у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів у місті Севастополі (т.5 арк.с.210).
Розглянувши надані матеріали, вислухавши пояснення учасників процесу, суд вважає за можливе зазначене клопотання задовольнити, виходячи з наступного.
Відповідно до частини першої та другої статті 25 Господарського процесуального кодексу України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.
У пункті 1.4 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції» №18 від 26.12.2011роз'яснено, що за приписом статті 25 ГПК у разі, зокрема, реорганізації суб'єкта господарювання у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі його правонаступника. Господарським судам необхідно враховувати, що сама лише зміна найменування юридичної особи не означає її реорганізації, якщо при цьому не змінюється організаційно-правова форма даної особи. Водночас зміна найменування юридичної особи тягне за собою необхідність у державній реєстрації змін до установчих документів, порядок проведення якої викладено у статті 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців». У разі коли така зміна сталася у процесі вирішення спору господарським судом, про неї обов'язково зазначається в описовій частині рішення (при цьому у мотивувальній частині, за необхідності, також зазначається нове найменування учасника судового процесу - наприклад, у разі задоволення позову до нього) або в ухвалі, якою закінчується розгляд справи. Якщо ж зміна найменування юридичної особи пов'язана зі зміною організаційно-правової форми юридичної особи (статті 104 - 108 Цивільного кодексу України), то йдеться про її реорганізацію, що потребує вчинення господарським судом процесуальної дії, зазначеної в частині третій статті 25 ГПК; крім того, про винесення відповідної ухвали зазначається в описовій частині рішення, прийнятого по суті справи.
Додатком № 2 до постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» № 981 від 21.09.2011 Державна податкова інспекція у Нахімовському районі включена до Переліку територіальних органів Державної податкової служби, які утворюються шляхом перетворення у Державну податкову інспекцію у Нахімовському районі м. Севастополя Державної податкової служби.
Як вбачається з повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, Державна податкова інспекція у Нахімовському районі м. Севастополя Державної податкової служби припинена, про що 12.09.2013 внесений відповідний запис № 10751120002002389 (т.5 арк.с.211).
Згідно з пунктом 2 Указу Президента України «Про Міністерство доходів і зборів України» № 141/2013 від 18.03.2013 Міністерство доходів і зборів України є правонаступником Державної податкової служби України та Державної митної служби України, що реорганізуються.
Відповідно до додатку № 1 до постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів» № 229 від 20.03.2013 Головне управління Міндоходів у м. Севастополі включено до Переліку територіальних органів Міндоходів, які утворюються.
Додатком № 2 до постанови Кабінету Міністрів України № 229 від 20.03.2013, Державна податкова служба у м. Севастополі включена до переліку територіальних органів ДПС та Держмитслужби, до якого приєднуються територіальні органи ДПС та Держмитслужби, зокрема, до Головного управління Міндоходів у м. Севастополі; Державна податкова інспекція у Нахімовському районі Державної податкової служби реорганізована у Державну податкову інспекцію у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів у місті Севастополі.
Як вбачається з довідки АВ № 758025 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України Державна податкова інспекція у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів у місті Севастополі зареєстрована як юридична особа, код ЄДРПОУ 38730893 (т.5 арк.с.212).
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за можливим замінити кредитора - Державну податкову інспекцію у Нахімовському районі міста Севастополя - його правонаступником - Державна податкова інспекція у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів у місті Севастополі (99001, м. Севастополь, вул. Героїв Севастополя, 74, ідентифікаційний код 38730893).
Керуючись статтями 22, 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", статтями 25, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Замінити кредитора - Державну податкову інспекцію у Нахімовському районі міста Севастополя - його правонаступником - Державна податкова інспекція у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів у місті Севастополі.
2. Клопотання ліквідатора фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 арбітражного керуючого Старкова Олександра Вікторовича про продовження строку ліквідаційної процедури боржника та повноважень ліквідатора задовольнити.
3. Продовжити строк ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора на шість місяців.
4. Зобов'язати ліквідатора здійснити заходи, передбачені статтею 32, 48, 49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в строк до 11.02.2014 надати суду на затвердження звіт та ліквідаційний баланс.
5. Ухвалу направити на адресу кредиторів, боржника, ліквідатора, Головного управління юстиції у місті Севастополі.
Суддя О.О. Єфременко
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 04.11.2013 |
Оприлюднено | 07.11.2013 |
Номер документу | 34509573 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Антонова Іраїда Володимирівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Антонова Іраїда Володимирівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Антонова Іраїда Володимирівна
Господарське
Господарський суд м. Севастополя
Єфременко Оксана Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні