УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 вересня 2013 р.Справа № 820/4263/13-а Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі
Головуючого судді: Кононенко З.О.
Суддів: Бондара В.О. , Донець Л.О.
за участю секретаря судового засідання Губарь А.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у Зміївському районі Головного управління Міндоходів у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 23.07.2013р. по справі № 820/4263/13-а
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "С-Транс"
до Державної податкової інспекція у Зміївському районі Головного управління Міндоходів у Харківській області
про скасування податкового повідомлення - рішення,
ВСТАНОВИЛА:
Товариство з обмеженою відповідальністю "С-Транс", звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової інспекція у Зміївському районі Головного управління Міндоходів у Харківській області та просило суд постановити рішення, згідно якого визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 18.05.2013р. № 0000322200 Державної податкової інспекції у Зміївському районі Харківської області ДПС про збільшення суми грошового зобов'язання ТОВ "С-Транс" з податку на додану вартість на суму 383.827,50 грн.
Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 23.07.13 позов задоволено.
Відповідач, не погодившись з постановою суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просить суд апеляційної інстанції оскаржувану постанову скасувати та прийняти нову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги, відповідач посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, а саме, ст. ст. 198 Податкового кодексу України.
Позивач в своїх запереченнях посилається на законність та обгрунтованість рішення.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення сторін, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що 26.04.2013 року Державною податковою інспекцією у Зміївському районі Головного управління Міндоходів у Харківській області була проведена документальна позапланова невиїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю "С-Транс" (код ЄДРПОУ 25466691) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинам з ПП "Екоблоккрим" (код ЄДРПОУ 37626554) за період березень 2012р.- травень 2012р.
Результати проведеної перевірки оформлені актом від 26.04.2013р. № 364/22/25466691.
Згідно з викладеними у згаданому акті висновками податкового органу за платником податків встановлено відсутність об'єкту оподаткування при придбанні молока у ПП "Екоблоккрим", які підпадають під визначення ст.185, п.198.3, п.198.6, ст.198 Податкового Кодексу України, внаслідок чого встановлено заниження податку на додану вартість всього на суму 255.884,80 грн., в т.ч. по декларації за квітень 2012 року на суму 46.853,82 грн. за травень 2012 року на суму 209.030,98 грн. (а.с.15-33 т.1).
На підставі акту від 26.04.2013р. № 364/22/25466691 відповідачем було прийняте податкове повідомлення-рішення від 18.05.2013р. № 0000322200, яким збільшено суму грошового зобов'язання позивача з податку на додану вартість на загальну суму 383.827,50 грн. (за основним платежем - 255.885,00 гривень, за штрафними (фінансовими) санкціями 127.942,50 грн.) (а.с.34 т.1).
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що податковий орган не довів правомірності прийнятого ним рішення.
Колегія суддів погоджується з цим висновком суду першої інстанції виходячи з наступного.
Відповідно до п. 198.1. ст. 198 ПК України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:
а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;
б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);
в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;
г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Згідно п. 198.2 ст. 198 ПК України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:
- дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;
- дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Згідно п. 198.3. ст. 198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Згідно п. 198.6. ст. 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу. У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складання податкової накладної. Платники податку, що застосовували касовий метод до набрання чинності цим Кодексом або застосовують касовий метод, мають право на включення до податкового кредиту сум податку на підставі податкових накладних, отриманих протягом 60 календарних днів з дати списання коштів з банківського рахунка платника податку. Для банківських установ при одержанні ними права власності на заставне майно з метою подальшого продажу таке право зберігається до моменту продажу такого заставленого майна.
Згідно п. 201.10 ст. 201 ПК України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Як вбачається із матеріалів справи, 29 грудня 2012 року між ТОВ "С-Транс" (в якості покупця) та ПП "Екоблоккрим" (в якості постачальника) було укладено договір №М29/02-12 на поставку молока охолодженого, яке за якістю відповідає вимогам ДСТУ 3662-97 "молоко коров'яче незбиране".
На виконання зазначеного договору були проведені господарські операції з які оформлені видатковими накладними: №РН-3/03 від 01.03.2012 - 10294 кг вартістю 43234,80 грн в т.ч. ПДВ 7205,80 грн., № РН-4/03 від 01.03.2013 - 10294 кг вартістю 43234,80 грн. в т.ч. ПДВ 7205,80 грн., №РН-5/03 від 01.03.2012 - 10294 кг вартістю 43234,80 грн. в т.ч. ПДВ 7205,80 грн., №РН-9/03 від 05.03.2012 - 10294 кг вартістю 41176,00 грн. в т.ч. ПДВ 6862,67 грн., №РН-10/03 від 05.03.2012 - 10294 кг вартістю 41176,00 грн. в т.ч. ПДВ 6862,67 грн., №РН-12/03 від 05.03.2012 - 10294 кг вартістю 41176,00 грн в т.ч. ПДВ 6862,67 грн., №РН-17/03 від 07.03.2012 - 10294 кг вартістю 41176.00 грн. в т.ч. ПДВ 6862,67 грн., №РН-21/03 від 07.03.2012 - 10294 кг вартістю 41176,00 грн в т.ч. ПДВ 6862,67 грн., №РН-22/03 від 07.03.2012 - 10294 кг вартістю 41176,00 грн. в т.ч. ПДВ 6862,67 грн., №РН-26/03 від 09.03.2012- 10294 кг вартістю 41176,00 грн. в т.ч. ПДВ 6862,67 грн., №РН-24/03 від 09.03.2012- 10294 кг вартістю 41176,00 грн в т.ч. ПДВ 6862,67 грн., №РН-27/03 від 09.03.2012-10294 кг вартістю 41176,00 грн. в т.ч. ПДВ 6862,67 грн., №РН-28/03 від 11.03.2012- 13451 кг вартістю 53804,00 грн. в т.ч. ПДВ 8967,33 грн., №РН-33/03 від 12.03.2012 -9619 кг вартістю 38476,00 грн. в т.ч. ПДВ 6412,67 грн., №РН-32/03 від 12.03.2012- 11162 кг вартістю 44648,00 грн в т.ч. ПДВ 7441,33 грн., №РН-29/03 від 12.03.2012-11162 кг вартістю 44648,00 грн в т.ч. ПДВ 7441,33 грн., №РН-38/03 від 15.03.2012-10294 кг вартістю 41176,00 грн. в т.ч. ПДВ 6862.67 грн., №РН-39/03 від 15.03.2012-10294 кг вартістю 41176,00 грн. в т.ч. ПДВ 6862,67 грн., №РН-40/03 від 15.03.2012-10294 кг вартістю 41176,00 грн. в т.ч. ПДВ 6862,67 грн., №РН-47/03 від 17.03.2012-10082 кг вартістю 38311,60 грн. в т.ч. ПДВ 6385,27 грн., №РН-45/03 від 17.03.2012-10852 кг вартістю 41237,60 грн в т.ч. ПДВ 6872,93 грн., №РН-46/03 від 17.03.2012-10852 кг вартістю 41237,60 грн. в т.ч. ПДВ 6872,93 грн., №РН-59/03 від 19.03.2012-10262 кг вартістю 38995,60 грн. в т.ч. ПДВ 6499,27 грн., №РН-61/03 від 19.03.2012-10262 кг вартістю 38995,60 грн. в т.ч. ПДВ 6499,27 грн., №РН-53/03 від 19.03.2012-9367 кг вартістю 35594,60 грн. в т.ч. ПДВ 5932,43 грн., №РН-71/03 від 21.03.2012-10884 кг вартістю 39182,40 грн. в т.ч. ПДВ 6530,40 грн., №РН-73/03 від 21.03.2012-9463 кг вартістю 34066,80 грн. в т.ч. ПДВ 5677,80 грн., №РН-72/03 від 21.03.2012-10884 кг вартістю 39182,40 грн. в т.ч. ПДВ 6530,40 грн., №РН-90/03 від 23.03.2012-10884 кг вартістю 39182,40 грн. в т.ч. ПДВ 6530,40 грн., №РН-89/03 від 23.03.2012-10884 кг вартістю 39182,40 грн. в т.ч. ПДВ 6530,40 грн., №РН-82/03 від 23.03.2012-3893 кг вартістю 14014.80 грн. в т.ч. ПДВ 2335,80 грн., №РН-84/03 від 23.03.2012 - 2660 кг вартістю 9576,00 грн. в т.ч. ПДВ 1596,00 грн., №РН-83/03 від 23.03.2012 - 3204 кг вартістю 11534,40 грн. в т.ч. ПДВ 1922,40 грн., №РН-91/03 від 25.03.2012 - 9619 кг вартістю 34628,40 грн. в т.ч. ПДВ 5771,40 грн.,№РН-97/03 від 25.03.2012 - 10884 кг вартістю 39182,40 грн. в т.ч. ПДВ 6530,40 грн., №РН-92/03 від 25.03.2012 - 10884 кг вартістю 39182,40 грн. в т.ч. ПДВ 6530,40 грн., №РН-100/03 від 27.03.2012 - 10148 кг вартістю 36532,80 грн. в т.ч. ПДВ 6088,80 грн., №РН-98/03 від 27.03.2012 - 10573 кг вартістю 38062,80 грн. в т.ч. ПДВ 6343,80 грн., №РН-99/03 від 27.03.2012 - 10573 кг вартістю 38062,80 грн. в т.ч. ПДВ 6343,80 грн., №РН-108/03 від 29.03.2012 - 12214 кг вартістю 43970,40 грн. в т.ч. ПДВ 7328,40 грн. Всього на загальну суму 1535308,60 грн. в т.ч. ПДВ 255884,80 грн.
ПП "Екоблоккрим" також були виписані наступні податкові накладні: № 3 від 01.03.2012 р. на загальну суму 43234,80 грн., в.ч. ПДВ 7205.80 грн., № 4 від 01.03.2012 р. на загальну суму 43234,80 грн., в.ч. ПДВ 7205.80 грн., № 5 від 01.03.2012 р. на загальну суму 43234,80 грн., в.ч. ПДВ 7205.80 грн., № 13 від 05.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67 грн., № 14 від 05.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67 грн., № 16 від 05.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67 грн., № 21 від 07.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67 грн., № 25 від 07.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67 грн., № 26 від 07.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67 грн., № 28 від 09.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67 грн., № 30 від 09.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67 грн., № 31 від 09.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67 грн., № 32 від 11.03.2012 р. на загальну суму 53804,00 грн., в.ч. ПДВ 8967,33 грн., № 33 від 12.03.2012 р. на загальну суму 44648,00 грн., в.ч. ПДВ 7441,33 грн., № 37 від 12.03.2012 р. на загальну суму 44648,00 грн., в.ч. ПДВ 7441,33 грн., № 38 від 12.03.2012 р. на загальну суму 38476,00 грн., в.ч. ПДВ 6412,67 грн., № 46 від 15.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67грн., № 47 від 15.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67грн., № 48 від 15.03.2012 р. на загальну суму 41176,00 грн., в.ч. ПДВ 6862,67грн., № 56 від 17.03.2012 р. на загальну суму 41237,60 грн., в.ч. ПДВ 6872,93грн., № 57 від 17.03.2012 р. на загальну суму 41237,60 грн., в.ч. ПДВ 6872,93грн., № 58 від 17.03.2012 р. на загальну суму 38311,60 грн., в.ч. ПДВ 6385,27 грн., № 67 від 19.03.2012 р. на загальну суму 35594,60 грн., в.ч. ПДВ 5932,43 грн., № 73 від 19.03.2012 р. на загальну суму 38995,60 грн., в.ч. ПДВ 6499,27 грн., № 75 від 19.03.2012 р. на загальну суму 38995,60 грн., в.ч. ПДВ 6499,27 грн., № 89 від 21.03.2012 р. на загальну суму 39182,40 грн., в.ч. ПДВ 6530,40 грн., № 90 від 21.03.2012 р. на загальну суму 39182,40 грн., в.ч. ПДВ 6530,40 грн., № 91 від 21.03.2012 р. на загальну суму 34066,80 грн., в.ч. ПДВ 5677,80 грн., № 101 від 23.03.2012 р. на загальну суму 14014,80 грн., в.ч. ПДВ 2335,80 грн., № 102 від 23.03.2012 р. на загальну суму 11534,40 грн., в.ч. ПДВ 1922,40 грн., № 103 від 23.03.2012 р. на загальну суму 9576,00 грн., в.ч. ПДВ 1596,00 грн., № 108 від 23.03.2012 р. на загальну суму 39182,40 грн., в.ч. ПДВ 6530,40 грн., № 109 від 23.03.2012 р. на загальну суму 39182,40 грн., в.ч. ПДВ 6530,40 грн., № 110 від 25.03.2012 р. на загальну суму 34628,40 грн., в.ч. ПДВ 5771,40 грн., № 111 від 25.03.2012 р. на загальну суму 39182,40 грн., в.ч. ПДВ 6530,40 грн., № 117 від 25.03.2012 р. на загальну суму 39182,40 грн., в.ч. ПДВ 6530,40 грн., № 118 від 27.03.2012 р. на загальну суму 38062,80 грн., в.ч. ПДВ 6343,80 грн., № 119 від 27.03.2012 р. на загальну суму 38062,80 грн., в.ч. ПДВ 6343,80 грн., № 120 від 27.03.2012 р. на загальну суму 36532,80 грн., в.ч. ПДВ 6088,80 грн., № 129 від 29.03.2012 р. на загальну суму 43970,40 грн., в.ч. ПДВ 7328,40 грн. Всього на загальну суму 1535308,60 грн. в т.ч. ПДВ 255884,80 грн.
Розрахунок за товар здійснений у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями від 05.03.2012р. №3483 на суму 123234,00 грн., від 06.03.2012р. №3492 на суму 64999,00 грн., від 07.03.2012р. №3515 на суму 64999,00 грн., від 12.03.2012р. №3562 на суму 100172,00 грн., від 13.03.2012р. №3588 на суму 100172,00 грн., від 14.03.2012р. №3617 на суму 100172,00 грн., від 15.03.2012р. №3635 на суму 128116,40 грн., від 16.03.2012р. №3673 на суму 123528,00 грн., від 19.03.2012р. №3691 на суму 86228,00 грн., від 20.03.2012р. №3754 на суму 86228,00 грн., від 21.03.2012р. №3768 на суму 61916,00 грн., від 23.03.2012р. №3811 на суму 112432,20 грн., від 26.03.2012р. №3837 на суму 83296,00 грн., від 27.03.2012р. №3859 на суму 83296.00 грн., від 28.03.2012р. №3882 на суму 83296,00 грн., від 29.03.2012р. №3905 на суму 89253,60 грн., від 30.03.2012р. №3952 на суму 43970,00 грн. Всього на суму 1535308,20 грн.
Факт перевезення товару підтверджується спеціалізованими товарними накладними (далі - СТН) та товарно-транспортними накладними, а саме: від 01.03.2012 року №010312 до подорожнього листа №287960, СТН від 01.03.2012 року; ТТН від 05.03.2012 року №050312 до подорожнього листа №287961, СТН від 05.03.2012 року; ТТН від 07.03.2012 року №070312 до подорожнього листа №287962, СТН від 07.03.2012 року; ТТН від 09.03.2012 року №090312 до подорожнього листа №287963, СТН від 09.03.2012 року; ТТН від 11.03.2012 року №110312 до подорожнього листа №287964, СТН від 11.03.2012 року; ТТН від 12.03.2012 року №120312 до подорожнього листа №287810, СТН від 12.03.2012 року; ТТН від 12.03.2012 року №120312 до подорожнього листа №287810, СТН від 12.03.2012 року; ТТН від 15.03.2012 року №150312 до подорожнього листа №287812, СТН від 15.03.2012 року; ТТН від 17.03.2012 року №170312 до подорожнього листа №287814, СТН від 17.03.2012 року; ТТН від 17.03.2012 року №170312 до подорожнього листа №287814, СТН від 17.03.2012 року; ТТН від 19.03.2012 року №190312 до подорожнього листа №287816, СТН від 19.03.2012 року; ТТН від 21.03.2012 року №210312 до подорожнього листа №287818, СТН від 21.03.2012 року; ТТН від 21.03.2012 року №210312 до подорожнього листа №287818, СТН від 21.03.2012 року; ТТН від 23.03.2012 року №230312 до подорожнього листа №287962, СТН від 23.03.2012 року; ТТН від 23.03.2012 року №230312 до подорожнього листа №287962, СТН від 23.03.2012 року; ТТН від 25.03.2012 року №250312 до подорожнього листа №287965, СТН від 25.03.2012 року; ТТН від 27.03.2012 року №270312 до подорожнього листа №287967, СТН від 27.03.2012 року; ТТН від 27.03.2012 року №270312 до подорожнього листа №287967, СТН від 27.03.2012 року; ТТН від 29.03.2012 року №290312 до подорожнього листа №287969, СТН від 29.03.2012 року .
Вищевказаний товар був отриманий за довіреністю від 01.03.12 №218 терміном дії по 31.03.12 виписної працівнику ТОВ "С-Транс" ОСОБА_1
Судом першої встановлено, що на запит ДПІ у Зміївскому районі Харківської області ДПС від 12.03.13 №792/10/22-060 "Про надання інформації та її документального підтвердження" підприємство надало спеціалізовані товарні накладні (форма №1-ТН(МС)), які не є самостійним документом та виписуються в доповнення до товарно-транспортних накладних.
Представник позивача у судовому засіданні пояснив, що у зв'язку з відсутністю в запиті конкретного переліку документів, підприємство надало лише спеціалізовані товарні накладні. Окрім того, під час виписування спеціалізованих товарних накладних (форма №1-ТН(МС)) була допущена описка та замість автомобіля марки ОАР державний НОМЕР_1 (ОАР НОМЕР_2), яким фактично здійснювалось перевезення продукції (що підтверджується ТТН, долученими до матеріалів справи) була помилково зазначена марка автомобіля КАМАЗ з аналогічним державним НОМЕР_2 (КАМАЗ НОМЕР_1).
Факт в'їзду вищевказаного автотранспорту на територію підприємства позивача, в тому числі автомобіля з державним номером 91-65, підтверджують записи в "Журналі заїзду/виїзду автомобілей на територію ООО "С-Транс"" (копія журналу за березень 2012 року долучена до матеріалів справи).
Як встановлено судом першої інстанції, із придбаного молока у ПП "Екоблоккрим" позивач виробляє під різними торгівельними марками такі види молочної продукції як кефір, молоко, молоко пастеризоване, ряжанка, сметана, сир кисломолочний, сирки, сиркову масу тощо. З метою реалізації готової продукції укладено наступні договори з ТОВ "Український Рітейл", з ТОВ "ПХ Груп"; з ПАТ "Червоний Жовтень"; з ТОВ "Мерефянський ОРЦ Меркурий"; з ДП "Санаторій Ялинка" та інші (копії долучені до матеріалів справи).
Виробництво молочної продукції здійснюється на власних виробничих потужностях розташованих за адресою Харківська область, м.Зміїв, вул.Таранівське шосе, 65. Станом на 01.01.2012 року у позивача знаходилось на балансі обладнання призначене для переробки молока та випуску готової продукції загальною залишковою вартістю 12 456 860,75 грн.
Колегія суддів не приймає до уваги доводи апелянта про нереальність господарської операції з огляду на ненадання ТОВ "С-Транс" до перевірки ветеринарного свідоцтва про якість молока виходячи з наступного.
Відповідно до Порядку видачі ветеринарних документів, затвердженого наказом Державного комітету ветеринарної медицини України від 13.04.09 №85, ветеринарні свідоцтва видаються державним інспекторам ветеринарної медицини або уповноваженим чи ліцензованим лікарям ветеринарної медицини безпосередньо перед транспортуванням товару від виробника та додаються до супровідної документації.
Як вбачається із матеріалів справи, оскільки виробниками молока є сільськогосподарські підприємства відповідні ветеринарні свідоцтва видавалися саме їм перед транспортуванням молочної сировини для зберігання на ПАТ "Сахновщанський молокозавод".
В подальшому ветеринарні свідоцтва перед транспортуванням молока із зберігання для переробки на виробничих потужностях ТОВ "С-Транс" оформлялись ПАТ "Сахновщанський молокозавод". На момент проведення перевірки ДПІ яка проходила у квітні 2013 року ветеринарні свідоцтва за березень 2012 року (в тому числі ветеринарне свідоцтво від 01.03.12 серії БП20 №485910 видане ПАТ "Сахновщанський молокозавод") вже були знищені (підтверджується відповідним актом копія якого додається), що унеможливлювало їх надання для перевірки.
Як сам позивач, так і його контрагент в період, який був охоплений перевіркою, є платниками ПДВ і стоять на обліку щодо цього в ДПС, що не оспорюється відповідачем.
Оцінюючи докази, наявні в матеріалах справи та обставини, встановлені на їх підставі в їх сукупності та взаємозв'язку, а саме, надання позивачем первинних документів, які б підтверджували її реальність, спрямованість на фактичні зміни, у відповідності до змісту здійсненого правочину, в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі позивача, колегія суддів надходить до висновку, що відповідні угоди мають реальний характер.
Враховуючи наведене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо підтвердження реальності (товарності) господарських операцій позивача з ПП "Екоблоккрим", та вважає, що ці господарські операції мають правові наслідки у вигляді виникнення права платника податку на податковий кредит , оскільки реально вчинені у межах господарської діяльності та підтверджені належними первинними документами.
Колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.
Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.
Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 199, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Зміївському районі Головного управління Міндоходів у Харківській області залишити без задоволення.
Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 23.07.2013р. по справі № 820/4263/13-а залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя (підпис)Кононенко З.О. Судді (підпис) (підпис) Бондар В.О. Донець Л.О. Кононенко З.О.
Повний текст ухвали виготовлений 16.09.2013 р.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2013 |
Оприлюднено | 11.11.2013 |
Номер документу | 34638666 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Кононенко З.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні