Ухвала
від 13.11.2013 по справі 807/2246/13-а
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про зупинення провадження у адміністративній справі

13 листопада 2013 рокум. Ужгород№ 807/2246/13-а

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Рейті С.І.

при секретарі судового засідання - Шмідзен І.Ю.

за участю представників

позивача: Панова І.В. (довіреність від 23.08.2013 року № 2097/02-10)

відповідача 1: не з'явився

відповідача 2: Данканич О.В. (довіреність від 05.02.2013 року № 07-25/3), Дуркот М.М. (довіреність від 28.08.2013 року № 07-25/21)

прокурора - Стойко П.М. (посвідчення № 005438)

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Кам'яницької сільської ради до Ужгородської об'єднаної державної фінансової інспекції, Державної фінансової інспекції у Закарпатській області про визнання протиправною та скасування вимоги частково, -

ВСТАНОВИВ:

Кам'яницька сільська рада звернулась до суду з позовною заявою (а.с.2-5 Т.1) до Ужгородської ОДФІ та Держфінінспекції в Закарпатській області, якою просить визнати протиправною та скасувати пункт 2.2 вимоги Ужгородської ОДФІ від 27.05.2013 року за № 01-13/407.

15 жовтня 2013 року до суду надано клопотання позивача (лист Камяницької сілької ради від 15.10.2013 року № 2483/02-10, а.с.29-30 Т.2), яким просить зупинити провадження у справі з тих підстав, що оскарженим пунктом вимоги Ужгородської ОДФІ від 27.05.2013 року за № 01-13/407 зобов'язано забезпечити надходження втрачених доходів від оренди землі у сумі 987817,80 грн., в тому числі по договорах оренди з ТОВ "Туристичний центр "Верховина" та ТОВ "Туристичний центр "Верховина" звернулось до суду з позовом про оскарження нормативно - грошової оцінки земельних ділянок, в зв'язку з чим рішення по справах за позовом ТОВ "Туристичний центр "Верховина" можуть вплинути на винесення рішення у даній справі. До клопотання додано ухвали Закарпатського окружного адміністративного суду про відкриття провадження у справах за позовом ТОВ "Туристичний центр "Верховина" до управління Держземагенства в Ужгородському районі (третя особа - Кам'яницька сільська рада) про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити дії, зокрема, від 18.09.2013 року у справі № 807/3021/13-а (а.с.48 Т.2) та від 23.09.2013 року у справі № 807/3022/13-а (а.с.32 Т.2).

12 листопада 2013 року до суду надано клопотання позивача (лист Камяницької сілької ради від 12.11.2013 року № юр-567/13, а.с.81-82 Т.2), яким просить зупинити провадження у справі з тих підстав, що при проведені перевірки Ужгородською ОДФІ залучено фахівця управління Держземагенства в Ужгородському районі, яким невірно визначено нормативно - грошову оцінку земель, що були надані в оренду, в зв'язку з чим перевіркою в подальшому невірно визначено суму перерахованої орендної плати за п.2.2 оскарженої вимоги Ужгородської ОДФІ та Кам'яницька сільська рада звернулась до суду з позовами до управління Держземагенства в Ужгородському районі про оскарження нормативно - грошової оцінки земельних ділянок, відтак, правомірність визначення розміру нормативно - грошової оцінки (яка слугувало підставою для визначення втрачених доходів від оренди землі за оскарженим п.2.2 вимоги) буде встановлено в інших судових справах, в зв'язку з чим просить зупинити провадження у справі до набрання законної сили судовими рішеннями у справах № 807/3899/13-а, № 807/3900/13-а та № 807/3901/13-а. До клопотання додано копії ухвал Закарпатського окружного адміністративного суду про відкриття провадження у справах за позовом Кам'яницької сільської ради та ТОВ "Туристичний центр "Верховина" до управління Держземагенства в Ужгородському районі про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити дії від 06.11.2013 року у справі № 807/3899/13-а (а.с.83 Т.2) та від 06.11.2013 року у справі № 807/3901/13-а (а.с.84 Т.2) та ухвали про залишення позовної заяви без руху від 06.11.2013 року у справі № 807/3900/13-а (а.с.85-86).

В судовому засіданні представник позивача уточнила клопотання, просить суд зупинити провадження у справі у відповідності до п. 3 ч. 1 ст. 156 до набрання законної сили рішеннями суду за позовами саме Камяницької сільської ради, посилаючись на ту обставину, що при проведенні перевірки Ужгородською ОДФІ, залученим до її проведення спеціалістом Дерземагенства, невірно визначено нормативно - грошову оцінку переданих в оренду земель (зокрема, неправомірно застосовано коефіцієнт функціонального використання земель як комерційного призначення, при цьому не враховано наявність у складі орендованих земель земель оздоровчого та рекреаційного призначення, не застосовано понижуючих коефіцієнтів і т. п.), що в свою чергу призвело до невірного визначення суму недоотриманої орендної плати за п.2.2 вимоги Ужгородської ОДФІ від 27.05.2013 року за № 01-13/407, яка є предметом оскарження у справі, однак, обставини щодо правильності чи неправильності такого нарахування на підставі нормативно - грошової оцінки землі можуть бути встановлені виключно у справа за позовом Кам'яницької сільської ради щодо оскарження нормативно - грошової оцінки, в зв'язку з чим розгляд даної адміністративної справи неможливий до розгляду справ за позовом до управління Держземагенства.

Представники відповідача 2 заперечили проти зупинення провадження у справі, посилаючись на ту обставину, що перевірка Ужгородською ОДФІ проведена на підставі проведеної фахівцем Держземагенства перевірки - визначення нормативно - грошової оцінки наданих в оренду земель, в зв'язку з чим і проведено перерахунок орендної плати, тобто, дії відповідачів є правомірними та відсутні підстави для зупинення провадження у справі.

Прокурор заперечив проти задоволення клопотання про зупинення провадження у справі з підстав, що наведені представниками відповідача 2.

Розглянувши клопотання про зупинення провадження у справі, заслухавши думку представників позивача (підтримала клопотання), відповідача 2 та прокурора (заперечили проти його задоволення), дослідивши необхідні для розгляду клопотання матеріали адміністративної справи, суд приходить до висновку про задоволення такого, виходячи з наступного:

Пунктом 2.2. вимоги Ужгородської ОДФІ від 27.05.2013 року за № 01-13/407 (а.с.6-9 Т.1) зобов'язано забезпечити надходження недоотриманих (втрачених) доходів від оренди землі до загального фонду бюджету сільської ради на загальну суму 987817,80 грн., в тому числі в сумі 987817,48 грн. по 17 договорах оренди, що були укладені до введення в дію нової нормативно - грошової оцінки земель населених пунктів з 1 січня 2011 року.

Згідно акту ревізії від 13.05.2013 року за № 07-810/37 (а.с.10-58), в процесі ревізії в якості спеціаліста долучено фахівця управління Держземагенства в Ужгородському районі, яким проведено перевірку з питань визначення нормативно - грошової оцінки, які надано в оренду згідно укладених договорів. За результатами перевірки складено довідку від 11.04.2013 року. На підставі довідки спеціаліста від 11.04.2013 року та отриманих витягів з технічної документації про нормативно - грошову оцінку земельних ділянок, проведено перерахунок орендної плати за землю у розрізі діючих договорів оренди (ст. 27 акту перевірки, а.с.36 Т.1).

Кам'яницька сільська рада звернулась до суду з позовами до управління Держземагенства в Ужгородському районі про оскарження, в тому числі, дій управління Держземагенства по визначенню нормативно - грошової оцінки земельних ділянок (на підставі яких складено довідку від 11.04.2013 року, яка, в свою чергу, слугувала підставою та базою для визначення втрачених доходів від оренди землі за оскарженим п.2.2 вимоги).

Згідно п. 3 ч. 1 ст. 156 КАС України, суд зупиняє провадження у справі у разі неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається, в тому числі, в порядку адміністративного судочинства - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі.

З наведеного вбачається, що необхідною передумовою зупинення провадження у справі на підставі п. 3 ч. 1 ст. 156 КАС України є неможливість її розгляду до вирішення по суті іншої справи. Обставини неможливості розгляду справи судом встановлюються у кожному конкретному випадку, залежно від змісту справи.

Предметом розгляду у даній адміністративній справі є оскарження п. 2.2 вимоги Ужгородської ОДФІ від 27.05.2013 року за № 01-13/407, якою зобов'язано забезпечити надходження недоотриманих (втрачених) доходів від оренди землі до загального фонду бюджету сільської ради на загальну суму 987817,80 грн. та яка винесена на підставі довідки від 11.04.2013 року про визначення нормативно - грошової оцінки земель, складеної залучених до участі в перевірці як спеціаліста фахівцем управління Держземагенства в Ужгородському районі.

Обставини щодо правильності чи неправильності нормативно - грошової оцінки землі не є предметом розгляду в адміністративній справі за позовом Кам'яницької сільської ради до органів Держфініспекції та Кам'яницька сільська рада звернулась до суду з позовами до управління Держземагенства в Ужгородському районі щодо оскарження дій щодо нормативно - грошової оцінки земельних ділянок, наданих сільрадою в оренду, відтак, правильність чи неправильність визначення нормативно - грошової оцінки землі є предметом розгляду у справах № 807/3899/13-а та № 807/3901/13-а (позовна заява у справі № 807/3900/13-а залишена без руху, станом на 13.11.2013 року провадження у справі не відкрито), з чого вбачається неможливість розгляду справи про оскарження вимоги в частині нарахування орендної плати за проведеною нормативно - грошовою оцінкою земельних ділянок до розгляду справи про правомірність та правильність нормативно - грошової оцінки земельних ділянок , відтак, суд констатує про наявність підстав для зупинення провадження у справі за позовом Кам'яницької сільської ради про оскарження п.2.2. вимоги Ужгородської ОДФІ від 27.05.2013 року за № 01-13/407.

При цьому, п. 3 ч. 1 ст. 156 КАС України передбачено можливість зупинення провадження у справі виключно до вирішення іншої справи, з чого вбачається відсутність повноважень суду для зупинення провадження у справі щодо декількох (інших) справ та слід зупинити провадження в даній справі до набрання законної сили судовим рішенням у справі № 807/3899/13-а за позовом Кам'яницької сільської ради, ТОВ "Туристичний центр "Верховина" до управління Держземагенства в Ужгородському районі про визнання неправомірними дій та скасування витягу (як такої, що зареєстрована в автоматизованій системі діловодства суду першою з трьох позовів Кам'яницької сільської ради, ТОВ "Туристичний центр "Верховина" до управління Держземагенства в Ужгородському районі).

Керуючись п. 3 ч. 1 ст. 156, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Провадження у справі № 807/2246/13-а за позовом Кам'яницької сільської ради до Ужгородської об'єднаної державної фінансової інспекції, Державної фінансової інспекції у Закарпатській області про визнання протиправною та скасування вимоги частково - зупинити до набрання законної сили судовим рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду у справі № 807/3899/13-а.

2. Копію ухвали направити сторонам у справі.

3. Ухвала набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 254 КАС України, та може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду у порядку і строки, встановлені ст. 186 КАС України. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення (копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції).

Суддя С.І. Рейті

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.11.2013
Оприлюднено14.11.2013
Номер документу35179480
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/2246/13-а

Ухвала від 09.07.2013

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Постанова від 24.06.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Заяць В.С.

Ухвала від 14.05.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Заяць В.С.

Ухвала від 15.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Заяць В.С.

Ухвала від 22.09.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шинкар Т.І.

Постанова від 16.05.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Постанова від 16.05.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 17.02.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 13.11.2013

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 02.10.2013

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні