Ухвала
від 18.11.2013 по справі 2а-10708/11/0170/3
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Ухвала

Іменем України

Справа № 2а-10708/11/0170/3

18.11.13 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Цикуренка А.С.,

суддів Санакоєвої М.А. ,

Іщенко Г.М.

розглянувши в порядку письмового провадження матеріали справи №2а-10708/11/0170/3 за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Шкляр Т.О. ) від 09.09.13

за позовом Приватного підприємства "НБ-ТРЕЙД" (вул. Морозова, 2/59, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим,95034)

до Управління державної казначейської служби України у м. Сімферополі АР Крим (вул. Павленко, 48, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим,95051)

Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим (вул. М. Залки, 1/9, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим,95053)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Державна податкова інспекція у м.Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим (вул. М. Залки, 1/9, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95053)

про стягнення,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 09.09.13 задоволено позовні вимоги Приватного підприємства "НБ-ТРЕЙД" до Управління державної казначейської служби України у м. Сімферополі АР Крим, Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Державна податкова інспекція у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим про стягнення.

Стягнуто з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства "НБ-ТРЕЙД" бюджетну заборгованість з відшкодуванню ПДВ в сумі 208 790 грн. (двісті вісім тисяч сімсот дев`яносто гривень), в тому числі за липень 2008 року - 120 034 грн., серпень 2008 року - 88 756 грн.

Стягнуто з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства "НБ-ТРЕЙД" 2087,90 (дві тисячі вісімдесят сім гривень дев`яносто копійок) судового збору.

Не погодившись з даною постановою суду, Державна податкова інспекція у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим звернулась з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 09.09.13 та прийняти нове рішення по справі.

Сторони у судове засідання не з'явились, про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином та своєчасно.

Чинне законодавство не обмежує коло представників осіб, які беруть участь у справі, при апеляційному розгляді адміністративної справи.

Крім того, згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

При викладених обставинах, враховуючи те, що сторони викликалися в судове засідання, але в суд не з'явилися, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності їх представників.

Відповідно статті 197 КАС України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

На підставі та за правилами статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Доводи апеляційної скарги мотивовані тим, що судом першої інстанції порушені норми матеріального права, а також неповно з'ясовані обставини, що мають істотне значення для справи.

Приватне підприємство "НБ-ТРЕЙД" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Головного управління Державного казначейства України в АР Крим про повернення з Державного бюджету України суму бюджетного відшкодування у розмірі 208790,00 грн. шляхом стягнення вказаної суми з Управління Державного казначейства України у м. Сімферополі на користь ПП "НБ-ТРЕЙД".

Приватне підприємство "НБ-ТРЕЙД" (ЄДРПОУ 3377342) зареєстровано у якості юридичної особи 04.10.2005 р. Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим, що підтверджується довідкою з ЄДРПОУ АА №006468, копія якої наявна в матеріалах справи.

Позивачем 20.08.2008 подано до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі податкову декларацію з ПДВ за липень 2008 р. та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування у сумі 122 755 грн.

19.09.2010 р. позивачем подано до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі податкову декларацію з ПДВ за серпень 2008 р. та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування у сумі 118 570 грн.

Правовідносини, що виникли між позивачем та відповідачем щодо визначення та нарахування бюджетного відшкодування з ПДВ мали місце у серпні 2010 р., тому до них має бути застосований Закон України «Про податок на додану вартість» №168/97 від 03.04.1997р. (далі - Закон №168), чинний на той період.

Згідно з п.7.7.1. ст.7 Закону №168 сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного податкового періоду. При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для відповідного податкового періоду. При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з цього податку, що виник за попередні податкові періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до закону), а при його відсутності - зараховується до складу податкового кредиту наступного податкового періоду.

Пунктом 7.7.2. ст.7 Закону №168 встановлено, що бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів (послуг) у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів (послуг); залишок від'ємного значення після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту кожного наступного податкового періоду лише в частині суми податку фактично сплаченої отримувачем постачальникам товарів (послуг) та при імпорті і включається до розрахунку бюджетного відшкодування наступного звітного періоду.

Відповідно до п. 7.7.3. ст. 7 Закону № 168 платник податку може прийняти самостійне рішення про зарахування належної йому повної суми бюджетного відшкодування у зменшення податкових зобов'язань з цього податку наступних податкових періодів. Зазначене рішення відображається платником податку у податковій декларації, яку він подає за наслідками звітного періоду, в якому виникає право на подання заяви про отримання бюджетного відшкодування згідно з нормами цієї статті. При прийнятті такого рішення зазначена сума не враховується при розрахунку сум бюджетного відшкодування наступних податкових періодів.

Відповідно до п.7.7.4. ст.7 Закону №168 платник податку, який має право на одержання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення повної суми бюджетного відшкодування, подає відповідному податковому органу податкову декларацію та заяву про повернення такої повної суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації. При цьому платник податку в п'ятиденний термін після подання декларації податковому органу подає органу Державного казначейства України копію декларації, з відміткою податкового органу про її прийняття, для ведення реєстру податкових декларацій у розрізі платників. До декларації додаються розрахунок суми бюджетного відшкодування, копії погашених податкових векселів (податкових розписок), у разі їх наявності, та оригіналів п'ятих основних аркушів (примірників декларанта) вантажних митних декларацій, у разі наявності експортних операцій.

Відповідно до п.7.7.5. ст.7 Закону №168, протягом 30 днів, наступних за днем отримання податкової декларації, податковий орган проводить документальну невиїзну перевірку (камеральну) заявлених у ній даних. За наявності достатніх підстав вважати, що розрахунок суми бюджетного відшкодування зроблено з порушенням норм податкового законодавства, податковий орган має право протягом такого ж строку провести позапланову виїзну перевірку (документальну) платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування. Податковий орган зобов'язаний у п'ятиденний термін після закінчення перевірки надати органу державного казначейства висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Відповідно до п.7.7.7. ст.7 Закону №168 якщо за наслідками документальної невиїзної (камеральної) або позапланової виїзної перевірки (документальної) податковий орган виявляє невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, то такий податковий орган у разі перевищення заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною податковим органом внаслідок проведення таких перевірок, податковий орган надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються сума такого перевищення та підстави для її вирахування.

У разі, коли за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшкодування, платник податку або податковий орган розпочинає процедуру адміністративного оскарження, податковий орган не пізніше наступного робочого дня за днем отримання відповідного повідомлення від платника або ухвали суду про порушення справи, зобов'язаний повідомити про це орган державного казначейства. Орган державного казначейства призупиняє процедуру відшкодування в частині оскаржуваної суми до прийняття остаточного рішення з адміністративного або судового оскарження.

Після закінчення процедури адміністративного або судового оскарження податковий орган протягом п'яти робочих днів, наступних за днем отримання відповідного рішення, зобов'язаний надати органу державного казначейства висновок із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Позивач подав до ДПІ в м. Сімферополі податкову декларацію з ПДВ за липень 2008 р., що підтверджується відміткою податкового органу про її прийняття 20.08.2008 р.

В рядку 24 зазначеної декларації "Залишок від`ємного значення попереднього податкового періоду за вирахуванням суми податку, яка підлягає сплаті до бюджету за підсумками поточного звітного періоду" позивач визначив 122 755 грн.

До податкової декларації з ПДВ за липень 2008 р. позивач додав розрахунок суми бюджетного відшкодування (Додаток 3 до податкової декларації з ПДВ), де визначив суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню, у розмірі 122 755 грн.

Позивачем разом з декларацію з ПДВ за липень 2008 р. подано заяву про повернення суми бюджетного відшкодування у липні 2008 р. у розмірі 122 755 грн.

Позивач подав до ДПІ в м. Сімферополі податкову декларацію з ПДВ за серпень 2008 р., що підтверджується відміткою податкового органу про її прийняття 19.09.2008 р.

В рядку 24 декларації з ПДВ за серпень 2008 р. "Залишок від`ємного значення попереднього податкового періоду за вирахуванням суми податку, яка підлягає сплаті до бюджету за підсумками поточного звітного періоду" позивач визначив 118 570 грн.

До податкової декларації з ПДВ за серпень 2008 р. позивач додав розрахунок суми бюджетного відшкодування (Додаток 3 до податкової декларації з ПДВ), де визначив суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню, у розмірі 118 570 грн.

Позивачем подано заяву про повернення суми бюджетного відшкодування у серпні 2008 р. у розмірі 118 570 грн.

20.04.2010 р. податковим органом проведена виїзна позапланова перевірка позивача з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за липень, серпень 2008 р., яка виникла за рахунок від`ємного значення з ПДВ, що декларувалось в період з 01.01.2008 р. по 31.07.2008 р., за результатами якої складено акт від 20.04.2010 р. № 5130/2304.

Вказаною перевіркою встановлено, що у зв`язку з порушенням позивачем п.1.8 ст. 1, пп. 7.7.10, п. 7.7 ст.7 Закону №168, не можливо підтвердити в ряд.25.1 Декларацій відповідних періодів суму 208 790 грн., тому сума бюджетного відшкодування, заявлена ПП "НБ-ТРЕЙД" в розмірі 208 790 грн. на розрахунковий рахунок вважається не підтвердженою.

На підставі вказаного акту перевірки податковим органом винесено податкове повідомлення-рішення від 20.04.2010 р. № 0020032301/0, яким позивачу зменшено суму бюджетного відшкодування з ПДВ у розмірі 208 790 грн. по податковим деклараціям за липень, серпень 2008 року.

Податкове повідомлення-рішення від 20.04.2010 р. №0020032301/0 оскаржено позивачем в судовому порядку, та відповідно до постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 31.10.2011 р. по справі № 2а-7412/11/0170/4 позовні вимоги задоволено, визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення від 20.04.2010 р. № 0020032301/0, яким позивачу зменшено суму бюджетного відшкодування з ПДВ у розмірі 208 790 грн. по податковим деклараціям за липень, серпень 2008 року. Постанова суду залишена без змін і набрала законної сили відповідно до ухвали Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 24.04.2012 року.

Ухвала Севастопольського апеляційного адміністративного суду по справі № 2а-7412/11/0170/4 була надіслана на адресу відповідача - органу державної податкової служби 21.05.2012р. згідно з відбитком штампу суду щодо вихідної кореспонденції.

Згідно зі ст.72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Відповідно до ст. 255 КАС України постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України. Обставини, які були встановлені постановою, що набрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

Позивач виконав всі необхідні дії щодо розрахунку та подачі документів для повернення суми бюджетного відшкодування за липень, серпень 2008 р., які передбачені вимогами ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» № 168/97, податкове повідомлення рішення відповідача скасовано в судовому порядку, з моменту прийняття є протиправним та таким, що порушує право позивача на відшкодування ПДВ за наслідками здачі податкової декларації з ПДВ.

Також судова колегія враховує, що згідно з висновком судової економічної експертизи №206-14/09 від 05.08.2013р., проведеної по справі, висновки, викладені в акті перевірки № 5130/2304 від 20.04.2010 р., щодо формування позивачем бюджетного відшкодування податку на додану вартість у сумі 208 790 грн., у тому числі по періодам липень 2008 року - 120 034,00 грн., серпень 2008 року - 88 756,00 грн. документами податкового та бухгалтерського обліку ПП "НБ-ТРЕЙД" не підтверджуються.

Отже, встановлено неправомірність зменшення податковим органом суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість на суму 208 790 грн. за липень, серпень 2008 р.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим Кодексом України (далі - ПК України), який набрав чинності з 01.01.2011 року.

Відповідно до пп. 200.10, 200.11 статті 200 ПК України протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, податковий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних. За наявності достатніх підстав, які свідчать, що розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено з порушенням норм податкового законодавства, податковий орган має право провести документальну позапланову виїзну перевірку платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном проведення камеральної перевірки.

Відповідно до п. 200.12 ст. 200 Податкового кодексу України орган державної податкової служби зобов'язаний у п'ятиденний строк після закінчення перевірки подати органу Державного казначейства України висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Відповідно до п. 200.14 ст. 200 Податкового кодексу України, якщо за результатами камеральної або документальної позапланової виїзної перевірки орган державної податкової служби виявляє невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, то такий орган у разі перевищення заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною органом державної податкової служби за результатами перевірок, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються сума такого перевищення та підстави для її вирахування.

Відповідно до п. 200.15 ст. 200 Податкового кодексу України у разі якщо за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшкодування, платник податку або орган державної податкової служби розпочинає процедуру адміністративного або судового оскарження, орган державної податкової служби не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідного повідомлення від платника або ухвали суду про порушення провадження у справі зобов'язаний повідомити про це орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, тимчасово припиняє процедуру відшкодування в частині оскаржуваної суми до набрання законної сили судовим рішенням.

Після закінчення процедури адміністративного або судового оскарження орган державної податкової служби протягом п'яти робочих днів, що настали за днем отримання відповідного рішення, зобов'язаний подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Відповідно до п. 200.13 ст. 200 Податкового кодексу України на підставі отриманого висновку відповідного органу державної податкової служби орган Державного казначейства України видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п'яти операційних днів після отримання висновку органу державної податкової служби.

Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі в порушення п. п. 200.12, 200.15 ст. 200 Податкового кодексу України не надано до органу державного казначейства висновок із зазначенням сум, що підлягають відшкодуванню з бюджету України на користь позивача у розмірі 208 790 грн.

Згідно з п. 200.17 статті 200 Податкового кодексу України джерелом сплати бюджетного відшкодування (у тому числі заборгованості бюджету) є доходи Державного бюджету України. Забороняється обумовлювати або обмежувати виплату бюджетного відшкодування наявністю або відсутністю доходів, отриманих від цього податку в окремих регіонах України.

Відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України в Україні застосовується казначейська форма обслуговування Державного бюджету України, яка передбачає здійснення Державним казначейством України операцій з коштами державного бюджету.

Державне казначейство здійснює безспірне списання з рахунків, на яких обліковуються гроші Державного бюджету та місцевих бюджетів, за рішенням, яке було прийнято державним органом, що відповідно до закону має право на його застосування (ст.25 Бюджетного кодексу України).

Відповідно до п.5 ч.4 Положення про Державну казначейську службу України, затвердженого Указом Президента України від 13.04.2011 року № 460/2011 казначейство України відповідно до покладених на нього завдань здійснює безспірне списання коштів державного та місцевого бюджетів на підставі рішення суду.

Згідно з п.7 ч.4 Положення про Державну казначейську службу України казначейство України здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.

Відповідно до п. 23 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого Постановою КМ України від 03.08.2011р. № 845, стягувач, на користь якого прийняті судові рішення про бюджетне відшкодування ПДВ або пені, нарахованої на заборгованість державного бюджету з відшкодування такого податку, подає документи до органу казначейства за місцем реєстрації стягувача в органі державної податкової служби.

Відповідачами у справах розглядуваної категорії виступають податковий орган та орган державного казначейства.

Отже, учасниками адміністративного процесу у справах про стягнення бюджетної заборгованості є суб'єкти господарювання, органи державної податкової служби та територіальні органи державного казначейства. Способом захисту порушеного права у випадку невідшкодування платнику податку бюджетної заборгованості з податку на додану вартість є стягнення бюджетної заборгованості з цього податку.

Відповідно до п.200.23 ст.200 Податкового кодексу України визначено, що суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість.

З урахуванням нормативних строків пересилання поштових відправлень, встановлених п. 4.1. Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень та поштових переказів, які затверджені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 12.12.2007р. № 1149 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 19.12.2007р. за №1383/14650, орган державної податкової служби мав отримати вищевказану ухвалу 25.05.2012 року.

Таким чином, відповідно до п. 200.15 ст. 200 Податкового кодексу України орган державної податкової служби зобов'язаний подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету, по 31.05.2012 р. включно.

З 01.06.2012 р. по 07.06.2012 р. включно, тобто протягом 5 операційних днів, орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, мав перерахувати кошти з бюджетного рахунку на поточний банківський рахунок платника податку. Отже, строк, до якого мала бути перерахована сума бюджетного відшкодування ПДВ позивачу за липень, серпень 2008 р. спливає 07.06.2012р.

Податковим органом та органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, не реалізовані дії, передбачені пп.200.12, 200.15 ст.200 Податкового кодексу України.

З урахуванням викладеного, мають місце правові підстави для стягнення на користь позивача бюджетної заборгованості з ПДВ за липень, серпень 2008 р. в сумі 208 790 грн.

Правова оцінка, яку суд першої інстанції дав обставинам справи, не суперечить вимогам матеріального права, а доводи апеляційної скарги щодо їх неправильного застосування є необґрунтованими.

Судове рішення є законним і обґрунтованим та не може бути скасовано з підстав, що наведені в апеляційній скарзі.

Відповідно до п.1 ч.1 ст. 198 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду без змін. У ст. 200 КАС України наведені підстави для залишення апеляційної скарги без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.

У зв'язку з чим колегія судів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з дотриманням норм матеріального та процесуального права, що є підставою для залишення апеляційної скарги без задоволення, а постанови без змін.

Керуючись статтями 195, 197, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 09.09.13р. по справі №2а-10708/11/0170/3 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Ухвалу може бути оскаржено до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя підпис А.С. Цикуренко

Судді підпис М.А.Санакоєва

підпис Г.М. Іщенко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя А.С. Цикуренко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2013
Оприлюднено26.11.2013
Номер документу35474259
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10708/11/0170/3

Ухвала від 30.01.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 27.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 18.11.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 31.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Постанова від 08.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 01.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 27.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Постанова від 09.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні