ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
УХВАЛА
про встановлення порядку та способу виконання судового рішення
25 листопада 2013 р.Справа № 801/3862/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря Богацької А.О., розглянув у відкритому судовому засіданні заяву Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АРК про встановлення способу та порядку виконання судового рішення по адміністративній справі за позовом
ОСОБА_1
до Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АРК
треті особи, які не заявляють, самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача:
Головне управління архітектури, будівництва та регіонального розвитку Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради (третя особа 1),
Центральна районна рада м. Сімферополя (третя особа 2),
Комунальне підприємство Житлово-експлуатаційне об'єднання Центрального району м. Сімферополя (третя особа 3),
Головне управління Державної служби надзвичайних ситуацій України в АР Крим (третя особа 4),
ОСОБА_2 (третя особа 5),
Республіканське підприємство «Кримська комплексна архітектурно-реставраційна майстерня «Укрпроектреставрація» (третя особа 6),
Товариство з обмеженою відповідальністю «Зодчий Крим Сервіс» (третя особа 7),
про визнання протиправними дій, скасування реєстрації та спонукання до виконання певних дій,
за участю представників сторін:
позивач: ОСОБА_1, паспорт серії НОМЕР_1;
від позивача: ОСОБА_3, довіреність б/н від 31.08.12р.;
від відповідача: Чайковський І.Г., довіреність № 7/1-188 від 10.01.13р.;
від третіх осіб: не з'явились;
ВСТАНОВИВ:
09 квітня 2013 року ОСОБА_1 звернулась до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю АР Крим, Виконавчого комітету Сімферопольської міської Ради, Республіканського підприємства «Кримська комплексна архітектурно-реставраційна майстерня «Укрпроектреставрація», Товариства з обмеженою відповідальністю «Зодчий Крим Сервіс» про визнання протиправними дій та спонукання до виконання певних дій.
В остаточній редакції позову, поданій 24.06.2013 року в судовому засіданні, позивач просив суд визнати протиправними дії Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим щодо реєстрації Декларації № кр08212125136 від 24.07.2012 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 в будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1; скасувати реєстрацію Декларації № кр08212125136 від 24.07.2012 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 в будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1; зобов'язати Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим в десятиденний строк з моменту набрання законної сили постановою суду першої інстанції подати до суду звіт про виконання судового рішення, а копію цього звіту направити позивачу; стягнути з Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим на користь ОСОБА_1 усі судові витрати, понесені позивачкою по адміністративній справі, що підтверджуються розрахунковими документами.
Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.2013 року у справі № 801/3862/13-а адміністративний позов задоволено частково; зобов'язано Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим вчинити дії щодо скасування реєстрації декларації від 24 липня 2012 року № КР 08212125136 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 у будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1, код об'єкта згідно з державним класифікатором будівель 1122.1, ІІ категорії складності; в решті позовних вимог відмовлено; зобов'язано Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим на протязі місяця після набрання постановою законної сили надати суду звіт про виконання судового рішення в частині задоволених позовних вимог, стягнуто з Державного бюджету України на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 149,11 грн. шляхом їх безспірного списання з рахунків суб'єкта владних повноважень - Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим.
Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 27.08.2013 року у справі № 801/3862/13-а виправлено описку, допущену в четвертому абзаці на сторінці 12 мотивувальної частини постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.13 р. по справі № 801/3862/13-а та викладено абзац четвертий на сторінці 12 мотивувальної частини постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.13 р. у справі № 801/3862/13-а в наступній редакції: «Суд вважає, що вимоги зазначених законодавчих приписів є імперативними та безумовними, та жодних застережень відносно правовідносин, які виникли до набрання чинності даними нормами, ці нормативно-правові акти не містять, відтак поширюють свою дію і на ті випадки, коли проектна документація розроблена, передана замовнику та затверджена до 01 червня 2012р.».
Ухвалами Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 16.10.13р. у справі № 801/3862/13-а апеляційні скарги ОСОБА_2, Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим, Товариства з обмеженою відповідальністю «Зодчий Крим Сервіс» залишені без задоволення, постанова Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 19.07.13 у справі № 801/3862/13-а за позовом ОСОБА_1 до Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим треті особи: Товариство з обмеженою відповідальністю «Зодчий Крим Сервіс», Республіканське підприємство «Кримська комплексна архітектурно-реставраційна майстерня «Укрпроектреставрація», ОСОБА_2, Головне управління архітектури, будівництва та регіонального розвитку Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради, Центральна районна рада м. Сімферополя, Комунальне підприємство Житлово-експлуатаційного об'єднання Центрального району м. Сімферополя, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в АР Крим про визнання протиправними дій, скасування реєстрації та спонукання до виконання певних дій - залишено без змін.
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 22.10.13р. ухвалу Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 14.05.2013р. у справі № 801/3862/13-а про забезпечення позову залишено без змін.
15.11.13р. до Окружного адміністративного суду АР Крим від відповідача надійшла заява про встановлення способу і порядку виконання судового рішення по адміністративній справі № 801/3862/13-а, в якій відповідач просить встановити спосіб і порядок скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 у будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1.
Також 15.11.13р. до Окружного адміністративного суду АР Крим від відповідача надійшов звіт про виконання постанови по адміністративній справі № 801/3862/13-а, в якому Інспекція Державного архітектурно-будівельного контролю в АРК зазначила, що приймаючи до уваги, що серед прав та обов'язків, якими наділена Інспекція ДАБК в АРК, наявне право або зареєструвати декларацію про початок виконання будівельних робіт, або відмовити у відповідній реєстрації, та відсутнє право «анулювати, відкликати, скасовувати» зареєстровані документи, та направлення на адресу Окружного адміністративного суду АР Крим заяви про встановлення способу і порядку виконання судового рішення у Інспекції ДАБК в АР Крим відсутня можливість виконати вказану постанову Окружного адміністративного суду АР Крим до розгляду заяви Інспекції ДАБК а АРК про встановлення способу та порядку виконання судового рішення.
Ухвалою суду від 18.11.13р. заяву відповідача про встановлення способу і порядку виконання судового рішення по адміністративній справі № 801/3862/13-а та звіт про виконання судового рішення у справі № 801/3862/13-а призначено до розгляду в судовому засіданні 25.11.13р.
В судовому засіданні 25.11.13р. представник позивача надав пояснення, в яких зазначив, що на момент прийняття судом постанови, так само як і на сьогодні, існує передбачена законом можливість скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт, а саме: ст.39-1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності».
У відповідності до Положення про Інспекцію ДАБК в АР Крим Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Держархбудінспекції України, а також даним Положенням (пункт 2 Положення).
Основними завданнями інспекції державного архітектурно-будівельного контролю є участь в реалізації державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю, контролю у сфері житлово-комунального господарства, а саме: здійснення державного архітектурно-будівельного контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, державних будівельних норм, стандартів і правил при виконанні підготовчих і будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;
здійснення державного контролю за дотриманням законодавства, стандартів, проектних рішень, нормативів, норм, порядків і правил у сфері житлово-комунального господарства;
виконання дозвільних і реєстраційних функцій в будівництві, ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури (пункт 3 Положення).
Відповідно до п. 20 розділу 4 вказаного Порядку Інспекція ДАБК в АР Крим відповідно до покладених на неї завдань, окрім викладених повноважень, здійснює інші повноваження, визначені законодавством України.
Таким чином, як вважає позивач, коло повноважень Інспекції ДАБК в АР Крим не є вичерпним, оскільки вона займає місце в системі органів, покликаних реалізовувати державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю, та як і будь-який державний орган (підприємство, установа, організація) зобов'язана виконувати судові рішення, що набрали законної сили.
На підставі викладеного, позивач вважає, що відповідачем не приведені переконливі докази наявності обставин, що утрудняють виконання судового рішення (відсутність засобів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо і тому подібне), які можна було б віднести до виняткових випадків, а також та обставина, що судом вже встановлений спосіб і порядок виконання постанови шляхом зобов'язання відповідача вчинити дії щодо скасування реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт №КР08212125136 від 24.07.2012р., аргументи, викладені в заяві, позивач вважає необґрунтованими, у зв'язку з чим, на його погляд, ця заява задоволенню не підлягає.
Представник відповідача в судовому засіданні просив задовольнити заяву про встановлення способу і порядку виконання судового рішення по адміністративній справі № 801/3862/13-а.
Згідно ч. 1 ст. 263 КАС України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.
Частиною 2 статті 263 КАС України визначено, що суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або сторони виконавчого провадження, що звернулися із поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі, та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. У разі прийняття рішення про відстрочення чи розстрочення виконання постанови в адміністративній справі суд змінює строк подання суб'єктом владних повноважень звіту про виконання такої постанови.
Розглядаючи заяву відповідача про встановлення способу і порядку виконання судового рішення по адміністративній справі № 801/3862/13-а, суд зазначає наступне.
В обґрунтування заяви про встановлення способу і порядку виконання судового рішення по адміністративній справі № 801/3862/13-а відповідач посилається на те, що на даний час порядок скасування реєстрації декларації для виконання вимог статті 39-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Кабінетом Міністрів України не встановлений.
На сьогодні, на офіційному сайті Держархбудісперкції України, у розділі «Проектна документація для обговорення» (http://dabi.uss.gov.ua/рrоjесt.shtm) розміщено зміни від 01.11.13р., що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 і від 13 квітня 2011 р. № 466, в яких пропонується доповнити Порядок розділом такого змісту: «Порядок внесення змін до декларації, скасування декларації»; абз. 2 п.29 якого зазначає: «Інспекція скасовує реєстрацію декларації шляхом видачі відповідного наказу та виключає запис про її реєстрацію з єдиного реєстру протягом п'яти робочих днів з дня виявлення факту подання недостовірних даних, наведених у декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом.
Інспекція скасовує реєстрацію декларації за рішенням суду про скасування реєстрації декларації, що набрало законної сили.
Про скасування реєстрації декларації замовник письмово повідомляється протягом трьох робочих днів з дня її скасування.»
Наказом Державної архітектурно-будівельної інспекції № 22 від 02 червня 2011р. затверджено «Положення про Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим» - статутний документ, на підставі якого відбувається діяльність Інспекції ДАБК в АРК.
Пунктом 4, абз. 3, 4 Положення про Інспекцію ДАБК в АРК передбачено виконання покладеного на неї завдання: «реєструє повідомлення про початок виконання підготовчих та будівельних робіт, декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, декларацій про готовність об'єкта до експлуатації або у визначених законодавством випадках відмовляє у реєстрації таких декларації».
Таким чином Інспекції ДАБК в АРК надано право або зареєструвати декларацію про початок виконання будівельних робіт, або відмовити у відповідній реєстрації.
Серед прав та обов'язків, якими наділена Інспекція ДАБК в АРК, відсутнє право «анулювати, відкликати, скасовувати» зареєстровані документи.
З урахуванням викладеного відповідач зазначив, що у Інспекції ДАБК в АР Крим відсутня можливість, порядок або спосіб (тобто об'єктивні обставини, що ускладнюють виконання судового рішення) виконати вказану постанову Окружного адміністративного суду АР Крим.
Переглядаючи заяву відповідача про встановлення способу та порядок виконання судового рішення у справі № 801/3862/13-а, суд встановив наступне.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності, забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів визначені Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17.02.2011р. зі змінами та доповненнями (далі Закон № 3038).
Статтею 39-1 Закону № 3038 (зі змінами, внесеними Законом України від 20.11.2012 р. № 5496-VI) врегульоване внесення змін до повідомлення або декларації, скасування реєстрації повідомлення або декларації, згідно частини 2 якої у разі виявлення інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, реєстрація такого повідомлення або декларації підлягає скасуванню інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Про скасування повідомлення або декларації замовник письмово повідомляється протягом трьох робочих днів з дня скасування.
Після скасування реєстрації відповідного повідомлення або декларації замовник має право повторно надіслати повідомлення або подати декларацію згідно з вимогами, встановленими законодавством (ч. 4 ст. 39-1 ЗУ № 3038).
Таким чином, суд зазначає, що нормами чинного законодавства визначено правові підстави скасування реєстрації декларації, а саме у разі виявлення факту подання недостовірних даних, наведених у зареєстрованій декларації.
Факт подання недостовірних даних у декларації від 24 липня 2012 року № КР 08212125136 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 у будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1, код об'єкта згідно з державним класифікатором будівель 1122.1, ІІ категорії складності, встановлений судовим рішенням - постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.2013 року у справі № 801/3862/13-а.
Отже з моменту набрання законної сили постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.2013 року у справі № 801/3862/13-а Інспекція Державного архітектурно-будівельного контролю в АРК зобов'язана судом вчинити дії щодо скасування реєстрації декларації від 24 липня 2012 року № КР 08212125136 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 у будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1, код об'єкта згідно з державним класифікатором будівель 1122.1, ІІ категорії складності, як такої, що містить недостовірні дані.
Суд зазначає, що дійсно на даний час до чинного законодавства не внесені зміні, які набрали чинності, стосовно порядку скасування реєстрації декларації, однак відсутність законодавчо врегульованої норми, яка визначає порядок дій суб'єкта владних повноважень у спірних правовідносинах, не може бути підставою для ущемлення прав людини, яка відповідно до ст. 3 Конституції України є найвищою соціальною цінністю та її права і свободи та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
Суд зазначає, що частиною 7 ст. 9 КАС України визначено, що у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).
На підставі викладених норм суд вважає необхідним застосувати інститут аналогії закону та зазначити про можливість проведення відповідачем дій щодо скасування реєстрації декларації від 24.07.12р. № КР 08212125136 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 у будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1, код об'єкта згідно з державним класифікатором будівель 1122.1, ІІ категорії складності, на підставі норм законодавства, що регулюють порядок реєстрації декларації.
Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» затверджений Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, пунктом 16 якого встановлено, що відомості щодо зареєстрованих декларацій та виданих сертифікатів вносяться до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, відмов у реєстрації таких декларацій та у видачі таких дозволів і сертифікатів.
Пунктом 17 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів визначено, що реєстрація декларації здійснюється з дотриманням вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Декларація приймається в дозвільному центрі за місцезнаходженням об'єкта. Реєстрацію декларації здійснює Інспекція за місцезнаходженням об'єкта на безоплатній основі.
Вказані норми кореспондуються з пунктами 8-11 Порядку виконання будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт», відповідно до яких реєстрація декларації здійснюється з дотриманням вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Декларація приймається у дозвільному центрі за місцезнаходженням об'єкта. Реєстрацію декларації проводить Інспекція за місцезнаходженням об'єкта на безоплатній основі. Замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до Інспекції два примірники декларації за формою згідно з додатком 2. Один примірник після проведення реєстрації повертається замовнику, другий - залишається в Інспекції, яка її зареєструвала. Інспекція протягом п'яти робочих днів з дня надходження декларації перевіряє повноту даних, зазначених у декларації та реєструє її. У разі коли декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, Інспекція повертає її замовнику з обґрунтуванням причин повернення у строк, передбачений для її реєстрації.
Аналіз наведених норм дає можливість суду зробити висновок, що скасування реєстрації декларації від 24.07.12р. № КР 08212125136 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 у будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1, код об'єкта згідно з державним класифікатором будівель 1122.1, ІІ категорії складності, повинен відповідати порядку реєстрації декларації та передбачає направлення Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю в АРК відповідного повідомлення про скасування декларації від 24.07.12р. № КР 08212125136 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 у будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1, код об'єкта згідно з державним класифікатором будівель 1122.1, ІІ категорії складності, із копіями відповідних судових рішень у справі до Державної архітектурно-будівельної інспекції України для внесення даних про скасування реєстрації цієї декларації до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, відмов у реєстрації таких декларацій та у видачі таких дозволів і сертифікатів шляхом виключення запису про реєстрацію декларації.
З урахуванням викладеного, суд вважає необхідним встановити порядок та спосіб виконання постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.2013 року у справі № 801/3862/13-а, у зв'язку з чим зазначає, що скасування реєстрації декларації від 24.07.12р. № КР 08212125136 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 у будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1, код об'єкта згідно з державним класифікатором будівель 1122.1, ІІ категорії складності, передбачає направлення Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю в АРК відповідного повідомлення про скасування декларації від 24.07.12р. № КР 08212125136 та судових рішень - постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.2013 року у справі № 801/3862/13-а та ухвали Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 16.10.13р. у справі № 801/3862/13-а, мотивувальні частини яких містять встановлені судом факти зазначення недостовірних відомостей в декларації від 24.07.12р. № КР 08212125136 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 у будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1, код об'єкта згідно з державним класифікатором будівель 1122.1, ІІ категорії складності, до Державної архітектурно-будівельної інспекції України для внесення до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, відмов у реєстрації таких декларацій та у видачі таких дозволів і сертифікатів шляхом виключення запису про реєстрацію декларації.
Керуючись ст.ст. 160, 165, 263 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Задовольнити заяву Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АРК про встановлення порядку та способу виконання судового рішення - постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.2013 року у справі № 801/3862/13-а.
2. Встановити спосіб та порядок виконання судового рішення - постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.2013 року у справі № 801/3862/13-а та ухвали Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 16.10.13р. у справі № 801/3862/13-а шляхом направлення Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю в АРК судових рішень - постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.2013 року у справі № 801/3862/13-а та ухвали Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 16.10.13р. у справі № 801/3862/13-а, мотивувальні частини яких містять встановлені судом факти зазначення недостовірних відомостей в декларації від 24.07.12р. № КР 08212125136 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 у будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1, код об'єкта згідно з державним класифікатором будівель 1122.1, ІІ категорії складності - до Державної архітектурно-будівельної інспекції України для внесення даних про скасування реєстрації цієї декларації до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, відмов у реєстрації таких декларацій та у видачі таких дозволів і сертифікатів шляхом виключення запису про реєстрацію декларації 24.07.12р. № КР 08212125136 про початок виконання будівельних робіт з реконструкції квартир НОМЕР_2, НОМЕР_3 у будинку НОМЕР_4 по АДРЕСА_1, код об'єкта згідно з державним класифікатором будівель 1122.1, ІІ категорії складності.
3. Встановити Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АРК новий строк для виконання судового рішення - постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.2013 року у справі № 801/3862/13-а з урахуванням ухвали Окружного адміністративного суду АР Крим від 25.11.13р. про встановлення порядку та способу виконання судового рішення - постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.2013 року у справі № 801/3862/13-а - на протязі 10 днів після набрання ухвалою від 25.11.13р. про встановлення порядку та способу виконання судового рішення законної сили надати суду звіт про виконання судового рішення в частині задоволених позовних вимог.
Ухвала набирає законної сили протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо справу розглянуто у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, ухвала набирає законної сили через 5 днів з дня її отримання.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя А.О. Кушнова
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 25.11.2013 |
Оприлюднено | 28.11.2013 |
Номер документу | 35538297 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Щепанська Ольга Анатоліївна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Щепанська Ольга Анатоліївна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Лядова Тетяна Романівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Яковенко Світлана Юріївна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Лядова Тетяна Романівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні